|
P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:34, 21 Lis 2010 Temat postu: Gobliñskie Wioski / Bagienne Gobliny - zbiórka sugesti |
|
|
Czyli jedyna czysto swarmowa frakcja ....
Standardowy problem z nazw±...
Gobliñskie Wioski / Bagienne Gobliny
jeszcze co innego ?
dzi¶ wykombinowa³em kilkana¶cie jednostek wg wcze¶niejszych koncepcji pokroju
Maruder
4 3
3 1
12 9
1 1
bieg, szar¿a
atak grupowy (jak u marynarzy)
liczni (do 4 na karcie)
koszt 20
ale jak to rozpisa³em i przemy¶la³em to wychodzi na to ¿e ³adnie piêknie ale ¿eby gobliny mog³y mieæ 1Pz to trzeba im albo koszt ci±æ (zombie, górnik czy szkielet za niewiele wiêcej maj± 3Pz) ... albo daæ dodatkowe umiejetno¶ci z gatunku 'ma³y' (+1 do trudno¶ci strzelania) czy zwinny (szar¿a w goblina ma -2 do ataku i obrony lub zupe³nie ataku nie daje)...
Jednope¿etkowe gobliny naprawdê bêd± topnia³y jak diabli od wszystkiego a na dwie p¿'etki jako¶ mi sie nei widz±
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mrozio
Do³±czy³: 21 Kwi 2010
Posty: 151
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: ...diabli wiedz±
|
Wys³any: ¦ro 18:51, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra, wiêc co do gobów.
Jako ¿e ¿adna z frakcji nie ma matriarchalnego ustroju spo³ecznego (mo¿e poza siostrzyczkami) pomy¶la³em ¿e goblinami mo¿e przewodziæ starsza szamanka, lub co¶ w tym stylu. Nie wiem jak du¿± DW spo³eczno¶æ goblinów chce stworzyæ, ale jako ¿e nazwa "klany" jest ju¿ zajêta przez orki, a nazwa "rody" nie do¶æ ¿e zajêta to jeszcze nie pasuje, poszczególne grupy gobów mo¿na nazywaæ "szczepami". I tutaj mo¿na by umie¶ciæ g³ówn± szamankê na czele najwiêkszego szczepu, przewodz±c± wszystkim gobom, a poza tym ka¿dy szczep mia³ by swoj±, albo ka¿dy szczep mia³ by swoj± po prostu, bez nikogo ju¿ nad. Kwestia do ustalenia. W ka¿dym razie spo³eczno¶æ gobów mia³a by byæ mocno powi±zana z osob± matki, choæ kobiety jako tako nie bra³y by udzia³u w walce. Tak to widzê.
No i jeszcze do jednostek, to wykoncypowa³em "Po³ykacza ognia". Goblin z pochodni± który plu³ by przez ni± jak±¶ ³atwopaln± ciecz± w przeciwnika. Tylko ni choroby nie mam pojêcia jak mechanika do niego mia³a by wygl±daæ, wiêc proszê o sugestie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mrozio dnia ¦ro 18:53, 24 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gymly
Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Leszno, Wlkp
|
Wys³any: ¦ro 23:49, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A gobliny nie mia³y wej¶æ bez hero zupe³nie? W ich miejsce wrzuci³bym jakowe¶ trolle, strasznie mi podchodz± na przyk³ad te dwa modele:
Troll spod Mostu: [link widoczny dla zalogowanych]
Troll prosto z Bagna: [link widoczny dla zalogowanych]
Co za¶ siê tyczy jednowoundowych gobsów to zwracam uwagê, ¿e bêd± sz³y jak zbo¿e od obszarówek - mo¿e t± 'zwinno¶æ' zdefiniowaæ jako unikanie blastów w³a¶nie?
Po³ykacz genialny imo, fajosko do klimatu pasuje i o konwersjê nie trudno. Sprawa zasiêgu - kombinowa³em z tym jak kmini³em miotacz ognia do kra¶ków - mo¿e trafione zostaj± wszystkie modele na lini 2k6+3cm od podstawki zion±cego?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gymly dnia ¦ro 23:54, 24 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 0:30, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Trolla planowa³em daæ choæby po to ¿eby móg³ goblinami rzucaæ
za jednoranowo¶ci± goblinów przemawai ich liczebno¶æ. Dok³adniej rzecz bior±c je¶li bedzie ich kilkana¶cie na stole potencjalnei przy 300 punktach to lepiej nie kusiæ losu o to jak czytelnie bêdzie to wygl±daæ je¶li wszystkie bêd± popylaæ z ró¿nymi ranami
bohaterów mo¿na tak jak u orków ... daæ ma³o lub bardzo ma³o
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 0:31, 25 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mrozio
Do³±czy³: 21 Kwi 2010
Posty: 151
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: ...diabli wiedz±
|
Wys³any: Czw 9:51, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Gymly, nie napisa³em nigdzie o ¿adnym bohaterze, a jedynie o przywódczyni. Chyba w ¿adnej frakcji przywódca nie bierze udzia³u w walce. Poza tym, jak to mi DW u¶wiadomi³, nie dorwie siê za chorobê figurki gobliñskiej kobiety ;p
Co do po³ykacza to my¶lê ¿e zasiêg 2k6+3cm jest za du¿y, to zasiêg maksymalny 15cm. To nie miotacz ognia który wypluwa paln± mieszankê pod wysokim ci¶nieniem, on wypluwa³ by swój bimberek pod niskim ci¶nieniem. Hehehe, a co jak by by³ jeszcze wiecznie pijany? ;p To by by³o co¶. Ale my¶lê ¿e zasiêg do 6 cm, ¿eby objê³o max 2 jednostki. Tylko nie mniejszy ni¿ 3cm. Nie wiem czy zapis "Zasiêg 1k6cm (min 3cm)" by przeszed³, ale jako¶ to trzeba zrobiæ. Chyba ¿e daæ mu sta³y zasiêg, ale to by wyklucza³o element losowy.
Co do trolli, to orki ich aby nie maj±? Mog± byæ trolle i tu i tu?
Fakt rzucania gobami jest fajny, w herosie V to by³o wykorzystany, ale tam by³y cyklopy. A mo¿e daæ im jakie¶ bagienne ogry? Albo ogry wrzuciæ orkom, a trolle gobom?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mrozio dnia Czw 9:54, 25 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 12:52, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
W ¶wiecie Wojnacji nie ma ¿adnej wojny du¿ej, s± tylko ma³e starcia pomiêdzy patrolami/znudzonymi oddzia³ami, wiêc przywódców nie robimy. Nie ta skala gry
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gymly
Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Leszno, Wlkp
|
Wys³any: Czw 18:47, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Okej, opacznie zozumia³em, ¿e owe przywódczynie jako koncept na modele Jako fluff matriarchat jak najbardziej.
6cm max? Ma³o To¿ to ledwie dwa modele wejd±... k6+2? Jest minimum 3, przy szczê¶ciu 8, co da 2-3 modeli, 4 przy dobrym ustawieniu
PS. Teraz trzeba wykminiæ jak skonwertowaæ [link widoczny dla zalogowanych], ¿eby wygl±da³ bardziej jak goblin, ni¿ pseudotroll, którym jest
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gymly dnia Czw 18:49, 25 Lis 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mrozio
Do³±czy³: 21 Kwi 2010
Posty: 151
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: ...diabli wiedz±
|
Wys³any: ¦ro 13:26, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kolejna jednostka przysz³a mi do g³owy.
Szczuro³ap/Goblin szczuro³ap, jak kto woli.
Przeznaczenie jednostki, skradacz. Jaki¶ atak z zaskoczenia, jaki¶ co¶ w plecy, nie wiem, nie znam siê. Ale taki ma³y gob to by móg³ mieæ sporo do tego skradania.
Gobliny te, by móc ³apaæ swoje futrzaste ofiary, musia³y nauczyæ siê poruszaæ bezszelestnie w gêstym poszyciu bagiennych lasów. Oczywi¶cie nie pytajcie mnie po cholerê one ³api± szczury, przecie¿ nie po dla samej deratyzacji. Mo¿e mog± je wykorzystywaæ by w³azi³y na przeciwnika, ograniczaj±c mu tym samym manewrowo¶æ. Mo¿e jeszcze inne zastosowanie kto¶ znajdzie. W ka¿dym razie mi ten pomys³ siê podoba.
A teraz poproszê o opinie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mrozio dnia ¦ro 13:26, 01 Gru 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cpt_molo
Do³±czy³: 22 Lut 2011
Posty: 7
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 13:04, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Gobliny z Bagien... :] to brzmi s³abo - jako¶ kojarzy mi siê ¶miesznie
Skoro s± "Klany Orków" to czy mog± byæ po prostu "Gobliñskie Plemiona" ??
i jak najbardziej Gobosy zwyk³e powinny mieæ 1 Punkt ¯ycia :]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cpt_molo dnia Wto 13:12, 22 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|