Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 0:09, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
Tyle ze dok³adnie te same Gryfy, z tymi samymi czarami, krucjatami i warto¶ciami punktowymi uchodzili za jedn± z najs³abszych armii w 2 edycji. |
Taa... A w 2ed Acheron uchodzil za jedna z potezniejszych armii czarujacych. Tylko ze tu troche pobanowali, tam troche zmienili zasady i juz nie jest rozowo, wiec to zaden argument.
Nie oszukujmy sie, Gryfy i Lwy to moze i fajne armie, ale mozna w nich stwozyc niestety kilka PG rozpisek. Gracze kopiuja te rozpiski i potem okazuje sie ze nikt nie chce z nimi grac. Konczy sie tym, ze sprzedaja figurki i kupuja inne frakcje. Spotkalem sie z ta sprawa przegladajac rozne fora.
Poza tym na forum Rackhama ktos ladnie napisal "Jesli bedziecie starali sie skutecznie psuc innym przyjemnosc z gry, zostaniecie bez przeciwnikow".
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:03, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gryfy po prostu teraz s± takie, jakie powinny byæ - maj± wysoki RES, który co¶ znaczy. W koñcu mo¿na tymi pretkami my¶leæ o master strikach i dawaæ war fury Templarom. Jedyne co zminiono z 2 na 3 edycjê to tabelka obra¿eñ i zasady ranienia - i to jedyna rzecz, na jakiej Gryfy skorzysta³y.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:14, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ale to u Gryfów i Lwów jest najwiêcej jednostek, które siê wyj±tkowo wyró¿niaj± wzglêdem innych.. co by ich przepakami nie nazwac
i raczej w tych armiach mo¿na u³o¿yc armia poprostu nie do pobicia
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 12:59, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gryfy maj± a¿ jednego niby przepaka - Brother Templarów. 4-6 (5-7), 4-9 z opcjonalnym 4-8 (5-9), 4-11 za 25 ap + Fanatyzm, War Fury i Bravery. Pretorianie swoje kosztuj± (fakt ¿e za t± cenê maj± wysokie statsy i du¿o umiejetnosci, ale to nadal tylko dwie kostki i trzeba mocno siê zastanowic nad masterem, bo jak nie wejdzie to tylko obserwujemy jak przeciwnik bije) i mo¿e fuzie, chocia¿ ta jednostka oprócz strzelania nie posiada nic innego (RES 2, atak 1, obrona 3).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 13:47, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o to ile jest przepakow.
Chodzi o to jakie combo mozna stworzyc. Nagle okazuje sie ze zupelnie cienki wojownik ma sacred sword i sacred armor i do tego czarodziej wyczarowuje mu trzy kostki do obrazen. Juz wole cos takiego zamiast najwiekszego przepaka w mojej armii.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:11, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gdzie ty widzisz Sacred Armor u Gryfów? Jest jedna i tylko jedna figurka, która ma to w standardzie: Priestess of Steel na drugiej Inkarnacji. Ponadto Aerth ma co¶ artefaktopodobnego, daj±cy SA w aurze wiary kosztem TF (1 TF za SA), tyle ¿e Aerth kosztuje 175 ap, a to 21. Ostatecznei mo¿na to daæ Seredowi, który kosztuje skromne 151.
Co do trzech kostek przy obra¿eniach - czar ma zasiêg personal, a wiêc rzuciæ go mo¿na tylko na samego siebie. W efekcie jest bezu¿yteczny u kogo¶ innego ni¿ Inkwizytorzy. Ponadto ma jeszcze jedno ograniczenie - dzia³a tylko z Judgement Blade (a to ju¿ maj± tylko Gryfy i to w ograniczonej ilo¶ci).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 16:45, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
To byl ironiczny skrot lwich i gryfich zdolnosci.
Zapomnialem jeszcze o tym czarze, ktory neguje jedne obrazenia na ture.
Rzut 6/6 jest takim losowym elementem Konfrontacji, ktory wprowadza element niepewnosci i zaskoczenia. Kazdy modli sie o 6/6 strzelajac np lucznikiem za 18AP w bohatera za 100AP.
Lwy i Gryfy ze swoimi swietym sprzetem przeciagaja element losowy na swoja strone. Oni modla sie o 1/1, 2/2, 3/3, 4/4, 5/5, 6/6 (nie wspominajac o sytuacji kiedy rzuca sie 3k6). A kiedy przeciwnikowi uda sie zaczarowac kosci tak zeby wypadlo te upragnione 6/6 - zonk ten rzut zostal anulowany jakims radosnym czarem. To jest frustrujace... (choc sam tego jeszcze nie doswiadczylem tak mocno)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:10, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Czar rzuca siê przed damage rollem - gdyby go rzucano po to faktycznie by³by ostro przegiêty. A takto jest ryzyko - anulowaæ mo¿na jeden cios i fakt, to mog³o byæ 6,6, a równie dobrze mog³o byc 1,1, które trafionego by tylko roz¶mieszy³o.
I nie obra¿aj Chatismenta - on zabija dodatkowo na 1,1,1 2,2,2 3,3,3 4,4,4 5,5,5 6,6,6 i przed tym juz nic nie chroni .
To ju¿ bardziej giete jest rozdawanie master strike/1 Brother Templarom.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 6:38, 19 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
To byl ironiczny skrot lwich i gryfich zdolnosci. |
tylko przypominam ¿e lwy nie posiadaj± praktycznie kombosów ... a i 'przepaki' maj± jakby dro¿sze od gryfich ...
jedyna pg rozpiska zawierajac kombosy u lwów to dorzucenie gryfów jako sojuszu...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 14:09, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dzisiaj mia³a miejsce chyba najszybsza bitwa na 300ap w historii, jakie¶ 15-20min
ej mi to albo 4 jedynki pod rz±d wypadaj±, albo lec± trafienia w g³owe.. nie mo¿na tak wypo¶rodkowac
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pi± 15:19, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Do tego dwa zwyciestwa przegietej rozpiski Acheronu. (^_^)y
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 15:27, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no w jednej pomagali drunowie :>
ale fakt, bez tego radosnego czaru nie da³oby rady
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ullmo
Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:14, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Na szczê¶cie uda³o mi siê stosunkowo szybko pozbyæ obiektu, rzucaj±cego ten radosny czar, ale dwa dublety zdejmuj±ce tyranta i huntsmana, gdy gra siê ³±cznie czteroma figurkami to przegiêcie jest
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pi± 17:16, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A co do tego pozbycia sie Gorgony... Ona zeszla trafieniem w klate czy w glowe?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 17:55, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gryfy zawsze maj± na taki czar odpowied¼: Trzech Inkwizytorów lub Eschelius + dwaj Inkwizytorzy. Grace zawsze daje radê ;] A rozpiska by³a jaka by³a - po prostu mia³ testowaæ kardyna³ka (miernego jak widaæ, niestety)
Zapyta³em na forum Mythosa o te czekanie z prerzucaniem "6". niestety, tak nie mo¿na - jak wypadnie 6 to trzeba przerzucaæ przed rzutem przeciwnika, nie po. W sumie logiczne: jak wypadnie 6 i potem 1 to obroñca nie traci kostki, a jak ju¿ rzuci to ma po kostce.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ullmo
Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:04, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cube --> nie pamiêtam dok³adnie, ale chyba od 4/6. No takie co¶ (4/6, 5/6) od tyranta to raczej ciê¿ko prze¿yæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:12, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tyle ¿e Gorgona ma immunity/head, a wiec 5/5 i 5/6 nic jej nie robi±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pi± 22:40, 23 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasnie dlatego pytam, bo jak zwykle zapomnialem o tej zdolnosci. [;
Z reszta juz po fakcie. Muppety daly rade bez Gorgony. \,,/,
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:13, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No i Eschelius znowu udowodni³ swoj± potegê ;]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:45, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Przypomina³em sobie, jak to jest kierowaæ Inkwizycj±. To teraz moge znowu na d³u¿ej wróciæ do ¶wi±tyñ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 21:31, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia³o mnie, czemu oni a¿ tyle kosztuj±, skoro maja -1 RES, -1 STR w stosunku do Pretorian, no i nie maj± Righteos, Brutala, Mastera. Dzisnimi zagra³em - boscy, zw³aszcza na Temple of North, jak dostaja+2 STR/+2 RES. 4 kosteczki w ataku robi± swoje. A jak jeszcze sierzuci Vengeance of the Temple
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pi± 23:26, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
"a¿ tyle"??...
rotfl
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:06, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
42 ap to mo¿e ma³o? Najdro¿sza bazowo (normalnie najdro¿ej wychodzili by Inkwizytorzy/Magistrat/Darkness Hunter, bo im siê czary/cuda dolicza) jednostka Gryfów... Tylko konni Thalioni maj± taki sam koszt. W³a¶ciwie ciê¿ko powiedzieæ, czy to zubo¿eni Pretorianie czy bardziej dopakowani Brother Templarzy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:11, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
zubo¿eni ? 4 kostki ?
powa¿ny jestes czy ¿artujesz ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:42, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Statsy maj± gorsze. I nie 4 kostki - ja nimi mogê i 5 wyci±gnac - zawsze zostaje Martial Devotion ;]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 15:34, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
statsy gorsze ale 2x wiecje ko¶ci ... to chyba te¿ co¶ znaczy he ? nie bede wypomina³ ile wad maj± wilki za swojego born killera...
Twoi maj± raptem -1 / -1 ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:22, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko ¿e wilki maj± Born killera zawsze. Born Killer nie zabiera im -2 ATT -2 DEF. Z Born Killera mog± daæ ko¶æ w obronê. Ponadto gdzie te wilcze wady? :/
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:59, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
def i koszt punktowy ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 18:04, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a raczej res
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 18:09, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
RES u zwyk³ych - jako¶ nie widze, ¿eby Devki na swoje pancerze narzeka³y
Wilki maj± swój koszt punktowy nie ze wzglêdu na born killera - bardziej ze wzglêdu na ruch i si³ê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 0:07, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim ze wzgledu na born killera ... przewaga 2 ko¶ci jest olbrzymi± przewag±...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ullmo
Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 12:00, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Racja, racja. Born killer daje baardzo du¿o. Trzy ko¶ci ka¿dego wilka przy zwyk³ej walce 1 na 1 to calkiem sporo.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 14:32, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
dlatego trzeba stosowac gasblowerow ktorzy im t± jedn± kosc utn± [:
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 15:18, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Albo doprowadzasz do walki 2vs1 - wtedy ta dodatkowa ko¶æ niewiele daje.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erilad
ten, który wybra³ anime
Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 9:41, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Przecie¿ za ka¿dego przeciwnika i tak dostaje siê ko¶æ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 10:22, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko ¿e wtedy ataki musisz rozdaæ po jednym na ka¿dego. Wiêc z 4 ko¶æmi, nawet dajac wszystko w atak, i tak uderzysz ka¿dego po dwa razy. A normalnie wchodz± 3 ataki w jeden model.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ullmo
Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 11:01, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No dobra, ale normalny model (nie wilk) przy walce 2 vs 1 moglby wyprowadzic maksymalnie 3 ataki, wiec nadal chyba ten bonus jest widoczny
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 12:15, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jasne ¿e jest, tylko ta dodatkowa ko¶æ ju¿ niewiele zmienia. Born killer jest fajny w starciu 1vs1, bo s± 3 ko¶ci na 2 ko¶ci. Przy 2vs1 ju¿ jest 4 na 4. Mówimy o niwelowaniu Born killera a nie o tym, jak jest w walce 2vs1 zwyk³ych modeli. I 2vs1 to jest sposób na zniwelowanie bonusu za t± jedn± ko¶æ.
Erilad - przyszed by¶ do sklepu i zagra³
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:09, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mrówy cynwali rox. A DW chyba oduczy sie strzelac do zwarcia
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erilad
ten, który wybra³ anime
Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 10:33, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Bambusku, tera wyje¿d¿am, ale pó¼niej mogê przyj¶æ ;P
baj de ³ej, czemu ostatnio wszyscy Cynwallami graj±? ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 11:21, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
DW gra³ Alahanem, tylko mrówki wzi±³ z sojuszu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 12:07, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ma³o kto gra cynwalami
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: ¦ro 17:29, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mrowki sa spoko.
Zwlaszcza kiedy strzelaja w swoich i rzucaja 6,6 na obrazenia. ;D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:58, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dlatego nigdy nie strzelam do zwarcia - chyba ¿e mój krytycznie ranny walczy z jak±¶ krówk±, bo wtedy to niewielka ró¿nica jak zginie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 11:11, 30 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - cud z motylka
[link widoczny dla zalogowanych]
statsy motylka
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:34, 02 Pa¼ 2006 Temat postu: |
|
|
paczaka paczaka paczaka
chce figurki i farbke
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Wto 8:06, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] <- nowy sklep czysto Rack(c)hamowy.
Kto zna w³a¶ciciela? -> Micha³ Micha³owski "MG£A"
I ceny o wiele przystêpniejsze ni¿ na [link widoczny dla zalogowanych]
(przynajmniej w przypadku Acheronu)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 10:12, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A ja lubiê mleko.
A tak na serio to nie znam go¶cia ale ceny przekonuj± mnie do kupna.
Ciekawe czy jeszcze zni¿ki bêd± ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 14:33, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Co¶ mi tylko data za³o¿enia sklepu nie pasuje - 2006 - to gdzie oni byli jak sie Fenris reklamowa³ ?
Zobaczymy czy mg³a sie na WI zjawi
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:56, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
W³asciwie to ju¿ oficjalne, pe³niê oficjalnosci osi±gnie w momencie wyj¶cia Cry Havok 15: Tir-Na-Bor zmienia stronê na ¦æiezki ¦wiat³a, podczas gdy Devki przechodz± do Sojuszu Ciemno¶ci. Zmiany, jakie siê z tym wia¿±:
- Tir-Na-Bor moze odt±d braæ jako sojuszników modele z wszystkich armii ¶wiat³a za wyj±tkiem Sessairów.
- Devki bior± jako sojusz dowolne modele armii Ciemno¶ci za wyj±tkiem Alchemików.
Do tego zapewne kap³ani Tirków odt±d moga korzystaæ z cudów Litanies of Light zamiast Litanies of Destiny, a Devkowi maja dostep do Litanies of Darkness.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|