Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wolni Kupcy - dyskusja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:43, 03 Mar 2010    Temat postu: Wolni Kupcy - dyskusja

W sumie tutaj nic nie mam do powiedzenia tylko to ze wreszcie musze szermierzowi poprawić okaleczenie i wymyślić dopak ...

poza tym temat do dyskusji nad rozpiskami, taktykami, zaletami i słabościami frakcji...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 21:47, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:55, 06 Mar 2010    Temat postu:

Potestowalem to co Wookie wymyślił i faktycznie jest problem z 12'stoma marynarzami ...

o ile sami kupcy powinni wynożować ich złodziejami (res 7 ;] ) czy krukiem... a elfy są w stanie masowo posyłać ich do Bozi to Imperium ma pewien problem (miecznicy w większej ilości może? ).
Bez obrażeń obszarowych i strzelania częstszego niż raz na turę mają mocno przechlapane w takiej sytuacji a wycięcie ich jedną elita odpada bo atak grupowy to jednak masakra (zecydowanie nie ma szans na takiego skila dla każdej jednostki jak było wcześniej w planach, zwyczajnie +1/+1 robi za dużą różnice żeby dać im opcjonalne +3/+3. )

Kraśki maja na nich działo i ewentyalnie mędrca swojego ale poza tym to nie wiem... Niby swarm wojowników wydaje sie mocniejszy niż marynarze ale marnarski def 12'ście nie pozwala ich jendak tak szybko kosić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:37, 06 Mar 2010    Temat postu:

O, atak grupowy. Zapomniałem wczoraj, ze go mają. A i tak kosili ze wsparciem hero. Może więc nieco za tani są?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:04, 06 Mar 2010    Temat postu:

ja bym im jednak wolał coś zabrać niż podbijac koszt. Bo jak na prawdziwych piratów przystało w masie siła ... i sam skill nei załatwi sprawy masy jeśli tej masy nie bedzie Wink

Wiec jest opcja typu

+5/6 ap

-2 ataku -2 siły

lub

- atak grupowy

bo ataku grupowego nie osłabi ... a nawet pierwsze +1/+1 przy ich obecnych starach robia z nich 7/6 czyli miecznika za 42 punkty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:51, 06 Mar 2010    Temat postu:

Tylko znowu 2x Marynarz przebija koszt tego miecznika (przecież do ataku grupowego nadal potrzebujesz marynarza + inny model). Ciężka sprawa.

Przy -2 ATT i siła robisz z nich chłopców Okrętowych z Obroną wyższą o 1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 20:55, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:14, 06 Mar 2010    Temat postu:

Bambusek napisał:
Tylko znowu 2x Marynarz przebija koszt tego miecznika (przecież do ataku grupowego nadal potrzebujesz marynarza + inny model). Ciężka sprawa.

Przy -2 ATT i siła robisz z nich chłopców Okrętowych z Obroną wyższą o 1.

no z obroną +1 i atakiem grupowym ;P

ewenatualnie można by próbować atak grupowy zmienić że dostają +1/+1 za każdy droższy od siebie model ... Choć tez nie o to chodziło w ich skilu bo klimat miał wynikać właśnie z grupek marynarzy po 3+

btw sprawdziłem takiego samego Swarma na Ventusach elfich (10+ łucznik) i odbili się od tego samego imperium które dwa razy zajechali marynarze...

Optimum by było zmienić że dostają +0,5 za każdego kolege wa walce ale tak sie nie da ;P

no chyba że zapisać, że dostają +1/+1 jeśli w tej samej walce uczestniczą jeszcze dwa sojusznicze modele (wtedy jest +0,5 w sumie ;P) ...

hmm...

To zrobić ich 4/4 bazowo + grupowy ?
Ventusy elfie maja to bazowe 4/4 i mimo prędkości 4/24 wydają się wyważone...
Ewentualnie 5/4 i koszt +2 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:03, 06 Mar 2010    Temat postu:

5/4 i koszt +2 wygląda na najrozsądniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:15, 06 Mar 2010    Temat postu:

no ok.

Coś u kupców wydaje sie za słabe ?
bo jak już reorme robie to może coś podpakowac ale wszystko u nich sie wydaje ok akurat Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:24, 06 Mar 2010    Temat postu:

No nie zauważyłem, żeby coś było za słabe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:31, 07 Mar 2010    Temat postu:

Propozycje zmian

Atak -1
Siła - 1
Koszt +2 ap


koszt -2 ap


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 18:13, 07 Mar 2010    Temat postu:

-4ap na chłopcu? ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:10, 07 Mar 2010    Temat postu:

juz bez przesady on nie jest do samodzielnej walki wylko do ładowania pistoletów albo dodawania bonusów osłabiony marynarzom, a za 20 ap to już by musiał dostac umiejętnośc animusa albo po prostu 1 pż ;P

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 19:10, 07 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:56, 16 Mar 2010    Temat postu:

Lekką ręką jeszcze 2 jednostki mozna wymyślić do wersji 1.0 (co by rasy po 12 (9+3 ew 8+4) miały) ... tym bardziej że bez mapy i przeróbek Kraśków wersja 1.0 tak już w tym tygodniu będzie nie osiągalna Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:02, 16 Mar 2010    Temat postu:

No brakuje jakiegoś heala w armii. Mówiłem o tym alchemiku kiedyś (w końcu czymś ci kupcy handlować muszą)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 19:02, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:04, 16 Mar 2010    Temat postu:

hmm ale nie mam zupełnie pomysłu jak by to działać miało i z jakieg przedziału punktowego miało byc ... nawet czy hero czy nie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 20:40, 16 Mar 2010    Temat postu:

Łotrzyk? Razz Uber niski poziom skradania, brak noży, sprawnie walczy. To ukrycie by miał tylko na początku gry, nic więcej. ;p
No ale co za dużo skradania, to niezdrowo.
A alchemika to bym widział jako jednostkę, która miała by bombki, czy inne granaciki. Ew heala na 5+ na jednej kości dla jednostki, z którą się styka podstawką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:45, 16 Mar 2010    Temat postu:

No właśnie myślałem, żeby jakieś eliksirki dawał. Ale że nieco świrnięty to eliksir nie zawsze działa. Ewentualnie by leczył tylko rany i byłaby zasada placebo ("Tak tak, ten biały płyn wyglądający jak woda to wspaniałe lekarstwo, które w mig wyleczy." Jak wojak uwierzył to go nie boli. Jak nie to jego problem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:18, 16 Mar 2010    Temat postu:

hmm czyli co do Alchemika sa 2 a nawet 3 opcje

1) model na zasadzie - koszt 40

4/3
3/4
9/8
3
2

Mikstury Lecznicze:
Dwa modele dostają przed bitwą miksturę lecząca której mogą użyć za 4 pa i rzucić sobie k6 :
1 nic , 2,3,4 leczy ranę 5,6 leczy ranę i Pz

Wyśmienity Proch:
Strzelcy w kontakcie dostają +1 do celności i siły strzału.

2) koszt 40-60

4/3 (ewentualnie przy wiekszy koszcie mozna rozwazyć 5akcji)
4/5
10/8
4
2

Rzut miksturą 3pa przy 45 punktacha 2pa przy 60
celność -1 +k6

Mikstura Lecząca:
k6: 1 nic , 2,3,4 leczy ranę 5,6 leczy ranę i Pz

Butelka z kwasem:
Cel dostaje z siłą 5. Jeśli nie zada obrażeń, cel dostaje ranę w pancerz.

jakaś trzecia ... nie mam pomysłu
zmysły -1 ? rana w siłe ? a moze jakis losowy efekt na 50% dobry na 50% zły ? typu k6 i 1 -3 siły , 2 -2 siły , 3 -1 siły ,4 +1, 5 +2 , 6+3 siły na stałe czy nie wiem co


trzecia opcja to hero za duuużo ap działajacy ak typowy magus


mi sie w sumei po namyśle opcja 2 podoba najbardizej chyba ... suporter który bdzie swoim w plecy rzucał mikstury leczące, przy czym potencjalnei najlepszy heler póki co to by był ;p i trzeba mu jeszcze dopsiac czy sam sie moze leczyc czy nie a jak tak to czy automatem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 21:21, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:26, 16 Mar 2010    Temat postu:

druga opcja, panie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:42, 16 Mar 2010    Temat postu:

No druga najciekawsza. Duży fan by był w graniu takim panem na pewno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:51, 16 Mar 2010    Temat postu:

to drugi blizxej 40 czy 70 punktow kosztu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:59, 16 Mar 2010    Temat postu:

70

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:05, 16 Mar 2010    Temat postu:

Tia, droższy się przyda. Wtedy w rozpiskach z hero będzie albo pan alchemik albo Bukanier.

Jako trzecie możesz dać ten bonus dla broni palnej. Chociaż wtedy logika by nakazywała, że to alchemik musi dokonać przeładowania broni. Ewentualnie musi być w kontakcie z przeładowującym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 22:06, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:10, 16 Mar 2010    Temat postu:

no wlasnie miksturami to juz niebardzo sie da bron ładowac Wink a wolałbym zeby tylko rzucal butelkami jak mam sie zmiescic z tekstem na karcie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:13, 16 Mar 2010    Temat postu:

Można by bombkę dymną utrudniającą strzelanie, ale zasady dla takowej mogłyby się nie zmieścić. To może granacik? Mniejsza siła od kwasowej, ale jakiś obszar rażenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 2:30, 17 Mar 2010    Temat postu:

bombkie zrobiłem ale po namyśle chbya dam jakąś wesołą obszarówkę...

a bombka tutaj żebym juz miał tekst gotowy jak się nam odwidzi ;P

Bomba Dymna
Cel dostaje modyfikator -2 do zmysłów i
1 ranę w Atak do końca swojej kolejnej
aktywacji. Trudność trafienia go z dystansu
jest w tym czasie większa o 3.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 2:58, 17 Mar 2010    Temat postu:

robiłem go na droższego ale uznałem ze za delikatny jest na koszt 70 a z dziadygi - nie-bohatera nie chce z kolei nieśmiertelnika robić na siłę


łotrzyk na jutro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 3:00, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:52, 17 Mar 2010    Temat postu:

Hyhy, fajny. Kupcom się bardzo przyda przeciwko Imperium. Fakt, że celność -2 będzie wymagała stania dosyć blisko, ale i tak powinno działać. Pojutrze wezmę do którejś rozpiski i się potestuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:10, 17 Mar 2010    Temat postu:

dopiero dziś wpadłem na to czemu miał kosztować 70 ... z dystansu jest niemal nie do zabicia przez samotnego łucznika ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:18, 17 Mar 2010    Temat postu:

Czemu? Przebić pancerz 8 to nie problem, a na wyleczenie pż ma 50%.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:22, 17 Mar 2010    Temat postu:

no właśnie 75% a nie 50 ;P
jest duuuuuużo trudniejszy do zdjęcia niż bukanier czy kusznik za 70+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:24, 17 Mar 2010    Temat postu:

Zakłądasz, że będzie się nim chlało 2 razy, jeżeli pierwsza mikstura nie przywróci pż? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:47, 17 Mar 2010    Temat postu:

albo go zasłonią przed łucznikiem albo będa pili do oporu ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:21, 18 Mar 2010    Temat postu:

hmm albo sam nie może sie leczyć (tylko jak to wyjaśnić w 1 linijce) albo -2 obrony -2 pancerza żeby była szansa na zabicie go jednym hitem albo +10 punktów albo coś innego ...

za 60 ap da sie go wystawić w rozpach typu :

Alchemik, Bukanier, 2x Chłopiec, 3 marynarzy, zawadiaka czyli 8 modeli ...

Alchemik, Proud, 2 najemników i Marynarz lub chłopiec

Alchemik , 3 chłopców, 3 marynarzy, zawadiaka, najemnik czyli 9 modeli ...

to wymyślcie mi jak go przyciąć, żebym jak wstane to juz mógł to zacząć na piątek robić ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:06, 18 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 21:22, 18 Mar 2010    Temat postu:

No spoko. Miło, ładnie i przyjemnie. Fajnie, że alchemik ma lucka za 1pa. ;P
Łotrzyk też brzmi śmiechowo i sympatycznie, choć trzeba będzie w duecie nimi biegać, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:11, 18 Mar 2010    Temat postu:

przy lucku alchemika zapis "nie kumluje sie" albo podobny bym widzial

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:47, 18 Mar 2010    Temat postu:

hmm a jak sie może kumulowac ?
gdyby miał +2 do celności to ok a tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:19, 19 Mar 2010    Temat postu:

dwa przerzuty zamiast jednego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:49, 19 Mar 2010    Temat postu:

To już byłaby nadinterpretacja Smile Opis zdolności mówi, że następny test celności ma przerzut. I tyle. Raczej jest jasne, że nie da rady używać tego kilka razy i mieć wiećej przerzutów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:03, 19 Mar 2010    Temat postu:

Nie jest na 100% jasne to wam mowie na pewno.

Tak samo jak z czarodziejem elfow ktory moze przerzut rzucic na samego siebie i wtedy ma zasadniczo automatyczne animki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:35, 19 Mar 2010    Temat postu:

akurad druid elfow niech sobie rzuca animki automatyczne i tak nie bedą bo 5+ z przerzutem na 3+ jest dalekie od automatu ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:20, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Jakies prośby sugestie jeszcze ?
bo dzis wieczorem sie zabieram za porpawki do wersji 0.99 czy jak kto woli 1.0 bez rysunków ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 2:53, 06 Maj 2010    Temat postu:

jakieś sugestie ?

lub pomysły na przyszłe jednostki ? (choć nazwy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 12:25, 06 Maj 2010    Temat postu:

Się coś wymyśli. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:25, 11 Maj 2010    Temat postu:

to zmieniamy coś kupcom w wersji 1.1 ?

Kruka ? (mi nadal wydaje sie ok ... najwyżej większe kary za rany tak to każdy strzelec jest dla niego zagrożeniem poważnym... ew można -1 pancerza dać ;p)

łotrzyków ? (+1 ataku bazowego lub w którejś sytuacji ?)

złodziei ? (+1 akcja ?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 20:37, 11 Maj 2010    Temat postu:

Kruk jednak wydaje się spoko taki, jaki jest. Strzelacze zniszczą go, a to że imperium nie może się przebić, to ich problem. Niech imperialni gracze poczują ból, który mają inni, nie przebijając się przez ich puszki.

Łotrzyk jakiś bonusik może mieć. Sam w sobie nic szczególnego nie reprezentuje. Lepiej mieć marynarzyka zamiast niego w rozpie chyba. Wink

A złodziej imo na razie niech się nie zmienia.

--------------------------------
Myślałem nad unitami nowymi i nic poza nazwą 'Błazen' nie wymyśliłem. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:40, 11 Maj 2010    Temat postu:

Imperium to akurat ma wszystko co potrzebne do niszczenia Kruka. Wysokie zmysły na hero do wykrycia i dobrych strzelców. Już łucznik wystarczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 20:42, 11 Maj 2010    Temat postu:

No to inna sprawa. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:04, 08 Cze 2010    Temat postu:

jaką jednostkę w 'dodatku' dodajemy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin