Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:08, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ale dobre leczenie to chcialem dac rycerzom jakby co.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Chiñczyk
Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 13:08, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje takiego Kap³ana bitewnego co by siê klepa³ jako¶ tak ¶rednio i mia³ jaki¶ tam aury jak siê pomodli
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 2:00, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nad kap³anem my¶la³em ale nic sensownego nie wychodzi³o.
Na Pikiniera niby mia³em pomys³ ale wymagany do umiejetno¶ci z wi±zancyh z pik± opis nijak nie chce siê zminiaturyzowaæ. Zawsze zostanie jakie¶ 'ale' które trzeba wyja¶niæ albo sprecyzowaæ nawet je¶li pokazanie na przyk³adzie by³oby banalne.
S±dzie ze trzeba by ¶ci±æ umiejêtno¶æ do czego¶ takiego jak elfie Folium maj±. Bêd± mogli broniæ tylko sami siebie ale inne wyj¶cie nie bardzo widzê...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:18, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dobra porpawi³em pikiniera - mo¿e bêdzie mniej realistyczny ale za to znacznie przystêpniejszy ;p
oraz wci±¿ ¶wietny przeciw orkom i potencjalnym rycerzom.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:34, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem - czy zostawic go mniej wiecej jak jest czy jednakjakis inny model dorzucic ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 22:10, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pon 22:20, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem |
A co w nim jest nie tak?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 22:40, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Grabarz napisa³: |
a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile? |
hmm ale wtedy lepe dostanie nawet i X modeli od jednego pikiniera ;p a poza tym w obecjej postaci da sie odejsc ten skil podchodzac ruchem innym niz szarza i potem atakujac ... za to szarza jest naprawde ryzykowna obecnie
Cytat: |
A co w nim jest nie tak? |
jest ma³o user friendly i generuje duzo pytañ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 23:53, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
opcjonalnie jednostka ubar uproszczona... mniejsze mo¿liwo¶ci ale jak¿e prosta umiejêtno¶æ :
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 23:53, 07 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:54, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to jak dla mnie W³ócznik bêdzie jednak sensowniejszy ni¿ pikinier ... zerowe skomplikowanie - wci±¿ fajne mo¿liwo¶ci a do tego wiêcej potencjalnych modeli ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 20:12, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no w³ócznik jest radosny
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 0:44, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze kwestia Miecznika i Topornika...
Topornik mimo +3 punktów kosztu jest w praktyce s³abszy ni¿ miecznik...
tak wiêc albo trzeba jako¶ zamieszaæ w statystykach (-1 si³y dla miecznika) albo zamieniæ im koszty.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 11:50, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zmieñ koszty, bo jak walnie topornik, to jest rze¼ i toporiada.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:23, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zupe³nie nie mam pomyslu na now± jednostkê ...
ewentualnie jakie¶ elity walcz±ce czy co¶...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 22:09, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie nie ma obowiazku robienia koniecznie w kazdej armii +1 jednostki. Jak nie ma pomyslu to trudno. Mozna rownie dobrze np ugrywalnic cos, co np nie jest uzywane wogole (Sztandar?).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 23:01, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sztandar jest niegrywalny ?
next time zagram imperium na sztandarze ;p
teraz juz co innego wymyslilem na turniej ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:25, 02 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
?
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 17:40, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 11:04, 03 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
pogranicznik wydaje sie duzo fajniejszy w kazdym aspekcie. Tak klimatu jak i mechaniki.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Nie 11:58, 03 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
scout z konfry!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chiñczyk
Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 13:17, 03 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem imperium nie ma kawalerii. Mo¿e walnij im jaki¶ zaciê¿nych rycerzy albo najemnych je¼d¼ców albo co¶ w ten teges. Bo takie pancerne imperium bez kawalerii to troche kiepsko mi siê to widzi.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 13:44, 03 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko za³o¿enie Flufowe jest takie, ¿e kawaleri± imperium by³o rycerstwo
na karcie Imperialnego pretorianina jest nawet o tym wzmianka... resty w sumie mog³e¶ ni wiedzieæ bo oficjalnego flufu do czytania nadal nie ma
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chiñczyk
Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 17:37, 03 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
Dlatego mówie o najmenych je¼d¼cach których naje³o imperium do walki z Rycerstwem
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 2:10, 31 Pa¼ 2010 Temat postu: |
|
|
stary pomysl na pogranicznika ze zmianami :
[link widoczny dla zalogowanych]
i nowy pomysl na ta sama jednostkê :
[link widoczny dla zalogowanych]
mia³ mieæ pocz±tkowo strza³ za 3 pa i prze³adowanie za 2 ale koszty punktowe 44 i 46 punktów by³y zajête wiec ma 48 i mo¿ne strzelaæ w pierwszej turze po wystawieniu za plecami przeciwnika.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|