Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Lista frakcji do rozpatrzenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:06, 13 Kwi 2010    Temat postu: Lista frakcji do rozpatrzenia

Czyli propozycje które siê pojawia³y i bêd± rozpatrywane...

Ju¿ s±:

Bêkarty Helheimi
W³adcy Bestii
Zbuntowane Rycerstwo
Klany Orków

Ju¿ pewne:

Lodowe Elfy*
Siostry Miecza*
Bagienne Gobliny*

jeszcze niepewne:

Gobliñscy Wynalazcy*
Szczury*
Mroczne Krasnoludy*
Gildia Magów*
Magowie Orientalni*
Odmieñcy Mern*
Zapomniany Kult*


*Nazwa Robocza


Jak kto¶ bêdzie mia³ jak±kolwiek propozycje to mo¿na pisaæ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 17:20, 23 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 21:12, 13 Kwi 2010    Temat postu:

A opinie/pytania o ju¿ podanych propozycjach mo¿na pisaæ? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:20, 13 Kwi 2010    Temat postu:

mo¿na ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 21:35, 13 Kwi 2010    Temat postu: Re: Lista frakcji do rozpatrzenia

Dragon_Warrior napisa³:
Gobliny Szare*

Typowe gobliny?
Dragon_Warrior napisa³:
Gobliñscy Wynalazcy*

Gobliny z Warcrafta? Po co robiæ dwa rodzaje gobów?
Dragon_Warrior napisa³:
Lodowe Elfy*

Elfy popylaj±ce na nartach, czy mo¿e te:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie: o co kaman fluffowo w tej rasie i jakie figurki by pasowa³y do nich?
Dragon_Warrior napisa³:
Mroczne Krasnoludy

Raz: co, poza midkami, by pasowa³o?
Dwa: po co ¶wiatu przepe³nione mhrokiem i zuem krasie? Normalne, jak popij± s± wystarczaj±co z³e. No i jak mechanicznie mia³yby siê odró¿niaæ od tych dobrych? Bo jak na razie to widzê to albo jako kopiê midków, albo zwyk³e kra¶ki w mrocznej oprawie. Inna sprawa, ¿e poza nazw± nic o nich nie wiem. Razz

A! Magowie w konwecji ba¶ni 'tysi±ca i jeszcze jednej nocy, bo jak ju¿ tyle przetrwali¶my, to jeszcze jedn± mo¿emy sobie strzeliæ, a co!'?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Wto 21:37, 13 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:42, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Polaczmy zielonych. Po co ich rozlaczac? Utrudni to tylko tworzenie frakcji i zmniejszy ilosc mozliwosci. Wiekszy wybor jednostek we frakcji daje wieksze mozliwosci. Mam na mysli i orki i goby i snotlingi nawet.

Nigdy nie lubilem idei Mrocznych Krasnoludow. Jakos zawsze wolalem tolkienowska wersje ze Krasie co najwyzej rzadza zlota albo bogactw moga sie zarazic, ale chaos i zlo nie ma do nich przystepu jakotakie. Moga zostac jak najbardziej, ale na pewno nie chce miec z nimi do czynienia w procesie tworczym. Wogole nie wyobrazam sobie spoleczenstwa zlych krasnoludow. Wogole nie wyobrazam sobie spoleczenstwa "zlych" innego niz kompletny totalitaryzm, a takie kompletny totalitaryzm u krasnoludow mi nie pasuje. Wiedzcie ze bede mocno narzekal przy projektach i szukal dziury w calym ;P.

Lodowe elfy - powiedz mi jakie modele sobie na nich wyobrazasz? I jak to wogole ma wygladac? Nie widze tego kompletnie.

No i brakuje frakcji "piekielnej", demonicznej, choc tez nie wiem czy modele takie istnieja (nie liczac helldorado, ale pewnie cos w WFB jest podobnego;P). I co by mialo byc rzadziakami u takich stworow (w sensie jaki model), bo pierwsze co mi przychodzi do glowy to stworek z herosow 5 ;P.

Szczury, Gildia magow - mi tam pasuja, nie mam zadnych ale.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Wto 21:46, 13 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:51, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Gobliny szare
No Typowe gobliny czyli jedyna frakcja która od rêki bêdzie 2x liczniejsza od innych ...

Gobliñscy Wynalazcy
Propozycja Niny. Zasadniczo pasowa³yby gnomy ale ¿aden system ich nie ma a tak byle jakie modele goblinów (2-3 na oddzia³) i dowolna frakcja Warmachiny albo konfrowe konstrkty bêd± mia³y siê gdzie wystawiæ. Nina da³a zasadniczo 2 opcje napêdu albo oparty na jakiej¶ pustynnej rudzie albo nakrêcane.

Lodowe Elfy
No jakie¶ jeszcze elfy ... wysokie/le¶ne/mroczne ju¿ by³y ... Kryszta³owe by³y tylko w chronopii a kwestia modeli to zasadniczo ka¿de w niebieskich tonacjach...
Chodzi o jaki¶ wojowników w zbrojach z magicznymi aurami...
Koncepcja aur jest taka, ¿e czê¶c mog³aby szkodziæ tak¿e sojusznikom przez co kluczowa± taktyk± by³oby trzymanie si³ w rozproszeniu...

Mroczne Krasnoludy
W³a¶nie nie midki tylko jaki¶ taki agresywny szczep z jaki¶ odleg³ych gór... wizualnie normalne, rózn±ce siê potencjalnei tylko kolorami... no i ewentualnie jak±¶ magi± czy kap³anami mrocznymi, w opcji jakie¶ podziemne bestie na mod³e chrupek.

Magów dodaje...

Zasadniczo wolê miec d³u¿sza listê i rozpatrywaæ j± na bie¿±co ni¿ wyci±gaæ nowe armie z rêkawa.

Cytat:
Lodowe elfy - powiedz mi jakie modele sobie na nich wyobrazasz? I jak to wogole ma wygladac? Nie widze tego kompletnie.

Warhammer - Haj elfy
Lotr - haj elfy w innej kolorystyce
Konfra - Cynwale
Chrupki - tam nawet by³y kryszta³owe elfy mieszkaj±ce w lodowych pa³acach
Nawet ta nowa frakcja z Warmachiny ma jakies takie ³adniejsze elfy chbya ...

Cytat:
Polaczmy zielonych. Po co ich rozlaczac? Utrudni to tylko tworzenie frakcji i zmniejszy ilosc mozliwosci. Wiekszy wybor jednostek we frakcji daje wieksze mozliwosci. Mam na mysli i orki i goby i snotlingi nawet.

Tutaj w³a¶nie nei jestem pewien ...

Warhammer tylko ³±czy³ ich w jedna rasê ... pozosta³e systemy traktowa³y ich oddzielnie ...
no i naprawde marzy mi sie frakcja wystawiajaca na 300 ap 15-18 modeli Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 21:58, 13 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JOJO
Ataman Miêdzytorza


Do³±czy³: 22 Lis 2009
Posty: 516
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: nie twój zasrany interes

PostWys³any: Wto 21:53, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:
No i brakuje frakcji "piekielnej", demonicznej


mo¿e impy jakie¶?
bo to ani nie przepakowane ani te¿ specjalnie s³abe...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:55, 13 Kwi 2010    Temat postu:

JOJO napisa³:
Grabarz napisa³:
No i brakuje frakcji "piekielnej", demonicznej


mo¿e impy jakie¶?
bo to ani nie przepakowane ani te¿ specjalnie s³abe...

tylko tutaj ciagle kwestia modeli ...
bo systemy maja takie rzeczy strasznie niejednolite wzglêdem siebie ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 22:12, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
no i naprawde marzy mi sie frakcja wystawiajaca na 300 ap 15-18 modeli Wink

Zrób zergów. Razz

Zlodowacia³e elfy mnie kupi³y i ju¿ je kocham, a cieszy³bym siê dodatkowo jak g³upi, gdyby wrzeszcza³y 'winter is coming', ale niestety tego figsom nie da siê zapewniæ. Razz

Morczne krasnale za to mnie kompletnie nie kupi³y. Wink

Jak ju¿ chcesz podzia³ gobów, to niech normalne biegaj± u orków, a te z predyspozycjami do nauk ¶cis³ych niech bêd± niezale¿n± frakcj±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:31, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Winter is coming da sie za³atwiæ ... Mozna im dorzuciæ do flufu jak±¶ przepowiednie dzieki której siê od³aczy³y od dzikich braci ;p

a do kra¶ków nikogo nie zmuszam ... póki co sa zdecydowanie poza pierwsza dziesi±tk± nacji ... jedyna kwestia w tym, ¿e nigdzie jeszcze nie by³o takich krasnoludów czczacych jakie¶ mroczne bóstwo... taki odpowiednik elfów Akkyshañskich w konfrze Wink

Cytat:
Jak ju¿ chcesz podzia³ gobów, to niech normalne biegaj± u orków, a te z predyspozycjami do nauk ¶cis³ych niech bêd± niezale¿n± frakcj±.

No poczatkowo mia³o tak byæ ...
Tylko kwestia w tym ze jak sie po³±czy Orki z Goblinami z Ogrami i Trolami to przy 12 startowych jednostkach oka¿e siê ¿e rasa jest niemal nazwa takiego wojownika Wink
Pomy¶li siê jeszcze. Zawsze mo¿na zrobiæ ich frakcj± bez bohaterów np i juz bêda do¶æ ciekawii i liczebni Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 22:33, 13 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:26, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Mnie nie kupuja lodowe Elfly, ale whateva.

Co do Zielonych, to napisz jeszcze raz to zdanie
Cytat:

Tylko kwestia w tym ze jak sie po³±czy Orki z Goblinami z Ogrami i Trolami to przy 12 startowych jednostkach oka¿e siê ¿e rasa jest niemal nazwa takiego wojownika Wink
bo go nie rozumiem.

I zasadniczo - Ogry? Wtf Wink. Nazwalbym to Zielona Horda i czesc ;P.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 1:45, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Chodzi mi o to ¿e jak to bêdzie taki zlepek ras ... to robi±c startowe 12 kart dla frakcji to wyjdzie na to ¿e sa tam 3 gobliny , 3 orki , 2 trolle i ewentualnie jakis ogr ... i koniec ;p

a jak bêdzie frakcja orcza to przynajmniej bêdzie 6 orkow 2 trolle 2 ogry i hero czy cos ;p

no chyba ze faktycznie robimy ta nacje bez bohaterów zupe³nie ¿eby by³o ciekawiej i roznorodniej ;p


*Ogra traktuje jako takiego wiekszego wyrosnietego orka


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 9:20, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
jedyna kwestia w tym, ¿e nigdzie jeszcze nie by³o takich krasnoludów czczacych jakie¶ mroczne bóstwo...

Czy takie super mroczne by³y, to nie wiem, ale w DeDekach pojawili siê Duergarowie, którzy wg angielskiej wiki s± lawful evil i ¿yj± pod ziemi± obok mrocznych elfów. Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:58, 14 Kwi 2010    Temat postu:

no tych z dedeków kojarzê ale zasadniczo pojawiaj± siê tylko tam ...
jakkolwiek mo¿na by im jakis rozsadny fluf wymysliæ oczywiscie ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 14:15, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Hmm... Te lodowe elfy nie pasuj± mi do tego ¶wiata, gdzie ma pn mamy póki co syberiê, ale... Hmm... W sumie mo¿na na górê mapy daæ wysokie gróy wiecznie pokryte ¶niegiem i lodem. A w¶ród nich lodowa kotlina. Mogliby równie¿ przyp³yn±æ zza morza.

Co do zielonych to optowa³bym za jednolit± zielon± armi± bez bohaterów (to jest fajny pomys³).

Szczury odpadaj±, mroczne kra¶ki odpadaj±, nad resz± muszê siê zastanowiæ Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz K dnia ¦ro 14:16, 14 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:47, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Nie no, zieloni musza miec bohow, bo inaczej nie ogarniam fluffu. 3orki 3 goby 2-1 trolle i no jacys 3 bohowie i jak dla mnie git. Po co wiecej na start?

Ogry nijak to nie wieksze orki DW przeciez.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 17:23, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Mateusz K napisa³:

Co do zielonych to optowa³bym za jednolit± zielon± armi± bez bohaterów (to jest fajny pomys³).


Je¿eli mia³yby to byæ Zieloni w stylu konfrowym to ok. Ale je¶li w ramach hordy jak w WFB to hero s± konieczni. Kto¶ musi tak± zbieraninê trzymaæ za mordy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 17:47, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:
Nie no, zieloni musza miec bohow, bo inaczej nie ogarniam fluffu. 3orki 3 goby 2-1 trolle i no jacys 3 bohowie i jak dla mnie git. Po co wiecej na start?
Ogry nijak to nie wieksze orki DW przeciez.


Hmm...

Zwyczajnie chcia³em zeby ka¿da armia mia³a co¶ ciekawego w sobie ...

Orki + gobliny bêd± tutaj najbardziej typow± sztamp± niestety r¿niêt± absolutnie z Warhammera - bo tylko tam by³y jedna armi±...

St±d pomys³ ¿eby zrobiæ z nich bez³adn± masê bez dowództwa je¶li juz maja mieæ gobliny ...
Je¶li maj± byæ samodzielne to mo¿na próbowaæ z nich zrobiæ jakie¶ pó³ honorowe stwory jak Orki w Warcrafcie czy Konfrze ...

Wtedy Gobliny szare mo¿na by zast±piæ np bagiennymi na mod³e chronopiowych i dac im kupe fajnych jednsotek z tym zwi±zanych...


a co do Ogrów to zale¿y od seetingu ale zasadniczo Ogr to co¶ pomiêdzy Trolem a Orkiem ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:00, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Btw -
Jaka frakcje mog³aby nie mieæ bohaterów je¶li nie taka miesznaa zielona horda ?

mysla³em nad w³adcami bestii, bo tam moga za du¿e kombosy odchodziæ jak by kto¶ imiennego w³adce i imienna bestie wystawi³ Wink ... inna sprawa ¿e wtedy 2 modele, ale aberka prime jak nic z tego wyjdzie Wink

Edit

Aha i ci±gle nie ma dwucz³onowej nazwy dla trupów ;p

Plagi Nieumar³ych ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 18:15, 19 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 18:58, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Co do Mrocznych Krasnoludów: [link widoczny dla zalogowanych]

Podzia³ Orków i Goblinów na dwie armie jest rozs±dniejszy ni¿ zlanie ich w ca³o¶æ.
Orkowie - Silni Wojownicy z mocnymi bohaterami + brak strzelania (my¶liwi z oszczepami? krótki zasiêg du¿a si³a)
Gobliny - Miêso armatnie (fanatycy (patrz WHFB)?, samobójcy?) + Potworna Elita (Troll? rzucaj±cy goblinami jako pociskami!) - brak dobrych bohaterów i silnych elit.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 19:16, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Plagi Nieumar³ych ?

Je¶li nieumarli, to raczej nekromanci, którzy uprawiaj± sobie swoj± sztukê na jakiej¶ wyspie, to raczej o pladze nie ma mowy. Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:28, 19 Kwi 2010    Temat postu:

fearon napisa³:
Dragon_Warrior napisa³:
Plagi Nieumar³ych ?

Je¶li nieumarli, to raczej nekromanci, którzy uprawiaj± sobie swoj± sztukê na jakiej¶ wyspie, to raczej o pladze nie ma mowy. Wink

Gdyby nei by³o ¿adnych 'przecieków' z tej wyspy to by³by to zaprawde marny materia³ na frakcje ;p

za³o¿enie jest takie, ¿e nekrusi siedzi± na wyspie ale od czasu do czasu pojawiaj± siê gdzie¶ na obrze¿ach imperium jakie¶ grupi trupów wiêksze lub mniejsze. Logika sugeruje, ¿e musi byæ miêdzy nimi jaki¶ zwi±zek a plotki id± nawet dalej i mieszaj± w to nawet tajne dekrety Cesarza.

Cytat:
Co do Mrocznych Krasnoludów: [link widoczny dla zalogowanych]

Podzia³ Orków i Goblinów na dwie armie jest rozs±dniejszy ni¿ zlanie ich w ca³o¶æ.
Orkowie - Silni Wojownicy z mocnymi bohaterami + brak strzelania (my¶liwi z oszczepami? krótki zasiêg du¿a si³a)
Gobliny - Miêso armatnie (fanatycy (patrz WHFB)?, samobójcy?) + Potworna Elita (Troll? rzucaj±cy goblinami jako pociskami!) - brak dobrych bohaterów i silnych elit.

Co do kra¶ków to co¶ mi siê kojarzy³o nawet ale jak widzê to jednak z tych frakcji widm w³asnie... Tak czy inaczje o modele nie by³oby trudno gdyby te kra¶ki by³y odmienne kulturowo a nie wizualnie (znaczy bez mutacji itd bo faktycznie tylko midnor by by³)

Co do orków i gobów to ciesze sie ¿e kto¶ mnie popiera ;p[/quote]


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 19:31, 19 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 19:59, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Gdyby nei by³o ¿adnych 'przecieków' z tej wyspy to by³by to zaprawde marny materia³ na frakcje ;p

Przecieki, czyli mo¿na spotkaæ wa³êsaj±cych siê nekrusich wys³annikow z nieumar³ymi, tak? No to dalej jednak mi na plagê to nie wygl±da.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:01, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Ogólnie plagi, hordy itp. ¶rednio pasuj± do settingu. Co to za horda maj±ca 10 wojaków Wink

Nieumarli Styxu albo wrêcz Dzieci Styxu. Ewentualnie Styx zamieniæ na inn± nazwê dla samej wyspy.

Tokjo - jak kiedy¶ na GG gada³em z DW to ma byæ raczej tak, ¿e oficjalnie Nekrusy s± tylko na wyspie. Ale nieoficjalnie Cesarz pozwala niektórym wróciæ na kontynent, ¿eby jako¶ wyrównaæ stratê po magach (ci siê wypiêli na Imperium w koñcu).


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pon 20:03, 19 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:05, 19 Kwi 2010    Temat postu:

fearon napisa³:
Dragon_Warrior napisa³:
Gdyby nei by³o ¿adnych 'przecieków' z tej wyspy to by³by to zaprawde marny materia³ na frakcje ;p

Przecieki, czyli mo¿na spotkaæ wa³êsaj±cych siê nekrusich wys³annikow z nieumar³ymi, tak? No to dalej jednak mi na plagê to nie wygl±da.


No wiem ¿e 20 trupów to nie jest jaka¶ tam epicka plaga ale jak przez wioskê pe³n± ch³opów siê przeleje 20 szkieletów to jednak szkód moga wyrz±dziæ wiecej ni¿ plaga szczurów ;p

Rozumiem, ¿e dla pañstwa jako takiego nei jest to zagro¿enie ale za³o¿enie jest takie, ¿e 'ogniska' trupów pojawiaja siê zazwyczaj przy granicy, a z tego co s³yszano czê¶ciej po stronie przeciwnej ni¿ imperialnej. Stad w³a¶nie podejrzenia kierowane sa na jakie¶ uk³ady w imperium.

a Hordy to tez bardziej na takiej zasadzie ze hordy to s± gdzies tam w g³êbi i jacy¶ zwiadowcy je widzieli ;p a to co przechodzi przez granice to tylko ma³e bandy. Staw w³asnie byl pomys³ ¿eby im hero nie dawaæ bo gdyby mieli przywódców to by zagro¿enie by³o realniejsze. Jakkolwiek jacy¶ ma³o charyzmatyczni wojownicy mog± siê pojawiæ jak rozdzielimy orki od gobów i ponalegacie ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 20:08, 19 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:19, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Zginilizna Tunazwa
Martwe Dusze
Martwa Wyspa (to mi podchodzi ladnie pod ten fluff co glosicie)
Przeklêta Wyspa (lub to)

A rozdzial Orków i Goblinow, jak tam chcecie, mi sie nie podoba ;P. Nie wiem czemu DW caly czas uznajesz ze 12 to jakas istotna liczba. Ja to juz bym chcial jakis dodatek po 1-2 jednostek dla kazdej aktualnej nacji ;P.

Plemiona Orkow
Orczy Synowie
Potêga Orków

Gobliñskie Wioski
Gobliñskie Hordy
Szare Gobliny
Zielone Gobliny
Szalone Gobliny (dwa ostatnie wpisy to 100%mas³a w ma¶le)

Rycerskie Zakony
Zakon tufluffowanazwa
Rycerski Bunt


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:28, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Nowe jednostki chcia³em dodaæ kiedy bêda juz jakie¶ nowe nacje - na wypadek gdyby np sie okaza³o, ¿e nieumarli s± ok ale strasznie tyraj± powiedzmy imperium ... to Imperium dostanie jakiego¶ inkwizytora przeciw trupom.
Chodzi mi o to ¿eby nie dodawaæ nic zbêdnego w miarê mo¿liwo¶ci.

Propozycje nazw mi siê podobaj± ...
gobliñskie Wioski mnie urzek³y Wink idealna nazwa dla takich liczebnych goblinków ;p

Przy trupach to faktycznie trzeba by nazwe wyspy wymy¶liæ ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 20:30, 19 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 20:44, 20 Kwi 2010    Temat postu:

DW mo¿e wrzuæ jaki¶ ³owców potworów? Takie po³±czenie niez³ego strzelania i niez³ej walki kosztem pancerza czy odporno¶ci. Co ty na to ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:10, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Bêdzie Frakcja Kobitek bardzo zbli¿ona do wied¼minów w spódnicach ...

Troche inny Fluf* ale podobne za³o¿enia, sposób walki i magia oparta na znakach.


*Zasadniczo panie bêda od rozwi±zywania problemów nie tylko z potworami ale tak¿e od problemów delikatnych, do których nie wypada wysy³aæ wojska. Ot takie po³±czenie Wied¼mina z Jedi tylko oczywi¶cie odpowiednio s³absze, ¿eby da³o siê ich choæ kilka na te 300 punktów wystawiæ.
Do tego w ramach wype³nienia frakcji tanimi modelami bêd± mia³y opcjê werbowania ludno¶ci cywilnej czyli w praktyce 2-3 modle ch³opów czy awanturników.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 21:11, 20 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 3:26, 21 Kwi 2010    Temat postu:

co do nazwy trupów to prócz propozycji Plag Haed dorzucê Pomioty Haed.
Przy za³o¿eniu ¿e nazwiemy wyspê Haed ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 10:41, 21 Kwi 2010    Temat postu:

a Martwa Wyspa to nie prostsza nazwa? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 11:26, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Pewnie jest, ale nazwy frakcji mia³y byæ dwucz³onowe Smile

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:54, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:
a Martwa Wyspa to nie prostsza nazwa? Razz

Niby tak ale taka nazwa sugeruje, ¿e trupy pojawiaja siê wy³acznie na w³asnej wyspie, choæ po prawdzie trupów tam prawie nie ma za to s± zmasowani nekromanci ;p

Za to same trupy sie pojawiaj± ma³ymi plagami w ró¿nych zak±tkach imperium ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 15:47, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Plagi Helheim wydaj± mi siê ca³kiem ambitne ;p
Dzieci Helheim te¿ by³yby ciekawe ale nazwa zapowiada siê kontrowersyjnie nieco ;p

wyspy naprawdê nie chce sugerowaæ jako jedynej lokacji wystêpowania trupów...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 18:33, 21 Kwi 2010    Temat postu:

A co w niej kontrowersyjnego Razz Helldorado i tak nie przebijemy Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 20:20, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Daj legion Nieumar³ych i wszyscy bêd± zadowoleni. Albo Nieumarli z Helheim i te¿ bêdzie gites.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chiñczyk dnia ¦ro 20:20, 21 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 3:22, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Nieumarli Helheim jest sponczo po prostu (chinczyk nie moze byc literki "z" bo wszystkie nazwy moga byc dwuwyrazowe, nawet "z" nie wchodzi w gre)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 18:27, 22 Kwi 2010    Temat postu:

i koniec koñców bêda pewnie Bêkarty Helheim ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 1:57, 26 Kwi 2010    Temat postu:

tak przy okazji naszed³ mnie pomys³ co do tych goblinów od konstruktów ... mo¿na by konstruktom zrobiæ kilka negatywnych skili daj±cych szanse na przewrócenie, niemo¿liwo¶c podnoszenie siê z ziemi o w³asnych si³ach i na koniec dorzuciæ jakie¶ goblinki tylko od podnoszenia konstruktów.

To konstrukty by³yby mocne i odporne jak diabli, ale mocno awaryjne. Przez co po wyciêciu obs³ugantów wystarczy³oby poczekaæ a¿ maszynki siê poprzewracaj±.

Ba, je¶li zrobiæ je nakrêcane jak proponowa³a Nina to nawet mozna im daæ ograniczon± ilo¶æ tur dzia³ania, po których musia³yby zostaæ powtórnie nakrêcone...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 1:57, 26 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 17:04, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Nakrêcanie bardzo fajnie brzmi Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cpt_molo



Do³±czy³: 22 Lut 2011
Posty: 7
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 23:05, 23 Lut 2011    Temat postu:

Zapomniany Kult! brzmi mrocznie - jak trzeba! :]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teodor



Do³±czy³: 10 Lip 2011
Posty: 2
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Nie 17:29, 10 Lip 2011    Temat postu:

Witam nowy jestem na forum. Trochê ¶ledzi³em temat i przyznam ¿e wojnacja wydaje siê naprawde fajnym ¶wiatem. Mam kilka pomys³ów odno¶nie ras.

RASY PÓ£NOCY:
Drangowie(z³e rasistowskie krasnoludy) ¿yj± w w górach i pod nimi. Maj± szaraw± skóre i ciemne w³osy. trzymaj± niewolników wszystkich ras którzy odwalaj± za nich nieprzyjemn± robote. Urz±dzaj± walki gladjatorów. Wytwarzaj± jedne z najleprzych pancerzy.

Lodowe elfy isirini - maj± jasno b³ekitn± skóre, a w³osy przybieraj± wystkie odcienie bieli i b³ekitu. Rz±dz± nimi baby prorokinie modl± siê do burz snierznych,


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teodor



Do³±czy³: 10 Lip 2011
Posty: 2
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Nie 18:44, 10 Lip 2011    Temat postu:

Co¶ mi przerwa³o.

Lodowe elfy isirini - maj± jasno b³ekitn± skóre, a w³osy przybieraj± wystkie odcienie bieli i b³ekitu. Rz±dz± nimi baby prorokinie modl± siê do burz ¶nierznych i wierz± ¿e ca³y ¶wiat zostanie skuty lodem. Confused dziwaki jakie¶.

orkliny i ogry - orkliny wiêksi kuzyni orków ¿yj±cy w górach. na skutek ewolucji ich skura sta³a siê ciemno bronzowa a oni sami wytarzymalsi i silniejsi co pomog³o im przetrwaæ w trudnych warunkach. nosz± fragmenty pancerza i futer bestii pokrywaj± sw± skure tatu³arzami które ¶wiatcz± o ich zas³ugach dla plemienia. ogry to wiadomo wielkie bydle.

Co do tych z³ych Twisted Evil to mam pomys³ na ciê¿ko zbrojny zakon oddaj±cy cze¶æ bogu takiemu jak bane Dungeons And Dragons. Co do wyg³adu to oddani z chronopi


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin