Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:34, 21 Lut 2010 Temat postu: Zasady Oficjalne - Wersja 1.6 |
|
|
Premiera wersji 1.6
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziesi±ta frakcja i Scenariusze.
naprawdê szczerze zachêcam przynajmniej do przejrzenia...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 0:25, 10 Kwi 2013, w ca³o¶ci zmieniany 44 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 5:22, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
updejt w 1 po¶cie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 13:52, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
updejt drugi
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 1:51, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
updejt kart do 2 grywalnych frakcji
w nocy jeszcze sam poderek siê od¶wie¿y
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 7:22, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
updejt
Dodane kompletne elfy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 3:30, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
updejt
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 9:45, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
up
sporo u¶ci¶leñ w zasadach (min. widzenie i strzelanie), dodana mo¿liwo¶æ wykupowania wyników w czê¶ci dotycz±cej kompozycji.
W paczkach dodane szablony A4 do wydruku.
Zamiany w Jednostkach:
Imperium:
£ucznik: -1 obrony, + 1 celno¶ci w strzale za 2 pa
Topornik: kilka zmian poprawiaj±cych u¿yteczno¶æ
Quintus: poprawione leczenie i pancerz
Marcus: +1 zmys³ów
Sekstus: +1 zmys³ów
Kupcy:
Balans Marynarzy, +2 kosztu -1 ataku i si³y
Ch³opcy Pok³adowi: -2 kosztu
Kapitan: +1 zmys³ów
Dzikie Elfy
Silva: koszt +3 -1pa za u¿ycie g³ównej umiejêtno¶ci.
Mówi±cy do drzew: przerobione obudzenie furii, mo¿liwo¶æ przelewania Pz w obie strony.
Druid: +10 cm zasiêgu pn±czy, +1 zmys³ów,
Shunkaha: +1 zmys³ów
Krasnoludy
Gottri: zmys³y +1
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 19:11, 11 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 23:05, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
up tym razem biedniej bo nie mam juz zdrowia ci±gle wrzucaæ tych betowych kart od pocz±tku do galerii
Samych zmian jest bardzo du¿o - g³ownie w kartach. Same zasady to jak zwykle kilka u¶ci¶leñ, wci±¿ bez oficjalnego zapisu dotycz±cego przerzucania trudno¶ci o 10+
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 13:54, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
karty wrzuci³em jeszcze raz bo wciê³o poprzednie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 2:50, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zasady 0.93
[link widoczny dla zalogowanych]
Dopisana wreszcie zasada o dodatkowych ranach za krytyczne przerzuty (w sumie obecnie nie maj± nazwy tak jak 'taktyk'... pytanie czy to dobrze i neich gracze to sami nazw± czy lepiej siê upewniæ ze wszyscy bêd± to nazywaæ tak samo ?)
12+ jednak ... uzna³em, ¿e ³adnie bêdzie wygl±da³ taki bonus jak przy sile równej pancerzowi bêdzie trzeba wyrzuciæ akurat 6/6. Efekt bêdzie siê pojawia³ co prawda rzadziej ni¿ przy 11+ ale z drugiej strony autokille nie powinny byæ dostêpne dla wszystkich a nadal muszkiet zabija marynarzy czy ³uczników na 10+
Dodatkowo pomniejszy³em o oczko czcionkê wszêdzie tam gdzie pojawia³ siê d³u¿szy fragment bolda i dopisa³em jeszcze parê u¶ci¶leñ (min przy strzelaniu do czê¶ciowo zas³oniêtego celu).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 2:51, 05 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:25, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dodane karty wszystkich frakcji w wersji 0.95 a mam nadzieje ze do 0.99 czy 1.0 sie juz nie zmienia.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Pi± 10:44, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie dzia³a Exelowy Army Builder.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pi± 11:14, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dzia³a, dzia³a
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Pi± 12:00, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all. |
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pi± 12:03, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No chyba, ¿e tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Pi± 12:25, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dziêx
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 5:08, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak wiêc mniej wiêcej w zapowiadanym terminie i 36 dni po premierze wersji poprzedniej, prezentujemy Wojnacjê w wersji 1.1
Lista Nowo¶ci :
Nowa frakcja Nieumar³ych - Bêkarty Helheim
9 jednostek, 3 bohaterów.
Zmiany balansuj±ce :
Imperium Kiryjskie:
Poborowy; Obrona -1.
Piê¶æ Imperium; Obrona -1, os³abiona zwyk³a szar¿a, zmieniona umiejêtno¶æ Karny.
Chor±¿y; Obrona -1, Zmys³y +2.
Marcus; Obrona -1, Pancerz -1, Zmys³y -1, zwiêkszone kary za rany w atak i obronê, ciê¿ka broñ +1.
Sekstus; Zwiêkszona kara za ranê w si³ê, Zmniejszone zasiêgu biegi i szar¿y, wzmocniona umiejêtno¶æ Twardy.
Wolni Kupcy:
Ch³opiec Okrêtowy; +1 si³y, +1 kosztu
£otrzyk; +1 Akcja, Zmys³y -1, zmieniona szar¿a z ukrycia, cios w plecy, adept.
Z³odziej; +1 Akcja, zwiêkszona kara za ranê w obronê, wzmocniona szar¿a z ukrycia.
Alchemik; +1 Obrony, zwiêkszona kara za ranê w obronê, poprawiona umiejêtno¶æ Skupienie.
Kruk; +1 Akcja, -1 Ruch, zwiêkszona kara za ranê w atak.
Dzikie Elfy:
Folium: Zmienione u¶ci¶lenie przy umiejêtno¶ci je¿, zamiana Brutalnego Pchniêcia na pasywne Krzemienne Groty, Koszt -5
Silva: +1 Akcja.
Venator: +1 Akcja, przerobione strzelanie.
Pradawny Stra¿nik: Atak -2, Obrona -4, zmniejszone kary za ranê w atak, si³ê i pancerz, Koszt -10.
Shunkaha; -1 Pancerza, zwiêkszone kary za rany w si³ê i pancerz, Determinacja zamieniona na pasywn± Zrêczno¶æ.
Chetán Nagin; Przerobiony ruch i strzelanie, dodatkowo teraz ³atwiej w niego trafiæ.
Krasnoludzkie Rody:
Brak zmian.
Zmian we frakcjach jest co prawda sporo ale w miarê pojawiania siê kolejnych wersji zamierzamy ograniczaæ siê ju¿ tylko do niezbêdnych. Co wiêcej razem z premier± wersji 1.2 pojawi siê nie tylko nowa frakcja ale tak¿e po jednej jednostce do ka¿dej obecnej.
Tak wiêc zapraszam do zabawy w Wojnacjê w wersji 1.1.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:52, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Wersja 1.2
Lista Nowo¶ci :
Nowa frakcja orków - Klany Orków
10 jednostek, 2 bohaterów.
Nowe jednostki:
Imperium Kiryjskie: W³ócznik
Wolni Kupcy: Nierz±dnica
Dzikie Elfy: Ira
Krasnoludzkie Rody: Baldur
Bêkarty Helheim: Abominacja
Zmiany:
Zasady g³ówne:
Rozstawienie 40 zamiast 60 cm od przeciwnika. (20 cm od ¶rodka sto³u).
Kilka u¶ci¶leñ.
Imperium Kiryjskie:
Marcus: rana w si³e zwiêkszona z -1 do -2.
Wolni Kupcy:
Edward Drake: kara za ranê w obronê zmieniona z -1 na -2, u¶ci¶lony kontratak.
Dzikie Elfy:
Ventus: Wiê¼ wiatru zamieniona na umiejêtno¶æ pasywn±.
Venator: U¶ci¶lenie strza³u ³owieckiego.
Mówi±cy do Drzew: Zmienione przelanie ¿ycia, zmienione Obudzenie Furii, -1 Ataku, +1 Si³y.
Krasnoludzkie Rody:
Górnik - Poprawiona umiejêtno¶æ Tunel. (20 zamiast 30 cm)
Goniec - Poprawiona umiejêtno¶ci Tunelarz. (zniesienie ograniczenia 30 centymetrów)
Thori - Zmniejszona trudno¶æ grzêzawiska.
Bêkarty Helheim:
bez zmian.
Kolejn± frakcjê do wydania ustalimy na Avangardzie.
Tak wiêc zapraszam do zabawy w Wojnacjê w wersji 1.2
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 9:47, 30 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 18:07, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
Wersja 1.2Tak wiêc zapraszam do zabawy w Wojnacjê w wersji 1.2 |
Zrób turniej, to siê pobawimy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Czw 13:33, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Linki nie dzia³aj±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 14:27, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ten na zestaw 1.2 dzia³a:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:06, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mateusz K napisa³: |
Linki nie dzia³aj±. |
Faktycznie zapomnia³em tutaj uaktualniæ - na stronie (blogu znaczy) wszystko by³o na szczê¶cie ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:44, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
+1
Wersja 1.3
Lista Nowo¶ci :
Nowa frakcja - Zbuntowane Rycerstwo
9 jednostek, 4 bohaterów.
Zmiany:
Zasady g³ówne:
U¶ci¶lenia dotycz±ce powalenia oraz kary za ranê w akcjê otrzymywanej w trakcie aktywacji modelu.
Imperium Kiryjskie:
Pretorianin: Obrona zmniejszona o 1, kara za rany w atak zwiêkszona do -2 zamiast -1, w obronê -3 z -1.
W³ócznik: zmiana umiejêtno¶ci pasywnej - my¶liwski grot pozwala teraz przerzuciæ jedn± ko¶æ w te¶cie ataku lub si³y skierowanemu przeciw du¿emu modelowi.
Miecznik: Zmniejszona si³a o 1, zwiêkszona kara za ranê w obronê (-2) zamiast (-1). Dodana umiejêtno¶æ: ¦ciana Mieczy.
Topornik: Koszt zmniejszony do 40, karta znacznie przerobiona.
Wolni Kupcy:
Alchemik: rozrzut mikstury dusz±cej zwiêkszony z k6 na 2k6
Dzikie Elfy:
Brak
Krasnoludzkie Rody:
Gottri: W³adca gór -5cm zasiêgu aury, dodatkowy bonus +1 do Ataku.
Dzia³o: Strza³ obszarowy dostaje dodatkowe +2 cm promienia.
Bêkarty Helheim:
Nekromanta: u¶ci¶lenie Przywi±zania Dusz - dotycz±ce sytuacji w których martwy model pozostaje w grze.
Lisz: +1 Mocy, Przerobiony ca³kowicie powiew ¶mierci (bazuje na zmys³ach celu) dodatkowe k6 rozrzutu. Mroczny pocisk +5 cm zasiêgu.
Klany Orków:
Antylopa: u¶ci¶lenie bazowej liczby pocisków.
Szaman: ¶cie¿ka duchów -2pa (+ograniczenie raz na turê), przed³u¿one dzia³anie ducha stra¿niczego.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 15:46, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
wersja 1.6 - reszta w pierwszym po¶cie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|