Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:04, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tekstura terenu jest w rozdzia³ce 6000x4000
dok³adnie to s± 2 rózne tej wielko¶ci nieco przesuniête wzglêdem siebie (-60 stopni chyba) wymieszane ze soba losowym szumem ¿eby nie by³o widac przej¶æ tak bardzo ;P
w grach masz zazwyczaj du¿e mniejsze tekstury jeszcze bo toto sie musi w czesie rzeczywistym renderowac a moje nie ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:11, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 17:17, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
miód, jak robione na szybko
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Wto 17:22, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No kawa³ dobrej roboty, tyle powiem. Ja ogólnie nie ogarniam takich rzeczy, wiêc szacun
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:27, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
fearon napisa³: |
miód, jak robione na szybko |
no jak na gg pisa³em robione do obiadu ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:50, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
brama grodu ...
jeszcze palisada ...
ro¶liny
dopasowanie terenu...
dodanie ¶mieci (dos³ownie - czyli jakiegos syfu uwiarygadniajacego)...
i zakup kompa z procesorem pentium16 do renderu...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:57, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wiem jak inaczej sformulowac to co mi nie pasuje! Budynki sa za jasne w stosunku do podloza.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 20:04, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a to mnie zaskoczyles bo wlasnie zamierzalem testowac odm³odzenie drewna na bramie zeby by³a ja¶niejsza ...
jakkolwiek rozja¶nienie pod³oza to nie problem
inna sprawa ¿e scena jest bez o¶wietlenia obecnie i ka¿de ¼ród³o ¶wiat³a najbardiej by grunt rozja¶nia³o, problem w tym ¿e co ¶wait³o to cza renderu ro¶nie w postepie conajmniej geometrycznym i nie wiem czy dam rade wersje ostateczn± z choæ 2 ¶wait³ami wyrenderowac a z jednym to bez sensu bo po³owa sceny bêdzie czarna (domy¶lne ¶wiat³o nie uwzglêdnia rozproszeia ¶wait³a i kolejnych odbiæ promieni) a rozpraszanie czy odbicia wymagaja wiecej obliczeñ niz dodatkowe ¶wait³a dope³niaj±ce)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 0:24, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A tak w 3d pracuje Grabarz
Grabarz >> DW
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 10:56, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
hehe...
w czym i czy sa tam gotowe obiekty ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:51, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
archicad. jesli myslisz ze sam takie rzeczy modelowalem to milo mi ;D.
Jedyne co tu jest z mojego wlasnego wynalazku to obrazek w ramce i teksture na plytki tez musialem sam ogarnac, bo nie bylo zadnej ladnej domyslnej a reszta to pure the sims .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 14:17, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
podejrzane mi sie wydawa³o ¿e kwiatek jest najbardziej z³o¿onym obiektem ;p
a archicadem czcialem sie bawic bardzo jak mialem 14-15 lat ale wtedy to byl mega niedostepny program, potem jakos na smierc o nim zapomnialem...
jakkolwiek fajna sprawa z tym jest, ze da sie szybko taki efekt osiagnac, w 3ds nad prostszym trza dluzej siedziec choc z silnikiem V ray wnetrza wychodza tam fotorealistycznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ze wtedy juz nie ma klockow ... choc pewnie da sie kupowac/krasc gotowe elementy juz wymodelowane
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 14:41, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No ja nad tym co tam jest to circa 5godzin siedzialem wlacznie. Zostawiam juz do oddania takie. Mysle ze z 2/3 pkty beda. Zasadniczo to ulepszenie tego w archicadzie kosztowaloby mnie zbyt wiele czasu (miliardy eksperymentow ze swiatlem(wczoraj dopiero znalazlem opcje wstawiania wlasnych zrodel po grzebaniu w helpie), tworzenie wlasnych bardziej realistycznych tekstur itd). Jedyne czego mi brakuje to zaslonka/firanka na okno, ale nie ma takiego obiektu zrobionego a sam bym chyba 2 lata siedzial zanim bym cos takiego wykminl.
Jutro wyrenderuje wymagane ujecia (jedno umeblowane pomieszczenie - ta kuchnia/ szkic calosci domku/caly domek z otoczeniem/aksonometria bez dachu i otoczenia zeby mozna bylo fundament i rozmieszczenie pomieszczen zobaczyc) i git.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 3:40, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 4:12, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pi± 9:16, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
I jak dodasz do tego wcze¶niej pokazywane domki, to ile mniej - wiêcej procentowo masz ju¿ wykonanej roboty?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Pi± 9:22, 16 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 12:40, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hmm wtedy ju¿ teoretycznie tylko ¶cie¿ki kamery porobiæ i odpaliæ animacje ...
Choæ w praktyce jeszcze kombinuje nad patentem na ro¶liny i bêdê chcia³ dorobiæ jeszcze trochê ¶mieci, bo to ¶mieci dodaj± zawsze wra¿enia realizmu ;p
Pomijam próbê dopracowania kolorystyki (materia³ów znaczy czyli te¿ bumpa) terenu, wody, nieba...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 12:45, 16 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 3:36, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=owd32jJxvis
czê¶c trawy dosta³a animacje ruchu ...
choæ na tej jako¶ci i d³ugo¶ci ¶rednio to widaæ ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 2:39, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ci±g dalszy ro¶linno¶ci ...
z cyklu edukacyjnego - jak to siê robi...
Mejking Of "Z³amane drzewo"
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 2:40, 22 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 3:20, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
czy jesli pisze pozniej posta niz DW to znaczy:
a) ze jestem nocnym andrzejem
b) ze byl dobry w sam raz melanz
?
smsy prosze wysylac na numer 666, koszt sms wynosi miliard
A zeby byl temat (w stanie wskazujacym nadal utrzymuje porzadek), to powiem, ze suche drzewo mi sie podoba. Masz w planach DW wstawienie postaci ludzkich w animacje czy bedzie to kosztowalo zbyt duzo i bedzie zbyt slabej jakosci?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 13:48, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Grabarz napisa³: |
Masz w planach DW wstawienie postaci ludzkich w animacje czy bedzie to kosztowalo zbyt duzo i bedzie zbyt slabej jakosci? |
W sumie samo pogrubienie ta marna odpowied¼ ...
Powiem tak - 1 model rozs±dnego cz³owieka z epoki jest wart ko³o 100$ ... Gdybym potrafi³ zrobiæ taki model to mia³bym swoj± stronê z której mo¿na by taki model pobieraæ p³ac±c 80$ za pobranie...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 13:50, 22 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 3:45, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 5:28, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zacz±³em chatki wstawiaæ na scenê umeblowane ale co¶ mi komp tego nie dzier¿y ...
mo¿e jak ostygnie to bedzie dobrze ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:40, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 7:02, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
by³o by tam wszystko juz gdyby nie to ze cos sie spieprzy³o i mostek nagle do ziemi nie siêga z jednej strony ;p
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
dwa linki bo jeden cos sie kopal ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 7:05, 07 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Pi± 9:35, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Biskupin jak ¿ywy . Kawa³ dobrej roboty. Ale ciekawi mnie jedno. Dlaczego pierwsza linia obrony, te pale, s± skierowane do wewn±trz? ¯eby £ucznikom by³o ³atwiej, czy jak?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 20:55, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mateusz K napisa³: |
Biskupin jak ¿ywy . Kawa³ dobrej roboty. Ale ciekawi mnie jedno. Dlaczego pierwsza linia obrony, te pale, s± skierowane do wewn±trz? ¯eby £ucznikom by³o ³atwiej, czy jak? |
G³ównym zadaniem takich pali jest zabezpieczenie przed podmywaniem przez wodê z tego co siê orientuje. Sam ierunek bali jest inny w ró¿nych ¼ród³ach. Mi na logikê wysz³o, ¿e ten kierunek jest sensowniejszy tak przez wzgl±d na ³uczników jak i utrudnienie odwrotu oraz jak¿e przyjemne nadziewanie atakuj±cych spadaj±cych z wa³u...
Atakuj±cy napastnik nigdy nie bêdzie mia³ takiego impetu ¿eby sie nabic na bal drewniany... bo co z wody wyskoczy rozpêdzony ? co innego spa¶æ na takie co¶...
Choæ z drugiej strony w ka¿d± stronê da sie jakei¶ argumenty podac i pewnie dlatego nie ma na 100% potwierdzonego kierunku ustawienia tch bali ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:57, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
otwieram szybki konkurs w wymysleniu sciezki spaceru po grodzie ;p
budynki na czerwono maja srodek jakis, przez stajnie da sie przejsc tam gdzie fioletowe a niebieskie to plotki blokujace droge
a i przez bramê jest przej¶cie gor±
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:59, 09 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:36, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
pomarañczowe s± wej¶cia na wa³ i przej¶cie przez bramê...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:03, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
w miedzyczasie testy swiate³
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I teraz jasno¶c do wyboru :
[link widoczny dla zalogowanych]
moc ¶waite³ 7,8,8,10
[link widoczny dla zalogowanych]
moc ¶wiate³ 3,4,4,8
[link widoczny dla zalogowanych]
moc swiatel 1,2,2,4
przy czym pierwsze to swaitlo przeciwne do rzucajacego cieñ, dwa boczne i najmnocniejsze rzucajace cieñ.
Po sugestiach Niny, Weroniki i Warzyka zrobilem wersje pomiedzy 1 a 2
[link widoczny dla zalogowanych]
moc swiatel 4,6,6,10
i 5,6,6,10
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiêksza przejrzysto¶æ w rozproszonym ¶wietle kosztem mniejszego kontrastu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 23:48, 09 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 1:31, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
takie co¶ polecia³o mailem do promotora jako dowód ¿e ju¿ prawie koñczê ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 22:39, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=BxzeHjAI_FA
i potencjalna wersja z mgla ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 0:31, 13 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:08, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=SZBhDy90W9Y wersja 0.99 lub 1.0 je¶li ju¿ mi sie nie bedzie chcia³o siedzieæ dzieñ nad poprawieniem lewitujacego patyka ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 20:39, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Chcia³em postn±æ z pytaniem, czy muzyka z Arcanum.
Gród sam w sobie wygl±da zajebi¶cie. Kamera miejscami jednak zbyt szybko lata³a, przez co nie mog³em siê przyjrzeæ niektórym miejscom. Sepia jest ³adna, ale czy da³oby siê wykasowaæ jako¶ te sztuczne pseudo zak³ócenia obrazu, dodane przez filtr? No i w stajence nie ma Jezusków.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:52, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jak chcesz moge wrzyciæ wersje bez filtrów ale taka chyba jednak lepiej maskuje pewnie niedoskona³o¶ci ...
wolniejsza paca kamery = wiecej klatek animacji a ju¿ teraz 80 godzin by³o ... poza tym trzeba by oddzielnie dokrêciæ miejsca w których kamera siê zatrzymuje a do tego to kolejnch kilka dni bior±c poprawkê na to, ¿e mój komp ma o 9 GB ramu za ma³o ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 21:00, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No ok, ok. Po prostu tylko do tego mog³em siê przyczepiæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Wto 21:58, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo ³adnie . Tylko ta mg³a zbyt bia³a (jak chmury na ziemi wygl±da). Ale jest naprawdê bardzo ³adnie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Wto 23:34, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
prawdê mowiac, to trudno mi powiedziec ktora wersja jest lepsza
a teraz pora na stara 2
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:16, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie umiem renderowac bo prosta rzecz w autocadzie w 3d meczy mi kompa tak ze zaraz wybuchnie.
Biore zmeniejszam rozdzialke pliku wyjsciowego i wylacze wszystkie procesy zbedne to moze pojdzie...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|