Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lord of The Rings bitewniak - marudzenie ogólne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Inne Bitewniaki / LOTR
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:46, 29 Mar 2006    Temat postu: Lord of The Rings bitewniak - marudzenie ogólne

LotR jest prostym systemem, wręcz za prostym. Dlatego dla początkujących jest fajny, ale jak zobaczy się choćby Warhammera czy Chronopię to juz nie chce się do Władcy wracać. Nadal liczę na obecnośc podręcznika, jak Eorl bedzie fajny to moze go kiedys kupię, żeby mój Rohan wspomógł Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pią 21:31, 31 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:30, 30 Mar 2006    Temat postu:

do Chronopi raczej bym nie wrócił bo figurki mi się nie podobają, a Warhammer, taak ale tylko 40.000 :]
w porównaniu z młotkie Lotr napewno jest prosty, ale czy za prosty?
mi przede wszystkim podobają się modele, natomiast proste zasady nadają grze tempa, nie uważasz? :]
a potężne bitwy na np 1000 pkt wyglądają naprawdę efektownie :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:12, 30 Mar 2006    Temat postu:

No nie wiem, czy tempem można nazwać robienie rozpiski tak, żeby mieć więcej łuków niz przeciwnik i potem czekać na to, aż on podejdzie. A i tak to tempo leży, bo upraszczano tak, że w efekcie wiekszość jednostek schodzi na 5+. 1/3 szansy, ze atak sie uda. Najwieksze uproszczenie, i najboleśniejsze, zasad dotyczy strzelania - zero modyfikatorów, choćby za zasięg. O ile u Goblinów może i tak nie boli, bo one i tak trafiają zawsze na 5+ (ale znowu ich moze być dużo, wiec któryś w końcu trafi), to już Elfy walące na 3+ z każdej odległości są przegiete maksymalnie. Podobnie jak kusze z siła 4 i zasięgiem łuku. Brak też jakichkolwiek bonusów za szarżę. Brak opcji biegu. Mała różnorodnosc broni - w innych systemach topór to topór a miecz to miecz - tutaj nie ma miedzy nimi różnicy. Podobnie z włóczniami - patyk goblina potrafi tyle samo co kilka razy większa włócznia trolla. No i na koniec moje cacko ulubione - Goblinek zasłaniajacy trolla przed strzałami i bzdurna zasada nie pozwalajaca dobrym walić do walczących wręcz. Ten pierwszy to istny majstersztyk - Goblin chyba podskakuje i lapie wszystkie strzały w zęby, żeby ten troll nie oberwał. Drugi śmieszny - Elrond stoi otoczony przez kilkanaście Golblinów. Normalnie żaden Elf by nawet się nie zastanawiał - w końcu przy jego umiejetnościach szansa, że trafi Elronda jest bliska zeru. W grze nie ma możliwości strzału, bo "moze zranić sprzymierzeńca". Pffff.

LotR zły nie jest, po prostu zasadami odstaje od innych systemów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Czw 19:09, 30 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:08, 30 Mar 2006    Temat postu:

Cytat:
robienie rozpiski tak, żeby mieć więcej łuków niz przeciwnik i potem czekać na to, aż on podejdzie

- 33% i po campowaniu. gra bez uwzględnienia tej zasady z przeciwnikiem, który daje łuk każdej jednostce jest z goła beznadziejna.
poza tym w najnowszym podręczniku [lord of the rings strategy battle game] autorzy podkreślają, by tego używac
Cytat:
strzelania - zero modyfikatorów, choćby za zasięg

Cytat:
Brak też jakichkolwiek bonusów za szarżę

Cytat:
Mała różnorodnosc broni

- masz rację, ale jeśli nie gramy w turnieju, tylko towarzysko grę możemy ubarwic
Cytat:
Goblinek zasłaniajacy trolla przed strzałami

- przyznaje, że przerwe w grze mam dużą, teraz dopiero do niej wracam, ale wydaje mi się, że co nie co pamiętam.
jednostka drugą może zasłonic tylko wtedy, gdy ich podstawki są identyczne.

zresztą, no co kto lubi :] Lotr i tak daje wiele możliwości w kwestii taktyki, a bitwy są ciekawe
jeszcze jednym elementem, który mi się w Lotrze podoba to to, że prowadzę do bitwy całą, potężną armie z wieloma jednostkami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:30, 30 Mar 2006    Temat postu:

Cytat:
- 33% i po campowaniu. gra bez uwzględnienia tej zasady z przeciwnikiem, który daje łuk każdej jednostce jest z goła beznadziejna.

Sentinel za 20 ptk + 2 hobbitkow po 3 ptk ... ładne mi 33% ;p

Cytat:
zresztą, no co kto lubi :] Lotr i tak daje wiele możliwości w kwestii taktyki, a bitwy są ciekawe
jeszcze jednym elementem, który mi się w Lotrze podoba to to, że prowadzę do bitwy całą, potężną armie z wieloma jednostkami.

Tutaj przyznaje racje ... Warhammer niestety ma swoje prostokatne regimenty co zabija znacząco poczucie wielkości armii a aktualnei lotr jest również najtanszym systemem (plastiki) jesli chodzi o ilośc modeli na 100 zł...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:02, 30 Mar 2006    Temat postu:

Tomek napisał:
Cytat:
robienie rozpiski tak, żeby mieć więcej łuków niz przeciwnik i potem czekać na to, aż on podejdzie

- 33% i po campowaniu. gra bez uwzględnienia tej zasady z przeciwnikiem, który daje łuk każdej jednostce jest z goła beznadziejna.
poza tym w najnowszym podręczniku [lord of the rings strategy battle game] autorzy podkreślają, by tego używac


Tyle że te 33% dotyczy ilości modeli, a nie punktów. Przy 60 modelach łuki będzie mieć 20 z nich - to już jest siła. A wyciągnąc tyle u Hobbitów czy Goblinów to żaden problem. Nawet biorąc pod uwagę turniejowe ograniczenie, że ilość modeli ma być równa 1/10 limitu punktowego, to i tak łuki sa przegięte. Ba, na 600 pkt nawet u Wysokich Elfów to wyciągnie. O Wood Elfach już nie mówię - wyciągnie nimi 60 modeli, 40 da zbroję i tarczę, a 20 łuk i Elven Blade. Masakra.

A co do zasady blokowania - może ją zmienili, ale dawniej jej nie było - na cytadeli pełno porad gry Morią w stylu: Goblinki z przodu i troll za nimi, żeby Goby zasłaniały trolla, bo ten od strzał szybko schodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ullmo



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:58, 30 Mar 2006    Temat postu:

Bambusek napisał:
żeby mój Rohan wspomógł Wink

O widzę, że nareszcie jakiś sojusznik się pojawił ;P Ja podobnie jak Tomek mam ładną przerwę w grze/malowaniu i spore braki, ale za poltora-dwa miesiące do tego wracam. Juz postanowione. Razz Kwestią do rozstrzygnięcia pozostaje jeszcze tylko to czy powrót do lotra czy może zaczęcie konfrontacji od podstaw. Ale to się pomyśli jeszcze Smile
pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Czw 21:11, 30 Mar 2006    Temat postu:

Ullmo napisał:
Kwestią do rozstrzygnięcia pozostaje jeszcze tylko to czy powrót do lotra czy może zaczęcie konfrontacji od podstaw.


No chłopaki, trzy-czte-ry: Konfra, Konfra, Konfra... Wink

A może i to i to? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ullmo



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:26, 30 Mar 2006    Temat postu:

Lotr stoi ciągle na półce (ewentualnie leży upchany po szufladach Razz ), więc nawet nie musialbym nic kupować nowego (w sumie jedyną nowością jaka by mnie interesowała to Eorl). A Wilczarze kuszą, kuszą Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:14, 30 Mar 2006    Temat postu:

To co mnie boli w Rohanie to straszna bieda tej armii. Box piechoty, box kawalerii, blisterek Royal Guardów (3 pieszych albo 1 konny) i bohaterowie. Koniec jednostek Rohanu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
zuber



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:15, 30 Mar 2006    Temat postu:

A mieliście już może podręcznik do Shadow już w ręku? Eorl robi coś ciekawego? I jak Easterlingowie punktowo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 22:19, 30 Mar 2006    Temat postu:

Lecz w remake dodatku TTT mają wyjść Rohan Outriders no i dużo imiennych bohów do Rohanu. W Rohanie boli mnie również throwing weapon za 2ptk :/. Jeszcze opublikuje tu nowinki wyszperane przez KedzioR_ovo z forum lotr.hk:

Cytat:
FotN --
Throwing Daggers for Wood Elves.
Poisonous Spiders that have the "Knockdown" ability on the charge.
Sentinels can play three different songs on their instruments that either help you or hinder your enemy.
Castellans = animated suits of armor that serve as the Ringwraiths' lieutenants. Apparently they're pretty tough.
The last scenario is apparently a hero duel with the entire White Council vs. the Necromancer, Ringwraiths, and Castellans. Sounds pretty darn interesting.

Next Supplement = "Legions of Middle-Earth"
GW finally addresses the issue of themed armies.
Supposed to be 50-60 different themes from which one can choose. e.g. Rohan -- Defense of Helm's Deep, Erkenbrand's Raiders, Eorl the Young's Riders.
This is not supposed to determine which minis you choose, but is designed to help us determine what troop types would fit within a particular theme.

Two Towers Supplement
Not much in this part of the presentation.
New troop type -- Rohan Outriders = Supposedly the best of the best horsemen.
New named heroes for Isengard
--Rasbut?? (not sure on this name) -- Part of the group that kidnapped Merry and Pippin. The only one to survive. Wears scout armor and carries a crossbow.
--Uguk Head-taker



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
zuber



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:27, 30 Mar 2006    Temat postu:

Ba, ale kiedy to wyjdzie - tutaj chodzi mi o Legions of the Middle Earth?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 6:23, 31 Mar 2006    Temat postu:

Wiem, że The Two Towers zapowiedziano na koniec tego roku lub początek następnego. Bo też mówili, że GW zamierza wydać plastikowe kraśki na początku 2007 roku lub w jego II kwartale. Więc LoME powinno wyjść lipiec-wrzesień może październik według moich obliczeń, ponieważ modele FotN mają wychodzić do początku czerwca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:29, 31 Mar 2006    Temat postu:

zuber napisał:
A mieliście już może podręcznik do Shadow już w ręku? Eorl robi coś ciekawego?


Ja widziałem, specjanie dla niego przeglądałem podręcznik. Ma imiennego konika z Obroną 6 i 28 cm zasiegu. Sam Eorl ma ciężki pancerz, tarczę, włocznię do rzucania i broń ręczną. 6 Obrony, 4 sily, 5 Fighta i strzelanie na 4+, 2 ataki, 2 woundy, 3 potęgi, 2 Woli i Losu. Ponadto ma zdolność Expert Rider (jak każdy Rohirrim) i Legendary hero (jak w turze uzywa pierwszego punktu potęgi to rzucasz kostką - na 4+ ten punkt jest darmowy i nie uszczupla puli Eorla). Kosztuje 90 pkt. Czyli jak Eomer, tylko 1 Obrony mniej, 5 pkt tańszy i specjalna zasada. (konika ma od razu wpisanego w koszt).

Fifiberd napisał:
Lecz w remake dodatku TTT mają wyjść Rohan Outriders no i dużo imiennych bohów do Rohanu. W Rohanie boli mnie również throwing weapon za 2ptk :/.


Tylko ile trzeba na nich poczekać Wink A co do Throwing Waepon - Royal Guardzi maja je darmowe (a przynajmniej mieli), a koszt jeszcze taki zły nie jest - za dodatkowe 2 pkt masz broń z zasiegiem 20 cm, siła 3, brakiem kary do ruchu i możliwością użycia w fazie ruchu. U piechoty to moze i pic na wodę nieco, ale kawaleria ma juz łatwiej tego użyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 13:31, 31 Mar 2006    Temat postu:

Największą wtopą GW w SotE jest Eorl... Powinien mieć 7 obrony i 6 walki, tak samo jak Eomer powinien mieć 6 walki. w książce pisali, że Aragorn i Eomer władali mieczem na równym poziomie... Zresztą Rohan do remake TTT będzie olewany przez GW choć to najlepsza armia pod względem klimatu, lecz ja i tak wole Mordor etc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:23, 31 Mar 2006    Temat postu:

Fifiberd napisał:
Największą wtopą GW w SotE jest Eorl... Powinien mieć 7 obrony i 6 walki, tak samo jak Eomer powinien mieć 6 walki. w książce pisali, że Aragorn i Eomer władali mieczem na równym poziomie... Zresztą Rohan do remake TTT będzie olewany przez GW choć to najlepsza armia pod względem klimatu, lecz ja i tak wole Mordor etc.


Rohan był zawsze olewany. Wszystko mu dali w TTT, a potem już tylko wyglad figsów zmieniali. co do obrony Eorla - też mam wrażenie, ze ta obrona jest za niska - Eomer z takim samym wyposażeniem ma 7. Te 5 pkt dałoby się przeboleć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 20:51, 31 Mar 2006    Temat postu:

Bambusek napisał:
Rohan był zawsze olewany. Wszystko mu dali w TTT, a potem już tylko wyglad figsów zmieniali. co do obrony Eorla - też mam wrażenie, ze ta obrona jest za niska - Eomer z takim samym wyposażeniem ma 7. Te 5 pkt dałoby się przeboleć.


Ale popatrz Eorl ze zwykłą zbroją ma 5 obrony, więc ze zbroją i tarczą powinien mieć te zasłużone 7 obrony. Czytałem już wiele wypowiedzi o Eorl'u i niektórzy dalej wolą wystawić Eomera. Zresztą taki Rohański kapitan może mieć 7 obrony więc czemu Eorl też nie posiada takowego współczynnika :/ . A i mam pytanie do włóczni Easterlingów czy kosztują one 2ptk i mogą wspierać z 3 rzędu? Słyszałem coś takiego i chciałem się upewnić.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:26, 31 Mar 2006    Temat postu:

Musisz jutro w sklepie sprawdzić. Wiem, ze Easterlingowie mają zasadę Falanga, ale jak to działa to nei czytałem.

Jak Eorl ze zwykła zbroją ma 5, to GW olało własne zasady, dając mu tylko 6:/ Tak, jakby pomineli bonus za tarczę albo nagle jego ciężka zbroja dawała tylko +1 zamiast +2. (wyraźnie w profilu ma wpisane heavy armor). No i znowu Rohan jest pokrzywdzony... Albo GW sie przestraszyło, że bedą mędzić o "przegiętym" Rohanie. Ciekawe czemu jakos nie przeszkadzało im to jak tworzyli Elfy, Hobbitów czy kuszników Uruków....

Jako że ktoś załozył oddzielne podforum dla LotRa to posty przenioslem, żeby w tamtym temacie nie ciągnąc off topu. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:36, 31 Mar 2006    Temat postu:

Przeniosłem dyskusje do nowego działu. Za wszystkie posty zgubione podczas teleportu najmocniej przepraszam.

A swoja droga ktoś wie jak do diabła działa ten rydwan ? pisze ze jak bestia czy orzełek tylko z małymi wyjatkami. tyle tylko ze z tego co pamietam bestia dodawala swoje akcje do walki a rydwan jakos ani akcji ani fight nie ma ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
mythos
Robert
Robert


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:29, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Jedno pytanie mam do znawców tematu co to ma być te TTT (ozumiem że The Two Towers) ale czym to się różni od poprzedniego dodatku o podobnie brzmiącej nazwie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:33, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Dokladnie The two Towers. To ma być suplement - da nowe jednostki, pewnei cos nieznacznie zmieni w zasadach i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:05, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Po prostu przelecieli juz cały film wiec lecą od początku z uzupełnieniami .... tutaj dadza plastiki tutja jakiegoś bohatera (nowego lub alternatywnego) itp Wink ... w koncu kto kupil hobbitkow to kupil a teraz trzeba komus przypakowac cos mocniejszego Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
golomb ironwing



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 17:32, 20 Kwi 2006    Temat postu:

tak jest!!
krzywdzony rohan wkońcu będzie miał zaplecze...
licze że sklep nie przegapi sprawy bo kilka figsów zawsze moge kupić Very Happy
i swoją drogą przypominam o trawce statycznej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:34, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Nie będzie miał, bo ci Outriders zapowiadają się biednie. Ich tylko statsy Royal Guardów moga ratować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:17, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Zastanawiałem sie, dlaczego Goldberry jest zbanowana na turniejach (bo że Bombadila banują to rozumiem). No i się dowiedzialem - Refreshing Song.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 7:05, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Taak Refreshing Song jest fajna... I to bardzo Laughing. Zresztą Jagodzie i Bombadiolowi GW musiałoby statystyki wymyślić. Powracając do sprawy Rohanu, Bambusek poczekaj na suplement Return of the King może tam coś dołożą do armii Jeźdźców Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:01, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Zastanawiałem sie, dlaczego Goldberry jest zbanowana na turniejach (bo że Bombadila banują to rozumiem). No i się dowiedzialem - Refreshing Song.

zerknąłem do podręcznika i rzeczywiście to tam jest ...
ale zeb bylo weselej ma to i ona i on. Poza tym Wszystko w 14 cm od nich nie musi testować odwagi (automatycznie zdaje).

Strefa kontroli Goldbery jest nieprzekraczalna dla przeciwnika ale i ona nie może podchodzic do wroga na 2 cm.

Bombadil za to sam decyduje czy cos moze podejść czy nie i sam może atakować co więcej jego strona starcia zawsz wygrywa (tylko hitów nie wypłaca Cool ) ...
to tyle Rolling Eyes

inna sprawa ze to modele nie takie tanie punktowo ...
a i pisze ze nie mozna nimi grac w bitwach poza jego lasem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:28, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Taaaaa, dołożą kolejny klon Eomera z jakimiś niewielkimi zmianami dla niepoznaki.

A nad Refreshing Song to chyba miesiace myśleli, bo od ręki nie da rady wynaleźć czegoś tak przegiętego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Inne Bitewniaki / LOTR Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin