Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:45, 03 Mar 2010 Temat postu: Krasnoludzkie Rody - dyskusja |
|
|
Czyli 4'ta a może 3'cia z 4'ech pierwszych frakcji. Temat do dyskusji nad rozpiskami, taktykami, zaletami i słabościami frakcji...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 21:46, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:35, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
w tej chwili jest do erraty tak jak mi napisal DW Tarcza nad głowę u kunnki, zeby wieksze minusy za rany w niej dostawal i wolniej sie sporo przemieszczal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 3:33, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dobra strażnikowi run tymczasowo -3 dalem za rane do tego ruchu żeby moc paczkę zrobić z sensowna i grywalna wersja .85 ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:17, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Obecnie jeszcze nie testowane ale po dzisiejszych testach widzę że atak 5 może być ich problemem. Przeciw Impeium to świat i ludzie ale przeciw elfom, kupcom to już gorzej, zwłaszcza przeiw marynarzom ... Wyrzucanie tej 7'emki nie jest jendak takie proste jak się wydaje. Jakkolwiek zakładając, że krasnoludy spokojnie się jeszcze 3 modeli dorobią to w kwesti Grabarza ejst danie im czegoś poniżej 50 a najlepiej poniżej 40 z mniejsza siła i większym atakiem tylu 6/5 albo nawet 7/4... Tylko ja nie mam pomysłu na taką jednostkę szczerze mówiąc ;P wszelkie golemy/konstrukty to by raczej silne były a nie zwinne... więc może jednak wojownikowi dać 6/4 ? Ewetualnie zrobić podobnego do Kowoala jakiegoś misia od runów który dla odmiamy rozdaje runę obrony lub ataku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:28, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Potestujemy. 3 PZ sa caly czas. Mozliwe ze ten minus w ataku bedzie niezbedny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:05, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no zobaczymy ... jakkolwiek testy wolno idą...
dziś 3 gry tylko bo co prawda byli chętni do grania ale nikt sobie sam kart nie drukuje niewiedzieć czemu a ja nie mam tuszu na 10 kompletów
Jak coś moge przygotować nawet szablony do druku.. w sumie napisze o tym w dziale testów...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 20:06, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:26, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
myślałem nad problemem ganiania za łucznikami...
może jakiś okrzyk (30-40cm zasięgu) na alternatywnym wojowniku (ew jakimś specjaliście typu podżegacz) zmuszający zakrzyczanego łucznika do oddania w niego strzału ? Choć nie powiem takie coś będzie masakryczne i na działo ;P Jakkolwiek będzie od razu trzeba wymyślić jak to działa na elfa strzelającego w najbliższy model jeśli krzyczacy nie będzie najbliższym (można w skilu opisać że ta zasada neguje inne okreslające cel łucznika)
Działo - nazwy strzałów są nieintuicyjne odłamkowy mi się ciągle z obszarowym kojarzył ;p
Obszarowemu można by dać celność 0 (lub -1) + 2k6 to da potencjalnie większy zasięg ale i zwiększy losowość. Do tego nie wiem czy nie zabawnie by było gdyby ranił modele z mniejszą (5? 6?) siłą ale w K6 cm. Wtedy czując farta można by walić między rozproszonych trzech a zachowawczo można by walić bliżej dwóch... Dodatkowo nie będzie tak prosto walić w zwarcie bez walenia w zwarcie
Odłamkowy bym nazwał przebijający czy jakoś tak i zostawił jak jest bo na bohatera czy trolla to bilet na wózek w jedną stronę jeśli dwie rany w to samo wpadną... bądź jedna w akcje druga w ruch np...
ewenatualnie można by z akcjami jeszcze pokombinować i kosztem pancerza -1 obniżyć jeden ze strzałów do 3pa... ewentualnie oba obniżyć do 3pa 9może nawet 2), kosztem obniżenia celności (-3) i dodania akcji typu podparcie za 1 (2) pa , przywracającej normalną celność (+3).
Chodzi o to żeby rana w akcje pozwalała na oddanie choć jednego strzału jeszcze.
a i górnicy zgodnie z obawą zmielili swój punktowy odpowiednik elfów...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 21:35, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:33, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jup. Dzialo jest do poprawki (tez pomyslalem o 2k6, zeby ta mojawizja strzelania przez stol miala sens, spoko nazwy sie zmieni, apekami sie pomiesza i moze kosztem.). Tak samo koszt Berserkerow pewnie sie zmniejszy, bo teraz sa raczej przeplaceni. Tak samo jak koszt Gottriego.
Ale moje wersje wydarzen napisze dopiero po jutrzejszym graniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:07, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
IMO po testach Górnicy są zbyt tani. Lepsi od Marynarzy a tańsi. Rozumiem, że panów ze statku podraża ich skill, ale bez przesady.
Albo Górnicy -1 Atak i Siła bez zmiany kosztu albo coś inengo.
Ewentualnie Górnicy i wojownicy -1 pż i dostaję ignorowanie pierwszej rany. Inaczej swarm Górników i Wojowników jest nie do rozwalenia. Zwłaszcza Górników, bo po zmianach u Marynarzy stali się najtańszą podstawą w armii.
Sam byłbym za tym drugim. 3 pż na każdym modelu w systemie, gdzie szeregowcy nijak nie wypłacą więcej jak dwóch ataków w turze to jednak za dużo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 20:19, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:02, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie no 3pż niech już będzie taka nieoficjalną cechą rasową ...
górnicy przerażają bo w przeciwieństwie do wojowników, wystawieni na swarmie startują zaraz przy przeciwniku. Teraz byli wystawiani zachowawczo i dochodzili razem z wojownikami ... wystawieni masowo z jednej karty.
z moich pomysłów (2 z nich by się przydało dołożyć) :
-1 ataku
(-2) siły po ranie zamiast (-1)
(-2) biegu po ranie zamiast (-1)
Karty górników muszą być w fazie deployu rozstawione jako pierwsze lub choć nieco dalej niż przy strefie rozstawienia przeciwnika... potencjalnie przy 11 górnikach bedzie masakra jak wystartują po bokach, przy samej strefie ;p
Negatywny skill ( każda rana w 5 i 6 powyżej pierwszej jest traktowana jako rana w 4) - ewentualnei coś takiego że każda rana będzie ich bolała nawet w tą obronę i pancerz których i tak nie mają ;P
Wojownicy :
jak bedą mieli obrone / pancerz 11/11 to powinni być już ok
Berserk :
atak 6 siła 6 pancerz 11
Ewentualnie staty bez zmian a można mu przerobić skill tak, że berserk kosztuje 3/4pa ale dodaje jedną akcję i powiedzmy +1 ataku/siły na stałe ale dostaje hita z siłą 10. (właśnie na obrażenia magom Ty mi powinieneś rzucać bo sam moglem wykupione 3 zużywać a to by bylo juz za tanie )
Działo
Podparcie 2pa - Celność +3
strzał Obszarowy (można go nazwać odłamkowym ;P)
-4 +2k6 siła 6 k6 cm //// -2 +2k6 siła5 k6cm .... ew nie wiem moze tutaj jeszcze bardziej zakombinować ze celnośź jest X + k6 a siła 10-X ? czy coś symulującego rozrzut dorzucić nawet ?
strzał Przebijający (można nazwać... eee niewiem)
1 + k6
Załądowanie ... możne 2x2 akcje ? ;P
i od razu dorób Tarczowinika ;P
a reszta to tekie sugestie tylko jakby co ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:35, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko z 3 pż to zawsze sprawi, że spam górników zajedzie wszystko. Biegają na 12 cm co tura. To im daje 5 tur na dojście do przeciwnika nawet jak im zabierzesz wychodzenie po za deployem. Czyli strzelaniem zabijesz jednego i zdejmiesz 2 pż drugiemu albo poranisz 5. I to zakładając, że każdy strzał będzie celny. Jeśli rany pójdą w akcje lub ruch to jeszcze. Jak nie to masz u siebie albo 10 Górników, z czego jeden jest warzywem, ale 9 nietkniętych albo 11, z czego 6 ma 3 pż. Czym masz zamiar to pozabijać?
Po prostu obecnie strzelanie = must have przeciwko Kraśkom. A czy tak powinno być to się można zastanawiać.
Uważam, że 3 pż za 26 punktów to po prostu za dobre jest. Ewentualnie mocny spadek w statach/duże kary za rany. Inaczej zostaje podbicie kosztu. Minimalnie niższy ruch w żaden sposób nie wyrównuje zalety dodatkowego pż.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 21:48, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:52, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wieksze kary za rany powinny starczyć ... kraś z 2 ranami bedzie prawie jak martwy na jakies 50% jesli za sile bedzie -2 ... rany w 1, 2, 3, 4 naprawdę go zabolą ... jedynie na 5 i 6 leje .. choć i 6 robi róznice przy miecznikach i marcusie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:48, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
a co do Krasnoludzkich Rodow to, tak zgadzam sie. Trzeba pozmieniac.
woje 11/11 z tyłu raczej na pewno albo 10/12 w sumie ale to wy powiedzcie co wolicie, ja to drugie zdecydowanie.
berserk 6/6 11 to moze byc zbyt wielka potega przy aktualnych abilitach, ale pomysle nad tym jeszcze
działo - tu jeszcze pokminie, na pewno warte jest edycji, bo przy aktualnych zasadach strzela raz na gre
gornicy - hmmmpfmpf powiem wam ze ja tutaj zasadniczo w nich nie widzialem problemu dzisiaj. Co do masowek - przy istniejacych zasadach "monoswarmy" obojetnie jakich tanich jednostek wydaja sie byc najlepszymi mozliwymi rozpiskami. Ja tez dzis np bylem pod wrazeniem mocy miecznikow. Bambus nie widziales ale 1 zlodziej i 3 marynarzy rowno walczylo z Gottrim, 2 wojownikami i 2 gornikami - chyba jakies rany mialo cos. Zasadniczo po walce zostal chyba jeden wojownik z rana albo dwoma, i Gottri (choc czy on zostal to nie jestem pewien).
Jak komus by sie bardzo nudzilo to niech sobie powyrzuca szachy x miecznikow kontra x gornikow. Za bardzo nie jestem pewien wyniku.
Kwestia mocy krasnoludow moze lezec tez w tym, ze zasadniczo, wtedy kiedy trzeba bylo to mialem swietne dzis rzuty (zabicie Kruka, ani razu nie spudlowalem strzelania chyba, rzuty 11,12,21,22 z mojej strony to pewnie bym na palcach jednej reki policzyl. Nie wiem.
I jesli chodzi o natychmiastowe zmienianie gornikow to bym im walnał 3 Ataku i reszty nie zmienial. To powinno byc wystarczajace do szczescia .
Jak pojade do Wawy to pogram jeszcze aktualnymi krasiami bez zmian (dam kumplowi zaczynajacemu coby mnie przetyral na dobry poczatek, a sam jakims standardowym Imperium pobiegne).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 22:52, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:56, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Miecznik kosztuje 42 punkty Gdyby przegrywał jeszcze z tym Górnikiem to zupełnie by było coś nie tak.
Co do swarmów: o ile 8 Poborowych + łucznik może być problemem, o tyle nie wiem, czy monoswarm marynarzy jest dalej taki mocny. Trzeba by pewnie potestować. Chociaż można profilaktycznie przemyśleć jakieś limity na te same modele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:14, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
o marynarzy chodzilo. Pomylilem sie .
Mysle ze max dwie takie same karty na 300ap powinno wystarczyc DW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:21, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie chce limitować kart .. leśli ktos bedzie mial ochote grac na 10 takich samych modelach to wole to umożliwic ale przyciąc niz blokwować ... nie lubie narzuconej kompozycji armii ;p
Co do kwestii marynarze Vs górnicy to pamietaj że górnicy startują zaraz przy przeciwniku a marynarze 60 cm od niego z resem 7 ;P
bierz pod uwagę że na dobrą sprawe nie wykorzystałeś ofensynie skila górników ;P a imo to jest naprawde ppotega na taniej piechocie ... zeby choc 20 cm do strefy rozstawienia mieli ale 0 to masakra potencjalna ...
a i przy ziale pamietaj ze wszyscy strzelcy potencjalnie sie nie spłacają więc z działem nie ma co przeginać ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:40, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:11, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
btw Dabi proponował, żeby kraśkom zrobić tak, że maja 2 rany ale pierwszą straconą zregenerują automatem po 2 turach jeśli nie zginą w międzyczasie...
troche zamotane ale w wersji, że jeśli kraś dostanie 2 rany w jednej turze to automatem dostaje trzecią, byłoby już prostsze...
jakkolwiek imo dużo większe kary za rany powinny być prostsze i równie skuteczne...
jakkowliek w chwili kiedy wyszło że Ventusy są ok to górnicy wydaja się mocno przegięci... tak skilem jak i statami... Wojownikom balans ataku/obrony + wieksze kary za rany powinien też załatwić sprawę.
Berserk - rana w obronę zamiast pż i będzi egit jak będie miał tą kare w obronei -2 przynajmniej ;P
kusznikowi -1 do obrażeń kuszy bo wszystkim strzelcom zjechałem po wprowadzeniu tej zasady z dodatkowa raną na przerzucie o ponad 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:54, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A jak to na kartach zapisac taka skomplikowana wersje ranienia?
Zasadniczo to nie wiem kiedy sie ogarne zeby porobic zmiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:40, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
najprostszy zapis byłby taki:
Krucha skała: (czy jak tak to nazwać zeby epicko brzmiało )
Jezeli górnik straci 2 Pz w ciągu jednej tury, traci natychmiast dodatkowy Pz.
ale imo ciekawsze beda wieksze rany dla górników - warzywo tez jednostk i moze sie przydac nawet jako zywa tarcza ;p
I ten skill górników ;p póki co dobiegaja do wroga 2 tury przed Ventusami ;p a nie musze mowic ze sa od nich o niebo mocniejsze ?
Zawsze możesz wrzucic tify na speedyshare'a to sie z nimi pobawie i powrzucam propozycje ...
sam tez nie mam czasu ale w inzinierce siedze na problemie ktory mnie poki co przerasta ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:38, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ból jest taki, że teraz jesteśmy 2 tygodnie bez testów. Za tydzień Pyrkon, za 2 już święta ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:06, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nawet 3 ;p bo potem tolkienowski w 4tym i dni otwarte dla 4'tego ;p
ale w okolicach swiat zapraszam do siebie ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:42, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gornik : -1ataku
zapis ze startuja wszyscy gornicy z jednej krawedzi stolu
zwiekszone rany (0 rana w atak)
wojownicy: 11/11 z tylu
-2/-2 rany z tylu
kowal: bez zmian
berserker: 6/6 z przodu
9/11 z tylu bez zmienionych abilitek
kusznik: -1 do siły strzału
-1 ataku (teraz ma 4)
-6 kosztu (teraz ma 5
straznik run: zabrana kompletnie nieprzydatna abilitka okaleczenie
-2/-2 rany z tyłu
działo: przeprojektowane strzelanie
-1 do pancerza
-7 kosztu (teraz 8
0 rana w Akcje
gottri (senior rodu): -10 kosztu
thori(medrzec): + 1 do ruchu
kunka (piszący runy): bez zmian
WARTOWNIK: nowy model  
karty zaraz leca w net, umieszcze je tutaj i wysle do DW
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Czw 23:16, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:25, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dobra to tak :
Berserk - No wygląda ok. Pomysł z ranami o obrone/pancerz nadal uwazam za niegłupi (tylko wtedy -2) ale tak też powinien sie sprawdzić choć używanie berserku będzie imo dość rzadkie - choć to zakładam potencjalny hero killer jest więc wtedy 1 pz nikt nie będzie oszczędzał.
Działo - rana 0 w akcje robi z tego prawdziwy automat do pileczek ;p W każdym razie problem w tym, że gracz nie bedzie sie bał wystawiać działa na ostrzał bo niczym nie ryzykuje niemal. Jednak bym wolał dać celowanie za 1-2 pa (1pa za +2 z opcja kumulacji da duzo molziwosci potencjalnie) i strzał za 2 pa potem. Obszarowemu bym jeszcze 1 siły zjechał (nadal mi sie nazwy mylą ;P)
Górnik - w atak rana koniecznie -1. Puste rany mi sie nie podobają nawet elfiemu łowcy wywaliłem taką bo to niefajnie denerwuje jak sie w pusta lokacje trafi ;p
Kwestia ich skila nadal pozwala im dojśc szybciej niz zwiadowcom imperium czy elfow ale przynajmniej atak 3 nie zagraza az tak lucznikom.
Senior - z takimi ranami jakie ma powinien byc ok
Kowal - ok, miejmy nadzieje ;p
straznik run - wydaje sie ok
medrzec - troche szarza wzgledem ruchu dziwna ale problemow z tym raczej nie bedzie,. Urzytecznosc grzezawiska wyjdzie w testach dopiero.
Wojownik - wyglada lepiej - jutro sie moze pobawie - wojownicy na poborowych, foliumy itd
wartownik - patrzac na niego jak na krasnoluda z duza tarcza to dalbym mu pernamentne utrudnienie do testow strzelania w niego +1 zamiast obsmiania.
Obelge bym, wywrocił na druga strone (w kwestii dzialania - czyli zmusza do strzelania/przeladowania) - moze nawet 4pa i z automatu ? w sumie to cokolwiejk co ulatwi im poscig za strzelcami ale bez uposledzania tych strzelcow powino byc ok,
a i jeszcze atak 6 sila 4 zeby sie wyroznial wizualnie i lepiej kosil zwiadowcow/strzelcow.
Kusznik - 12 pa tanszy od imperialnego i z 1 pz wiecej. Niby -1 celnosci i bez skila na belcie ale zdjac go lukiem czy zwiadowca nie jest latwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:05, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
blah dzis nie mialem sily potestowac bo mnie jakies dziwne rpzeziebienie rozlozylo ....
to jak bedziesz mial jeszcze jakies zmiany to bym jzu z nimi potestowal jakby co ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:09, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hmm dobra zagrałem 3 razy same ze soba i wychodzi na to że jednak nie jest źle ...
wojownicy z 11/11 pękają już naprawę szybko a górnicy z 9/9 dostają klocka niemal co atak ... więc ta dodatkowa pż'ka nie jest na nich aż tak widoczna. Ba w niektorych sytuacjach gównicy z 9/9 i 3 pz pękają szybciej niż marynarze z 12/7 i 2pz...
Tak więc wygląda to dość sensownie.
Górnik
Górnicki atak 3 jest ok (normalna rana -1 będzie jak najbardziej ok)... poborowych i pięści i tak trafia na 6 czyli ponad 60% w przypadku modeli zwiadowczych czy łuczników trafia na 7+ ale wtedy rania już niemal automatem...
Propozycje :
W ich przypadku myślę czy nie warto by się pokusić o +1 siły jeszcze dobijając im koszt do 30 ew atak 2 siła 7 przy obecnym koszcie lub atak 3 siła 7 przy utracie ich zdolności. (czemu ? - bo regularnym krasiom przda się coś do przebijania pancerza a kilof wygląda właśnie na taką broń ;p do tego byłaby szansa na komowanie sie ze skilem wojowników/wartowników)
Samą zdolność przerobiłbym na to że wstawiają się na sak koniec fazy rozstawienia w dowolnym miejscu stołu nie bliżej niż 20-30 cm od przeciwnika.
Wojownik
Wojownicy są ok teraz, tani i solidni - atak5 siła 5 sa uniwersalni ale szału nie robią zazwyczaj, więc łatwo podesłac im kogoś z kim beda mieli problem (def/res 13+).
Okrzyk bojowy bym im przerobił jakoś, bo obecnie się go zupełnie nie używa ... Tylko tutja mam problem bo jako 'okrzyk bojowy' pasowałoby cos z gatunku "sojusznicy w 10 cm dostaja +1 ataku" tyle że to już nie działa z całkiem fajnym opisem flufowym precyzującym okrzyk jako obelgę ;p Tak więc może -2 do obrony choć albo 'rana w obronę do końca nastepnej aktywacji', (czyli potencjalnie 2 tury nawet) czyli zazwyczaj też -2 (wiadomo elicie trudniej wmowic ze salo sie z jego starą)
W przypadku rany w obronę górnicy siła 7 naprawde mogli by puszki otwierać, atak 2 wygladal by mimo wszystko zle wiec moze warto by przemyslec podbicie im kosztu albo oslabienie/zabranie skila dla tej siły (ew dodanie im skila który jest na bełtach kuszników - bardzo by mi to pasowało do tego rodzaju broni) ... naprawdę kilof mi wygląda na broń z pierdolnięciem ;p
Wartownik - tego pana nie testowałem ale go przemyślałem gruntownie i widzę przed nim taki rozwój:
Atak 6, Siła 4
Zmysły 3
Niech będzie lepszy do wojownika przeciw jednostkom kupieckim i elfim ale słabszy przeciw imperialnym. Zmysły obecnie są dziwne wysokie i zdecydowalnie wolałbym dać 4 strażnikowi run i 3'kę kusznikowi.
z jego umiejętniości:
Szyderstwo (1-2pa): Przeciwnik w kontakcie z Wartownikiem podczas swojej kolejnej aktywacji nie może się oderwać ani atakować żadnego innego sojusznika.
Obelga (2pa): Przeciwnik w 30 cm nie może biegać podcas swojej nastepnej aktywacji. (łucznik bez biegu ma prędkość krasnoluda więc na strzelców powinno starczyć a poza tym zaboli i bohatera i zwiadowce... ba na dobra sprawę może wyrównać kraśkom mobilnośc w walce z mniej licznym przeciwnikiem.
Kowal
Niewiele droższy od wojownika i tez niewiele słabszy... tyle że i jednostek które może efektywnie dopakowac nie jest wiele... jakkolwiek koniec końców wydaje się fajny. Potencjalny bonus dl aberserka czy strażnika run wydaje się miodny. Co do sensowności dopakowywania wojowników nie jestem przekonany czy nie lepiej dozbroć samego kowala
tak czy inaczej bez zmian się tu zapowiada
Berserk
Jego nie testowałem ale nadal mam mieszane uczucia względem skila... wciąż wydaje mi się, że ludzie będa się go bali używać. Niby sam elfom dopakowałem stratę pż po użyciu furii i nawet jej używam... w sumie to ok przy ataku/sile 6/6 wydany pz to najczęściej zabrany pz ... jakkolwiek nadal jestem za tym żeby dostawał tylko ranę w obronę przy rany -2 ;p ewentualnie na 1,2,3 niech tracą pz a na 4,5,6 ranę w obronę
jeszcze bym z berserkiem zakombinował w kazdym razie bo bo imo jednostka majaca potencjał...
Edit:
dopiero załapełem ze przecież berserka zrobiłeś szybszego od reszty w takim układzie nawet nie liczac berserku jest porównywalny z topornikiem imperium a ma 1 pz więcej ...
szczerze to bym mu -1 cm z biegu i szarży zabrał albo koszt podbił nieco (wtedy mozna pomyslec o mniejszym skutku ubocznym na berserku)
Kusznik
Tutaj bym wrócił do starego kosztu (64) bo jedyną skuteczną metoda jego eliminacji jest złapanie go w walce bezpośredniej. (wesoło na teście wypadło jak go łotrzyki dwa dopadły i dźgały z obu stron atakami w plecy)
Żeby nie było że nic w zamian to zmysły do 3 można spokojnie podbić.
Opcjonalnie przy 66 punktach kosztu można mu dać celność -1 zamiast -2 przy strzale z biodra. Choć tutaj to już by sie trzeba układaniem rozpiske pobawić i sprawdzić czy takie +/12 cokolwiek zmienia czy i tak zawsze 2-4 punkty luzu sa.
Strażnik Run
Tutaj też ok choć tez sie panem nie bawiłem... jak dla mniezmysły +1 z samego bycia drogą elitą a i przy zmysłach +2 bym nie marudził. Reszty statów nie ma co ruszać bo jest drogi ale przy dopaku z kowala naprawde morderczy choć podatny na rany całkiem mocno. Tak więc niech ma choć to potencjalne dowodzenie bo ja go widze tylko w rozpiskach które nie mają bohatera.
Działo
Tu nadal marudzę o rozdrobnienie strzałów (+ normalna rana w akcje)
czyli coś takiego
Podparcie (1pa) - kolejny strzał (niekoniecznie w tej turze) Celność +2 (można użyć max 3 razy). Jakikolwiek ruch działa zeruje ten bonus.
Strzał obszarowy 3pa
Celność -4 +2k6 (czyli potencjalnie 2+2k6)
siła jak teraz albo nawet 4 na kupców i elfy i tak starczy a na imperium 5 to i tak mało.
Strzał skupiony 3pa
Celność -1 +k6 (potencjalne 4+k6)
Siła to imo 8 a nawet 9 niech ma to pieprzenięcie przynajmniej takie jak muszkiet (niby ran wbija więcej ale niech ma możliwość skorzystania z autokila i wyjęcia marynarza z butów jednym trafieniem)
Przeładowanie 3pa
opcjonalnie:
niezapisane jw.
Podparcie (1pa) - Celność +1 (max 4 razy).
obszarowy 3pa
Celność -2 +2k6 (czyli potencjalnie 2+2k6)
skupiony 3pa
Celność 1 +k6 (potencjalne 4+k6)
W obu przypadkach celność strzelania raz na 2 tury jest taka jak poprzednio a przy strzałach raz na trzy (pierwszy strzał zawsze taki będzie) jest nieco celniejsze.
Z kosztem bym poniżej 90 mimo wszystko nie schodził.
a i Samodestrukcji mozna dać 2pa. Zdrowa niech sobie raz walnie w walce jeszcze za to ranna 2 razy w akcje niech nadal może odejśc z przytupem.
Gottri
OK
Kunkka
Trzeba by doprecyzować runę mocy. Poza tym ok
Thori
Wydawał mi się za tani ale na dobrą sprawę jego czary są dość przeciętne. Implozja wydawała mi się za mocna ale hia z siła 7 to gottri wypłaca 3 razy i bez magii Tak czy inaczej ok
Myślałem też nad 12'stą jednostką...
w przypadku supportu dla oddziałów bez hero miałem pomysł na
Taktyka
staty około Wojownika
zmysły 2
koszt około 50
skile:
Ocena sytuacji 1pa: zmysły +1 (max+4) do kolejnej aktywacji.
Dowodzenie
Modele o wartości zmysłow niższej niż Taktyk znajdujące się w 15-20 cm od niego dostją +1 do ataku. (czy obrony lepiej ?) ewentualnie mozna zapisać że działa przeciwniej jak rana. Wtedy doda nawet +1 celności działu i kusznikowi.
innych pomysłow na jednostki nie mam bo wszystko na co mam pomysł wymagałoby posaidania przez nie większej ilości prochu
grenardier, kamikadze, czy inny rocket jumper wystrzeliwujacy sie w kierunku wroga ... w sumie to sam nie wiem co można by im jeszcze dać ...
grenardiera w sumie mozna dać w wersji rzucajacej koktailami mołotowa czy uzbrojonego w jakiś prosty miotacz ognia jakkolwiek takei zabawki bedą trudne do zbalansowania i nie wiem jak sie Grabarzowi spodobaja a podczas gdy taktyk wydaje sie dosc uniwersalny zwlaszcza do liczebniejszych armii ktore maja strasznie przewalone ...
Serio jak zagralem samymi górnikami i kusznikiem (zmysły 2 obecnie) to imperium na 3 poborowych, 2 pesciach i zabojcy (zmysly5) poniewieralo kraski az milo ... wlacznai z numerami typu atak w ostantiej aktywacji jednej tury (3 na 1 pokurcza czyli musieli zabic) i ucieczka w pierwszej aktywacji kolejnej...
tak czy inaczej jeszcze jedna jednostka jakas do 'rownych' 12 ;p i robie poprawki w zasadach, wybieram wreszcie nazwe i puszczam wersje 1.0 bo nigdy sie jej nei doczekamy ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 2:49, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:05, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Górnik:
Opcje 3/7 spokojnie mozna rozwazyc. Tak samo nie uwazam abysmy musieli sie kurczowo trzymac aktualnej lub podobnie dzialajacej abilitki "tunel" (spokojnie mozna z czasem zrobic jednostke o innych statach kompletnie tunelarze ), a dac Gornikowi cos innego. Zasadniczo chcialbym zeby Gornik jaki nie powstanie byl najtansza jednostka w armi, bo w koncu fluffowo gornikow u krasnoludow jak mrowek.
Nie wiem o jakim skillu z kusznikow mowisz bo nie moge sciagnac nowych kart. Rana w atak musi byc -1.
Pomysl na inna abilite:
Zasieki 4pa - Gornik kopie zasieki o wymiarach x na x, nieprzekraczalny dla jednostek innych niz Gornik. Raz na grę na model. Nie można otoczyć jakiejkolwiek jednostki zasiekami - musi pozostawac wolne przejscie o szerokosci conajmniej x cm. (mozliwe ze taka ablita bedzie jakas przepowergamingowa, nie wiem, dzialo by sie okopywalo , pierwotnie mialo byc slowo Okop, ale wtedy problem bylby z jednostkami wzglednie latajacymi, proponowane wymiary okopu to 2na3cm na gornika)
Wojownik
-2 Obrony wydaje mi sie przegiete. Ale biorac pod uwage ze ta armia ma problemy z atakiem to mozna cos takiego zrobic. W sumie to az 2 pa jest i faktycznie do tej pory sie tego nie uzywalo. Choc jak sie zastanowie to moze lepiej po prostu zmniejszyc koszt aktualnego do 1pa i zostawic jak jest. W koncu np Poborowi nie maja wcale zadnej abilitki, a Wojownik byl robiony zeby byc porownywalna jednostka.
Wartownik
Tej statystyki 6/4 to kompletnie nie potrafie sobie wytlumaczyc. Czemu mialby inaczej walczyc niz wojownik ;P? Ale ok. Ma to sens.
a Twoje pomysly na abilitki sa super. Szyderstwo jednak nazwalbym "Szydera" i zrobil chyba za 2ap (wtedy Wartownik bedzie mogl trzymac 1 przeciwnika). I dodal zapis: "jesli wartownik zginie, zdolnosc przestaje działać"(zeby nie bylo tak ze bohater ma 6pa, stoi w walce otoczony przez 3 krasiem, zabil pierwszym pacem wartownika szyderce, a nie moze bic nastepnych bo szydera martwego wartownika go trzyma)
Kowal:
On zasadniczo wydaje mi sie slaby, ale nie chce go dopakowywac, bo mam przeczucie ze on tylko wydaje sie slaby a da sie go skombowac jakos sensownie;P.
Besererk:
Czyli ja to bym wrocil do wersji 5/5 z przodu i zostawil go takiego szybszego.
Bo jak nie on bedzie szybszy w tej armii to kto? Wogole wszystkich na ruch maks 12 zostawic? Slabe to by bylo. "Goniec" w WFRP zawsze brzmial pedalsko.
Kurde, ciezko mi tu o berserku mowic jak nie mam kart aktualnych, bo z jednej strony patrze na wersje jakas starsza - topornika i wydaje mi sie za mocny, ale z drugiej strony patrze na miecznika i wydaje mi sie ok ;P. Choc w sumie jak patrze na Najemnika to tez jest berserk za mocny.
Ehh. nie podoba mi sie ta jednostka. DW, masz racje, zrobmy go w tempie innych krasi i Dajmy berserk za rane w obrone ktora bedzie rowna -2. Tak samo rane w pancerz rane -2. Taki uklad spowoduje ze czlowiek nie bedzie sie krepowal berserkowac (ile to trzeba bylo obrone przerzucic? o 11? Hmm to przy 7 obrony trzeba 18, przy 5, 16 (na +10 wiekszosc jednostek). Czyli zasadniczo dwa razy uzyc berserka bedzie mozna bez wiekszego stresu, kazdy nastepny to juz grubo . Podoba mi sie. Dobre wykorzystanie tej nowej zasady
Kusznik:
Powrot do kosztu 64 i zadnych zmian. Zmysly niech beda niskie mysle.
Strażnik run
Ok. Zgadzam sie. Zmysly 4.
Działo
Ok. Samodestrukcja za 2, rany w akcje normalnie, sily 5 i 9, z czego drugi strzał bedzie robił zawsze dwie rany, a nie trzy (trzy to bylo przegiecie wzgledem wiekszych koksow, ktore eliminowalo zasadniczo od razu, dwie troche mniej beda bolec), wersja z kumulacja mi sie tez podoba, ale ta druga, pierwsza zbyt za bardzo unieruchamia działo.
Koszt 94.
Tylko teraz zagadka czy to sie na karcie zmiesci.
Gottri
Kunnka
Hmm. Teraz stwierdzilem ze Runy mocy sie nie uzywalo zasadniczo dotychczas, bo te przesuwanie nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji w ktorej byloby przydatne.
Nowa propozycja:
Runa Mocy
Jeśli po udanym trafieniu przerzuci pancerz przeciwnika o więcej niż 6, to powala przeciwnika. Podniesienie się wymaga wydania 2pa.
Ma siłę 7 wiec tak jak miecznik. Nie mam nowego miecznika więc nie wiem czy dobry zapis zrobiłem.
Thori
Ja cały czas nie wiem czy on zbyt kiepski nie jest. W testach wyjdzie.
Nowa jednostka:
Pomysły na nazwy roznych jednostek (z czasem beda mogly trafic do innych nacji niewykorzystane tutaj), brak pomyslow na karciochy:
- Tunelarze
- Mechanizm/Golem mechaniczny
- Zorm, Wynalazca/Inżynier
- Semen, Browarnik/Gorzelnik
- Tarczownik
- Inżynier (wtedy bohater na pewno nie może być inżynierem)
- Miotacz ognia (podoba mi sie pomysl)
- Taktyk (srednio widze potrzebe tego co napisales na aktualne 300pktowe gry, jak bedziemy sie przesiadali na 400-500 to warto bedzie dopiero)
- Sztandar
- Cyrulik (otworzylem podrecznik od WFRP2)
- Gladiator
- Kartograf
- Weteran
- Trojan (taki mechanizm jakis ktory sie wysyla do przeciwnika i szybko jedzie ;P)
Przygotowana juz oficjalna strona systemu jest? Bez tego nie mozna 1.0 puscic moim zdaniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 12:09, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:54, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Co do górników - to obecny kusznik ma zapis :
Cytat: |
Przeciwpancerne bełty: Jeżeli po udanym
teście celności nie powiedzie się test siły,trafiony model
mimo wszystko dostaje ranę w pancerz. |
jak by mieli to i dalej siłę 5-6 to kilof byłby całkiem ciekawie wy reprezentowany jako broń.
dzięki czemuś takiemu powinni się jeszcze fajniej sprawdzać we współpracy z innymi krasnoludami a zwłaszcza wojownikami.
Z tym skilem to cały czas myślę cholera bo jak by mieli stary tylko w jakiejś przerobionej wersji (że wystawiają się właśnie w 30 cm od przeciwnika po jego całkowitym wystawieniu) to by można im dodać tunelarzy jako szybkich pomocników - którzy maja skila "moga się wystawić w bezpośrednim kontakcie z kartą górników."
Sami mieliby staty rzędu :
Tunelarz:
W opisie flufowym coś o tym że jedynym kryterium przyjmowania do tunelarzy oddziału jest szybkość.
Akcie 4 Ruch 3
Atak 5(-1) Siła 3(-1)
Obrona 11(-2) Pancerz 7(-1)
zmysły 2
pz 3
koszt 30 ?
bieg 9(-2)cm
Szarża 6(-2)cm
i teraz coś by trzeba wymyslić:
Okaleczenie za 3pa (normalnei jest za 2 ale to ma być tania jednostka)
Niepozorny - Jeżeli wykonuje darmowy atak w odrywającą się od niego jednostkę dostaje +3 siły.
No i ten skil od współpracy z górnikami :
Mogą byc wystawieni w bezpośrednim kontakcie z kartą górników.
Wojownika ten okrzyk bojowy sądzę ze jak będzie dawał jednoturową ranę w ruch to będzie optymalnie bo to raz da -1 a raz -2 więc optymalnie pomiędzy tymi dwoma wartościami będzie.
jak zmienisz na 1pa to nadal użyjesz tego tylko rannym kraśkiem niejako z przymusu.
Swoją droga nie myślałeś o zrobieniu krasów nieco bardziej elitarnych ?
no wojownikowi dać +1 obrony albo resa jednak przy lekko zwiększonym koszcie ? Poborowy to jednak imperialne mięso a krasnolud to krasnolud
powiedzmy taka obrona 12 przy koszcie 36 ? obecni są ok ale armia wydaje się z nimi mało elitarna choć może to kwestia tego niepozornego dodatkowego pz ktorego sie nie zauwaza.
Wartownikl czemu ma walczyć inaczej ? bo zasadniczo u nas główna taktyka jest stosowanie papier-kamień-nożycowych kontr miś z wysokim atakiem kosi tych z wysokim defem itd ;p
Do tego niech jakaś nieelitarna jednostka też ma szanse trafić kruka jak jak jej wojownik pomoże i jeszcze pokrzyczy na skrytobojce ;P
Kowal Na pewno stał się przydatniejszy z chwila pojawienia się wartownika ... potencjalny res 13 to juz będzie bajer na nim.
Berserk Imo dobre wyjście z tym ruchem i szałem ... i tak bedzie potencjalnie szybszy dzieki dodatkowym akcjom które będzie mógł potencjalnie częściej dusić z siebie.
Kusznik Co co zmysłów to naprawde przetestuj walkę krasiów bez hero - na gównikach, wojownikach i kosznikach przeciw kupcom czy imperium na zmysłach 4+ ... masakra z ruchem jest dosć znaczna jak przeciwnik ma 100% pewności ze nie wygrasz taktyka nigdy.
a wyzsze zmysły pasuja mi bardziej na kuszniku niz na wartowniku ktory badź co badź jest puszką ktora niewiele widzi.
S Run
OK ... u niego nawet 5 nie byloby przegieiem mysle jako ze naprawde imo wystawienie jego i bohatera to straszne ciecie po ilosci modeli.
działo
jak sie nie zmiesci na karte to podeslij mi tifa to sie pobawie ze składem tekstu na karcie - w opcjach tekstu da sie ustawiac recznie odleglosc miedzy literami w pionie i poziomie czym sie czesto bawilem na kartach elfow, ktore rzadko sie same meiscily ;p
a i ranych niech beda 3 .. to imo uczciwe jest przy dziale kosztujacym tyle co hero i walacym raz na dwie rundy.
Gottri
W sumie jak o nim pomysle to on robi z krasnoludow elity dopiero ... fajna opcja z tym globalnym dopakiem ... drogim ale zasadniczo 'nieśmiertelnym' bo dopakowuje juz nawet z grejwa ;p
Kunkka
Hehe czyli potencjalnie ten pan przy dobrym rzucie warzywizuje wszystko ;p
a co do zapisu to pisz uż przysżłościowo o 7 (czy ile tam uważasz) lub więcej bo bede wymieniał zapis na mieczniku i podobnych.
Choć stara runa była o tyle fajna, że Kunnka mógł wypłacić 3 przeciwnikom po ataku bez potrzeby odrywania się od nich i zbierania klocka w plecy ... co w przypadku walki z 3 świerzymi poborowymi do zmiękczenia nie byłoby takei głupie ... nie mówiąc już o np walce z 3'ma górnikami ... przy 4 cm zamiast 3 to by byl swietny hero przeciw krasnoludom bo przy potencjalnej ranie w ruch wywalał by je poza zasieg szarży
ThoriNie jest raczej ... jest najtańszych hero póki co
Chyba ze na modłe bety starcrafta 2 masz pomysł na wymienienie mu jednego czaru na inny
ewentualnie powiększy mu się kiedyś zasięg leczenia o 10 cm w ramach balansu i tyle.
Cytat: |
Pomysły na nazwy roznych jednostek (z czasem beda mogly trafic do innych nacji niewykorzystane tutaj), brak pomyslow na karciochy:
- Tunelarze
- Mechanizm/Golem mechaniczny
- Zorm, Wynalazca/Inżynier
- Semen, Browarnik/Gorzelnik
- Tarczownik
- Inżynier (wtedy bohater na pewno nie może być inżynierem)
- Miotacz ognia (podoba mi sie pomysl)
- Taktyk (srednio widze potrzebe tego co napisales na aktualne 300pktowe gry, jak bedziemy sie przesiadali na 400-500 to warto bedzie dopiero)
- Sztandar
- Cyrulik (otworzylem podrecznik od WFRP2)
- Gladiator
- Kartograf
- Weteran
- Trojan (taki mechanizm jakis ktory sie wysyla do przeciwnika i szybko jedzie ;P)
|
muahaha ... więcej takich postów ;]
jak domyślałem ostatnio jednostke do imperium to za choelre nie mialem nawet jednego pomyslu ... dopiero Piotroslav mi zasugerowal coś thalionopodobnego i tak powstal emerytowany zabojca ;p
Cytat: |
Przygotowana juz oficjalna strona systemu jest? Bez tego nie mozna 1.0 puscic moim zdaniem. |
ankieta na nazwe potyczka vs wojnasja stoi na 8:8 ;p
bez tego nei moge nawet bloga załozyc bo ani domeny wybrać ani grafik robić ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:23, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gornik
no to 3/6 z rana w atak i jakos przerobie ten skil. Ta rane w pancerz juz odpuszcze bo beda zbyt dobrzy.
Wojownik
Pisząc o ranie w ruch w tym momencie to mi zabiles cwieka bo nie wiem jak ostatecznie to zrobic z tym Okrzykiem. Ulepszac wojownikow nie ma co uwazam i statsy i koszt bym im zostawil.
Wartownik
Its settled then. Jak by to niefluffowe bylo. Przod 6/4 i zmysly 3
Kowal
It's settled then.
Berserk
To wreszcie 6/6 mu dam skoro go spowalniam. It's settled.
Kusznik
Ok podbije mu te zmysly ale o 1 tylko.
Straznik Run
Zmysly 4 maks. Zostawie tak. To tylko 62 ap. Tyle co Alchemik np.
Działo
Dopakowywanie krasnoludzkich armat moze sie spotkac tylko z moja aprobata. It's settled then.
Gottri
It's settled then
Thori
It's settled then
Kunnka
To ja bym wrocil do starej wersji runy bo ta nowa wydaje mi sie zbyt mocna, tylko zmienil na 4 cm. Ale Ty cos mowiles o uscisleniu - o so chozi?
Tunel???? Goniec!
Tunelarz to ktos kopiacy tunel. Krasnoludzcy biegacze to goncy. Jak by to pedalskie nie bylo. Statsy sa gejowskie jak na krasnoluda strasznie, wiec bym wolal 4/4 z przodu raczej chyba. bo 5/3 to nie jestem w stanie wytlumaczyc sobie znow.
Koszt tez nie wiem jaki.
Z abilitek to chyba ta druga jest mocniejsza na nim i za nia bym obstawial.
Skill do wspolpracy oczywisty.
Co do tych nazw jednostek to moge pozniej zrobic takie listy dla kazdej z nacji wlacznie z tymi co dopiero powstana w przyszlosci. Jesli uznajesz to za przydatne to powiedz to sie ogarne z podr. do WFRP i swoimi skojarzeniami.
A co do nazwy, to ja to jednak na ta Wojnacje zaczalem sie teraz bardziej nakrecac(ostatnio sie juz zgadzalem na Potyczka), ale to moze byc wina tego ze ja to zaproponowalem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 17:25, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:02, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
aaa co do wojowników to rana w obronę miała być nie w ruch ;p znaczy że ten okrzyk daje jednoturową ranę w obronę...
co do górników to jak nie chcesz im dać tego skila to powiedz mi co proponujesz dać kraśkom przeciw pancoerzowi 14+ ? kusznik i działo sprawdzą się na czołgi pokroju pretorianina ale w przypadku pięści imperium to już będiz eproblem. Jakkolwiek same pieści tez bedą miały problem z krasnoludami ale nie o to chodzi żeby się dwie jednostki prały po mordach 5 tur ;p
W przypadku tunelarzy-gońców to oba skile co proponowałem mogą miec przy 30 punktach jesli by mieli te staty 5/3 ... jak je wytłumaczyć ? Flufowo jakoś, że szybkość to absolutnie jedyne kryterium werbowania do tego oddziału (a postawny krasnolud nigdy nei jest szybki ;p) a i niska nawet jak na krasnoluda wysokość jest w górniczych tunelach raczej mile widzaną zaletą niż wadą. Do tego mogą mieć jakąś wyjątkowo lekka broń czy coś innego.
koszt tych gońco-tunelarzy przy obu abilitkach i zaproponowanych statach mi wychodziło koło 30. Siłe 3 mają nie bez powodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:24, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jakieś propozycje zmian do wersji 1.1 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:32, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a krasnoludzkie gody dostana jakis model?
bohatejra bohatejra!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:34, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to sam go zrobisz czy tylko rzucisz pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 20:35, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:54, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dw, liste pomyslow masz powyzej wielka, wiec nie eksploatuj mnie nadmiernie ;P.
Szczerze, to wolalbym zostac zaskoczonym nowa przepakowana oczywiscie jednostka . A bohaterem, bo wydaje mi sie ze w tej chwili tylko Kunnka moze rywalizowac z bohaterami innych nacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:10, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Szczerze, to wolalbym zostac zaskoczonym nowa przepakowana oczywiscie jednostka Very Happy. A bohaterem, bo wydaje mi sie ze w tej chwili tylko Kunnka moze rywalizowac z bohaterami innych nacji.
|
to jednostka czy bohater ? bo nie lapie zdania ;p[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:55, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
bohater. Jednostka w sensie ze karta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:02, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Z kwestii otwartych :
Cios mierzony czy jakis (3 akcje, +3 siły i ew wybór rany) zamiast rzutu toporkiem
+1 Obrony zamiast rozbrojenia
W przypadku gdyby posiadał cios mierzony mógłby go dawać dwóm jednostkom z adepta zamiast obecnego bonusu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:51, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No Grab - bądź człowiekiem i powiedz w jakiej wersji tego kraska zrobić ?
na gg dawałem nawet opcje zeby uczył jakiegoś ciosu albo i swojego rzutania toporkiem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:13, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie czuje tego teraz kompletnie. Jutro wieczorem jeszcze spojrze to cos sensowniejszego napisze. a na gg nie wchodze praktycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:20, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
mhm. No dobra. Ja jak sie okazuje dostałem całkiem długa liste rzezczy jakie mam dopisać do inżynierki i tak ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:45, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o fluffowe rzeczy - slowo "mentor" mi sie straszliwie nie podoba. Zasadniczo jednak do przedstawionych pomyslow abilitowych to nie znajduje lepszego odpowiednika ("ojciec" jest jedynym ale za bardzo glupawym pomyslem).
Tak samo pierwsze zdanie z fluffu nie ma sensu w naszej wizji swiata z krasnoludami odludkami. Dalbym "Nie każdy krasnolud rodzi się sprawnym wojownikiem. Dunbar nauczał w orężu przez wiele pokoleń. Teraz wyruszył dać szkołę swoim przeciwnikom."
Co do jednostki:
Rozbrojenie przepotęzne i bym zostawił.
Umiejętnośc adepci: hmm... plusy do ataku przydalyby sie krasnoludom, to oczywiste.
Zostawilbym go natenczas oprocz zmian fluffowych.
Imie Dunbar to z czegos wziales (net mi wyrzuca tylko jakas nieznana bitwe) czy losowe kompletnie? Bo jesli losowe to bym nowe zlosował tez ;P.
Przemysl potanienie Gottriego bo jest niegrywalnym herosem kompletnie a z fajnym pomyslem albo jakas zmiane mu abilit plis szefie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 20:46, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:40, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Przemysl potanienie Gottriego bo jest niegrywalnym herosem kompletnie a z fajnym pomyslem albo jakas zmiane mu abilit plis szefie Smile. |
jaką abilitke np ?
poza tym prędzej czy później będzie się też grało na 400 punktów więc stanie się wtedy nieco lepszy.
Cytat: |
Umiejętnośc adepci: hmm... plusy do ataku przydalyby sie krasnoludom, to oczywiste. |
no niby atak by się przydał ale opcja dodania rzutu toporem albo jakiegos swoistego master strajka (mocny atak za 3pa) byłaby ciekawa ze względu na wiele opcji z różnymi rozpiskami/krasiami (raz mozna dac taki rzut toporem czy 'mastera' straznikowi run innym razem gońcowi)
Fluf sie zmieni nie ma problemu.
a co do Imienia to chbya miało sie do czegoś odnosic ale jzu nie pamietam ;D tak wiec jak masz lepszą opcje to nie bedzie problemu ;p
********
i btw - będę chciał skrócić strefy rozstawianie (mniejsza odległośc od siebie) więc poprawie umiejętność górników i dopasuję gońców przy 1.2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 17:32, 05 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:00, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
poza tym prędzej czy później będzie się też grało na 400 punktów więc stanie się wtedy nieco lepszy. |
Raczej jeszcze dlugo pogramy na 300 wiec mozna by mu bylo dodac hmm...
No rusz się 3P.a. - dana niewalcząca przyjazna jednostka może się przesunąć o dwukrotność swojego ruchu.
Imię nowego herosa bym proponował Baldur a fluff ten co tam na górze: "Nie każdy krasnolud rodzi się wojownikiem. Baldur uczył przez wiele pokoleń jak zabijać. Teraz i wrogom da dobrą szkołę. Nie ma korepetycji." (ostatnie zdanie jak sie zmieści i jak uznasz za odpowiednie;P). Nazwę umiejętności z Adepci bym dał jakąs bardziej krasnoludzką, no ale nic mi do glowy nie przychodzi ;p.
Zmieniaj co Ci sie podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:13, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
najbardziej wydziwna opcja ...
Grab - oceń czy takie coś właściwie ma szanse się przydać czy w praktyce +1 ataku i obrony było lepsze ? :p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 0:13, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:26, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kurde nie wiem, z jednej strony krasnoludom brakuje takich glupawych abilitek do kombinowania, ale +1/+1 atak obrona bylo po prostu lepsze ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:53, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mówisz ze +1/+1 lepsze ? tylko z drugiej strony to wiadomo że tylko w połączeniu ze straznikami run czy innymi droższymi modelami będzie się pojawiać ... a takie coś to i górnikowi i gońcowi mozna sprezentować więc zwyczajnie więcej realnych kombinacji jest
akurat z takimi bonusami to myślałem czy któregoś skila Kunkki nie podmienic na jakąś runę dla jednego wojownika nieimiennego
Tak czy inaczej w tą stronę widzę rozwój krasnoludów - w jednostki dające stały dopak innym jednostkom - coby z pozornie nieskomplikowanej armii zrobić zabawkę bardzo modularną na poziomie przed-growych deklaracji (wyboru nie przypisuje się do rozpiski przecież tylko do jednostki bezpośrednio przed każdą gra wiec turniejowo można sobie dzięki temu dopasowywać modele pod przeciwnika)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 13:55, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:26, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
hmm... moze byc tak jak mowisz, pasi mi (choc ja jako uber gamer owner wolalbym nielosowe +1/+1) ;P. Jeszcze ostatnia mikro zmiana fluffu, bo taki okazal sie zbyt krotki i przez to brzydko wygladajacy. "Nie każdy krasnolud rodzi się potężnym wojownikiem. Baldur przez wiele pokoleń uczył pobratymców jak zabijać. Teraz wyruszył dać wrogom dobrą szkołę. Nie ma korepetycji."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:06, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
opis poprawiony - poodświerzasz i będziesz go widział...
a co do cięcia Baldura to zawsze można je zrobić za 4pa i niech daje +3/+3 albo nawet +4/+4 ... tudzież jeśli uważasz to zamiast +2/+2 można dać +3/+1 czy +1/+3
ew coś w nim zmienić żeby było przydatniejsze czy jakieś ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:37, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
strasznie mi się dziś podobało granie krasnoludami... RPGowa kustomizacja dzięki kowalowi i Baldurowi naprawdę daje sporo potencjalnych możliwości i gdyby nie fart Tokja to skończyłoby się nieco inaczej ;p
hmm... berserkerk z rzutem topotem od baldura ma w opcji miotanie dwa razy na turę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:11, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
pomysl na nowego kraska...
już jakiś czas za mną chodził ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:37, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
slabawy, za duzy koszt raczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|