Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 18:00, 24 Lip 2011 Temat postu: VII turniej Wojnacji |
|
|
Czas i miejsce:
30 lipca 2011
IV LO w P³ocku - ul. Piaska 5
godzina 11:00
Format punktowy :
350ap
Czas trwania:
3 lub 4 Bitwy po 55 minut.
Punktacja:
Du¿e punkty:
3 - Wygrana i ponad 200 punktów w modelach pozostaj±cych na stole.
2 - Wygrana i 51-200 punktów w modelach pozostaj±cych na stole.
1 - Remis lub wygrana przy mniej ni¿ 50 punktów w modelach pozostaj±cych na stole.
0 - Przegrana
Lub 1 wyrzynka i dwa scenariusze je¶li zd±¿ymy je ogarn±æ.
Ma³e punkty:
Warto¶æ poleg³ych modeli przeciwnika.
W pierwszej kolejno¶ci licz± siê du¿e w razie remisu ma³e punkty. (tym razem zniesiemy zasadê bezpo¶redniego starcia przy remisach)
Zasady :
Wg podrêcznika w wersji 1.5
Sêdzia:
DW.
Sêdzia standardowo nieklasyfikowany w kwestii podium.
Modele:
Modele choæ zbli¿one klimatem.
Wpisowe:
Zobaczymy ilu jest chêtnych. Jak bêdize 8+ to zrobimy jak poprzednio czyli 5-6 z³ na jaki¶ boxo-blister
Lista chêtnych:
1. Bambus
2. Tokjo
3. Wookie
4. V
5. Luck95
6. Mrozio
*7.DW
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 13:30, 29 Lip 2011, w ca³o¶ci zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Nie 18:07, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No mogê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 18:14, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
+1
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 18:26, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
;*
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 19:16, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja wtedy pracujê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:36, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mateusz K napisa³: |
Ja wtedy pracujê. |
kurde... ale od 18 to nijak nic nie zrobimy nawet w pi±tek bo w wakacje po erracie mamy do 19 :/
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 19:43, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, to ostatni tydzieñ, kiedy pracujê w weekend. Chcia³o siê jechaæ na avê, to siê ma
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:44, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
czyli jak by¶my prze³o¿yli o tydzieñ to by¶ zagra³ ? ;P
btw - na ave siê z czwartku i pi±tku zwalnia³e¶ tylko jak rozumiem a ju¿ który¶ z kolei weekend robisz... chyba ¿e tylko niedziele mia³es mieæ wolne ale wtedy i za tydzieñ by¶ pracowa³ ?
chbyba, ¿e tylko miesi±c tych praktyk mia³e¶ ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 21:51, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W sumie tak, jakby by³o prze³o¿one, to bym zagra³.
Pierwszego tygodnia mia³em w pon i pt wolne (tak musia³em sobie wzi±æ), Potem tylko w sobotê, teraz by³a Ava, i w tym tygodni znowu jedno wolne w niedzielê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:04, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
po prawdzie wakacje s± to mo¿emy zrobiæ i teraz i tydzieñ pó¼niej - po prostu najwy¿ej dopiero na kolejny tydzieñ siê jak±¶ symboliczn± nagrodê zamówi... czy rozdzieli jedn± na dwie czê¶ci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luck95
Do³±czy³: 06 Gru 2008
Posty: 27
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Boryszewo Nowe
|
Wys³any: Pon 17:03, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zawsze z chêci± pogram sobie w Wojnacjê
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:12, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ja nie moge, 6 sierpnia tez nie bede mogl, dopiero 13, ale wtedy jest dlugi wekend wiec pewnie nie mozna, wiec musicie grac beze mnie
ale to dobrze to chociaz sobie ktos wygra
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 13:00, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
po³owa jest do wygrania w t± sobotê
druga po³owa za dwa tygodnie jak Grab z Krzewem bêd± mogli.
prze¶wietny zestaw moim zdaniem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 20:38, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Przypominam ¿e gramy na 350 punktów co jest liczb± do¶æ niestandardow± i mogli¶cie ja przeoczyæ ;P
Zagramy jedn± wyrzynkê tradycyjnie i dwa scenariusze, które s± do przetestowania.
Dobra to dam scenariusze na jutro :
Zwa¶nieni Ksi±¿êta
Pomniejsi ksi±¿êta Imperium czêsto pakuj± siê w intrygi, które szybko zaczynaj± wymykaæ siê spod kontroli. Niewa¿ne czy chodzi o k³ótniê wieloletnich s±siadów, czy problemy z sukcesj±. Czasem po prostu nie starcza cierpliwo¶ci na pokojowe uk³ady. Problem jednak w tym, ¿e pod rz±dami Cesarza ma³o kto odwa¿y siê mobilizowaæ wiêksze si³y. W wiêkszo¶ci przypadków Ksi±¿êta s± wiêc zmuszeni za³atwiaæ swoje problemy samodzielnie, wsparci jedynie niewielkim oddzia³em najemników.
Gracze otrzymuj± dodatkowo jednostkê Diuka
Du¿e punkty 0-3:
- Zabicie wrogiego Diuka
- Utrzymanie Swojego Diuka przy ¿yciu.
- Zabicie wrogiego Diuka bezpo¶rednio swoim (zadanie decyduj±cego ciosu wystarcza)
Ma³e punkty:
- Warto¶æ modeli zabitych (w³±czaj±c Diuka)
Zasady dodatkowe:
Po ¶mierci wrogiego Diuka, sojusznicze modele mog± opuszczaæ pole bitwy wychodz±c poza stó³ we w³asnej strefie rozstawienia. Nie s± wtedy traktowane jako zabite.
*karta Diuka
[link widoczny dla zalogowanych]
+
Pieczêcie
Gildyjni Czarodzieje maj± do¶æ specyficzny sposób odk³adania problemów na potem. Trzech magów, kilka wersów zaklêcia i przeszkoda, czy to duch, potwór czy k³opotliwy cz³owiek - l±duje zaklêta kilkana¶cie metrów pod ziemi±.
Najtrudniejsze w z³amaniu takiego zaklêcia jest znalezienie pieczêci. Lokalizacje ich znaj± jednak tak nak³adaj±cy czar magowie jak i potencjalni ¶wiadkowie zaj¶cie. Posiadaj±c tê wiedzê wystarczy ju¿ tylko kilka wypowiedzianych na spokojnie s³ów, a wiêzieñ znów mo¿e cieszyæ siê wolno¶ci±.
Traf chcia³, ¿e tym razem zg³osi³y siê po takiego wiê¼nia dwa oddzia³y jednocze¶nie.
Zasady specjalne:
Na stole zostaj± rozmieszczone dwa znaczniki reprezentuj±ce pieczêcie. Rozmieszczane s± przez graczy (nie dalej ni¿ 40 cm od linii ¶rodkowej). Pierwszy rozstawia swój znacznik gracz, który przegra³ test zmys³ów w fazie rozstawienia (znaczniki rozstawia siê przed kartami jednostek).
Gracz który po zakoñczeniu tury posiada w 5cm od pieczêci jednostki o koszcie wiêkszym ni¿ przeciwnik - kontroluje ten punkt.
Du¿e punkty 0-3
- Gracz, który z koñcem dowolnej tury kontroluje obie pieczêcie mo¿e je z³amaæ - zdobywaj±c 2 punkty zwyciêstwa.
- Gracz który kontroluje ¶rodek sto³u w chwili z³amania obu pieczêci otrzymuje 1 punkt zwyciêstwa.
- W przypadku impasu (gdy obaj gracze kontroluj± po jednej pieczêci) mog± zdecydowaæ siê na wspólne ich z³amanie. W takiej sytuacji gra koñczy siê wynikiem 1:1. Dodatkowy punkt za kontrolowanie ¶rodka sto³u jest ignorowany.
Gra trwa do chwili z³amania piêczeci.
Ma³e punkty:
- Warto¶æ modeli zabitych
+
Standardowa Wyrzynka
Punktacja:
Du¿e punkty:
3 - Wygrana i ponad 200 punktów w modelach pozostaj±cych na stole.
2 - Wygrana i 51-200 punktów w modelach pozostaj±cych na stole.
1 - Remis lub wygrana przy mniej ni¿ 50 punktów w modelach pozostaj±cych na stole.
0 - Przegrana
Ma³e punkty:
- Warto¶æ modeli zabitych
Karty ksi±¿±tek wydrukujê i zabiorê jakie¶ ¶mieciowe modele na nie ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 21:47, 29 Lip 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:07, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1. Bambus - Orki - 6 - 1030
2. Wookie - Rycerstwo - 6 - 1016
3. V - Imperium - 4 - 884
4. Mrozio - Krasnoludy - 3 - 700
5. Tokjo - Rycerstwo - 3 - 224
6 *DW
za dwa tygodnie kolejny turniej - o druga po³owê Krasnali.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 15:08, 30 Lip 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|