Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:29, 24 Kwi 2007 Temat postu: Scenariusze do DoW |
|
|
zak³adam temat bo Grabarz zacz±³ kombinowaæ zachêcony moimi i bambusa próbami w temacie o turnieju ...
Szermierz -
co prawda nie wkleje tutaj ca³o¶ci bo nei jestem w domu i nie mam archiwum ...
ale poda jakie statsy wymy¶li³em w autobusie dueli¶cie a Grabarz wam mo¿e napisze o co chodzi ...
Mov 0
ini 0-100 - w sumie nie istotne jak i tak bedzie dawa³ wszystko w obrone
Att/Str 5/3
Def/Res 8/4
Cou 10 - w sumie nie istotne
Dis 10 - w sumie nie istotne
Steadfast, Parade, Feriocious, Fine Blade, Ambidex, Born Killer czy po prostu +1 ko¶æ, odporno¶æ na czary (tu pytanie czy wszystkie czy tylko ofensywne).
(i zakaz strzelania do niego pod gro¼b± przegranej i utraty xp)
Czemu tak ?
- zeby pobiæ sie go da³o tylko sposobem i nie by³o za ³±two (dlatego sie zastanwiam czy jeszcze mu defa, resa czy i ilo¶ci ko¶ci nie podbiæ )
sposoby przyk³adowe :
- wysoki / podbity / przerzucony - att
- wiêcej ko¶ci - czyli przewaga liczebna albo model z du¿± ilo¶ci± kostek
- jakis czar do zmniejszenia mu defa czy liczby ko¶ci
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:21, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Szermierz.
Stó³ o wymiarach 74cm na 60cm (wszerz sto³u klubowego na 60cm;P). Rozstawienie standardowe - tj. 15cm od ¶rodka sto³u. Dowolna ilo¶æ elementów otoczenia. Idealnie na ¶rodku sto³u stawiamy figurke symbolizuj±c± szermierza.
Cel: upokorzenie w uczciwej walce szermierza.
Zasady:
1. Zakaz strzelania do Szermierza. Zakaz dotyczy równie¿ artylerii. Strzelenie do Szermierza oznacza przegranie gry.
Mozna strzelaæ w walkê w której udzia³ bierze Szermierz i standardowo rzuca siê w kogo trafi³ pocisk. Je¿eli wypadnie na Szermierza to rzucamy K6 (1-2 przegrana, 3-6-szermierz unika strza³u i nic sie nie dzieje).
2. Zakaz jakiegokolwiek czarownia/cudowania na Szermierza. Wyjatkiem sa tu artefakty, ktorych wlasciwiosci mozna uzywac podczas walki z Szermierzem.
3. Szermierz stoi nieruchomo. Wszystkie szar¿e w niego traktowane s± jak zwyk³e engage i nie ma on z tego powodu ¿adnych minusów.
4. Szermierz przeznacza wszystkie kostki w obrone, ale je¶li bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ to zawsze wykorzystuje kontrataki.
Szermierz
Mov 0
Ini 5
Att/Str 5/3
Def/Res 7/4
Aim -
Cou 10
Dis 10
Abilities: steadfast(szar¿a nie daje minusów),
Fine Blade(1 na atak nie pali),
Feriocious(wszystkie stuny z tabelki sa lightami),
Counter-attack(jesli obrona + rzut na nia jest wiekszy o 2 od ataku i rzutu atakujacego to jedna kostka przechodzi w atak),
Parade (1 na obrone nie pali),
Born killer (3 kostki) |
To wersja ktora mialem u siebie.
1.Countersttack zamiast ambidexa, zeby nie zawsze juz siepal po obronie skoro zawsze lighty zadaje. Zastanawiam sie tez nad wywaleniem Parady, coby by³a ta szansa na spalenie (w koncu to zaledwie 16%). Wtedy mozna by bylo mu dac nawet 8 tego defa.
2. Co do strzelania, to mysle ze strzelanie w walke, ktorego zasady wymyslilem powinno byc mozliwe, bo to jest ciekawe, acz ryzykowne.
3. I moze tez tak ze jesli Szermierza zaszar¿uj± jednostki z ró¿nych teamów, to zamiast walczyæ z Szermierzem, walcz± tylko ze sob±? To mysle ze byloby radosne.
4. Mysle ze:
rany zadane szermierzowi = normalna ilosc expa + 3EP
Kazdy cz³owiek który bra³ udzia³ w walce w turze podczas której zgin±³ szermierz i prze¿y³ = +5EP
5. Victory: Twoja dru¿yna zabija Szermierza.
Draw: Nikt go nie zabija.
Lose: Przeciwna banda zabija Szermierza.
Prosze o ustosunkowanie sie do powy¿szych punktów .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:35, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmmmm, faktycznie to bêdzie tak - kto pierwszy go trafi to w³a¶ciwie wygra, bo z RES 4 to on wiele nie po¿yje.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:38, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
zbicie figurki jednym strza³em to naprawde nie jest ³atwo (gra³em bombardami i wiem co to znaczy miec jeden strza³ na +10 trafiajacy nie w belly).
Tak naprawde mordercza dla niego sile maja tylko wilki/devki/ophidianie. Reszta bedzie miala IMO +3-4 maks, a to naprawde jakos kosmicznie duzo nie jest.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:40, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Trafiê go Pretorianinem to obrywa z STR 16 + SA + 3k6 damage rolla
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:57, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
1.Countersttack zamiast ambidexa, zeby nie zawsze juz siepal po obronie skoro zawsze lighty zadaje. Zastanawiam sie tez nad wywaleniem Parady, coby by³a ta szansa na spalenie (w koncu to zaledwie 16%). Wtedy mozna by bylo mu dac nawet 8 tego defa. |
tylko ró¿nica jest taka zê C-S jest nadal umiejêtno¶ci± aktywn± i bêdzie trzeba pisaæ oddzieln± zasade o tym ze daje wszystko w def i zawsze z C-S korzysta ...
ambidex jest pasywny to by nie trzeba by³o deklarowaæ - poza tym wszyscy dueli¶ci w konfrze maja tego skila
a co do Parady i defa 8 ... dla mnie to i tak ni ejest ¿aden problem .... Cynwalami mia³em na WI defa 8 na echaimkach a i tak pada³y praktycznie od wszystkiego ... jak nie brother templar na war fury (att 6 ale w koñcu rzuca³em te 3 mneij i czapa) albo alhemik dajacy +4 att z muta ... albo 3 sesairów majacych w sumie 9+ kostek ... Nie mowi±c o tym co sie dzia³o jak biedna echaimka chcia³a pretorianina utrzymaæ ... a w DoW wszystko ma staty popodbijane jak nie xp'ami to czarami ...
w kazdym razie proponuje zacz±æ od której¶ skrajno¶ci i wrzuciæ go na testy ...
hmm ... a moze robiæ mu defa 7+1 za kazde rozpoczete 25/50 ap bandy powy¿ej 125 (powiedzmy niejszej z band) ?
Cytat: |
3. I moze tez tak ze jesli Szermierza zaszar¿uj± jednostki z ró¿nych teamów, to zamiast walczyæ z Szermierzem, walcz± tylko ze sob±? To mysle ze byloby radosne.
|
Tylko wtedy to nie wiem czy przez 3 tury sie te jednostki wykoñcz± ... ale mo¿na spróbowaæ ... choc widze tu z kolei przewage dla masówek które go tak otocz± ze tylko one sie zmieszcza w walce
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 16:19, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Trafiê go Pretorianinem to obrywa z STR 16 + SA + 3k6 damage rolla Razz |
Jak mozna oberwaæ z Sacred Armour ;>? A tak wogole to niezle ze masz taka moc juz. Mimo wszystko sadze, ze malo kto ma takie "p".
Cytat: |
tylko ró¿nica jest taka zê C-S jest nadal umiejêtno¶ci± aktywn± i bêdzie trzeba pisaæ oddzieln± zasade o tym ze daje wszystko w def i zawsze z C-S korzysta ... |
i w czym problem? To az, hmm, 30znakow?
Cytat: |
ambidex jest pasywny to by nie trzeba by³o deklarowaæ - poza tym wszyscy dueli¶ci w konfrze maja tego skila |
Ale z parada i defem 7-8 to jest bez sensu ;P.
Cytat: |
hmm ... a moze robiæ mu defa 7+1 za kazde rozpoczete 25/50 ap bandy powy¿ej 125 (powiedzmy niejszej z band) ? |
W DoWie liczy siê ¶redni±. My¶lê ¿e to dobra opcja, ale na mur beton bez parady. Mierzi mnie ta cecha na figsach z wiecej niz 4 Defa i Contra/Ambidexem;P.
Co do 3. - mo¿na sobie dodaæ turê z Military Advisora (choc nie wszyscy o tym w klubie wiedza, ale doinformuje). Przemysle jeszcze ten 3. punkt i jutro wkleje ostateczna swoja wersje i pojdzie ona pod testy chyba ze cos uznacie za bardzo nie tak.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 16:34, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tak± moc mia³em od pocz±tku gry, potrzebowa³em tylko fine blade, ¿eby na "1" ataków nie paliæ. Zasad specjalna Pretorian + Temple of West s± naprawde fajne przy po³aczeniu
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 16:49, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Szermierz.
Stó³ o wymiarach 74cm na 60cm (wszerz sto³u klubowego na 60cm;P). Rozstawienie standardowe - tj. 15cm od ¶rodka sto³u. Dowolna ilo¶æ elementów otoczenia. Idealnie na ¶rodku sto³u stawiamy figurke symbolizuj±c± szermierza.
Cel: upokorzenie w uczciwej walce szermierza.
Zasady:
1. Zakaz strzelania do Szermierza. Zakaz dotyczy równie¿ artylerii. Strzelenie do Szermierza oznacza przegranie gry.
Mozna strzelaæ w walkê w której udzia³ bierze Szermierz i standardowo rzuca siê w kogo trafi³ pocisk. Je¿eli wypadnie na Szermierza to rzucamy K6 (1-2 przegrana, 3-6-szermierz unika strza³u i nic sie nie dzieje).
2. Zakaz jakiegokolwiek czarowania/cudowania na Szermierza. Wyjatkiem sa tu artefakty, ktorych wlasciwiosci mozna uzywac podczas walki z Szermierzem.
3. Szermierz stoi nieruchomo. Wszystkie szar¿e w niego traktowane s± jak zwyk³e engage i nie ma on z tego powodu ¿adnych minusów.
4. Szermierz przeznacza wszystkie kostki w obrone, ale je¶li ma mo¿liwo¶æ to zawsze wykorzystuje kontrataki.
5. Szermierz mo¿e walczyæ jednocze¶nie tylko z wojownikami z jednej bandy. Nie bêdzie równie¿ walczy³ przeciwko jakiemu¶ wojownikowi, je¶li jest on zaatakowany przez kogo¶ innego. Je¿eli wyst±pi sytuacja, ¿e jest atakowany przez wojowników z ró¿nych band, to zanim bêd± moli "wyzwaæ" Szermierza, musz± walczyæ ze sob± a¿ zostan± wojownicy tylko z jednej bandy. Nie przestawia sie figurek. Po zabiciu przeciwnych wojowników z automatu ruchem po¶cigowym rozpoczynaj± walkê z Szermierzem.
Szermierz
Mov 0
Ini 5
Att/Str 5/4
Def/Res 7*/4**
Aim -
Cou 10
Dis 10
Abilities:
Steadfast (szar¿a nie daje minusów),
Fine Blade (1 na atak nie pali, szermierz zawsze przerzuca szóstki w ataku),
Feriocious (wszystkie stuny z tabelki sa lightami),
Counter-attack (jesli obrona + rzut na nia jest wiekszy o 2 od ataku i rzutu atakujacego to jedna kostka przechodzi w atak-Szermierz robi tak zawsze je¶li mo¿e),
Born killer (3 kostki)
* +1 za kazde 25 Renowna ponad 125(¶rednia obydwu grup)
** +2 za kazde 25 Renowna ponad 125(¶rednia obydwu grup)
PO BITWIE:
Victory: Twoja dru¿yna zabija Szermierza.
Draw: Nikt go nie zabija.
Lose: Przeciwna banda zabija Szermierza.
EXP:
rany zadane szermierzowi = normalna ilosc expa za tak± ranê + 3EP
Kazdy cz³owiek który bra³ udzia³ w walce z Szermierzem w turze podczas której zgin±³ szermierz i prze¿y³ = +5EP |
Punkt 5. jest najbardziej dla mnie niepewny.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 20:02, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
** - +2 ...
pprzy bandzie na 210 p mamy def 11 i res 12 ... przy czym defa jeszcze przezyje bo i tak ilo¶ci± kostek (4+) go zjade ... tyle ¿e res 12 ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 20:09, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Przy takich statach nikt go w 4 rundy nie ubije, chyba ¿weby mia³ SW albo wpad³o 6,6.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 14:38, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Bo to Szermierz jest ;P. Ok, te wzrosty zmienimy na co 50 od 150Renowna.
No to 3 resa czy co (2?)?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:48, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
resa +1 tak jak defa ...
choc jak to szermierz to po co mu res ?
ale +1 bedzie ok jesli chodzi o zasady - ma³o flufowo ale ok
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 15:47, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Szermierz.
Na wasz± ziemiê przyby³ alahañski szermierz ¶miej±cy siê w twarz wszystkim wojownikom. Jego s³awa nie jest na rêkê waszemu patronowi. Macie rozkaz upokorzyæ go za wszelk± cenê. Niech pysza³ek zazna trochê pokory. On mówi o uczciwej walce, ale zamierzacie siê rzuciæ na niego ca³± band±. Mimo wszystko, nie bêdzie ³atwo. Nie mo¿ecie do niego strzeliæ, bo nikomu nie zdo³acie wmówiæ, ¿e ta postrza³owa rana jest zadana tym oto dwurêcznym mieczem. Na nieszczê¶cie, na umówionej ziemi pojawi³a siê inna dru¿yna , maj±ca ten sam plan.
To wam ma przypa¶æ s³awa pogromców, a nie im!
Stó³ o wymiarach 74cm na 60cm (wszerz sto³u klubowego na 60cm;P). Rozstawienie standardowe - tj. 15cm od ¶rodka sto³u. Dowolna ilo¶æ elementów otoczenia. Idealnie na ¶rodku sto³u stawiamy figurkê symbolizuj±c± szermierza.
Cel: upokorzenie w „uczciwej walce” szermierza.
Zasady:
1. Zakaz strzelania do Szermierza. Zakaz dotyczy równie¿ artylerii. Strzelenie do Szermierza oznacza przegranie gry. Mo¿na strzelaæ w walkê w której udzia³ bierze Szermierz i standardowo rzuca siê w kogo trafi³ pocisk. Je¿eli wypadnie na Szermierza to rzucamy K6 (1-2 przegrana, 3-6-szermierz unika strza³u i nic siê nie dzieje).
2. Zakaz jakiegokolwiek czarowania/cudowania na Szermierza. Wyj±tkiem s± tu artefakty, których w³a¶ciwo¶ci mo¿na u¿ywaæ podczas walki z Szermierzem.
3. Szermierz stoi nieruchomo. Wszystkie szar¿e w niego traktowane s± jak zwyk³e engage i nie ma on z tego powodu ¿adnych minusów.
4. Szermierz przeznacza wszystkie kostki w obronê, ale je¶li ma mo¿liwo¶æ to zawsze wykorzystuje kontrataki.
5. Szermierz mo¿e walczyæ jednocze¶nie tylko z wojownikami z jednej bandy. Nie bêdzie równie¿ walczy³ przeciwko jakiemu¶ wojownikowi, je¶li jest on zaatakowany przez kogo¶ innego. Je¿eli wyst±pi sytuacja, ¿e jest atakowany przez wojowników z ró¿nych band, to zanim bêd± moli "wyzwaæ" Szermierza, musz± walczyæ ze sob± a¿ zostan± wojownicy tylko z jednej bandy. Nie przestawia siê figurek. Po zabiciu przeciwnych wojowników z automatu ruchem po¶cigowym rozpoczynaj± walkê z Szermierzem.
Szermierz
Mov 0
Ini 5
Att/Str 5/4
Def/Res 7*/1*
Aim -
Cou 10
Dis 10
Abilities:
Steadfast (szar¿a nie daje minusów),
Fine Blade (1 na atak nie pali, szermierz zawsze przerzuca szóstki w ataku),
Feriocious (wszystkie stuny z tabelki s± lightami),
Counter-attack (je¶li obrona + rzut na ni± jest wiêkszy o 2 od ataku i rzutu atakuj±cego to jedna kostka przechodzi w atak- Szermierz robi tak zawsze je¶li mo¿e),
Born killer (3 kostki)
* +1 za ka¿de 50 Renowna ponad 150(¶rednia obydwu grup)
PO BITWIE:
Victory: Twoja dru¿yna zabija Szermierza.
Draw: Nikt go nie zabija.
Lose: Przeciwna banda zabija Szermierza.
EXP:
rany zadane szermierzowi = normalna ilo¶æ expa za tak± ranê + 3EP
Ka¿dy cz³owiek który bra³ udzia³ w walce z Szermierzem w turze podczas której zgin±³ szermierz i prze¿y³ = +5EP |
Ostateczna wersja (na pogrubieniu zmiany od ostatniej). My¶lê, ¿e ten 1 Resa równowa¿y 7 Defa ;P. Wilki i inne wielkie potwory(jak np Pretorianie), dziêki zasadzie nr 5 nie maj± za ³atwo w zabiciu Szermierza.
Ogólnie scenariusz oceniam za przyzwoicie trudny, do zrobienia (mowie o 3 turach, na wiecej to jest IMO prawie bana³).
Wydrukowane 3 kopie. Czas my¶leæ, co by tu jeszcze .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:02, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm, ja tam mam ju¿ przynajmniej jeden pomys³ jak to wygraæ bez wiêkszych problemów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:03, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Pamietaj - 0 czarow i strzelania w szermierza ^^ ;P. Jak scenariusz okaze sie nie wypalem to jestem glupi ;P.
Mam zamiar wymyslec jeszcze jakis dzis, ale nie wiem czy zdolam.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:04, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Bez czarów i strzelania - w samym hth.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:17, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam ze 3 koncepcje ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:31, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam zadnej . Bede gral na remis badz farta ;D.
Wydrukowalem 4 z domyslnych scenariuszy (nr 1,2,4,5 bo Raid i Destruction sa IMO niedopracowane i pomysly z nich mozna co najwyzej wykorzystac do tworzenia swoich), ale tylko po 1 razie, wiec trzeba bedzie dokserowac (Szermierza mam *3).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 17:29, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Destruction jest wcale fajne - tym bardziej ze defender wybiera poziom trudno¶ci misji ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|