Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 11:29, 09 Gru 2007 Temat postu: bla bla |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:51, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 17:24, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Die Verdichtung auf den Stra&#-33;en kann dazu f&#-4;hren, dass die Leute nicht mehr fahren, sondern fliegen werden. Ich bin &#-4;berzeugt, dass verschiedene Flieger &#-4;blich werden.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Liczko¶
Do³±czy³: 07 Mar 2008
Posty: 109
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z t±d...
|
Wys³any: Czw 8:27, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
moze mi kot¶ wyt³umaczyæ po co jest ten temat?? Do po³owy zrozumia³em ¿e s± jakie¶ zadania ale wypowied¼ Grabarza i nazwa tematu mnie zbi³a z tropu
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 12:38, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
temat jest po to jak ktos potrzebuje szybko cos zapisac sobie na chwile w necie to wrzuca. Ja np schodzilem z kompa bez drukarki na kom z drukarka i musialem miec te zdania gdzies zachowane, to wkleilem na forum (mialem do wyboru wyslac sobie samemu maila ale zeszloby duzo wiecej czasu).
Z Linuxem tez kiedys potrzebowalem zapisac sobie ten link, to go wkleilem. Taki notatnik po prostu tu jest.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 13:12, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ten temat nie jest do zadawania pytañ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 16:49, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
spox shever - ten temat to w zasadzi tak taki smietnik troche
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:06, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 5:29, 18 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ninaziz
Kathulhu
Do³±czy³: 21 Cze 2007
Posty: 238
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:13, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
tram ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 12:17, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
test ip
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:33, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: ¦ro 15:04, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Z zajêæ z latexa:
\documentclass{article}
\usepackage{polski}
\usepackage{amsmath}
\usepackage{amssymb}
\usepackage{latexsym}
\usepackage[margin=1.5cm]{geometry}
\begin{document}
\begin{equation} \label{wz1}
\frac{1+x}{y+x} = \sqrt{x^2 + y^2}
\end{equation}
\begin{equation}
\frac{1+x}{y+x} = \sqrt{x^2 + y^2}
\end{equation}
ze wzoru (\ref{wz1}, strona \pageref{wz1}) lub \eqref{wz1}
tak samo mo¿na robiæ z sekcjami
\end{document}
\left{} \right{} dla niczego \right.
Macierz
\begin{equation}
\left[
\begin{array}{ccc}
a&b&c\\
c&d&e\\
f&g&\lambda
\end{array}
\right]
\end {equation}
\begin{equation}
f(x) = \left \{
\begin{array}{cr}
x^2&\text{dla} \ x\geqslant 0\\
-x&\text{dla} \; x>0
\end{array}
\right.
\end{equation}
odstepy: \, \ \; \quad \qquad \!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wookie dnia ¦ro 15:43, 27 Kwi 2011, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Czw 15:12, 13 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <math.h>
int main()
{ double a, b, c;
double x1, x2;
a=0;
printf ("Prosze podac wspolczynniki rownania kwadratowego ax^2 +bx +c\n");
printf("a=");
scanf ("%lf", &a);
printf("b=");
scanf ("%lf",&b);
printf("c=");
scanf ("%lf",&c);
printf("\n");
if (a==0){
if (b==0){
if (c==0) printf ("Rownanie tozsamosciowe\n"); else
printf ("Rownanie sprzeczne\n");
}
else{
x1= -b/c;
printf ("Przecienie z osia OX: %lf", x1);
}
}else
if ((pow(b, 2.0) - 4*a*c )>=0 ){
x1=(-b-sqrt(b*b - 4*a*c)) /(2*a);
x2=(-b+sqrt(b*b - 4*a*c)) /(2*a);
if ((pow(b, 2.0) - 4*a*c )>0 ) printf ("Przecienie z osia OX: %lf, %lf\n", x1, x2); else printf ("Przecienie z osia OX: %lf\n", x1);
}else printf ("Brak przeciec\n");
system("PAUSE");
return 0;
}
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wookie dnia Czw 15:23, 13 Pa¼ 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:14, 13 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
ambitny ten program ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Czw 15:22, 13 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
baaa.. ale jak¿e po¿yteczny, poczekaj jak dopisze modu³ idiotoodporny, wtedy 90% ludzi nie bedzie z niego moglo korzystaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wookie dnia Czw 15:23, 13 Pa¼ 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:46, 13 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
ale to jzu miliony ludzi pisa³y...
sam pisalem i w TP i w C ... w Eli i w excelu ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Czw 19:01, 13 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
Witamy na podstawach programowania semestr 1. Æwiczenia, na których niektórzy pisz± swój pierwszy program w ¿yciu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:05, 13 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
no nie mówie, ¿e od programowania SI powinni¶cie zaczynaæ ;P
tak tylko marudzê, ¿e pewnie jak zwykle siê od tego zacznie i na czym¶ niewiele bardziej skomplikowanym skoñczy je¶li sam do tego nie usi±dziesz - a ja nie usiad³em;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Czw 15:29, 27 Pa¼ 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Program kwadrat;
Uses crt, graph;
Var a, d,m,i, x, y:integer;
p:pointer;
w:word;
function putting (i, x, y, a:integer):integer;
var d:integer;
Begin
for d:=1 to i do
putimage(x+(a*d), y, p^, normalput);
if i<>0 then
putting (i-1, x+ (a div 2), y-(a+(a div 5)), a);
End;
Begin
readln(i);
x:=10;
y:=getmaxy+10;
randomize;
clrscr;
a:=10;
d:=detect;
initgraph (d, m, 'c:\bp\bgi');
x:=10;
y:=getmaxy-40;
setactivepage(1);
setfillstyle(1,2);
line(a div 2, 0, 0, a+(a div 5));
line(0,a+(a div 5),a,a+(a div 5));
line(a,a+(a div 5),a div 2,0);
floodfill(a div 2, a div 2, white);
w:=imagesize(0,0, a, a+(a div 5));
getmem (p, w);
getimage(0, 0, a, a+(a div 5), p^);
setactivepage(0);
putting (i, x, y, a);
repeat until keypressed;
closegraph;
End.
wilman.pl/d/ |
Tu mamy ciekawy artefakcik, patrz zwracanie funkcji policz pole
Cytat: |
#include <cstdlib>
#include <iostream>
#include <cstdio>
void wypiszwynik (int pole){
printf("Pole wynowi: %d\n", pole); }
int policzpole (int a, int b){
int pole;
pole=a*b;
}
int wczytaj(int* a, int* b){
int c, d;
printf ("Prosze podac wymiary\n");
scanf("%d", &c);
*a=c;
scanf("%d", &d);
*b=d;
return 0;
}
int main()
{ int a, b, pole;
wczytaj(&a, &b);
pole=policzpole(a, b);
wypiszwynik(pole);
system("PAUSE");
return 0;
}
|
Cytat: |
program Project1;
{$mode objfpc}{$H+}
uses
{$IFDEF UNIX}{$IFDEF UseCThreads}
cthreads,
{$ENDIF}{$ENDIF}
Classes;
{ you can add units after this }
{$R *.res}
{=========================TYPY===========================}
type
punkt2d=class
private
x,y:double;
public
procedure getx (a:double);
procedure gety (a:double);
function zwx:double;
function zwy:double;
procedure writepoint;
constructor Create; overload;
end;
odcinek=class
private
x1,x2:punkt2d;
dlugosc:double;
public
procedure setx1(x:punkt2d);
procedure setx2(x:punkt2d);
procedure liczdl;
procedure pokadl;
constructor Create; overload;
end;
trojkat=class
private
o1, o2, o3:odcinek;
obwod, pole:double;
public
procedure seto1(o:odcinek);
procedure seto2(o:odcinek);
procedure seto3(o:odcinek);
procedure ppole;
procedure pobwod;
procedure wypisz;
constructor Create; overload;
end;
{===============FUNKCJE PUNKTU============================}
function punkt2d.zwx:double;
begin
zwx:=x;
end;
function punkt2d.zwy:double;
begin
zwy:=y;
end;
procedure punkt2d.getx(a:double);
Begin
x:=a;
end;
procedure punkt2d.gety(a:double);
Begin
y:=a;
end;
procedure punkt2d.writepoint;
Begin
Writeln ('Wspolrzedne punktu: (', x:5:2, ' ;', y:5:2, ').');
end;
constructor punkt2d.Create;
begin
inherited;
end;
{==================FUNKCJE ODCINKA===========================}
constructor odcinek.Create;
begin
inherited;
end;
procedure odcinek.liczdl;
Begin
dlugosc:=sqrt((x1.x-x2.x)*(x1.x-x2.x)+(x1.y-x2.y)*(x1.y-x2.y));
end;
procedure odcinek.setx1(x:punkt2d);
Begin
x1:=x;
end;
procedure odcinek.setx2(x:punkt2d);
Begin
x2:=x;
end;
procedure odcinek.pokadl;
Begin
Writeln ('Dlugosc odcinka: ', dlugosc:5:2);
end;
{==================FUNKCJE TROJKATA===========================}
procedure seto1(o:odcinek);
begin
o1:=o;
end;
procedure seto2(o:odcinek);
begin
o2:=o;
end;
procedure seto3(o:odcinek);
begin
o3:=o;
end;
procedure ppole;
var d, d1, d2, d3:double;
begin
d1:=o1.dlugosc;
d2:=o2.dlugosc;
d3:=o3.dlugosc;
d:=(d1+d2+d3)/2;
pole:=sqrt(d*(d-d1)*(d-d2)*(d-d3));
end;
procedure pobwod;
begin
obwod:=o1.dlugosc+o2.dlugosc+o3.dlugosc;
end;
procedure wypisz;
Begin
Writeln ('Pole
end;
{==============BAZOWY PROGRAM=============================}
var cosik1, cosik2:punkt2d;
a, b, c, d:double;
odc1:odcinek;
begin
a:=1.0;
b:=5.0;c:=4.0;d:=3.0;
cosik1:=punkt2d.Create;
cosik2:=punkt2d.Create;
cosik1.getx(a);
cosik1.gety(b);
cosik1.writepoint;
cosik2.getx(c);
cosik2.gety(d);
cosik2.writepoint;
odc1:=odcinek.create;
odc1.setx1(cosik1);
odc1.setx2(cosik2);
odc1.liczdl;
odc1.pokadl;
readln;
end.
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wookie dnia ¦ro 13:08, 07 Mar 2012, w ca³o¶ci zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 4:59, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: ¦ro 13:28, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
#include <windows.h>
#include <conio.h>
#include <iostream>
using namespace std;
static int y=0;
static int x=0;
void wyswietl()
{
system("CLS");
for (int i=0;i<y;i++)
cout <<endl;
for (int i=0;i<x;i++)
cout <<" ";
cout <<"o";
}
DWORD WINAPI FunkcjaWatku(PVOID pvParam)
{
do
{
y++;
Sleep (500);
wyswietl();
}
while (0!=1);
}
int main()
{
x=5;
DWORD IdWatku;
CreateThread(NULL, 0, FunkcjaWatku, (PVOID)x, 0, &IdWatku);
char c;
do
{
c=getch();
if (c==97)
{
x--;
wyswietl();
}
if (c==100)
{
x++;
wyswietl();
}
}
while (0!=1);
return 0;
}
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 16:34, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
z³o i szatan
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: ¦ro 19:06, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
sam jeste¶ z³o i szatan, to jest moje przeznaczenie. Moj... TETRIS!!
#ifndef KALSY_H_
#define KALSY_H_
#include <cmath>
#include <iostream>
using namespace std;
class liczba
{
public:
liczba () {};
virtual int mod () const = 0;
virtual void show() const =0;
};
class Re: virtual public liczba
{
private:
int x;
public:
Re ()
{
x=0;
};
virtual int mod() const
{
return (x>0)?x;
};
virtual void SetRe(int a)
{
x=a;
};
int GetRe() const
{
return x;
};
virtual void show() const
{
cout <<x<<endl;
};
};
class Im: virtual public liczba
{
private:
int y;
public:
Im()
{
y=0;
};
virtual int mod()const
{
return (y>0)?y:-y;
};
virtual void SetIm(int a)
{
y=a;
};
virtual void show() const
{
cout <<y<<"i"<<endl;
};
int GetIm() const
{
return y;
};
};
class Zahl:public Re, public Im
{
public:
Zahl()
{
Re::SetRe(0);
Im::SetIm(0);
};
int mod() const
{
return sqrt (Re::GetRe()*Re::GetRe() + Im::GetIm()+Im::GetIm());
};
virtual void show() const
{
};
};
#endif
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wookie dnia Czw 14:56, 06 Gru 2012, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 10:26, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|