Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mechanika Larpowa - Kości i Testy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Grupy tematyczne / Legendy Emberu / Mechanika i sprawy techniczne cyklu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sheverish
_


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 16:05, 25 Paź 2010    Temat postu: Mechanika Larpowa - Kości i Testy

Testy będą wykonywane z pomocą kości 6-ściennych.

Test będzie zazwyczaj wyglądał tak:

3k6 + atrybut pomocniczy odpowiadający za test = X

I zależnie od tego czy X przebije stopień trudności testu, czy też nie (oraz o ile - duże różnice mogą być świetnymi wyprawami, albo epickimi porażkami o których będzie głośno!) MG określa jaki był skutek Akcji.

Dodatkowe kości, czy premie z przewag/przywar itp. będzie można zastosować przed rzutem (a nie w trakcie, lub po). Przerzuty oczywiście są rozstrzygane po pierwszy rzucie. Niestety wszystkie dodatkowe kości i premie są tracone w razie przerzutu! Wszystko jest zerowane jakby było to pierwsze podejście.

W razie konfliktów między postaciami, czyli tak zwanych testów spornych rzucają oni

3k6 + odpowiedni atrybut pomocniczy

i ten kto wyrzuci więcej, wygrywa w sporze. Niewielkie różnice oznaczają remis (niewielkie to znaczy o 1-2 oczka).

Cechy, które zwiększają ilość kości w testach sprawiają, że gracz rzuca ich większą pulą, ale wybiera jedynie 3 najlepsze wyniki (albo słabsze, jeśli sobie tego życzy w danej chwili). Najwięcej jak będzie można osiągnąć to 30. 18 z kości (3 x 6) + 10 za maksymalną wartość atrybutu + 2 za ewentualną przewagę. Testy łatwe będą oscylować przy 12, średnie 15, trudne 18, a bardzo trudne 21. Wyższe trudności będą oznaczały bardzo epickie AKCJE i trudne zadania.

Proste? Proste!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Grupy tematyczne / Legendy Emberu / Mechanika i sprawy techniczne cyklu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin