Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Imperium Kiryjskie - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:08, 08 Cze 2010    Temat postu:

ale dobre leczenie to chcialem dac rycerzom jakby co.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 13:08, 09 Cze 2010    Temat postu:

Ja proponuje takiego Kapłana bitewnego co by się klepał jakoś tak średnio i miał jakiś tam aury jak się pomodli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 2:00, 10 Cze 2010    Temat postu:

Nad kapłanem myślałem ale nic sensownego nie wychodziło.

Na Pikiniera niby miałem pomysł ale wymagany do umiejetności z wiązancyh z piką opis nijak nie chce się zminiaturyzować. Zawsze zostanie jakieś 'ale' które trzeba wyjaśnić albo sprecyzować nawet jeśli pokazanie na przykładzie byłoby banalne.


Sądzie ze trzeba by ściąć umiejętność do czegoś takiego jak elfie Folium mają. Będą mogli bronić tylko sami siebie ale inne wyjście nie bardzo widzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:18, 10 Cze 2010    Temat postu:

dobra porpawiłem pikiniera - może będzie mniej realistyczny ale za to znacznie przystępniejszy ;p

oraz wciąż świetny przeciw orkom i potencjalnym rycerzom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:34, 05 Lip 2010    Temat postu:

no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem - czy zostawic go mniej wiecej jak jest czy jednakjakis inny model dorzucic ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:10, 05 Lip 2010    Temat postu:

a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 22:20, 05 Lip 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:
no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem

A co w nim jest nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:40, 05 Lip 2010    Temat postu:

Grabarz napisał:
a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile? Razz

hmm ale wtedy lepe dostanie nawet i X modeli od jednego pikiniera ;p a poza tym w obecjej postaci da sie odejsc ten skil podchodzac ruchem innym niz szarza i potem atakujac ... za to szarza jest naprawde ryzykowna obecnie


Cytat:
A co w nim jest nie tak?

jest mało user friendly i generuje duzo pytań


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:53, 07 Lip 2010    Temat postu:

opcjonalnie jednostka ubar uproszczona... mniejsze możliwości ale jakże prosta umiejętność :


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 23:53, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:54, 08 Lip 2010    Temat postu:

to jak dla mnie Włócznik będzie jednak sensowniejszy niż pikinier ... zerowe skomplikowanie - wciąż fajne możliwości a do tego więcej potencjalnych modeli ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 20:12, 08 Lip 2010    Temat postu:

no włócznik jest radosny Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:44, 21 Wrz 2010    Temat postu:

jest jeszcze kwestia Miecznika i Topornika...


Topornik mimo +3 punktów kosztu jest w praktyce słabszy niż miecznik...
tak więc albo trzeba jakoś zamieszać w statystykach (-1 siły dla miecznika) albo zamienić im koszty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 11:50, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zmień koszty, bo jak walnie topornik, to jest rzeź i toporiada. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:23, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Zupełnie nie mam pomyslu na nową jednostkę ...

ewentualnie jakieś elity walczące czy coś...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:09, 30 Wrz 2010    Temat postu:

jak dla mnie nie ma obowiazku robienia koniecznie w kazdej armii +1 jednostki. Jak nie ma pomyslu to trudno. Mozna rownie dobrze np ugrywalnic cos, co np nie jest uzywane wogole (Sztandar?).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:01, 30 Wrz 2010    Temat postu:

sztandar jest niegrywalny ? Razz
next time zagram imperium na sztandarze ;p
teraz juz co innego wymyslilem na turniej ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:25, 02 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
?
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 17:40, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:04, 03 Paź 2010    Temat postu:

pogranicznik wydaje sie duzo fajniejszy w kazdym aspekcie. Tak klimatu jak i mechaniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 11:58, 03 Paź 2010    Temat postu:

scout z konfry! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 13:17, 03 Paź 2010    Temat postu:

Z tego co wiem imperium nie ma kawalerii. Może walnij im jakiś zaciężnych rycerzy albo najemnych jeźdźców albo coś w ten teges. Bo takie pancerne imperium bez kawalerii to troche kiepsko mi się to widzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:44, 03 Paź 2010    Temat postu:

Tylko założenie Flufowe jest takie, że kawalerią imperium było rycerstwo Wink
na karcie Imperialnego pretorianina jest nawet o tym wzmianka... resty w sumie mogłeś ni wiedzieć bo oficjalnego flufu do czytania nadal nie ma Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 17:37, 03 Paź 2010    Temat postu:

Dlatego mówie o najmenych jeźdźcach których najeło imperium do walki z Rycerstwem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:10, 31 Paź 2010    Temat postu:

stary pomysl na pogranicznika ze zmianami :
[link widoczny dla zalogowanych]

i nowy pomysl na ta sama jednostkę :
[link widoczny dla zalogowanych]

miał mieć początkowo strzał za 3 pa i przeładowanie za 2 ale koszty punktowe 44 i 46 punktów były zajęte wiec ma 48 i możne strzelać w pierwszej turze po wystawieniu za plecami przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin