Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:10, 03 Maj 2008 Temat postu: Pentagram i inne MTGowe tryby ewentualnie |
|
|
200ap, 5 graczy,
Dodatkowe zaasady:
Koszt wszystkich bohaterów to max 75 AP
Mo¿na mieæ tylko jedn± kopie karty (dotyczy ca³ej rodziny jednostek) w stosie aktywacyjnym (czyli max tylko jedna karta fianek, tylko jedna karta brother templarów itp.) UWAGA: za rodzine uwa¿ane sa równiez wszystkie karty o tej samej nazwie
? Jednostka moze miec maksymalnie 8 FEAR (!)
Maksymalny koszt pojedynczej jednostki to 99 punktów
Limit rang mistyków w armii to 1 czysty, 1 warrior-mag/monk, nie mozna wystawiaæ Adeptów
Mo¿liwe jest granie bez bohatera – wówczas najdro¿szy model w armii nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 75 AP i na potrzeby scenariuszy to on jest uwa¿any za dowódcê
? Wszystkie packi WON
? Concord of Eagle ma bana jako armia
DODATKOWE OGRANICZENIA I BANY
Alchemicy
Crimson Furies restrict 1 na karte
The caress of Arh-Tolth -->cud Lady Nesalith
Cynwall
Draconian Pact
Lwy
balista (ca³kowity ban w porownaniu do KOturna)
artefakt Arakana
Gryfy:
dzia³a (ca³kowity ban w porownaniu do KOturna)
Cadwallon
Mask of Scares;
Arcanum I: the magician, wraz z czarem
errata: Red Hot Cannon Ball - obrazenia w drugiej kolejnosci (czyli jesli zrobi coanjmniej lighta) s± zadawane z si³a 0 na res 0
Mid-Nor
Hydra warrior restrict 1na karte
Acheron
Lo'Nua
Gobliny
Kó³ka restrict do 1 w armii
Sukkub
SCENARIUSZ:
ROZSTAWIENIE:
- Stó³ 120 na 120 (jesli ja bede gral to przywioze od siebie z domu "p³yte" 120 na 120 na ktora kiedys sie zrzucalismy i od razu zestaw spoko makiet na nia)
- Na krawêdziach sto³u wyznaczamy punkty odleg³e od siebie o 2 * sin36 * 60 = ok. 70,5 (matematycy niech sobie pokminia czy dobrze policzylem ;P)
- Woko³ tych punktów w promieniu 45 cm jest strefa rozstawienia (strefy rozstawienia nachodza na siebie)
- na ¶rodku znajduje sie ko³o o promieniu 10 cm bêd±ce "stref± specjaln±"
[link widoczny dla zalogowanych]
ZASADY:
- gracze po lewej i prawej (numery) sa sojusznikami (sojusznik mojego sojusznika nie jest moim sojusznikiem a przewaznie jest moim wrogiem ) do momentu skonczenia 6 tury badz do momentu gdy zostaje juz tylko 3 graczy
- STREFA SPECJALNA to strefa lecz±ca. Otó¿: na koniec tury gdy model jest w niej i ma rane to ta rana spada o poziom je¶li model znajduje sie tutaj 1. ture lub spada o 2 poziomy jesli model znajduje sie w strefie juz 2. ture. (czyli w 2 tury z krytyka wybiega sie zdrowym)
- Jesli model 3 ture pod rzad znajduje sie w strefie specjalnej (np zwi±zany w walce ]:->) to niestety na koniec tury energia zmagazynowana na tej starej ziemii zamiast zasklepic mu rany, powoduje jego ¶mieræ.
- do gry potrzebna jest kartka i d³ugopis na której przy imieniu ka¿dego gracza bêdzie zapisywane ile AP zabi³. Wygrywa gracz który zabi³ najwiêcej ap.
- punkty AP za model, który zgin±³ z powodu zabójczego dzia³ania Strefy Specjalnej dostaje gracz którego najwiêcej modeli znajduje siê w tej Strefie.
Komentarze, pytania i dyskusje mile widziane...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 12:17, 03 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Sob 12:18, 03 Maj 2008 Temat postu: Re: Pentagram i inne MTGowe tryby ewentualnie |
|
|
Grabarz napisa³: |
Cadwallon
Mask of Scares;
Arcanum I: the magician, wraz z czarem
errata: Red Hot Cannon Ball - obrazenia w drugiej kolejnosci (czyli jesli zrobi coanjmniej lighta) s± zadawane z si³a 0 na res 0 |
No to by by³o na tyle, je¶li chodzi o zabawê Harlekinem i Ognistym Gobem...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:22, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Czemu? Harlequin jest fajny i bez Magicana. A Goblin nadal jest ok.
200 ap to malutko jednak. Nie wiem, czy siê za losowe nie oka¿e. Gryfami mia³em powa¿ne problemy ze skleceniem czego¶ sensownego, nie my¶lê wiêc co by tu mia³y Wilki, Devki czy wê¿e.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 15:07, 03 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:55, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No ale w klubie wiecej nie zagrasz.
Magician musi miec bana Tokjo. Ten Canonbal to nie wiem co to.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:08, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Canon ball to czar. Oryginalnie dzia³a jak artyleria przebijaj±ca, zawsze ma zasiêg 20 cm , zadaje hit z STR 6 i je¶li wejdzie rana to potem idzie nastêpny damage roll z si³± 3 na RES 0.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Sob 16:19, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zg³aszam siêna ochotnika.
Dla gobosów to fajne zasady
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 16:47, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ta strefa lecz±ca jest taka sobie wed³ug mnie niby ciekawy pomys³.. no ale na co to w³a¶ciwie? ¯eby¶my siê t³ukli d³u¿ej?
Taniego modelu za 10 punktów nie szkoda tam wys³aæ, ¿eby kogo¶ zablokowa³, ale jakby mia³ graæ wilkami to musia³bym tego unikaæ jak ognia, bo mój najtañszy model to 25 AP (nie liczê hunterów i Sylvanek).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:52, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Magician musi miec bana Tokjo. |
a z ciekawo¶ci czy ktokolwiek go testowa³ z tym magicanem?
ze gorgona czy meliador to ok ale on sie po prawdzie dosæ drogi robi a odnawia o 3 many wiecej za te ap
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:23, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ale nie ma opcji spalenia many. Z Magicanem nie ma kombinowania, ile many u¿yæ teraz, ¿eby móc co¶ rzuciæ w nastêpnej rundzie. Harlequin zu¿ywa wszystko + mastery of the Arcana, bo wie, ¿e nie ma opcji spalenia odnowy czy regeneracji mniej jak maks.
A wada tego artefaktu jest ¿adna. Gdyby zwiêksza³ dif czarów o jakie¶ 2-3 punkty to ok, a tak? Nawet jak nie masz celu w zasiêgu to rzucasz czar dla samego rzucenia, ¿eby manê zu¿yæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:52, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Kó³ko r=10 na stole 120/120 to naprawde mala strefa, wiec mysle ze wilki itp nie musza sie martwic ;P. Jednym ruchem przebiegna ;P.
A z tym Magicianem to jak uwazacie...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 0:22, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Bambus - ale to do grania u nas jest a nie na turnieje ogólnopolskie
wiec zasadniczo przesadzanie z restrykcjami - zwlaszcza przy niesprawdzonych rzeczach tez nie jest za dobre
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:08, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Czê¶æ rzeczy nie trzeba sprawdzaæ aby widzieæ, ¿e s± chore Ale ok, mo¿na raz ten artefakt pu¶ciæ, zobaczymy jak dzia³a z Harlequinem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Nie 13:15, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
Ale ok, mo¿na raz ten artefakt pu¶ciæ, zobaczymy jak dzia³a z Harlequinem. |
Z tym, ¿e wersja Twej rozpiski z Carachem bardziej mi odpowiada, wiêc jak na razie jeszcze siê z przegiêtym czaromiotem wstrzymam.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kermit
Righteous
Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:49, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Napiszê tutaj ¿eby w Tokjo-party nie robiæ ba³aganu.
Wszystkich chêtnych na pentagram zapraszam w ¶rodê po po³udniu adres wyszogrodzka 161 m 7 tak zwany du¿y ¿ó³ty wie¿owiec. Jakby by³y problemy mój numer 691723526.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:50, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Hm, jak bardzo popo³udniu?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kermit
Righteous
Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:54, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No tak ¿eby¶ ty móg³ spokojnie z uczelni dojechaæ (dla mnie popo³udnie to po 15:P)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:52, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W ¶rodê nie mam nic takiego wa¿nego, ¿ebym musia³ koniecznie byæ, to mogê nawet na uczelniê tego dnia nie i¶æ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 2:04, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Maksymalny koszt pojedynczej jednostki to 99 punktów
Mo¿liwe jest granie bez bohatera – wówczas najdro¿szy model w armii nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 75 AP i na potrzeby scenariuszy to on jest uwa¿any za dowódcê |
te diwe rzezcy razem sa weso³e bo wychodzi na to ze zeby miec model dro¿szy jak 75 ap np 80 ap to trzeba ieæ bohatera .. czyli minimum 40 ap ... a to juz ca³kiem spora czesc rozpiski choc jak najbardziej rozumiem ze bestyjki za 80+ sa dosc problemowe na te punkty
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pon 8:29, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Kermit -> miejsce dla zb³±kanego Tokja siê znajdzie?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kermit
Righteous
Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 9:04, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No jasne najwy¿ej jak bêdzie za du¿o ludzi to zamiast pentagramu zagramy jaki¶ fuleren:D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 11:22, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To ja popatrzê jak bêdê szósty czy co¶ w tym rodzaju. Tokjo mo¿esz wpa¶æ do mnie i Ciê zaprowadzê - a chyba wiesz gdzie ja mieszkam.
Wilkami i tak nie pogram to nie mój rozmiar gry. Mo¿e sobie wezmê Infinity i pyknê z kim¶ kto ju¿ skoñczy³ albo jeszcze nie zacz±³.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 11:22, 05 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pon 11:40, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No to i Brain przybêdzie w ¶rodê o 15
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:46, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja nei wiem ale mysle ze bym chcial wpasc. Kermit jak ze stolem stoisz i makietami? Bo jak cos moge ratowac w tych sprawach. (choc stol to zalezy na ktorym pietrze mieszkasz/masz winde ;F).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:50, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
Cytat: |
Maksymalny koszt pojedynczej jednostki to 99 punktów
Mo¿liwe jest granie bez bohatera – wówczas najdro¿szy model w armii nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 75 AP i na potrzeby scenariuszy to on jest uwa¿any za dowódcê |
te diwe rzezcy razem sa weso³e bo wychodzi na to ze zeby miec model dro¿szy jak 75 ap np 80 ap to trzeba ieæ bohatera .. czyli minimum 40 ap ... a to juz ca³kiem spora czesc rozpiski choc jak najbardziej rozumiem ze bestyjki za 80+ sa dosc problemowe na te punkty  |
To jest wlasnie dobre i mysle ze Piotro to zrobil specjalnie a nie przypadkiem ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 12:52, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mogê przynie¶æ moje 3 drzewa. Ma windê Kermit
U niego makiety to s± wymiataj±ce. Tu ksi±¿ka. Tu s³ownik. Tu deckbox. Tu kilka farbek. I jedziemy!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kermit
Righteous
Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:01, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W³a¶nie z makietami to ja le¿ê nie stojê. Stó³ mam ale niestety nie jest 120x120. Jakby¶ móg³ Grabarz poratowaæ to by³bym wdziêczny, nawet mogê ci pomóc to przynie¶æ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:11, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To ja makiet mam spokojnie na taki stol. Kwestia tylko, czy chce nam sie niesc ten stol kilkaset metrow ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 13:13, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To mo¿emy zrobiæ akcje desantow±. Tokjo wpadnie po mnie. Razem z Tokjem pójdziemy po Ciebie i we trzech przytyramy stó³ i makiety Tylko Tokjo musi siê zgodziæ. No i Ty xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 13:13, 05 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Pon 14:36, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja siê zgadzam...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 23:58, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dzi¶ sie weso³o gra³o mimo 7 graczy ...
choc na 5 by by³o nieco taktyczniej ...
swoja droga zastanawia mnei czy by nei dodac np motyww z Dogs of War ... niby do¶wiadczenie by jeszcze komplikowa³ bardziej rozgrywke ale jesli w ¶rodku mapy daæ obszarek gdzie mozna wykupowac skile za xp to by sie ca³kiem warcraftowo zrobi³o
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Czw 12:47, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawy pomys³ , tylko kto¶ musia³by nad tym porz±dnie pomymy¶leæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 16:48, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
dzi¶ sie weso³o gra³o mimo 7 graczy ... |
Poprawka: by³o 6 graczy i Brain.
Dragon_Warrior napisa³: |
ale jesli w ¶rodku mapy daæ obszarek gdzie mozna wykupowac skile za xp to by sie ca³kiem warcraftowo zrobi³o  |
Zbytnie przekombinowanie imo. Mo¿e i by jako¶ to zmusza³o do biegu w centrum mapy, lecz za du¿o by by³o zabawy z liczeniem PeDeków. Co wiêcej -> taki gracz sobie wbiegnie na ¶rodek i musi wybraæ... ("Czekamy... Czekamy... Ju¿ wybra³... Oj, chyba za du¿o ten skill kosztuje... Trza co¶ innego wybraæ...").
Dalej -> czy jednostka z wykupionymi skillami kosztowa³a by wiêcej? Hm... Chocia¿ to jest oczywiste...
Czy ze sklepiku móg³by korzystaæ jeden gracz, czy wiêcej?
Mi osobi¶cie bardziej odpowiada pomys³ Grabarza, ze stref± lecz±c±. Nie ma przy tym liczenia, kombinowania -> wytrwasz na ¶rodku -> ³adnie Ciê leczymy.
Hmm... Tak sobie ostatnio my¶lê, coby nie zrobiæ jakiego¶ pseudo turnieju na mym wygwizdowie (bo sto³y mam)... No... To jednak materia³ na inn± dyskusjê...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 17:07, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej problem w tym, ¿e po³owa graczy tylko liznê³a ¶rodek mapy
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 17:26, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja nawet nie doszed³em, bo jacy¶ brzydcy orkowie mi zabawki popsuli i nie mia³em ochoty dalej siê bawiæ...
No... Z tym, ¿e gdyby taki punkt leczniczy sobie sta³, to by gracze jako¶ chêtniej do tego centrum biegali, ¿eby w ci±gu dwóch tur nic nie robienia zepsut± jednostk±, mieæ j± gotow± do walki (a gdy skoñczy³aby siê tura druga i zaczê³a trzecia, wtedy tacy PG gracze jak DW zblokowaliby wyczyszczonego figsa, tak by na koniec tury nr. 3 zgarn±æ punkciki za ¶mieræ "przeleczonego" ).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 17:40, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Hmm... Tak sobie ostatnio my¶lê, coby nie zrobiæ jakiego¶ pseudo turnieju na mym wygwizdowie (bo sto³y mam)... No... To jednak materia³ na inn± dyskusjê... Wink |
byle nei d³uzej jak 1 dzien ... 8-10 godzin z wami mi wystarcza
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 17:43, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ahhhhhh, jeste¶ niemi³y.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Czw 17:43, 08 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 18:12, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Problem w tym, ¿e stanie na ¶rodku sto³u rannego modelu równa siê "O ranny ork!" <fuzylierzy ³aduj± kolejny nabój>. D³ugo to bym tam raczej nie posta³ Stanie na otwartym terenie to gorzej ni¿ kamikaze. To jak Ruscy pod Stalingradem "Wygramy, bo jest nas wiêcej ni¿ oni maj± kul!". Niestety tu pociski s± nieskoñczone
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:07, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
1. 120 na 120 to bezsens na 7 graczy dlatego nie mialem ochoty grac, ale juz nie chcialem robic szopek, przy 5 jest mniejsza szansa na "rozstrzelanie"
2. mozna dostawic gê¶ciej makiet zeby nie bylo takiego shooting practice.
3. Choc pomysl z PDkami jest fajny, to dobrze powiedzial tokjo ze nie ma czasu
4. Wazniejsza rzecza jest sprawa DISa i rezerw. W tej chwili nie jestem pewien czy wypracowane stanowisko jest dobre. O ile rezygnacja z rezerw wydaje mi sie koniecznoscia to co powinien dawaæ rzut na dis nie wiem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:36, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem to moze wygrany dis bedzie dawa³ autorytet ? tylko to z kolei za silne bedzie...
wiec moze zwyciezca bedzie decydowal kto zaczyna tak jak to bylo wtedy i bedzie posiada³ Jedyn± rezerwê
a pd'ki niby sa czasochlonne ale przynajmniej gracz je wydajacy mial by co robic podczas 4 podtur przeciwnikow a schemat rozwoju i tak kazdy by sobie juz wymyslil razem z rozpiska - tzn komu co chce dopakowac
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 19:39, 08 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:46, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To jak gralismy mi sie nie podoba. Przy 6 z Brainem bylo koniecznoscia. Przy 5 musialbym to zobaczyc zeby byc w stanie sensownie ocenic.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 20:22, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W normalnej grze 1 na 1 osoba, która wygra³a Dis, mówi kto zaczyna... No to niech w pentagramie ustala kolejno¶æ ka¿dego z graczy (tzn. "Teraz ty, potem ty... a na koñcu Brain..."), a nie tylko w od kogo i w któr± stronê leci kolejka.
Inna sprawa, ¿e na zabawie w pentagram przed Wie¶konem ustalali¶my kolejno¶æ wg wyników rzutów na Dis. I problemu przy 5-ciu graczach nie by³o, chyba...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 20:32, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Bo przy 5 osobach to jeszcze da siê ustaliæ zgodnie z rzutem na DIS. Problem siê robi przy wiêkszej ilo¶ci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 20:38, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A pentagram to chyba na 5 osób jest, a nie na wiêcej. Je¶li liczba graczy jest adekwatna do wymagañ, jakie w tej kwestii stawia sposób gry, to nie widzê problemu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:01, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
wlasnie który ma moj± karte od sparków ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|