Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Wolni Kupcy - dyskusja
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:43, 03 Mar 2010    Temat postu: Wolni Kupcy - dyskusja

W sumie tutaj nic nie mam do powiedzenia tylko to ze wreszcie musze szermierzowi poprawiæ okaleczenie i wymy¶liæ dopak ...

poza tym temat do dyskusji nad rozpiskami, taktykami, zaletami i s³abo¶ciami frakcji...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 21:47, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:55, 06 Mar 2010    Temat postu:

Potestowalem to co Wookie wymy¶li³ i faktycznie jest problem z 12'stoma marynarzami ...

o ile sami kupcy powinni wyno¿owaæ ich z³odziejami (res 7 ;] ) czy krukiem... a elfy s± w stanie masowo posy³aæ ich do Bozi to Imperium ma pewien problem (miecznicy w wiêkszej ilo¶ci mo¿e? ).
Bez obra¿eñ obszarowych i strzelania czêstszego ni¿ raz na turê maj± mocno przechlapane w takiej sytuacji a wyciêcie ich jedn± elita odpada bo atak grupowy to jednak masakra (zecydowanie nie ma szans na takiego skila dla ka¿dej jednostki jak by³o wcze¶niej w planach, zwyczajnie +1/+1 robi za du¿± ró¿nice ¿eby daæ im opcjonalne +3/+3. )

Kra¶ki maja na nich dzia³o i ewentyalnie mêdrca swojego ale poza tym to nie wiem... Niby swarm wojowników wydaje sie mocniejszy ni¿ marynarze ale marnarski def 12'¶cie nie pozwala ich jendak tak szybko kosiæ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:37, 06 Mar 2010    Temat postu:

O, atak grupowy. Zapomnia³em wczoraj, ze go maj±. A i tak kosili ze wsparciem hero. Mo¿e wiêc nieco za tani s±?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:04, 06 Mar 2010    Temat postu:

ja bym im jednak wola³ co¶ zabraæ ni¿ podbijac koszt. Bo jak na prawdziwych piratów przysta³o w masie si³a ... i sam skill nei za³atwi sprawy masy je¶li tej masy nie bedzie Wink

Wiec jest opcja typu

+5/6 ap

-2 ataku -2 si³y

lub

- atak grupowy

bo ataku grupowego nie os³abi ... a nawet pierwsze +1/+1 przy ich obecnych starach robia z nich 7/6 czyli miecznika za 42 punkty.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:51, 06 Mar 2010    Temat postu:

Tylko znowu 2x Marynarz przebija koszt tego miecznika (przecie¿ do ataku grupowego nadal potrzebujesz marynarza + inny model). Ciê¿ka sprawa.

Przy -2 ATT i si³a robisz z nich ch³opców Okrêtowych z Obron± wy¿sz± o 1.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 20:55, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:14, 06 Mar 2010    Temat postu:

Bambusek napisa³:
Tylko znowu 2x Marynarz przebija koszt tego miecznika (przecie¿ do ataku grupowego nadal potrzebujesz marynarza + inny model). Ciê¿ka sprawa.

Przy -2 ATT i si³a robisz z nich ch³opców Okrêtowych z Obron± wy¿sz± o 1.

no z obron± +1 i atakiem grupowym ;P

ewenatualnie mo¿na by próbowaæ atak grupowy zmieniæ ¿e dostaj± +1/+1 za ka¿dy dro¿szy od siebie model ... Choæ tez nie o to chodzi³o w ich skilu bo klimat mia³ wynikaæ w³a¶nie z grupek marynarzy po 3+

btw sprawdzi³em takiego samego Swarma na Ventusach elfich (10+ ³ucznik) i odbili siê od tego samego imperium które dwa razy zajechali marynarze...

Optimum by by³o zmieniæ ¿e dostaj± +0,5 za ka¿dego kolege wa walce ale tak sie nie da ;P

no chyba ¿e zapisaæ, ¿e dostaj± +1/+1 je¶li w tej samej walce uczestnicz± jeszcze dwa sojusznicze modele (wtedy jest +0,5 w sumie ;P) ...

hmm...

To zrobiæ ich 4/4 bazowo + grupowy ?
Ventusy elfie maja to bazowe 4/4 i mimo prêdko¶ci 4/24 wydaj± siê wywa¿one...
Ewentualnie 5/4 i koszt +2 ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:03, 06 Mar 2010    Temat postu:

5/4 i koszt +2 wygl±da na najrozs±dniejsze.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:15, 06 Mar 2010    Temat postu:

no ok.

Co¶ u kupców wydaje sie za s³abe ?
bo jak ju¿ reorme robie to mo¿e co¶ podpakowac ale wszystko u nich sie wydaje ok akurat Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:24, 06 Mar 2010    Temat postu:

No nie zauwa¿y³em, ¿eby co¶ by³o za s³abe.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 15:31, 07 Mar 2010    Temat postu:

Propozycje zmian

Atak -1
Si³a - 1
Koszt +2 ap


koszt -2 ap


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 18:13, 07 Mar 2010    Temat postu:

-4ap na ch³opcu? ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:10, 07 Mar 2010    Temat postu:

juz bez przesady on nie jest do samodzielnej walki wylko do ³adowania pistoletów albo dodawania bonusów os³abiony marynarzom, a za 20 ap to ju¿ by musia³ dostac umiejêtno¶c animusa albo po prostu 1 p¿ ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 19:10, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:56, 16 Mar 2010    Temat postu:

Lekk± rêk± jeszcze 2 jednostki mozna wymy¶liæ do wersji 1.0 (co by rasy po 12 (9+3 ew 8+4) mia³y) ... tym bardziej ¿e bez mapy i przeróbek Kra¶ków wersja 1.0 tak ju¿ w tym tygodniu bêdzie nie osi±galna Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:02, 16 Mar 2010    Temat postu:

No brakuje jakiego¶ heala w armii. Mówi³em o tym alchemiku kiedy¶ (w koñcu czym¶ ci kupcy handlowaæ musz±)

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 19:02, 16 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:04, 16 Mar 2010    Temat postu:

hmm ale nie mam zupe³nie pomys³u jak by to dzia³aæ mia³o i z jakieg przedzia³u punktowego mia³o byc ... nawet czy hero czy nie ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 20:40, 16 Mar 2010    Temat postu:

£otrzyk? Razz Uber niski poziom skradania, brak no¿y, sprawnie walczy. To ukrycie by mia³ tylko na pocz±tku gry, nic wiêcej. ;p
No ale co za du¿o skradania, to niezdrowo.
A alchemika to bym widzia³ jako jednostkê, która mia³a by bombki, czy inne granaciki. Ew heala na 5+ na jednej ko¶ci dla jednostki, z któr± siê styka podstawk±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:45, 16 Mar 2010    Temat postu:

No w³a¶nie my¶la³em, ¿eby jakie¶ eliksirki dawa³. Ale ¿e nieco ¶wirniêty to eliksir nie zawsze dzia³a. Ewentualnie by leczy³ tylko rany i by³aby zasada placebo ("Tak tak, ten bia³y p³yn wygl±daj±cy jak woda to wspania³e lekarstwo, które w mig wyleczy." Jak wojak uwierzy³ to go nie boli. Jak nie to jego problem)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:18, 16 Mar 2010    Temat postu:

hmm czyli co do Alchemika sa 2 a nawet 3 opcje

1) model na zasadzie - koszt 40

4/3
3/4
9/8
3
2

Mikstury Lecznicze:
Dwa modele dostaj± przed bitw± miksturê lecz±ca której mog± u¿yæ za 4 pa i rzuciæ sobie k6 :
1 nic , 2,3,4 leczy ranê 5,6 leczy ranê i Pz

Wy¶mienity Proch:
Strzelcy w kontakcie dostaj± +1 do celno¶ci i si³y strza³u.

2) koszt 40-60

4/3 (ewentualnie przy wiekszy koszcie mozna rozwazyæ 5akcji)
4/5
10/8
4
2

Rzut mikstur± 3pa przy 45 punktacha 2pa przy 60
celno¶æ -1 +k6

Mikstura Lecz±ca:
k6: 1 nic , 2,3,4 leczy ranê 5,6 leczy ranê i Pz

Butelka z kwasem:
Cel dostaje z si³± 5. Je¶li nie zada obra¿eñ, cel dostaje ranê w pancerz.

jaka¶ trzecia ... nie mam pomys³u
zmys³y -1 ? rana w si³e ? a moze jakis losowy efekt na 50% dobry na 50% z³y ? typu k6 i 1 -3 si³y , 2 -2 si³y , 3 -1 si³y ,4 +1, 5 +2 , 6+3 si³y na sta³e czy nie wiem co


trzecia opcja to hero za duuu¿o ap dzia³ajacy ak typowy magus


mi sie w sumei po namy¶le opcja 2 podoba najbardizej chyba ... suporter który bdzie swoim w plecy rzuca³ mikstury lecz±ce, przy czym potencjalnei najlepszy heler póki co to by by³ ;p i trzeba mu jeszcze dopsiac czy sam sie moze leczyc czy nie a jak tak to czy automatem...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 21:21, 16 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 21:26, 16 Mar 2010    Temat postu:

druga opcja, panie!

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:42, 16 Mar 2010    Temat postu:

No druga najciekawsza. Du¿y fan by by³ w graniu takim panem na pewno.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:51, 16 Mar 2010    Temat postu:

to drugi blizxej 40 czy 70 punktow kosztu ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 21:59, 16 Mar 2010    Temat postu:

70

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:05, 16 Mar 2010    Temat postu:

Tia, dro¿szy siê przyda. Wtedy w rozpiskach z hero bêdzie albo pan alchemik albo Bukanier.

Jako trzecie mo¿esz daæ ten bonus dla broni palnej. Chocia¿ wtedy logika by nakazywa³a, ¿e to alchemik musi dokonaæ prze³adowania broni. Ewentualnie musi byæ w kontakcie z prze³adowuj±cym.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 22:06, 16 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:10, 16 Mar 2010    Temat postu:

no wlasnie miksturami to juz niebardzo sie da bron ³adowac Wink a wola³bym zeby tylko rzucal butelkami jak mam sie zmiescic z tekstem na karcie Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:13, 16 Mar 2010    Temat postu:

Mo¿na by bombkê dymn± utrudniaj±c± strzelanie, ale zasady dla takowej mog³yby siê nie zmie¶ciæ. To mo¿e granacik? Mniejsza si³a od kwasowej, ale jaki¶ obszar ra¿enia.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 2:30, 17 Mar 2010    Temat postu:

bombkie zrobi³em ale po namy¶le chbya dam jak±¶ weso³± obszarówkê...

a bombka tutaj ¿ebym juz mia³ tekst gotowy jak siê nam odwidzi ;P

Bomba Dymna
Cel dostaje modyfikator -2 do zmys³ów i
1 ranê w Atak do koñca swojej kolejnej
aktywacji. Trudno¶æ trafienia go z dystansu
jest w tym czasie wiêksza o 3.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 2:58, 17 Mar 2010    Temat postu:

robi³em go na dro¿szego ale uzna³em ze za delikatny jest na koszt 70 a z dziadygi - nie-bohatera nie chce z kolei nie¶miertelnika robiæ na si³ê


³otrzyk na jutro


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 3:00, 17 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 9:52, 17 Mar 2010    Temat postu:

Hyhy, fajny. Kupcom siê bardzo przyda przeciwko Imperium. Fakt, ¿e celno¶æ -2 bêdzie wymaga³a stania dosyæ blisko, ale i tak powinno dzia³aæ. Pojutrze wezmê do której¶ rozpiski i siê potestuje

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:10, 17 Mar 2010    Temat postu:

dopiero dzi¶ wpad³em na to czemu mia³ kosztowaæ 70 ... z dystansu jest niemal nie do zabicia przez samotnego ³ucznika ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:18, 17 Mar 2010    Temat postu:

Czemu? Przebiæ pancerz 8 to nie problem, a na wyleczenie p¿ ma 50%.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:22, 17 Mar 2010    Temat postu:

no w³a¶nie 75% a nie 50 ;P
jest duuuuuu¿o trudniejszy do zdjêcia ni¿ bukanier czy kusznik za 70+


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:24, 17 Mar 2010    Temat postu:

Zak³±dasz, ¿e bêdzie siê nim chla³o 2 razy, je¿eli pierwsza mikstura nie przywróci p¿? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:47, 17 Mar 2010    Temat postu:

albo go zas³oni± przed ³ucznikiem albo bêda pili do oporu ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 6:21, 18 Mar 2010    Temat postu:

hmm albo sam nie mo¿e sie leczyæ (tylko jak to wyja¶niæ w 1 linijce) albo -2 obrony -2 pancerza ¿eby by³a szansa na zabicie go jednym hitem albo +10 punktów albo co¶ innego ...

za 60 ap da sie go wystawiæ w rozpach typu :

Alchemik, Bukanier, 2x Ch³opiec, 3 marynarzy, zawadiaka czyli 8 modeli ...

Alchemik, Proud, 2 najemników i Marynarz lub ch³opiec

Alchemik , 3 ch³opców, 3 marynarzy, zawadiaka, najemnik czyli 9 modeli ...

to wymy¶lcie mi jak go przyci±æ, ¿ebym jak wstane to juz móg³ to zacz±æ na pi±tek robiæ ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:06, 18 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 21:22, 18 Mar 2010    Temat postu:

No spoko. Mi³o, ³adnie i przyjemnie. Fajnie, ¿e alchemik ma lucka za 1pa. ;P
£otrzyk te¿ brzmi ¶miechowo i sympatycznie, choæ trzeba bêdzie w duecie nimi biegaæ, nie?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:11, 18 Mar 2010    Temat postu:

przy lucku alchemika zapis "nie kumluje sie" albo podobny bym widzial

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:47, 18 Mar 2010    Temat postu:

hmm a jak sie mo¿e kumulowac ?
gdyby mia³ +2 do celno¶ci to ok a tak ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 0:19, 19 Mar 2010    Temat postu:

dwa przerzuty zamiast jednego

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 10:49, 19 Mar 2010    Temat postu:

To ju¿ by³aby nadinterpretacja Smile Opis zdolno¶ci mówi, ¿e nastêpny test celno¶ci ma przerzut. I tyle. Raczej jest jasne, ¿e nie da rady u¿ywaæ tego kilka razy i mieæ wieæej przerzutów.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 13:03, 19 Mar 2010    Temat postu:

Nie jest na 100% jasne to wam mowie na pewno.

Tak samo jak z czarodziejem elfow ktory moze przerzut rzucic na samego siebie i wtedy ma zasadniczo automatyczne animki.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 14:35, 19 Mar 2010    Temat postu:

akurad druid elfow niech sobie rzuca animki automatyczne i tak nie bed± bo 5+ z przerzutem na 3+ jest dalekie od automatu ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 18:20, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Jakies pro¶by sugestie jeszcze ?
bo dzis wieczorem sie zabieram za porpawki do wersji 0.99 czy jak kto woli 1.0 bez rysunków ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 2:53, 06 Maj 2010    Temat postu:

jakie¶ sugestie ?

lub pomys³y na przysz³e jednostki ? (choæ nazwy)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 12:25, 06 Maj 2010    Temat postu:

Siê co¶ wymy¶li. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:25, 11 Maj 2010    Temat postu:

to zmieniamy co¶ kupcom w wersji 1.1 ?

Kruka ? (mi nadal wydaje sie ok ... najwy¿ej wiêksze kary za rany tak to ka¿dy strzelec jest dla niego zagro¿eniem powa¿nym... ew mo¿na -1 pancerza daæ ;p)

³otrzyków ? (+1 ataku bazowego lub w której¶ sytuacji ?)

z³odziei ? (+1 akcja ?)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 20:37, 11 Maj 2010    Temat postu:

Kruk jednak wydaje siê spoko taki, jaki jest. Strzelacze zniszcz± go, a to ¿e imperium nie mo¿e siê przebiæ, to ich problem. Niech imperialni gracze poczuj± ból, który maj± inni, nie przebijaj±c siê przez ich puszki.

£otrzyk jaki¶ bonusik mo¿e mieæ. Sam w sobie nic szczególnego nie reprezentuje. Lepiej mieæ marynarzyka zamiast niego w rozpie chyba. Wink

A z³odziej imo na razie niech siê nie zmienia.

--------------------------------
My¶la³em nad unitami nowymi i nic poza nazw± 'B³azen' nie wymy¶li³em. Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:40, 11 Maj 2010    Temat postu:

Imperium to akurat ma wszystko co potrzebne do niszczenia Kruka. Wysokie zmys³y na hero do wykrycia i dobrych strzelców. Ju¿ ³ucznik wystarczy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 20:42, 11 Maj 2010    Temat postu:

No to inna sprawa. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 0:04, 08 Cze 2010    Temat postu:

jak± jednostkê w 'dodatku' dodajemy ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin