Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 9:37, 22 Kwi 2007 Temat postu: Turniej Konfry - 19.V.2007 |
|
|
1___7vp i 500+mp -- Pony - Ophidianie
2___7vp i 402mp ---- Grabarz - Krasnoludy z Tir-Na-Bor
3___7vp i 126mp ---- Cube - Cadwallon
4___6vp i 487mp ---- DW - Elfy Cynwäll
5___6vp i 234mp ---- Sheverish - Gryfy z Akkylanii
6___5vp i 530mp ---- Ricco - Po¿eracze Vile-Tisa
7___5vp i - 10mp ---- Marcin - Krasnoludy z Tir-Na-Bor
8___4vp i 307mp ---- Tomek - Elfy Daïkinee
9___4vp i 157mp ---- Alex - Elfy Cynwäll
10__4vp i - 25mp ---- Bartosz - Lwy z Alahanu
11__4vp i - 28mp ---- Thingol - Elfy Daïkinee
12__3vp i 54mp ------ Brain - Gobliny z Nô-Dan-Kar
13__3vp i - 95mp ---- Bambusek - Krasnoludy z Mid-Nor
14__3vp i - 282mp --- Magda - Wilczarze Yllii
15__3vp i - 454mp --- Kalino¶ - Gryfy z Akkylanii
16__2vp i - 8mp ------ Fifiberd - Nieumarli z Achéronu
17__2vp i - 535mp --- Tokjo - Cadwallon
wyniki Ponego s± szacunkowe bo karty nie odda³
Edit punktacji by Cube
w takim razie oddzielnie daje punktacjê zgodna z wcze¶niejszymi ustaleniami...
1___Grabarz 8VP i 402 mp
2___Pony 7 Vp i 370? +107? mp
3___DW 7VP i 487mp
4___Sheverish 7 VP i 234 mp
5___Cube 7 VP i 126 mp
6___Ricco 5VP i 530 mp
7___Marcin Kalnowski 5 VP -10mp
8___Tomek 4(+1?) VP 307 mp
9___Alex 4 VP 157 mp
10__Bartosz Lichnowski 4(+1?) VP -25 mp (za passa policzy³em +3 wzglêdem ostatniego gracza)
11__Thingol 4 VP -28mp
12__Bambusek 4 VP -95mp
13__Magda 4Vp -282mp
14__Brain 3VP 54mp
15__Kalino¶ 3VP -454
16__Fifi 2(+1?) VP -8 mp
17__Tokjo 2 (+1) VP -535mp
Cytat: |
CZAS: 19 V 2007.
Planowany czas turnieju 9-16 - 3 bitwy
KOSZT: ko³o 5 z³ pewnie.
ZASADY i OGRANICZENIA: 400ap ; Conf 3,5 ; CORD
+ LOS c3 + u¶ci¶lenie dot wielko¶ci terenu z DoW str 101
+ ban na Arcanum I Magican i czar Veil of Fog.
SCENARIUSZE:
- THREE BRIDGES
- ESCORT
- BURN ‘EM ALL!
[link widoczny dla zalogowanych]
LICZENIE PUNKTÓW
Wed³ug VP ze scenariuszy.
O miejscu decyduj± w pierwszej kolejno¶ci VP, w drugiej ma³e punkty (z uwzglêdnieniem bonusowych).
MALOWANIE
- Brak wymogu malowania
- Modele musz± byæ sklejone
- Proxy po wcze¶niejszym uzgodnieniu z sêdziami
- bonus za malowanie |
Edit
Rozpiski do 10 maja
na [link widoczny dla zalogowanych] - czyli do Bambusa
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 8:06, 22 Maj 2007, w ca³o¶ci zmieniany 17 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:13, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
chêtnie wezmê udzia³ jesli tylko skompletujê do tego czasu armiê :]
ale raczej tak
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:16, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez wezme udzial, ale do tego czasu nie bede mial pieniedzy na zadne figsy, wiec wystawie raczej funowa rozpiske niz cos co mialoby zniszczyc przeciwnikow .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:45, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A mam ma³e pytanko do DW czy da³o by radê jak ostatnio zwiêkszyc limit bohaterów do 60% to bym sobie Po¿eraczami zagra³ bo mi Nekhar na Objawieniu Ekstazy wychodzi 232 ap. a jak nie to sobie bêde musia³ co¶ sklecic z Kra¶ków.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 11:41, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak sie ludzie podeklaruja z innych miast to moze byc problem ... bo na wewnetrznym to by w sumie wszystko jedno bylo ...
zreszta u devkow przeciez masz i innych bohaterow
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 11:45, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
chêtnie wezmê udzia³ jesli tylko skompletujê do tego czasu armiê :]
ale raczej tak |
+1
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 15:49, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bêdê chcia³ pograæ ale jak wyt³umaczycie scenariusze jakie wybrali¶cie bo ja troche nikumaty jestem
Armia na 400ap siê znajdzie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 10:59, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Standardowe pytanie: LoS z C3 czy z C3,5? [;
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 11:12, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
szczerze to WI miao byæ na 3.0 a Dabi mi pakowa³ do modeli jak widzia³ choæby glowe wystajac± zza murku ...
mi pasuje C3 w wersji z podrecznika.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 11:21, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Scenariusze CORDowe bêd±?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 11:53, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dwa bed± COrdowe, trzeci DW chce wymy¶laæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 12:06, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Macie ju¿ mniej wiêcej pomys³ które, czy jeste¶cie otwarci na sugestie? :]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:28, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
DW dzi¶ przejrzy scenariusze CORDowe i sie wybierze. Z tym jednym to mówi³, ¿e ma byæ co¶ w stylu - na ¶rodku sto³u stoi wykoksowany potworek i celem jest ubicie go. Tylko trzeba bêdzie dobrze przemy¶leæ staty i umiêjetno¶ci tego ludka, ¿eby nie pad³ za szybko albo nie okaza³ sie nie¶miertelny.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 12:33, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tzn... ten kto zada ¶miertelny cios wygrywa?...
A potworek stoi czy biega i atakuje?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:43, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Podobno ma staæ, chyba ¿e kto¶ mu wejdzie w zasiêg. Bêdzie zrobione cordowo - do zdobycia 3 VP, tylko jeszcze nie ustalono za co
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:48, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Plan jest taki
Potworek stoi - a jak kto¶ wejdzie mu w zasiêg szar¿y to atakuje.
1 Vp Za zadanie wiêkszej ilo¶ci ran
1 Vp Za zadanie smiertelnego ciosu
1 Vp za zebranie tokenu który z niego wypadnie i trzymanie go w ostatniej turze.
jako¶ tak ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pon 14:29, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To jak bêd± scenariusze to prosze pisaæ jasno lub opisaæ mi je na GG numer 908844
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 17:24, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie podoba mi siê ten scenariusz ^^" armia strzelecka ma przewagê olbrzymi± - jak by kto¶ gra³ np.: na Saphonie - to w pierwszej rundzie robi rapid'a i wywala 2 razy z Aimem 3, albo 4.. na zasiêg krótki/¶redni + jeszcze magistrat z sentencj± zbli¿aj±c±. Albo po prostu jakie¶ "szczelce" - ew armata i po zabawie... jaki¶ Toxic mo¿e? Sacred Weapon (jak bêdzie odporny to bardzo trudno go bêdzie zabiæ takim np.: lwom zbudowanym na paladynach i royalach - a jak nie bêdzie odporny to za ³atwo zejdzie od dubletów).
Chyba, ¿e bêdzie siê liczyæ tylko walka wrêcz, ale wtedy te¿ bêdzie unfair dla armii g³ównie czaruj±cych na przyk³ad.
Wed³ug mnie bardzo marny pomys³ na scenariusz.
I jak chcesz rozpatrzyæ sytuacjê, kiedy cz³onkowie dwóch armii bêd± z nim walczyæ na raz? Bêd± sobie pomagaæ i tluc go razem? Czy walczyæ miêdzy sob±?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 17:35, 23 Kwi 2007, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:31, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisa³: |
Nie podoba mi siê ten scenariusz ^^" armia strzelecka ma przewagê olbrzymi± - jak by kto¶ gra³ np.: na Saphonie - to w pierwszej rundzie robi rapid'a i wywala 2 razy z Aimem 3, albo 4.. na zasiêg krótki/¶redni + jeszcze magistrat z sentencj± zbli¿aj±c±. Albo po prostu jakie¶ "szczelce" - ew armata i po zabawie... jaki¶ Toxic mo¿e? Sacred Weapon (jak bêdzie odporny to bardzo trudno go bêdzie zabiæ takim np.: lwom zbudowanym na paladynach i royalach - a jak nie bêdzie odporny to za ³atwo zejdzie od dubletów).
Chyba, ¿e bêdzie siê liczyæ tylko walka wrêcz, ale wtedy te¿ bêdzie unfair dla armii g³ównie czaruj±cych na przyk³ad.
Wed³ug mnie bardzo marny pomys³ na scenariusz. |
juz jest oddzielny temat na to
tam jest ju¿ klka patentow na balans ... 10 Structure points i nawet jak u saphon zasadzi 2x dublet z sacred bulets to mu 2 punkcii zostana ... akurat zeby go rpzeciwnik czymkolwiek szybko dobi³ ... poza tym latwo by³o ¶cagn±c to co¶ do siegie podstawiaj±c mu wabik w zaseg ... ale to i tak zapraszam do tematu obok
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:37, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nawet w Cordwocyh scenariuszach nie ma 100% równowagi i kto¶ ma przewagê
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:40, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
Nawet w Cordwocyh scenariuszach nie ma 100% równowagi i kto¶ ma przewagê |
dlatego grunt to 3 zupe³nie inne scenariusze ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 17:42, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra sami sobie decydujcie. Ja bêdê tylko gra³ :>
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 18:45, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
THREE BRIDGES + ESCORT + to nasze
|
na chwiê obecn± tak to wyl±da ...
te scenariusze sa chyba najciekawsze i najsensowniejsze a do tego pasuj± do tych sto³ów jakie sa w klubie (76 cm szerokosci chyba maja ) wiec nie bêdzie ich trzeba zsuwaæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 8:39, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
THREE BRIDGES + ESCORT + to nasze |
To wasze znam ju¿ a te dwa mo¿e kto¶ wyja¶niæ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Wto 8:50, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jak mo¿esz znaæ skoro jeszcze nie jest wymy¶lony? o_O
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 13:23, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no w sensie ¿e rozumiem o czym mówicie w tamtym temacie.
Eskorta te¿ ju¿ znam mniej wiêcej ale wyja¶nijcie mi te 3 mosty.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ponury
_________
Do³±czy³: 11 Sty 2007
Posty: 38
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 16:50, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
I ja wezmê udzia³ warto siê spróbowaæ. Czy ¿ywio³aki s± traktowane jako najemnicy? Chodzi mi o ¿ywio³aka ciemno¶æ. Na 400 AP trochê ma³o ale cu¶ siê z³o¿y.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Sob 17:52, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ponury napisa³: |
Na 400 AP trochê ma³o ale cu¶ siê z³o¿y. |
Ty narzekasz, a ja siê cieszê, ¿e nie jest na 500 AP (bo z czego bym uk³ada³ armiê?).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:02, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cielaq na Fenrisie twierdzi, zê ¿ywio³ak wystawiony w rozpisce nie jest allies. Tyle ¿e jednocze¶nie nie jest "people", wiêc nie korzysta z packów. Tak wiec da radê go na Cordach wsadziæ do rozpiski.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:21, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
doda³em do zasad zapisek o los
'LOS c3 + u¶ci¶lenie dot wielko¶ci terenu z DoW str 101'
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:56, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Przy okazji ban na Arcanum I Magican i czar Veil of Fog.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 12:08, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A co byscie mysleli o tym, zeby 3 scenariusz byl po prostu radosnym hack&slashem na 6 tur jak za dawnych czasow? ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 12:10, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No a ten ze smokiem nie bedzie?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 9:33, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Og³aszam i¿ MO¯LIWE nie bêdzie mnie na turnieju, poniewa¿ mam problemy z figurkami. Po³owa jest do klejenia, a tylko Magistrat i Templariusze Babmuska nie potrzebuj± poprawienia malowania - reszta, no có¿, trzeba pozamalowywaæ po¶cierane fragmenty.
Podziêkujcie moim rodzicom. Vivla sprz±tanie i kopanie plecaka Mateusza na odstresowanie siê!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:26, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Masz dwa tygodnie, dasz radê
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:51, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Spokojnie da rade. Dzis u mnie gral tymi figsami i nie jest az tak zle jak mu sie wydaje ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:51, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A co byscie mysleli o tym, zeby 3 scenariusz byl po prostu radosnym hack&slashem na 6 tur jak za dawnych czasow? ;P |
mosty to H&S taki
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:57, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mosty? W zyciu. Gralem przed chwila z Sheverishem (mosty i eskorte) i Mosty to jak najbardziej typowy scenariusz. Tak BTW: to super mi sie gralo . Wreszcie cos wygralem, a w Eskorcie tez bylo wyrownanie .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:25, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi³o mi o smokogo³êbia
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 15:50, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tylko przypomnê ¿e czwartek bêdzie ostatnim dniem nadsy³ania rozpisek
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 20:39, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No tak... ale przed u³o¿eniem rozpiski wola³bym wiedzieæ jakie scenariusze konkretnie bêdê gra³ i na jakich zasadach. :F
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:45, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Czekamy a¿ te lenie z en-forum powiedz± co z pochodni±. Chocia¿ imo po prostu le¿y i czeka na podniesienie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:05, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 8:17, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Przypominam
Ahtung Uwaga Warning
Rozpiski do 10 maja
na [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 9:17, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A Ty i Bambusek gdzie wysy³acie swoje rozpiski?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:31, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
do siebie nawzajem ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 14:36, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
To prze¶lijcie i do mnie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 18:22, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Burn’em All
SITUATION:
Scenariusz wymaga elementów terenu do reprezentowania wie¿y oraz dwóch domów. Ponadto wymagane s± dwa ¿etony do reprezentowania pochodni oraz kilka znaczników do oznaczenia ognia.
Scenario Scenery:
Wie¿a jest przedstawiona za pomoc± karty Rackhama lub elementu terenu o takiej samej wielko¶ci. Ma 10 cm wysoko¶ci (Very Large Size) oraz znajduje siê na ¶rodku sto³u.
Domy s± przedstawiane za pomoc± kart Rakchama lub elementu terenu o takiej samej wielko¶ci. Maj± 5 cm wysoko¶ci (Large Size). Domy s± umieszczane 10 cm od d³u¿ej krawêdzi sto³u i 20 cm od krótszej, po obu stronach pola bitwy.
Note: Domy oraz wie¿a nie posiadaj± punktów struktury i s± traktowane jako niezniszczalne.
Moveable Scenery:
Ka¿da armia posiada jeden ¿eton reprezentuj±cy pochodniê. Pochodnia nie jest umieszczana na stole do czasu wykrycia modelu j± nios±cego.
Special Rules:
Przed rozstawieniem ka¿dy z graczy wybiera jeden z modeli –bêdzie on niós³ pochodniê. Nie jest on ujawniany na pocz±tku gry. To, kto niós³ pochodniê jest ujawniane gdy model zginie, zostanie usuniety z gry, podpali wrogi budynek lub na pocz±tku drugiej rundy.
Je¶li nios±cy pochodniê zakoñczy swój ruch (normalny lub po¶cigowy) w kontakcie z wrogim domem, podpala go. Znacznik ognia jest umieszczany przy budynku.
Na koniec ka¿dej rundy, w Maintance Phase, je¶li budynek wci±¿ siê pali, dodaj jeden znacznik ognia i zsumuj Force modeli bêd±cych w kontakcie z domem dla ka¿dej armii. Strona posiadaj±ca wy¿szy Force dodaje lub usuwa tyle znaczników, ile wynios³a ró¿nica Force miedzy nim a przeciwnikiem. Je¶li wszystkie znaczniki zostan± usuniête, ogieñ zostaje uznany za ugaszony i budynek d³u¿ej siê nie pali. Je¶li jednak wrogi model z pochodni± zakoñczy ruch w kontakcie z budowl±, ponownie podk³ada ogieñ.
Domy p³on±, ale nigdy siê nie zawal±.
Wroga pochodnia nie mo¿e zostaæ podniesiona, zablokowana czy ukryta.
DEPLOYMENT:
Armie rozstawiaj± siê do 10 cm od d³u¿ej krawêdzi sto³u.
OBJECTIVES:
Gracze musz± spaliæ wrogi dom, ochroniæ swój oraz kontrolowaæ wie¿ê.
VICTORY CONDITIONS:
Wie¿a posiada 10 cm strefy kontroli licz±c od ¶rodka.
• 1 VP je¶li wrogi dom ma chocia¿ 1 znacznik ognia na sobie na koñcu gry.
• 1 VP je¶li twój dom jest ugaszony na koniec gry.
• 1 VP za kontrolê wie¿y
BONUS:
• 50 AP je¶li posiadasz swoj± pochodniê na koniec gry .
• 50 AP je¶li wroga pochodnia nie ma w³a¶ciciela na koniec gry.
* Maximum Bonus: 100 AP.
Three Bridges
SITUATION:
Scenariusz wymaga elementów terenu do oznaczenia trzech mostów i dwóch brodów
Scenario Scenery:
Mosty s± reprezentowane przez dwie karty, stykaj±ce siê d³u¿sz± krawêdzi±. Dwa mosty s± umieszczane na ¶rodkowej linii sto³u, 10 cm od prawej i lewej krawêdzi, trzeci most znajduje siê dok³adnie po¶rodku.
Note: Mosty nie maja punktów struktury i s± niezniszczalne.
Brody s± reprezentowane przez pojedyncz± kartê.
Brody s± umieszczane pomiêdzy mostami.
Special case: Brody s± traktowane jako trudny teren (podwójny koszt ruchu).
Note: Tylko brody i mosty s± reprezentowane przez karty. Rzeka mo¿e byæ oznaczona w dowolny sposób.
Special Rules:
Stól jest przeciêty przez rzekê. Rzeka nie jest traktowana jako element terenu.
Note: Szeroko¶æ rzeki jest równa d³ugo¶ci pojedynczej karty.
Rzekê a przekroczyæ tylko mostami lub brodami.
Note: Rzeka mo¿e byæ przekroczona dziêki umiejêtno¶ciom Leap lub Flight..
DEPLOYMENT:
Gracze rozstawiaj± siê do 15 cm od d³u¿szej krawêdzi sto³u.
W tym scenariuszu, scouci mog± byæ wystawieni w zasiêgu ruchu od elementu terenu, ale nie na nim.
OBJECTIVES:
Gracze musz± kontrolowaæ jak najwiêcej mostów.
VICTORY CONDITIONS:
• 1 VP za ka¿dy kontrolowany most
BONUS:
• 50 AP za ka¿dy kontrolowany brod.
* Maximum Bonus: 100 AP.
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 18:38, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a czyli eskorta odpada? te dwa scenariusze i to co sami ulozyliscie?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:02, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie odpada, zaraz j± dorzucê. W³asny scenariusz odpad³.
Cytat: |
Eskorta
Scenariusz wymaga 4 modeli z podstawk± piechoty do reprezentowania 4 zak³adników, po dwóch dla ka¿dej armii. Dla unikniêcia zamieszania, najlepiej aby zak³adnicy byli z innej armii ni¿ kierowane przez graczy.
Zasady specjalne:
Ka¿dy z graczy posiada dwóch zak³adników. Nie posiadaj± oni swojej karty, ani nie s± liczeni do ilo¶ci modeli w armii.
Przed rozstawieniem, ka¿dy gracz wybiera dwie karty. Modele na nich bêd± eskort±. Nastêpnie do ka¿dej karty przypisuje siê jednego zak³adnika.
Sumaryczny koszt modeli z obu tych kart nie mo¿e byæ mniejszy jak 60 ap. Bohaterowie nie mog± byæ czê¶ci± eskorty.
Escorts:
Eskorta musi tworzyæ grupê. Przy ka¿dej aktywacji obowi±zuj± j± specjalne regu³y:
1) Aktywacja zak³adnika: zak³adnik jest zawsze aktywowany przed eskort±. Nie mo¿e deklarowaæ szar¿y. Mo¿e opu¶ciæ stó³ przy krawêdzi przeciwnika, o ile jest w stanie tam doj¶æ.
Przypis: Na zak³adnika dzia³aj± tylko czary, cuda itp., których efektem jest rana lub damage roll.
2) Aktywacja eskorty: Je¶li zak³adnik wci±¿ dzia³aj± wed³ug zasad:
Cz³onek eskorty mo¿e deklarowaæ szar¿ê tylko na wroga znajduj±cego siê 10 cm od zak³adnika. Je¶li szar¿a zosta³a zadeklarowana i cel by³ dalej jak 10 cm od zak³adnika, wtedy trzeba zmieniæ akcjê na bieg.
Cz³onkowie eskorty, którzy nie deklarowali szar¿y musz± zakoñczyæ aktywacjê w promieniu 10 cm od eskortowanego.
Je¶li cz³onek eskorty zosta³ zwi±zany w walce wrêcz i znajduje siê wiêcej jak 10 cm od swojego zak³adnika, wtedy przy nastêpnej aktywacji musi wykonaæ test na odrywanie.
Je¶li eskorta znajduje siê dalej jak 10 cm od eskortowanego, wtedy musi wykonaæ ruch, który doprowadzi j± jak najbli¿ej przepisowego dystansu, nawet je¶li oznacza to konieczno¶æ zmiany deklarowanego ruchu.
Przyk³ad: Model deklaruje ruch. Je¶li nie pozwala mu to na znalezienie siê w promieniu 10 cm od zak³adnika, wtedy musi zmieniæ deklaracjê na bieg.
Uciekaj±cy cz³onkowie eskorty s± wykluczeni z tych zasad – dzia³aj± zgodnie z regu³ami dotycz±cymi modeli uciekaj±cych. Jednak je¶li uda im siê zebraæ, musz± jak najszybciej znale¼æ sie10 cm od zak³adnika.
Je¶li zak³adnik opu¶ci z jakiego powodu stó³, eskorta zaczyna dzia³aæ normalnie.
Hostage
10
2
1 / 3
3 / 4
-
6
*
“We can’t take any chances…”
Equipment: Dagger, Rags.
Abilities: Bravery, Survival Instinct, Mercenary, Target/+2. * : Best DIS in the army -1.
Regular independent. Medium size. 10 AP
Rozstawienie:
Obie armie rozstawiaj± siê w promieniu 10 cm od d³u¿szej krawêdzi sto³u.
Cel:
Gracze musz± przeprowadziæ zak³adników przez krawêd¼ sto³u nale¿±c± do przeciwnika oraz os³abiæ wrog± eskortê.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za przeprowadzenie zak³adnika jako pierwszego przy jednoczesnym uniemo¿liwieniu tego przeciwnikowi (zak³adnicy zmuszeni do ucieczki za stó³ s± uznawani za zabitych).
• 1 VP za przeprowadzenie wiêkszej liczby zak³adników jak przeciwnik.
• 1 VP za posiadanie na koniec gry eskorty dro¿szej w ap ni¿ przeciwnik (liczymy modele ¿ywe i nie uciekaj±ce)
BONUS:
• 50 AP za ka¿dego wrogiego zak³adnika zabitego lub zmuszonego do ucieczki.
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|