Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 3:43, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra to jako, że skończyłem pisać inżyneirkę to usiadłem do orków.
Nie będą więc kompletnymi przygłupami, nie będą też narodem filozofów czy honorowych pogromców chaosu... będą myśliwymi.
Starą nieco prymitywną rasą lubującą się nie tyle w walce co w polowaniu właśnie. Orkowie, żyli sobie więc spokojnie, raz to próbując zniewolić gobliny raz zapuszczając się na łupieżcze wyprawy wgłąb północnych państw gdzie ludzie byli niewiele bardziej cywilizowani niż oni sami.
Zmiana nadeszła z chwila kiedy kolejny wypad na północne ziemie zakończył się nie pięknym polowaniem na ludzi a prawdziwą masakra jaką zgotowały zaskoczonym orkom stacjonujące tam teraz oddziały imperium.
W tym właśnie momencie okazało się, że Orkowie mimo swojej dość prymitywnej kultury uczą się na błędach dużo szybciej niż choćby Dzikie Elfy. Zafascynowani świetną bronią i stalowymi pancerzami Orkowie zrozumieli, że brutalna siła nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Cofnęli się więc na lata w głąb swojego państwa wycinając każdą ekspedycję, która zapuściła się zbyt daleko.
Nowo powstała kasta Sępów specjalizująca się w pozyskiwaniu stali stała się łatwym sposobem na zdobycie uznania oraz awans w hierarchii.
Po latach Orkowie wynurzyli się z głębi swoich ziem, ciągle świadomi przewagi wielkiego imperium nie szukają wojny, jednak teraz, dzięki ludzkiej stali ich wyprawy łowieckie wkroczyły na dużo niebezpieczniejszy poziom, nie tylko dla imperialnych patroli ale i wszystkich ras na których ziemie zdołają się zapuścić.
kilka jednostek do testów :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:51, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W jednym miejscu masz fluff mówiący o kaście kojota, chociaż takowej jednostki nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piccolo
Bud Bundy
Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:16, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zgaduję, że okrzyk bojowy FOR THE HORDE nie przejdzie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:10, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Bambus - a tak z szakalem mi się powaliło... choć nie wiem czy kojoty i tak się nie pojawią jako kolejna tania jednostka. Czegoś taniego dalej tu brakuje... albo będzie trzeba przerobić coś z istniejących albo się doda...
póki co przydało by się coś potestować ... w teorii są już nawet jednostki nieco specjalistyczne jak sępy do rozbierania bohaterów z małą obroną, Bawoły powinny otworzyć każdą puszkę, Hieny do koszenia słabych jednostem z 3'ema Pz w trakcie 2 tur (zabierając 1 akcje sami zbierają 1 atak na klate w międzyczasie tylko)...
w sumie nie wiem czy hien nie będzie trzeba rozdzielić na 2 jednostki bo póki co są dobrzy i na przeciwnika z 3pz i na jednostki z wysokim defem co powinno uczynić je naprawdę przydatnymi o ile nie za przydatnymi i nie chodzi mi tu nawet o przegiecie co o notoryczne wystawianie 3 w każdej rozpisce...
Przy okazji jestem ciekaw jak antylopki wypadną .. kosztują niby tyle co kusznik krasiów aż a zasiegi maja minimalne ... tyle że rzut toporem mozę zabić zdrowego marynarza a i w walce mają całkiem sensowne staty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chińczyk
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 11:56, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie tylko gdzie Szaman ? Znaczy się ... yyy... Sowa... ? XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:46, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
będzie będzie ... na razie zrobiłem część żebyś zerknął Ty czy Bambus
jak mówisz że ok to dziś/jutro zrobię kilku następnych
potem będzie można po testować, pozmieniać , po testować i zabrać się za robienie mapy która miała wyjść w wersji 1.2
poza tym jakby nazwy się wydawały za dziecinne to mozna je zawsze przetłumaczyć wzorem elfów na jakiś język obcy ;p
Choć w grach całe życie mnie bawiło to, że nazwy które brzmiały tak fajnie w dzieciństwie okazywały się potem prostymi wyrazami z angielskiego używanymi jako nazwy jednostek w taki właśnie sposób jak tutaj u orków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 14:55, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 2:36, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
doszło dwóch Szamanów, standardowy i bohater.
poprawiłem fluf Hien... swoją droga Hienom bedzie trzeba kapke osłabić pochwycenie albo tylko rana w akcje albo w atak i siłę... no chyba ze koszt się podbije bo na oko wydaje mi się trochę za mocny jeśli zacznie aktywacje w 10 cm od przeciwnika. Szarża z pierwszym wklepem, pochwycenie, potem przyjęcie jednego klocka (-1 akcja swoje robi) o zmniejszonych statach a w kolejnej turze wypłacenie trzech...
Coś Hienkom bedize trzeba zdjąć żeby za popularne nie były ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chińczyk
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 11:51, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tak patrząc na tych szamanów stwierdziłem, że trochę trzeba będzie tymi orkami pomyśleć, żeby wygrać, Ciekawie ciekawie....
Co do Hien to może zamiast Ataku 7 daj 6 albo 5 i przy pochwyceniu zamiast rany w akcje,atak i siłę daj tylko w akcję i powinno być dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:59, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
dobra - jest całe 13 w tym 2 bohaterów.
Coś się pewnie jeszcze po testach zmieni więc nie drukować tego jakoś pięknie broń Boże.
Zmiany jakich się spodziewam prócz balansu to zabieranie co bardziej skomplikowanych skili lub ewentualna zamiana ich na mniej złożone. Boję się że oczekiwaniem przeciętnego orczego gracza może być jednak armia na poziomie złożoności nie wyższym niż Imperium jednak ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:06, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wąż - overrrrrrpoweeerrreeeeddddd pasywna abilita. Wogole bym ja wyrzucil nawet.
I zasadniczo to Orki moga miec startowo tylko dwoch bohaterow. Bedzie co "robic w dodatkach".
I wogole orki wydaja mi sie przepakowane, ale ciezko mowic bez grania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:31, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
troche jeszcze pogram sam ze soba chocby to sie okaze ...
Zasada jest taka, ranią z łatwościa ale maja mało ataków więc zazwyczaj potrzebują przewagi liczebnej albo będa mislieli walić dwie tury dając przeciwnikowi czas i możliwości na wypłacenie swoich ataków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:02, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
pograłem troche orkami
Hiena została przyspieszona
kilka orków ma nieco zmniejszony koszt lub podbite statystyki.
Bawół ma poprawiony koszt swojej szarży.
Myślę nad zmianą zapisu ducha strazniczego Wokary żeby działał dłużej niż do końca tury a krócej niż do oporu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:41, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kolejne zmiany w orkach ...
strasznie ciezko je zbalansowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|