Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 5:28, 09 Mar 2010 Temat postu: Kwestia "taktyka" |
|
|
Czyli jedna z rzeczy któr± trzeba zamkn±æ przed wersj± 1.0
To co w konfrze by³o testem disu, w chrupkach liderki a u nas póki co jest samym porównaniem zmys³ów ...
Zostawiamy tak czy jako¶ zmieniamy ?
zmieniaæ niebardzo jest na co bo albo
konfrowe zmys³y +6k Vs zmys³y + k6 z ewenatualnym paleniem na 1 (przerzuty na 6 odpadaja)
albo
jaka¶ licytacja jak ju¿ kiedys t³umaczy³em czyli gracz z wiêkszymi zmys³ami licytuje dif który bêdzie przerzuca³ z zmys³ów + 2k6 a ptoem gracz z ni¿szymi mo¿e sie zgodziæ na ta licytacjê (wtedy nastêpuje test zmys³y +2k6 Vs ta trudno¶æ - je¶li gracz deklaruj±cy wyrzuci tyle lub wiêcej - wygrywa taktyka, je¶li nie przegrywa) ewentualnie gracz z ni¿szymi zmys³ami mo¿e przebiæ deklaracje o jeden i znów albo rzuca albo gracz z wy¿szymi przebija ... tak a¿ do rzutu...
Zasadniczo bez wzglêdu na to czy zmieniamy czy nie to najchêtniej bym rozbi³ najwy¿sze warto¶ci zmys³ów z 5 i 6 na 5, 6 i 7 co najmniej ¿eby by³o mniej remisów miedzy nacjami ...
Wtedy
Gottri skacze z 6 na 7
Sekstus z 6 na 7
Marcus z 5 na 6
Shunkaha z 5 na 6
Iktomi z 4 na 5
Dodatkowo paru jednostkom mo¿na podbiæ na 4'ki a nawet 5'ki ...
W przypadku testów rzucanych ró¿norodno¶æ powinna byæ jeszcze wyra¼niejsza...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 5:29, 09 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 18:47, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
k6+zmys³y. Weselej.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 18:52, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
i nie bedzie przeszkadza³o ze bedzie konfrowo ?...
no i wtedy wybitnie bêdzie sie trzeba bardziej rozstrzeliæ ze zmys³ami ...
my¶la³em na przeycieciem do k3 wtedy tylko przy przewadze jednym punktem by by³a szansa ...
Ewentualnie mo¿e zrobiæ takie K6 tylko powiedzmy odlosowaæ to nieco przez wyturlanie od razu 6k6 i wybieranie co ture jednego wyniku z tego ...
naprawde szukam tutaj czego¶ ciekawego, nie za losowego i prostego
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 18:55, 09 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 2:02, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zale¿y, jak bardzo Zmys³y maj± byæ wa¿ne w grze. W licytacji maj± mniejsz± wagê, wiêcej zale¿y od rzutu. Przy cecha + k6 (bez autofail i przerzutu) 2 punkty ró¿nicy to ju¿ du¿o. W AoR 5 + k6 > 3 + 2k6.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia ¦ro 2:16, 10 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 3:42, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dobra posiedzieli¶my z bambusem pomy¶lelismy ... powsta³a nawet tabelka w excelu która mówi :
Przy za³o¿eniu zmys³y + k6 bez palenia 1 i przerzutów procenty rozk³adaj± siê tak :
1 ró¿nicy 2 ro¿nicy 3 róznicy 4 róznicy 5 róznicy
32/67 19/81 9/91 3/97 0/100
Przy paleniu na 1
1 ró¿nicy 2 ro¿nicy 3 róznicy 4 ró¿nicy 5+ róznicy
34/65 25/75 18/82 15/85 14/86
Tak wiêc zak³adaj±c, nawet podbijanie zmys³ów z pierwszego posta
ró¿nica 5 bêdzie tylko miêdzy najlepszym hero z zmys³ami 7 a najgorszym fajterem ze zmys³ami 2 ... wiec spokojnie mozna zrezygnowac z palenia na 1 tego rzutu. Je¶li przewaga jest tak du¿a to niech wygrana bêdzie automatyczna.
Czyli Zmys³y + k6
Grab zgadzasz siê na to ¿eby Gottri mia³ +1 do zmys³ów ?
przy okazji wg uznania popodbijaj szeregowym krasiom bo ze zmys³ami 1, 2 bêd± mieli problem z ka¿dym scoutem, dodatkowo pare czarów ma ju¿ planowany dif = zmys³om wiêc lakk± rek± mo¿esz podbiæ kra¶kowe zmys³y o +1 na co drugiej jednostce ...
kusznik, stra¿nik run i dzia³o spokojnie +1 moga dostaæ a jak stra¿nik lub dzia³o dostana +2 to tez bedzie ok.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 12:57, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja zalozenie mialem takie ze beda mieli slabe zmysly. Gottri niech ma te 7, ale reszte bym na razie zostawil do testow.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 17:12, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to potestuj nimi walke z krukiem
czy nawet ze z³odziejem ;p
nawet z +1 na tych 3 modelach bêd± mieli s³abe. Ewenatualnie wymy¶l jeszcze jednego "kra¶ka" stricte do samych zm³ys³ów i jakiego¶ supportu.
choc zdrugiej strony ok jemu daj te 7 a reszte po pi±tku bo mo¿e wyjdzie ¿e i tak Kruk dostanie -1 cm ruchu...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 17:27, 10 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:25, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
okaze sie potestach czy was wszystkich nie pozjadam jak dobiegne ;D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|