Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:13, 20 Sty 2007 Temat postu: Wielka Inkwizycja |
|
|
Termin: 24-25 marzec.
Konfra tam bedzie w formacie dru¿ynowym. 3 osobowe dru¿yny, rozpiski na 500 ap ka¿da. Ja i DW zapewne pojedziemy, potrzeba trzeciej osoby. Kto sie pisze? Zasady Konfry 3.5 (bez LOS) + limit Cordu na 2007 rok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:56, 20 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
tak przy wiekszej liczbie chetnych zrobimy minieliminacje
przy braku chetnych powybijamy szyby ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 10:28, 20 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
1. gdzie? Wawa?
2. ja mam miec 500pkt tak? A nie cala druzyna?
3. Nie mam jeszcze 500pkt a tylko 400 ;P. Cos pewnie bym dokupil jeszcze(radz±c siê z reszt± teammatesów ). Przeciez to dopiero za 2 miechy.
Wiec podsumowujac: jesli turniejek w Warszawie to chcialbym.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 10:39, 20 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
W Warszawie. No tak, ka¿dy z dru¿yny ma mieæ 500 ap, 500 ap na ca³± dru¿ynê by³oby bez sensu - bitwy by³yby mniejsze ni¿ na naszym turnieju
Na razie nie ma jeszcze regulaminu, ma byæ do koñca stycznia.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:35, 20 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
3. Nie mam jeszcze 500pkt a tylko 400 ;P. Cos pewnie bym dokupil jeszcze(radz±c siê z reszt± teammatesówWink ). Przeciez to dopiero za 2 miechy. |
grejt o to wlasnie chodzi zeby sk³ad by³ idealnie dopasowany pod ró¿ne zadania i pod konkretne wyniki (typu jeden dostaje najtrudniejszego przeciwnika i ma za zadanie nieprzegrac a pozostali proboja wygrac barrdziej ofensywnymi rozpiskami)
Swoja drog± sadze ze 500 ap umozliwi³oby wystawienie nawet i 2 teamów z P³ocka ... a to oznacza ze by³o by 100% na zajêcie przynajmniej przedostatniego miejsca ... choc przypominam ¿ê ostatnio by³o jzu blisko ¶rodka ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 20:52, 20 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie no, a¿ tak ¼le to nie bedzie. Jasne, ¿e pewnei znajd± siewymiatajace dru¿yny (ponoc Lublin jest mocny), ale przynajmniej nie ma zagrozenia 8 Royali.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 20:57, 20 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Je¶li bym pomalowa³ i dokupi³ kilka rzeczy, to bym siê powa¿nie zastanowi³ . Nawet moge byæ w tym 2 teamie, ¿eby nie psuæ Wam wyników .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 12:58, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Je¶li Warszawa to ja jestem za. A nawet bardzo bardzo za!
Moje figsy: 3Khor Warriors, Kael (1v2inc), Magnus(v Kulzarak), 2 *Bombarda, Earth Elemental.
1v2 blistry i bedzie mocne 500ap..
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:46, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja teraz opracowalem wstepna rozpiske ... tyle ze przydalo by sie ja przetestowac ale najpierw 1 model dokupic ...i ze 4 pomalowac
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:05, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ooo ja jestem zainteresowany ;>
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:37, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
JA mam ju¿ dwie. I te¿ trzeba by to potestowaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 20:06, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zasady turnieju. Najlepiej, ¿eby trzecia osoba w teamie mia³a all pomalowane, to bêd± bonusy fajne
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:34, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
dobra moj instant winer wzio³ w ³eb na skutek sêdziowskiej iterpretacji cordow ...
Wiêc proponuje zrobiæ Wewnêtrzny turniej na 500 ap ...
powiedzmy za jaki¶ tydzieñ zrobiliby¶my turniej na tyle ptk na zasadach cordowo-turniejowych + ewentualne scenariusze.
W zale¿no¶ci od liczby uczestników wy³oni siê jeden lub dwa teamy.
Na dzieñ dzisiejszy (w przypadku 6+ chetnych i gotowych do wyjazdu) proponuje zrobiæ teamy z miejsc 1-3 i 4-6 ale w razie jaki¶ wa¿nych* okoliczno¶ci zrobi se wyjatek.
*w teamie inkwizycyjnym nie mo¿e byæ dwoch takich samych armii.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:15, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Te. Ja dopiero w ¶rodê wracam i nie wiem czy bêde w stanie od razu dobiæ 100pkt jakichs sensownych (mysle o boxie odrzutowcow:P).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:44, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To sproksujesz i tyle. Ja sam nie wiem, czy bêdê mia³ wszystkie modele w rozpisce ju¿ czy jeszcze nie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:53, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, turniej byæ w pi±tek.
[link widoczny dla zalogowanych]
A grane na WI bêd±: Aarklash pigeon (5)
Bombs (
Dark soul (13)
Escort (15)
Take the position (1
W nawiasie to numery stron, na których jest opisany scenariusz.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:43, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No, zglaszaæ sie, bo trzeba powoli dru¿yny zg³aszaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:46, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jo. Juz z Arem gadalem. Jutro wpadne po szkole do sklepu co by rozpiske potestowac (mysle nad Meteorami i Blunderbussami i z rezygnacja z Khorów), bo dzis ze szkoly o 16.30 wyszedlem :F.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 17:51, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja równie¿ chêtny do gry, ale potrzebujê jeden (góra dwa) blister do 500pkt no i pomalowaæ ok 7 modeli - ale jak bêdzie trzeba to usi±dê i w weekend (góra dwa xD) i siê zrobi... albo raczej ja pomalujê.
Offcoz Wolfenami.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 18:21, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
dobra to na jutro mam nadzieje bambus wezmie wydruki scenariuszy
to albo sie pogra albo pomysli nad nimi .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 20:15, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmmm, zobaczê jak z powiomem tuszu u mnie Ale postarm sie wydrukowaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Sob 8:51, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cze¶c widzê ¿e dru¿yna nr.1 na WI józ w P³ocku jest stwo¿ona z :Dragon Warriora,Bambuska,Graba¿a. W takim razie mam pytanko do Fifiberda, Sheverish i Tomka którzy tak¿e wyra¿ali chêc wyjazdu na WI czy to dalej aktualne z ich strony i czy two¿ymy dru¿ynê nr.2 bo jak nie to ja jó¿ mazno³em posta do Sapera i Seby i jak nie z rodzimym P³ockiem to bêdê zmuszony zagrac z ch³opakami.A tak na marginesie Grabarz jak dalej chcesz co¶ szybkiego to mam 2 termo-priestów na razonbakach i 6 blunderbasów 6 plainsów i 6 borsów i wiele innych jakby¶ chcia³ co¶ po¿yczyc to napisz lub zadzwoñ 0-51-212-989.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:16, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Go³±b
¯eton reprezentuj±cy go³êbia jest umieszczony na ¶rodku sto³u.
Zasady specjalne:
Go³êbia imituje ¿eton ze zdolno¶ci± carry/1.
Model nios±cy go³êbia otrzymuje karê –1 do testu Ataku, Inicjatywy, Obrony oraz Celno¶ci ze wzglêdu na szamocz±cego siê ptaka.
Je¶li go³±b zostanie upuszczony lub nios±cy go model zginie, ptak natychmiast odlatuje 4k6 centymetrów w stronê wyznaczon± przez zasadê rozrzutu, ignoruj±c wszelkie modele i przeszkody na swojej drodze. Je¶li ten ruch zmusi³by go³êbia do opuszczenia sto³u, wtedy ptak zatrzymuje siê na krawêdzi. Je¶li z jakiego¶ powodu nie mo¿e wyl±dowaæ na koniec swojego ruchu (z powodu elementu terenu, obecno¶ci modelu), wtedy jest cofany do pierwszego dostêpnego miejsca. Go³±b zawsze znajduje siê na poziomie zerowym.
Rozstawienie:
Scenariusz wykorzystuje strefy rozstawienia ukazane na 124 stronie podrêcznika do Konfrontacji. Strefa rozstawieniu jest wybierana po rozstawieniu elementów terenu.
Cel:
Gracze musz± z³apaæ go³êbia, trzymaæ go tak d³ugo jak to mo¿liwe i przedrzeæ siez nim za linie wroga.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za utrzymywanie go³êbia na koniec gry.
• 1 VP za utrzymywanie go³êbia przez wiêcej rund jak przeciwnik (liczy siê, kto posiada ptaka na pocz±tku Maintance phase).
• 1 VP je¶li wojownik trzymaj±cy go³êbia na koniec gry znajduje siê w strefie rozstawienia wroga.
BONUS:
• 50 AP za zabicie modelu trzymaj±cego go³êbia.
Bomby:
Sze¶æ bomb jest reprezentowanych przez znaczniki. Bomby s± po kolei rozk³adane przez graczy przed rozpoczêciem bitwy. Po dwie bomby musz± zostaæ umieszczone w ka¿dej strefie rozstawienia, ostatnie dwie s± umieszczane w strefie neutralnej. Bomby nie mog± byæ bli¿ej siebie jak 20 cm.
Zasady specjalne:
Na koniec 1, 2 oraz 3 rundy, tu¿ przed samym koñcem, detonowana jest jedna bomba. Na pocz±tku rundy 4 na stole nie mo¿e byæ wiêcej jak 3 bomby.
Do okre¶lenia, która z bomb powinna wybuchn±æ, nale¿y zliczyæ Force modeli znajduj±cych siê w strefie kontroli ³adunku (na poziomie 0). Tylko modele, których podstawki w ca³o¶ci znajduj± siê w strefie kontroli bomby s± brani pod uwagê. Detonacji ulega bomba, przy której znajduj± siê modele z najwiêkszym ³±cznym Force. Je¶li dwie lub wiêcej bomb posiada taki sam force, wtedy nale¿y zliczyæ RES modeli i wybucha ta, przy której znajduj± siê wytrzymalsi wojownicy. Je¶li suma RES jest równa w przypadku dwóch lub wiêkszej ilo¶ci bomb, wtedy o kolejno¶ci wybuchu decyduje rzut ko¶ci±.
Kiedy ³adunek wybucha, wszystkie modele znajduj±ce siê w strefie kontroli bomby otrzymuj± obra¿enia z si³± 10 – X, gdzie X to odleg³o¶æ modelu od bomby (w centymetrach).
Rozstawienie:
Scenariusz wykorzystuje strefy rozstawienia ukazane na 124 stronie podrêcznika do Konfrontacji. Strefa rozstawieniu jest wybierana po rozstawieniu elementów terenu.
Cel:
Gracze musz± kontrolowaæ jak najwiêksz± ilo¶æ bomba na koniec gry.
Warunki zwyciêstwa:
Ka¿da bomba posiada strefê kontroli o promieniu 10 cm.
1 VP for each bomb controlled.
BONUS:
• 20 AP za ka¿dy model, który znalaz³ siê w strefie ra¿enia bomby i wci±¿ jest na stole na koñcu gry.
Dark Soul
Ka¿dy z graczy musi wyznaczyæ posiadacza Dark Soul. Posiadacz duszy nie mo¿e byæ dowódc± armii.
Zasady specjalne:
Dowódca nie mo¿e w ¿aden sposób wznie¶æ siê na poziom 2.
Model posiadaj±cy Dark Soul nie mo¿e u¿ywaæ latania ani scouta, jednak mo¿e posiadaæ te umiejêtno¶ci..
Uwlnienie Dark Soul
Dark Soul mo¿e zostaæ uwolniona w dowolnej chwili aktywacji modelu, jednak przed tym, jak ten zadeklaruje wyj±tkow± akcjê (np. szar¿a). Model jest natychmiast usuwany ze sto³u, jednak nie liczy siê jako stracony lub zabity (Fierce i Reinforcement nie dzia³aj±) i nie mo¿e w ¿aden sposób powróciæ do gry.
Dark Soul pojawia siê w grze w tym samym miejscu, w którym sta³ jej posiadacz. Jest na takiej samej podstawce oraz zwrócona w tym samym kierunku. Niezale¿nie od wielko¶ci podstawki, DS zawsze jest uznawana za model ¶redni.
W momencie wyzwolenia, przeciwnicy w kontakcie bazowym musz± wykonaæ test przeciwko strachowi. Je¶li nie byli jeszcze aktywowani i nie zdadz±, natychmiast uciekaj±. Nie jest wymagany test odrywania.
Dark Soul jest natychmiast aktywowana i mo¿e dzia³aæ normalnie – jest uznawana za innego wojownika ni¿ jej posiadacz, mo¿e wiêc ruszyæ siê na pe³ny ruch, biec czy deklarowaæ szar¿ê.
Do koñca gry Dark Soul jest aktywowana wraz z kart± swojego nosiciela.
Je¶li nosiciel zostanie zabity przed wyzwoleniem, wtedy Dark Soul otrzymuje karê –2 do wyniku testów Inicjatywy, Ataku i Obrony a¿ do koñca gry. Kara jest kumulatywna.
Uwaga: Podany profil dla Dark Soul dotyczy minimalnej gry, kiedy ka¿da armia liczy nie wiêcej jak 200 ap. Za ka¿de kolejne, nawet nie pe³ne, 200 ap armii Mroczna dusza otrzymuje +1 do Inicjatywy, Ataku, Obrony, Si³y, Wytrzyma³o¶ci oraz Strachu.
Dark soul * 10 2+ 5+ - 8+ 1+ - 5+ / - 7+ / Living-dead, Bane/Character, Ethereal, **, ***. Medium size. Special Independent. 50 AP
Dopisek: Mroczna dusza nie jest bohaterem.
** Przy bitwach na 800 punktów i wy¿ej, Dark Soul otrzymuje umiejêtno¶æ Born Killer..
*** Je¶li wrogi dowódca z jakiego¶ powodu opu¶ci poziom 0, wtedy Dark Soul natychmiast otrzymuje latanie (MOV 10/20) do koñca gry..
Cel:
Gracz musi zabiæ wrogiego dowódcê, najlepiej za pomoc± Dark Soul, oraz chronic swojego dowodz±cego.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP je¶li wrogi dowódca jest martwy lub ucieka na koniec gry.
• 1 VP je¶li gracz zabi³ za pomoc± Dark Soul wrogiego dowódcê i jednocze¶nie nie pozwoli³ przeciwnikowi na to samo w tej samej turze.
• 1 VP je¶li dowodz±cy gracza jest jedynym ¿ywym dowódc± na koniec gry..
BONUS:
• 50 AP za dobrowolne uwolnienie DS jako pierwszy.
• 50 AP je¶li DS wci±¿ ¿yje na koñcu gry.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 19:16, 17 Lut 2007, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Sob 18:42, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Na karcie Naeraka jest:This card was included in with: Nerak the Bold
This store is the official translation taken from the Official English cards produced by Rackham. -,,The Hunters Soul,, adres stronki [link widoczny dla zalogowanych]
a mam jeszcze jedn± pro¶bê czy oprócz tej karty do Neraka czy niemóg³by¶ drukn±c mi:-Telluric Angel i -Warrior of Alpax by³bym ci bardzo wdziêczny.A tak przy okazji kiedy znowu kto¶ wybiera siê do sklepu w celu przetestowania rozpiski na WI bo ja zosta³em zmuszony do naniesienia kilku poprawek.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:11, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bêdê w nastêpn± sobotê.
Mam dla ciebie bardzo z³± nowinê: ta karta to tzw. Experience Card. Raz - aby mieæ do niej dostêp, to trzeba by³o zabiæ trzy wrogie modele. Dwa - to karta inkarnacyjna, obecnie bezu¿yteczna. Zosta³a zbanowana jak ca³y tryb gry, a wiêc ten Kra¶ dzia³a jak normalny scout - po pierwszym strzale jest wykryty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:45, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Eskorta
Scenariusz wymaga 4 modeli z podstawk± piechoty do reprezentowania 4 zak³adników, po dwóch dla ka¿dej armii. Dla unikniêcia zamieszania, najlepiej aby zak³adnicy byli z innej armii ni¿ kierowane przez graczy.
Zasady specjalne:
Ka¿dy z graczy posiada dwóch zak³adników. Nie posiadaj± oni swojej karty, ani nie s± liczeni do ilo¶ci modeli w armii.
Przed rozstawieniem, ka¿dy gracz wybiera dwie karty. Modele na nich bêd± eskort±. Nastêpnie do ka¿dej karty przypisuje siê jednego zak³adnika.
Sumaryczny koszt modeli z obu tych kart nie mo¿e byæ mniejszy jak 60 ap. Bohaterowie nie mog± byæ czê¶ci± eskorty.
Escorts:
Eskorta musi tworzyæ grupê. Przy ka¿dej aktywacji obowi±zuj± j± specjalne regu³y:
1) Aktywacja zak³adnika: zak³adnik jest zawsze aktywowany przed eskort±. Nie mo¿e deklarowaæ szar¿y. Mo¿e opu¶ciæ stó³ przy krawêdzi przeciwnika, o ile jest w stanie tam doj¶æ.
Przypis: Na zak³adnika dzia³aj± tylko czary, cuda itp., których efektem jest rana lub damage roll.
2) Aktywacja eskorty: Je¶li zak³adnik wci±¿ dzia³aj± wed³ug zasad:
Cz³onek eskorty mo¿e deklarowaæ szar¿ê tylko na wroga znajduj±cego siê 10 cm od zak³adnika. Je¶li szar¿a zosta³a zadeklarowana i cel by³ dalej jak 10 cm od zak³adnika, wtedy trzeba zmieniæ akcjê na bieg.
Cz³onkowie eskorty, którzy nie deklarowali szar¿y musz± zakoñczyæ aktywacjê w promieniu 10 cm od eskortowanego.
Je¶li cz³onek eskorty zosta³ zwi±zany w walce wrêcz i znajduje siê wiêcej jak 10 cm od swojego zak³adnika, wtedy przy nastêpnej aktywacji musi wykonaæ test na odrywanie.
Je¶li eskorta znajduje siê dalej jak 10 cm od eskortowanego, wtedy musi wykonaæ ruch, który doprowadzi j± jak najbli¿ej przepisowego dystansu, nawet je¶li oznacza to konieczno¶æ zmiany deklarowanego ruchu.
Przyk³ad: Model deklaruje ruch. Je¶li nie pozwala mu to na znalezienie siê w promieniu 10 cm od zak³adnika, wtedy musi zmieniæ deklaracjê na bieg.
Uciekaj±cy cz³onkowie eskorty s± wykluczeni z tych zasad – dzia³aj± zgodnie z regu³ami dotycz±cymi modeli uciekaj±cych. Jednak je¶li uda im siê zebraæ, musz± jak najszybciej znale¼æ sie10 cm od zak³adnika.
Je¶li zak³adnik opu¶ci z jakiego powodu stó³, eskorta zaczyna dzia³aæ normalnie.
Hostage
10
2
1 / 3
3 / 4
-
6
*
“We can’t take any chances…”
Equipment: Dagger, Rags.
Abilities: Bravery, Survival Instinct, Mercenary, Target/+2. * : Best DIS in the army -1.
Regular independent. Medium size. 10 AP
Rozstawienie:
Obie armie rozstawiaj± siê w promieniu 10 cm od d³u¿szej krawêdzi sto³u.
Cel:
Gracze musz± przeprowadziæ zak³adników przez krawêd¼ sto³u nale¿±c± do przeciwnika oraz os³abiæ wrog± eskortê.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za przeprowadzenie zak³adnika jako pierwszego przy jednoczesnym uniemo¿liwieniu tego przeciwnikowi (zak³adnicy zmuszeni do ucieczki za stó³ s± uznawani za zabitych).
• 1 VP za przeprowadzenie wiêkszej liczby zak³adników jak przeciwnik.
• 1 VP za posiadanie na koniec gry eskorty dro¿szej w ap ni¿ przeciwnik (liczymy modele ¿ywe i nie uciekaj±ce)
BONUS:
• 50 AP za ka¿dego wrogiego zak³adnika zabitego lub zmuszonego do ucieczki.
Kontrola terenu
Zasady specjalne:
Na ¶rodku sto³u znajduj± sie 3 prostok±tne sektory o wymiarach 20x60 cm. ¦rodkowy sektor znajduje siê równo na ¶rodku sto³u, pozosta³e s± 20 cm od ¶rodka.
Gracze mog± oznaczyæ te sektory przed rozpoczêciem gry.
Pamiêtaj: Podstawka modelu musi w ca³o¶ci znajdowaæ siê w obrêbie sektora, aby model by³ liczony do kontrolowania terenu. Je¶li podstawka modelu znajduje siê w dwóch sektorach, model nie jest liczony przy kontrolowaniu ¿adnego z nich.
Rozstawienie:
Armie rozstawiaj± siê do 20 cm od krótszej krawêdzi sto³u.
Cel:
Gracze musz± kontrolowaæ jak najwiêksz± liczbê sektorów.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za ka¿dy kontrolowany sektor.
BONUS:
• 100 AP za zabicie wrogiego dowódcy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:02, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ustawka na wtorek na 500AP. Miejsce sklep. Godzina +- 15.00. Scenariusz Eskorta/Dark Soul. Ze swojej strony oferuje zdyscyplinowane 496 tirówek i odrobine Coli/Cherry Coke w razie zapotrzebowania.
Arek? Bambusek?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:04, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmmm, powiem ci jutro, bo muszê swój plan sprawdziæ. Arek powinien byæ, chyba ¿e znowu zwali siedzenie w sklepie na biedn± Agê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 20:14, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ricco - ja chêtnie pojadê na turniej. Trzeba by siê dogadaæ jednak i znale¼æ trzeciego gracza do teamu. Kto¶ siê zg³asza?
Nie wiem jednak czy siê wyrobiê z figurkami! Bo mi brakuje odrobinê jednak. Bêdê musia³ chyba na si³ê co¶ kupiæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:55, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
we wtorek powinienem byæ ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Pon 0:01, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Przykro mi ale we wtorek mam S³ó¿bê wiêc odpada ale potem do poniedzia³ku jestem wolny przetestowa³bym moj± mocno zmienion± rozpiskê prawie 2x wiêcej mi figsów wesz³o po odrzuceniu feralnego pechowego giganta i Kahinira
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:26, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ok to jutro zagram z Grabarzem a potem moge zostawiæ w sklepie figsy i w srode zagrac czy cos ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:35, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja siê jutro pojawiê ko³o 16, chyba ¿e mi skróc± durne æwiczenia. W ¶rodê mogê byæ od 14.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Pon 16:46, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra to wtakim razie i ja postaram siê zaj¿ec tak ko³o 14-tej. A Sheverish ma siê wkoñcu zamiar pokazac z tymi swojmi kundelkami.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 21:08, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Chêtnie bym wpad³. Jednak¿e...
W poniedzia³ki padam. We wtorki zajêty. W ¶rody zajêty. W czwartki czasami zajêty. W pi±tki czasami zajêty. W soboty sesja.
Czasami mnie to przera¿a.
Edit:
Czy gdyby nie znalaz³ siê gracz z armi±, to czy kto¶ jest w stanie "wypo¿yczyæ na czas turnieju" armiê na 500AP? Wtedy by siê kto¶ znalaz³ na pewno, ¿eby po prostu pojechaæ i pograæ trochê. Wezmê odpowiedzialno¶æ za figurki i je¿eli co¶ siê stanie, offcoz.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:53, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm, drugie 500 ap Gryfów to bym mia³. DW pewnie by zebra³ z 500 ap Alahanu. Pozostaje kwestia grywalno¶ci tego, chocia¿ je¶li wstawiê do swojej rozpiski Darkness Huntera to do drugiej moze wej¶æ Inkwizytor + Eschelius. Do ¶rody trzeba dru¿yny zg³osiæ, wiêc czasu ju¿ ma³o.
Wiêc tempo, tempo. Mówiê - mogê po¿yczyæ moje Gryfy. Bo Ricco ma mo¿liwo¶æ do³±czenia do innej ekipy, trzeba siê szybko decydowaæ, do poniedzia³ku najpó¼niej.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 21:06, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Bambus - 500 ap Lwami na cordach - nie ma takiej si³y ....
2 magow adeptow , bardka , sokolnicy ... i swordsmani + 1 konny
szeregowcami w zyciu nie bedzie 250 nie mowiac juz o swordach
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 21:11, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No to ja zostajê. Nawet na Cordach pewnie bym 3 armie (³±cznie z t±, któr± sam jadê) by³ w stanie wystawiæ. Pony chyba chcia³ jechac, tyle ¿e Acheronem Cube'a. Niech sie odezwie czy dalej chce jechaæ, to mu z³o¿ê zmodyfikowan± rozpiskê z MP i tym da radê pograæ. Najwy¿ej Ricco mu jednego Fuzia po¿yczy i bêdzie dobrze.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 21:33, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
By³bym wdziêczny co do po¿yczenia figurek.
Muszê jeszcze dorwaæ Ricca i Ponego przed ¶rod±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 21:49, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ricco ju¿ do mnie dzwoni³ i mówi³, ¿e nie ma problemu, tylko trzeba to szybko zrobiæ. Mêcz Fifiego o GG Ponego, szybko dawaj znaæ czy jedzie, ja dzwonie do Ricco i za³atwione.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 22:10, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam problem bo nie bêde mia³ punktów :s i nie zrobie jakie¶ sensownej rozpiski. No i problem jest z kas± , odlo¿y³em ju¿ na Pomorze ;p. A no i nie chce mi sie jako¶ Konfry malowaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 22:18, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ty lepiej pytaj Ponego, czy jak mu Gryfów po¿ycze to pojedzie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 13:19, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To tak ³atwo powiedzieæ. Kto¶ wie jak go dorwaæ? Kiedy bêdzie w sklepie, itp? Na PW nie odpowiada.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 13:24, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nie by³o go na forum, to nie odpowiada
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 22:36, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Drugi team niemal ready i zg³oszony! Grach! Let's pla the game!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 13:17, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mam ma³e pytanko do Sheverish czy poda³ ju¿ sk³ad dró¿yny nr.2 z P³ocka i kiedy mo¿emy siê spykn±æ i przyda³obysiê jó¿ pogaæ do organizatorów Rozpiski.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 14:34, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dru¿ynê ju¿ zg³osi³em. Roziski daje siê do 11 marca, wiec jeszcze tydzieñ czasu
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 15:00, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Gryfy s± ju¿ rozpisane. Ja raczej te¿ ju¿ mam gotow± rozpiskê. Nie wiem jak Ty Ricco z tym stoisz.
11 marca to moje urodziny xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:27, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Tak czy siak rozpiski musz± byæ zg³oszone wszystkie jednocze¶nie, nie mo¿na pojedynczo. W Gryfiej powinno byæ jeszcze [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 11:23, 05 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Bambus - a skad masz tlumaczenia scenariuszy ? skoro nawet Cielaq ich nie ma jeszcze
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|