Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 9:21, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Handlarz
Rybak
Kupiec
Ochroniarz
Prostytutka
yo³
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 14:23, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dziwka portowa mówisz ? ;D
z dzia³aniem typu sztandar-aura czy jakim¶ bardziej wyszukanym ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 14:43, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dziwka!
Niech marynarze maj± co¶ od ¿ycia!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 17:38, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 19:01, 09 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 18:28, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Znow upgrade marynarzy. Nadal uwazam ze to przepakowane jednostki sa.
Ale idee bardzo fajne i zasadniczo gitarra:). Mozna jej dac zmysly 4 ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:01, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dobra dosa³a jeszcze +1 ataku (niech cokolwiek potrafi) i dopisek ze kurtyzana nie mo¿e wybraæ bohatera.
a co do marynarzy - w³asnie dlatego nie daje im +1 ataku czy si³y tylko odporno¶æ na rany. Nieprzegiêt± i flufow± mam nadziejê.
Na chwilê obecn± wydaje mi siê umiarkowane przydatna jakkolwiek jak sie pojawi± konni giermkowie u rycerzy to nieco zyska.
jeszcze my¶le czy jej si³ê tego no¿a ukrytego nie podbiæ, na zasadzie, ¿e jak ja nawet pie¶æ imperium zlekcewa¿y w walce to chwile potem mo¿e mieæ sztylet w wizurze he³mu ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 19:11, 09 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 18:53, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ma³y boost kosy pod ¿ebro i lekkie zmniejszenie zasiêgu odwracania uwagi.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 18:54, 10 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:40, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edward Drake jest duzo lepszym herosem niz Sir Proud a kosztuje mniej. Conajmniej zamienilbym ich kosztami taka moja idea.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 21:47, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
co racja, to prawda
i nie wiem, czy ten obszar dzia³ania skilla portowej dziwki nie jest zbyt du¿y
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Czw 21:48, 29 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:53, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dziwka musi mieæ spory zasiêg, bo jej zmniejszanie zmys³ów dzia³a na wszystkich. A jednak bonusów nie daje na tyle wypas, ¿eby trzeba by³o braæ wadê w pakiecie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 22:04, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Proud ma dwa pistolety które musza kosztowac tyle co kosztuj± imo ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:22, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj jaka¶ jednostka wsparcia przeciw zmasowanemu strzelaniu by siê przyda³a...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pi± 23:21, 01 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Czeladnik?/Student?/Uczeñ?
Nim alchemik otrzyma swój tytu³ naukowy, musi przej¶æ ciê¿k± naukê, w trakcie której czasem jest zmuszany do udowadniania swej wiedzy na polu bitwy
4 3
2 4
11 7
3 2
bieg 2pa 8 cm
szar¿a 2pa 6cm
bomba dymna 4pa - zasieg 15 cm, student rzuca bombê, która po wybuchu tworzy chmurê dymu o wielko¶ci karty, przez któr± nic nie widaæ
30 pkt
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 23:22, 01 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
:* za inwencje ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 23:43, 01 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe. Tylko koszt albo pomiêdzy Ch³opcem a Marynarzem albo daæ mu co¶ jeszcze. Bo w tej wersji jest tylko chodz±cym zadymiaczem. Lekkich nie trafi, pancernych nie zrani.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 1:16, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
albo jeszcze jedna butelke/miksture
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 10:19, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
a moze jednostka z cecha pasywn± "wolno¶æ", ¿e mo¿na j± wystawiæ w ka¿dej frakcji?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 11:36, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
czemu ?
za du¿o krasnali schodzi od strzelania ?
poza tym kwestie zasiêgu i czasu trwanie trzeba by pou¶ci¶laæ ...
no i nadal mi szkoda, ¿e córki Prouda nie dodamy teraz ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 11:46, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Sob 11:55, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
poza tym kwestie zasiêgu i czasu trwanie trzeba by pou¶ci¶laæ ... |
Zapomnia³em dodaæ, ¿e na jedn± turê. ;p
Dragon_Warrior napisa³: |
no i nadal mi szkoda, ¿e córki Prouda nie dodamy teraz ;p |
Nikt nie broni przecie¿. ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:07, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Zapomnia³em dodaæ, ¿e na jedn± turê. ;p |
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:09, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
myslalem ze to fajny pomysl zeby potencjalnych systemowych najemnikow wkleic jako standardowych wolnych kupcow z pasywem "wolnosc". Ino propozycja jakich wiele.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:16, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
z najemnikami zawsze byl ten problem, ze po pierwsze logicznie ciezko ich bylo w orkow czy andedów daæ a po drugie dostawali bana za psucie balansu ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:05, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Psuli balans, bo w³a¶ciwie w ka¿dym systemie najemnicy to takie all in one. Tzn. maj± po trochu z ka¿dej innej armii. W efekcie inni sobie nimi niwelowali w³asne wady. Kto¶ ma s³absze strzelanie? Bum, bierze sobie uber wypas strzelca-najemnika i po sprawie. Zw³aszcza w m³otku to widaæ, gdzie w poprzedniej edycji najemne armaty pojawia³y siê wszêdzie tam, gdzie tylko mog³y.
Chocia¿ akurat w M³otku nigdy ich nie zbanowali.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:08, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:09, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
a ja wymyslilem ta abilite jako bardzo klimatyczna i pasujaca do konwencji Wolnych Kupcow abstrahujac od mechaniki.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:14, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Hm, ale to by³oby ciê¿ko zrobiæ. Albo model by³by taki, ¿e najlepiej dzia³a u Kupców, a w reszcie to zapychacz albo przydatny wszêdzie. W pierwszej opcji nikt by go nie bra³, w drugiej by³oby trudno mu staty wymy¶leæ i skille.
To ju¿ pro¶ciej i szybciej by³oby zrobiæ po jednej nowej jednostce do ka¿dego z fluffem, ¿e rasa co¶ tam wytargowa³a od Kupców (technologia, trening czy co¶ tam innego).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:16, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:47, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
tylko przy duzej ilo¶ci frakcji opcja "dzia³a najlepiej u kupców" to chyba tylko pryz zasadzie "dodaje bonusy kupieckim jednostkom albo samam ma takie w ich poblizu" ;p
naprawdê nie widzi mi siê m³ody alchemik u orków, elfów czy innych goblinów ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:56, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
ale nie powiecie mi ze student z cecha "wolnosc" nie jest prze klimatyczny?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:10, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:43, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:49, 14 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 20:53, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wygl±da ca³kiem fajnie . Tylko zdrowie i pancerz j± mocno bol±...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:02, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
mo¿e dostanie jeszcze +1 obrony zeby by³a w stanie prze¿yæ atak bestii lasu czy górskiej b±d¼ te¿ kopijnika
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|