Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:08, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ale dobre leczenie to chcialem dac rycerzom jakby co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Chińczyk
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 13:08, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje takiego Kapłana bitewnego co by się klepał jakoś tak średnio i miał jakiś tam aury jak się pomodli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 2:00, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nad kapłanem myślałem ale nic sensownego nie wychodziło.
Na Pikiniera niby miałem pomysł ale wymagany do umiejetności z wiązancyh z piką opis nijak nie chce się zminiaturyzować. Zawsze zostanie jakieś 'ale' które trzeba wyjaśnić albo sprecyzować nawet jeśli pokazanie na przykładzie byłoby banalne.
Sądzie ze trzeba by ściąć umiejętność do czegoś takiego jak elfie Folium mają. Będą mogli bronić tylko sami siebie ale inne wyjście nie bardzo widzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:18, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dobra porpawiłem pikiniera - może będzie mniej realistyczny ale za to znacznie przystępniejszy ;p
oraz wciąż świetny przeciw orkom i potencjalnym rycerzom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:34, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem - czy zostawic go mniej wiecej jak jest czy jednakjakis inny model dorzucic ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:10, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 22:20, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisał: |
no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem |
A co w nim jest nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:40, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Grabarz napisał: |
a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile?  |
hmm ale wtedy lepe dostanie nawet i X modeli od jednego pikiniera ;p a poza tym w obecjej postaci da sie odejsc ten skil podchodzac ruchem innym niz szarza i potem atakujac ... za to szarza jest naprawde ryzykowna obecnie
Cytat: |
A co w nim jest nie tak? |
jest mało user friendly i generuje duzo pytań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:53, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
opcjonalnie jednostka ubar uproszczona... mniejsze możliwości ale jakże prosta umiejętność :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 23:53, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:54, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to jak dla mnie Włócznik będzie jednak sensowniejszy niż pikinier ... zerowe skomplikowanie - wciąż fajne możliwości a do tego więcej potencjalnych modeli ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 20:12, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no włócznik jest radosny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:44, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze kwestia Miecznika i Topornika...
Topornik mimo +3 punktów kosztu jest w praktyce słabszy niż miecznik...
tak więc albo trzeba jakoś zamieszać w statystykach (-1 siły dla miecznika) albo zamienić im koszty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 11:50, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zmień koszty, bo jak walnie topornik, to jest rzeź i toporiada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:23, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zupełnie nie mam pomyslu na nową jednostkę ...
ewentualnie jakieś elity walczące czy coś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:09, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie nie ma obowiazku robienia koniecznie w kazdej armii +1 jednostki. Jak nie ma pomyslu to trudno. Mozna rownie dobrze np ugrywalnic cos, co np nie jest uzywane wogole (Sztandar?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:01, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sztandar jest niegrywalny ?
next time zagram imperium na sztandarze ;p
teraz juz co innego wymyslilem na turniej ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:25, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
?
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 17:40, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:04, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
pogranicznik wydaje sie duzo fajniejszy w kazdym aspekcie. Tak klimatu jak i mechaniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 11:58, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
scout z konfry!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Chińczyk
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 13:17, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem imperium nie ma kawalerii. Może walnij im jakiś zaciężnych rycerzy albo najemnych jeźdźców albo coś w ten teges. Bo takie pancerne imperium bez kawalerii to troche kiepsko mi się to widzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:44, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko założenie Flufowe jest takie, że kawalerią imperium było rycerstwo
na karcie Imperialnego pretorianina jest nawet o tym wzmianka... resty w sumie mogłeś ni wiedzieć bo oficjalnego flufu do czytania nadal nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Chińczyk
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 17:37, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dlatego mówie o najmenych jeźdźcach których najeło imperium do walki z Rycerstwem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:10, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
stary pomysl na pogranicznika ze zmianami :
[link widoczny dla zalogowanych]
i nowy pomysl na ta sama jednostkę :
[link widoczny dla zalogowanych]
miał mieć początkowo strzał za 3 pa i przeładowanie za 2 ale koszty punktowe 44 i 46 punktów były zajęte wiec ma 48 i możne strzelać w pierwszej turze po wystawieniu za plecami przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|