Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

W górach Aegis spadł meteor... [ustawka na sobote 6.07]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:35, 31 Sie 2008    Temat postu: W górach Aegis spadł meteor... [ustawka na sobote 6.07]

W górach Aegis spadł meteor wprost w małą placówkę krasnoludów Tir Na Bor. Mury runęły, w gruzowiskach śmierć zabrała wiele istnień. Krasnoludy musiały się śpieszyć z pochowaniem zmarłych, bo widok spadającej komety na pewno przyciągnie chętnych na łup. Bo meteor to źródło wspaniałych metali z których można stworzyć najlepszą broń, a nieraz i kamieni szlachetnych niewyobrażalnych wielkości.

Szczęśliwie w placówce był [link widoczny dla zalogowanych], który umiał zarządzić tak swoimi podwładnymi, że po upływie ledwie kilku godzin ruiny nadawały się do obrony. Zdążył też wysłać gońca z depeszą na równiny Nael-Tarn, że potrzebują wsparcia bo nadciągają...


No właśnie panowie. Kto nadciąga? Kto ze mną zagra w sobote w scenariusz flufowy, nie polegający tylko na wybiciu się wzajemnym rozpisek pomalowanych w 100%, nieprzegiętych (jeśli napiszecie jaką armią chcecie zagrać to wam powiem co wam banuje jesli cos jest takiego, albo co musicie koniecznie mieć w swoich punktach), bezpackowych i w 100% bezproksowych na stole z przygotowanymi przeze mnie (i nie tylko;P) makietami oraz wdg przygotowanego przeze mnie scenariusza (ten goniec z depeszą do Nael-Tarn to fluff z ktorego wyniknie przebieg akcji).

Gdy bede wiedzial ile osob i jakimi armiami chce zagrać to uściśle zasady (przyszykujcie sie na naprawde fluffowa zabawe, gdzie czasem więcej znaczenia będzie miał wybór "rpgowy" niż konfrowa wyrzynka, a bardzo prawdopodobne, że będziemy mieli rózne ilości startowego AP).

A! I najważniejsze. Totalne ZERO PROKSÓW. Gramy tym co mamy. Oczywiście możemy sproksować np kartę która nie ma swojej wlasnej figurki, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy posiadamy do niej NIEPROKSOWANĄ KARTĘ. Np: ja nie mogę zagrać Kulzarakiem bo nie mam do niego karty (tylko wydruk) więc wystawię sobie flufowo sporo słabszego ale i tak fajnego Magnusa bo nim nie gralem od stu laty, tak samo również nie wystawie dwóch trójek Plainsów bo mam kartę tylko dla jednej, a w zamian tego drugą trójką będą Veterani Plainsów mimo, że są nieopłacalni ;P.

Jeśli nie będą wam pasowały zasady to smutno, ale mam nadzieje, że znajdzie się choć jedna chętna osoba mająca te pomalowane 500ap (+-200ap bo jeszcze nie wiem ;P).

SOJUSZE DOZWOLONE PO ŚCIEZKACH I Z PACKÓW tylko FLUFOWO ma być(latwiej bedzie wam uzbierac pomalowanych:) )! Tylko pamiętajcie że chcialbym pograc flufowo bez przegięc na 5magach jak DW lubi ;F (maks 1 czysty mag + 2 wm w rozpie nie wazne na ile punktow ;P).


A dokładnie scenariusz opisze jak będe wiedział kto zagra.



Anyone? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:06, 31 Sie 2008    Temat postu:

Ja zagram. Pewnie Daikami, jako że ta armia ma obecnie największe szanse na wyjazd na Bazyliszka. Ewentualnie Midkami.

Orkasami za dużo malowania, podobnie Druni, a Gryfami grałem 3 razy w poniedziałek, więc teraz chce czym innym.

Przy banowaniu Daików weź poprawkę na ilość modeli w armii. Żeby się nie okazało po cięciach, że w sumie nie dam rady wystawić się w żaden sposób.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 18:15, 31 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Nie 18:59, 31 Sie 2008    Temat postu:

Ja mogę zagrać Acheronem, w końcu wsio prawie pomalowane XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:54, 31 Sie 2008    Temat postu:

Poczekam jeszcze na DW jak wroci z Polconu co on powie i wtedy napisze dokladne pomysly. Pamietajcie ze mozecie mieszac sobie jakimis sojuszami zeby zagrac tym czym nigdy nie graliscie i nie zagracie ;P.

Co do Daikow - wydaje mi sie ze nie ma w tej armii jak na razie nic przepakowanego. Jedyne co, to prosze zeby byl maks 1 mag czysty, i 2 w-m. I jak będziemy grali na mniej niż 400ap na strone to będzie limit 2 bohaterów ;P.

A co do Acheronu - z mojej strony w takiej funowo fluffowej grze to Acheron ma bana na wszystkich magów bohaterow bez wyjatku. Jesli uwazasz ze to zbyt srogo to wybierz inna armie to powiem co z niej mi nie pasuje ;P.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 20:58, 31 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:02, 31 Sie 2008    Temat postu:

Spokojnie. Moje zasoby figurkowe nie mają więcej jak jednego Dream Warriora. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:05, 31 Sie 2008    Temat postu:

A wlasnie Brain -> jak cos bedzie niepomalowane albo sproksowane to ginie podczas deployu juz, wiec domaluj to czym chcesz grac a jak nie to rob jakis sojusz goblinsko - acheronski ;F.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Pon 14:04, 01 Wrz 2008    Temat postu:

Grabarz - pomalowane będzie w 100% a proksy 0% Razz

No bez magów to ble jesteś ale ok Smile
Fun to fun XDD

A co z Gobów byś zbanował ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:19, 01 Wrz 2008    Temat postu:

zmiejszylbym impakt kolkom do 2. Tak jak powinno byc od poczatku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:03, 01 Wrz 2008    Temat postu:

hmm ... a ile bo ty trwało - bo w ta sobote jest ostatni dzwonek na organizacje tego filmu reklamowego ... na pdf

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:43, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Mam rozpiskę. Chociaż dalej nie znam limitu ap Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:39, 03 Wrz 2008    Temat postu:

DW - raczej długo będzie to trwało bo przecież to 3 lub 4 graczy po sporo APkow, a sam kojarzysz ile trwalo zagranie pentagrama na glupie 200 czy tam 250 bo juz nie pamietam ile to bylo.

Dzis na pewno napisze ile ap bo caly czas nie jestem pewien ale na pewno z waszej strony 350 lub 400. Kazda armia bedzie miala inne cele choc wiadmo ze z soba kolidujace ;P. Tylko musze wiedziec na mur beton czym gracie bo to beda klimatyczne cele. Bambus - Daiki? Brain - Acheron bezmagiczny? Ja gram Tir na Borem.

[link widoczny dla zalogowanych]

Zółta i czerwona kropka to będą cele. Żółty dla wszystkich, czerwony tylko dla Acheronu&Daików. Pomarańcz to strefa rozstawienia Braina/Bambusa (jeszcze wylicze ile cm dokladnie), rózowe to strefa gdzie pojawi się mniej niż 200ap wsparcia wojowników z pól Nael-Tarn (jeszcze musze ustalić w której turze się pojawią i skąd wiadomo w którym wyjściu lub jak to wyrzucic), duży prostokąt wokół żółtego to strefa rozstawienia TNB.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Śro 8:41, 03 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:11, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Z tego co mi Brain wczoraj na GG mędził to raczej nie zagra, bo Gobami mu się nie chce, a dla niego niemagiczny Acheron ssie i nie ma sensu nim grać. Ale niech on jeszcze się wypowie.

Ja Daikinami na pewno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Śro 14:09, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Zagram Razz
Lubię zrzędzić :]
Mogę Acheronem ale ile ap. dokładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:40, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Po 350maks i sprobujcie miec takie rozpy zebysmy zdazyli Smile. Wieczorem beda cele i background Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Śro 15:37, 03 Wrz 2008    Temat postu:

no ja powinienem mieć łatwe zadanie. Bo bez magi a przeciwko niej za wiele nie zdziałam ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:39, 03 Wrz 2008    Temat postu:

:>

Ja nie bede mial ani troche porna. Zreszta w Krasiach oznacza to koniecznosc grania kulzarakiem z chtonianem, a ja wogole zastanawiam sie czy brac nawet Magnusa. Jedyne co to liczymy na Bambusa ze zagra funowo rowniez ;P.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Śro 15:40, 03 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Śro 15:56, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Tak tak xD
Kuraji z 3 Archerami, motylem i kapłanką XD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:04, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Nie będzie kukuryku. Ani owada. Ani kapłana-transwestyty. Nawet Zefirek nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:57, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Elementy scenerii:

Meteor -> Znajduje się wewnątrz ruin krasnoludzkiej twierdzy. Znajduję się w nim 5 znaczników "metalu/meteora". Tylko jednostki inne niż Tir Na Bor mogą zabierać znaczniki. W momencie śmierci jednostki niosącej znacznik/i przejmuje jednostka zabijająca (w hth), a jeśli nie może ich już nieść albo jednostka ginie w sposob dystansowy to znaczniki zostają na ziemii w miejscu gdzie zginął model.

Żeby podnieść znacznik trzeba skończyć turę stojąc jednostką niezwiązaną walką na polu z meteorem. W razie problemów, że jest za dużo chętnych a za mało znaczników liczymy force-a i ap poszczególnych ekip (np: został jeden znacznik w meteorze a stoi koło niego wilk za 40ap force 2 i 2 azurki 50ap force 2, wiec podniesie go ktoras z Azurek, w razie bardziej skomplikowanych motywow bedzie sie rozdzielalo proporcjonalnie). Podnosimy tyle znaczników modelem ile chcemy, ale maksymalnie:

Jednostka może nieść:
1 znacznik gdy kosztuje 0-19 ap
2 znaczniki gdy kosztuje 20-50 ap
3 znaczniki gdy kosztuje 51-150 ap
i cały meteor gdy kosztuje +150ap

Jednostka niosąca maksimum znaczników meteorów zyskuje: -2,5mov, -1ini, -1 at, -1 def, traci zdolność flight zawsze niezależnie od ilości znaczników. Np: jednostka o koszcie 25ap może nieść 1 znacznik bez żadnych modyfikatorów.

Bagno - czerwona kropka na mapie to miejsce w którym będzie bagno. Wewnątrz bagna ukryty jest Magiczny Miecz, po którego Daikinee tak naprawde przybyły. I ponownie krasnoludy nie mogą wydobyć miecza, ani korzystać z jego bonusów, choć mogą go przejąć z zabitej jednostki.

Miecz wydobywa się stając na polu z bagnem nie zwiazana w walce jednostka. Jesli do czasu swojej nastepnej aktywacji jednostka nie zostanie zaatakowana wyciaga miecz. Miecz jest oznaczany znacznikiem i oczywiście można go odebrać jak wszystkie inne znaczniki. UWAGA: miecz można przekazać innej swojej jednostce. Można nieść miecz i maksymalną ilośc meteorów dla swojej jednostki.

Tylko jednostki normal size dostają bonusy z miecza (bo byl wykuty dla kogoś takiego więc nie wiem, aberki nie będą z tego miały bonusa ;P): +born killer + 1 att + 2 str +1 def + 20ap.

Cele:

Tir Na Bor:
5 vp -> za kazdy fragment meteora znajdujacy sie w ich rękach bądź wewnątrz meteora po 1 vp(jako jedyni nie mogą samodzielnie wyjmować fragmentów, ale jeśli ktoś inny wyjmie mogą mu to w naturalny sposób odebrać)
1 vp -> posiadanie na koniec gry miecza (skarb to skarb mimo że bonusów nie daje;P)

Daikinee:
3 vp -> za każdy fragment meteora znajdujący się w ich rękach po 1vp
2 vp -> za posiadanie na koniec gry miecza
1 vp -> na koniec gry żyje conajmniej połowa początkowego ap małolicznych elfów Daikinee

Acheron:
4 vp -> za każdy fragment meteora znajdujący się w ich rękach po 1vp
1 vp -> posiadanie na koniec gry miecza
1 vp -> zabicie conajmniej dwóch bohaterów przeciwnych drużyn

Czas gry: 6 tur. Później nadchodzi zawezwana przez Magnusa chorągiew wraz z kilkoma golemami wydobywczymi no i niestety pozostałości grup Acheronu/Daikinee będą musiały uciec tylko z tym co do tego czasu zostanie w ich rękach.

Ilość początkowych ap:
Tir Na Bor: 243 ap ;P
Acheron : ok 350ap (+- 10 ap nie robi różnicy bo to fun, ale lepiej mniej niż więcej)
Daikinee: ok 350 ap

Wsparcie Tir Na Bor: ok 165 ap. (Brognir z artefaktem i Horn of the plains oraz diamondem z master strikiem, lithomancer z primalem, 3plainsi, 3 veterani) pojawia się na 1-3 w jednym wejściu na 4-6 w drugim wejściu. Tylko nie wiem jak wylosować ture pojawienia się tego wsparcia. Może tak: 1 tura: na 5+ wchodzą, 2 tura: na 4+ wchodzą, 3 tura: na 3+ wchodzą, 4 tura: na 2+ wchodzą, 5 tura wchodzą na bank.


Scenariusz do zaakceptowania?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pią 21:09, 05 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:33, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Dobry scenariusz, mi odpowiada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:49, 04 Wrz 2008    Temat postu:

BTW: co do grania funowego to biore 2 bombardy a nie biore armourerow bo stwierdzilem ze to juz krasnoludzki pro gaming jest Wink. Wiec strzezcie sie stojącej smierci z Aimem 1 ;P.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:18, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Nah, na ubiegłym Bazylu musiałem radzić sobie z dwiema bombardami z AIM w okolicach 4. I wtedy nie miałem scoutów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Czw 14:27, 04 Wrz 2008    Temat postu:

No jest Ok.
Powinienem się stawić ze wszystkim :]
Tylko pewnie będę pare minut po 9 :]
Bo nie wiem w ile dojdę z Jachowicza xD


Ja PG nie będę miał. Bo raczje nie ma takiego w Acheronie bez magów :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:35, 04 Wrz 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak to wstepnie wygladac bedzie (sorry za jakosc ale ostatnio jestem bezaparatowy) choc chetnie "wiezyczke" i "murek" zamienilbym na jakies ladniejsze goreczki badz laski z zestawu klubowego lub moze zdaze cos jeszcze samodzielnie wykonac.

Meteor bedzie cudowny ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:47, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Mogę tą górkę z zestawu startowego Konfry przywieźć. O ile znowu nie zapomnę.

Można latać mając kawałek meteorytu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Czw 18:58, 04 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:26, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Nie. Sorry ze o tym nie napisalem wczesniej.

Bylo to założenie powstałe przy oczekiwanem smoku cynwalskim (to bylby wymog dla cynwali ;P)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:29, 04 Wrz 2008    Temat postu:

hyhy, powinieneś doskonale wiedzieć, że smoka wystawionego normalnie to nikt nie używa. A na pewno nie na takie punkty Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:41, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Normalnie tez nikt nie gra acheronem bez magow, daikinee bez motylka i tir na borem z bombardami aim 1. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:11, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Grałem bez motyla kilkakrotnie. Fakt, że wtedy trzeba Scarab Warriorów wrzucać, ale nie jest to coś niezwykłego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:44, 06 Wrz 2008    Temat postu:

Scenariusz fajny, tylko małe poprawki w nim:

- więcej ap startowych dla Kraśków: muszą walczyć na dwa fronty, bo pozostali gracze byli na tyle daleko od siebie, że właściwie mogliby przez całagrę ani razu nie walczyć ze sobą.

- 50% strat Daikó liczyć w modelach. W obecnej sytuacji wystarczyła strata obu hero i jednego Guardiana, żeby stracić VP. A to przy rozpisce bez motyla, z owadem by doszło do absurdu, że śmierć owada, Maneos i jednego Guardiana to zagfrożenei dla całej rasy. No i nie zachęcała by leśniaków do zabrania miecza scoutem, a potem kampienia całą armia gdzieś w rogu i ewentualnego wysłania sylfek po kamienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Sob 15:22, 06 Wrz 2008    Temat postu:

Zgadzam się z Bambuskiem.
Szczególnie punkt 1 - Krasie teraz nie miały prawa wystać tych 6 tur.

Alderan 109
+Luck
3 Ghoule 51
3 Skeletons 33
3 Zombie 57
Cerber 88
2 Puppets 12


Tym sobie pograłem xD
Niby się sprawdziło choć gdybym miał walczyc również z daikami (był 1 pojedynek tylko xD Sylfka vs. 2 Ghoule i Zombie) to bym nie wyrobił.

Cerber IMO się spisał. Również sięspłacił - wraz z Alderanem ubił Bombardę zaś w pościgówce z Ghoulem pozbył sięMagnusa xD

Scenariusz b.miły i przyjemny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:36, 06 Wrz 2008    Temat postu:

co do punktu pierwszego masz racje choc mysle ze moze wystarczyla by jakas zmiana celow scenariusza albo stref rozstawienia, zeby juz modeli wiecej nie dokladac (bo czas gry to wydluzy jednak).

Co do punktu drugiego to tez masz racje ;P. Wiecie. Te victory pointsy to tak sobie wymyslalem w ciemno zeby bylo ciekawiej. Jakbyscie zagrali innymi rasami to bym wymyslil inne. Ciezko tu bylo o zbalansowanie choc i tak nie byly to zdecydowanie cele nierealne, trudne byly po prostu ;P.

A swoja droga uwazam ze Tir Na Bor jest jedna ze slabszych armii w Konfrze. I wbrew pozorom blunderbussi sa slabi. Wolalbym zeby kosztowali 34ap (dwa razy wiecej) a mieli za to zasiegi 20-40-60. Wytlumaczyc? przy zasiegach 20-40 strzela w nadbiegającego piechociaża conamniej raz na bliskim albo nawet dwa razy na srednim. Przy zasiegach 15-30-45 strzelenie dwa razy w jakikolwiek model z ruchem 10+ jest niemozliwe. Przy zasiegu 15-30-45 nie moge ich wystawic w otwartym polu bo beda celem dla innych strzelajacych z wiekszymi zasiegami, a sami na daleki nie strzela bo musi to byc 6+2 minimalnie. Swoja droga strzelanie na daleki dystans z para pozostawiam dla lepszych graczy niz ja Wink

Co innego mocnego w Tir Na borze? Mountain warrior? Meteorzy (nie rozsmieszajcie mnie ;P;P;P)? Khor kinghts of uren/Uren's Son? Ten pierwszy jest gorszy od Aberki i smoka choc mimo wszystko chcialbym go miec ;P. Ci z 3 pozycji są dla mnie zagadką i też chętnie bym ich potestowal, ale na podstawie kart nie jestem w stanie duzo powiedziec, choć jednak nie napawają mnie optymizmem. O Meteorach bede malo mowil, bo jednak 40 ap wydaja mi sie zbyt slabi. Zlatuja fajnie, zjedza cos, a jak nie zjedza (bo rzuci sie 1 na pare, bo spali sie jeden z ataków) to sobie posiedza i popatrza na to jak nie moga zaklepac byle gówienka ;F.

Jedyne co jest fajne to Forge Guardiani. Choc zawsze mam do nich pecha to uwazam ze gdybym gral na 6 to nie bylo by zle. Soldier of the plains ze swoim 0 2-6 3-6 za 11ap nie wyglada tez zle choc w porownaniu do barbarzynskich trójkostkowców nie ma czym sie chwalic.

Bohaterowie? Kulzarak mowicie? To nie Kulzarak jest mocny, tylko to ze ma 6 powera oraz sciezki zezwalajace mu uzywac teleporta+ktoniana, zreszta kazdy mag w konfrze jest mocny i Ci z TNB ani nie odstaja na plus ani na minus. Pozostali bohaterowie tez byliby ok, gdyby nie to ze maja ruchu 7,5. Mimo wszystko malutenki Hardboilik nie wiele daje w konfrontacji z dodatkowa salwa strzelcow przeciwnika.

Czyzby Tir Na Bor powinno zostać Forgowym swarmem wspieranym przez KKoU/Urenem/Gigantem oraz czarodziejem do disa? Mozliwe...



Warrior: + 5mov +3 ini + ambidex - 4 res - 2 cou - 5 dis ( ;D) kosztuje 2 punkty mniej
Czy naprawde 4 res i 2 cou (bo dis jest warty tyle co nic bo kazdy krasnoludzki bohater ma wiecej) jest warte mniej niz 5 mov! i 3 inicjatywy z ambidexem zamiast contera? Nie bierzcie pod uwage tego ze kowale maja dodatkowe ability, przeciez ono jest calkowicie dodatkowo i jeszcze sporo platne wiec nie wlicza sie w ich koszt.



Templar: +2,5 mov +3 ini -1 att -1 str -2 res - 3 cou - 2 dis ( ;D) kosztuje 5 ap mniej
pamietajmy o templarskim fajnie kombujacym sie war fury i fanatyzmem oraz bravery ktore troche rekompensuje dość niską odwagę.

Rackham wogóle zlewał chyba na to, że krasie dostają mniej mov-u bazowo i wogóle tego w ap nie wliczał. -.-

Rozmyslenia tak apropo, nie z powodu dzisiejszej przegranej bo bylo wyrownanie, przywyklem do tego ze nie daje rady ;P.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 15:38, 06 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:47, 06 Wrz 2008    Temat postu:

Cele są ok. Bardzo uniwersalne na dobrą sprawę. Z tych 17-18 armii dostępnych w grze tylko 5 nie ma powodu zdobywać miecza, bo go nie użyją (Gobliny: brak modeli z normal size, Midki: mają takowe modele, ale tylko 2 i to trudno dostępne. Wilki: 0 modeli. Tir-Na-Bor: wiadomo. Można doliczyć tu Devki, z zastrzeżeniem, że mowa o rozpisce na samych Wilkach). Reszta armii już z żelastwa skorzysta. Chociaż przy odpowiednim fluffie to i te armie wykluczone miałyby powód, aby to zdobyć (Tirki: żeby wrogowie nie mieli. Gobliny: sprzedać. Devki - dla półelfich sprzymierzeńców. Wilki: żeby Daikiny się nie narażały Wink. Midki: coś tam by wymyślił. Albo żeby oddać komuś jak np. alchemikom, albo żeby przekuć na jakiś mniejszy czy coś).

Porównywanie Templara z Armourerem nie ma sensu. Z Templarów nikt nie korzysta. Trzeba było Brothera wziąć: +1 ATT, +2 STR, +1 COU w stosunku do normalnego Templara, a występują bardzo często na stołach. Za marne 3 ap więcej.

Wysoki DIS na szeregowcach przydaje się chyba tylko przeciwko cudowi Inferno Damnation. Wtedy pozwala zniwelować otrzymany hit. Jednak biorąc pod uwagę, że ten cud jak już się pojawia to na Midkowym Zealocie no to wielka pomoc to nie jest. Inne rzeczy biorące DIS pod uwagę:

- Plague Hand: czar ze ścieżki chthonian. Cel po oberwaniu nie może strzelać, czarować, cudować, a w hth daje więcej kostek w obronę niż w atak. tutaj DIS = trudność czaru. Jednak najcześciej jest na adepcie z POW 6, więc i tak wchodzi na 2+ ...

- Oath of Condamned. Cud Sereda. Jak łysol dostanie ranę to wybieramy Farvour cudu, diff = Farvourx5. Jak wejdzie to wszyscy w aurze wiary Sereda robią test dyscypliny (diff testu = diff cudu). Jak zdadzą to nic, jak nie zdadzą to hit z STR = Farvourx5. Pomijając rzadkie wystawianie Sereda, ja jak już mam tą zabawkę to zwykle diff ustawiam na 12, 15. Zdanie tego dalej więc jest trudne.

[link widoczny dla zalogowanych]: Zdjęcia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 17:38, 06 Wrz 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:39, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Grabarz - tu nie chodzi o kraśki - rzuciłes taka ilośc jedynek przy grze na tak małe punkty że sam jesteś sobie winny Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:13, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Wydaje mi sie ze normalnie czesto rzucalem jedynki, bo np takie bombardy wszystkie strzaly na bliskim 3+ z para robili oprocz bodajze ostatniego. Wbrew pozorom ja uwazam ze mam normalne rzuty (w sensie ze srednio 1 ma 1/6 na nieudanie sie), a wszyscy inni kręcą.

Tu chodzi o kraśki DW. Ale zobaczymy co bedzie sie dzialo jakbym sobie kupil Uren's Sona/KKoU albo najlepiej... Mountain Warriora Very HappyVery HappyVery Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:36, 07 Wrz 2008    Temat postu:

imo siła kraśków sa jednak najtańsze modele ze sporym resem...
a i upieram sie przy tym ze blunderki to top 3 strzelania - przy wysokim resie krasków i grze na scenariusze ich zasieg zazwyczaj wystarcza a an bliskim z para i buls eyem robia masakre Razz (tyle że Ty palisz strzelanie w najwazneijsze modele Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:45, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Tylko ten RES okupują siłą i inicjatywą. Blunderka tragicznie łatwo blokować scoutami. A Kraśki nie mają ani Brother Templarów ani Truth Warriorów, żeby tego scouta ot tak zabić. jak poślesz 2 Khorów czy forge'ów na jednego scouta to tylko się przeciwnik cieszy, bo jego jeden model właśnie trzyma trzy wrogie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 11:46, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:04, 07 Wrz 2008    Temat postu:

oj bambus 2 forge sa niewiele droższe od templara akurat Razz ...
a scoutami je blokoac tak łatwo jak wszystko inne ... po prostu na małe punkty scouci są skuteczniejsi i tyle Razz

a ze okupuja movem i ini to inna sprawa ... nie mowie ze to najmocniejsza armia ale ma pare zalet mimo wszystko...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:27, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Ktora armia nie ma zadnych zalet? ;D

Ja po prostu mowie tak: "Tir na bor jest jedna z najslabszych armii w Confrontation".

A to ze na turniejach zawsze nie bylem ostatni wynika z : - zawsze byl ktos gorszy np Piotro ;P ; - na turniejach mam calkiem sporo szczęścia w odróżnieniu od zwykłych gier

A ten turniej co wygralem kiedys w Plocku czy tam drugi bylem to miks tego ze mialem farta w losowaniu przeciwnikow, farta na kostkach i scenariusze w poprzek stolu troche niweluja strate jaka wytwarza 7,5 mov oraz wzmacniaja niemozebnie bombardy. Zreszta u nas zawsze nie bylo ostrego power gameingu mimo wszystko wiec sie wyroznialem ;P.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:19, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
Ktora armia nie ma zadnych zalet? ;D

midnor ? Wink

ale kraśki te zalety maja całkiem fajne ...
i imo nie doceniasz plains veteranów Wink[/list]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:20, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:

a scoutami je blokoac tak łatwo jak wszystko inne ... po prostu na małe punkty scouci są skuteczniejsi i tyle Razz


Warmonger pokazał, jak to łatwo i prosto się blokuje botowe Azurki scoutami ... Szarża na długouche to właściwie strata modelu była, a Elfka wychodziła z tego nietknięta. Blunder może stać i zbierać hity licząc na swój RES tylko.

W scenariuszu bym jeszcze zmienił czas rzucania o posiłki: rzuty na wyjście i określenie strony powinny być w maitance phase, po regeneracji many itp. Tak jak było to rzucane wczoraj to pozwoliło mi się przygotować na przybycie Kraśków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:25, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:

midnor ? Wink


Chodzący szpital, niezła artyleria obszarowa (w sumie to najlepsza w grze, chociaż to raczej efekt słabości lub braku takowej u innych), tania piechota z +2 STR, mocna elita, najlepsze kapłaństwo, dobra magia, fajni scouci. Midki są na pewno najtrudniejsze do grania, ale zalety mają. Tylko inne armie mają swoje zalety zwykle lepsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 14:29, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:16, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
Chodzący szpital, niezła artyleria obszarowa (w sumie to najlepsza w grze, chociaż to raczej efekt słabości lub braku takowej u innych), tania piechota z +2 STR, mocna elita, najlepsze kapłaństwo, dobra magia, fajni scouci.
piszesz tak ze jakiś nowy gotów zbieranie od midnoru zaczynać Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:46, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Bo słabość tej armii nie wynika z tego, że tu wszystko jest cienkie, a raczej z tego, że inni mają rzeczy mocniejsze (jak nie w statach to w zdolności rasowej). Znacznie lepiej sobie radzą na większe limity punktowe, bo tam zaczyna mieć większe znaczenie to, w czym armia przewodzi: kapłaństwo. Po wprowadzeniu Polkonfry nie ma drugiej armii, która walnie 2x STR 20, 1xSTR nieokreślony, da +1 ATT, DEF i INI do końca gry czy na 3+ wrzuci +5 STR.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 17:46, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:52, 07 Wrz 2008    Temat postu:

no w sumie ... to widzisz na bazylu mozesz zaszalec Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:00, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Taaa, jak załatwisz Bazyla na 500 ap minimum Wink Na Bazyla Daiki zabiorę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 18:01, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:54, 07 Wrz 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin