Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 18:42, 23 Lut 2010 Temat postu: Lista rzeczy do zrobienia stan na 03.03 godz 19.08 |
|
|
Pozwole sobiê rzuciæ stert± rzeczy do zrobienia podzielonych na kilka kategorie. Pozwoli nam to na lepsze tworzenie.
1. Rzeczy ju¿ zrobione:
- stworzenie grywalnych, chyba nieskomplikowanych podstaw systemowych opartych na centymetrach, punktach akcji i kostkach szesciosciennych
- stworzenie grywalnego armiê Imperium Kiryjskiego
- stworzenie podstaw pod armie Wolnych Kupców
- ustalenie konwencji systemu na jakotakie niedoprecyzowane fantasy
- ugrywalnienie Wolnych Kupców
- stworzenie wstêpnej listy umiejêtno¶ci
- stworzenie armii elfów, b±d¼ jakiejkolwiek innej grywalnej 4 rasy bo 4 to dobra liczba na poczatek
- dokonczenie armii Krasnoludów
- ustalenie nazwy systemu
- zarysowanie podstaw klimatycznych ¶wiata w którym dzieje siê system w jakis sposob dajacy sie wkleic do zasad
- testy systemu i powsta³ych jednostek w czasie trwania klubu, jak najliczniejsze
- zaangazowanie Bambusa w testy
- stworzenie zewnetrznej strony dla systemu, najlatwiej jakiegos bloga chyba, i tam umieszczanie updajtow z opisami i plikami do ¶ci±gniecia dla nieklubowiczy
- promocja systemu w klubie
- zrobienie mapy swiata
- prezentacja systemu wszechswiatowi np na konwentach
2. Plany krótkoterminowe:
- Spisanie flufu w przyjazny sposób.
3. Plany ¶rednioterminowe:
- uzupe³nianie listy umiejêtno¶ci o wszelkie mozliwe pomys³y
- tworzenie nastepnych ras (DW nie chce docelowej ilosci, z czasem gdy powstanie juz satysfakcjonujaca ilosc proponuje system glosowania czy chcemy jakas nastepna rase albo wrecz konkursy)
- poprawa pliku pdf z zasadami na wersje ostateczna, poddana glebokiej korekcie i poprawie wygladu - grafiki
- poprawa zasad i kart, ktorych bledy i niescislosci wyjda w czasie gier
- stworzenie mapy swiata oraz jakichs grafik "promujacych" system
- powiekszenie ilosci fluffu
- stworzenie jakiejs minihistoryjki w klimacie systemu
- testy testy testy
- przejêcie w³adzy nad wszech¶wiatem
4. Plany dalekoterminowe:
- zrobienie klimatycznych podfrakcji we frakcjach
- reklama systemu w mediach figurkowych
- zorganizowanie turnieju o puchar PKF
- stworzenie grafik ktore byloby mozna wkleic do kart - szkice/szkice w tuszu mysle ze beda swietnie wygladac pod napisami (w sensie ze w tle przeswitujace). Proponuje nawet zaczac od teraz, gdyby ktos mial chec porysowac to niech sie nie krepuje i wrzuca na forum, potem bysmy po prostu zaglosowali czy dany rysunek "pasuje do naszej wspolnej wizji systemu"
- przetlumaczenie systemu jak i istniejacej strony na jêzyk angielski
Dobra, spe³ni³em siê menad¿ersko, czujcie sie zachêceni do komentowania . Z czasem bêde stara³ siê aktualizowaæ listê
last updejt - 18.01.2011
Post zosta³ pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia ¦ro 19:10, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:10, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
W sumie to bajer ¿e parê osób siê zainteresowa³o i to mniej lub bardziej gotowych do roboty.
Plan jest fajny i pomocny nie powiem.
krótkoterminowe i ¶rednioterminowe wdaj± siê rozs±dne i osi±galne ...
po³owa dalekoterminowych w sumie tez, wiêc nie jest ¼le...
Zrobienie ³adnego poderka w PDF jest wykonalne jak kiedy¶ gada³em z Popielem to poziom Trójcy jest do osi±gniêcia nawet bez u¿ywania PS'a wiec z nim tym bardziej powinno siê udaæ.
Teraz czego siê bojê.
Zwyczajnie tego, ¿e siê rozlezie albo po podziale obowi±zków jeden siê wypali i prace stan± w martwym punkcie.
Kolejnym problemem s± sprawy grzeczno¶ciowe. Póki robiê jednostki i rasy sam wg pomys³ów rzucanych przez Tokja to nie czuje wyrzutów sumienia jak mi siê co¶ nie podoba to to wywalam i koniec. To samo je¶li w testach wyjdzie ¿e co¶ mi siê nie podoba, Shift+delete i tyle... gladitora ¶wiat nawet nie zobaczy³ a i jednostki mogê sobie pozwoliæ ¿eby robiæ na czuja bo tn±c je i wywalaj±c nie muszê siê martwiæ ¿e kogo¶ ura¿ê ;P
Tak wiêc jak to siê ma udaæ w proponowanej postaci to muszê byæ z³ym panem kierownikiem i mieæ opcjê g³osu "Nie bo nie". Bez ura¿onych ambicji i marudzenia
Teraz czego mi brakuje w planach krótkoterminowych:
- Lista Skilli
Robimy temat ze skilami i pomys³ami na nie.
Co prawda nie planujê wypisywac ich w poderku bo jak ju¿ pisa³em Grabarzowi na GG podoba mi siê to, ¿e jedna jednostka mo¿e mieæ Przy ruchu 3 Szar¿ê na 6 cm bez bonusu do si³y a druga szar¿ê na 8 cm z si³± +2 lub tak jak obecny najemnik Szar¿e na 6 z 3 hitami. Nie trzeba siê wtedy bawiæ w wyszukane nazwy ani szukanie zasad po poderku, za to ró¿norodno¶æ du¿o na tym zyska.
Tak wiec po co lista pomys³ó ? Po to, ¿eby mo¿na by³o wstêpnie kombinowaæ co bêdzie niejako skilami rasowimi zarezerwowanymi do jakiej¶ nacji a co bêdzie ogólnodostêpne. Co wiêcej tworz±c jednostkê, która wydaje siê biedna - jeden rzut oka na listê pozwoli dopasowaæ jej co¶ fajnego bez nadmiernego kombinowania.
Dodatkowo bêdê spokojny o to ¿e robi±c aktualn± nacjê kombinuje nad skilami a tu Grabarz ma ju¿ w g³owie 3-4 umiejêtno¶ci z którymi czeka na krasnoludy ;P Podczas gdy np jaki¶ bohcio kupców móg³by na jednej z nich sporo sko¿ystaæ
W druga stronê jest tak samo. Mam w tej chwili kilka pomys³ów na skile, które czekaj± na bestie, trolle czy rycerzy ale nikt mnie o nie nie pyta wiêc nic nie mówiê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 21:38, 28 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:33, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Tak wiêc jak to siê ma udaæ w proponowanej postaci to muszê byæ z³ym panem kierownikiem i mieæ opcjê g³osu "Nie bo nie". Bez ura¿onych ambicji i marudzenia Razz |
I masz racje. Nie wiem czy zauwazyles, ale do tej pory w rozmowach na gg czy tutaj nie uzylem sformulowania "nasz" system choc pare razy odruchowo szedl mi na klawiature (ale kasowalem przed wyslaniem;P), bo mam swiadomosc ze zasadniczo to Ty tu jestes tworca, a ja czy Tokjo pelnimy w tym momencie role hmm "konsultantow"? Zasadniczo to jest Twoj system a nie klubowy.
I ja mam ta swiadomosc, rzucam pomyslami, komentuje Twoje, zostawiajac jednak decyzje Ci, robie to na co mam ochote, ten plan wczoraj mi sie narzucil przed spaniem i mysle ze bedzie pomocny .
Krasi tez zrobie, a na pewno bedzie przy nich mnostwo dyskusji, bo mam skomplikowane pomysly, nie wiem czy nie nad skomplikowane jak na aktualny stan systemu, ale to jak je ladnie opracuje to je pokaze, na razie sa we wczesnych fazach.
DW - to zrob ta liste umiejetnosci, a nie piszesz ja jako plan, toc to w sekunde zrobisz ;D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:43, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
system jest zasadniczo klubowy bo jako pomoc te¿ siê w kreditsach znajdziecie a i mi l¿ej bêdzie... Chodzi jedynie o to ¿êby sie projekt trzyma³ kupy i ¿ebym nie musia³ przepraszac za ka¿dym razem jak mi sie co¶ nie spodoba z sugestii ;p
a temat ze skilami zaraz rzucê - choæ chodzi w nim tez (g³ownie bo ja swoje pomys³y znam ;P) o wasze sugestie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:10, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja to chce byc w drugiej linijce creditsow man a nie ze mi mowisz ze sie w nich znajde ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:36, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 17:28, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
updejt, przeniesione dwie rzeczy do zielonego, dwie bardzo moim zdaniem istotne pokolorowane na czerwono i pomaranczowo
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Pi± 21:37, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja siê podejmujê zrobienia mapy ¶wiata
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pi± 21:43, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To ja za³o¿ê ju¿ ten temat fluffowy, ¿eby Krzew wiedzia³ co i jak.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:00, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm tak my¶le czy wstepnej prezentacji systemu by nie da³o rady zrobiæ juz na Pyrkonie ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:07, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nazwa, panie nazwa, to zrobie jakiegos bloga i bedzie pro.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 21:54, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tylko nawet do bloga jakie¶ forum bedzie potrzebne - do FAQ i kontaktów z fanmi ... znaczy z graczami ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 22:30, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to forum tutaj. Ale blog z ladnymi newsami >>>> temat przyklejony na forum
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia ¦ro 22:35, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: ¦ro 22:48, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zanim pójdziemy z tym na Pyrkon (czy jakikolwiek inny konwent) to proponujê testy, testy, testy, testy, testy, testy...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 22:54, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Grab - nawet i czciona 50'tka nie wymy¶li nazwy sama ;P
na Chwilê obecn± to co najwy¿ej :
Skirmish
Kroniki Imperium
albo z polska
Potyczka (potyczki?)
Kroniki Imperium
Mateusz K napisa³: |
Zanim pójdziemy z tym na Pyrkon (czy jakikolwiek inny konwent) to proponujê testy, testy, testy, testy, testy, testy... |
Zapraszam nawet dzisiaj ;P
a serio to na pi±tek/sobote ¿eby ka¿dy mia³ ju¿ jaka¶ rozpiskê wymy¶lona a nie jak ostatnio ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 22:56, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 13:35, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To podaj limit punktów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:20, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zasad nie czytales ? 300 ...
choæ powa¿nie siê zastanawiam nad przej¶ciem na 400 w wersji 0.9. Jakkolwiek na 300 bêdzie ³atwiej i szybciej testowaæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:25, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zasady zasadami. Konfra teoretycznie by³a robiona pod 400 o ile pamiêtam. A gra³o siê 500-600
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:31, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
na jutro zrobmy jeszcze na 300 najwy¿ej jak bêdzie biednie to od soboty 400
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:56, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wez DW wywal przyklejenie z tego topiku bo wyglada jak by sie nic nie dzialo z systemem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 22:02, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ok
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 18:30, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra pojawi³a siê mo¿liwo¶æ otrzymania artów na karty...
pytanie tylko czy arty dok³adane w taki sposób :
[link widoczny dla zalogowanych] - bardziej banhee jak piê¶æ
maj± sens czy nie ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 18:42, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No jak dla mnie chyba nie. Niewiele widaæ, bo i tak ju¿ s± karty przepchane tekstem. Jak arty, to tylko przy przerobieniu wygl±du karty imo.
Tylko po co?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:42, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tylko przy przerabianiu calego wygladau to raz e miesiac pracy ;p
dwa, ¿e nie siê imo zrobiæ tego jednostronnie zmiejscem na obrazek... no chyba zê miniaturow± czcionk± ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 19:42, 18 Sty 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 19:50, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wiêc po co obrazki?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 20:10, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Aby karty by³y ³adniejsze?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:11, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
gdy¿ jeden cz³owiek siê odezwa³ i zaproponowa³, ¿e mo¿e spróbowaæ kogo¶ namówiæ. Namawiam go ca³y czas bardziej na ilustracje do storybooka, co by by³a wreszcie motywacja do ³adnego go opisania ale zobaczymy co z tego bêdzie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 20:21, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
V napisa³: |
Aby karty by³y ³adniejsze? |
Bez przerobienia dizajnu kart, wstawienie obrazka sprawi, ¿e bêdzie po prostu bardziej napaækane.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Wto 20:22, 18 Sty 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:21, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
propsy dla tokja z mojej strony
ale obrazki hapnac by mozna na pewno sie przydadza
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:40, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Grabarz napisa³: |
propsy dla tokja z mojej strony
ale obrazki hapnac by mozna na pewno sie przydadza |
Ja wiem ¿e siê przydadz± ale nie wiem czy komu¶ siê bêdzie chcia³o rysowaæ w ciemno nie widz±c efektów.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 10:03, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nam bêdzie siê chcia³o!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 10:04, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Psia krew, co to ma byæ?!
"Aby zabezpieczyæ to forum przed spamuj±cymi robotami pozwalamy na publikacjê adresów stron www tylko zarejestrowanym u¿ytkownikom i tylko tym, którzy opublikowali do tej pory co najmniej 3 wypowiedzi i s± zarejestrowani na tym forum od co najmniej 24 godzin."
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 10:07, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No có¿, mia³o byæ z rozmachem...
Czo³em ludziska!
Pierwszy obrazek [którego Orkowie niestety nie mog± jeszcze zaprezentowaæ, bo to dopiero ich trzecia wiadomo¶æ na tym¿e forum i nie minê³y jeszcze paskudne 24h] to zarazem protest przeciwstawiaj±cy siê obecnej wizji Wolnych Kupców - za du¿o tam ciur okrêtowych. Nasza mocna sugestia jest taka, aby zepchn±æ marynarskie szumowiny na margines sk³adu tej armii, zostawiaj±c dwa, góra trzy typy, resztê miejsca za¶ przeznaczyæ na formacje bardziej 'l±dowe', wzorowane choæby na epoce piêtnastowiecznych w³oskich kondotierów.
Zbrojne eskorty profesjonalnych zabijaków, towarzysz±cych karawanom Wolnych Kupców, których lojalno¶æ zapewniæ mo¿e jedynie brzêk z³otych monet. Zimne wyrachowanie i budz±ca grozê brutalno¶æ, odarta z jakichkolwiek skrupu³ów gdy w grê wchodzi wizja ³atwego zysku. Zas³anianie siê statusem 'wolnej frakcji', stanowi±cego azyl przed prawem imperialnym, pozwalaj±ce na bezwzglêdn± eliminacjê kupieckiej konkurencji... Co co i rusz prowadzi do wybuchu krótkich acz gwa³townych i bezlitosnych lokalnych wojen, gdzie o losach gildii decyduj± ostrza i be³ty najemnych psów wojny, bez czci, wiary i sumienia.
S³owem, to jest to!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Pi± 10:08, 18 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 13:16, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko kupcy od pocz±tku byli robieni na frakcjê morsk±. Od ochrony karawan s± najemnicy tam. Zreszt± to raczej Imperium wysy³a swoich do portów po towary a nie Kupcy siê specjalnie prosz±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pi± 14:30, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
PaskudnyOrk napisa³: |
to zarazem protest przeciwstawiaj±cy siê obecnej wizji Wolnych Kupców - za du¿o tam ciur okrêtowych |
Ja wiem, ¿e obecnie nic do tego systemu nie mam, ale jako ojciec kupców, robiê w tej chwili wyra¼ne wtf na widok tego protestu. Nie dlatego, ¿e komu¶ siê nie podoba ta piêkna frakcja (najlepsza z najlepszych) - mo¿e siê nie podobaæ, nie zabraniam, przez forum i tak nie mogê biæ siê i pluæ. Nie o to chodzi. Koncepcja frakcji jest jedna i wyra¼na - morskie szumowiny. Tyle.
Ca³uski ;*
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 14:32, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
PaskudnyOrk napisa³: |
No có¿, mia³o byæ z rozmachem...
Czo³em ludziska!
Pierwszy obrazek [którego Orkowie niestety nie mog± jeszcze zaprezentowaæ, bo to dopiero ich trzecia wiadomo¶æ na tym¿e forum i nie minê³y jeszcze paskudne 24h] to zarazem protest przeciwstawiaj±cy siê obecnej wizji Wolnych Kupców - za du¿o tam ciur okrêtowych. Nasza mocna sugestia jest taka, aby zepchn±æ marynarskie szumowiny na margines sk³adu tej armii, zostawiaj±c dwa, góra trzy typy, resztê miejsca za¶ przeznaczyæ na formacje bardziej 'l±dowe', wzorowane choæby na epoce piêtnastowiecznych w³oskich kondotierów.
Zbrojne eskorty profesjonalnych zabijaków, towarzysz±cych karawanom Wolnych Kupców, których lojalno¶æ zapewniæ mo¿e jedynie brzêk z³otych monet. Zimne wyrachowanie i budz±ca grozê brutalno¶æ, odarta z jakichkolwiek skrupu³ów gdy w grê wchodzi wizja ³atwego zysku. Zas³anianie siê statusem 'wolnej frakcji', stanowi±cego azyl przed prawem imperialnym, pozwalaj±ce na bezwzglêdn± eliminacjê kupieckiej konkurencji... Co co i rusz prowadzi do wybuchu krótkich acz gwa³townych i bezlitosnych lokalnych wojen, gdzie o losach gildii decyduj± ostrza i be³ty najemnych psów wojny, bez czci, wiary i sumienia.
S³owem, to jest to! |
Wiesz opis z ni¿szego akapitu zasadniczo niemal ca³kowicie siê pokrywa z za³o¿eniami frakcji. Z jednostek morskich ca³kowicie nie mo¿emy zrezygnowaæ, gdy¿ tak jak Bambus pisa³ Wolni Kupcy powstali jako frakcja o pirackich korzeniach i z my¶l± o tego typu modelach.
Z drugiej strony nie wyklucza to zupe³nie tego o czym piszesz w pierwszym akapicie.
w wolej chwili mo¿esz tu:
http://www.elgalh.fora.pl/wojnacja-kroniki-imperium,56/wolni-kupcy-dyskusja,1017-50.html
czy ju¿ na forum na które wydzielamy Wojnacjê :
http://www.wojnacja.fora.pl/sugestie,33/
trochê przyk³adów jednostek, które by ci pasowa³y.
na zasadzie :
Nazwa - krótkie rozwiniêcie - czyli czym i jak walczy ew co ma robiæ. Nie proszê o statystyki, bo nie mogê zagwarantowaæ ile z tego wykorzystamy a ile nie, a je¶li ju¿ to na ile co¶ zmienimy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 15:23, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A gdyby tak zrobiæ pó³-na-pó³? Po³owa frakcji jako jednostki marinistyczne druga po³owa jako formacje szczurów l±dowych. W ten sposób wiêcej osób znajdzie tu co¶ dla siebie...
Natrafiaj±c na armiê 'Wolni Kupcy' wyobra¼nia natychmiast skierowa³a siê nam w stronê XV-o wiecznej Italii, pe³nej intryg i lokalnych wojen toczonych przez co znamienitsze rody kupieckie. A wszystko pod bokiem cesarza, który w imiê poszanowania przyrzeczonej kupieckiej 'wolno¶ci' nie jest mocen interweniowaæ, o czym kupcy doskonale wiedz± i coraz bezczelniej nadu¿ywaj±. Wiecznie targana krwawymi zamieszkami domena, gdzie co i rusz armie pysznych najemników ¶cieraj± siê w obronie interesów zaciekle rywalizuj±cych frakcji ludzi uwik³anych w brudne machloje - tak w walnej bitwie, jak i w niegodnych kodeksu rycerskiego napadach rabunkowych. Takiego klimatu na chwilê obecn± Wojnacji brakuje.
'Wolni Kupcy' prezentuj± siê na razie jak wyci±gniêci z filmu 'piraci z karaibów', a ten nie ka¿demu siê podoba³, innych za¶ ciê¿ko zirytowa³... Klimat p³aszcza i szpady to jakby daæ piê¶ci± po nosie pó¼no¶redniowiecznemu Imperium, jakim w za³o¿eniach mia³ byæ utrzymany ¶wiat gry, je¶li dobrze odgadli¶my to z pozosta³ych frakcji, Imperium w szczególno¶ci ['Zbuntowane Rycerstwo' to wrêcz wojna stuletnia]. Na lito¶æ Pana, niech wiêc 'ojciec wolnych kupców' [któremu za sam± my¶l 'Wolni Kupcy' nale¿± siê brawa] raczy przechrzciæ pistolety i muszkiety ska³kowe na hakownice i harkebuzy!!!
Czê¶æ jednostek tej¿e listy klasycznie powi±zana jest w pary - wariant podstawowy i wariant ulepszony [po prostu dro¿szy z lepszymi parametrami], jak ch³opak okrêtowy-marynarz, czy ³otrzyk-z³odziej. Wywalaj±c takowe powielenia i przemianowuj±c kilka innych na nie-marynarzy znalaz³oby siê miejsce i dla kondotierów! W koñcu prawdziwi kupcy nie zrezygnowaliby ze zdominowania ¶ródl±dowego handlu Imperium...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:43, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie mo¿na mierzyæ ¶wiata fantasy typow± miar± europejskiego postêpu.
Dlatego o ile datowanie Rycerstwa przyj±³e¶ jak najbardziej w³a¶ciwe, to w pozosta³ych frakcjach wcale nie nale¿y szukaæ odzwierciedlenia tego samego okresu.
Kupców traktuje jako twór po¶redni miêdzy owym 13 wiekiem a w³a¶ciw± epok± pirack±. Ca³o¶æ obrazu powsta³a przez proste pytanie - jak wygl±da³by XIV wiek, gdyby w XIII kto¶ opracowa³ wcale przecie¿ nie skomplikowan± konstrukcjê broni ska³kowej czy stop stali nadaj±cy siê na rapiery (szermierz).
Oczywi¶cie w naszym ¶wiecie rozwój broni by³ nieco p³ynniejszy jednak w przypadku Imperium po którym okazjonalnie przepe³zaj± nieumarli, nie ma co narzucaæ typowo europejskiego schematu rozwoju. Tym bardziej je¶li u nas wieki ¶rednie uchodzi³y za do¶æ ma³o rozwojowe, przez wzgl±d na znaczenie ko¶cio³a, którego rola w Imperium jest zdecydowanie mniejsza ni¿ choæby gildii magów.
Wracaj±c jednak do Wolnych Kupców to tak jak mówi³em - je¶li chcesz zaproponuj kilka jednostek l±dowych a pojawi± siê one przy okazji kolejnych wersji (je¶li bêdziesz mia³ kilka dobrych pomys³ów to po wyj¶ciu 2-3 l±dowych jednostek frakcja nabierze innego charakteru sama z siebie). Co siê za¶ tyczy likwidowania obecnych, to ka¿da jednostka która pojawi³a siê w systemie, zostaje w nim na dobre i mo¿e byæ co najwy¿ej balansowana. Daje to graczom gwarancje tego, ¿e je¶li raz sprawi± sobie odpowiednie modele, to nie bêd± siê ju¿ musieli martwiæ o ich u¿yteczno¶æ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 22:45, 18 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:35, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ch³opiec Okrêtowy jest typowym supporterem i ¿yw± tarcz±. Ma albo zas³aniaæ Marynarzy póki ci nie bêd± mieli zasiêgu do szar¿y albo prze³adowywaæ broñ Bukaniera. Marynarze s± ju¿ typowo ofensywni - oni maj± atakowaæ i korzystaæ ze swojego skilla. Ostatecznie mog± przyj±æ szarzê jak±¶, ale wtedy licz± na swoj± obronê.
System ulepszonej jednostki jest tylko u Bêkartów, gdzie podstawowy szkielet ma swoje dwie lepsze i dro¿sze wersje. Ale to wyj±tek - w pozosta³ych armiach ka¿da jednostka ma jaki¶ cel i nie jest tylko lepsz± wersj± innej.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 0:37, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 7:52, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ko¶ció³ jako czynnik hamuj±cy rozwój naszego ¶wiata?! Panowie, nie dajcie siê tak zmanipulowaæ!!! To¿ to komunistyczna herezja propagandowa!
Co do 'Wolnych Kupców' powiemy tyle - wasza wola. To by³a taka rzucona sugestia z naszej strony. System sprawia wra¿enie jakby dopiero siê kszta³towa³, poszukiwa³ postaci docelowej, ale je¿eli wszystko co do tej pory powsta³o jest ju¿ jak wyryte w kamieniu, wówczas praca rozwojowa ogranicza siê do doklejania kolejnych elementów. No có¿, z kondotierów mo¿na zrobiæ zupe³nie now± armiê, choæ wówczas mo¿e byæ trudno unikn±æ pewnej wtórno¶ci w stosunku do Imperium lub Zbuntowanego Rycerstwa... A kolejna armia to wszak dodatkowe problemy z balansowaniem systemu!
Ale zaczê³o siê od obrazków - wszak poszukujecie wsparcia na tym polu od osób, które mog³yby nadaæ Wojnacji postaæ zilustrowan±. No i po to tu jeste¶my! Do umieszczania obrazków zosta³y nam jeszcze dwie godziny [w my¶l regulaminu forum], ale ju¿ teraz piszcie czego wam najbardziej potrzeba - o ile wpierw wyprzecie siê antyko¶cielnych herezji, rzecz jasna!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 10:42, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nareszcie, paskudne 24h za nami... Oto i rzeczony obrazek. Niech ¿yj± kondotiery!!!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Sob 10:43, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:52, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie powiem lineart naprawdê dobry.
Z dodaniem kondotiera jako jednostki nie by³oby naprawdê ¿adnego problemu (choæ nie wiem jak wygl±da sprawa ze zdobyciem pasuj±cego modelu) ... co prawda w przypadku gdyby mia³ byæ imiennym bohaterem, by³oby trudno zró¿nicowaæ go wystarczaj±co od Prouda (kwestia podbicia pancerza i si³y kosztem Ataku, Obrony, jednego pistoletu i mo¿e -1 zmys³ów + zmiany umiejêtno¶ci... wiêc w sumie nawet by siê da³o). Choæ jako model za 60-70 ap widzi mi siê chyba nawet bardziej (tyle, ¿e wtedy mog± siê trafiæ absurdy w stylu 3 kondotierów w rozpisce - inna sprawa, ¿e tutaj mo¿emy ograniczyæ ich funkcjê do elity najemniczej pe³ni±cej zazwyczaj funkcje dowódcze ale w najmuj±cej siê te¿ do zadañ specjalnych co zamo¿niejszym kupcom)
Poza tym pan z Twojego linearta ma z tego co widzê pistolet ska³kowy i nadziak, który te¿ jest postrzegany jako g³ównie XVII wieczny. Tak wiêc z dopasowaniem go do naszych Kupców tym bardziej nie by³oby problemów.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 12:54, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:08, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zamek pistoletu nie jest ska³kowy tylko KO£OWY (lub 'krzosowy'), wynalazek jeszcze ¶redniowieczny. Podobnie z nadziakiem, narzêdziem niezast±pionym do przebijania p³ytowych zbroic, które panowa³y niepodzielnie na XV-o wiecznym polu bitwy.
Co do samych kondotierów, mo¿na zrobiæ ma³± burzê mózgów i powymy¶laæ rozmaitych wojowników. Je¶li zbierze siê tego dostatecznie du¿o, mo¿na by wówczas nawet ca³kiem now± armiê skleciæ... Choæ arkusz nr 2 z kartami jednostek ma jeszcze do¶æ miejsca co by wcisn±æ ich w istniej±cych Wolnych Kupców. Czy za³o¿eniem Wojnacji jest aby ka¿da frakcja mia³a posiadaæ dok³adnie 14 kart?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:42, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Choæ arkusz nr 2 z kartami jednostek ma jeszcze do¶æ miejsca co by wcisn±æ ich w istniej±cych Wolnych Kupców. Czy za³o¿eniem Wojnacji jest aby ka¿da frakcja mia³a posiadaæ dok³adnie 14 kart? |
Jedyne za³o¿enie by³o takie, ¿eby armie posiada³y wzglêdnie tak± sam± liczbê jednostek. Na starcie by³o ich chyba po 10 czy 11 a górnej graniczy nie planujemy. I co jaki¶ czas dodajemy po 1. Choæ jak bêd± pomys³y to zawsze mo¿na dodaæ po 2 od razu. Z drugiej strony na obecnym stadium je¶li która¶ frakcja bêdzie mia³a jedn± czy dwie jednostki wiêcej ni¿ inne, to tragedii nie bêdzie i tak.
a co do zamka ko³owego to z tego co widzê by³ tylko kilkadziesi±t lat wcze¶niejszy... i o zgrozo a mo¿e raczej ironio bardziej skomplikowany konstrukcyjnie ;D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 13:44, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:15, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
O to w³a¶nie chodzi - skomplikowane wynalazki mechaniczne. Armiom kondotierów towarzyszyliby rozmaici osobliwi wynalazcy, pokroju ludzi renesansu, z dziwacznymi urz±dzeniami jak broñ palna, ³adunki wybuchowe, ornitoptery, a nawet stwory-automaty.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gymly
Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Leszno, Wlkp
|
Wys³any: Sob 16:24, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
O ile siê nie mylê, stwory-automaty s± w planach dla Gobliñskich wynalazców (tak, nakrêcane z³omy xD), sztukmistrza, czyli nieco stukniêtgo maga ma ju¿ rycerstwo
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:18, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Znakomicie, brakuje zatem Leonarda da Vinci, ciury z kondotierskiej kompanii, która skondensuje obie te zadziwiaj±ce w³a¶ciwo¶ci w jednej figurce!
I tu trafiamy w sedno - czym ma byæ wojnacja?
Systemem zamkniêtym, ze spójnym ¶wiatem, z³o¿onym z armii ¶ci¶le ze sob± powi±zanymi, gdzie ka¿da jest niepowtarzalna i zarazem idealnie zbalansowana wzglêdem swych przeciwników.
Czy systemem uniwersalnym, nastawionym na pozyskiwanie graczy maj±cych jak±kolwiek kolekcjê jakiekolwiek figurek utrzymanych w klimacie fantasy, z mnogo¶ci± frakcji zdoln± sprostaæ takiej ró¿norodno¶ci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:20, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Sztukmistrz nie jest stukniêty. To po prostu taki s³abszy magik, co to normalnie by móg³ zarabiaæ jako iluzjonista na ulicy, ale trochê tej magii ognia opanowa³ to siê nadaje do czego¶ na polu bitwy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaskudnyOrk
Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:36, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
He, heee! Wszyscy czarownicy to stukniete ¶wiry. I niebezpieczni heretycy, przy okazji - najwy¿szy czas zrobiæ z wykolejeñcami porz±dek w Imperium. Kolejn± armi± do Wojnacji, jak nic [oprócz kondotierów], musz± byæ ³owcy czarownic!!!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:44, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejne bêd± kobitki w stylu wied¼miñskim i tam ma byæ jedna robiona jako ³owczyni magów. Co do wcze¶niejszego pytania: zawsze mia³a to byæ gra, w któr± mo¿esz graæ maj±c jakiekolwiek modele fantasy. A z balansem to siê nie k³óci akurat
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|