Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej Konfry - 19.V.2007
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:37, 22 Kwi 2007    Temat postu: Turniej Konfry - 19.V.2007

1___7vp i 500+mp -- Pony - Ophidianie
2___7vp i 402mp ---- Grabarz - Krasnoludy z Tir-Na-Bor
3___7vp i 126mp ---- Cube - Cadwallon
4___6vp i 487mp ---- DW - Elfy Cynwäll
5___6vp i 234mp ---- Sheverish - Gryfy z Akkylanii
6___5vp i 530mp ---- Ricco - Pożeracze Vile-Tisa
7___5vp i - 10mp ---- Marcin - Krasnoludy z Tir-Na-Bor
8___4vp i 307mp ---- Tomek - Elfy Daïkinee
9___4vp i 157mp ---- Alex - Elfy Cynwäll
10__4vp i - 25mp ---- Bartosz - Lwy z Alahanu
11__4vp i - 28mp ---- Thingol - Elfy Daïkinee
12__3vp i 54mp ------ Brain - Gobliny z Nô-Dan-Kar
13__3vp i - 95mp ---- Bambusek - Krasnoludy z Mid-Nor
14__3vp i - 282mp --- Magda - Wilczarze Yllii
15__3vp i - 454mp --- Kalinoś - Gryfy z Akkylanii
16__2vp i - 8mp ------ Fifiberd - Nieumarli z Achéronu
17__2vp i - 535mp --- Tokjo - Cadwallon

wyniki Ponego są szacunkowe bo karty nie oddał Wink

Edit punktacji by Cube

w takim razie oddzielnie daje punktację zgodna z wcześniejszymi ustaleniami...

1___Grabarz 8VP i 402 mp
2___Pony 7 Vp i 370? +107? mp
3___DW 7VP i 487mp
4___Sheverish 7 VP i 234 mp
5___Cube 7 VP i 126 mp
6___Ricco 5VP i 530 mp
7___Marcin Kalnowski 5 VP -10mp
8___Tomek 4(+1?) VP 307 mp
9___Alex 4 VP 157 mp
10__Bartosz Lichnowski 4(+1?) VP -25 mp (za passa policzyłem +3 względem ostatniego gracza)
11__Thingol 4 VP -28mp
12__Bambusek 4 VP -95mp
13__Magda 4Vp -282mp
14__Brain 3VP 54mp
15__Kalinoś 3VP -454
16__Fifi 2(+1?) VP -8 mp
17__Tokjo 2 (+1) VP -535mp


Cytat:
CZAS: 19 V 2007.
Planowany czas turnieju 9-16 - 3 bitwy
KOSZT: koło 5 zł pewnie.

ZASADY i OGRANICZENIA: 400ap ; Conf 3,5 ; CORD

+ LOS c3 + uściślenie dot wielkości terenu z DoW str 101
+ ban na Arcanum I Magican i czar Veil of Fog.

SCENARIUSZE:
- THREE BRIDGES
- ESCORT
- BURN ‘EM ALL!

[link widoczny dla zalogowanych]

LICZENIE PUNKTÓW
Według VP ze scenariuszy.
O miejscu decydują w pierwszej kolejności VP, w drugiej małe punkty (z uwzględnieniem bonusowych).

MALOWANIE
- Brak wymogu malowania
- Modele muszą być sklejone
- Proxy po wcześniejszym uzgodnieniu z sędziami
- bonus za malowanie


Edit

Rozpiski do 10 maja
na [link widoczny dla zalogowanych] - czyli do Bambusa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 8:06, 22 Maj 2007, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:13, 22 Kwi 2007    Temat postu:

chętnie wezmę udział jesli tylko skompletuję do tego czasu armię :]
ale raczej tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:16, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Ja tez wezme udzial, ale do tego czasu nie bede mial pieniedzy na zadne figsy, wiec wystawie raczej funowa rozpiske niz cos co mialoby zniszczyc przeciwnikow Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ricco



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:45, 22 Kwi 2007    Temat postu:

A mam małe pytanko do DW czy dało by radę jak ostatnio zwiększyc limit bohaterów do 60% to bym sobie Pożeraczami zagrał bo mi Nekhar na Objawieniu Ekstazy wychodzi 232 ap. a jak nie to sobie będe musiał coś sklecic z Kraśków. Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:41, 22 Kwi 2007    Temat postu:

jak sie ludzie podeklaruja z innych miast to moze byc problem ... bo na wewnetrznym to by w sumie wszystko jedno bylo ...
zreszta u devkow przeciez masz i innych bohaterow Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Nie 11:45, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Tomek napisał:
chętnie wezmę udział jesli tylko skompletuję do tego czasu armię :]
ale raczej tak


+1 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Nie 15:49, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Ja będę chciał pograć ale jak wytłumaczycie scenariusze jakie wybraliście bo ja troche nikumaty jestem Embarassed Very Happy
Armia na 400ap się znajdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 10:59, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Standardowe pytanie: LoS z C3 czy z C3,5? [;

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:12, 23 Kwi 2007    Temat postu:

szczerze to WI miao być na 3.0 a Dabi mi pakował do modeli jak widział choćby glowe wystajacą zza murku Wink ...

mi pasuje C3 w wersji z podrecznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 11:21, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Scenariusze CORDowe będą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:53, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Dwa bedą COrdowe, trzeci DW chce wymyślać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 12:06, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Macie już mniej więcej pomysł które, czy jesteście otwarci na sugestie? :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:28, 23 Kwi 2007    Temat postu:

DW dziś przejrzy scenariusze CORDowe i sie wybierze. Z tym jednym to mówił, że ma być coś w stylu - na środku stołu stoi wykoksowany potworek i celem jest ubicie go. Tylko trzeba będzie dobrze przemyśleć staty i umięjetności tego ludka, żeby nie padł za szybko albo nie okazał sie nieśmiertelny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 12:33, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Tzn... ten kto zada śmiertelny cios wygrywa?...
A potworek stoi czy biega i atakuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:43, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Podobno ma stać, chyba że ktoś mu wejdzie w zasięg. Będzie zrobione cordowo - do zdobycia 3 VP, tylko jeszcze nie ustalono za co

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:48, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Plan jest taki
Potworek stoi - a jak ktoś wejdzie mu w zasięg szarży to atakuje.

1 Vp Za zadanie większej ilości ran
1 Vp Za zadanie smiertelnego ciosu
1 Vp za zebranie tokenu który z niego wypadnie i trzymanie go w ostatniej turze.

jakoś tak ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Pon 14:29, 23 Kwi 2007    Temat postu:

To jak będą scenariusze to prosze pisać jasno lub opisać mi je na GG numer 908844

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Sheverish
_


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 17:24, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Nie podoba mi się ten scenariusz ^^" armia strzelecka ma przewagę olbrzymią - jak by ktoś grał np.: na Saphonie - to w pierwszej rundzie robi rapid'a i wywala 2 razy z Aimem 3, albo 4.. na zasięg krótki/średni + jeszcze magistrat z sentencją zbliżającą. Albo po prostu jakieś "szczelce" - ew armata i po zabawie... jakiś Toxic może? Sacred Weapon (jak będzie odporny to bardzo trudno go będzie zabić takim np.: lwom zbudowanym na paladynach i royalach - a jak nie będzie odporny to za łatwo zejdzie od dubletów).

Chyba, że będzie się liczyć tylko walka wręcz, ale wtedy też będzie unfair dla armii głównie czarujących na przykład.

Według mnie bardzo marny pomysł na scenariusz.

I jak chcesz rozpatrzyć sytuację, kiedy członkowie dwóch armii będą z nim walczyć na raz? Będą sobie pomagać i tluc go razem? Czy walczyć między sobą?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 17:35, 23 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:31, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Sheverish napisał:
Nie podoba mi się ten scenariusz ^^" armia strzelecka ma przewagę olbrzymią - jak by ktoś grał np.: na Saphonie - to w pierwszej rundzie robi rapid'a i wywala 2 razy z Aimem 3, albo 4.. na zasięg krótki/średni + jeszcze magistrat z sentencją zbliżającą. Albo po prostu jakieś "szczelce" - ew armata i po zabawie... jakiś Toxic może? Sacred Weapon (jak będzie odporny to bardzo trudno go będzie zabić takim np.: lwom zbudowanym na paladynach i royalach - a jak nie będzie odporny to za łatwo zejdzie od dubletów).

Chyba, że będzie się liczyć tylko walka wręcz, ale wtedy też będzie unfair dla armii głównie czarujących na przykład.

Według mnie bardzo marny pomysł na scenariusz.

juz jest oddzielny temat na to Razz
tam jest już klka patentow na balans ... 10 Structure points i nawet jak u saphon zasadzi 2x dublet z sacred bulets to mu 2 punkcii zostana ... akurat zeby go rpzeciwnik czymkolwiek szybko dobił ... poza tym latwo było ścagnąc to coś do siegie podstawiając mu wabik w zaseg ... ale to i tak zapraszam do tematu obok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:37, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Nawet w Cordwocyh scenariuszach nie ma 100% równowagi i ktoś ma przewagę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:40, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Bambusek napisał:
Nawet w Cordwocyh scenariuszach nie ma 100% równowagi i ktoś ma przewagę

dlatego grunt to 3 zupełnie inne scenariusze ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Sheverish
_


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 17:42, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Razz Dobra sami sobie decydujcie. Ja będę tylko grał :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:45, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
THREE BRIDGES + ESCORT + to nasze

na chwię obecną tak to wyląda ...
te scenariusze sa chyba najciekawsze i najsensowniejsze a do tego pasują do tych stołów jakie sa w klubie (76 cm szerokosci chyba maja Wink ) wiec nie będzie ich trzeba zsuwać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Wto 8:39, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
THREE BRIDGES + ESCORT + to nasze

To wasze znam już a te dwa może ktoś wyjaśnić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Wto 8:50, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Jak możesz znać skoro jeszcze nie jest wymyślony? o_O

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Wto 13:23, 24 Kwi 2007    Temat postu:

no w sensie że rozumiem o czym mówicie w tamtym temacie.
Eskorta też już znam mniej więcej ale wyjaśnijcie mi te 3 mosty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Ponury
_________
_________


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 16:50, 28 Kwi 2007    Temat postu:

I ja wezmę udział warto się spróbować. Czy żywiołaki są traktowane jako najemnicy? Chodzi mi o żywiołaka ciemność. Na 400 AP trochę mało ale cuś się złoży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 17:52, 28 Kwi 2007    Temat postu:

Ponury napisał:
Na 400 AP trochę mało ale cuś się złoży.

Ty narzekasz, a ja się cieszę, że nie jest na 500 AP (bo z czego bym układał armię?).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:02, 28 Kwi 2007    Temat postu:

Cielaq na Fenrisie twierdzi, zę żywiołak wystawiony w rozpisce nie jest allies. Tyle że jednocześnie nie jest "people", więc nie korzysta z packów. Tak wiec da radę go na Cordach wsadzić do rozpiski.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:21, 30 Kwi 2007    Temat postu:

dodałem do zasad zapisek o los

'LOS c3 + uściślenie dot wielkości terenu z DoW str 101'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:56, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Przy okazji ban na Arcanum I Magican i czar Veil of Fog.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:08, 04 Maj 2007    Temat postu:

A co byscie mysleli o tym, zeby 3 scenariusz byl po prostu radosnym hack&slashem na 6 tur jak za dawnych czasow? ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:10, 04 Maj 2007    Temat postu:

No a ten ze smokiem nie bedzie? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Sheverish
_


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 9:33, 05 Maj 2007    Temat postu:

Ogłaszam iż MOŻLIWE nie będzie mnie na turnieju, ponieważ mam problemy z figurkami. Połowa jest do klejenia, a tylko Magistrat i Templariusze Babmuska nie potrzebują poprawienia malowania - reszta, no cóż, trzeba pozamalowywać pościerane fragmenty.

Podziękujcie moim rodzicom. Vivla sprzątanie i kopanie plecaka Mateusza na odstresowanie się!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:26, 05 Maj 2007    Temat postu:

Masz dwa tygodnie, dasz radę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:51, 05 Maj 2007    Temat postu:

Spokojnie da rade. Dzis u mnie gral tymi figsami i nie jest az tak zle jak mu sie wydaje ;P.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:51, 05 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
A co byscie mysleli o tym, zeby 3 scenariusz byl po prostu radosnym hack&slashem na 6 tur jak za dawnych czasow? ;P

mosty to H&S taki Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:57, 05 Maj 2007    Temat postu:

mosty? W zyciu. Gralem przed chwila z Sheverishem (mosty i eskorte) i Mosty to jak najbardziej typowy scenariusz. Tak BTW: to super mi sie gralo Smile. Wreszcie cos wygralem, a w Eskorcie tez bylo wyrownanie Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:25, 05 Maj 2007    Temat postu:

Chodziło mi o smokogołębia Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:50, 06 Maj 2007    Temat postu:

Ja tylko przypomnę że czwartek będzie ostatnim dniem nadsyłania rozpisek Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Nie 20:39, 06 Maj 2007    Temat postu:

No tak... ale przed ułożeniem rozpiski wolałbym wiedzieć jakie scenariusze konkretnie będę grał i na jakich zasadach. :F

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:45, 06 Maj 2007    Temat postu:

Czekamy aż te lenie z en-forum powiedzą co z pochodnią. Chociaż imo po prostu leży i czeka na podniesienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:05, 06 Maj 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:17, 07 Maj 2007    Temat postu:

Przypominam

Ahtung Uwaga Warning

Rozpiski do 10 maja
na [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 9:17, 07 Maj 2007    Temat postu:

A Ty i Bambusek gdzie wysyłacie swoje rozpiski? Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:31, 07 Maj 2007    Temat postu:

do siebie nawzajem ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Cube
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 14:36, 07 Maj 2007    Temat postu:

To prześlijcie i do mnie. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:22, 07 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
Burn’em All

SITUATION:
Scenariusz wymaga elementów terenu do reprezentowania wieży oraz dwóch domów. Ponadto wymagane są dwa żetony do reprezentowania pochodni oraz kilka znaczników do oznaczenia ognia.
Scenario Scenery:
Wieża jest przedstawiona za pomocą karty Rackhama lub elementu terenu o takiej samej wielkości. Ma 10 cm wysokości (Very Large Size) oraz znajduje się na środku stołu.
Domy są przedstawiane za pomocą kart Rakchama lub elementu terenu o takiej samej wielkości. Mają 5 cm wysokości (Large Size). Domy są umieszczane 10 cm od dłużej krawędzi stołu i 20 cm od krótszej, po obu stronach pola bitwy.
Note: Domy oraz wieża nie posiadają punktów struktury i są traktowane jako niezniszczalne.
Moveable Scenery:
Każda armia posiada jeden żeton reprezentujący pochodnię. Pochodnia nie jest umieszczana na stole do czasu wykrycia modelu ją niosącego.
Special Rules:
Przed rozstawieniem każdy z graczy wybiera jeden z modeli –będzie on niósł pochodnię. Nie jest on ujawniany na początku gry. To, kto niósł pochodnię jest ujawniane gdy model zginie, zostanie usuniety z gry, podpali wrogi budynek lub na początku drugiej rundy.
Jeśli niosący pochodnię zakończy swój ruch (normalny lub pościgowy) w kontakcie z wrogim domem, podpala go. Znacznik ognia jest umieszczany przy budynku.
Na koniec każdej rundy, w Maintance Phase, jeśli budynek wciąż się pali, dodaj jeden znacznik ognia i zsumuj Force modeli będących w kontakcie z domem dla każdej armii. Strona posiadająca wyższy Force dodaje lub usuwa tyle znaczników, ile wyniosła różnica Force miedzy nim a przeciwnikiem. Jeśli wszystkie znaczniki zostaną usunięte, ogień zostaje uznany za ugaszony i budynek dłużej się nie pali. Jeśli jednak wrogi model z pochodnią zakończy ruch w kontakcie z budowlą, ponownie podkłada ogień.
Domy płoną, ale nigdy się nie zawalą.
Wroga pochodnia nie może zostać podniesiona, zablokowana czy ukryta.
DEPLOYMENT:
Armie rozstawiają się do 10 cm od dłużej krawędzi stołu.
OBJECTIVES:
Gracze muszą spalić wrogi dom, ochronić swój oraz kontrolować wieżę.
VICTORY CONDITIONS:
Wieża posiada 10 cm strefy kontroli licząc od środka.
• 1 VP jeśli wrogi dom ma chociaż 1 znacznik ognia na sobie na końcu gry.
• 1 VP jeśli twój dom jest ugaszony na koniec gry.

• 1 VP za kontrolę wieży
BONUS:
• 50 AP jeśli posiadasz swoją pochodnię na koniec gry .
• 50 AP jeśli wroga pochodnia nie ma właściciela na koniec gry.

* Maximum Bonus: 100 AP.


Three Bridges

SITUATION:
Scenariusz wymaga elementów terenu do oznaczenia trzech mostów i dwóch brodów
Scenario Scenery:
Mosty są reprezentowane przez dwie karty, stykające się dłuższą krawędzią. Dwa mosty są umieszczane na środkowej linii stołu, 10 cm od prawej i lewej krawędzi, trzeci most znajduje się dokładnie pośrodku.
Note: Mosty nie maja punktów struktury i są niezniszczalne.
Brody są reprezentowane przez pojedynczą kartę.
Brody są umieszczane pomiędzy mostami.
Special case: Brody są traktowane jako trudny teren (podwójny koszt ruchu).
Note: Tylko brody i mosty są reprezentowane przez karty. Rzeka może być oznaczona w dowolny sposób.
Special Rules:
Stól jest przecięty przez rzekę. Rzeka nie jest traktowana jako element terenu.
Note: Szerokość rzeki jest równa długości pojedynczej karty.
Rzekę a przekroczyć tylko mostami lub brodami.
Note: Rzeka może być przekroczona dzięki umiejętnościom Leap lub Flight..
DEPLOYMENT:
Gracze rozstawiają się do 15 cm od dłuższej krawędzi stołu.
W tym scenariuszu, scouci mogą być wystawieni w zasięgu ruchu od elementu terenu, ale nie na nim.
OBJECTIVES:
Gracze muszą kontrolować jak najwięcej mostów.
VICTORY CONDITIONS:
• 1 VP za każdy kontrolowany most

BONUS:
• 50 AP za każdy kontrolowany brod.

* Maximum Bonus: 100 AP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tomek



Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:38, 07 Maj 2007    Temat postu:

a czyli eskorta odpada? te dwa scenariusze i to co sami ulozyliscie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:02, 07 Maj 2007    Temat postu:

Nie odpada, zaraz ją dorzucę. Własny scenariusz odpadł.

Cytat:
Eskorta

Scenariusz wymaga 4 modeli z podstawką piechoty do reprezentowania 4 zakładników, po dwóch dla każdej armii. Dla uniknięcia zamieszania, najlepiej aby zakładnicy byli z innej armii niż kierowane przez graczy.

Zasady specjalne:
Każdy z graczy posiada dwóch zakładników. Nie posiadają oni swojej karty, ani nie są liczeni do ilości modeli w armii.
Przed rozstawieniem, każdy gracz wybiera dwie karty. Modele na nich będą eskortą. Następnie do każdej karty przypisuje się jednego zakładnika.
Sumaryczny koszt modeli z obu tych kart nie może być mniejszy jak 60 ap. Bohaterowie nie mogą być częścią eskorty.
Escorts:
Eskorta musi tworzyć grupę. Przy każdej aktywacji obowiązują ją specjalne reguły:
1) Aktywacja zakładnika: zakładnik jest zawsze aktywowany przed eskortą. Nie może deklarować szarży. Może opuścić stół przy krawędzi przeciwnika, o ile jest w stanie tam dojść.
Przypis: Na zakładnika działają tylko czary, cuda itp., których efektem jest rana lub damage roll.
2) Aktywacja eskorty: Jeśli zakładnik wciąż działają według zasad:
Członek eskorty może deklarować szarżę tylko na wroga znajdującego się 10 cm od zakładnika. Jeśli szarża została zadeklarowana i cel był dalej jak 10 cm od zakładnika, wtedy trzeba zmienić akcję na bieg.
Członkowie eskorty, którzy nie deklarowali szarży muszą zakończyć aktywację w promieniu 10 cm od eskortowanego.
Jeśli członek eskorty został związany w walce wręcz i znajduje się więcej jak 10 cm od swojego zakładnika, wtedy przy następnej aktywacji musi wykonać test na odrywanie.
Jeśli eskorta znajduje się dalej jak 10 cm od eskortowanego, wtedy musi wykonać ruch, który doprowadzi ją jak najbliżej przepisowego dystansu, nawet jeśli oznacza to konieczność zmiany deklarowanego ruchu.
Przykład: Model deklaruje ruch. Jeśli nie pozwala mu to na znalezienie się w promieniu 10 cm od zakładnika, wtedy musi zmienić deklarację na bieg.
Uciekający członkowie eskorty są wykluczeni z tych zasad – działają zgodnie z regułami dotyczącymi modeli uciekających. Jednak jeśli uda im się zebrać, muszą jak najszybciej znaleźć sie10 cm od zakładnika.
Jeśli zakładnik opuści z jakiego powodu stół, eskorta zaczyna działać normalnie.

Hostage
10
2
1 / 3
3 / 4
-
6
*
“We can’t take any chances…”
Equipment: Dagger, Rags.
Abilities: Bravery, Survival Instinct, Mercenary, Target/+2. * : Best DIS in the army -1.
Regular independent. Medium size. 10 AP

Rozstawienie:
Obie armie rozstawiają się w promieniu 10 cm od dłuższej krawędzi stołu.
Cel:
Gracze muszą przeprowadzić zakładników przez krawędź stołu należącą do przeciwnika oraz osłabić wrogą eskortę.
Warunki zwycięstwa:
• 1 VP za przeprowadzenie zakładnika jako pierwszego przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego przeciwnikowi (zakładnicy zmuszeni do ucieczki za stół są uznawani za zabitych).
• 1 VP za przeprowadzenie większej liczby zakładników jak przeciwnik.
• 1 VP za posiadanie na koniec gry eskorty droższej w ap niż przeciwnik (liczymy modele żywe i nie uciekające)

BONUS:
• 50 AP za każdego wrogiego zakładnika zabitego lub zmuszonego do ucieczki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin