Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wolni Kupcy - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:21, 08 Cze 2010    Temat postu:

Handlarz
Rybak
Kupiec
Ochroniarz
Prostytutka

yoł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:23, 08 Cze 2010    Temat postu:

dziwka portowa mówisz ? ;D
z działaniem typu sztandar-aura czy jakimś bardziej wyszukanym ? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 14:43, 08 Cze 2010    Temat postu:

Dziwka!
Niech marynarze mają coś od życia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:38, 09 Cze 2010    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 19:01, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:28, 09 Cze 2010    Temat postu:

Znow upgrade marynarzy. Nadal uwazam ze to przepakowane jednostki sa.

Ale idee bardzo fajne i zasadniczo gitarra:). Mozna jej dac zmysly 4 ;P.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:01, 09 Cze 2010    Temat postu:

dobra dosała jeszcze +1 ataku (niech cokolwiek potrafi) i dopisek ze kurtyzana nie może wybrać bohatera.

a co do marynarzy - własnie dlatego nie daje im +1 ataku czy siły tylko odporność na rany. Nieprzegiętą i flufową mam nadzieję.
Na chwilę obecną wydaje mi się umiarkowane przydatna jakkolwiek jak sie pojawią konni giermkowie u rycerzy to nieco zyska.
jeszcze myśle czy jej siłę tego noża ukrytego nie podbić, na zasadzie, że jak ja nawet pieść imperium zlekceważy w walce to chwile potem może mieć sztylet w wizurze hełmu ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 19:11, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:53, 10 Cze 2010    Temat postu:


mały boost kosy pod żebro i lekkie zmniejszenie zasięgu odwracania uwagi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 18:54, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:40, 29 Lip 2010    Temat postu:

Edward Drake jest duzo lepszym herosem niz Sir Proud a kosztuje mniej. Conajmniej zamienilbym ich kosztami taka moja idea.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 21:47, 29 Lip 2010    Temat postu:

co racja, to prawda Wink
i nie wiem, czy ten obszar działania skilla portowej dziwki nie jest zbyt duży Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Czw 21:48, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:53, 29 Lip 2010    Temat postu:

Dziwka musi mieć spory zasięg, bo jej zmniejszanie zmysłów działa na wszystkich. A jednak bonusów nie daje na tyle wypas, żeby trzeba było brać wadę w pakiecie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:04, 29 Lip 2010    Temat postu:

Proud ma dwa pistolety które musza kosztowac tyle co kosztują imo ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:22, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Tutaj jakaś jednostka wsparcia przeciw zmasowanemu strzelaniu by się przydała...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 23:21, 01 Paź 2010    Temat postu:

Czeladnik?/Student?/Uczeń?
Nim alchemik otrzyma swój tytuł naukowy, musi przejść ciężką naukę, w trakcie której czasem jest zmuszany do udowadniania swej wiedzy na polu bitwy

4 3
2 4
11 7
3 2

bieg 2pa 8 cm
szarża 2pa 6cm

bomba dymna 4pa - zasieg 15 cm, student rzuca bombę, która po wybuchu tworzy chmurę dymu o wielkości karty, przez którą nic nie widać

30 pkt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:22, 01 Paź 2010    Temat postu:

:* za inwencje ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:43, 01 Paź 2010    Temat postu:

Ciekawe. Tylko koszt albo pomiędzy Chłopcem a Marynarzem albo dać mu coś jeszcze. Bo w tej wersji jest tylko chodzącym zadymiaczem. Lekkich nie trafi, pancernych nie zrani.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:16, 02 Paź 2010    Temat postu:

albo jeszcze jedna butelke/miksture Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:19, 02 Paź 2010    Temat postu:

a moze jednostka z cecha pasywną "wolność", że można ją wystawić w każdej frakcji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:36, 02 Paź 2010    Temat postu:

czemu ? Razz
za dużo krasnali schodzi od strzelania ? Razz

poza tym kwestie zasięgu i czasu trwanie trzeba by pouściślać ...


no i nadal mi szkoda, że córki Prouda nie dodamy teraz ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 11:46, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 11:55, 02 Paź 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:
poza tym kwestie zasięgu i czasu trwanie trzeba by pouściślać ...

Zapomniałem dodać, że na jedną turę. ;p

Dragon_Warrior napisał:
no i nadal mi szkoda, że córki Prouda nie dodamy teraz ;p

Nikt nie broni przecież. ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:07, 02 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:
Zapomniałem dodać, że na jedną turę. ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:09, 02 Paź 2010    Temat postu:

myslalem ze to fajny pomysl zeby potencjalnych systemowych najemnikow wkleic jako standardowych wolnych kupcow z pasywem "wolnosc". Ino propozycja jakich wiele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:16, 02 Paź 2010    Temat postu:

z najemnikami zawsze byl ten problem, ze po pierwsze logicznie ciezko ich bylo w orkow czy andedów dać a po drugie dostawali bana za psucie balansu ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:05, 02 Paź 2010    Temat postu:

Psuli balans, bo właściwie w każdym systemie najemnicy to takie all in one. Tzn. mają po trochu z każdej innej armii. W efekcie inni sobie nimi niwelowali własne wady. Ktoś ma słabsze strzelanie? Bum, bierze sobie uber wypas strzelca-najemnika i po sprawie. Zwłaszcza w młotku to widać, gdzie w poprzedniej edycji najemne armaty pojawiały się wszędzie tam, gdzie tylko mogły.

Chociaż akurat w Młotku nigdy ich nie zbanowali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:08, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:09, 02 Paź 2010    Temat postu:

a ja wymyslilem ta abilite jako bardzo klimatyczna i pasujaca do konwencji Wolnych Kupcow abstrahujac od mechaniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:14, 02 Paź 2010    Temat postu:

Hm, ale to byłoby ciężko zrobić. Albo model byłby taki, że najlepiej działa u Kupców, a w reszcie to zapychacz albo przydatny wszędzie. W pierwszej opcji nikt by go nie brał, w drugiej byłoby trudno mu staty wymyśleć i skille.

To już prościej i szybciej byłoby zrobić po jednej nowej jednostce do każdego z fluffem, że rasa coś tam wytargowała od Kupców (technologia, trening czy coś tam innego).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 13:16, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:47, 02 Paź 2010    Temat postu:

tylko przy duzej ilości frakcji opcja "działa najlepiej u kupców" to chyba tylko pryz zasadzie "dodaje bonusy kupieckim jednostkom albo samam ma takie w ich poblizu" ;p

naprawdę nie widzi mi się młody alchemik u orków, elfów czy innych goblinów ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:56, 02 Paź 2010    Temat postu:

ale nie powiecie mi ze student z cecha "wolnosc" nie jest prze klimatyczny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:10, 02 Paź 2010    Temat postu:

;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:43, 14 Lis 2010    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:49, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Nie 20:53, 14 Lis 2010    Temat postu:

Wygląda całkiem fajnie Wink. Tylko zdrowie i pancerz ją mocno bolą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:02, 14 Lis 2010    Temat postu:

może dostanie jeszcze +1 obrony zeby była w stanie przeżyć atak bestii lasu czy górskiej bądź też kopijnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin