Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Władcy Bestii - zapowiedź frakcji i zbiórka sugesti

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:38, 20 Sie 2010    Temat postu: Władcy Bestii - zapowiedź frakcji i zbiórka sugesti

Jak się nudziłem nad morzem to zrobiłem koncepcyjną listę jednostek do Władców Bestii:

Walczący :

1 Wojownik - 24-30 punktów - podstawowy fajter
2 Oszczepnik - 34-40 punktów - słabe statystyki i oszczep z siłą 4-5 i celnośc typu 0+K6
3 Łowca - 45-55 punktów - skradacz z opcją zastawiania pułapek. ( W domyśle jednostka do polowań na bestie)


Władcy :

4 Władca Szybkości? - 34-44 punkty - statystyki mniej więcej wojownika
5 Pan Siły? jw
6 Mistrz Wytrzymałości? jw

[nazwy i specjalności trzeba by przemyśleć]

Każdy z nich byłby ukierunkowany na konkretny aspekt, który wpływa tak na jego statystyki (+1 ruchu czy +1 siły) tak jak i na bestie która kontroluje (jw + jedna dodatkowa umiejętność której uczy swojej bestii - typu szarża, powalenie itp)

W kwestii kontroli bestii to najlepszym pomysłem wydaje mi się umiejętność typu "dominacja" pozwalająca opanowywać swoją bestię w konkretnej ilosci centymetrów (innej dla każdego z nich) + ewentualna umiejętność "skupienie" pozwalająca za 2-4 pa przedłużyć ten zasięg na czas tury. Przy czym każdy Władca kontrolowałby jedną określoną jednostkę nie licząc wyjątku opisanego niżej.

Bestie :

7 - wilk - 20-24 punkty - (2 wilki na jednego władcę) tani i szybki model czyli około 24 cm ruchu przy statach typu 5/3 10/10
[po stracie włądcy lub kontroli - uciekają z pola bitwy jeśli będą miały jakąkolwiek ranę]
8 - Bestia Lasu - 40-50 punktów - coś co pozwoli wstawiać modele od Wolfena przez beastmenów do lizardmenowych i scavenowych stworów.
[po stracie władcy lub kontroli - atakuje najbliższy model wrogi bądź własny ewentualnie będzie dostawać losowe rany albo tracic pz]
9 - Bestia Przestworzy - 40-60 punktów - latajacy stworek
[po stracie władcy lub kontroli - odlatuje z pola bitwy]
10 - Górska Bestia - 70-80 punktów - Prawdziwy morderca ze statami typu 6/11 12/13 4 pż i 6 akcji
[po stracie władcy lub kontroli - najbliższy własny model a następnie cokolwiek znajdzie się pod ręką]


Bohaterowie :

11 - bohater władca bestii - 100 punktów - albo kontrola 2 bestii jednoczesnie albo jednej bestii i 4-6 wilków (wilki byłyby kontrolowane na podwójnej odległości albo zupełnie bez jej limitu)

12 - Tiamat - 100-110 punktów - Uber potworek - taka abominacja - wymagajaca 2 a może i 3 władców bestii i z utratą kontroli każdego odblokowująca jakieś 'frenzy'.

13 - Cień - 90-100 punktów - Bohater walczący z umiejętnością skradania.


Potrzebne są pomysły na ewentualne ładniejsze nazwy władców oraz bestii ;p
no i dowolne inne sugestie itd ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 17:43, 20 Sie 2010    Temat postu:

6 pierwszych nazw spoko. Jak na razie w Wojnacji nie ma jednostki, która nazywa się po prostu "Wojownikiem". Ładnie będzie tu taki pasował.
Władcy dobrze brzmią, bo od razu wiadomo jaki buff dodatkowo dają (bo będą dawać bonusy, nie?)

Bestie:
Mają być na karcie władcy i ruszać się jednocześnie, czy też normalnie, oddzielnie? Zakładam, że to drugie. Dlaczego więc tylko dwa wilczki na jednego władcę? Trzy, jak na karcie, to już zbyt dużo? Ach... Chyba, że można najzwyczajniej w świecie mieć przypisanego do trzeciego oddzielnego władcę, ale to jak dla mnie trochę niepotrzebne. Wink
Choć nie mówię - mam tylko dwa pieski z figurek, więc bardziej chyba powinna odpowiadać mi opcja 2 wilki. ;P
Ucieczka z pola bitwy, czyli dziękujemy za zabawę, jednostka automatycznie znika? Trochę smutno, jak ta bestia przestworzy - unit za 40-60 pkt zniknie sobie.

Jeszcze coś dodam, jak wrócę, bo mi przerwano w połowie. ;p

Aaaach... Jeden z hero ładnie by się fajnie wabił, jakby zwał się Arpad. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:37, 20 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
Mają być na karcie władcy i ruszać się jednocześnie, czy też normalnie, oddzielnie? Zakładam, że to drugie. Dlaczego więc tylko dwa wilczki na jednego władcę? Trzy, jak na karcie, to już zbyt dużo?

na oddzielnej - 2 beda mocniejsze - 3 bylyby slabsze.

Jednostki bestii maja byc sporo tańsze niż wskazywałaby moc ich statystyk - tak wiec 2 wilki po 20 ap ze statami za 30 ap sadze ze będą ok Wink przy 3 musiałyby już kosztować po 24 czy jakoś tak zakładając, że będą miały dość słabą wadę ... Poza tym trzeba pamiętać o kwestii dostępności modeli jak sam piszesz ;p daj na kartę 3 to już może sie 6 pojawić, daj 2 to więcej niż 4 raczej nie będzie. Choć koniec końców to czy 2 czy 3 to jeszcze będzie do przemyślenia - wtedy by mogły i walke grupową mieć Wink

Cytat:
Ucieczka z pola bitwy, czyli dziękujemy za zabawę, jednostka automatycznie znika? Trochę smutno, jak ta bestia przestworzy - unit za 40-60 pkt zniknie sobie.

Tylko ten unit za powiedzmy 50 punktow bedzie mial staty czegoś co normalnie kosztowałoby 80-90 ;p


w przypadku górskiej bestii czy Tiamatu dysproporcja będzie jeszcze większa kosztem ryzyka właśnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Pią 19:38, 20 Sie 2010    Temat postu:

A może by zrobić takie coś: zrobić bestiom spore rany (np. -3, -4), ale za to, kiedy zostaną ranne, to mogą wybrać: albo dostać normalnie, albo rzucić kością. Jeżeli rzut się nie uda, to wyrywają się spod władzy albo uciekają, albo co innego.

Albo wedle zasady, że bestia ranna jest jeszcze groźniejsza, to dać im rany na plus? Tylko nie wiem jak to zbalansować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:15, 20 Sie 2010    Temat postu:

a faktycznie mieliśmy przy bestiach z ranami pokombinować jeszcze...

z tym wyborem to byłby taki problem, że koniec końców i tak wybierze się ranę - chyba żeby te wady jakieś mocno specyficzne były.

btw - pamiętam, że wilkom miałem taki pomysł, coby dać wadę "instynkt przetrwania" - ranny wilk nie może atakować. (oczywiście tylko tak długo jak jest poza zasięgiem aury)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 20:18, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:22, 29 Sie 2010    Temat postu:

dziś kwitnąc 7 godzin powrotu z Zakopanego kombinowałem nad statystykami ...

Wojownik
4 3
5 5
11 11
2 2

28 punktów


bieg 2pa - 8 cm
szarża 2pa - 6 cm

Dzika szarża 4pa- 10 cm - udany test ataku zadaje losową ranę. (nie zabiera Pz)

- jeszze jakiś skil ?

***********************************************

Tropiciel (zamiast oszczepnika - który byłby bardziej problemowy w kwestii modeli)

4 4
5 4
13 10
3 2

36 punktów

bieg 2pa - 12 cm
szarża 2pa - 8 cm

Rzut Nożem 2pa
-2+k6 - siła 2
___________________
+2 siły w walce z jednostkami o zmysłach mniejszych niż 3.

***********************************************

łowca (ewentualnie inna nazwa ze względu na elfiego bohatera)

4 4
4 5
12 9
4 2

44 punktóy

szarża 2pa - 8 cm (wykonana z ukrycia powala)

Rzut Siecią 3pa
-2+k6 - Trafiony model otrzymuje znacznik dający mu -2 akcje. Znacznik może być zdjęty kosztem 2 akcji wykonanych przez cel lub jego sojusznika w bezpośrednim kontakcie.

Skradanie 7

przygotowanie sieci 3pa

(ewentualnie koszt 54 punkty z rzutem za 2 pa i przygotowaniem za 2 pa.)

***********************************************

Pan Siły

4 4
4 7
10 12
4 2

45 punktów

szarża 2pa - 8 cm
Władca - 20 cm - Pozwala z rekrutować jedną bestię ściśle przypisaną do jego modelu. Otrzymuje ona określone niżej bonusy. Dodatkowo pozostając w 20 cm od Pana Siły nie korzysta ona z zasady instynkt przetrwania.
Wzmocnienie Więzi 2pa: Do końca kolejnej aktywacji Pana Siły ma on dodatkowe +10 cm zasięgu umiejętności Władca (max +20)
_______________________
Bestia otrzymuje +1 siły
Bestia posiada zdolność :
Szarża 1pa - Darmowy atak po przebyciu 3(-1) cm

***********************************************

Władca Szybkości

5 4
8 4
13 8
3 2

50 punktów

szarża 2pa - 8 cm
Władca - 30 cm - Pozwala z rekrutować jedną bestię ściśle przypisaną do jego modelu. Otrzymuje ona określone niżej bonusy. Dodatkowo pozostając w 30 cm od Władcy Szybkości nie korzysta ona z zasady instynkt przetrwania.

_______________________
Bestia otrzymuje +1 Akcję
Bestia posiada zdolność :
Zwinność - ten tego nie mam pomysłu do końca... Znaczy jakieś pomysły mam ale to musi być coś niezbyt mocnego. Przeciwnik musi przerzucić sukcesy w teście ataku? (na lataczu będzie nieco za silne - na reszcie byłoby ok). Od biedy zamiast zdolności zwyczajnie jeszcze +1 Ataku.


***********************************************

Mistrz Wytrzymałości

4 3
5 6
11 13
4 3

47 punktów (choć pokusiłbym się o zrobienie władców w przedziałach 45-50-55 lub 40-45-50 - tyle że wtedy trzeba bardziej rozgraniczyć siłe ich i ich dopaków - bo póki co są w miarę równi)

szarża 2pa - 6 cm
Władca - 10 cm - Pozwala z rekrutować jedną bestię ściśle przypisaną do jego modelu. Otrzymuje ona określone niżej bonusy. Dodatkowo pozostając w 10 cm od Mistrza Wytrzymałości nie korzysta ona z zasady instynkt przetrwania.
Wzmocnienie Więzi 3pa: Do końca kolejnej aktywacji Mistrza Wytrzymałośc ma on dodatkowe +30 cm zasięgu umiejętności Władca
_______________________
Bestia otrzymuje +1 Pz
Bestia posiada zdolność :
I znów problem z umiejętnością... +1 obrony (pancerza?) do końca następnej aktywacji za 2 pa? , umiejętność twardy od pretorianina?


***********************************************

Wilk

3 6
4 4
11 11
3 2

25 punktów

bieg 2pa - 18 cm
szarża 3pa - 18 cm (dodatkowo powala modele o zmysłach mniejszych niż 3)

____________________________________
Atak Grupowy +1/+1 za każdego sojusznika w kontakcie z atakowanym (ew można spróbować i zaszaleć z +2/+2 ale tylko za każdego wilka)
Łatwa Tresura - Można mieć 2 wilki na 1 Władce Bestii. Dodatkowo można zdecydować się na umieszczenie wilków na karcie ich Władcy. W przypadku dostępnych różnych bonusów - wilki na jednej karcie muszą posiadać ten sam ich typ.
Instynkt Przetrwania - Wilk posiadający jakąkolwiek Ranę (nie dotyczy samej straty Pz) nie może wykonywać Ataków (w tym szarż oraz ciosów w odrywającego się przeciwnika)

***********************************************

Bestia Lasu - wersja 1

3 6
6 7(+1)
11 12
1 3

40 punktów

bieg 2pa - 15 cm
Atak 1pa
Powalenie 1 pa - udany test ataku powala przeciwnika.

____________________________________
Instynkt Przetrwania - Bestia Lasu posiadająca jakąkolwiek Ranę (nie dotyczy samej straty Pz) będzie związywać i atakować najbliższy model (wrogi bądź sojuszniczy). Sama może być atakowana tak przez wrogów jak i sojuszników.


Bestia Lasu - wersja 2
3 6
6 10(+1)
11 12
1 3

45 punktów


***********************************************

Bestia Przestworzy

3 5
6 6
11 12
3 2

50 punktów

Lot 3pa - 30 cm
Atak 1pa
Szarża z powietrza 3pa - 24 cm - Atak +3 Siła +3 (musi mieć jak się dostawić)
Atak z powietrza - Ruch do 24 cm w linii prostej. Bestia może wykonać darmowy Atak w model nad którym w ten sposób przeleci.

____________________________________
Latanie - dowolnie ignoruje przeszkody jednak kończąc ruch musi mieć miejsce na podstawkę.
Instynkt Przetrwania - Bestia Przestworzy posiadająca jakąkolwiek Ranę (nie dotyczy samej straty Pz) ucieka z pola bitwy (znika i jest traktowana jak zabita).



***********************************************

Górska bestia - wersja 1 (czyli przy wersji 1 leśnej będzie taka)

4 3
7 10(+1)
10 13
2 4

60 punktów

Bieg 4pa - 20 cm
Atak 1pa
Tratowanie 3pa - Ruch do 8 cm w linii prostej. Bestia powala wszystkie modele na swojej drodze. (nie może tratować przez duże modele)
Pochwycenie 2pa
Udany test Ataku oznacza pochwycenie przeciwnika. Cel ma ranę w Akcję, do końca kolejnej aktywacji bestii lub jej śmierci. Dodatkowo pochwycony model nie może się odrywać. (Można wykonać tylko jedno pochwycenie na raz)

____________________________________
Instynkt Przetrwania - Górska Bestia Wpada w Szał
Szał - Będzie związywać i atakować najbliższy sojuszniczy model. Po jego zabiciu zacznie atakować najbliższe modele (wrogie bądź sojusznicze) . Bestia może być atakowana tak przez wrogów jak i sojuszników.

Nijak się nie zmieści na karcie z kompletem tego co tu jest wiec trza coś przyciąć.

***********************************************

Górska bestia - wersja 2 (czyli przy wersji 2 leśnej będzie taka)

5 2
6 6
9 12
2 3

60 punktów

Atak 1pa

Plunięcie Kwasem 4pa -3+2k6 - 2 trafienia z siłą 3. Nieudany test siły mimo wszystko zadaje ranę w pancerz.

Rozpylenie Kwasu 4pa 0+ K6 - cele w promieniu k6 cm od celu otrzymują trafienie z siłą 3. Nieudany test siły mimo wszystko zadaje ranę w pancerz.
____________________________________
Instynkt Przetrwania - Górska Bestia traci możliwość ataku dystansowego.
Instynktowny - Strzela zawsze do najbliższej, widocznej, wrogiej jednostki. (trzeba to dodać z czystej logiki)

*******************************************

Tiamat (bestia hero)

6(-1) 4(-1)
5(+1) 5(+1)
10(+1) 13(+1)
3 4

80 punktów


Atak 1pa
Osłabienie 1pa - model w 5 cm otrzymuje losowa ranę.

____________________________________
Legendarna Bestia - Wymaga do wystawienia 2 Władców. Bonusy wynikające z obu władców sumują się nawet jeśli są tego samego typu. Pozyskane umiejętności pozostają bez zmian.
Instynkt Przetrwania - Jeżeli znajduje się poza zasięgiem kontroli jednego Władcy - traci modyfikatory wynikłe z ran. Jeżeli zupełnie znajduje się poza zasięgiem kontroli - automatycznie opuszcza pole bitwy. (znika i jest traktowana jak zabita).



***********************************************

Władca Bestii - hero

6 3
6 6
12 12
5 3

100 punktów

szarża 2pa - 8 cm
Władca - 20 cm - Pozwala z rekrutować jedną bestię ściśle przypisaną do jego modelu. Otrzymuje ona określone niżej bonusy. Dodatkowo pozostając w 20 cm od Władcy Bestii nie korzysta ona z zasady instynkt przetrwania.
Wzmocnienie Więzi 2pa: Do końca kolejnej aktywacji Władcy Bestii ma on dodatkowe +10 cm zasięgu umiejętności Władca (max +30)

_______________________
Bestia otrzymuje +1 Ataku, Siły, Obrony LUB Pancerza.
Bestia posiada zdolność :
Wytrwałość - Jeżeli Pz Bestii spadną do 0 - zginie ona dopiero pod koniec swojej kolejnej aktywacji. Będzie jednak miała dodatkową ranę w akcję za każdy Pz stracony poniżej 0. (pozostałe kary za rany liczą się normalnie)
Pan Wilków - wybierając Wilki jako swoje bestie może posiadać 4 zamiast 2. Dodatkowo ma wtedy podwojony zasięg umiejętności "Władca".


***********************************************

Cień (hero)

6 4
6 7
13 11
5 3

90 punktów

szarża 2pa - 8 cm (wykonana z ukrycia powala)

Skradanie 9
___________________
Wojownicy, Tropiciele i Łowcy w 20 cm od Cienia posiadają umiejętność:
Atak Grupowy - +1/+1 za każdego sojusznika w walce z celem.


*tymczasem wracam do testów i przemyśleń nad rycerstwem ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 23:23, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:53, 19 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

nie mam pomyslu na jakies ciekawsze logo ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:11, 19 Paź 2010    Temat postu:

znajdź jakąś ryczącą małpę, czy wilka i po problemie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:32, 19 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] druga opcja ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 20:43, 19 Paź 2010    Temat postu:

lubię to! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Wto 21:09, 19 Paź 2010    Temat postu:

Wilczek fajniejszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:27, 19 Paź 2010    Temat postu:

trzy ....
[link widoczny dla zalogowanych]


jak ktoś by zgoglał jakąś fajną bestię na wzór to też nie miał bym nic przeciw ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:31, 19 Paź 2010    Temat postu:

wilk normalny najlepszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:38, 19 Paź 2010    Temat postu:

No to ostatnie jakoś dziwnie wygląda. Wilk najciekawszy z tych 3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:01, 19 Paź 2010    Temat postu:

ostatnie czyli 4'te czy 5'te?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 22:05, 19 Paź 2010    Temat postu:

1, 3 i 5 wygląda tak, że trzeba się przyglądnąć, by załapać o co chodzi.
Wilk żondzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:07, 19 Paź 2010    Temat postu:

ostatnie czyli 4'te czy 5'te?

a moze 6'te ? ;DVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:27, 19 Paź 2010    Temat postu:

dobra jest 9 opcji...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:46, 19 Paź 2010    Temat postu:

IMO albo 2 albo 7.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:46, 20 Paź 2010    Temat postu:

te dwa co po pikachu sa. Choc zasadniczo wszystkie sa za ciemne i malo wyrazne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:29, 27 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
te mi się podobaja tylko się zdecydować nie moę ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 20:42, 27 Paź 2010    Temat postu:

No ładne. ;p Ta grubsza wersja może lepsza. ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:47, 29 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

przy czym 'smok' jest testowo ...
na tym slocie załapie się albo taki właśnie lekko zasięgowy stworek, barbarzyńca lub jakiś mały odpowiednik wilków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:03, 30 Paź 2010    Temat postu:

powiedzmy ze ejst wszystko ... teraz testowac, dopisac flufy i pobalansowac ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gymly



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno, Wlkp

PostWysłany: Nie 2:44, 07 Lis 2010    Temat postu:

Ha, przypomniała mi się wreszcie drobna uwaga, czy raczej sugestia, które umykała mi jakiś czas, a odnosząca się do Władców - smokopodobne stworki nazwałbym zamiast "Drake" Żmijami (ten Żmij, nie ta żmija) - jakoś tak bardziej słowiańsko, a ideę oddaje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:16, 07 Lis 2010    Temat postu:

a wiesz ze niegłupie...
niby w teorii żmije są odpowiednikami MTG'owych Wurmów bardziej (kwestia skrzydeł - żmij jakoś mi się z nimi nie kojarzy) jakkolwiek u obecnego Drejka latanie jest sprawą drugorzędną. Tyle że sam pomysł wyszedł od Smoka, który pierwotnie miał być właśnie jako bestia władców ale zakładając, że musiałby być przynajmniej o połowę mocniejszy to pewnie by i 2 władców potrzebował do kontroli a co za tym idzie nagle się robi stwór za 200 punktów po doliczeniu kosztów dodatkowych Wink

Bambus ? Reszta ? co myślicie o tym ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 14:24, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:37, 07 Lis 2010    Temat postu:

Przecież to tylko nazwa, może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:45, 07 Lis 2010    Temat postu:

Bambus - ja nie pytam czy może być tylko - która lepsza ? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:23, 07 Lis 2010    Temat postu:

Who cares? Razz Mi tam drake odpowiada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:21, 07 Lis 2010    Temat postu:

żmij lepszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:21, 07 Lis 2010    Temat postu:

na latającą bestię ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gymly



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno, Wlkp

PostWysłany: Nie 21:38, 07 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]Żmij -> ta, dam! Wink A jak nie żmij, to jest jeszcze wywern, czy też raczej wiwern/wiwerna, czy też po prostu Jaszczur. Po prostu Drake jest w moim odczuciu zanadto zanglicyzowany, poza tym jest już Drake... u kupców Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:41, 07 Lis 2010    Temat postu:

wpisz żmij w google. Drugie slowo pierwszego linku ;P

Polski > inne jezyki. Dla mnie zawsze bedzie lepiej brzmial Żmij niż Drake i Smok niż Dragon.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:29, 07 Lis 2010    Temat postu:

Wiwrena odpada - trzeba by ogień na kwas zamieniać i kombinować z zasadami tego ataku... choć z drugiej strony taka zmiana i przynajmniej by problemu nie było z całą resztą... ;p

co do Żmija w znaczeniu tym słowiańskim to mamy tam epickiego Smoka-bohatera (w każdym razię konkretną imienną bestię) ... w takim układzie Fafnir (władcy mieli być stylizowani flufowo na nordach) by się tutaj lepiej sprawdził tylko, że to znów daje bestię - 'bohatera'...

drake jest faktycznie mocno angielskim słowem jednak to jedyna istniejąca nazwa na stworzenie usystematyzowane zdecydowanie poniżej smoka a mające większość jego właściwości.

ewentualnie można by było zrobić z tego Drejka, który brzmi już dość Polsko...

stworzenia na poziomie smoka chciałem jesli już dorzucić do frakcji w ktorej bedą mogły wykazywać rozsądną inteligencję... tylko tutaj znów była kwestia kosztu punktowego - Smok bez żadnych 'utrudnień' musiałby naprawdę konkretną liczbę AP kosztować...

btw - czytając wiki dalej :
"W języku staropolskim występował zarówno wyraz "smok" " ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 22:32, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gymly



Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno, Wlkp

PostWysłany: Nie 22:45, 07 Lis 2010    Temat postu:

Drejk o.0 To niech już zostanie angielska wersja... albo zwykły Smok/Jaszczur/Smoczysko.

I argument za nieimiennością Żmijów: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:08, 16 Lis 2010    Temat postu:

Instynkt Przetrwania górskiej i leśniej bestii zmieni się na następujący :

"Instynkt przetrwania
Bestia kontrolowana jest przez przeciwnika (ruch, ataki, akcje) jednak aktywuje ją nadal pierwotny właściciel. Bestia w tym stanie może być atakowana przez wszystkie modele tak wrogie jak i sojusznicze."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 5:28, 02 Gru 2010    Temat postu:

Dobra zdaje się że finałowa wersja Władców wygląda tak :
[link widoczny dla zalogowanych]


wiec wersja 1.4 potrzebuje jeszcze tylko ostatecznego elfa, porpawek w poderku i kart w wersji do druku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Czw 9:53, 11 Sie 2011    Temat postu:

Grał już ktoś nimi na turnieju? Bo tak sobie myślę, czy by nie spróbować w tą sobotę bestyjkami właśnie pocisnąć. Dają radę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:36, 11 Sie 2011    Temat postu:

turniejowo nikt - ale na testach sobie jakoś radziły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Czw 12:38, 11 Sie 2011    Temat postu:

Jakieś rady? Wink Chociaż rozpiskę pewnie zrobię pod modele jakie mógłbym wystawić (znaczy wszystkie latające odpadają) i będę miał fun ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:15, 11 Sie 2011    Temat postu:

no to z rad miało być że żmij był potencjalnie najprzydatniejszy (w sumie jest najdroższy wiec taki być powinien ale jest też uniwersalny ;P) ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:23, 11 Sie 2011    Temat postu:

DW, Ty raz grałeś Władcami na turnieju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:30, 11 Sie 2011    Temat postu:

ale ja to zawsze gram o ostatni miejsca jakimś skrajnym funem w skrajnie niepoważny sposób ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Czw 20:46, 11 Sie 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] byłaby zajebista bestia przestworzy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:04, 11 Sie 2011    Temat postu:

mi sie te podobają
[link widoczny dla zalogowanych]
są słitaśne, małe, niedrogie i pakowane po dwa aż.

a jak większy to taki:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 21:04, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin