Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:37, 22 Kwi 2007 Temat postu: Turniej Konfry - 19.V.2007 |
|
|
1___7vp i 500+mp -- Pony - Ophidianie
2___7vp i 402mp ---- Grabarz - Krasnoludy z Tir-Na-Bor
3___7vp i 126mp ---- Cube - Cadwallon
4___6vp i 487mp ---- DW - Elfy Cynwäll
5___6vp i 234mp ---- Sheverish - Gryfy z Akkylanii
6___5vp i 530mp ---- Ricco - Pożeracze Vile-Tisa
7___5vp i - 10mp ---- Marcin - Krasnoludy z Tir-Na-Bor
8___4vp i 307mp ---- Tomek - Elfy Daïkinee
9___4vp i 157mp ---- Alex - Elfy Cynwäll
10__4vp i - 25mp ---- Bartosz - Lwy z Alahanu
11__4vp i - 28mp ---- Thingol - Elfy Daïkinee
12__3vp i 54mp ------ Brain - Gobliny z Nô-Dan-Kar
13__3vp i - 95mp ---- Bambusek - Krasnoludy z Mid-Nor
14__3vp i - 282mp --- Magda - Wilczarze Yllii
15__3vp i - 454mp --- Kalinoś - Gryfy z Akkylanii
16__2vp i - 8mp ------ Fifiberd - Nieumarli z Achéronu
17__2vp i - 535mp --- Tokjo - Cadwallon
wyniki Ponego są szacunkowe bo karty nie oddał
Edit punktacji by Cube
w takim razie oddzielnie daje punktację zgodna z wcześniejszymi ustaleniami...
1___Grabarz 8VP i 402 mp
2___Pony 7 Vp i 370? +107? mp
3___DW 7VP i 487mp
4___Sheverish 7 VP i 234 mp
5___Cube 7 VP i 126 mp
6___Ricco 5VP i 530 mp
7___Marcin Kalnowski 5 VP -10mp
8___Tomek 4(+1?) VP 307 mp
9___Alex 4 VP 157 mp
10__Bartosz Lichnowski 4(+1?) VP -25 mp (za passa policzyłem +3 względem ostatniego gracza)
11__Thingol 4 VP -28mp
12__Bambusek 4 VP -95mp
13__Magda 4Vp -282mp
14__Brain 3VP 54mp
15__Kalinoś 3VP -454
16__Fifi 2(+1?) VP -8 mp
17__Tokjo 2 (+1) VP -535mp
Cytat: |
CZAS: 19 V 2007.
Planowany czas turnieju 9-16 - 3 bitwy
KOSZT: koło 5 zł pewnie.
ZASADY i OGRANICZENIA: 400ap ; Conf 3,5 ; CORD
+ LOS c3 + uściślenie dot wielkości terenu z DoW str 101
+ ban na Arcanum I Magican i czar Veil of Fog.
SCENARIUSZE:
- THREE BRIDGES
- ESCORT
- BURN ‘EM ALL!
[link widoczny dla zalogowanych]
LICZENIE PUNKTÓW
Według VP ze scenariuszy.
O miejscu decydują w pierwszej kolejności VP, w drugiej małe punkty (z uwzględnieniem bonusowych).
MALOWANIE
- Brak wymogu malowania
- Modele muszą być sklejone
- Proxy po wcześniejszym uzgodnieniu z sędziami
- bonus za malowanie |
Edit
Rozpiski do 10 maja
na [link widoczny dla zalogowanych] - czyli do Bambusa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 8:06, 22 Maj 2007, w całości zmieniany 17 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tomek
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:13, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
chętnie wezmę udział jesli tylko skompletuję do tego czasu armię :]
ale raczej tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:16, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez wezme udzial, ale do tego czasu nie bede mial pieniedzy na zadne figsy, wiec wystawie raczej funowa rozpiske niz cos co mialoby zniszczyc przeciwnikow .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ricco
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:45, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A mam małe pytanko do DW czy dało by radę jak ostatnio zwiększyc limit bohaterów do 60% to bym sobie Pożeraczami zagrał bo mi Nekhar na Objawieniu Ekstazy wychodzi 232 ap. a jak nie to sobie będe musiał coś sklecic z Kraśków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:41, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak sie ludzie podeklaruja z innych miast to moze byc problem ... bo na wewnetrznym to by w sumie wszystko jedno bylo ...
zreszta u devkow przeciez masz i innych bohaterow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Nie 11:45, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tomek napisał: |
chętnie wezmę udział jesli tylko skompletuję do tego czasu armię :]
ale raczej tak |
+1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Nie 15:49, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja będę chciał pograć ale jak wytłumaczycie scenariusze jakie wybraliście bo ja troche nikumaty jestem
Armia na 400ap się znajdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 10:59, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Standardowe pytanie: LoS z C3 czy z C3,5? [;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:12, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
szczerze to WI miao być na 3.0 a Dabi mi pakował do modeli jak widział choćby glowe wystajacą zza murku ...
mi pasuje C3 w wersji z podrecznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 11:21, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Scenariusze CORDowe będą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:53, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dwa bedą COrdowe, trzeci DW chce wymyślać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 12:06, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Macie już mniej więcej pomysł które, czy jesteście otwarci na sugestie? :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:28, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
DW dziś przejrzy scenariusze CORDowe i sie wybierze. Z tym jednym to mówił, że ma być coś w stylu - na środku stołu stoi wykoksowany potworek i celem jest ubicie go. Tylko trzeba będzie dobrze przemyśleć staty i umięjetności tego ludka, żeby nie padł za szybko albo nie okazał sie nieśmiertelny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 12:33, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tzn... ten kto zada śmiertelny cios wygrywa?...
A potworek stoi czy biega i atakuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:43, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Podobno ma stać, chyba że ktoś mu wejdzie w zasięg. Będzie zrobione cordowo - do zdobycia 3 VP, tylko jeszcze nie ustalono za co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:48, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Plan jest taki
Potworek stoi - a jak ktoś wejdzie mu w zasięg szarży to atakuje.
1 Vp Za zadanie większej ilości ran
1 Vp Za zadanie smiertelnego ciosu
1 Vp za zebranie tokenu który z niego wypadnie i trzymanie go w ostatniej turze.
jakoś tak ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Pon 14:29, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To jak będą scenariusze to prosze pisać jasno lub opisać mi je na GG numer 908844
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 17:24, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie podoba mi się ten scenariusz ^^" armia strzelecka ma przewagę olbrzymią - jak by ktoś grał np.: na Saphonie - to w pierwszej rundzie robi rapid'a i wywala 2 razy z Aimem 3, albo 4.. na zasięg krótki/średni + jeszcze magistrat z sentencją zbliżającą. Albo po prostu jakieś "szczelce" - ew armata i po zabawie... jakiś Toxic może? Sacred Weapon (jak będzie odporny to bardzo trudno go będzie zabić takim np.: lwom zbudowanym na paladynach i royalach - a jak nie będzie odporny to za łatwo zejdzie od dubletów).
Chyba, że będzie się liczyć tylko walka wręcz, ale wtedy też będzie unfair dla armii głównie czarujących na przykład.
Według mnie bardzo marny pomysł na scenariusz.
I jak chcesz rozpatrzyć sytuację, kiedy członkowie dwóch armii będą z nim walczyć na raz? Będą sobie pomagać i tluc go razem? Czy walczyć między sobą?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 17:35, 23 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:31, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisał: |
Nie podoba mi się ten scenariusz ^^" armia strzelecka ma przewagę olbrzymią - jak by ktoś grał np.: na Saphonie - to w pierwszej rundzie robi rapid'a i wywala 2 razy z Aimem 3, albo 4.. na zasięg krótki/średni + jeszcze magistrat z sentencją zbliżającą. Albo po prostu jakieś "szczelce" - ew armata i po zabawie... jakiś Toxic może? Sacred Weapon (jak będzie odporny to bardzo trudno go będzie zabić takim np.: lwom zbudowanym na paladynach i royalach - a jak nie będzie odporny to za łatwo zejdzie od dubletów).
Chyba, że będzie się liczyć tylko walka wręcz, ale wtedy też będzie unfair dla armii głównie czarujących na przykład.
Według mnie bardzo marny pomysł na scenariusz. |
juz jest oddzielny temat na to
tam jest już klka patentow na balans ... 10 Structure points i nawet jak u saphon zasadzi 2x dublet z sacred bulets to mu 2 punkcii zostana ... akurat zeby go rpzeciwnik czymkolwiek szybko dobił ... poza tym latwo było ścagnąc to coś do siegie podstawiając mu wabik w zaseg ... ale to i tak zapraszam do tematu obok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:37, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nawet w Cordwocyh scenariuszach nie ma 100% równowagi i ktoś ma przewagę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:40, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisał: |
Nawet w Cordwocyh scenariuszach nie ma 100% równowagi i ktoś ma przewagę |
dlatego grunt to 3 zupełnie inne scenariusze ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 17:42, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra sami sobie decydujcie. Ja będę tylko grał :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:45, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
THREE BRIDGES + ESCORT + to nasze
|
na chwię obecną tak to wyląda ...
te scenariusze sa chyba najciekawsze i najsensowniejsze a do tego pasują do tych stołów jakie sa w klubie (76 cm szerokosci chyba maja ) wiec nie będzie ich trzeba zsuwać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Wto 8:39, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
THREE BRIDGES + ESCORT + to nasze |
To wasze znam już a te dwa może ktoś wyjaśnić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Wto 8:50, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jak możesz znać skoro jeszcze nie jest wymyślony? o_O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Wto 13:23, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no w sensie że rozumiem o czym mówicie w tamtym temacie.
Eskorta też już znam mniej więcej ale wyjaśnijcie mi te 3 mosty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ponury
_________

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 16:50, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
I ja wezmę udział warto się spróbować. Czy żywiołaki są traktowane jako najemnicy? Chodzi mi o żywiołaka ciemność. Na 400 AP trochę mało ale cuś się złoży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 17:52, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ponury napisał: |
Na 400 AP trochę mało ale cuś się złoży. |
Ty narzekasz, a ja się cieszę, że nie jest na 500 AP (bo z czego bym układał armię?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:02, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cielaq na Fenrisie twierdzi, zę żywiołak wystawiony w rozpisce nie jest allies. Tyle że jednocześnie nie jest "people", więc nie korzysta z packów. Tak wiec da radę go na Cordach wsadzić do rozpiski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:21, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
dodałem do zasad zapisek o los
'LOS c3 + uściślenie dot wielkości terenu z DoW str 101'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:56, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Przy okazji ban na Arcanum I Magican i czar Veil of Fog.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:08, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A co byscie mysleli o tym, zeby 3 scenariusz byl po prostu radosnym hack&slashem na 6 tur jak za dawnych czasow? ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:10, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No a ten ze smokiem nie bedzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 9:33, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ogłaszam iż MOŻLIWE nie będzie mnie na turnieju, ponieważ mam problemy z figurkami. Połowa jest do klejenia, a tylko Magistrat i Templariusze Babmuska nie potrzebują poprawienia malowania - reszta, no cóż, trzeba pozamalowywać pościerane fragmenty.
Podziękujcie moim rodzicom. Vivla sprzątanie i kopanie plecaka Mateusza na odstresowanie się!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:26, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Masz dwa tygodnie, dasz radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:51, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Spokojnie da rade. Dzis u mnie gral tymi figsami i nie jest az tak zle jak mu sie wydaje ;P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:51, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A co byscie mysleli o tym, zeby 3 scenariusz byl po prostu radosnym hack&slashem na 6 tur jak za dawnych czasow? ;P |
mosty to H&S taki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:57, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mosty? W zyciu. Gralem przed chwila z Sheverishem (mosty i eskorte) i Mosty to jak najbardziej typowy scenariusz. Tak BTW: to super mi sie gralo . Wreszcie cos wygralem, a w Eskorcie tez bylo wyrownanie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:25, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi o smokogołębia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:50, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tylko przypomnę że czwartek będzie ostatnim dniem nadsyłania rozpisek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Nie 20:39, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No tak... ale przed ułożeniem rozpiski wolałbym wiedzieć jakie scenariusze konkretnie będę grał i na jakich zasadach. :F
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:45, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Czekamy aż te lenie z en-forum powiedzą co z pochodnią. Chociaż imo po prostu leży i czeka na podniesienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:05, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:17, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Przypominam
Ahtung Uwaga Warning
Rozpiski do 10 maja
na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 9:17, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A Ty i Bambusek gdzie wysyłacie swoje rozpiski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:31, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
do siebie nawzajem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 14:36, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
To prześlijcie i do mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:22, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Burn’em All
SITUATION:
Scenariusz wymaga elementów terenu do reprezentowania wieży oraz dwóch domów. Ponadto wymagane są dwa żetony do reprezentowania pochodni oraz kilka znaczników do oznaczenia ognia.
Scenario Scenery:
Wieża jest przedstawiona za pomocą karty Rackhama lub elementu terenu o takiej samej wielkości. Ma 10 cm wysokości (Very Large Size) oraz znajduje się na środku stołu.
Domy są przedstawiane za pomocą kart Rakchama lub elementu terenu o takiej samej wielkości. Mają 5 cm wysokości (Large Size). Domy są umieszczane 10 cm od dłużej krawędzi stołu i 20 cm od krótszej, po obu stronach pola bitwy.
Note: Domy oraz wieża nie posiadają punktów struktury i są traktowane jako niezniszczalne.
Moveable Scenery:
Każda armia posiada jeden żeton reprezentujący pochodnię. Pochodnia nie jest umieszczana na stole do czasu wykrycia modelu ją niosącego.
Special Rules:
Przed rozstawieniem każdy z graczy wybiera jeden z modeli –będzie on niósł pochodnię. Nie jest on ujawniany na początku gry. To, kto niósł pochodnię jest ujawniane gdy model zginie, zostanie usuniety z gry, podpali wrogi budynek lub na początku drugiej rundy.
Jeśli niosący pochodnię zakończy swój ruch (normalny lub pościgowy) w kontakcie z wrogim domem, podpala go. Znacznik ognia jest umieszczany przy budynku.
Na koniec każdej rundy, w Maintance Phase, jeśli budynek wciąż się pali, dodaj jeden znacznik ognia i zsumuj Force modeli będących w kontakcie z domem dla każdej armii. Strona posiadająca wyższy Force dodaje lub usuwa tyle znaczników, ile wyniosła różnica Force miedzy nim a przeciwnikiem. Jeśli wszystkie znaczniki zostaną usunięte, ogień zostaje uznany za ugaszony i budynek dłużej się nie pali. Jeśli jednak wrogi model z pochodnią zakończy ruch w kontakcie z budowlą, ponownie podkłada ogień.
Domy płoną, ale nigdy się nie zawalą.
Wroga pochodnia nie może zostać podniesiona, zablokowana czy ukryta.
DEPLOYMENT:
Armie rozstawiają się do 10 cm od dłużej krawędzi stołu.
OBJECTIVES:
Gracze muszą spalić wrogi dom, ochronić swój oraz kontrolować wieżę.
VICTORY CONDITIONS:
Wieża posiada 10 cm strefy kontroli licząc od środka.
• 1 VP jeśli wrogi dom ma chociaż 1 znacznik ognia na sobie na końcu gry.
• 1 VP jeśli twój dom jest ugaszony na koniec gry.
• 1 VP za kontrolę wieży
BONUS:
• 50 AP jeśli posiadasz swoją pochodnię na koniec gry .
• 50 AP jeśli wroga pochodnia nie ma właściciela na koniec gry.
* Maximum Bonus: 100 AP.
Three Bridges
SITUATION:
Scenariusz wymaga elementów terenu do oznaczenia trzech mostów i dwóch brodów
Scenario Scenery:
Mosty są reprezentowane przez dwie karty, stykające się dłuższą krawędzią. Dwa mosty są umieszczane na środkowej linii stołu, 10 cm od prawej i lewej krawędzi, trzeci most znajduje się dokładnie pośrodku.
Note: Mosty nie maja punktów struktury i są niezniszczalne.
Brody są reprezentowane przez pojedynczą kartę.
Brody są umieszczane pomiędzy mostami.
Special case: Brody są traktowane jako trudny teren (podwójny koszt ruchu).
Note: Tylko brody i mosty są reprezentowane przez karty. Rzeka może być oznaczona w dowolny sposób.
Special Rules:
Stól jest przecięty przez rzekę. Rzeka nie jest traktowana jako element terenu.
Note: Szerokość rzeki jest równa długości pojedynczej karty.
Rzekę a przekroczyć tylko mostami lub brodami.
Note: Rzeka może być przekroczona dzięki umiejętnościom Leap lub Flight..
DEPLOYMENT:
Gracze rozstawiają się do 15 cm od dłuższej krawędzi stołu.
W tym scenariuszu, scouci mogą być wystawieni w zasięgu ruchu od elementu terenu, ale nie na nim.
OBJECTIVES:
Gracze muszą kontrolować jak najwięcej mostów.
VICTORY CONDITIONS:
• 1 VP za każdy kontrolowany most
BONUS:
• 50 AP za każdy kontrolowany brod.
* Maximum Bonus: 100 AP.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:38, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a czyli eskorta odpada? te dwa scenariusze i to co sami ulozyliscie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:02, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie odpada, zaraz ją dorzucę. Własny scenariusz odpadł.
Cytat: |
Eskorta
Scenariusz wymaga 4 modeli z podstawką piechoty do reprezentowania 4 zakładników, po dwóch dla każdej armii. Dla uniknięcia zamieszania, najlepiej aby zakładnicy byli z innej armii niż kierowane przez graczy.
Zasady specjalne:
Każdy z graczy posiada dwóch zakładników. Nie posiadają oni swojej karty, ani nie są liczeni do ilości modeli w armii.
Przed rozstawieniem, każdy gracz wybiera dwie karty. Modele na nich będą eskortą. Następnie do każdej karty przypisuje się jednego zakładnika.
Sumaryczny koszt modeli z obu tych kart nie może być mniejszy jak 60 ap. Bohaterowie nie mogą być częścią eskorty.
Escorts:
Eskorta musi tworzyć grupę. Przy każdej aktywacji obowiązują ją specjalne reguły:
1) Aktywacja zakładnika: zakładnik jest zawsze aktywowany przed eskortą. Nie może deklarować szarży. Może opuścić stół przy krawędzi przeciwnika, o ile jest w stanie tam dojść.
Przypis: Na zakładnika działają tylko czary, cuda itp., których efektem jest rana lub damage roll.
2) Aktywacja eskorty: Jeśli zakładnik wciąż działają według zasad:
Członek eskorty może deklarować szarżę tylko na wroga znajdującego się 10 cm od zakładnika. Jeśli szarża została zadeklarowana i cel był dalej jak 10 cm od zakładnika, wtedy trzeba zmienić akcję na bieg.
Członkowie eskorty, którzy nie deklarowali szarży muszą zakończyć aktywację w promieniu 10 cm od eskortowanego.
Jeśli członek eskorty został związany w walce wręcz i znajduje się więcej jak 10 cm od swojego zakładnika, wtedy przy następnej aktywacji musi wykonać test na odrywanie.
Jeśli eskorta znajduje się dalej jak 10 cm od eskortowanego, wtedy musi wykonać ruch, który doprowadzi ją jak najbliżej przepisowego dystansu, nawet jeśli oznacza to konieczność zmiany deklarowanego ruchu.
Przykład: Model deklaruje ruch. Jeśli nie pozwala mu to na znalezienie się w promieniu 10 cm od zakładnika, wtedy musi zmienić deklarację na bieg.
Uciekający członkowie eskorty są wykluczeni z tych zasad – działają zgodnie z regułami dotyczącymi modeli uciekających. Jednak jeśli uda im się zebrać, muszą jak najszybciej znaleźć sie10 cm od zakładnika.
Jeśli zakładnik opuści z jakiego powodu stół, eskorta zaczyna działać normalnie.
Hostage
10
2
1 / 3
3 / 4
-
6
*
“We can’t take any chances…”
Equipment: Dagger, Rags.
Abilities: Bravery, Survival Instinct, Mercenary, Target/+2. * : Best DIS in the army -1.
Regular independent. Medium size. 10 AP
Rozstawienie:
Obie armie rozstawiają się w promieniu 10 cm od dłuższej krawędzi stołu.
Cel:
Gracze muszą przeprowadzić zakładników przez krawędź stołu należącą do przeciwnika oraz osłabić wrogą eskortę.
Warunki zwycięstwa:
• 1 VP za przeprowadzenie zakładnika jako pierwszego przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego przeciwnikowi (zakładnicy zmuszeni do ucieczki za stół są uznawani za zabitych).
• 1 VP za przeprowadzenie większej liczby zakładników jak przeciwnik.
• 1 VP za posiadanie na koniec gry eskorty droższej w ap niż przeciwnik (liczymy modele żywe i nie uciekające)
BONUS:
• 50 AP za każdego wrogiego zakładnika zabitego lub zmuszonego do ucieczki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|