Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

¦wiat, fluff, inne takie
Id¼ do strony 1, 2, 3, 4  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pi± 23:30, 26 Lut 2010    Temat postu: ¦wiat, fluff, inne takie

No wiêc...
£apie mnie gor±czka, wiêc mogê mieæ problemy z pisaniem, a klimatycznego tekstu to ju¿ z pewno¶ci± nie wyczarujê. Bêdzie krótko i chaotycznie.

Kiedy¶ sobie chyba siedzia³em u DW i przy jednym piwie powsta³o co¶ w tym rodzaju:

Kurczê, naprawdê mnie gor±czka ³apie...

No i od razu zaznaczê, ¿e mo¿e byæ sporo moich w³asnych wtr±ceñ, przeinaczaæ, czy innych takich, ale od tego jest DW, ¿eby mnie za to publicznie zbesztaæ. Wink

Ca³a historia ¶wiata, ca³e jego dzieje, najwa¿niejsze wydarzenia i tym podobne by³yby spisane z perspektywy Imperium, bo na dobr± sprawê jest jedynym cywilizowanym zbiegowiskiem istotek humanoidalnych.
Czy te¿ w³a¶ciwie Imperium uwa¿a siê za jedyny w pe³ni cywilizowany kraj, bo innych do tej pory w³a¶ciwie nie spotkali na swojej drodze. Oprócz Rodów Krasnoludzkich oczywi¶cie.
No i Wolni Kupcy prowadz± transakcje z jakimi¶ ludami dalekimi, ale Imperium samo w sobie nie interesuje siê nimi, bo s± praktycznie poza zasiêgiem wp³ywów.

To, ¿e Imperium uwa¿a siê za jedyn± cywilizacjê pe³n± gêb±, nie oznacza, ¿e s± sami na ¶wiecie. Na swej drodze (do ¶wiatowej dominacji ;P) natchnêli siê na dzikie plemiona elfów, które uprawiaj± radosny chaos w swych puszczach (nie, nie s± chaosytami z M³otka ;P).
Na elfy mia³em taki pomys³, by by³y dzik±, pe³nym energii i furii ras±, której wybitnie siê nie podoba, ¿e kto¶ chce zmieniaæ im ¿ycie (w tym wypadku Imperium) i chce pokazaæ w do¶æ bolesny sposób swój sprzeciw.
Fluffowo sobie ich widzia³em jako fanatyczne istoty, czêsto walcz±ce w transach narkotycznych (lub tym podobnych), które zdolne s± zrobiæ wszystko, by wygraæ.
Kiedy¶ nawet podrzuci³em pomys³, by szamani elficcy opierali swoj± magiê na ofiarach z innych - powiedzmy drobnych istot-robali, których zabicie pozwala³oby wywo³aæ jak±¶ magiczn± energiê.


Innym pozaimperialnym ludem mog± byæ - dajmy na to - W³adcy Bestii/Beastmeni/niepotrzebne skre¶liæ. W mojej g³ówce urodzili siê oni jako lud, wywodz±cy siê z jaki¶ oko³o pustynnych terenów, wiêc poniek±d wzorowany na kulturze bliskowschodniej. DW widzia³ ich raczej jako mieszkañców Imperium, jak±¶ organizacjê, która dzia³a w jego wnêtrzu.
Mechanicznie jednak chyba koncepcja jest podobna. Ma to byæ frakcja, której g³ówn± si³± s± wielkie bestie, jednak nie mog± one dzia³aæ samemu. Ka¿dy wiêkszy potwór mia³by swojego pana, który kontrolowa³ by jego ruchy. W razie ¶mierci opiekuna, bestia mog³aby wpadaæ w furiê lub co¶ w tym rodzaju.

No i s± Rody Krasnoludzkie, ale o nich lepiej, by wypowiada³ siê Grabarz.
----------------

Sytuacja na ¶wiecie? Panuje pokój. Czasem na granicach Imperium dojdzie do jaki¶ drobnych incydentów, a w samym pañstwie nie dochodzi do potwornych zawieruszeñ maj±cych za zadanie zniszczyæ ca³y ¶wiat (jak to ma miejsce w co drugiej historyjce fantasy). Wszystko p³ynie w swoim tempie.
No ale nie jest tak idealnie. W koñcu do bójek, rozbojów, napadów i grabie¿y dochodzi. I tego typu 'skalê konfliktu' by obrazowa³a gra.
Wszystkie te konflikty by³yby na ziemiach Imperium, wiêc to one powinno byæ chyba najdok³adniej zobrazowane.

Id±c dalej: frakcja, która opisana zosta³a jako "Imperium Kirysjkie", to na dobr± sprawê zawodowe wojsko Imperium. W samym pañstwie dzia³a jeszcze du¿o frakcji, organizacji i klas spo³ecznych, które s± charakterystyczne i liczne.
Choæby rycerze, którzy kiedy¶ byli g³ówn± si³± armii imperialnej, lecz w wyniku reformy, która wprowadzi³a wojsko zawodowe, zostali zmarginalizowani. Czasem pomog± w jaki¶ drobnych dzia³aniach, ale w gruncie rzeczy nie wiedz±, co z sob± zrobiæ w obecnej sytuacji.

Wolni Kupcy maj± kilka miast w imperium, które s³u¿± jako punkt wymiany towarów i miejsce odsapniêcia po ciê¿kich podró¿ach. S± tolerowani ze wzglêdu na ekskluzywne towary, które zdobywaj± w handlu z odleg³ymi kulturami, choæ Kupcy nie przekazuj± wszystkiego Imperium, trzymaj±c sporo tajemnic. Jako jedyna frakcja maj± dostêp do broni palnej.

No i piêknie tajna organizacja DW, o której najlepiej by by³o, jakby wypowiedzia³ siê sam.

Chyba tyle. Nie wiem, czy co¶ jeszcze dodaæ, bo ledwo widzê literki i wszystko mi siê w jedno zlewa. Lecê siê *****æ .;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 2:11, 27 Lut 2010    Temat postu:

w kwestii mapy to stara mapka konfry by³a ³adna ... ale R chyba ja podmienil bo starej nie moge znalezc innej ni¿ miniaturki
[link widoczny dla zalogowanych]
za to jest zupe³nie nowa której nie widzia³em
[link widoczny dla zalogowanych]

jak by bambus mia³ stara w pliku albo w linku to mam nadzieje zalinkuje bo móg³bym co¶ przystylizowaæ na podstawie szkicu itd ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 2:13, 27 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 11:56, 27 Lut 2010    Temat postu:

Nie mam tej starej. Ale chyba byla w poderku do Ragnarok, wiêc jakby siê u¶miechn±³ do Vanswirra to moze by zeskanowa³.

Ta druga to ju¿ niby do AoR robiona, chocia¿ Djaran powinien byæ tam gryfim miastem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:24, 27 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Id±c dalej: frakcja, która opisana zosta³a jako "Imperium Kirysjkie", to na dobr± sprawê zawodowe wojsko Imperium. W samym pañstwie dzia³a jeszcze du¿o frakcji, organizacji i klas spo³ecznych, które s± charakterystyczne i liczne.


ergo trzeba zastanowic sie czy nie potrzebna jest zmiana nazwy.

Cytat:
No i s± Rody Krasnoludzkie, ale o nich lepiej, by wypowiada³ siê Grabarz.

Nie wiem czy sam to sobie ubzduralem czy mowil mi to DW, ale kojarze cos takiego ze w pierwotnej wersji fluffu nie mialo byc krasnoludow. Niestety, skoro ma byc to uniwersalny system, to modele krasnoludow musza miec zastosowanie, bo np ja nie bede mogl grac ;P.

Rody krasnoludzkie to nazwa rozwinieta z pierwotnej nazwy frakcji "Krasnoludy" zeby byla dwucz³onowa, zeby logo posrodku sie miescilo.

Jak widze krasnoludy? Jak najbardziej sztampowo. Zero oryginalnosci, bo po co ulepszac cos co jest naprawde fajne. Runy, kowale, szalone wynalazki, gornicy, piwo, si³a, krzepa, brody, brak kobiet, ignoranacja na magie, piwo, z³oto, berserkerzy, topory, m³oty i zasadniczo to piwo jeszcze.

A zyli by gdzies na krawedzi swiata (swiat kulisty czy moze jakis bardziej ograniczony:P?), czyli na krawedzi imperium i walczyliby raczej w obronie swoich wlosci albo w ramach zemsty by robili jakies zejscia z gor i wycieczki w Imperium. Jesli nie chcecie zbytniej ingerencji fabularnej krasnoludow w Imperium, to mozna zalozyc ze nie handluja z ludzmi bo ich nie szanuja Very Happy. W koncu metale/rudy Imperium moze w jakichs Gorach Wewnetrznych wydobywac na swoje potrzeby.

No i kwestia ze tylko Wolni Kupcy mialiby proch. Hmm. A skad go maja, jesli sami go nie wynalezli i jesli sa handlarzami to go skads kupuja? A jak cos sie kupuje, to sie to tez sprzedaje. Skoro statki sa i podroze -> to armaty. Jesli armaty, to proch staje sie bardzo popularny. Wydaje mi sie ze cos takiego jak proch baaardzo szybko by wszyscy probowali przejac, a juz zwlaszcza gornicy i szaleni wynalazcy krasnoludzcy. Co o tym myslicie? Moim zdaniem conajmniej krasnoludy powinny miec do niego jakistam dostep. Go dyskusja!


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 14:26, 27 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Sob 16:36, 27 Lut 2010    Temat postu:

Powoli, powoli ju¿ uk³ada mi siê w g³ówce wygl±d ¶wiata. Mam parê fajnych pomys³ów, ale muszê je sobie najpierw rozrysowaæ.

Co do prochu, to kupcy p³ywaj± na statkach, dlatego mogli dop³yn±æ do innych kontynentów i tam nauczyæ siê obcej technologii. Teraz nasuwa siê pytanie, dlaczego Imperium nie dop³ynê³o? Otó¿ dlatego, ¿e wody s± niespokojne, a Wolni Kupcy a) s± po prostu lepszymi ¿eglarzami; b) s± w posiadaniu map, które pokazuj± jak omin±æ niebezpieczeñstwa na wodach. Nie chc± zdradzaæ swoich sekretów, wiêc i Imperium nie ma prochu (ani krasnoludy). Imperium te¿ nie mo¿e zbyt naciskaæ na wolnych kupców, bo s± g³ównymi dostawcami wielu towarów. O, i tak to widzê Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Sob 16:43, 27 Lut 2010    Temat postu:

No i tak mialem napisaæ w wolnej chwili. ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 13:24, 28 Lut 2010    Temat postu:

hmm ... jakkolwiek mozna by pomy¶leæ nad tym ¿eby wcisn±æ kra¶kom jak±¶ bombardê i daæ jej flufowy opis jasno okreslaj±cy ¿e np kupcy czasem wymieniaj± proch na choæby ten radosny metal/stop dziêki któremu kupcy moga pozwoliæ sobie na rapiery czy cos...
Chyba ze kra¶kom daæ na mod³ê chronopii miotacz ognia lub CIʯKICH kuszników ...


w koñcu w konfrze to tez ponoc cynwale mialy jakas tam fajna technologiê do produkcji broni palnej a i tak z niej niemal nie korzysta³y ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 13:27, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 14:53, 28 Lut 2010    Temat postu:

co do mapy to najpierw proponuje jaki¶ paintowy "szkic" czy co¶ ...

tego typu
[link widoczny dla zalogowanych]

bron bo¿e to nie jest propozycja bo sam widze tu ju¿ ze 2-3 niedorzeczno¶ci ;p jakkolwiek takie co¶ na poczatek a potem dopiero co¶ ³adniejszego bo inaczej szkoda roboty ....


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 15:01, 28 Lut 2010    Temat postu:

lub parowo napedzana szalona potezna bron miotajaca, w skrocie rusznica, a czy to bedzie model bombardy czy innej balisty to juz obojetne ;P, wiec luz jesli chodzi o Krasnoludzkie rody.

Ale nadal fakt tego, ze tylko jedna frakcja posiada bron palna i to tym bardziej "handlarska" frakcja wydaje mi sie nielogiczne porzadnie oraz zdecydowanie na sile.

Co do ras jakie widzialbym w systemie, zeby wiekszosc modeli z systemow istniejacych mozna by uzyc orientacyjnie: imperium, piraci, krasie, elfy, nieumarli, zielonoskorzy, wschód, wilki , rasa amazonek DW, barbarzyncy

No i Tokjo - jakies zlo w swiecie musi byc, ktore by go spaja³o. Nieumarli, elfy, zieloni, albo wschod. Do wyboru do koloru, wszelkie mozliwe kombinacje rowniez dostepne.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 15:02, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 15:35, 28 Lut 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:
Ale nadal fakt tego, ze tylko jedna frakcja posiada bron palna i to tym bardziej "handlarska" frakcja wydaje mi sie nielogiczne porzadnie oraz zdecydowanie na sile.

Wiesz... Wynika to z pewnego popl±tania z pomieszaniem, jakie nagle siê pojawi³o. Z pocz±tku powsta³o Imperium, wzorowane na Rzym (staro¿ytno¶æ), pó¼niej dolecieli do tego pañstwa rycerze (¶redniowiecze) i nagle siê pojawili handlarze/piraci (jeszcze dalsze czasy). No i mechanicznie Handlarze mieli szaleæ broni± paln± g³ównie.
Inna sprawa, ¿e wrzucenie wszystkich frakcji na podobny poziom technologiczny jest niezbêdne, by spójno¶æ by³a. Jak ju¿ powsta³a frakcja ¿eglarska z broni± paln±, czyli dajmy na to wiek w okolicach XVI/XVII, to chyba nic nie szkodzi, jakby Imperium tez siê unowocze¶ni³o i do tej broni mia³o jaki¶ dostêp. W Konfrze tego typu sprzêt by³ powszechny, a tylko kilka frakcji u¿ywa³o go, problemu wiêc nie by³o.
No i Handlarze w mojej wizji nie byli tak czysto kupieck± frakcj±. Raczej tak± awanturnicz±, dla której handel jest wa¿ny, ale te¿ nie stroni± od innych, mniej lub bardziej legalnych, ¶rodków powiêkszania maj±tku.

Grabarz napisa³:
No i Tokjo - jakies zlo w swiecie musi byc, ktore by go spaja³o. Nieumarli, elfy, zieloni, albo wschod.

Czy ja wiem, czy to z³o musi byæ? No ale w pierwotnej mej wersji fluffu takimi badassami by³y dzikie elfy, jako taka mocno nieludzka rasa, która brutalnie wyniszcza to, co je zaatakuje.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 16:40, 28 Lut 2010    Temat postu:

Wolni kupcy czuj± siê na tyle wolni, ¿e i zaczynali powoli wkraczali w inne sektory dzia³alno¶ci Razz

Jak dla mnie nie musi byæ z³a w tym ¶wiecie. Chyba, ¿e mnie jako¶ przekonacie ;P

Czy to ju¿ ostateczna wersja próbnej wersji mapy ¶wiata? Do koñca tygodnia postaram siê zaproponowaæ co¶ konkretniejszego ode mnie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:04, 28 Lut 2010    Temat postu:

fearon napisa³:
Grabarz napisa³:
Ale nadal fakt tego, ze tylko jedna frakcja posiada bron palna i to tym bardziej "handlarska" frakcja wydaje mi sie nielogiczne porzadnie oraz zdecydowanie na sile.

Wiesz... Wynika to z pewnego popl±tania z pomieszaniem, jakie nagle siê pojawi³o. Z pocz±tku powsta³o Imperium, wzorowane na Rzym (staro¿ytno¶æ), pó¼niej dolecieli do tego pañstwa rycerze (¶redniowiecze) i nagle siê pojawili handlarze/piraci (jeszcze dalsze czasy). No i mechanicznie Handlarze mieli szaleæ broni± paln± g³ównie.
Inna sprawa, ¿e wrzucenie wszystkich frakcji na podobny poziom technologiczny jest niezbêdne, by spójno¶æ by³a. Jak ju¿ powsta³a frakcja ¿eglarska z broni± paln±, czyli dajmy na to wiek w okolicach XVI/XVII, to chyba nic nie szkodzi, jakby Imperium tez siê unowocze¶ni³o i do tej broni mia³o jaki¶ dostêp. W Konfrze tego typu sprzêt by³ powszechny, a tylko kilka frakcji u¿ywa³o go, problemu wiêc nie by³o.
No i Handlarze w mojej wizji nie byli tak czysto kupieck± frakcj±. Raczej tak± awanturnicz±, dla której handel jest wa¿ny, ale te¿ nie stroni± od innych, mniej lub bardziej legalnych, ¶rodków powiêkszania maj±tku.

Grabarz napisa³:
No i Tokjo - jakies zlo w swiecie musi byc, ktore by go spaja³o. Nieumarli, elfy, zieloni, albo wschod.

Czy ja wiem, czy to z³o musi byæ? No ale w pierwotnej mej wersji fluffu takimi badassami by³y dzikie elfy, jako taka mocno nieludzka rasa, która brutalnie wyniszcza to, co je zaatakuje.


Bron palna - nie no upowszechnianie ju¿ mi sie nie podoba a ju¿ równanie do 17 wieku to masakra ...

Rzym siê od ¶redniowiecza technologicznie nie rózni³ zupe³nie ... ¶rdniowiecze mia³o lepsz± stal i wiêksza koniec... koniec ró¿nic ...

jedyne co je st nowoczesnego to pistolety ska³kowe i muszkiety w miejsce hakownic ...

Równowaga technologiczna jest logiczna w ¶wiecie gdzie ¿yj± wy³±cznie ludzie... cz³owiek z cz³owiekiem albo siê dogada albo ³atwo podpatrzy/ukratnie/zagrabi technologiê... W przypadku ras mocno odmiennych przenikanie siê technologii nie jest wcale takie szybkie (brak wspólnego jêzyka i wygl±du mocno utrudnia interpretacjê/wymianê technologii) . Co wiêcej je¶li dodaæ elementy fantasy , magiê itd to pewne ró¿nice w rozwoju staj± siê ca³kiem logiczne imo...

Imperium traktujmy jak cesarstwo które mimo reformy wci±¿ polega na starych sprawdzonych ¶rodkach (nawet magiê wol± trzymaæ w akademii/gildii ) co wiêcej nie ma potrzeby rozwijaæ broni prochowej, to oni maj± ciê¿kie pancerze i nikt inny. Im ³uki i kusze wystarczaj± w zupe³no¶ci. Magi± wola³o bawiæ siê rycerstwo polegaj±ce na chaotycznych taktykach. Obecna regularn± armiê widzê jako zawierzenie w³a¶nie brutalnej prostocie pancerza i krótkiego miecza. Jako armia pokazowa i "na postrach" nadaj± siê ca³kiem nie¼le.

Rycerstwo prochem juz by siê wybitnie brzydzi³o. We flafie mo¿na im nawet wpisaæ umi³owanie do szczególnego traktowania z³apanych kupców z broni± paln± (patrz snajperzy i pierwsza wojna ¶wiatowa). Dla odmiany daæ im "ma³ych" magów i ³uczników. Powiedzmy, ze rycerstwo mi³owa³o siê w drobnej magii bardziej ni¿ w pie¶niach i poematach. Dlatego mimo braku cesarskiej (i samych magów) zgody na udzia³ gildyjnych magów w walkach - przemycali j± w skromnej postaci jak± udawa³o siê skopiowaæ samoukom, wyrzuconym adeptom czy innym renegatom.

Kupców traktowa³bym jako piratów 14 wiecznych którym kto¶ da³ dostêp do broni ska³kowej i rapierów... sam proch mogli choæby w³a¶nie kupiæ od krasnoludów które u¿ywa³y s³abszych jego mieszanek (powiedzmy ze ktos kupca t± mieszankê udoskonal³) do pracy w kopalniach i jaki¶ bombard w³a¶nie.

Na elfy maj ju¿ coraz wiêcej pomys³ow jakby co ...
trzeba by ich nazwê ustaliæ
Krwawe Elfy ? Dzikie Elfy ?

co do systemu to mo¿e prosto "Kroniki Imperium" ?ew jako¶ nazwaæ ca³y kontynent na którym to siê dzieje b±d¼ nawi±zaæ do której¶ nazwy w³asnej "Kroniki Kiryjskie" ...

no nie mam pomys³u ...

Cytat:
Czy to ju¿ ostateczna wersja próbnej wersji mapy ¶wiata? Do koñca tygodnia postaram siê zaproponowaæ co¶ konkretniejszego ode mnie.

Nie broñcie bogowie ...

chodzi mi o to ¿eby¶ zrobi³ w³a¶nie taki szybki 5 minutowy projekt jak ten przedstawiaj±cy Twoj± wizjê ¶wiata , do Tokja to samo a Grabarz jak chce ...
Najlepiej juz na takiej fazie zaakceptowaæ rozmieszczenie pañstw , morza , kontynentów zanim sie na pracujesz przy wersji ostatecznej która potem jako¶ w PS obrobiê/wystylizujê.


A co do z³a to bojê siê, ¿e w przypadku duuu¿ego z³a pozosta³e frakcje ludzkie bardzo szybko by siê ze sob± pogodzi³y ... ba, ka¿da inna rozs±dna rasa zrobi³a by to samo, no i ¿egnajcie potyczki wewnêtrzne ;P

Z³o mo¿e siê pojawiæ w postaci niewielkiego zagro¿enia czy zapowiedzi zagro¿enia... bo ja wiem... raz na jaki¶ czas gdzie¶ na kontynencie otwiera siê portal z którego potrafi± jakie¶ diabelstwa wyle¼æ w liczbie rozs±dnej ? akurat by frakcja by³a dodatkowa i wyt³umaczenie czemu po kazdym kawa³ku kontynentu krêc± siê grupy pod broni± Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 17:11, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:45, 28 Lut 2010    Temat postu:

TEMAT: Nazwa systemu

"Kroniki Imperium" to dobry kawa³ nazwy. Kroniki Kiryjskie tez moga byc, ale nie widze tego w jezyku angielskim (Chronicles of Kiryi - ivona.com, sprawdzcie jak to Kiryi brzmi, srednio jakos, ale moze to wina ivony, lepszego ukladu literek moj angielski nie wymyslil). Chronicles of War mi sie podoba Very Happy, choc na polski to kiczowate Kroniki Wojny bedzie Very Happy.

TEMAT: Obecno¶æ prochu palnego.

Hmm... taka niszowosc prochu miala by sens wtedy gdyby tylko bohaterowie Kupcow go mieli. A tak to biorac pod uwage ze nawet chlopcy okretowi umieja nabijac pistolety, to wychodzi z tego ze ta bron to nie jest taki straszny rarytas. Da³bym mozliwo¶æ posiadania wszystkim rasom w jakis sposob, imperialnym jakas ultimate armate w przyszlosci, krasnoludom bombarde i dynamit w kopalniach, ale zastrzegl, ze jako takie szeregowe prochowe jednostki to tylko u kupcow, bo oni jedyni maja konkretne manufaktury z prochem i tyle, a jak handluja to bardzo drogo i przewaznie nielegalnie, bo maja prawo zabraniajace tego. Proch jako gwarancja niezaleznosci Kupcow.

TEMAT: Z³o na kontynencie

A nieumarli (konieczna obecnosc w systemie jak dla mnie) to beda wesola armia Very Happy? http://www.youtube.com/watch?v=Y1qgmdVgN70 A zielonoskórzy(tu ta koniecznosc do kwadratu) bêda idiotami Very Happy? http://www.youtube.com/watch?v=ztYOYmX9_RQ#t=7m35s

Veto panowie. Nie musi byc mega z³a jak we LotRze, albo mega wojny jak w Konfrze, ale zli musza byc ;D.

TEMAT: Elfy

Jesli uniwersalno fantastyczna armia to moze "Wieczne elfy", albo "Elfia Bohema", krwawe srednio mi podchodzi, dzikie predzej, jeszcze klasyka "le¶ne elfy". A poza tym to mi wisi armia, bo zawsze ale to zawsze elfy are gay.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:51, 28 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
do Tokja to samo a Grabarz jak chce ...


Very Happy Czuje sie fajny i zdecydowanie odpowiada mi rola niezaleznego krytykanta Very Happy


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 17:51, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:16, 28 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Hmm... taka niszowosc prochu miala by sens wtedy gdyby tylko bohaterowie Kupcow go mieli. A tak to biorac pod uwage ze nawet chlopcy okretowi umieja nabijac pistolety, to wychodzi z tego ze ta bron to nie jest taki straszny rarytas. Da³bym mozliwo¶æ posiadania wszystkim rasom w jakis sposob, imperialnym jakas ultimate armate w przyszlosci, krasnoludom bombarde i dynamit w kopalniach, ale zastrzegl, ze jako takie szeregowe prochowe jednostki to tylko u kupcow, bo oni jedyni maja konkretne manufaktury z prochem i tyle, a jak handluja to bardzo drogo i przewaznie nielegalnie, bo maja prawo zabraniajace tego. Proch jako gwarancja niezaleznosci Kupcow.

Hmm ...
to moze dorzuæmy do flufu ze imperium Bardzo Bardzo pilnuje, ¿eby proch nie wyszed³ poza kupców ...
Sami kupcy maj± pozwolenie na jego u¿ycie jak piszesz tylko pod warunkiem ¿e NIC na eksport...
do tego moje kobitki mog± byæ min od pilnowania czy aby kto¶ inny siê tym nie interesuje i kasowania ew przeciekó/zagro¿eñ....

co do ch³opców okrêtowych to imo nie jest tak ¿e potrafi± to wszyscy ... ale jedynie Ci którzy s³u¿± pod kupcami posiadaj±cymi jednostki strzeleckie Wink Wiadomo taki sir Proud nie bedzie w trakcie bitwy sam ³adowa³ swoich dwóch ¶licznotek wiêc si³± rzeczy przeszkoli w tym kogos ma³o istotnego. W przypadku Bucanierów sprawa jest podobna to droga piechota o wielkiej sile przebicia i przypuszczam ¿e ka¿dego by³oby staæ na op³acenie sobie jednego przydupasa w razie wiêkezej potrzeby. Jakkolwiek to nie jest tak ¿e ka¿dy ch³opiec okrêtowy we flocie to potrafi Wink


Jeszcze kwestia czemu tak mi sie ta masowa broñ prochowa nie podoba (znaczy i tka je¶li piszesz ze szeregowcy maja to tylko tam to w sumie nie ma problemu - argument z manufakturami jest przekonujacy i fajny)
My¶la³em ¿eby daæ frakcjom typowo nastawionym na Zwinno¶c a nie pancerz - ¿eby dostali umiejêtno¶æ (elitki i hero oczywiscie) odbijania strza³ ograniczonego albo uników... a jak powszechnie wiadomo kula z muszkietu jest trudna do odbicia czy ominiêcia ;P

Edit
co do z³a jako takiego to na tej mapce
[link widoczny dla zalogowanych]
widzia³em to tak :
Nieznane ziemie - zieloni = orkasy w³a¶nie ... do¶æ symbolicznie po³±czone zi imperium, ¿eby cesarstwo nie czu³o z ich strony ¿adnego.. hmm... gwa³townego/bezpo¶redniego zagro¿enia.

Fioletowe costam - to mog³aby byæ wysepka na której magowie gildyjni kieruj± swoich kolegów zajmuj±cych siê niebezpiecznymi gatunkami magii jak np nekromancja...
Uznali zwyczajnie, ¿e nekromancja nie jest mo¿e z³em za ktore powinno sie paliæ ale jest na tyle nieprzewidywalna i niebezpieczna (nie wiadomo dok³adnie jak taka magia dzia³a i jak odbija siê na umys³ach samych czarujacych) wiêc wys³ali ich do swoistej izolatki gdzie w najgorszym razie zrobi siê kwarantannê (kupcy by dostali prikaz ¿eby ¿adnego statku z tamtad nie wypu¶ciæ i tyle). Szkielety raczej same z wyspy nie wylez± przynajmniej tak± nadziejê maj± magowie.
Edit czerwone plamki na mapce to oczywiscie wolne miasta/(ksiêstwa ? jak nazwaæ taki 5-20 kilometrowy teren wokó³ miasta ? na którym ch³opi pracuj± dla i na kupców Razz) kupiekie


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 18:27, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:26, 28 Lut 2010    Temat postu:

wszystko bangla juz jesli chodzi o proch jak dla mnie. Manufaktury w wolnych miastach, Imperium nie chce rozpowszechnienia, krasie cos tam malutko maja do pracy w kopalniach, reszta to jakas niszowka przemycana i nielegalna dla przecietniakow.

A co do nazwy to serio bym nad Kronikami "czego¶" pomyslal.

EDIT: Co do mapy to nie podoba mi sie strasznie uklad, ale idee ktore prawisz sa ok. Choc ta wyspe necrosow bym blizej dal ;P. Albo polwysep z tego zrobil.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 18:36, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 19:02, 28 Lut 2010    Temat postu:

5-20 km pas wokó³ miasta to mo¿e byæ po prostu "Wolne Miasto" - bez niczego wiêcej.

"Kanton" z francuskiego oznacza chyba powiat. "Kanton - nazwa miasta - ". Mo¿e byæ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 19:19, 28 Lut 2010    Temat postu:

To ja te¿ tematycznie:
- Proch
No mi te¿ równanie wszystkich do wieku XVII nie pasuje, ale co¶ rzuciæ musia³em.
W sumie wypowiadaæ siê w temacie prochowym nie muszê, bo DW uj±³ chyba wszystko.
- Elfy
Krwawe elfy odpadaj± z wiadomych powodów. Jak kto¶ nie wie, to niech siê spyta Geeka, czy innego WoWowca. Wink
Sam jak na razie pos³ugujê siê okre¶leniem "dzikie", choæ tylko dla podkre¶lenia nieco odmiennego od typowego charakteru rasy. Je¶li nie bêdzie innych odmian elfów, mog± zachowaæ nazwê bez ¿adnych dodatków, czy innych przymiotników. W innym wypadku Dzikie Elfy te¿ brzmi± imo ok. Wink
Jakie te pomys³y na elfiki, DW?
-Z³o, mrok i wej¶ciówki z mechaniki
Siê najzwyczajniej ¼le zrozumieli¶my. Jak zaproponowano z³o, to mi siê skojarzy³o czym¶ z rodzaju Chaosu z M³ota, Saurona czy innej tego typu rzeczy. ¯e wielkie i zagra¿a wszystkim. To, ¿e powinny byæ frakcje nie lubi±ce w±chaæ kwiatków i ¶piewaæ o wolnej mi³o¶ci jest chyba logiczne. Wink
Nazwa:
Kroniki czego¶? Kroniki mutantów? ;P
Kroniki Imperium brzmi± ok i mo¿na by w sumie roboczo tak nazwaæ. Wink

Nie wiem, jak inni kombinuj±, ale chyba mi siê urodzi pomys³ na orków, no ale przed porodem jeszcze nie bêdê robi³ badañ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:49, 28 Lut 2010    Temat postu:

Tokjo - nazwy musza byc dwuczlonowe, zeby logo ladnie miedzy wyrazami sie wkleja³o (dlatego Rody Krasnoludzkie a nie Krasnoludy ;P), przynajmniej na razie jest taka obowiazujaca hipoteza ;P

a moze po prostu "Kroniki" bez drugiego slowa?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:12, 28 Lut 2010    Temat postu:

jednocz³onowa nazwa bedzie ma³o charakterystyczna dla googli Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:09, 01 Mar 2010    Temat postu:

W temacie armii która jest moim oczkiem w g³owie ...
to Nina mi znalaz³a motywatorek idealnie pokazuj±cy koncepcjê ...



Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 23:10, 01 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 23:16, 01 Mar 2010    Temat postu:

Moim zdaniem Kroniki Kiryjskie lub Kroniki Imperium by³oby bardzo fajne jako nazwa. Taka akurat. Niezbyt wydumana, ale te¿ nie za prosta (zbytnio Razz)

Taak... O kobitach ju¿ trochê s³ysza³em Razz

Co do tej mapy. Wzorowaæ siê na tym, co wrzuci³e¶ z painta, czy spróbowaæ narysowaæ co¶ po swojemu, czy poczekaæ jeszcze na wiêcej wskazówek?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:45, 01 Mar 2010    Temat postu:

Sprobuj cos samemu narysowac, ale z miejscami gdzie bedziesz mogl wcisnac jeszcze wszystko mozliwe bo wskazowki nigdy sie nie skoncza ;P. Pomysly DW przemysl bo byly dobre, ale mozesz wymyslic lepsze.

DW - ta pani brzydka z twarzy


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 0:24, 02 Mar 2010    Temat postu:

Krzew - mapke zrób sam (tylko b³agam nic powy¿ej painta na pocz±tek) ... z tej co dalem na przyk³ad uwzglêdniaj tylko co z czym graniczy mniej wiecej i jakie jest wielko¶ciowo ...

Tzn ¿eby mnie wiecej sensownie fabularnie wszystko ze wszystkim niemal graniczy³o a kupcy mieli jednak kawa³ tej wody do p³ywania ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 0:24, 02 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Wto 12:44, 02 Mar 2010    Temat postu:

Dzi¶ ta wyk³adzie z socjologii facetka tak przynudza³a, ¿e ju¿ nie da³em rady i zacz±³em rysowaæ. Mo¿e spróbujê teraz przerysowaæ w paincie i wkleiæ tutaj. Nie mniej trochê siê ró¿ni od tej co DW wklei³. Ale spoko, mo¿e za 10 razem bêdzie w miarê ok, tak¿e siê nie przejmujê i bêdê rysowaæ dalej. Wiêc DW, nie wahaj siê odrzucaæ ca³ych projektów w obawie, ¿e bêdê krêciæ nosem, ¿e siê tak napracowa³em. Nie pasuje, to out! Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 15:35, 02 Mar 2010    Temat postu:

ok ok ;p
mi chodzi g³ownie ¿eby by³a ciekawa wizualnie i ¿eby granice miêdzypañstwowe ty³y jak najbardziej uniwersalne.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 19:54, 03 Mar 2010    Temat postu:

Tyle mi nawalili roboty na ten tydzieñ, ¿e nawet nie mam czasu poczytaæ dok³adnie co siê ostatnio dzieje, a co dopiero rysowanie mapy... Sorry. Ale na ten pi±tek narysujê ze dwie, trzy mapy, to porównamy w klubie, podyskutujemy i wyci±gniemy co najlepsze. Za czwartym, pi±tym podej¶ciem mo¿e ju¿ jako tako bêdzie Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 20:24, 03 Mar 2010    Temat postu:

Narysuj tez jesli mialbys idee, checi i czas jakiegos ludzika na okladke podrecznika wersji 1.0 albo inny miecz albo coskolwiek fajnego fantasy.

Z innej beczki to proponuje nazwac system "Krasnoludy tyraja wszystkie inne rasy, ale tylko Grabarz moze nimi grac" Wink.

A jesli na serio to na nazwe proponuje Kroniki Wojny. bo Kroniki Imperium nie sugeruja o co biega. a Wojna = gra bitewna, agresja, krew, z³o i krasnoludy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:51, 03 Mar 2010    Temat postu:

ale wojna brzmi za epicko z kolei ;P

obecnie kombinuje nad czym¶ pokroju

Dziwna nazwa ³±cz±ca w sobie jaki¶ klimatyczny wyraz i który¶ z synomimów starcia/potyczki/batalii + Kroniki Imperium


Typu:

Knajpotyczka
Kroniki Impeium

albo
Sabatalia
Kroniki Imperium

;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 21:55, 03 Mar 2010    Temat postu:

Kocimiêtka
Kroniki Imperium?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia ¦ro 21:55, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 22:00, 03 Mar 2010    Temat postu:

przezabawne ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 22:02, 03 Mar 2010    Temat postu:

Nic nie poradzê, ¿e takie pomieszane nazwy w stylu Klanarchii to musz± byæ zrobione z bo¿± ³ask± chyba, by nie brzmia³y jeszcze tandetniej zwyczajne Kroniki Imperium/Wojny. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia ¦ro 22:03, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 23:37, 03 Mar 2010    Temat postu:

A to ja powiem jak sobie te elfy z wygl±du wyobra¿am. Wysokie jak cz³owiek (mo¿e odrobinkê wy¿sze i smuklejsze), czarne w³osy (jako¶ tak bardziej mi siê kojarz± z dziko¶ci±), gniewne, surowe i nieprzeniknione oczy i ostre k³y (ale nie takie jak u wampira. Dzikie k³y drapie¿nika. Zêby Na'vi idealnie mi pasuj±.) Skóra lekko ¶niada z ró¿nymi bojowymi malowid³ami na skórze Wink. W sumie nic nowego nie wnios³em, ale tak se chcia³em napisaæ Razz

Spi±³em siê w sobie i narysowa³em drug± mapkê pod wzór Arka. Ca³kiem fajnie mi to wysz³o, tylko las elfów pod¶wiadomie (naprawdê nad tym nie my¶la³em) narysowa³em niemal¿e jak Mroczn± Puszczê. Czyli jedna rzecz do poprawy, ale nie mam pomys³u jak Razz. Inna sprawa, ¿e nie wiem jak maj± wygl±daæ W³adcy Bestii i co tam im wpakowaæ w ten ich kraj. Pustynia Arek za wysoko na tym Twoim obrazku. Przesun±³em j± na po³udnie, a zamiast tego da³em co¶ na wzór syberii, czyli lasy iglaste i zima.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 23:58, 03 Mar 2010    Temat postu:

Jak mówi³em mapa mo¿e byæ zupe³nie inna tylko ¿eby imperium niemal ze wszystkim graniczy³o, mia³o dostêp do morza i fajny kszta³t ;P ... a im wiecej pozosta³ych nacji ma ze sob± kontakt i im wiêcej dziur na potencjalne kolejne nacje - tym lepiej ;p

Edit
W sumie ja bym w³adców bestii bardziej widzia³ w klimatach rusków ze stworami z³apanymi w najbardziej morderczych rejonach takiej uber syberii ... ni¿ arabów


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 0:01, 04 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 0:59, 04 Mar 2010    Temat postu:

Zimowi lowcy bestii w futrach sounds i like it. Bedzie pro rasa.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 8:49, 04 Mar 2010    Temat postu:

No arabów sobie wrzuci³em na zasadzie 'fajnie by by³o, jakby arabowie byli, wiêc mo¿e bêd± tym'. Wersja na lowców syberysjkich w uber futrach jest super. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 11:42, 04 Mar 2010    Temat postu:

Pomysly na pierwszy wyraz nazwy:

Wojniec (to mi sie bardzo podoba, ale jest problem z dope³niaczem Very Happy)
Bloodyhood
Victoralia


Potyczka jest malo epickie. Bede jeszcze myslal.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 15:22, 04 Mar 2010    Temat postu:

no popatrz jednak kto¶ prócz mnie tez posiedzia³ ze s³ownikiem ;P

póki co pierwszy wyraz jest beta wiec nie ma problemu jak bêdzie co¶ lepszego...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 16:43, 04 Mar 2010    Temat postu:

Bez slownika Dw, pro skill a nie slownik Very Happy. Mam nowe:

Wojnacja (Warnation po angielsku)

¯o³nieracja (Soldieration po anglikansku ;P)

cos jeszcze chyba mialem wykminione ale zaopmnialem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 16:55, 04 Mar 2010    Temat postu:

Wojnacja brzmi niezle ... trochê za epicko ale niezle ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 17:04, 04 Mar 2010    Temat postu:

wszystkie te nazwy brzmi lepiej po angielsku i zasadniczo nie wiem czy nazwa w tym jezyku nie bylaby lepsza.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 21:31, 05 Mar 2010    Temat postu:

Mapy pokazane, mapy obgadane. Uskok tektoniczny bardzo fajna sprawa, ale wydaje mi siê, ¿e ten wybuch, to ju¿ przegiêcie. Po prostu, z przyczyn naturalnych móg³ siê zrobiæ.

I s³ysza³em plany, na Bóg wie ile jeszcze ró¿nych ras i podras. Na razie przystopujmy. Im mniej, tym lepiej (6 to tak optymalnie)) Pamiêtajmy, ¿e ten system zosta³ stworzony, ¿eby u³atwiæ rozgrywkê itd. A jak siê zaczniemy bawiæ w politykê tamtego ¶wiata, to zacznie byæ skomplikowanie i nieciekawie Wink. Taka moja opinia.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pi± 21:50, 05 Mar 2010    Temat postu:

No jak dla mnie, to na razie mo¿na te 4 rasy, które s± obecnie, uznaæ za wystarczaj±c± ilo¶æ i dopieszczaæ je do perfekcji. Kolejne by dochodzi³y w p³atnych dodatkach. Smile

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:44, 05 Mar 2010    Temat postu:

akurat imo wieksza ilo¶c ras nie wp³ynie na skomplikowanie rozgrywki w ¿aden sposób ... to tylko kwestia dopasowania armii pod modele posiadane przez potencjalnych graczy... czyli nic innego jak rozszerzenie targetu ...

co do flufu z wybuchem to mi siê nadal podoba ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 0:15, 06 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
tak wyglada obecny szkic koncepcyjny...

czegos mi tu brakuje i nie wiem czego ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 0:17, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 1:17, 06 Mar 2010    Temat postu:

pomiedzy gorami krasi a morzem mozna bez wahanai juz teraz jakies panstwo strzelic toc to nie Norwegia.

Gor troche w imperium wrzuccie, bo skads musza miec metal, bo Krasie nie szanuja innych ;P. Wydaje mi sie ze lasy elfow i gory krasnoludow sa zbyt duze. Zauwazcie ze przy Krasiowej "samowystarczalnosci/wielopietrowosci fortec i kopaln" zawsze w kazdym systemie mialy malutko terenu.

Zmien czerwony imperium na jakis bialy, szary, czy inny bo to zbyt walacy w twarz jest. Wogole kolory ssa na tej mapce ;P. oprocz morza i niezamieszkanych terenow.

Co to za "fluff wybuchu" i rozpadlina?

No nie mowcie mi czasem ze krasie stoja na krawedzi chaosu i musza napitalac jakies demony w czachy;P?

A nieumarli to bedzie po prostu jakas "z³a" prowincja w Imperium? (jak w Starym ¦wiecie?)


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 1:18, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 1:21, 06 Mar 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:

Co to za "fluff wybuchu" i rozpadlina?


O ile pamiêtam to tak: Imperium chcialo mieæ jakie¶ przej¶cie przez góry, wiêc sobie zamówi³o u Krasnoludów, ¿e im wykopi±. Ci, ¿eby by³o ³atwiej, kupili od Kupców proch i wysadzili. Efekt okaza³ siê "nieco" za dobry.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 1:43, 06 Mar 2010    Temat postu:

Kolory da³em zebys g³ownie Ty widzial gdzie co sie koñczy bo jakosc zdjecia mapki by³a marna nie obra¿aj mnie twierdz±c ze bym to tak zostawi³ jak by to co innego niz projekt by³ ;P

Z rozpadlina to by³ taki koncept ¿e ...

kiedy¶ jej nie by³o ale imperium zawar³o z kra¶kami pakt, ¿e 'ok my was nie atakujemy' ale zrobicie dla nas jedn± rzecz a my wam za to zap³acimy konkretnie.
Tak wiêc Imperium chcia³o szlaku na zachód. Przez górzyste tereny kra¶ków i by³a nawet jedna prze³êcz ale zagrodzona jednym nieprzebytym pasmem. Krasnoludy probowa³y ja dziobac ale im wyra¼nie nie sz³o, kamieñ by³ twardszy ni¿ gdzie indziej i byle jaskinie robili kilka lat. Do tego jeszcze jakie¶ dziwne rudy by³y w tych ska³ach nie mówi±c ju¿ o wyziewach gazów. Grunt ¿e krasnoludom sie ta robota nie u¶miecha³a choæ Imperium proponowa³o kupe kasy, niezale¿no¶æ itd. W koñcu z pomoc± przyszli kupcy. Za konkretn± dop³at± z kasy cesarza i równie spora ilo¶ci± praw dla swoich miast przywiezli wielk± karawane prochu. Zapakowali Wszystko do najg³êbszej jaskini wykopanej przez krasnoludy i odpalili...

Pozytyw by³ taki, ¿e góra ust±pi³a i rozerwa³o j± na kawa³ki du¿o bardziej ni¿ zak³adano. Z³a wiadomo¶æ by³a taka, ¿e kilkadziesi±t kilometrów dalej kontynent pêk³ na pó³ nieomal otwieraj±c szerok± na 30-100 metrów rozpadlinê któr± natychmiast zala³ ocean.

Zasadniczo jako z zalanej nic z niej nie wy³azi ale krasnoludy z lud¼mi juz zadnych wiecej paktów nie planuj± nigdy. Co prawda podwêdzi³y próbki prochu, nieco je przemieszali i skonstruowali swoje dzia³a, ale wspopracy z ludzmi nie wspominaja dobrze w ¿adnym razie. Elfy nawet nie wiedza co pieprznelo ale rozpadlina przedzielila ich lasy na pó³ wiec nie sa tym takze zachwycone.

Kupcy co prawda dostali obiecane prawa ale sami nie p³ywaja w tamte rejony bo woda jest tam tak zdradziecka, ¿e szkoda statków. Jakkolwiek ekspancja przerzuci³± siê na pó³noc gdzie obecnie dotarli orkowie od drugiej strony.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:54, 06 Mar 2010    Temat postu:

To co Grabarzu s±dzisz o tej rozadlinie ?

i czy masz nowe pomys³y na nazwê ? ;p

Btw mam tez koncepcje na to zeby jakiej¶ rasie daæ 'magie' opart± na znakach typu wied¼miñskiego ... takie proste ale wychodzace automatem spelle jak ma Driada elfia teraz np powalenei modelu w 10 cm (ew jakas odrprnosc oparta na zmyslach) , za³±czone odpychanie strza³ (co z kulami ? Razz) i pare podobnych ...

my¶le czy tych swoich kobitek nie zrobiæ na takei wied¼minki w³a¶nie ... ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:59, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 18:10, 07 Mar 2010    Temat postu:

Tak smutno Ci siê zrobi³o, jak mia³e¶ s³abe rzuty, ¿e chcesz mieæ spelle z automatu? ;>

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2, 3, 4  Nastêpny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin