Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 23:46, 04 Sty 2010 Temat postu: Gród wczesno¶redniowieczny... |
|
|
Jak pewnie czê¶æ ju¿ wie w ramach pracy dyplomowej robiê projekt grodu w 3ds max. Obecnie jestem na etapie robienia szkicu w wiêkszo¶ci opartego na w³asnych domys³ach bo spójnych ¼róde³ historycznych brak...
Tak czy inaczej zebra³em trochê zdjêæ/szkiców/renderów i na podstawie tego + logiki staram siê co¶ stworzyæ. Tyle tylko ze zanim siê zabiorê za konkretn± robotê, to jak by by³o z kim - chêtnie skonsultuje siê w kwestii logiczno logistycznej.
dla przyk³adu
[link widoczny dla zalogowanych]
to najdok³adniej rozrysowany kawa³ grodu jaki znalaz³em w necie. Problem w tym ze to nie rycina a do¶æ lu¼ny projekt w którym nie pasuje mi brak stajni i jakiegokolwiek wiêkszego obronno-feudalnego budynku w którym siedzia³ by w³adca/zarz±dca/ksi±¿ê czy ktokolwiek taki ...
Tak czy inaczej :
1 - jak kto¶ ma dostêp do jakichkolwiek materia³ów wiarygodnych b±d¼ interesuj±cych wizualnie to bêdê wdziêczny za info.
2 - Jak kto¶ ma chêæ rzuciæ okiem na szkice to te¿ siê zg³aszaæ ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 0:00, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam gdzie¶ w domu ksi±¿kê (b±d¼ co b±d¼ fabularn±, ale opisuj±c± wydarzenia historyczne), w której historyk oczyma bohatera opisuje bodaj¿e X wieczny Poznañ i Gniezno.
Jak znajdê to dam znaæ.
Ale mo¿liwe, ¿e to by³o z biblioteki.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 0:46, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Na jakich Ty studiach jestes ze interesujesz sie wiernoscia historyczna DW? Nie utrudniaj sobie pracy, to jest rzecz tylko dla zdobycia papieru moim zdaniem i zadna komisja nie zdola ocenic trudow Twojej pracy.
Jesli chodzi o obecnosc "obronno-feudalnego budynku" to raczej za murami nie bylo sensu takiego budowac. Duza, najbogatsza chalupa wystarczala do zaznaczenia majetnosci wladcy, a obrona miasta za palisada to juz chyba nie miala sensu wiekszego.
taki link z wiki do ktorego moze niedotarles: [link widoczny dla zalogowanych] -patrz na przedromanska imo
Jesli chodzi o krytykowanie to wiesz ze na mnie zawsze mozna liczyc, wiec szkice czy cokolwiek z checia zobacze .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Wto 0:51, 05 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 1:03, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - co¶ takiego choæ zazwyczaj by³o - wie¿a na bramie by³a za niska ¿eby pe³niæ funkcje obserwacyjne a i na funkcje obronne nie najlepsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
w grodach sto¿kowatych to by³a norma ... w takich grodach bardziej naszych ciê¿ko powiedzieæ bo ¿aden sie nie zachowa³ chyba ;p
a co do studiów ... tak wiem ... ale nie lubie fuszerki odwalaæ .. a jak zrobie lepiej to bêde mia³ do portfolio ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 1:06, 05 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 11:32, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Powiedz lepiej, czy ogarn±³e¶ ju¿ ten program.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 15:42, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
niezaba³dzo ... ale plus w tym ¿e temat pracy wybiera³em pod k±tem ³atwego modelowania ;p
W najgorszym razie budynki bêdê belka po belce sk³ada³ co wymaga tylko orientacji w przestrzeni i du¿ej ilo¶ci czasu
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:08, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
szkice
[link widoczny dla zalogowanych]
dwa opisane s± chyba najlepszymi po³±czeniami historycznych wyrywkowych informacji i logicznej konstrukcji
pierwszy jest ciekawy pod wzglêdem przeprowadzenia animacji spaceru po takim grodzie (co jest tematem pracy) ale sama zabudowa wydaje siê zbyt ¶ci¶niêta, do tego brama jest na szerszej stronie palisady z czym siê nie spotka³em w ¿adnym wiarygodnym ¼ródle...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 5:49, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
po kolejnym nocnym posiedzeniu jest juz wystarczaj±co materia³ów ¿eby bawiæ siê w scenki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Czw 7:12, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ej, nie¼le. Jako¶ mój rozumek nie ogarnia jak mo¿na zrobiæ co¶ takiego na domowym kompie
Bardzo ³adnie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:41, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
na domowym kompie to chodza juz gry o takiej grafice ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 21:41, 14 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:58, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
belki sa tekstura czy modelowane? Anyway bardzo fajne
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Czw 21:58, 14 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 22:44, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
belki sa modelowane i liczê ¿e dziêki temu bêdzie do ¶rodka dziurami ¶wiatlo wpadaæ ..
gre by to zabi³o ale ja moge 5 min animacji i 3 dni renderowaæ ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 23:22, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A ¶wiat³o powinno wpadaæ do ¶rodka? Jak mieli¶my o dawnym budownictwie drewnianym to belki by³y ¶ci¶niête, ubite s³om±, glin± ze s³om±, albo mchem, albo linami (albo wszystko po trochu) i czasami te¿ klinowane deskami.
Ale to z punktu widzenia ju¿ zabudowy drewnianej po XVI wieku raczej (chaty góralskie na przyk³ad, które s± zadziwiaj±co dobre pod wzglêdem energii O_o').
Ale to Ci raczej nie potrzebne, prawda? S±dzê, ¿e wolisz by wygl±da³o efektowniej ni¿ by³o ciep³e.
I znalaz³em opis Wolina. Opisu Poznania nie mogê znale¼æ. Wolin Ciê raczej nie satysfakcjonuje. Ksi±¿ka "D³ugie £odzie Wikingów" - po³owa to taki "epos" o wikingach, a druga czê¶æ opowiada o Chrzcie Polski. Fajnie siê czyta i przybli¿a epokê. Chcesz? Mo¿e znajdziesz opis Poznania, którego ja nie znalaz³em kartkuj±c (a czyta³em dawno temu).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Czw 23:24, 14 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 23:28, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
w sumie juz mam wystarczaj±co a gród robie mniej wiêcej na X wiek ;p
a co do uszczelnieñ to bêde sie tym bawi³ je¶li ca³y projekt bedzie gotowy 2 tygodnie przed czasem ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JOJO
Ataman Miêdzytorza
Do³±czy³: 22 Lis 2009
Posty: 516
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: nie twój zasrany interes
|
Wys³any: Czw 23:32, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
epos o wikingach?
ja bym siê skusi³ na co¶ takiego...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 5:41, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
projekt bogatszej chaty kupca powiedzmy ...
robiony niezbyt dok³adnie tylko w celu przetestowania ogólnej koncepcji bry³y ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 6:38, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
sie renderuje ....
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 6:50, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
i renderuje ...
2000x800 + podwójne odbicia jedynego ¼ród³a ¶wiat³a ....
1,5 gg pamieci przypisanej do renderu, 4 rdzenie pracuj± na 80%
chyba przegi±³em ze ¶wiat³em bo mam nadzieje ¿e nie z ilo¶ci± wielok±tów których w finalnej scenie bêdzie kilkana¶cie razy wiêcej ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 6:56, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
dobra chrzanie nadal 1/3 ide spac i potem zobacze co z tego wysz³o ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 12:31, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
obok poprzednia chata dla porównania ...
trochê zaszala³em i bez ¼róde³ odpowiednich chatka kupca jest nie tylko bogatsza ale i pewnie ze 2 wieki pó¼niejsza
S³omê na dachu te¿ sobie odpu¶ci³em i rzuci³em drewnian± dachówkê - ba nawet tekstur± a nie rêcznie bo jak juz wszystkie ¶ciany rêcznie ob³o¿y³em to dachu ju¿ nie mia³em zamiaru, zw³aszcza ¿e bêdzie najmniej widoczny z kamery umieszczonej 1,5 metra nad ziemi±
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 12:32, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Spa³e¶ ty dzi¶?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 12:48, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
potem sie w autobusie wyspie <ziew>
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 13:27, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jeszcze dwa rendery
[link widoczny dla zalogowanych]
i zaraz drugi doedytuje ... teraz w sensowniejszych ustawieniach ju¿ sie minutkê renderuje...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 13:39, 19 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ninaziz
Kathulhu
Do³±czy³: 21 Cze 2007
Posty: 238
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 13:51, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Piêkne domki. Normalnie jak ¿ywe
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 14:08, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a jak sie s³odko u¶miechaj± prawda ?
<foch jak ma³y Tokjo> ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 14:09, 19 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 14:43, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ty Tokjów w to nie mieszaj.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 6:12, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Koszary - projekt pogl±dowy: wielko¶æ/kompozycja
[link widoczny dla zalogowanych]
swoj± droga wychodzi na to ¿e nie mam pomys³u jak zautomatyzowac konstrukcjê palisady ...
a palisada przy elipsie 50x70 i balach 20 cm ¶rednicy to licz±c na oko 1800+300 bali ;d
dodajac do tego potencjalne wachania wysoko¶ci ... to bêdê musia³ jednak co¶ wymy¶liæ ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 6:17, 24 Sty 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 1:09, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
chatki, domki i koszary ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 2:41, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
kontur gospody oh³adany belkami ... chyba troche za gesto te belki wyszly ...
no nic - dzis mi nie idzie - to sie zbieram ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 18:18, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moar colors rly
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 0:26, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
666,6 kb ;]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 22:02, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
projekt wielko¶ciowo-wymiarowo-pogladowy stajni z ku¼ni±
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 1:13, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Did ja herd maj no³t aba³t kolaz? Rly nawet wtedy dzialo sie troche w kolorach wiecej niz braz i braz, a na pewno Ci to podwyzszy ocene z pracy, bo sie komisji bardziej spodoba.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 3:36, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jutro boxy i dach
pojutrze mo¿e ku¼nia ...
...
a za tydzieñ ca³y ¶wiat ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:19, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
wnêtrze stajni ... prototyp boxów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 1:16, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
rzucik izometryczny stajni bez dachu ...
Cytat: |
Did ja herd maj no³t aba³t kolaz? Rly nawet wtedy dzialo sie troche w kolorach wiecej niz braz i braz, a na pewno Ci to podwyzszy ocene z pracy, bo sie komisji bardziej spodoba. |
Tokjo mowi ¿e niegrzecznie nie odpowiadaæ ;P
Drewna kolorowego nie zrobie przecie¿ ale jak bêdê mia³ wszystko gotowe i zapas czasu to ponarzucam na to wsystko pó³przezroczyste tekstury ro¶lin, pajêczyn, b³ota czy czego¶ ... do tego gród bêdzie mia³ wymodelowan± sensownej powierzchniê. Tutaj t tylko scena pogl±dowa a w finalnej ma byc zielona trawa ro¶linki ... do tego za grodem rzeczka itd ...
wszytko oczywi¶cie jak starczy czasu i chêci ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 1:21, 03 Lut 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 5:13, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ide spaæ ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lamarath
Do³±czy³: 07 Wrz 2006
Posty: 298
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 8:07, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mo¿esz robiæ gry komputerowe
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 3:23, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pare aktualnych
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 5:58, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
400+ metrów wa³u, którym bêdzie obudowana palisada ... niby mocno nieskomplikowane z wygl±du ale problem w tym, ¿e to jest 75x55 metrów które trzeba wymodelowac tak, ¿eby przy zbli¿eniu na dwa metry i w oddaleniu z 70 nie by³o widaæ 'uproszczeñ' ...
Najgorsza kwestia to bedzie o texturowanie terenu tu albo trzeba mie¶ jaki¶ ¶wait³y pomys³ powa¿nego skilla w zaawansowanych opcjach o których ja nie wiem albo textury w rozdzielczo¶ci 30.000x15.000 przedstawiajace ubit± ziemie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alrauna
Do³±czy³: 05 Lip 2009
Posty: 249
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 12:16, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a te dwie czerwone co¶ki to co to jest? wyj¶cie?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 13:27, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to s± 'klocki lego' o d³ugo¶ci 2 metry i 2,2 metra ;p
sprawdza³em nimi szeroko¶c wa³u bo przy z³o¿onych obiektach nie ma lepszej metody
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 12:54, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=TUH3hlPjLKA
32 godziny renderu ;D
jako¶æ powinna byæ taka ale co¶ 3ds przesadzil z automatyczna kompresja chyba...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 13:41, 23 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 14:05, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No i co ja mogê powiedzieæ. £adne.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 15:32, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=WVe_vKaD09A
obrak o¶wietlenia i juz sie renderowa³o 10 min a nie 30 godzin ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 15:33, 23 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 15:48, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kurczê... We¼ kiedy¶, jak ju¿ bêdziesz s³awny i bogaty, machnij krótki film animowany. Albo by¶ jakie¶ efekty specjalne trzaska³ do tokjo tv.
Ooo... Taka ambitna space opera, której akcja dzia³a by siê w statku kosmicznym (czyt. w czyjej¶ piwnicy), a jedyne efekty komputerowe, to ujêcia lec±cego spokojnie statku. Nazwa³oby siê to dzie³o Czterej Piloci i Obcy, a ich okrêt wabi³by siê Red-head 102. Ach...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Wto 15:59, 23 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 16:10, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
my¶la³em nad tym ...
opanuj Bluskrina to bêdzie to ca³kiem wykonalne ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 16:23, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe tylko, czy ³atwo takiego bluskrina opanowaæ. ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 16:23, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
za godzine poka¿e cos prostego tylko obiad zjem ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 16:41, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
DW - da sie wyzszej jakosci teksture na ziemie machnac? Bo mnie to zasadniczo zawsze w gierkach i animacjach denerwowalo, ze domki i szczegoly sa w super jakosci, a ziemia czy nieistotne fragmenty to obrzydliwa tekstura. No i tu tez jest takie wrazenie (w drugim filmiku, w pierwszym z daleka jest git).
Choc podejrzewam ze problem lezy w technlogii a nie w checiach
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|