Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:21, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Handlarz
Rybak
Kupiec
Ochroniarz
Prostytutka
yoł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:23, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dziwka portowa mówisz ? ;D
z działaniem typu sztandar-aura czy jakimś bardziej wyszukanym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 14:43, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dziwka!
Niech marynarze mają coś od życia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:38, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 19:01, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:28, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Znow upgrade marynarzy. Nadal uwazam ze to przepakowane jednostki sa.
Ale idee bardzo fajne i zasadniczo gitarra:). Mozna jej dac zmysly 4 ;P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:01, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dobra dosała jeszcze +1 ataku (niech cokolwiek potrafi) i dopisek ze kurtyzana nie może wybrać bohatera.
a co do marynarzy - własnie dlatego nie daje im +1 ataku czy siły tylko odporność na rany. Nieprzegiętą i flufową mam nadzieję.
Na chwilę obecną wydaje mi się umiarkowane przydatna jakkolwiek jak sie pojawią konni giermkowie u rycerzy to nieco zyska.
jeszcze myśle czy jej siłę tego noża ukrytego nie podbić, na zasadzie, że jak ja nawet pieść imperium zlekceważy w walce to chwile potem może mieć sztylet w wizurze hełmu ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 19:11, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:53, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
mały boost kosy pod żebro i lekkie zmniejszenie zasięgu odwracania uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 18:54, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:40, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Edward Drake jest duzo lepszym herosem niz Sir Proud a kosztuje mniej. Conajmniej zamienilbym ich kosztami taka moja idea.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 21:47, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
co racja, to prawda
i nie wiem, czy ten obszar działania skilla portowej dziwki nie jest zbyt duży
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Czw 21:48, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:53, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dziwka musi mieć spory zasięg, bo jej zmniejszanie zmysłów działa na wszystkich. A jednak bonusów nie daje na tyle wypas, żeby trzeba było brać wadę w pakiecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:04, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Proud ma dwa pistolety które musza kosztowac tyle co kosztują imo ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:22, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj jakaś jednostka wsparcia przeciw zmasowanemu strzelaniu by się przydała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 23:21, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czeladnik?/Student?/Uczeń?
Nim alchemik otrzyma swój tytuł naukowy, musi przejść ciężką naukę, w trakcie której czasem jest zmuszany do udowadniania swej wiedzy na polu bitwy
4 3
2 4
11 7
3 2
bieg 2pa 8 cm
szarża 2pa 6cm
bomba dymna 4pa - zasieg 15 cm, student rzuca bombę, która po wybuchu tworzy chmurę dymu o wielkości karty, przez którą nic nie widać
30 pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:22, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
:* za inwencje ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:43, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe. Tylko koszt albo pomiędzy Chłopcem a Marynarzem albo dać mu coś jeszcze. Bo w tej wersji jest tylko chodzącym zadymiaczem. Lekkich nie trafi, pancernych nie zrani.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:16, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
albo jeszcze jedna butelke/miksture
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:19, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a moze jednostka z cecha pasywną "wolność", że można ją wystawić w każdej frakcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:36, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
czemu ?
za dużo krasnali schodzi od strzelania ?
poza tym kwestie zasięgu i czasu trwanie trzeba by pouściślać ...
no i nadal mi szkoda, że córki Prouda nie dodamy teraz ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 11:46, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 11:55, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisał: |
poza tym kwestie zasięgu i czasu trwanie trzeba by pouściślać ... |
Zapomniałem dodać, że na jedną turę. ;p
Dragon_Warrior napisał: |
no i nadal mi szkoda, że córki Prouda nie dodamy teraz ;p |
Nikt nie broni przecież. ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:07, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Zapomniałem dodać, że na jedną turę. ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:09, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
myslalem ze to fajny pomysl zeby potencjalnych systemowych najemnikow wkleic jako standardowych wolnych kupcow z pasywem "wolnosc". Ino propozycja jakich wiele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:16, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
z najemnikami zawsze byl ten problem, ze po pierwsze logicznie ciezko ich bylo w orkow czy andedów dać a po drugie dostawali bana za psucie balansu ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:05, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Psuli balans, bo właściwie w każdym systemie najemnicy to takie all in one. Tzn. mają po trochu z każdej innej armii. W efekcie inni sobie nimi niwelowali własne wady. Ktoś ma słabsze strzelanie? Bum, bierze sobie uber wypas strzelca-najemnika i po sprawie. Zwłaszcza w młotku to widać, gdzie w poprzedniej edycji najemne armaty pojawiały się wszędzie tam, gdzie tylko mogły.
Chociaż akurat w Młotku nigdy ich nie zbanowali.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:08, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:09, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a ja wymyslilem ta abilite jako bardzo klimatyczna i pasujaca do konwencji Wolnych Kupcow abstrahujac od mechaniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:14, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Hm, ale to byłoby ciężko zrobić. Albo model byłby taki, że najlepiej działa u Kupców, a w reszcie to zapychacz albo przydatny wszędzie. W pierwszej opcji nikt by go nie brał, w drugiej byłoby trudno mu staty wymyśleć i skille.
To już prościej i szybciej byłoby zrobić po jednej nowej jednostce do każdego z fluffem, że rasa coś tam wytargowała od Kupców (technologia, trening czy coś tam innego).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:16, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:47, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tylko przy duzej ilości frakcji opcja "działa najlepiej u kupców" to chyba tylko pryz zasadzie "dodaje bonusy kupieckim jednostkom albo samam ma takie w ich poblizu" ;p
naprawdę nie widzi mi się młody alchemik u orków, elfów czy innych goblinów ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:56, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ale nie powiecie mi ze student z cecha "wolnosc" nie jest prze klimatyczny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:10, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:43, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:49, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz K
Krzew
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Z odległej Galaktyki...
|
Wysłany: Nie 20:53, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wygląda całkiem fajnie . Tylko zdrowie i pancerz ją mocno bolą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:02, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może dostanie jeszcze +1 obrony zeby była w stanie przeżyć atak bestii lasu czy górskiej bądź też kopijnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|