Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Wolni Kupcy - dyskusja
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 9:21, 08 Cze 2010    Temat postu:

Handlarz
Rybak
Kupiec
Ochroniarz
Prostytutka

yo³


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 14:23, 08 Cze 2010    Temat postu:

dziwka portowa mówisz ? ;D
z dzia³aniem typu sztandar-aura czy jakim¶ bardziej wyszukanym ? Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 14:43, 08 Cze 2010    Temat postu:

Dziwka!
Niech marynarze maj± co¶ od ¿ycia!


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 17:38, 09 Cze 2010    Temat postu:



Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 19:01, 09 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 18:28, 09 Cze 2010    Temat postu:

Znow upgrade marynarzy. Nadal uwazam ze to przepakowane jednostki sa.

Ale idee bardzo fajne i zasadniczo gitarra:). Mozna jej dac zmysly 4 ;P.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 19:01, 09 Cze 2010    Temat postu:

dobra dosa³a jeszcze +1 ataku (niech cokolwiek potrafi) i dopisek ze kurtyzana nie mo¿e wybraæ bohatera.

a co do marynarzy - w³asnie dlatego nie daje im +1 ataku czy si³y tylko odporno¶æ na rany. Nieprzegiêt± i flufow± mam nadziejê.
Na chwilê obecn± wydaje mi siê umiarkowane przydatna jakkolwiek jak sie pojawi± konni giermkowie u rycerzy to nieco zyska.
jeszcze my¶le czy jej si³ê tego no¿a ukrytego nie podbiæ, na zasadzie, ¿e jak ja nawet pie¶æ imperium zlekcewa¿y w walce to chwile potem mo¿e mieæ sztylet w wizurze he³mu ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 19:11, 09 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 18:53, 10 Cze 2010    Temat postu:


ma³y boost kosy pod ¿ebro i lekkie zmniejszenie zasiêgu odwracania uwagi.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 18:54, 10 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:40, 29 Lip 2010    Temat postu:

Edward Drake jest duzo lepszym herosem niz Sir Proud a kosztuje mniej. Conajmniej zamienilbym ich kosztami taka moja idea.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 21:47, 29 Lip 2010    Temat postu:

co racja, to prawda Wink
i nie wiem, czy ten obszar dzia³ania skilla portowej dziwki nie jest zbyt du¿y Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Czw 21:48, 29 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:53, 29 Lip 2010    Temat postu:

Dziwka musi mieæ spory zasiêg, bo jej zmniejszanie zmys³ów dzia³a na wszystkich. A jednak bonusów nie daje na tyle wypas, ¿eby trzeba by³o braæ wadê w pakiecie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:04, 29 Lip 2010    Temat postu:

Proud ma dwa pistolety które musza kosztowac tyle co kosztuj± imo ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:22, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Tutaj jaka¶ jednostka wsparcia przeciw zmasowanemu strzelaniu by siê przyda³a...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pi± 23:21, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

Czeladnik?/Student?/Uczeñ?
Nim alchemik otrzyma swój tytu³ naukowy, musi przej¶æ ciê¿k± naukê, w trakcie której czasem jest zmuszany do udowadniania swej wiedzy na polu bitwy

4 3
2 4
11 7
3 2

bieg 2pa 8 cm
szar¿a 2pa 6cm

bomba dymna 4pa - zasieg 15 cm, student rzuca bombê, która po wybuchu tworzy chmurê dymu o wielko¶ci karty, przez któr± nic nie widaæ

30 pkt


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:22, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

:* za inwencje ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:43, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

Ciekawe. Tylko koszt albo pomiêdzy Ch³opcem a Marynarzem albo daæ mu co¶ jeszcze. Bo w tej wersji jest tylko chodz±cym zadymiaczem. Lekkich nie trafi, pancernych nie zrani.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 1:16, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

albo jeszcze jedna butelke/miksture Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 10:19, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

a moze jednostka z cecha pasywn± "wolno¶æ", ¿e mo¿na j± wystawiæ w ka¿dej frakcji?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 11:36, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

czemu ? Razz
za du¿o krasnali schodzi od strzelania ? Razz

poza tym kwestie zasiêgu i czasu trwanie trzeba by pou¶ci¶laæ ...


no i nadal mi szkoda, ¿e córki Prouda nie dodamy teraz ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 11:46, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Sob 11:55, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
poza tym kwestie zasiêgu i czasu trwanie trzeba by pou¶ci¶laæ ...

Zapomnia³em dodaæ, ¿e na jedn± turê. ;p

Dragon_Warrior napisa³:
no i nadal mi szkoda, ¿e córki Prouda nie dodamy teraz ;p

Nikt nie broni przecie¿. ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:07, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

Cytat:
Zapomnia³em dodaæ, ¿e na jedn± turê. ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:09, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

myslalem ze to fajny pomysl zeby potencjalnych systemowych najemnikow wkleic jako standardowych wolnych kupcow z pasywem "wolnosc". Ino propozycja jakich wiele.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:16, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

z najemnikami zawsze byl ten problem, ze po pierwsze logicznie ciezko ich bylo w orkow czy andedów daæ a po drugie dostawali bana za psucie balansu ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:05, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

Psuli balans, bo w³a¶ciwie w ka¿dym systemie najemnicy to takie all in one. Tzn. maj± po trochu z ka¿dej innej armii. W efekcie inni sobie nimi niwelowali w³asne wady. Kto¶ ma s³absze strzelanie? Bum, bierze sobie uber wypas strzelca-najemnika i po sprawie. Zw³aszcza w m³otku to widaæ, gdzie w poprzedniej edycji najemne armaty pojawia³y siê wszêdzie tam, gdzie tylko mog³y.

Chocia¿ akurat w M³otku nigdy ich nie zbanowali.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:08, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:09, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

a ja wymyslilem ta abilite jako bardzo klimatyczna i pasujaca do konwencji Wolnych Kupcow abstrahujac od mechaniki.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:14, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

Hm, ale to by³oby ciê¿ko zrobiæ. Albo model by³by taki, ¿e najlepiej dzia³a u Kupców, a w reszcie to zapychacz albo przydatny wszêdzie. W pierwszej opcji nikt by go nie bra³, w drugiej by³oby trudno mu staty wymy¶leæ i skille.

To ju¿ pro¶ciej i szybciej by³oby zrobiæ po jednej nowej jednostce do ka¿dego z fluffem, ¿e rasa co¶ tam wytargowa³a od Kupców (technologia, trening czy co¶ tam innego).


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:16, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:47, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

tylko przy duzej ilo¶ci frakcji opcja "dzia³a najlepiej u kupców" to chyba tylko pryz zasadzie "dodaje bonusy kupieckim jednostkom albo samam ma takie w ich poblizu" ;p

naprawdê nie widzi mi siê m³ody alchemik u orków, elfów czy innych goblinów ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:56, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

ale nie powiecie mi ze student z cecha "wolnosc" nie jest prze klimatyczny?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:10, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:43, 14 Lis 2010    Temat postu:



Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:49, 14 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 20:53, 14 Lis 2010    Temat postu:

Wygl±da ca³kiem fajnie Wink. Tylko zdrowie i pancerz j± mocno bol±...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:02, 14 Lis 2010    Temat postu:

mo¿e dostanie jeszcze +1 obrony zeby by³a w stanie prze¿yæ atak bestii lasu czy górskiej b±d¼ te¿ kopijnika

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin