|
P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:19, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
---czarnoksiêstwo
Na chwilê obecn± brak mo¿liwo¶ci dokupywania specjalnych mocy spoza tych dostêpnych postaci na jej karcie...
Tym samym mo¿e upro¶ciæ procedurê u¿ywania mocy nastêpuj±co:
wywaliæ parametr 'moc' i na karcie napisaæ gotowe warto¶ci jakie nale¿y wyrzuciæ pojedyncz± k6, aby czar zosta³ skutecznie rzucony [6+, 5+, 4+ i tak dalej] - liczone jako 'trudno¶æ czaru minus moc postaci'. Efekt ten sam, a oszczêdza siê graczom rachunków w trakcie gry - rzut okiem na kartê i od razu widz± jakie maj± szanse u¿ycia danej mocy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:31, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dopiero co wczoraj da³em info na blogu - ¿e dodamy pakiety przedmiotów/czarów dla frakcji
Inna sprawa, ¿e takei 4+ zawsze sobie mo¿na wynotowaæ o³ówkiem na karcie jak co¶. Pamiêtam jak w czasach Chronopii ka¿da jednostka mia³a w booku podan± si³ê i nazwê broni tylko - potem trzeba by³o wertowaæ poderek za broni±, sprawdzaæ jej obra¿enia modyfikowane si³± ... to dopiero by³a masakra a system i tak siê 2 edycji dorobi³ a co wiêcej jeszcze w niego graj± mimo, ¿e ostatni wydawca pad³ jakie¶ 4 czy nawet wiêcej lat temu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 13:34, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:33, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko z moca docelowa mialo byc tak ze klimatycznie miala tlumaczyc, ktory czarodziej jest potezniejszy od ktorego. Na razie w sumie nie ma to znaczenia mechanicznego, ale potencjalny zabojca magow moze miec cechy zalezne od mocy przeciwnika. Tak samo pozostawia nam to otwarta furtke do rzeczy powiekszajacych tymczasowo skutecznosc czarowania albo obnizajacych.
Choc idea warta rozwazenia. Ale wydaje mi sie ze za zostawieniem Mocy jest wiecej argumentow. Niech DW jeszcze sam to przemysli.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:25, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak usunie siê moc to trzeba automatycznie wywaliæ te¿ medytacjê bo przestanie byæ potrzebna. A o to chodzi, ¿eby mag mia³ mo¿liwo¶æ rzucenia czaru pro¶ciej, ale za jak±¶ cenê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:12, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Absolutnie! Wystarczy zrobiæ tak:
Koncentracja +Xpa: +1 [albo i wiêcej] do wyniku k6 przy próbie rzucenia czaru.
albo
Koncentracja +Xpa: mo¿na przerzuciæ nieudany k6 przy próbie rzucenia czaru.
---
Dziêki temu niesamowicie poprawia siê czytelno¶æ karty: znikaj± a¿ dwa parametry - 'moc' i 'trudno¶æ' - a w ich miejsce, przy ka¿dym czarze pojawia siê krótki kod: 6+, 5+ lub 4+ ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Sob 16:17, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gymly
Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Leszno, Wlkp
|
Wys³any: Sob 16:28, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Do mnie bardziej przemawiaj± argumenty Grabarza; mo¿e i usuniêcie mocy upro¶ci³oby kartê, ale ta statystyka dodaje smaczku, pokazuje kto jest 'fajniejszy'. Poza tym ostatnio znów bawi³em siê trochê w pomys³y na Lodowe Elfy i jeden z pomys³ów uzale¿nia³ zasiêg dzia³ania Aur od warto¶ci Mocy, ergo, medytacj± mo¿na by³o zasiêg taki zwiêkszaæ.
Btw, ta dyskusja nie powinna byæ przeniesiona na wojnacyjne forum?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gymly dnia Sob 16:29, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:08, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Psia ko¶æ, ledwie wczoraj ¿e¶my siê tu pojawili, a dzi¶ ju¿ przeprowadzka?!
Karty to jedyne ¼ród³o informacji o jednostkach w Wojnacji. Tre¶æ w nich zawarta powinna byæ syntetyczna [upchniêty tekst pogarsza czytelno¶æ], ale zarazem, i przede wszytskim, zrozumia³a [nie¶cis³o¶ci w interpretacji roz³o¿± system]. Prosty klucz 'X+:' pozwoli³by kodowaæ nie tylko czary, lecz i u¿ycie wszelkich innych nieprzewidywalnych umiejêtno¶ci; np:
Bomba atomowa 4pa 4+: zniszcz wszystkie jednostki wroga
I od razu wiadomo, ¿e wystarczy...
...uaktywniæ jednostkê z dan± zdolno¶ci±...
...po¶wiêciæ t± jednostk± 4pa, a nastêpnie...
...rzuciæ k6 i uzyskaæ wynik 4, 5 lub 6 aby wygraæ bitwê!
Teraz wszystko zale¿y od twórców i ich wizji dotycz±cych przysz³ego kszta³tu systemu: skomplikowaæ i zostawiæ moc oraz poziomy trudno¶ci, uzyskuj±c mo¿liwo¶æ tworzenia bardziej z³o¿onych zdolno¶ci bazuj±cych na manipulowaniu tymi wspó³æzynnikami, czy upro¶ciæ, z po¿ytkiem dla wiêkszej dynamiki rozgrywki i graczy bardziej zielonych w temacie gier bitewnych. Orkowie mówi± 'upro¶ciæ!', ale twórcami systemu nie s±...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Sob 17:09, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:50, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
PaskudnyOrk napisa³: |
Absolutnie! Wystarczy zrobiæ tak:
Koncentracja +Xpa: +1 [albo i wiêcej] do wyniku k6 przy próbie rzucenia czaru.
albo
Koncentracja +Xpa: mo¿na przerzuciæ nieudany k6 przy próbie rzucenia czaru.
|
Gdyby ka¿da medytacja dawa³a bonus kosztem punktów akcji to by nie by³o problemu. Jednak trupia i elfia dzia³a nieco inaczej.
Cytat: |
Psia ko¶æ, ledwie wczoraj ¿e¶my siê tu pojawili, a dzi¶ ju¿ przeprowadzka?!
|
Mo¿ecie pisaæ tutaj, ¿aden problem, przeczytamy. Po prostu uznali¶my, ¿e dla przejrzysto¶ci za³o¿ymy oddzielne forum tylko dla systemu.
Cytat: |
Karty to jedyne ¼ród³o informacji o jednostkach w Wojnacji. Tre¶æ w nich zawarta powinna byæ syntetyczna [upchniêty tekst pogarsza czytelno¶æ],
|
Wiemy, za³amali¶my siê ju¿ nie raz widz±c karty z Warmachine czy Hord, gdzie drobnym druczkiem by³a jaka¶ umiejêtno¶æ opisana i dalej zajmowa³a ca³± kartê. Jednak uwa¿amy, ¿e karty Wojnacji obecnie s± czytelne.
Cytat: |
ale zarazem, i przede wszytskim, zrozumia³a [nie¶cis³o¶ci w interpretacji roz³o¿± system].
|
Czasami z DW siedzimy godzinami na GG i siê zastanawiamy jak zapisaæ umiejêtno¶æ, ¿eby by³a absolutnie czytelna i nie zostawia³a miejsca na interpretacjê. Czasami co¶ siê oczywi¶cie przemknie, ale na razie wiele tego nie by³o.
Cytat: |
Teraz wszystko zale¿y od twórców i ich wizji dotycz±cych przysz³ego kszta³tu systemu: skomplikowaæ i zostawiæ moc oraz poziomy trudno¶ci,
|
Tylko to nie jest skomplikowane. Ba, to jest standard w bitewniakach, chyba tylko LotR siê wy³ama³ i mia³ z góry ustalone warto¶ci rzucania czarów.
Cytat: |
uzyskuj±c mo¿liwo¶æ tworzenia bardziej z³o¿onych zdolno¶ci bazuj±cych na manipulowaniu tymi wspó³æzynnikami
|
Ale¿ tak mia³o byæ od pocz±tku. Idea Wojnacji to system z jednej strony klarowny i przyjazny, z drugiej zmuszaj±cy do kombinowania i my¶lenia.
Cytat: |
czy upro¶ciæ, z po¿ytkiem dla wiêkszej dynamiki rozgrywki i graczy bardziej zielonych w temacie gier bitewnych.
|
4 godziny wystarcz± obecnie na rozegranie jednodniowego turnieju na 300 punktów z czterema bitwami. W porównaniu z innymi grami to jest bardzo du¿a dynamika. Dla porównania powiem, ¿e w Konfrontacji rozegranie 3 bitew potrafi³o zaj±æ ca³y dzieñ (zaczyna³o siê o 10, koñczy³o 18-19). W Infinity z tego co wiem nie by³o lepiej wcale, nie wiem jak Warmachine i Hordy.
To co proponujecie z³e nie jest. Ca³a kwestia w tym, ¿e gracz po przeczytaniu karty sam mo¿e sobie zapisaæ wymagane wyniki o³ówkiem z boku je¶li chce. Jednocze¶nie ludzie bardziej do¶wiadczeni mog± siê bawiæ w trudno¶ci, medytacje itp. W chwili obecnej obie strony mog± byæ zadowolone, po przej¶ciu na gotowe wyniki strac± ci drudzy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:29, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rado¶æ p³yn±ca z rozgrywki jest priorytetem ka¿dego systemu bitewnego. Problem, chyba nie do rozwi±zania, jest taki, ¿e ka¿dy w Wojnacji szuka czego¶ innego. Jedni lubi± doszukiwaæ siê efektywnych kombinajcji wynikaj±cych ze wzajemnej wspó³pracy ró¿nych umiejêtno¶ci i jednostek, inni chcieliby mieæ grê intuicyjn± i prost± od strony zasad, dynamiczn± na stole, gdzie akcja toczy siê wartko.
To co nam podoba siê w Wojnacji to:
+ma³a powierzchnia wymagana do rozegrania starcia
+ma³a ilo¶æ figurek wystarczy do wygenerowania ciekawych sytuacji na polu bitwy
+wszystko co jednostka mo¿e zrobiæ na polu bitwy jest napisane na jej karcie [zatem, ¿adnego szperania po podrêcznikach, no mo¿e z wyj±tkiem trzech standardowych akcji, ale to akurat ³atwo zapamiêtaæ]
+minimum zasad podstawowych, bez tabel i innych akcesoriów, które utrudnia³yby zapamiêtanie regu³ rz±dz±cych polem bitwy
+obra¿enia i ich efekty oznaczane ko¶æmi
+dykteryjki na kartach jednostek [przywodz± na my¶l skojarzenia z gr± komputerow± 'Disciples']
+'Bêkarty z Hellheim' [absolutnie znakomita nazwa armii!].
To czego nam brakuje w Wojnacji to:
-uniwersalny ¶wiat, który chc±c obj±æ jak najbardziej rozmaite gusta graczy zamienia siê coraz bardziej w 'myd³o-powid³o'
-konieczno¶æ prze³adowywania broni i oznaczania tego¿
-znikomy u¿ytek z parametru 'zmys³y'
-brak uwzglêdnienia odwagi i tchórzostwa walcz±cych
-kompozycja armii nie wykorzystuje drzemi±cego w kartach potencja³u.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Sob 18:42, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:14, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
-uniwersalny ¶wiat, który chc±c obj±æ jak najbardziej rozmaite gusta graczy zamienia siê coraz bardziej w 'myd³o-powid³o'
-znikomy u¿ytek z parametru 'zmys³y'
To sa rzeczy ktore ja i pewnie DW tez wiemy, ze sa slabe i z czasem trzeba je bedzie dopracowac. Zwlaszcza ten pierwszy myslnik to jest nasze nemezis.
Ale jesli chodzi o przeladowywanie, to z tego co ja widzialem malo kto to oznaczal, mimo wszystko w grach na 300 pktow kazdy pamietal czy ma naladowane czy nie.
Odwaga i tchorzostwo to wydaje mi sie ze jak na razie (moze sie to zmieni, domyslnie zmysly za takie rzeczy mialy odpowiadac) jest ¶wiadomie pominieta, bo wydaje mi sie ze nikt nie lubil sytuacji, gdy z powodow losowych nagle ucieka³ mu zdrowy wojownik ze sto³u. Wydaje mi sie wiec, ze DW jesli zdecyduje sie za naszymi namowami na straszenie, to raczej bedzie to potezny przywilej pojedynczych jednostek a nie ogolna zasada, ze "za duzo figurek zginelo dookola, testuj Zmys³y czy model nie ucieka w kierunku krawedzi sto³u".
A ostatniego minusa musisz doprecyzowac, bo nie za bardzo go czuje.
Cieszy fakt, ze jest wiecej plusow niz minusow .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:29, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Morale s± pominiête, gdy¿ przy obecnej ilo¶ci modeli na stole (zwykle 6-7) mia³oby to zbyt du¿y wp³yw na grê. Kiedy ma siê 20-30 modeli na stole to ¿aden problem, nawet jak 5 zacznie uciekaæ to dalej masz wiele innych. Jak masz 6 to utrata kontroli nad chocia¿ jednym bêdzie koñczyæ siê bardzo ¼le.
Zapewne siê pomy¶li nad wiêksz± ilo¶ci± efektów testuj±cych zmys³y, ¿eby ta cecha zyska³a na znaczeniu, ale raczej ¿adnego uciekania nie bêdzie.
Co do ¶wiata: Warhammer ma podobnie. Tam z jednej strony jest mocno renesansowe Imperium z dzia³ami, parowymi czo³gami i jednostkami wyra¼nie sugeruj±cymi, ¿e pochodz± z XIV-XV wieku, a obok jest sobie Bretonia robiona na typow± ¶redniowieczn± Francjê po³±czon± z legendami arturiañskimi.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 19:32, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 21:44, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W sumie z odwag± to podej¶cie jest wcale s³uszne - choæ na przytoczonego warhammera spojrzeæ nale¿y nieco inaczej: te kilkadziesi±t figurek pogrupowane jest w dru¿yny/regimenty, wiêc gracz manewruje kilkoma oddzia³ami, stanowi±cymi nierozerwalne, niepodzielne zgrupowanie - czyli jest tym, czym w Wojnacji pojedyncza, samodzielna figurka. Panika pojedynczej figurki w Wojnacji by³oby wiêc tym, czym za³amanie ca³ego warhammerowego zgrupowania...
...Zreszt±, morale mo¿e nie prowadziæ do a¿ tak drastycznych efektów jak umkniêcie wojaka z pola bitwy. Mo¿e to byæ raczej ograniczona dyspozycyjno¶æ - mniejsza ilo¶æ dostêpnych akcji czy kary do rzutów. II edycja Warzona tak w³a¶nie podesz³a do 'paniki': zamiast tworzyæ opas³e paragrafy reguluj±ce umykanie ¿o³nierza z pola bitwy, panikuj±cy po prostu walczyli gorzej.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 22:02, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
To czego nam brakuje w Wojnacji to:
-uniwersalny ¶wiat, który chc±c obj±æ jak najbardziej rozmaite gusta graczy zamienia siê coraz bardziej w 'myd³o-powid³o'
|
To samo mo¿na zarzuciæ dowolnemu ¶wiatu Fantasy tak naprawdê... fantasy chc±c nie chc±c rz±dzi siê poniek±d w³asnymi prawami i zawsze ale to zawsze da siê znale¼æ element przynajmniej czê¶ciowo naci±gany.
Zaproponuj jaki¶ ¶wiat - to dostaniesz przyk³ad
Cytat: |
-konieczno¶æ prze³adowywania broni i oznaczania tego¿
|
wprowadzenie prze³adowywania broni to by³ jedyny sensowny sposób na zaimplementowanie sensownych i w miarê ró¿norodnych strzelców.
Inaczej naprawdê ciê¿ko zró¿nicowaæ kuszników od ³uczników czy tym bardziej broni prochowej. Gdyby nie to - ka¿da broñ strzela³aby si³± rzeczy co turê.... lub dla równowagi ³ucznik musia³by oddawaæ 4 strza³y na dwa strza³y kusznika na jeden z broni palnej czy co¶ takiego...
Cytat: |
-brak uwzglêdnienia odwagi i tchórzostwa walcz±cych
|
Tutaj to tak jak pisa³ Bambus. Skirmish nie powinien byæ systemem gdzie modele uciekaj± same z siebie.
Co do pojedynczych strasz±cych modeli to ci±gle s± takie plany ale to zawsze wi±¿e siê z stosem dodatkowych wspó³czyników i umiejêtno¶ci.
Powiedzmy, ¿e jaki¶ model "Potwór" straszy. I teraz albo strach musi mieæ jak±¶ warto¶æ, przeciw której trzeba testowaæ zmys³y (Konfra) albo jest to test zmys³ów samych w sobie (Lotr).
Teraz albo strach daje prosty efekt (model nie mo¿e byæ zaatakowany przez kogo¶ kto nie zda³ testu - to siê zmie¶ci na karcie) albo trzeba dorzuciæ przynajmniej jedn± stronê do zasad g³ównych.
Teraz jeszcze najgorsze - czyli czy wszystkie modele mog± siê baæ? Je¿eli czê¶æ jest na strach odporna - to nagle wszystkim tego typu jednostkom trzeba dopisaæ na sta³e na karcie jedn± umiejêtno¶æ.
Obecne jedynym 'strasz±cym' modelem jest Bêkarcka Abominacja i mimo, ¿e na papierze to jej straszenie nie wygl±da to kilka testów praktycznych udowadnia, ¿e wszystkie modele w zasiêgu jej 'aury' robi± siê bardzo miêciutkie je¶li chodzi o odporno¶ci na czary czy zdolno¶ci specjalne.
Dorzucenie jej jeszcze typowego straszenia nie jest w sumie problemem - ale dodatkowo zwiêkszy jej koszt, czego graj±cy Trupami raczej by nie chcieli.
Cytat: |
-znikomy u¿ytek z parametru 'zmys³y' |
Tutaj nie mogê siê zgodziæ. Zmys³y s± wykorzystywane czê¶ciej ni¿ dyscyplina w Konfrontacji tak jak czê¶ciej ni¿ Wola+Odwaga w Lotrze (nie licz±c fazy po brake'u gdzie testy odwagi robi siê ju¿ nieustannie).
Oczywi¶cie s± rozgrywki, w których korzysta siê ze zmys³ów tylko przy testach inicjatywy, ale wystarczy zagraæ z Bêkartami czy Kupcami na skradaj±cych siê jednostkach, ¿eby zmys³y sta³y siê ca³kiem istotne.
Cytat: |
-kompozycja armii nie wykorzystuje drzemi±cego w kartach potencja³u. |
równie¿ nie rozumiem tego punktu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 13:38, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie usprawiedliwiajmy coraz mniej wyrazistego ¶wiata Wojnacji [w którym brakowaæ nied³ugo bêdzie ju¿ tylko Indian i samurajów, a co gorsza mo¿e i tych nie...] tym, ¿e Warhammer Fantasy Battle ma renesansowe Imperium i Bretoniê jak z wyprawy krzy¿owej. Zapomnijmy w ogóle o innych systemach i ich b³êdach, rozmawiajmy o Wojnacji... I o tym co zrobiæ, aby by³a [przynajmniej] DOBRYM systemem bitewnym. Z Polski.
A chc±cych dowiedzieæ siê wiêcej o prze³adowywaniu, i tajemniczym 'potencjale drzemi±cym w kartach' zapraszamy do naszego ulubionego dzia³u prawdziwego, jedynego s³usznego forum Wojnacji...
http://www.wojnacja.fora.pl/sugestie,33/
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Nie 13:44, 20 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:49, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Indian i samurajów, a co gorsza mo¿e i tych nie |
Imiona Elfich bohaterów pochodz± z jakiego¶ Indiañskiego s³owniczka jakby co i po prawdzie z ich prymitywna broni± i ma³o przyjaznymi zwyczajami wcale nie daleko im do Azteków
A co do samurajów to na szczê¶cie nie ma chyba popularnego bitewniaka 'Daleko-Wschodniego', którego gracze mogliby staæ siê naszym 'Targetem'
Tak czy inaczej fluf ca³y czas powstaje i bêdziemy siê starali t³umaczyæ wszelkie 'uproszczenia' we w miarê logiczny sposób. Tez nie lubiê absurdalnych konwencji, ale sytuacja w której jeste¶my uzale¿nieni od istniej±cych i popularnych modeli nie u³atwia nam sprawy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Nie 17:06, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
A co do samurajów to na szczê¶cie nie ma chyba popularnego bitewniaka 'Daleko-Wschodniego', którego gracze mogliby staæ siê naszym 'Targetem' |
Szkoda. Sam mówi³e¶, ¿e s± trzy zajebiste opcje: piraci, zombie i ninja. Dwa pierwsze ju¿ s±, brakuje tylko ninja...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:46, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
fearon napisa³: |
Dragon_Warrior napisa³: |
A co do samurajów to na szczê¶cie nie ma chyba popularnego bitewniaka 'Daleko-Wschodniego', którego gracze mogliby staæ siê naszym 'Targetem' |
Szkoda. Sam mówi³e¶, ¿e s± trzy zajebiste opcje: piraci, zombie i ninja. Dwa pierwsze ju¿ s±, brakuje tylko ninja... |
Przedstawia³em teoriê znajomego ze studiów a nie swoj± ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Nie 17:53, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
co nie zmienia faktu, ¿e jest s³uszna
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Nie 18:12, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Brakuje te¿ amerykañskich marines :p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|