Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zasady alternatywne (=])

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Inne Bitewniaki / LOTR
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:12, 15 Kwi 2006    Temat postu: zasady alternatywne (=])

pomysły, które będzie można wykorzystac w grach towarzyskich =]

Sztandary.
gdy jednostka trzymająca sztandar ginie, sztandar spada na ziemie i sobie tam leży, do czasu kiedy nie przyjdzie po niego inny żołdak, albo wróg by go zniszczyc.

obecne zasady: jedynie jednostka w bezpośrednim kontakcie [podstawka w podstawkę] może banner przejąc.

sztandar orków: D2 W2
sztandar uruk-hai: D2 W2
sztandar haradrimów: D2 W1
sztandar khadu: D2 W1
sztandar rohanu [gamlinga] : D2 W2
sztandar gondoru: D2 W1
sztandar boromira: D2 W2
sztandar konnych minasów: D2 W2

- przy walce wręcz po wygranej walce możemy wybrac co atakujemy wojownika lub sztandar
- trzymający sztandar może zasłonic sztandar sobą, sztandar nie może byc zaatakowany, natomiast 'obrońca' dostaje podwójne obrażenia,a jego obrona spada o 1.
- jeśli strzelamy do jednostki ze sztandarem to rzucamy kością:
dla sztandarów z W2 4,5,6 oczek to dostaje sztandar
dla sztandarów z W1 6 oczek to dostaje sztandar

UZASADNIENIE:
niby czemu sztandar znika z pola walki jeśli sojusznik nie jest z nami w bezpośrednim kontakcie? przecież może sobie tam leżec i czekac aż ktoś sobie o nim przypomni lub będzie chciał zniszczyc
różna ilosc pkt W tyczy się wielkości sztandarów. duży sztandar ma więcej W za to łatwiej go trafic.

[skomentujcie czy ma to w ogóle sens, a co może zmienic]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:20, 15 Kwi 2006    Temat postu:

w lotrze kupa zasad nei ma sesu. Choć jak tłumaczył Robert - nie ms się co w bitewniakach doszukiwać przesadnego realizmu... ot strategia w ładnej oprawe i z logicznymi zasadami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:34, 15 Kwi 2006    Temat postu:

heh, ale czasem można na innych zasadach dla odmiany w domku pograc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:48, 15 Kwi 2006    Temat postu:

jasne Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
golomb ironwing



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 17:51, 19 Kwi 2006    Temat postu:

choc jaki bitewniak ma proste zasady i figurki, ktore nie szpecą fabuły o ile taka jest...Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Inne Bitewniaki / LOTR Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin