Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe Figurki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Inne Bitewniaki / LOTR
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:54, 04 Maj 2006    Temat postu:

no ale widzisz, trzeba najpierw zapoznac sie z psychika smoka, np moze GW ma dojscia do tajmemnych kompediów wiedzy i moze wie ze np smoki jak slonie popadaja w panike na widac malych stworzen np goblinow badz myszy :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 19:42, 06 Maj 2006    Temat postu:

Statsy złych jednostek:

Cytat:
Królowa Pająków - koszt 75
F6 S6 D4 A2 W3 C4 M2/W3/F0

- porusza się bez ograniczeń po całym terenie
- jeśli nie zada rany, musi przerzucić kość
- przy szarży ma zasadę dodatkowego ataku jak kawaleria, łącznie z zasadą "knock to ground"
- możliwość wystawienia pajączków na 3" od niej w dowolnym momencie w fazie ruchu - opisywana już przez Theodena
Podsumowując uważam, że jest to ciekawa jednostka, szczególnie jeśli chodzi o atak z dużymi możliwościami taktycznymi (patrz zasada pajączków: F2 S3 D3 A1 W1 C2)

Kasztelani - koszt 65
F5 S5 D7 A2 W1 C6 M0/W12/F0
morgul blade - 5 pkt.

- terror
- mogą używać punktów woli jako fatów , ale obowiązuje ich zasada wydania jednego willa po każdej walce.
- niestety nie dają możliwości użycia "stand fast" ze względu na ich niecielesną postać
Podsumowując: moim zdaniem silna jednostka, której nie może zabraknąc w armii Dol Guldur

Duże pająki - koszt 25
F4 S5 D3 A2 W2 C3

- porusza się bez ograniczeń po całym terenie
- jeśli zadając ranę wyrzucą 1 muszą przerzucić kość
Podsumowując: silna jednostka do walki wręcz, ale ze słabą obroną

Rój nietoperzy - koszt 35
F1 S3 D3 A2 W4 C2

- możliwość latania na 12 cali
- po zaatakowaniu przeciwnika jego Fight jest zmniejszona o połowę (licząc do dołu) - czyli mamy bohatera z F5 - po zaatakowaniu przez nietoperze F spada do 2.
Podsumowując: moim zdaniem dobra jednostka do ataku na poteżnych bohaterów za niedużą ilość punktów.


Jestem zaskoczony statsami pająków, nietoperzy i Kasztelanów, ta armia będzie przecież jedą z lepszych narazie(gdzie jesteś Trollu z Isenu...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:21, 06 Maj 2006    Temat postu:

Kolejny przepak - przyzwyczaiłem się. Co prawda do Elfów pewnie i tak nie podskoczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:26, 06 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
rólowa Pająków - koszt 75
F6 S6 D4 A2 W3 C4 M2/W3/F0

- porusza się bez ograniczeń po całym terenie
- jeśli nie zada rany, musi przerzucić kość
- przy szarży ma zasadę dodatkowego ataku jak kawaleria, łącznie z zasadą "knock to ground"
- możliwość wystawienia pajączków na 3" od niej w dowolnym momencie w fazie ruchu - opisywana już przez Theodena
Podsumowując uważam, że jest to ciekawa jednostka, szczególnie jeśli chodzi o atak z dużymi możliwościami taktycznymi (patrz zasada pajączków: F2 S3 D3 A1 W1 C2)

hmm tylko jeszcze ile tych pajączków ?

3 akcje w szarzy 2 normalnie ... całkiem dobra. Można powiedzieć ze bohatre 2 klasy na koniku tylkoże z koszmarnym defem (kazdy łuk rani ja na 5). dobrze eskortowana walnie calkiem mocno ....

Cytat:
Kasztelani - koszt 65
F5 S5 D7 A2 W1 C6 M0/W12/F0
morgul blade - 5 pkt.

- terror
- mogą używać punktów woli jako fatów , ale obowiązuje ich zasada wydania jednego willa po każdej walce.
- niestety nie dają możliwości użycia "stand fast" ze względu na ich niecielesną postać
Podsumowując: moim zdaniem silna jednostka, której nie może zabraknąc w armii Dol Guldur

jeśli to sa ich pełne statystyki to sa mocno za słabi ... 65 ptk/12 = 5 co oznacza ze musza co walka zabijać kogoś droższego niz 5 ptk albo raz na diw walki kogos za 10 inaczej zupełnie sie nei zwrócą. morgul blade tak naprawde przydaje sie na trole, pajaki czy inne rzeczy bez fate ... a nie na bohaterow ...
Cytat:
Duże pająki - koszt 25
F4 S5 D3 A2 W2 C3

- porusza się bez ograniczeń po całym terenie
- jeśli zadając ranę wyrzucą 1 muszą przerzucić kość
Podsumowując: silna jednostka do walki wręcz, ale ze słabą obroną

plusem jest dodatkowa kostka tyle że tak po prawdzie F4 S5 to minimalnie lepiej niż berserker uruków a D3 nie rekompensuje nawet dodatkowa rana. Już wole berserkerów urukowych za 15 ptk. Sytuacja troche sie poprawi jeśli okaże sie ze maja jeszcze bonuz 3'ciej kości za szarże. Niestety nadal ryzyko jest dość duże. pytanie jeszcze jaka jest wielkośc podstawki ? jak large to bida z nędzą.

Cytat:
Rój nietoperzy - koszt 35
F1 S3 D3 A2 W4 C2

- możliwość latania na 12 cali
- po zaatakowaniu przeciwnika jego Fight jest zmniejszona o połowę (licząc do dołu) - czyli mamy bohatera z F5 - po zaatakowaniu przez nietoperze F spada do 2.

Ciekawa rzecz. Dośc dobrze rozwiązano koszt 35 za W4 ... w sumie jestem w stanie przyznać ze to dobre rozwiązanie. dzieki temu nikt nie wystawi wiecej niz 1-2 takich watach bo będize to zbyt duże marnotrastwo.
problem tylko w tym że dostaja 2 akcje. dzieki temu stają się dużo groźniejsze w walce niż pąki. Z jednej strony naprawde mocna rzecz na lekko opancerzonych bohaterów których mogą zabić nawet bez (lub z minimalnym) wsparciem. Z drugiej potrafią masakrycznie osłabić dotychczasowa rpzewage dobra czyli Aragorno podobnych rzeźników. Moim zdaniem najbardziej przepakowana jednoska tego dodatku.
Ot sprawdza sie stara zasada - jeśli coś jest za brzydkie żeby sie sprzedało daj temu chore statsy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 21:33, 06 Maj 2006    Temat postu:

Elfiaki są lamerskie każdy elf 3 defa, sentinele za 25ptk ze swoimi 3 piosenkami i 2 atakami(zamiast dwóch strzałów na ture)... Lepiej nie mówić co z elfami zrobili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:37, 06 Maj 2006    Temat postu:

Z leśnymi. Wysokie wciąż są silne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 8:05, 11 Maj 2006    Temat postu:

Piosenki sentineli są 3 pieśni możesz urzyć raz na ture automatycznie wychodzi:
Arrow Możesz poruszyć model przeciwnika w obrębie chyba 12 cali, wymaga nie zdanego męstwa przez przeciwnika.
Arrow Sentinel dostaje zasade terror.
Arrow Wybrany model zdaje test męstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:51, 11 Maj 2006    Temat postu:

Pffffff - i to niby zastąpiło dwukrotny strzał? Ok, nawet to niezłe, ale jednak nie rownoważy straty. Właściwie to przydatna jest tylko ta ostatnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:29, 11 Maj 2006    Temat postu:

ta pierwsza tez w sumie ciekawa ... na dobra sprawe taki antytrol calkiem niezly ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 18:53, 14 Maj 2006    Temat postu:

Nowe zdjęcia:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na 2 zdjęciu można zauważyć denną konwersje Lurtza...

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 18:28, 21 Maj 2006    Temat postu:

Nowe info
Cytat:
Inormacje o Legions of Middle-earth:
-This includes Corsairs of Umber (with a new 180pt hero ), Dwarven Ironguard (I dunno what they are, but they're 15pts each), new Rohan heroes and a lot more. Again though, it has no rules in it, only points values, so the new snazzy releases are pretty useless until their release book comes out.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:03, 21 Maj 2006    Temat postu:

O, super. Nowy bohater Rohanu. Oczywiscie będzie taki sobie, bo w tej armii nawet królowie i marszałkowie są tylko dobrzy, a tutaj pewnie będzie jakichś imienny kapitan czy coś w tym stylu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 19:11, 21 Maj 2006    Temat postu:

Tak, na srodziemiu mówili jak GW zrobiłoby Elfhelma, jest waleczny i dizelny to będzie miał staty kapitana ale odwage o jeden wyższą Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Thingol3



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 19:18, 21 Maj 2006    Temat postu:

Nareszcie się z krasnoludy zabrali , swoją drogą mogli by smoki zrobić :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 21:11, 23 Maj 2006    Temat postu:

Nasze GW w sneak peak'u dało fotki entów:




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:15, 24 Maj 2006    Temat postu:

całkiem niebrzydkie ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:02, 24 Maj 2006    Temat postu:

noo wkońcu coś im wyszło z tych nowości Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:13, 26 Maj 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
"Guardians of the Shire"

- co to u licha jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:46, 26 Maj 2006    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:
http://www.grafika.cytadela.pl/sklep/lotr/0610.jpg
"Guardians of the Shire"

- co to u licha jest ?

Moja znajomosc ksiazkowego Lotra i obejrzenia tego co jest na grafice pozwala mi stwierdzic ze sa to Ci ludzie od Aragorna. To jego plemie. Dun*** (nie pamietam koncowki). Ci co ich ustawiono na granicach Shire i chronili ich przed nazgulami i wogole syfem. Bo Gandalfior poprosil Aragonillo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 20:02, 26 Maj 2006    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:
http://www.grafika.cytadela.pl/sklep/lotr/0610.jpg
"Guardians of the Shire"

- co to u licha jest ?


Są to Dunedainowie + Gildor(ten elf którego Frodo i Sam spotkali na początku książki FotR, jak dobrze pamiętam).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:19, 26 Maj 2006    Temat postu:

wow to nei wiedzielem ze jest wiecej wzorow straznikow polnocy ...
takie nedzne staty i 6+6 wzorow ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 20:21, 26 Maj 2006    Temat postu:

Dunedainowie kosztują 1ptk mniej i mają mniejszy def, od Strażników Północy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:03, 27 Maj 2006    Temat postu:

hehe to nadal nie grzeszą przydatnością Wink zwłaszcza z defem 4 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 8:46, 28 Maj 2006    Temat postu:

No i prosze nowości do dodatku TTT zostały ogłoszone, GW dużo modeli wypuści, oto zdjęcia:









Oraz długo oczekiwane figurki Uruk-Hai Scouth:


GW ładnie jak widać się postarało i zaczeło wydawać box'y z zaczętymi armiami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:48, 28 Maj 2006    Temat postu:

Woooooow, Rohan w końcu doczekał sie Commanda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 19:06, 02 Cze 2006    Temat postu:

Oto trzecia już figurka wykonana na prośbe DeA oto Ghan-Buri-Ghan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 15:15, 19 Cze 2006    Temat postu:

ZAŁAMKA dodatek Legions of Middle-Earth będzie zawierał ograniczenia do(prawdopodobnie) elitarnych jednostek, każda armia tak jak w konfrze będzie miała swoje sojusze, macie jednostki które mają się ukazać w tymże dodatku...

Rohan
Helm Hammerhand
Helm's Guard

Dwarves
Dwarf Rangers
Dwarf Mining Teams
Dwarf Ballista


Harad, Far Harad and Umbar
Black Numenorians
Corsairs of Umbar (including a Peter Jackson pirate model)
Serpent Riders and Serpent Guard
Half Trolls of Far Harad

Elves
Elven Chariots
Elf bodyguards
Celebrimbor


Gondor
Fiefdoms of Gondor

Misc
Werewolves
Dragons
Drakes

Beornings
A Vampire

To są już potwierdzone informacje z TLA, jedna osoba już widziała LoME, więc to potwierdziła... Te jednostki pogrubione mnie dobijają... Teraz weselsza nowina kilka zdjęć:



Duszki się ładnie zapowiadają Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:08, 19 Cze 2006    Temat postu:

dla mnie to wszystko wygląda jak konwersje poprzednich modeli...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:25, 19 Cze 2006    Temat postu:

No IMO Hama to wciąż skonwertowany Gamling. Ciekawe jak będą wyglądać Hammerhand i Healm's Guard.

Fifiberd napisał:

[b]Elves
Elven Chariots


Nie no - takei coś było zabawne dopóki było tylko jakąś radosną konwersją. A jak teraz będzie normalną, legalnajednostka to przegięcie. No Elfom to już tylko rydwanu brakowało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Wto 13:19, 20 Cze 2006    Temat postu:

A teraz z innej beczki:



Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:22, 20 Cze 2006    Temat postu:

oo looool :rotfl:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ullmo



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:13, 20 Cze 2006    Temat postu:

Świetne <buehehe>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 15:08, 27 Lip 2006    Temat postu:

Cytat:
Had a good look at this today and it looks nice, lots of reworked scenarios, scenery tips, painting guides and info.

Interesting rules for some of the scenarios, looks like the spectres are (at least in this book) scenario specific tho there are generic rules for them, with an interesting special ability, kind of like the "Compel" magical effect.

Morgul Stalkers are interesting as well, listed as being Orcs who have fallen under the influence of the Witch King, hence, I guess, the "Orcish Wraith" appearance, they also pop up in the same scenario as the Spectres. Special ability for these guys is similar to that of Elvish Cloaks...so kind of an elite Orc sneaky guy.

Feral Uruk Hai look to be very similar to Beserkers, I'm picking Beserkers for a scout army.

Vrasku has a similar deal to Haldir in terms of the special rules for the CROSSBOW OF DOOM!!! Still to big for my taste but there you go.

Ugluk's rule is really neat, very characterful and Orcy. I Love it! IIRC his name is "Ugluk Head Taker" which should give you an indication! Suffice to say it will be a good idea to keep a few lowly orcs near Ugluk when Courage rolls need to be taken!!!

The Isenguard Troll rules, IIRC look to be similar to Mordor Troll, but with a kick ass D. Really like the mini (Ducks for cover!)

All the Rohirrim heroes look good, Erkenbrand shaping up to be tough with a higher than usual D I think?

Th Ent looked pretty standard as far as animated trees go!

Rohan Outriders are better at shooting than normal Rohirrim and are more likely to survive wounds...at least once anyway!

Osgiliath Vets looked nice, really like the minis, and have quite a cool special rule related to Boromir and Faramir, that makes them a bit harder than your average WoMT.

Dunlendings are in there, but interestingly not the extra ones mentioned in LOME, so no cavalry, Beserkers, Royal Blood Huscarls, so I guess there must be another supplement at some point in the future to include the extra guys...slightly frustrating!

Plus there are a few photos in the book of the "Mystery Uruk Hai scout with Two Handed Axe" that surfaced a while back. Guy in the shop thought it was an Uruk Scout captain, but had no idea as to its availability.


Koleś twierdzi, że widział podręcznik TTT, Morgul Stalkersi mogą być ciekawi, no i Erkenbrand ma mieć wyższą obronę od innych bohaterów Rohanu... No i prawdopodobny podział na armie(nie pełny)...:

The Lost Kingdom(czemu nie Arnor?)

Arvedui, Last King of Arnor
Malbeth the seer
Captain of Arnor
Warrior of Arnor
Ranger of Arnor
Arathorn

Gwaith-i-Mirdain(Eriador byłby prostszy?)

Guardian of the Havens
Elf Knight
Elf Ranger
Celebrimbor
Elf chariot
Elf war catapult

Elves of the Lady(Lorien też...)

Galhadrim Warrior
Galhadrim Knight
Galhadrim Pathwalker
Galhadrim sige catapult

Shadows of Mirkwood(fajne dopakowanie do Dol Goldur by było)

Warewolves
Vampires
Black Hearted trees

Shepards of the Trees(Fangorn nie lepiej brzmi?)

Quickbeam
Beechbone
Huorn

The Hammerhand

Helm Hammerhand
Helm's Guard

Defenders of Gondor(wszystkich lenników GW wżuciło do kupy i nazwało tak jak nazwało...)

Forlong the fat
Captain of Dol-amroth
Angbor the fearless
Axemen of Lossnarch
Men-at -arms of Dol-amroth
Clansmen of Lamedon
Captain of Numenor
Rider of the dead

The Iron Hills

Dwarven Ballista
Durin
Madrin
Dwarf tunnel-fighting team
Iron Guard
Dwarf Ranger

Wild Men of the Woods

Ghan-buri-ghan
Woses Warrior

Guardians of the Vale

Landroval
Meneldor
Grimbeorn
Beornings

Terrors of the North(nie lepiej podzielić było na Angmar i Góry Mgliste?)

Moria goblin prowler
Buhrdur
Shade
Spectre

Men of Darkness(Dunland zostanie dopakowaną armią...)

Royal blood Chieftain
Royalblood Huscarl
Dunlending Chieftain
Dunland Berserker
Dunland Horseman
Bill Ferny

The Kings Men(Nie lepiej zrobić by było Black Numenorians?)

Black Numenorian
Black Numenorian Warrior
Black Numenorian catapult

East rising(Dziwna nazwa...)

Dragon Guard(so to?)
Easterling King
Easterling siege bow
Keiseimu,Ravager of Ithilien

Dark lands of the South(Fajniej brzmiało Harad, ale przynajmniej będzie teraz lepszy :])

Watcher of Karna
Serpent Rider
Serpent Guard
Haradrim King
Mahud King
Mahud Tribesmaster
Mahud Warrior
Mahud Raider
Half troll

The Black Sails(Czarne Żagle?)

Dalanyr, Fleets Master of Umbar
Cosairs
Cosair Captain
Cosair Bo'sun
Cosair Reaver
Cosair Arbalester
Cosair Balista

Shapes and Creatures(To chyba do WFB?[prócz ostatniego])

Dragon
Cave Drake
Stone Giant
Gulavhar, the terror of Arnor


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:47, 27 Lip 2006    Temat postu:

Raider of the Dead? Co oni - chcą robić deadów na koniach? Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 16:34, 27 Lip 2006    Temat postu:

GW ma zamiar wypuścić nie tylko dedów na konikach, ale też wszystkie modele, które ukazały się w filmie, lecz nie miały jeszcze swoich figurek, będą też Rangersi Faramira konno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:28, 27 Lip 2006    Temat postu:

Taaaaaaaa, Elfy na rydwanach, deady na koniach. Czekam na konnego Saurona...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ullmo



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:18, 28 Lip 2006    Temat postu:

A może Mounted Ents albo Mounted Balrog? xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:54, 28 Lip 2006    Temat postu:

Gandalf na Encie Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:14, 28 Lip 2006    Temat postu:

No na Gwahirze chyba już może latać Razz Bo Radagast na pewno. Proponuje dac jakieś dziki czy coś Krasnoludom i Gimliego na to wsadzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 13:07, 28 Lip 2006    Temat postu:

Na Gwahirze już nikt nie może latać, a o krasnoludach dawałem wypowiedź kogoś z GW, o tym że może wprowadzą krasnoludy na wieżchowcach Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:43, 28 Lip 2006    Temat postu:

krasnoludy na czymkolwiek to pomyłka ... swopja droga kraśki są chwilowo mocno pokrywdzone i przydało by im się coś do wzmocnienia ... piechota z dodatkowym +1W czy coś ... bo teraz to cienko widze 1 kostke krasnali przeciw 3 elfim / 4-5 kostkom urukow czy nawet 2-3 kostkom pozostałych armii ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 19:51, 31 Lip 2006    Temat postu:

Koleś na forum Gidlia.pl napisał o dodatku LoME... dołowato że będą te podziały... Morannon'ów nie będize można z Trackersami łaczyć T_T, no i ofc nie podał kolo statystyk i kosztu każdej jednostki... Bracia również dostaną heavy armor...

Cytat:
Każda armia dzieli się na kilka części( nie ma tak że KODA są w jednej armi z FG zarówno jak Trackersi i Morannon:() np.
Rohan- "The RIDERS OF EORL"(Eorl, wszyscy konno) , "THE HOST OF THE HAMMERHEAD"(UWAGA HAMMERHEAD za 100pts i koń za 10pts i"THEODEN'S HOST"(Theoden i rodzinka), czyli w każdym odłamie są klimatyczne jednostki i klimatyczni bohatereowie związane z tym odłamem:D
Rozwiązanie problemu ze scoutami krasnoludzkimi:
Znajdują się oni w TYLKO Ereborze i Khazad-Dum.
Są to goście za 7pkt wejściowo i można im dokupić:
Longbow za 3 pkt
Throwing axes za 3pkt
Oburak za free

dalej ciekawostki nowych jednostek ::::
GALADRIM SIGE CATAPULT-95pts
dodatki (nie chce mi się pisać)
Galadhrim Knight
Kawaleria leśniakóe za 15pts
można im kupić:
elf bow za 2 pts
Elven Blade za 1pts
banner za 35pts
(kusząca propozycja...)
Rohan out raider za 10 pts
koń za 5pkt
(Kusząca propozycja ale oni tylko są w tym lepsi że mają 1Losu... , osobiście wolał bym 1Potęgi ale ważne że jest:D
RRG podrożało o 1 pkt ale za to mają BOW ZA FREE
Hammerhead100pkt
+koń10pkt
(to pozostaje tajemnicą... Jeszcze nawet nie ma fikurki a co dopiero statsy:D...)
Hamerhead gurd 10pkt
koń za 6pkt
\pewnie coś takiego jak RRG/
I uwaga za1 pkt knight of MT można dokupić tarcze ..hurra....
I coś dla oddzielnej armii Dol Amroth...
-Forlong the Fat-60
+koń10pkt
-Angbor the Fearlees-55pkt
Clansman of Lamendon-6pkt
Men at arms of Dol Amroth-8pkt
+PIKA -1pkt ;D
+banner 25pkt
Axman-8pkt
+banner 25pkt
(Tylko gdzie łuki w Dol Amroth...ech...)
Osgiliath Veteran-8pkt
wszystko tak jak minas tylko C4...
wszystko to samo do wykupienia...
(spodziewałem się czegoś lepszego)...
UWAGA RIDER OF DEAD za 20pkt
(wow..)
Dwarven Balista-60pkt!!!
kilka pcji do wykupienia
Durin-160pkt (Pewnie Kooozak)
Mardin-(75) , pewnie taki Balin
Iron Guard-15pkt (pewnie taki berseker tylko mestwo mniejsze )
Smeagol-25pkt(można go w dobrze wystawiać), The Wanderers in the wind wraz z Glorem i Murinem i Drarem etc.
Ghan-buri-ghan-45pkt
Nowe orzełki Theoden:D:
-Bohy:
Gwaihir-125pkt
Landdroval-100pkt
Meneldor-100pkt
Grimbeorn-65pkt
Beorning-8pkt
W odłamie Morii są Batsy a w innym Giant spidery i Wild wargii
w angmarze z nowości Shade-100pkt????
Fearl Uruk Hai za 13pkt
Vrasku, koleś z kuszą co trafia na 3+ za 60pkt
Troll z Isenu 110pkt, ma 8D i 6F(pooolewka, kompletna kicha....)
Dunlandczucy mają kawalerie za 11pkt (łuk i tarcza po 1pkt) i bersekerów za 11pkt i jeszcze tam jakiś gwardzistów
W Dol Guldur nic sie nie zmieniło poza tym że nie ma Trackerów hahahahha....)
a mozę nie wszystkoi
-jakiś Werewolf-50pkt?
-I drzewo-50pkt
-Mordor troll któremu można dokupić wardrumza-50pkt
(już można tak każdemu:D)
-A w Variags of Khand
jakiś Keiseimu, Ravanger of Ithilien-95pkt
-Chariot-30pkt
A do Haradziku:
Watcher of Karna???za 9pkt
i w Far Haradze mumak za 300! i Half Troll za 11pkt
I uMbar..
A to będzie nespodzianka...Razz i tacy jak Dragon i Cave drake tak że ale to będą tacy mocarze jak Barlog...
Arnor a tak...
-Warrior of Arnor-8pkt
+banner 30pkt
-Malbath the Seer-75
-ranger of arnor-8pkt
włócznia1pkt
King Arnoru-70pkt...
w Shire mamy aragorna...
A Gilowi oprócz tarczy wykupiamy konia za 15pkt i to uzbrojonego,
Wysokie mają katapultę100 i cięzką kawalerie za 20pkt.. i chariot za 30 i rangera za 11 i nowy boh za 140pkt-Celebrimbor:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:09, 31 Lip 2006    Temat postu:

100 pkt... Za taki koszt to ma być super, bo jak dostanę kolejna kopię Eomera to zabiję. I ta jego super armia - całe dwie jednostki Laughing (chyba że podstawowi Warriors of Rohan i Riders of Rohan są uniwersalni i wchodzą wszędzie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Thingol3



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 22:48, 02 Sie 2006    Temat postu:

Nowe szczegóły na temat podziałów w LoDME, prosto z forum Twierdzy.


Cytat:
Isengardy wg tego są 4:

a) skauty i ferale z Uglukiem, Lutrzem, kap bez opcji ciężkiej zbroi , Vrasku, Sharku z Wargami,

b) Saruman+Grima +twarde uruki, berki, Isen troll +skauci, balista, demolition team

c) Dunland z kilkoma nowymi, co nie wyszły

d) bandyci Sharkeya wzmocnoieni orkami i wild wargami +Wildmeny z Dunlandu z szefem

Od razu mówię - armylistów nie będę przepisywać więcej, bo raczej nie wejdą w takiej postaci.

LOME NIE ZAWIERA STATÓW - TYLKO KOSZT PUNKTOWY

profil spectrów na bank ulegnie zmianie. Paranoją jest że w Angmarze nie ma Witch Kinga - można go dołączyć tylko jako allied force z wydanych już jednostek są tam trolle, orki, dzkie wargi z szefem i Barrow Wighty.

LEGIONY NIE OBSŁUGUJĄ JEDNOSTEK Z WD!!!!!!!!!!!


Co do mieszania armylistów - pod każdym jest liczba dostępnych sojuszy> Kiedy decydujesz się na sojusz, kontyngent sojuszniczy musi mieć swojego wodza, czyli jka np. łączysz Gondor z Rohanem, to musisz mieć i boha Gondoru i Rohanu. Limit dla każdej nacji liczymy osobno.

Morannony i Tracki to obręb 1 armulistu - wystarczy 1 heros z niego

Co do Morguli, to miałem na myśli MOrgul Knighty, które sądząc po koszcie zostaną ciężką kawalerią.


Gondory to

a)Lenna +Rangerzy. Dziwne że ani słowa o Morthrondach,

b)Wieża Ectheliona zawiera cały Gondor oprócz Gandzi i Rangerów oraz Lenników właśnie

c) najbardziej bez sensu - armia MT - jedyni herosi to Król Ludzi i kap Gondoru+ WOMT, KOMT, CG, FG, rangery, Trebusz - bez avengera

jest jeszcze Ithilien z Farkiem, Madrilem Cirionem Damrodem Capem MT, Womt, rangerami, veteranami i CG


Mordorów jest kilka - różnią się praktycznie 1 bohem i kompletnie bez sensu podzielili jednostki - na bank sedziowie to zmienią

Chyba najbardziej PG jest to właśnie - Cirth Ungol z Szagratem, Gorbagiem, Mordor UH+ich kap, Orc Shaman, Orc Capitan, Szeloba, Orki, warg Ridery, Siege Bow, Tracki, Troll z opcją bębny za 50 pkt !! i katapulta

Wg tego Umarli z Bagiel będą członkami armylistu Minas Morgul


Namieszało GW strasznie Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:13, 03 Sie 2006    Temat postu:

do tego stopnia, że jako wlotra nie gram to nie mam już zielonego pojęcia kto u kogo i z kim i pewnie bym miał problem z odróżnieniem mordoru od isengardu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:32, 04 Sie 2006    Temat postu:

No imozna było obejrzeć podręcznik w sklepie. GW ma co raz głupsze pomysły. Smoki bez ziania ogniem, latania ROX (tzn. mają to, jak im sie dokupi po 50 punktów każde)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:11, 05 Sie 2006    Temat postu:

moze zrobią tańszego gandalfa bez czarów ;d było by wesoło Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 22:06, 18 Sie 2006    Temat postu:

Kiedyś mówiłem o concept artach krasnoludów, myśle, że to co trzyma ten pierwszy to włócznia. Oto obrazek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ullmo



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:41, 19 Sie 2006    Temat postu:

A ja myśle, że to dwuręczny topór z obosiecznym ostrzem. Ale co to jest na prawde to wie chyba tylko autor tego arta Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:08, 19 Sie 2006    Temat postu:

To jest taka taca do pieczenia chleba najprawdopodobniej. Taka poza tez jak przy wkladaniu chleba do pieca. Wnioskuje iz sa to 2 krasnoludzcy kuchmistrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Inne Bitewniaki / LOTR Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin