Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 17:07, 12 Sty 2011 Temat postu: Konkurs - Graj Konceptem - K20 |
|
|
W domenie LARPów siedzi takie zjawisko, które zwie siê "gr± koncepcyjn±". W gruncie rzeczy jest to znacznie uproszczony LARP. Grê koncepcyjn± mo¿na prowadziæ szybko, bez wiêkszego przygotowania, a tak¿e mo¿na rozegraæ j± wielokrotnie nawet z t± sam± za³og±, gdy¿ zmienia siê niewiele elementów gry - ale wystarczaj±co du¿o by wywróciæ fabu³ê i konflikty na drug± stronê.
Przyk³ady gier koncepcyjnych jakie pojawi³y siê w P³ocku to:
Wishmaster (DW'n'Ninaziz) oraz Boskie Igrzysko (Shevu'n'Alluin).
Chcia³bym przeto og³osiæ konkurs "Graj Konceptem" na najlepsz± i najciekawsz± grê koncepcyjn±! Zasady s± ca³kiem proste:
- Koncepty piszemy w ci±gu miesi±ca (potem bêdziemy graæ je w losowej kolejno¶ci) (czyli do 13.2.2011).
- Koncept nie mo¿e byæ opisany z pomoc± wiêkszej ilo¶ci znaków ni¿ 1000.
- Koncept nie mo¿e byæ wtórny (czyli nie zg³aszamy ani Wishmastera, ani Boskiego Igrzyska i bardzo podobnych im form).
- Koncept nie musi zawieraæ wszystkiego co jest potrzebne do gry - nie wymagane s± wymienne elementy (¿yczenia w Wishmasterze, bogowie w Igrzyskach itp.)
- Koncepty musz± byæ zwi±zane z "K20 Jumbo" - tak, z du¿± k20. K20 musi byæ elementem gry, najwa¿niejszym (najlepiej jedynym) rekwizytem, albo metod± rozstrzygania sporów itp.
- Koncepty musz± mieæ minimaln± liczbê uczestników - co najmniej 6 graczy i byæ na tyle proste by da³o siê je rozwijaæ do 24 zawodników.
- Spodziewany czas gry musi byæ nie wiêkszy ni¿ 1-2 godziny! Koncept musi zawieraæ propozycjê tego jak pospieszaæ graczy do przyspieszenia rozgrywki.
Nagrod± w konkursie jest: K20 Jumbo, sztuk dwie (ewentualnie jakie¶ dyplomy).
Dlaczego dwie ko¶ci? Poniewa¿ bior±cy udzia³ w konkursie LARPmeistrzy wymieni± siê konceptami. Wygranych bêdzie zatem dwóch! Ten kto poprowadzi³ najlepiej oraz autor najlepszej gry koncepcyjnej. Oceniaæ bêd± graj±cy w dwóch kategoriach - prowadz±cy i koncept. Punktacja od 1 do 10.
Koncepty wysy³ajcie na mój mail (fearun@wp.pl), a ja potem rozdzielê je miêdzy uczestników (losowo).
Proszê o nie zg³aszanie tak¿e gier typu: Mafia i Kontener.
Dla precyzji:
K20 Nie musi wystêpowaæ jako K20. Mo¿e imitowaæ dowolny kulisty obiekt (pi³kê, artefakt obcych xD cokolwiek kulistego o podobnych rozmiarach).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Czw 22:33, 13 Sty 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: ¦ro 17:16, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Shev, 13 lutego koniec sesji, a teraz wa¿± siê losy tego, czy zostanê, czy mnie wywal±, wiêc powinienem zapieprzaæ z uczelni±, a nie my¶leæ nad larpem.
No ale fajne, fajne. Wchodzê w to!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 21:46, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
s³abe nagrody ;P
dorzuæ choæ jakie¶ k6'ki qworkshopowe to Nina we¼mie udzia³ ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 22:20, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mam tylko jedn± xD musia³bym zamówiæ, albo wyprosiæ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 22:29, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kupisz na zjavie ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 22:43, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Co¶ w tym jest... no, ale konkurs ma byæ o K20 a nie o Q6 : P Ale zamiennie mo¿e byæ, ¿e bêdzie gar¶æ Q6 jako nagroda : p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia ¦ro 22:43, 12 Sty 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 2:28, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nina po prostu nie zbiera 20'stek ;p
inna sprawa ¿e nie wiem czemu akurat k20 wymy¶li³e¶ ;P
k20 to do przeci±ganej rosyjskiej ruletki siê nadaje co najwy¿ej ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 13:52, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Du¿e K20 nadaje siê do wielu rzeczy : P
Jako rekwizyt mo¿e byæ kryszta³ow± kul±, tajemniczym artefaktem z kosmosu, szczê¶liw± kul± bilardow±/pi³k± golfow±...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 14:24, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
znaczy ze nie trzeba tego u¿ywac jako kostki ?
to tym bardziej wex mi wyt³umacz sk±d Ci siê to wziê³o ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 14:48, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nie napisa³em wyra¼nie, ¿e nie trzeba tego u¿ywaæ jako kostki? : D No mo¿e nie a¿ tak wyra¼nie... faktycznie hm...
Koncept tego, ¿e ko¶ci to nie tylko ko¶ci, ale i rekwizyty na sesji pchn±³ mnie do tego, a K20 Jumbo jest najwiêksza i najsensowniejsza z tych du¿ych ko¶ci. Najbli¿sza kuli, wiêc naj³atwiej j± wykorzystaæ do czego¶ innego.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 14:51, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
aha to zupe³nie nie pisa³es ze chodzi o inne zastosowania ;p
dobra to bêdê my¶la³ ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 0:34, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
dobra ja mam juz wstêpny koncept ale znim go napisze to we¼ siêprzyznaj - czemu akurat na jumbo k20 i przy takich a nei innych zasadach Ci larp potrzebny co ? he ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 16:01, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wczoraj dozna³em ol¶nienia i zrobi³em swój koncept : P
K20 bêdzie u¿yte do odliczenia czasu do koñca larpa.
Pewnie z powodu b³êdu forum nie widzia³em twojego posta wcze¶niej jako nowego i tu nie zagl±da³em.
Nie jest mi potrzebny, po prostu aktywujê kreatywno¶æ. Czêsto ³atwiej jest pracowaæ nad tematem (w tym przypadku k20) ni¿ bardzo ogólnie. Jak szuka³em tematu na konceptówkê to rozejrza³em siê po pokoju i pierwsze co mi wpad³o w oko to k20 le¿±ca na pó³ce : P st±d pomys³.
Mam nadziejê, ¿e to nie ¿adna insynuacja, ¿e szukam cudzych pomys³ów na larpy podczas dy¿uru larpomistrzowania na zjAvie : P Pomys³ów w³asnych mi nie brakuje.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:22, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
pó³ biedy na Zjave ;P
masz jakie¶ inne zg³oszenia czy mogê swój pomys³ zrobiæ w sobotê w klubie dla próby ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 14:33, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Je¶li liczyæ Twoje i moje... to s± a¿ dwa : P
Spoko, próbuj.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 14:36, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
zg³oszenie na swoj konkurs ?
to sie chyba desperacja nazywa³o ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 14:43, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Oceny bêd± i tak wystawiaæ graj±cy zatem to bez ró¿nicy, a wrêcz przeciwnie - im wiêcej potem zostanie rozegranych gier tym lepiej, bo bêdzie po prostu fajniej.
Zreszt± bra³e¶ udzia³ w og³oszonym przez siebie na szybko i na si³ê plebiscycie larpowym, który niczego nie wnosi³ prócz s³abego lansu, wiêc... desperacja.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:24, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Shev wins DW.
BTW Shev - co to za gry typu Kontener? bo z Mafia wiem o co chodzi, znajomy mi to wyjasnil, choc tez za bardzo nie czuje jak mialoby to sie miec do tego konkursu. Google mi nie odpowiada.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 15:28, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kontener to jest co¶ w stylu:
Gracze s± podzieleni na - wojskowych, fbi, prawdziwych wiê¼niów (ró¿ne podzia³y s±) - ale maj± obowi±zek zachowaæ to w tajemnicy i nie wiedz± który miêdzy nimi jest jaki.
Gracze "budz± siê" zamkniêci w kontenerze, w którym koñczy siê powietrze. Ró¿nymi metodami wybijaj± siê nawzajem tworz±c krótkotrwa³e sojusze itp itd, a¿ przy kilku osobach otwieraj± siê drzwi i okazuje siê, ¿e by³ to eksperyment behawioralny, albo inne dziwactwo.
Najlepszym rozwi±zaniem w kontenerze jest dogadanie siê z 3-4 kumplami i zabijanie wszystkich po kolei grup± zanim powstanie inna grupa, która siê przeciwstawi. Wtedy zaczyna siê dopiero Wielka Jatka...
Jak teraz pomy¶la³em to Arek wymy¶li³ do tego konkursu tak± bardziej zaawansowan± wersjê kontenera, ale na tyle rozbudowan±, ¿e jest sensowniejsza i warta zagrania... ale ja bym j± rozwi±za³ tak samo jak zwyk³y kontener. Wielk± jatk±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 15:33, 31 Sty 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:01, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisa³: |
Oceny bêd± i tak wystawiaæ graj±cy zatem to bez ró¿nicy, a wrêcz przeciwnie - im wiêcej potem zostanie rozegranych gier tym lepiej, bo bêdzie po prostu fajniej.
Zreszt± bra³e¶ udzia³ w og³oszonym przez siebie na szybko i na si³ê plebiscycie larpowym, który niczego nie wnosi³ prócz s³abego lansu, wiêc... desperacja. |
a my¶la³em ze to mi dystans do ¿artów zacz±³ zgrzytaæ ;P Wiec t³umaczê ¿e tak tylko gadam ;p
a co do plebiscytu to wypisa³em to co w zg³oszeniach by³o i tyle ;p
a co do kontenera to zna³em jeszcze prostsz± opcjê - ¿e wszyscy dostaj± dok³adnie ta sam± kartê "wyeliminuj ukrytego agenta, którego zadaniem jest kogo¶ zabiæ".
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: ¦ro 13:38, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
mo¿e komu¶ sie przyda ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 18:58, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Te ok³adki s± rewelacyjne : D
Nie widzia³em tego wcze¶niej (a.. bo to z wczoraj).
Dziêki Tokjo za czujno¶æ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 13:58, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przed³u¿amy termin o tydzieñ, bo póki co s± tylko dwa koncepty z czego jeden mój -.-'
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 14:07, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a widzisz jakichkolwiek innych chêtnych ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 16:35, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie... ale mam nadziejê : P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 2:26, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisa³: |
Przed³u¿amy termin o tydzieñ, bo póki co s± tylko dwa koncepty z czego jeden mój -.-' |
ju¿ wygra³em ?
obejdê siê sam± kostk± bez dyplomu ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 2:27, 21 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 13:57, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przy jednym zg³oszeniu (pomijam siebie xD) nie ma co siê bawiæ. Jakby chocia¿ by³y dwie prace, ale tak to nie ma ¿adnej konkurencji.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:27, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie mo¿esz skasowaæ nagród bo by³o tylko 1 zg³oszenie ;P zw³aszcza tak cennych nagród ;P
mo¿esz ta kostkê razem ze sprzêtem podrzuciæ bo jutro mam kolejny trening ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 17:29, 21 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|