Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 13:48, 16 Sie 2008 Temat postu: Kampania - Dogs of War |
|
|
Co na to powiecie?
Najlepiej tak, ¿eby jedna Tura rozgrywana by³a co miesi±c oko³o. By³yby dwa rodzaje Tur, które by³yby naprzemienne:
Tura pojedynków - walki wolnych kompanii podczas misji standardowych, ale zwi±zanych z kampani±.
Tura wyzwañ - kompanie bêd± mia³y do wyboru (albo bêd± mia³y ustalone) misje, które bêd± rozgrywali na innych zasadach ni¿ zwyk³e misje (np.: Gryfy dostan± polecenie, ¿e Alchemicy pl±druj± okolice starych ruin ¶wi±tyni, maj± oczy¶ciæ ¶wi±tynie ze s³ug Dirza - w podanym przyk³adzie Alchemicy bêd± rzadzili siê innymi zasadami ni¿ zwyk³a wolna kompania - np.: nie wszyscy bêd± wystawieni od razu na stole, na poczatku bêd± widoczni tylko Ci, którzy s± na zewn±trz ruin. Jak Gryfy siê zbli¿± to grupy wykonuj± przeciwstawny test inicjatywy - je¿eli wygraj± Gryfy [pewnie bêdzie liczy³a siê najni¿sza inicjatywa ze zbli¿aj±cych siê modeli] to mog± wykonaæ swoje aktywacje, a je¿eli nie, to Alchemicy zabij± w alarmowy dzwon [oczywi¶cie zabij± te¿ je¿eli nie zgin±, albo nie zostan± zwi±zani walk±]).
Trochê zmienimy rekrutacjê i dostêpne jednostki. Np.: wola³bym, ¿eby by³y tylko modele 1-force'owe, albo 2-force'owe mia³yby ograniczenie co do ceny w A.P. Chodzi o to, ¿eby powsta³y kompanie piechurów (oczywi¶cie nie wszystkie armie to zaboli), wtedy zabawa z wiêkszymi klockami podczas Tur Wyzwañ by³aby ciekawsza. Gra nabierze wtedy odrobinê wiêcej z RPG'a. Ogólnie chcia³bym, ¿eby mia³a gra - jako ca³o¶æ - odrobinê role-play'a chocia¿ mo¿e nie byæ to proste (klimatyczna korespondencja miêdzy kompaniami, albo spotkania dowódców).
Podoba wam siê taki pomys³ i czy chcecie graæ, czy nie? Prosi³bym o konkretne opinie, albo zg³oszenia, a nie offtopowanie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Sob 13:49, 16 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Sob 15:13, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No ja gdby kto¶ mnie zasad DoW`a nauczy³ to mo¿e i bym pogra³ xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:19, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
DoW jest super sprawa. Swoja droga posiadam jeszcze klubowe "rostery" z czasow gdy gralismy klubowo (choc pewnie przy nowej kampanii i nietypowych zasadach lepiej by bylo porobic nowe) .
Mam tez jeden scenariusz gotowy do DoWa wlasnej produkcji nawet testowany jesli bys go chcial (chyba grales go ze mna -> zabicie Szermierza).
Podejrzewam ze Bambus posiada te wszystkie wydruki niezbedny do gry w DoWa bo ja tego nie posiadam(ile expa co kosztuje itd. itp.).
Brain - sama rozgrywka w Dowa to zwykla konfra, jedyna roznica to to, ze kazda figurka tym razem jest dokladnie przemyslana i ma swoja dusze, zdobywa doswiadczenie ktore owocuje w nastepnych bitwach, musi leczyc swoje rany oraz ze walczy sie na malutkie punkciki.
Shev - jesli bys sie bral za kampanie to pierwsze co trzeba pobanowac pare rzeczy (z tego co pamietam jest troche przekosmicznych kombosow za expa). Mysle ze Bambus und DW beda tutaj mieli wiecej do powiedzenia bo ja malo co pamietam juz z tego, ale moze to zabic klimatycznosc zabawy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 20:06, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mia³em wydruki. Ostatnio robi³em porz±dki i je powywala³em. Ale ¿aden problem, bo mam poderek w pdf to mo¿na bez problemu porobiæ nowe. Zreszt± s± w sieci ju¿ dostêpne.
Ze scenariuszami trzeba dobrze przemy¶leæ wszystko, ¿eby pewne nie by³y niewykonalne dla pewnych armii. Choæby z tymi Gryfami i alchemikami: fajne, tylko jak ja mam wygraæ Gryfami taki test INI, kiedy mam powiedzmy te 3 standardowo, a alchemicy maj± 3+mutagen?
A o jaki¶ ograniczeniach pomy¶leæ faktycznie trzeba, bo pewne jednostki s± na tak ma³ych punktach w³a¶ciwie nietykalne. I nawet scenariusze tu niewiele zmieniaj±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 20:11, 16 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 23:10, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Bambus - to by³ przyk³ad podchodzenia jak najbli¿ej przeciwnika po cichu i czy zauwa¿± ruch. Taki RPGowo klimatyczny bez rzucenia Mutagena, bo to nie bitwa jeszcze.
Karty do armii, do¶wiadczenie itp najpewniej zostan± niezmienione (chyba, ¿e ograniczenie nowych zdolno¶ci typu "Ability per Rank" - podrêcznik mówi o minimalnej randze jak± musi mieæ jednostka, ¿eby wzi±¶æ umiejêtno¶æ - mo¿na jeszcze zrobiæ, ¿e ka¿da ranga ma ograniczenie co do ilo¶ci nabytych umiejêtno¶ci). Mi g³ównie chodzilo o mechanikê kampanii i bany je¶li chodzi o zmiany - o nietykalno¶æ te¿ siê rozchodzi
Piszcie od razu kto by chcia³ graæ, albo raczej chcia³ i móg³ zarazem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Sob 23:50, 16 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 0:09, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mogê i chcê. Chocia¿ ograniczenia na pewno bêd± spraw± najwa¿niejsz±.
Pierwsze do przemy¶lenia to na pewno zawsze najbardziej bol±ca kwestia packów. One potrafi± sprawiæ, ze banda bêdzie chora ju¿ na wej¶ciu. Potem mo¿na siê zabraæ za jakie¶ ograniczenia w kupowaniu/ilo¶ci skilli.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 0:26, 17 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 9:21, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No to ok ja bêdê gr±³. Tylko pogadam z Bambim to mnie nauczy tych EXPów i abilitek mo¿liwych do kupna
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 9:24, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tez chetnie pogralbym troche (do padziernika).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 13:32, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Brain - bierzesz tabelê i masz gorzej z przydzielaniem, ale to inna historia...
Do pa¼dziernika to pewnie z jedn± rozgrywkê za³apiesz, góra dwie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|