Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lista zmian do wersji 1.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:29, 08 Sie 2010    Temat postu: Lista zmian do wersji 1.3

Czyli lista modeli do poprawy/balansu

Zmiany wprowadzone :

Imperium:
Pretorianin - Obrona zmniejszona o 1, kara za rany w atak zwiększona do -2 zamiast -1, w obronę -3 z -1.
Włócznik - zmiana umiejętności pasywnej - myśliwski grot pozwala teraz przerzucić jedną kość w teście ataku lub siły skierowanemu przeciw dużemu modelowi.
Miecznik - Zmniejszona siła o 1, zwiększona kara za ranę w obronę (-2) zamiast (-1). Dodana umiejętność: Ściana Mieczy.
Topornik - Koszt zmniejszony do 40, karta znacznie przerobiona.

Kupcy:
Alchemik - rozrzut mikstury duszącej zwiększony z k6 na 2k6

Elfy:

Krasnoludy:
Gottri - Władca gór -5cm zasięgu aury, dodatkowy bonus +1 do Ataku.
Działo - Strzał obszarowy dostaje dodatkowe +2 cm promienia.

Bękarty Helheim:
Tolean - uściślenie Przywiązania Dusz - dotyczące sytuacji w których martwy model pozostaje w grze.
Lisz - +1 Mocy, Przerobiony całkowicie powiew śmierci (bazuje na zmysłach celu) dodatkowe k6 rozrzutu. Mroczny pocisk +5 cm zasięgu.

Orki:
Antylopa - uściślenie bazowej liczby pocisków.
Wokara - ścieżka duchów -2pa (+ograniczenie raz na turę), przedłużone działanie ducha strażniczego.


Podręcznik:
Uściślenia dotyczące powalenia oraz kary za ranę w akcję otrzymywanej w trakcie aktywacji modelu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 15:42, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:02, 08 Sie 2010    Temat postu:

katalog w pelnych zasadach nazywa sie Wojnacaj

Sekstus najwyzszy pancerz w grze + ignoracja jednej wybranej rany, czyli praktycznie nie da sie tego pancerza zbic (jesli kontrolujacy Sekstusa bedzie madrze nie uzywal umiejetnosci na anulowanie malo istotnych ran w 3/5 a nawet 2/4). Najlepszy czolg w grze. Proponuje zmienic mu ta umiejetność Twardy na jakas inna albo zastrzec, ze nie mozna anulowac ran w pancerz (choc nie wiem czy to i tak nadal nie bedzie zbyt mocny hero). Szczerze, to Sekstus jest teraz tak mocny, ze gdybym mial modele to sam bym zagral Imperium w nadchodzacym turnieju :]. No chyba ze tylko ja jako krasnoludzki gracz mam takie przeswiadczenie, bo moze Sekstus jest jednofigurkowa kontra na moja armie.

Orki(tu nie było mojej korekty flufu dotychczas nie wiem czemu ;P):
Hiena - "dobrze rokującymi" zamiast "rokującymi" ([link widoczny dla zalogowanych] chyba ze to wrozbici mieli byc ;P )
Dzik - dodałbym "potężnym odyńcu" i "otyłej świni", żeby bardziej zarysować kontrast Smile ; przecinki pomiedzy domowej imperialne otyłej
Bawół - potężne. brak ż. ; pierwsze uderzenie kojarzy mi sie z "pierwszym pierdolnięciem" i sformulowałbym fluff zeby to bardziej sie z tym kojarzylo Very Happy
Szaman - interpunkcja "Szamani, mimo że znajdują się poza kastami, cośtam cośtam" w drugim zdaniu jest powtórzenie "i", więc zamiast pierwszego i daj przecinek.
Tygrys - brak j w nalepszych. Posaidana. często zamiast nierzadko. skasuj słowo "jej".
Nosorożec - "w bitwie" zamiast "bitwie" (bez tego w to strasznie ciezko sie czyta, ale nie jestem pewien czy mam racje ;P),
Troll - przecinek przed mimo; przecinek po Co więcej; "potrafią wesprzeć szaroskórych w walce, gdy przyjdzie taka potrzeba." - taka wersja zdania lepsza. BTW wtf szaroskórzy? po co takie cos?
Grakh - przecinek po Co więcej, albo zastąp Ponadto i po nim też przecinek
Wokara - słowo "osłabiony" nie pasuje wogole dałbym "bliski śmierci"; wywalamy "jednak" i dajemy "To zbliżyło go do świata duchów o wiele wcześniej niż właściwa szamanom inicjacja narkotycznym transem." wiele zamiast całe lata i koncowka zmieniona.

Strażnik run - może, żeby trochę osłabić krasnoludy, dać mu dodatkową ranę zamiast dodatkowego PZta w umiejętności kastowej?

Gottri - Władca Gór - +1 do Siły zamiast +1 do Obrony, bo on nadal jest niegrywalny IMO. Władca Serc - +1 do Ataku Siły i Obrony

Alchemika bym potanił do 50.

Yoł yoł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:56, 08 Sie 2010    Temat postu:

strażnik run nie wydaje mi się za mocny w żadnym razie ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 08 Sie 2010    Temat postu:

dobra rozwinąłem listę wg uwag Grabarza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:38, 08 Sie 2010    Temat postu:

brakuje DW mi tu 3 glosu w dyskusjach o Wojnacji. Kogos kto by skrytykowal moje idee, po czym ja moglbym skrytykowac jego krytyke ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:31, 08 Sie 2010    Temat postu:

no mamy tylko bambusa - Tokjo jest alkocholikiem a Wookie zajmuje się graniem jak sam mówił ... choć narzekał na Abominacje ostatnio mimo, że jej aura dawała mu całkiem sensowna kontrole ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 21:36, 08 Sie 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:
Tokjo jest alkocholikiem

Mam wakacje. Razz

Do mechaniki się nie tykam. Nigdy się na balansie i cyferkach nie znałem na tyle, by powiedzieć co jest dobre, a co złe. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:40, 08 Sie 2010    Temat postu:

Bo od Abomki oczekiwał akurat wymiatania Wink A IMO i tak jest lepsza od orczego Trolla, który jest jednak do testowania jak na razie. Strażnik Run jest drogi, więc nie ma sensu mu nic zmieniać.

Lisza trzeba wymienić, bo obecnie trzeba złożyć rozpiskę pod niego, a jest zupełnie nieuniwersalny. Masakrator na Elfy i kupców, dobry na Orków, Krasnoludy oraz inne trupy, ale zupełnie do niczego na Imperium. A niestety u nas na razie właśnie puszki przeważają w ilości graczy.

Alchemik jak Alchemik, miał stanowić wsparcie leczące dla Kupców. Ostatnio chyba był zmieniany, ale na nowym nie grałem jeszcze.

Gotriemy bym prędzej koszt zbijał niż kombinował z jego skillem. To taki zmodyfikowany Sekstus, tyle, że z konkretnym dopakiem dla armii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 21:41, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:43, 08 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:

Do mechaniki się nie tykam. Nigdy się na balansie i cyferkach nie znałem na tyle, by powiedzieć co jest dobre, a co złe. Wink

Ja zawsze po przegranych grach narzekam i tlumacze wszystkim z jakiej winy przegralem ;P.

O strażniku run pisałem, bo wydawało mi sie ze jak 60ap za calkiem niezla imitacje bohatera to troche za malo jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:46, 08 Sie 2010    Temat postu:

Alchemikowi na dobrą sprawę nie przetestowaliśmy niemal jego trzeciej mikstury (tej od zadawania losowej rany w k6cm) bo każdy od razu kwasem rzucał Wink Ewentualnie można rozrzut do 2k6 cm zwiększyć Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:59, 08 Sie 2010    Temat postu:

No Alchemikiem albo się rzucało kwasem albo leczyło Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:25, 08 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
O strażniku run pisałem, bo wydawało mi sie ze jak 60ap za calkiem niezla imitacje bohatera to troche za malo jest.

Ale porównaj go z przeklętym trupów - mi sie wydaje nawet mneij niebezpieczny - zakładając ze nie bije tego na co ma bonus oczywiscie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:27, 17 Sie 2010    Temat postu:

Włócznikowo bym jeszzce zmienił myśliwski grot na powiedzmy "+3 siły przeciw dużym jednostkom" lub na "przerzut jednej kości podczas testu siły skierowanego w dużą jednostkę".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 10:36, 17 Sie 2010    Temat postu:

+3 siły i piknie jest. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:38, 17 Sie 2010    Temat postu:

fearon napisał:
+3 siły i piknie jest. Wink

tylko +3 siły zasadniczo znosi skila aktywnego... chyba ze zaznaczyc ze wtedy jest siła przeciwnika +3 jeszcze.
Ewentualnei wtedy zdjąć skil aktywny - tyle, że to nei tylko przeciw trolom i konnym milo dzialac ale i przeciw orkom choćby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 11:11, 17 Sie 2010    Temat postu:

Chodzi mi tylko o to, że obecny skill włócznika jest imo nie do użycia i fajnie by było go zamienić. Na cokolwiek. Wink Jeśli te +3 siły się znosi z obecnym to daj przerzut. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:23, 17 Sie 2010    Temat postu:

ktos jeszzce alchemika proponował - mozna mu zwiekszyc rozrzut 3'ciej mikstury ... na k6+1 albo nawet 2k6 może ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:35, 18 Sie 2010    Temat postu:

Kościej z tym swoim 3 zdrowia wydaje mi sie troche overpowered

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:46, 18 Sie 2010    Temat postu:

czy ja wiem ? i tak zazwyczaj jeden an 2 ataki zabierze mu 2 pz jesli bije go cos w jego przedziale punktowym...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:08, 25 Sie 2010    Temat postu:

wpis do zasad o maks dwoch takich samych kartach na rozpiske, co choc minimalnie oslabi marynarzy

ktorzy w dalszym ciagu nie maja prawie zadnej kontry. nie oszukujmy sie ale obszarowych atakow jest niewiele i przewaznie sa losowe i dosc drogie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:31, 20 Wrz 2010    Temat postu:

sformulowanie na nekromancie/abominacji

blad ortograficzny w umiejetnosci sowy

przypominam o ulepszeniu Gottriego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:21, 20 Wrz 2010    Temat postu:

a co my mieliśmy Gottriemu zmieniać ? imo nie jest taki zły mimo wszystko. Pokusiłbym się kiedyś nawet na zrobienie rozpiski gdize jego zadaniem jest szybko zginąć (oczywiście coś zabijając wcześniej ;P)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin