Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Lista zmian do wersji 1.3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 0:29, 08 Sie 2010    Temat postu: Lista zmian do wersji 1.3

Czyli lista modeli do poprawy/balansu

Zmiany wprowadzone :

Imperium:
Pretorianin - Obrona zmniejszona o 1, kara za rany w atak zwiêkszona do -2 zamiast -1, w obronê -3 z -1.
W³ócznik - zmiana umiejêtno¶ci pasywnej - my¶liwski grot pozwala teraz przerzuciæ jedn± ko¶æ w te¶cie ataku lub si³y skierowanemu przeciw du¿emu modelowi.
Miecznik - Zmniejszona si³a o 1, zwiêkszona kara za ranê w obronê (-2) zamiast (-1). Dodana umiejêtno¶æ: ¦ciana Mieczy.
Topornik - Koszt zmniejszony do 40, karta znacznie przerobiona.

Kupcy:
Alchemik - rozrzut mikstury dusz±cej zwiêkszony z k6 na 2k6

Elfy:

Krasnoludy:
Gottri - W³adca gór -5cm zasiêgu aury, dodatkowy bonus +1 do Ataku.
Dzia³o - Strza³ obszarowy dostaje dodatkowe +2 cm promienia.

Bêkarty Helheim:
Tolean - u¶ci¶lenie Przywi±zania Dusz - dotycz±ce sytuacji w których martwy model pozostaje w grze.
Lisz - +1 Mocy, Przerobiony ca³kowicie powiew ¶mierci (bazuje na zmys³ach celu) dodatkowe k6 rozrzutu. Mroczny pocisk +5 cm zasiêgu.

Orki:
Antylopa - u¶ci¶lenie bazowej liczby pocisków.
Wokara - ¶cie¿ka duchów -2pa (+ograniczenie raz na turê), przed³u¿one dzia³anie ducha stra¿niczego.


Podrêcznik:
U¶ci¶lenia dotycz±ce powalenia oraz kary za ranê w akcjê otrzymywanej w trakcie aktywacji modelu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 15:42, 26 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 12:02, 08 Sie 2010    Temat postu:

katalog w pelnych zasadach nazywa sie Wojnacaj

Sekstus najwyzszy pancerz w grze + ignoracja jednej wybranej rany, czyli praktycznie nie da sie tego pancerza zbic (jesli kontrolujacy Sekstusa bedzie madrze nie uzywal umiejetnosci na anulowanie malo istotnych ran w 3/5 a nawet 2/4). Najlepszy czolg w grze. Proponuje zmienic mu ta umiejetno¶æ Twardy na jakas inna albo zastrzec, ze nie mozna anulowac ran w pancerz (choc nie wiem czy to i tak nadal nie bedzie zbyt mocny hero). Szczerze, to Sekstus jest teraz tak mocny, ze gdybym mial modele to sam bym zagral Imperium w nadchodzacym turnieju :]. No chyba ze tylko ja jako krasnoludzki gracz mam takie przeswiadczenie, bo moze Sekstus jest jednofigurkowa kontra na moja armie.

Orki(tu nie by³o mojej korekty flufu dotychczas nie wiem czemu ;P):
Hiena - "dobrze rokuj±cymi" zamiast "rokuj±cymi" ([link widoczny dla zalogowanych] chyba ze to wrozbici mieli byc ;P )
Dzik - doda³bym "potê¿nym odyñcu" i "oty³ej ¶wini", ¿eby bardziej zarysowaæ kontrast Smile ; przecinki pomiedzy domowej imperialne oty³ej
Bawó³ - potê¿ne. brak ¿. ; pierwsze uderzenie kojarzy mi sie z "pierwszym pierdolniêciem" i sformulowa³bym fluff zeby to bardziej sie z tym kojarzylo Very Happy
Szaman - interpunkcja "Szamani, mimo ¿e znajduj± siê poza kastami, co¶tam co¶tam" w drugim zdaniu jest powtórzenie "i", wiêc zamiast pierwszego i daj przecinek.
Tygrys - brak j w nalepszych. Posaidana. czêsto zamiast nierzadko. skasuj s³owo "jej".
Nosoro¿ec - "w bitwie" zamiast "bitwie" (bez tego w to strasznie ciezko sie czyta, ale nie jestem pewien czy mam racje ;P),
Troll - przecinek przed mimo; przecinek po Co wiêcej; "potrafi± wesprzeæ szaroskórych w walce, gdy przyjdzie taka potrzeba." - taka wersja zdania lepsza. BTW wtf szaroskórzy? po co takie cos?
Grakh - przecinek po Co wiêcej, albo zast±p Ponadto i po nim te¿ przecinek
Wokara - s³owo "os³abiony" nie pasuje wogole da³bym "bliski ¶mierci"; wywalamy "jednak" i dajemy "To zbli¿y³o go do ¶wiata duchów o wiele wcze¶niej ni¿ w³a¶ciwa szamanom inicjacja narkotycznym transem." wiele zamiast ca³e lata i koncowka zmieniona.

Stra¿nik run - mo¿e, ¿eby trochê os³abiæ krasnoludy, daæ mu dodatkow± ranê zamiast dodatkowego PZta w umiejêtno¶ci kastowej?

Gottri - W³adca Gór - +1 do Si³y zamiast +1 do Obrony, bo on nadal jest niegrywalny IMO. W³adca Serc - +1 do Ataku Si³y i Obrony

Alchemika bym potani³ do 50.

Yo³ yo³


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 12:56, 08 Sie 2010    Temat postu:

stra¿nik run nie wydaje mi siê za mocny w ¿adnym razie ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 16:56, 08 Sie 2010    Temat postu:

dobra rozwin±³em listê wg uwag Grabarza.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:38, 08 Sie 2010    Temat postu:

brakuje DW mi tu 3 glosu w dyskusjach o Wojnacji. Kogos kto by skrytykowal moje idee, po czym ja moglbym skrytykowac jego krytyke ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:31, 08 Sie 2010    Temat postu:

no mamy tylko bambusa - Tokjo jest alkocholikiem a Wookie zajmuje siê graniem jak sam mówi³ ... choæ narzeka³ na Abominacje ostatnio mimo, ¿e jej aura dawa³a mu ca³kiem sensowna kontrole ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 21:36, 08 Sie 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Tokjo jest alkocholikiem

Mam wakacje. Razz

Do mechaniki siê nie tykam. Nigdy siê na balansie i cyferkach nie zna³em na tyle, by powiedzieæ co jest dobre, a co z³e. Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:40, 08 Sie 2010    Temat postu:

Bo od Abomki oczekiwa³ akurat wymiatania Wink A IMO i tak jest lepsza od orczego Trolla, który jest jednak do testowania jak na razie. Stra¿nik Run jest drogi, wiêc nie ma sensu mu nic zmieniaæ.

Lisza trzeba wymieniæ, bo obecnie trzeba z³o¿yæ rozpiskê pod niego, a jest zupe³nie nieuniwersalny. Masakrator na Elfy i kupców, dobry na Orków, Krasnoludy oraz inne trupy, ale zupe³nie do niczego na Imperium. A niestety u nas na razie w³a¶nie puszki przewa¿aj± w ilo¶ci graczy.

Alchemik jak Alchemik, mia³ stanowiæ wsparcie lecz±ce dla Kupców. Ostatnio chyba by³ zmieniany, ale na nowym nie gra³em jeszcze.

Gotriemy bym prêdzej koszt zbija³ ni¿ kombinowa³ z jego skillem. To taki zmodyfikowany Sekstus, tyle, ¿e z konkretnym dopakiem dla armii.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 21:41, 08 Sie 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:43, 08 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:

Do mechaniki siê nie tykam. Nigdy siê na balansie i cyferkach nie zna³em na tyle, by powiedzieæ co jest dobre, a co z³e. Wink

Ja zawsze po przegranych grach narzekam i tlumacze wszystkim z jakiej winy przegralem ;P.

O stra¿niku run pisa³em, bo wydawa³o mi sie ze jak 60ap za calkiem niezla imitacje bohatera to troche za malo jest.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:46, 08 Sie 2010    Temat postu:

Alchemikowi na dobr± sprawê nie przetestowali¶my niemal jego trzeciej mikstury (tej od zadawania losowej rany w k6cm) bo ka¿dy od razu kwasem rzuca³ Wink Ewentualnie mo¿na rozrzut do 2k6 cm zwiêkszyæ Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:59, 08 Sie 2010    Temat postu:

No Alchemikiem albo siê rzuca³o kwasem albo leczy³o Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 23:25, 08 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
O stra¿niku run pisa³em, bo wydawa³o mi sie ze jak 60ap za calkiem niezla imitacje bohatera to troche za malo jest.

Ale porównaj go z przeklêtym trupów - mi sie wydaje nawet mneij niebezpieczny - zak³adaj±c ze nie bije tego na co ma bonus oczywiscie Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 10:27, 17 Sie 2010    Temat postu:

W³ócznikowo bym jeszzce zmieni³ my¶liwski grot na powiedzmy "+3 si³y przeciw du¿ym jednostkom" lub na "przerzut jednej ko¶ci podczas testu si³y skierowanego w du¿± jednostkê".

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 10:36, 17 Sie 2010    Temat postu:

+3 si³y i piknie jest. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 10:38, 17 Sie 2010    Temat postu:

fearon napisa³:
+3 si³y i piknie jest. Wink

tylko +3 si³y zasadniczo znosi skila aktywnego... chyba ze zaznaczyc ze wtedy jest si³a przeciwnika +3 jeszcze.
Ewentualnei wtedy zdj±æ skil aktywny - tyle, ¿e to nei tylko przeciw trolom i konnym milo dzialac ale i przeciw orkom choæby.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 11:11, 17 Sie 2010    Temat postu:

Chodzi mi tylko o to, ¿e obecny skill w³ócznika jest imo nie do u¿ycia i fajnie by by³o go zamieniæ. Na cokolwiek. Wink Je¶li te +3 si³y siê znosi z obecnym to daj przerzut. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:23, 17 Sie 2010    Temat postu:

ktos jeszzce alchemika proponowa³ - mozna mu zwiekszyc rozrzut 3'ciej mikstury ... na k6+1 albo nawet 2k6 mo¿e ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:35, 18 Sie 2010    Temat postu:

Ko¶ciej z tym swoim 3 zdrowia wydaje mi sie troche overpowered

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:46, 18 Sie 2010    Temat postu:

czy ja wiem ? i tak zazwyczaj jeden an 2 ataki zabierze mu 2 pz jesli bije go cos w jego przedziale punktowym...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:08, 25 Sie 2010    Temat postu:

wpis do zasad o maks dwoch takich samych kartach na rozpiske, co choc minimalnie oslabi marynarzy

ktorzy w dalszym ciagu nie maja prawie zadnej kontry. nie oszukujmy sie ale obszarowych atakow jest niewiele i przewaznie sa losowe i dosc drogie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 11:31, 20 Wrz 2010    Temat postu:

sformulowanie na nekromancie/abominacji

blad ortograficzny w umiejetnosci sowy

przypominam o ulepszeniu Gottriego


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 12:21, 20 Wrz 2010    Temat postu:

a co my mieli¶my Gottriemu zmieniaæ ? imo nie jest taki z³y mimo wszystko. Pokusi³bym siê kiedy¶ nawet na zrobienie rozpiski gdize jego zadaniem jest szybko zgin±æ (oczywi¶cie co¶ zabijaj±c wcze¶niej ;P)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin