Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 10:30, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
za potencjalny pancerz 16 ?
znaczy jeszzce sie pomy¶li - tak tylko rzuci³em pomys³ póki co
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:42, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Grab - a mo¿e masz pomys³ na jakiego¶ ciekawego krasia ?
nawet nie na pe³ne staty itd ale choæ sam koncept ?
Kartograf ? Weteran ? Gladiator ?
to imo nazwy które maj± przysz³o¶æ ;P
przy gladiatorze bym np widzia³ krasia, który dzia³a podobnie jak :
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli bonusy jak jest jedynym krasiem w ilu¶ cm ... ewentualnie odwrotnie - czyli kary jak mu siê inne kra¶ki krêc± w okolicy. Imo dorzucenie paru unitów premiuj±cych rozdzielanie si³ powinno byæ ciekawe...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 21:44, 04 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 23:59, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
In¿ynier/Mechanik/Budowlaniec Serio. Budowanie jakichs zaslonek/spowalniajacych terenow/zasiekow/whateva/bomb/robotow/destylacja
to jest to co mi by sie najbardziej podobalo.
A to co mowisz smetne jest, ale ujdzie ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 0:06, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
;p
jaki¶ praktyczny motyw dla in¿yniera ewentualnie poproszê ?
opcja postawienia przed gr± przeszkody wielko¶ci karty za ka¿dego in¿yniera poza stref± rozstawienia przeciwnika lub gdziekolwiek ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 2:38, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jeden pokemon trafi do serialu - reszta do szuflady...
Mi siê mimo wszystko Gladiator b±d¼ Tarczownik wydaj± najprzydatniejsi obecnie. Gladiator do ³apania bestii i innych du¿ych modeli, lub tarczownik do blokowania bestii/bohaterów ... imo je¶³i tarczownik zwi±¿e bohatera w odpowiedniej chwili to da kra¶kom przewagê rzêdu 60-70 punktów na 1-2 tury co przy grze na 300 ap powinno mieæ znaczenie. Gladiator to tak jak pisa³em próba do³o¿enia alternatywy do krasnoludzkich niezwyciê¿onych klocków...
inzynier... no có¿ - zbije kurduple w klocki jeszcze bardziej... no chyba ze pojawi siê te¿ po przeciwnej stronie ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 10:26, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
wszystkie mi sie podobaja ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gymly
Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Leszno, Wlkp
|
Wys³any: Sob 16:47, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jak wspomnia³em w komentarzu na blogu albo na mitrilu, zastosowanie dla tarczownika widzê przeciêtne - jako¶ Pancerz 15 sza³u na mnie nie robi - model powinien te¿ co¶ zabijaæ, a twardym z racji bycia krasnoludem, byæ przy okazji.
In¿ynier jest ju¿ ciekawszy, wilczy dó³ mo¿e ³adnie "okopaæ" dzia³o lub innych strzelców, w tym samego "mgr in¿.". Bomby te¿ niczego sobie, koszt sensowny - solidnie.
Gladiator - w tym kszta³cie do mnie nie przemawia. Jak gladiator to trójz±b, jak trójz±b to zwiêkszony threat range - np. mo¿liwo¶æ wi±zania walk± modeli w promieniu 2cm samemu nie bêd±c zwi±zanym - do tak zwi±zanego celu mo¿na by by³o nadal strzelaæ, no, mo¿e z jak±¶ kar±.
Szkoda, ¿e nie pojawia siê inna opcja wzmiankowana wcze¶niej - miotacz ognia z opcjami:
-> kula ognia: krótki zasiêg (celno¶æ 0+k6) obszarowego (ko³o k3+2cm) strza³u o sensownej sile (6/7)
-> strumieñ ognia: k6+6cm? 2k6 cm? d³ugi, szeroko¶æ podstawki, si³a 5/6, test ataku przeciw ka¿demu na lini (ew. Celno¶æ testowana przeciw po³owie Obrony)
-> ¶ciana ognia - co¶ na kszta³t Po¿ogi, ogieñ zaporowy - dos³ownie
Dodatkowo mo¿e jaki¶ efekt poparzenia - np. przy przerzuceniu pancerza o 5/6 wiêcej dodatkowa rana (ale nie Pz).
PS. Niska aktywno¶æ DW na Mitrilu sprawi³a, ¿e wreszcie siê u was zarejestrowa³em, witajcie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gymly dnia Sob 16:49, 06 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:41, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witam witam
znaczy in¿yniera zrobi³em w³a¶nie jako po³±czenie miotacza ogania z in¿ynierem o którego Grabarz prosi³ od d³u¿szego czasu...
uzna³em ¿e tak bêdzie praktyczniej gdy¿ pe³en miotacz z bajerami to kolejny model o koszcie dzia³a, a to z kolei nie u³atwia konstruowania rozpisek.
Poza tym z krasnoludami jest ten problem, ¿e dobrze zagrane s± obecnie na krawêdzie balansu (po tej mocnej stronie oczywi¶cie). Dlatego obawiam siê dodawania im mocnych defensywnych jednostek dzia³aj±cych w klocku (w którym to pokurcze s± takie twarde).
Gladiator mia³ byæ potencjalnym bestio killerem i przede wszystkim jednostk± promuj±c± opuszczanie klocka - z obron± 15 by³by w stanie wystaæ nawet stworki dwukrotnie przekraczaj±ce go kosztem. Zreszt± w³a¶nie w owych 10 cm od pozosta³ych kurdupli czy z bonusem +1 si³y od kowala lub dodatkowymi bajerami od Baldura by³by jednostk± która zdecydowanie lepiej ustrzeliæ ni¿ wi±zaæ walk± a wci±¿ o stosunkowo ma³ym koszcie...
Tarczownik to z kolei potencjalny pancerz 16 z umiejêtno¶ci± silnie odradzaj±c± odrywanie siê z jego walki...
do tego pamiêtaj ¿e kra¶ki maj± 3Pz co czyni z gladiatora czy tarczownika modele niamal tak trwa³e jak uchodz±cy za niezabjalnego dla czê¶ci armii Sekstus.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mrozio
Do³±czy³: 21 Kwi 2010
Posty: 151
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: ...diabli wiedz±
|
Wys³any: Sob 22:45, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tak sobie my¶lê, a mo¿e tarczowników wyposa¿yæ we w³ócznie i w pozycji obronne wrzuciæ jeszcze skill "dodatkowego ataku" przeciw szar¿uj±cym i +1 atak +2 si³y przeciw nim? To by robi³o z nich ju¿ takich uber obroñców którzy by wykluczali jakie¶ zmasowane ataki szar¿±.
Obrona to mia³a byæ zdolno¶æ unikania ciosów? On przez tarcze jest ma³o mobilny, to czemu a¿ 12 obrony? z 9 to chyba max. Przecie¿ ³atwo powinno siê go trafiæ. Umiejkê "Ciê¿ka tarcza" jednak bym przerobi³ ¿eby nie zabiera³a obrony wiêcej, a pancerz tylko w przypadku gdy kto¶ w plecy jedzie.
No i w takim przypadku trzeba by zabraæ "Topór w plecy".
Zdaje sobie sprawê ¿e w³a¶nie go przepakowa³em, ale co tam. Mo¿e kogo¶ przynajmniej zainspiruje ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 23:04, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tarcza jest czym¶ pomiêdzy obron± a pancerzem.
Z jednej strony jest dodatkow± warstw± os³ony a wiêc pancerz ... z drugiej jednak trzyma przeciwnika poza mo¿liwo¶ci± realnego trafienia w witalne czê¶ci cia³a ;p
Poza tym pamiêtaj, ¿e szczegó³owa mechanika odzwierciedlaj±ca wszystkie mo¿liwo¶ci jest zdecydowanie poza zasiêgiem gier bitewnych a nawet rpgów, dlatego jak ju¿ co¶ trzeba rozwa¿aæ dok³adnie to bardziej opisowo ni¿ w przeliczeniu na 6 statystyk ;P Opisanie tego co piszesz zajê³o by dwa razy wiecej miejsca ni¿ skill je¿ u foliumów elfich a i tak nie by³oby jednoznacznie precyzyjne - dlatego w³ócznik imperium wygl±da jak wygl±da bo pikiniera nijak siê nie da³o sensownie rozwi±zaæ.
Swoj± drog± jestem ciekaw czy jakikolwiek bitewniak by³ tworzony w oparciu o praktyczn± wiedzê z tego zakresu wiêksz± ni¿ moja ;D
btw.
Do przejmowania si³y szar¿y na swoj± korzysæ itd trzeba trzymaæ broñ w dwóch rêkach mimo wszystko a najlepszej zaprzeæ o ziemiê.
Tarczownik albo przyjmuje impet na siebie albo wi±¿e 'przytulaj±c' siê do przeciwnika ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:10, 06 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gymly
Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Leszno, Wlkp
|
Wys³any: Nie 1:32, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
znaczy in¿yniera zrobi³em w³a¶nie jako po³±czenie miotacza ogania z in¿ynierem o którego Grabarz prosi³ od d³u¿szego czasu...
uzna³em ¿e tak bêdzie praktyczniej gdy¿ pe³en miotacz z bajerami to kolejny model o koszcie dzia³a, a to z kolei nie u³atwia konstruowania rozpisek. |
Ba, miotacz mi zasadniczo widzia³ siê jako hero, nawet kawa³ek fluffu pod niego napisa³em Ale w sumie Thor Steinhammer w roli in¿yniera te¿ bêdzie dobrze wygl±da³
Cytat: |
Poza tym z krasnoludami jest ten problem, ¿e dobrze zagrane s± obecnie na krawêdzie balansu (po tej mocnej stronie oczywi¶cie) |
Leszczyñskim meta s± Bêkarty, gdzie tam do nich krasiom
Cytat: |
Gladiator mia³ byæ potencjalnym bestio killerem i przede wszystkim jednostk± promuj±c± opuszczanie klocka - z obron± 15 by³by w stanie wystaæ nawet stworki dwukrotnie przekraczaj±ce go kosztem. Zreszt± w³a¶nie w owych 10 cm od pozosta³ych kurdupli czy z bonusem +1 si³y od kowala lub dodatkowymi bajerami od Baldura by³by jednostk± która zdecydowanie lepiej ustrzeliæ ni¿ wi±zaæ walk± a wci±¿ o stosunkowo ma³ym koszcie... |
Za³o¿enie siê uda³o - nie mówiê, ¿e zasada samotnika jest z³a (wrêcz przeciwnie), ale sugerujê jednak zastanowienie siê na proponowanym zwiêkszonym threat range, np. zamiast okaleczenia. W³a¶nie takiego wmkowego 'Reacha' mi w wojnacji brakuje.
Cytat: |
Tarczownik to z kolei potencjalny pancerz 16 z umiejêtno¶ci± silnie odradzaj±c± odrywanie siê z jego walki...
do tego pamiêtaj ¿e kra¶ki maj± 3Pz co czyni z gladiatora czy tarczownika modele niamal tak trwa³e jak uchodz±cy za niezabjalnego dla czê¶ci armii Sekstus. |
Pamiêtam Po prostu model który w mojej turze tylko stoi k³óci siê z moim stylem gry
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 2:18, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Leszczyñskim meta s± Bêkarty, gdzie tam do nich krasiom Wink |
jak ?
przyznaje ¿e rozpiska na Nekromancie, 2 przeklêtych i 2 ko¶ciejach jaka siê u nas pojawi³a wyda³a mi siê mocna i skombowana ale i tak nawet turnieju nie wygra³a bo j± kupcy na 9 marynarzach i szermierzu rozbili.
Reach by³ nie tylko w Warmachinie ... w sumie u nas tez by³y ró¿ne jego koncepcje (jedna przy pikinierze w³asnie który mia³ zasady na ca³± kartê rozpisane i by³ 2x bardziej problemowy ni¿ obecne czary Draco) - póki co Drake w³adców dosta³ co¶ zbli¿onego do reach - jak sie sprawdzi na nim to bêdziemy z tym czê¶ciej kombinowaæ.
co do stopnia zagro¿enia gladiatora to i tak wydaje mi siê dosc tanim modelem na to co potrafi - popatrz na odpowiedniki punktowe - Imperium za 38 ma Piê¶æ z 1 pz mniej. (topornik za to jest diabelnei delikatny) Rycerstwo za 40 ma knechta licz±cego samotnie najwy¿ej na autohity z weterana, orki poni¿ej elit z 4 akcjami i tak krasnoluda musz± biæ d³ugo ¿eby zamêczyæ...
Potestujemy pewnie te 3 profile wy¿ej i co¶ siê wybierze na teraz. Dodatków bêdzie du¿o wiêc jak co¶ siê przewinê³o w koncepcjach to pewni i tak prêdzej lub pó¼niej siê pojawi - tak jak np kawaleria orków czy milicja w rycerstwie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 0:30, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
dobra to ten tutaj wydaje mi siê najmniej problemowy wzglêdem balansu ... dobry pojedynczo s³abszy w grupie - da pewne mo¿liwo¶ci taktyczne ale nie powinien byæ nadu¿ywany.
my¶la³em nad tym ¿eby za jakie¶ 5-9 dodatkowych punktów daæ mu prêdko¶æ goñca ale nijak nie potrafi³em tego flufowo wyt³umaczyæ
chyba ¿eby daæ mu 5 akcji ... i pakiet 'forsowny bieg' za 5pa i 18cm ?
wtedy powiedzmy szar¿a za 3 i koszt w okolicach 42 / 44 punktów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 0:36, 01 Gru 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 0:45, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
na moje oko power gamera to on jest przedobry
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 1:52, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ten obecny ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 12:39, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tak, ale mi tam pasuje . Moze zmien mu nazwe na Samotnik? albo Pustelnik? albo Ostaniec ( o to mi sie podoba)? albo Ska³a? bo Gladiator z samotnym podroznikiem slabo sie kojarzy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia ¦ro 12:40, 01 Gru 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:00, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ostaniec ? ...
hmm ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|