Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 16:44, 08 Cze 2006 Temat postu: pytania xD |
|
|
kto mi wyja¶ni dzia³anie tego czaru? [link widoczny dla zalogowanych]
ni w z±b go nie rozumiem
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Czw 17:17, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Proste. Rzucasz ten czar na swojego wojaka. Staje sie odporny na dzialanie czarow, ale kiedy ktos rzuca na niego czar ten wojak dostaje atak z sila 0. Nie mozna tego ataku zablokowac i nie dziala na niego hard-boiled.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:29, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Nawet fajne jak walczy siê przeciwko magom z fireballem - to zawsze str 0 a nie 15. gorzej jak 6,6 wypadnie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 8:31, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
przegl±dam sobie fora o drunach i nie pierwszy raz ju¿ czytam, ¿e niektórzy pakuj± do armi Enocha Elementaliste, kolesia z keltów Sessair.
a gdzie¶ przeczyta³em, ¿e on jest neutralny
wie kto¶ mo¿e o co chodzi?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Sob 13:25, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
przegl±dam sobie fora o drunach i nie pierwszy raz ju¿ czytam, ¿e niektórzy pakuj± do armi Enocha Elementaliste, kolesia z keltów Sessair.
a gdzie¶ przeczyta³em, ¿e on jest neutralny
wie kto¶ mo¿e o co chodzi? |
Jesli spojrzysz na jego [link widoczny dla zalogowanych], to zobaczysz, ze jest tam tylko Kelt Adept. Nie jest wspomniane ktorzy Kelci. Inni maja zwykle dopisane Drune Clan albo Sessair Clan. Te jednostki, ktore maja tylko Kelt sa najemnikami i moga wystepowac w obu armiach.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:35, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Trzeba jeszcze podrêcznik sprawdziæ. Wiem, ze jaki¶ hero móg³ byæ wystawiany w obu klanach, ale ma w podrêczniku errattê dodaj±c± mu Sessair rank.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Sob 14:45, 10 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
Trzeba jeszcze podrêcznik sprawdziæ. Wiem, ze jaki¶ hero móg³ byæ wystawiany w obu klanach, ale ma w podrêczniku errattê dodaj±c± mu Sessair rank. |
Niby w erratach Enoch jest wymieniony w Sessair Clan, ale nie ma nic o zmianie jego rangi. On po prostu wywodzi sie z tego klanu ale chyba wciaz pozostaje najemnikiem...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 8:52, 11 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
pytanie teraz do Mythosa
otó¿ wyczyta³em na forum gildii, ¿e w £odzi jest sklep wspó³pracuj±cy; móg³by¶ podaæ adres? [post z lipca 2004 ]
mam nadzieje tylko, ¿e to nie oddzia³ 8 na pietrynie 107 heh
bo do konfry to maj± tylko garstkê modeli
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 15:52, 11 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
pytanie teraz do Mythosa
otó¿ wyczyta³em na forum gildii, ¿e w £odzi jest sklep wspó³pracuj±cy; móg³by¶ podaæ adres? [post z lipca 2004 ]
mam nadzieje tylko, ¿e to nie oddzia³ 8 na pietrynie 107 heh
bo do konfry to maj± tylko garstkê modeli |
Moze szybciej bedzie zadac to pytanie [link widoczny dla zalogowanych].
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 22:44, 14 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
taka kwestia:
"when making an opposition test, if player gets a 6, he can wait to see his opponent's final result before rolling his die again."
czyli niezale¿nie jaki test robie, mogê poczekac z przerzutem do czasu a¿ zobacze wynik przeciwnika
t³umaczy³e¶ mi DW co innego, no chyba, ¿e czego¶ niezrozumia³em
ma³a ksi±¿eczka str15
i taki ciekawostka, ¿e je¶li robi siê test na oderwanie i wykorzystuje siê STR to wojownik musi byc wiêkszy od wroga/wrogów
ma³a ksi±¿eczka str27
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 0:52, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ale to mala ksi±¿eczka dotycz±ca 3 ed. ? No i male ksi±¿eczki maj± zasady nieco uproszczone, np. wed³ug nich mo¿na sprzedawaæ umiejêtno¶ci modeli. Trzeba by poszukaæ w podrêczniku takiego zapsu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Czw 2:25, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zgadza sie z podrecznikiem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 8:26, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no o sprzedawaniu umiejêtno¶ci te¿ czyta³em, a co z nimi wg "du¿ego" podr jest nie tak?
EDIT: w którym momencie rzuca siê ten czar? [link widoczny dla zalogowanych]
i nie rozumiem tych structure points, kiedy mo¿na zniszczyc jak±¶ przeszkodê terenow± [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 10:13, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
no o sprzedawaniu umiejêtno¶ci te¿ czyta³em, a co z nimi wg "du¿ego" podr jest nie tak? |
W du¿ym podrêczniku po prostu takiej opcji nie ma Zosta³± stworzona tylko na potrzeby tej malej ksi±zeczki, gdy¿ w niej nie opisano wszystkich umiejêtno¶ci, jakie maj± modele. Wtedy, jesli kto¶ chce graæ na zasadach z tej miniaturki, mo¿e sprzedaæ umiejêtno¶ci, których dzia³ania nie opisano.
Cytat: |
EDIT: w którym momencie rzuca siê ten czar? [link widoczny dla zalogowanych]
i nie rozumiem tych structure points, kiedy mo¿na zniszczyc jak±¶ przeszkodê terenow± [link widoczny dla zalogowanych] |
Structure points dotycz± machin bojowych - armatek, balist, krasnoludzkiego rydwanu itp. Chyba ze machina ma zasadê inalterable, wtedy jest niewra¿liwa na wszystko oprócz strzelania i ataku w walce wrêcz. Przezkody te¿ je maj±. Zadanie lighta zabiera 1 punkt struktury, seriusa dwa, krytyka 3, a Killed zabiera 4. 6,6 niszczy od razu.
A ten pierwszy czar rzucasz w momencie aktywacji modelu, który ma byæ celem. Czê¶æ zaklêæ nie wymaga rzucania w fazie ruchu maga (jak moje Inquisitor's Grace, które rzuca siê przed damage rollem)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 18:31, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no ale ile wynosi DEF?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Czw 18:43, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
no ale ile wynosi DEF? |
Po co Ci DEF? Krzak ani murek nie bedzie probowal odpierac Twojego ataku.
Potrzebne raczej RES, choc wydaje mi sie ze wynosi 0. Stad im cos trudniejsze do zniszczenia, tym wiecej ma structure points.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:21, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
tfu!, jasne, ¿e chodzi³o mi o RES
nie no to je¶li tak, to to niez³y czar jest. mo¿na komu¶ zrobic niespodziankê i rozwalic przeszkodê za któr± siê skry³ i potraktowac ³ucznikami/artyleri± z rezerwy
nie kumam jeszcze jednego
na czym polega physical feat
"characteristic roll must be made based on feat score which is equal to the movement charasteristic divided by 2.5"
PS. pamiêtam, ¿e chyba mury na mocy TTT do lotra mog³y odpierac ataki
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 20:58, 15 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Physical featów ju¿ nie ma. Je¿eli efekt czaru wymaga wykonania phisicala, to na 100% ma erratê w podrêczniku.
A murek w tym przypadku ma RES 0 - jest to efekt dzia³ania czaru (Strange Art) - wali z si³± 0 na RES 0.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 14:41, 16 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
kto mi powie czy zmienily sie te czary w C3?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] <- i o co w tym chodzi
feat roll to chodzi o ruch?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pi± 15:12, 16 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Bambusek juz Ci powiedzial ze nie ma Feat Rolli w C3.
Z reszta Rift zostal zbanowany ([link widoczny dla zalogowanych]).
Pozostale sie nie zmienily.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:25, 16 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No i ja sie nie dziwie, czemu rift zosta³ zbanowany.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:14, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ej no jednak trzeba wyja¶nic dwie sprawy, które s± zasadniczo wa¿ne wg mnie
a dzisiaj byly poruszane
1. przerzucanie wyników przed zobaczeniem rezultatu przeciwnika? w ma³ej ksi±¿eczce mo¿na najpierw zobaczyc potem przerzucic. nie jest wyszczególnione, ¿e to rzut taktyczny a to rzut przy atakowaniu itd
g³ówny podrêcznik jasno to rozdziela?
2. je¿eli widac do 50% figurki skrytej za przeszkod± to nie ma +1 do trudno¶ci?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Sob 13:20, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
1. przerzucanie wyników przed zobaczeniem rezultatu przeciwnika? w ma³ej ksi±¿eczce mo¿na najpierw zobaczyc potem przerzucic. nie jest wyszczególnione, ¿e to rzut taktyczny a to rzut przy atakowaniu itd
g³ówny podrêcznik jasno to rozdziela? |
s.20 podrecznika:
"When making an opposition test, if a player gets a 6, he can wait to see his opponent's result before rolling his die again. If both players get a 6, then the player with the lower final result (before re-rolling the die) decides first if he wants to roll again or not. His opponent can wait for his decision as well as for the result of this re-roll before deciding to roll again or not himself".
Tomek napisa³: |
2. je¿eli widac do 50% figurki skrytej za przeszkod± to nie ma +1 do trudno¶ci? |
Co do tego nie moge znalezc zasad w ksiazce. Trzeba po prostu na poczatku gry umowic sie ile figurki musi byc widoczne i tyle.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 20:20, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cube móg³by¶ mi podaæ rzeczy, które mo¿na dokupiæ(takie fajniejsze ) Gravedigger of Salaüel, z wyt³umaczeniem co to robi?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 21:02, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cuduje Cube u¿ywal go do przyzywania Irek.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Sob 23:54, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Zgadza sie.
Gravediggera wystawia sie w 90% do dwoch rzeczy:
1. Ira Tenebrae Summoning - przyzywa 1 Irke na ture, kontroluje 2 na raz
2. Chain of the Grave - jesli w obrebie wiary Gravediggera jakis wojak zaliczy KO, mozna sprobowac na jego miejsce przyzwac Zombiego Warriora, z Acheronu lub w Zbroi.
Poza tym w Domu Lazarian mozna wykupic mu Resurection i wtedy w promieniu 10cm ulatwia regeneracje o 1.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:02, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
znacie jakis czar elementalu dzieki ktoremu mozna leczyc sojusznicze jednostki?
za gemy byle nie swiatla i ciemnosci :]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: ¦ro 15:32, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tomek napisa³: |
znacie jakis czar elementalu dzieki ktoremu mozna leczyc sojusznicze jednostki?
za gemy byle nie swiatla i ciemnosci :] |
Nymph
18 AP
path Elemental
trudnosc 9
intensity 4
frequency 1
4 gemy Wody
Rzucasz na swojego wojaka, gdziekolwiek na polu bitwy (mag nie musi widziec na kogo rzuca, moze nawet na siebie). Jak czar sie uda, leczy wszystkie rany. Jesli czar zostal rzucony na kogos poza samym magiem, to wyrzucasz karte czaru do kosza i nie mozesz jej juz uzyc. Jesli leczyles maga, to rzucasz k6:
1,2 wywalasz czar
3+ mozesz go uzywac dalej.
Nie mozna tym leczyc living deadow i constructow ani elementali i immortali zwiazanych z ogniem albo ciemnoscia.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 17:27, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nymph znam, no ale jak widac nie jest on za ciekawy..
tzn gdyby by³ tañszy w AP
z drugiej strony- mo¿na uleczyc w ³atwy sposób criticala silnej jednostki
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 19:27, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
mastery of arcana?
a có¿ to?
jest to umiejêtno¶c czystych magów, dziêki której mog± zwiêkszyc sobie liczbe gemów kosztem POW?
ale POW zmniejsza siê tylko do koñca tury?
jak to dok³±dnie jest i czy jakie¶ inne tez s±
EDYTA: no i jeszcze jedna kwestia, czyli ile czarów mogê miec. damrahl ma umiejêtno¶c adept of 4 elements i na voidgamers jest napisane, ¿e
"Magicians of the second level are skillful manipulators of the strange arts of more than one element. They may have two artifacts and three spells."
to prawda, czy C3 to zmieni³a i teraz mogê miec tyle czerów ile ich power x2 mniejsze od mojego POW x2 ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:18, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
koszt intensity masz wq rogu karty - suma wszystkich intensity musi byc miejsza od 2*pow (u warrior-mage 1*pow)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 14:29, 28 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nie bardzo rozumiem ten czar, jakiego wojownika ja przyzywam sk±d, na jaki zasiêg
[link widoczny dla zalogowanych]
to chyba nie jest zbanowane co
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erilad
ten, który wybra³ anime
Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 10:46, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie odno¶nie pude³kowych strzelców Gryfów [blisterkowych zbanowali ]. Konkretnie: Czy to siêop³aca? Czy bêd± chocia¿ w po³owie tak skuteczni i morderczy jak ci starzy?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 10:53, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Nie zbanowali - po prostu wycofali blister. Ale karta i wzory jak najbardziej obowi±zuj± - w boksie bêdzie ich 6 (po 3 z obu blistrów) oraz dwie karty: jedna nowa i jedna stara.
Op³acaj± siê, teraz tylko na nich gram. Chocia¿ trzeba za nimi postawiæ kap³ana z cudem daj±cym Bull's Eye. Inaczej ten sharpshooter przyda siê tylko na bliskim dystansie - automatyczne trafienie je¶li Fuzie siê nie rusz±.
Jest kap³an z cudem - graæ na nowych
Nie ma kap³ana - starzy wystarcz±
U mnie teraz taki kap³an zawsze jest
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erilad
ten, który wybra³ anime
Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 12:44, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Kap³anka Stali wystarczy?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:56, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wystarczy. Sam cud kosztuje marne 8 ap. Ja go dajê z Magistratem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erilad
ten, który wybra³ anime
Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 14:43, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mi³o ^^
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: ¦ro 13:27, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Czy wie kto¶ co napisane jest na karcie The Codex of the Scourge.
Jest to relikt za 19ap dolaczany do Kaina (Acheron).
@ Fifiberd: zdaje sie, ze Ty masz Kaina. Mozesz przepisac mi tresc tej karty?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 13:55, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Oto tre¶æ:
"Emanation : The Codex of the Scourage is a relic that gives Kain the <<Exalted>> ability. When building armies, this accursed work allows him to choose two additional miracles in addition to those he has access to, begin a Warrior-Monk.
Wonder (3) : This wonder must be performed at the beginning of the hand-tohand combat phase. When resolving their hand-to-hand combat. Kain and any friendly Black Paladin located within his aura of faith acquire the <<Bane/x>> ability until the end of round against one of the enemies in hand-to-hand combat with them. In Rag`Narok this effect applies to Kain and to Black Paladins present in the same Unit as him
A fighter cannot have the <<Bane/x>> ability twice against the same opponent at the same time."
Na tyle karty jest te¿ co¶ takiego jak Relics te¿ to przepisaæ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: ¦ro 14:44, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Muchas gracias holmes.
Jak Ci sie chce to przepisz tez ten tyl.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 15:51, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mogliby¶cie powiedzieæ co to jest za umiejêtno¶æ Ephemeral?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:13, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Przeciwieñstwo regeneracji. Jak regeneracja poprawia zdrowie, tak Ephemeral je pogarsza. Co wiêcej, ran zadanych z powodu ephemerala nie mo¿na leczyæ regeneracj±. Kap³ani ¶wiat³a mog± sobie wzi±¶æ fajny cud daj±cy ephemerala/5 ka¿demu wrogowi w aurze wiary. Rzuty na ephemerala siê robi dok³adnie w tej samej fazie, co rzuty na regeneracjê, tyle ¿e ephemerala rzucasz jako pierwszego.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 18:02, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar zacz±æ graæ tylko nie mogê siê jeszcze zdecydowaæ na armiê. Waham siê miêdzy Lwami a tymi elfami ze smokiem. Czy mogliby¶cie scharakteryzowaæ te armie? O Lwach ju¿ co nieco wiem, bo gra³em nimi z Kermitem (ca³kiem sympatycznie siê gra³o, zw³aszcza, jak samiutki paladyn uwali³ zdrow± larwê ), ale o tych elfach to nic a nic.
I jeszcze jedno pytanko. Co to s± boty? Grabarz co¶ mi o nich opowiada³, ale jak siê s³yszy mnóstwo nowych rzeczy na raz to siê zapomina
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:22, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
My¶lisz miedzy oboma moimi armiami
Lwy s± nieco bardziej róznorodne i punktowo silne (magia, konnica, royale) i bardzo uniwersalne (olbrzymia ilosc modeli do wyboru) ale to czego nie maja silnego maja relatywnie s³abe ...
g³owna si³a tej armi jest w teorii odwaga a w praktyce dostêp do silnej magii i sacredów (zabijanie na dubletach - 1/1 2/2 itp) ... przy czym sacredy sa jak widaæ do¶c losowe bo daj± 1/6 na zabicie przeciwnika (lotr hyhy) ale niska si³a wiêkszo¶ci modeli oznacza to ¿e pozost±³e rzuty bêda najwyzej punktowaæ rpzeciwnika lekkimi ranami (nie dotyczy konnicy oczysi¶cie)
Lwy jako takie maj± spore braki w strzelcach (tylko przecieti ³ucnzicy) i musza to nadrabiaæ liczebno¶ci± (co idzie im srednio) albo magi±
***
Elfy pokazuj± zupe³nie inny model ró¿norodno¶ci... lwy mia³y duzy wybor róznych modeli - elfy maja niewielki wybór modeli albo specjalistycznych albo wielozadaniowych.
Cynwale sa armia z naprawde fajnym potencja³em ale do¶c trudn± do opanowania. O ile lwom wystarczy szcze¶cie to elfy nie zostawiaj± miejsca na b³êdy/pecha ... kilka gorszych rzutów albo z³a decyzja i nie jest najlepiej.
Boty to pewnie Grabarz mia³ Blde of Truth na mysli jeden z packów cynwalskich (paki to opcjonalna podfrakcje którymi graæ mozna jesli turniej na to pozwala - zazwyczaj dostaja odpowiednie bonusy za dodatkowe punkty) ten pack robi z elfów modele jeszcze bardziej uniwersalne i daje im naprawde silne jednostki strzejaj±ce (standardowo kuszniczki nie s±zadn± rewleacj± i ustepuja konkurencyjnym strzelcom - ale na tym packu sa najwiekszymi snajperkami w grze, czyli jednoczesnie jednymi z lepszych jednostek strzeleckich)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:27, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie boty, tylko BoT. Blade of Truth. Najlepsza armia tematyczna Cynwalli (to w³a¶nie elfy ze smokiem) i jedna z najlepszych w ca³ej grze. Na Mistrzostwach Polski na 3 armie elfów 3 korzysta³y z zasad BoT.
Lwy stoj± magami - bez nich wiele trac±, gdy¿ nie posiadaj± silnego strzelania, wiec magia to ich jedyna sensowna si³a dystansowa. No, jest jeszcze balista, ale rzadko u¿ywana.
Cynwalle s± mocne po otrzymaniu armii tematycznych (dla pewnych osób s± za mocne), ale jednocze¶nie delikatne. Zwykle s± super, broni±, zabijaj± i wymiataj± ogólnie - dopóki nie dostan± pierwszej rany. Potem siê robi mniej przyjemnie dla d³ugouchych.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 20:37, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Dziêki .
Tak jak patrzy³em to te cynvalle maj± te¿ ca³kiem silne jednostki np. takie construkty, albo parê innych. A w³a¶nie, czy mogliby¶cie wyja¶niæ te¿ te ability dotycz±ce tych elfów np. consruct, concentration, secuence, righteous? Kermit po¿yczy³ mi ksi±¿eczki z zasadami, ale nie ma tam tych zdolno¶ci. I jeszcze o co chodzi z tym przyzywaniem smoka? Nie wiem czy dobrze pamiêtam, ale to chyba by³o co¶ takiego, ¿e przylatywa³, rozwala³ ile siê da, odlatywa³.
P.S. Mój setny post
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:55, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
przy modelach bierz pod uwage nie tylko potencjalna sile ale i koszt punktowy i porownianei z inymi armiami - kostrukty z wyjatkiem pulsara wypadaja dosc slabo ... naprzydatniejsze sa mrowy
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz K
Krzew
Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 8 razy Ostrze¿eñ: 2/5 Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...
|
Wys³any: Nie 21:43, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
To jeszcze popatrzê, popytam ludzi, pogram i dopiero zdecydujê. Na razie dziêki
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:45, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmm, je¶li dosta³e¶ tak± ma³± ksi±¿eczkê z zasadami to nei dziwne, ¿e nie ma w niej skilli - tak s± po prostu zrobione.
Rightous - model jest odporny na wszelki strach, ³±cznie z tym wywo³ywanym przez living-dead i immortale ciemno¶ci. Ponadto ma +1 do wyniku testu ataku, ale tylko je¶li wszystkie swoje ko¶ci przeznaczy³ na atak.
concentration/x - model z tym skillem ma na karcie kilka cech pogrubionych. W trakcie rundy mo¿e wydaæ x punktów aby zwiêkszyæ jedn± lub kilka z tych pogrubionych cech (np. gdy x =1 to mo¿e podbiæ jedn± cechê o jeden punkt. Gdy 2 to dwie cechy po punkt ka¿d± lub jedn± cechê o 2 punkty itd.). Bonus trwa do koñca rundy.
construct - modele z tym s± odporne na strach oraz efekt toxica.
sequence/x - model z tym mo¿e w trakcie walki, na etapie rozdzielania kostek pomiêdzy atak i obronê, zwiêkszyæ sobie ilo¶æ ko¶ci maksymalnie o x (je¶li na karcie jest proste Sequence to x = 1). Ka¿da ko¶æ oznacza -1 do warto¶ci ataku i obrony modelu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:28, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
poza tym konstrukty ( w opisie skila tego nie ma) s± odporne na czê¶æ czarów (jest to w opisie czarów zaznaczone) a czê¶æ z kolei dzia³a tylko na nie ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|