Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:10, 09 Cze 2007 Temat postu: Kampania Bartoszka z Mg³y |
|
|
Czytali¶cie zapowiada siê przednia zabawa gdy¿ na te 500ap.to mniejwiêcej ka¿dy z graj±cych w Confrê posiada.Jedyne czego brakuje do 100% zabawy w kampanie to 1lub parê odpowiedzialnych osOb które bêdza zajmowac siê aktualizacj± mapy a tury mo¿na rozgrywac powiedzmy 1 raz w tygodniu albo u kogo¶ w domu albo w sobotê w Klubie .Co wy na to czy kto¶ z was misa³b ochotê od czasu do czasu dokopac komu¶ i zaj±c mu jego ziemie celem globalnego podbpju ¦wiataa
Wielka Wojna, skoñczy³a siê. ¦wiat przetrwa³. W¶ród po¿ogi umiera³o setki istnieñ, wielkie Imperia upad³y. Ka¿da rasa jest na progu klêski. Ka¿da pragnie zbudowaæ na popio³ach starego ¶wiata swój Nowy lepszy ¦wiat!a Arklash?
Ka¿dy ma po 3 armie:
1. G³ówna - 500 AP, bohater minimum 100 AP
2. Poboczna – 300 AP, bohater do 100 AP
3. Patrol - 200 AP, Brak bohatera
Sytuacja terytorialna przedstawiona jest na mapie ¶wiata Aarklash podzielonej na ok. 40 prowincji.
Ka¿dy na pocz±tku kontroluje 3 prowincje, a ka¿dej znajduje siê jedna armia.
Pocz±tkowe kontrolowane prowincje:
1. Stolica – Tu stacjonuje twoja g³ówna armia, Stolica ma garnizon warto¶ci 150 AP, brak bohatera
2. Dwie Prowincje, Brak sta³ego garnizonu na nich stacjonuj± armie poboczne i patrolowe.
RUNDA:
1. Rzut na DIS. Ustala kolejno¶æ ruchów w turze. Ten, kto ma najwiêcej to pierwszy siê rusza itd. Ka¿dy ci±gnie kartê wydarzeñ lokalnych, co 3 rundy wydarzenia globalne.
2.Wykonuje siê ruchy, ka¿da armia mo¿e poruszyæ siê na s±siednie prowincje. Mo¿na tak¿e pozostaæ na swojej prowincji.
3. Po wszystkich ruchach sprawdza siê czy jakie¶ armie znajduj± siê na tej samej prowincji. Je¶li tak to dochodzi do bitwy. Ci±gnie siê kartê Bitwy.
4. Po ustaleniu i rozegraniu walk koñczy siê runda.
Nierówne walki:
Gdy spotkaj± siê dwie armie jedna np. 200 AP a druga 500 AP w Fazie Ruchu mniejsza armia mo¿e wycofaæ siê na s±siedni± prowincjê ALE musi ona byæ w posiadaniu gracza który siê wycofuje. Mo¿na po³±czyæ armiê Poboczn± oraz Patrolow±.
Gracz który ma mniej AP mo¿e oczywi¶cie walczyæ.
Tabele leczenia.
Dla zabitych:
1-2 ¶mieræ
3-4 model uleczony do rany powa¿nej
5-6 jednostka zostaje uzdrowiona
Dla rannych:
1-2 Brak efektu
3-4 poziom rany zmniejsza siê o jeden
5-6 jednostka zostaje uleczona
KARTY:
Dziel± siê na lokalne, globalne i armii.
Wydarzenia Lokalne – kartê ich ci±gnie siê, co rundê poczym rzuca siê, która wp³ywa na prowincje. Rzut k6:
1-2: Wydarzenie na prowincji gdzie stacjonuje armia G³ówna.
3-4: Wydarzenie na prowincji gdzie stacjonuje armia Poboczna
5-6: Wydarzenie na prowincji gdzie stacjonuje armia Patrolowa
Gdy dojdzie do starcia na prowincji która jest pod wp³ywem wydarzenia. Zasady Specjalne wp³ywaj± na wszystkie walcz±ce wojska, chyba ¿e na karcie jest napisane inaczej.
Wydarzenia Globalne – wydarzenia maj±ce wp³yw na ca³y Aarklash, kartê tych wydarzeñ ci±gnie siê co 3 rundy. Wp³ywaj± na wszystkich chyba ¿e jest napisane inaczej.
Wydarzenia Lokalne :
G³ód- Zapasy ¿ywno¶ci koñcz± siê, wojsko jest os³abione.
Efekt: -1 do losowej statystyki. Jednostki ze skillem Living-Dead b±d¼ Construct nie podlegaj± temu wydarzeniu.
Wynik rzutu Statystyka
1 STR
2 ATT
3 DEF
4 INI
5 COU
6 DIS
Dyscyplina - Wódz torturuje niektórych ¿o³nierzy, aby reszta by³a zdyscyplinowana.
Ka¿dy przyjazny model ma +1 do DIS ale jeden model z powodu tortur ma - 1 do Wszystkich statystyk poza MOV. Nie wp³ywa na Living-Deadów.
Terror - Elita znêca siê nad nowymi ¿o³nierzami.
Trzy jednostki nie elitarne maj± -1 do COU (nie Fear'a). Jednostki z Living-Dead nie podlegaj± temu wydarzeniu.
Mówca - w¶ród ¿o³nierzy pojawia siê doskona³y mówca, który dodaje otuchy wojownikom.
Wszystkie jednostki dostaj± +1 do COU. Jednostki posiadaj±ce Fear'a ale nie posiadaj±ce skilla Living-Dead maj± +1 do testów gdy zdaj± strach.
Zaraza – Na prowincji wybucha zaraza.
Gracz wybiera trzy ró¿ne jednostki które z powodu choroby dostaj± Ephemeral/5.
Spokój- ¿adnych zasad specjalnych.
Burza – olbrzymia ulewa rozpêtuje siê nad prowincj±, deszcz i wszechobecne b³oto – spowalniaj± wojowników wszystkie jednostki maj± -1 do testów INI.
Upa³ – Wyj±tkowe gor±ce lato. Wojownicy którzy posiadaj± wiêcej ni¿ 8 RES’a maj± -1 do MOV’a i INI. Nie dzia³a na jednostki ze skillami : Possessed, Construct i Living-Dead
Mg³a – Prowincja zostaje przykryta gêst± mg³± – Wszystkie jednostki widz± do 30 cm.
£aska W³adcy –Wojsko zostaje obdarowane przez w³adcê darami.
Dar daje +1 do danej statystyki dla dowolnych 3 jednostek.
Nie dzia³a na Living-Dead
Rzut k6:
1 - COU
2 – RES
3 – INI
4 – DEF
5 – ATT
6 - STR
Wydarzenia globalne:
Magiczna Burza – Coraz czê¶ciej widaæ to zjawisko nad Aarklash po raz pierwszy zaobserwowano je po Wielkiej Wojnie. Ma du¿y wp³yw na magiê.
Rzur k6:
1- Ciemno¶ci
2- Ognia
3- Wody
4- Ziemi
5- Powietzra
6-¦wiat³a
Rodzaje Burz:
¦wiat³a – Niebo robi siê z³ote, czasami pojawiaj± dziwne mleczne chmury, grzmi widaæ b³yski. Pada z³oty deszcz .Czasami kolumny ¶wiat³a „wêdruj±” po ca³ym kontynencie rozpraszaj±c ciemno¶æ. ¦mierciono¶ne kolumny mog± zniszczyæ najlepszy plan bitwy, s± przekleñstwem istot z Acheronu.
Rodzaje Burz ¦wiat³a (rzut k6 na rodzaj):
1-2 : Niebiosa – Niebo staje siê z³ote.
Modyfikatory: + 1 dodatkowy gem ¶wiat³a
3-5 : Z³oty deszcz - Niebo staje siê z³ote i pada dziwny z³oty deszcz
Modyfikatory: + 1 dodatkowy gem ¶wiat³a, armie których jednostki posiadaj± umiejêtno¶æ
Living-Dead wybieraj± 1 jednostkê która ma – 1 do Fear, ATT, DEF’a
6 Wola ¿ywio³u - Niebo staje siê z³ote i pada dziwny z³oty deszcz, po ¶wiecie „wêdruj±” kolumny ¶wiat³a niszcz±c wszelkie z³o.
Modyfikatory:
+ 2 dodatkowe gemy ¶wiat³a, armie których jednostki posiadaj± umiejêtno¶æ Living-Dead wybieraj± 3 ró¿ne jednostki które maj± – 1 do Fear, ATT, DEF’a. Na polu bitwy pojawia siê jedna kolumna.
Zasady kolumny ¶wiat³a:
Rzut k6, miejsce pojawienia siê kolumny :
1-2 : Pole niczyje
3-4 : Pole Gracza 1
5-6 : Pole Gracza 2
Kolumna pojawia siê w odleg³o¶ci 30 cm od wybranej jednostki gracza. Jest wielko¶ci normalnej podstawki. Porusza siê w kierunku najbli¿szej jednostki z prêdko¶ci± 20 cm. Automatycznie kieruje siê do najbli¿szej jednostki z Living-Dead. Gdy zetnie siê z jednostk± to zadaje automatycznie uderzenie z STR = 10. Po uderzeniu musi kierowaæ siê do innej jednostki. Ka¿dy mag mo¿e rozproszyæ ten promieñ po¶wiêcaj±c 3 gemy dowolnego ¿ywio³u po tym po¶wiêceniu musi wykonaæ test jak przy zwyk³ym rzucaniu czaru. Poziom trudno¶ci wynosi 9.
Burza ciemno¶ci jest du¿o s³absza od niszczycielskiej burzy ¶wiat³a. Najczê¶ciej wydaje siê ¿e panuje wieczna noc. Czasami pojawiaj± siê dziwne b³yski, mroczna mg³a okrywa kontynent.
1-3 – Wieczna Noc : Niebo robi siê czarne jak smo³a.
: + 1 dodatkowy gem ciemno¶ci.
4-6 – Mroczna mg³a : Gêsta czarna mg³a okrywa ca³y kontynent.
: + 1 dodatkowy gem ciemno¶ci. Mg³a- wszystkie jednostki widz± na 25 cm. Dwie ró¿ne istoty z Acheronu mog± mieæ + 1 do DEF’a b±d¼ ATT
Pozosta³e ¿ywio³y nie maj± takich wp³ywów jak ¿ywio³ ciemno¶ci b±d¼ ¶wiat³a. Dlatego pozosta³e burze daj± +1 dodatkowy gem.
Stosunek ludów podbitych.
Kartê t± ci±gnie siê pod koniec ka¿dej rundy, za wszystkie podbite prowincje, na których walczy³o siê z przeciwnikiem.
Rado¶æ – Podbity lud cieszy siê z nowych panów. Chêtnie pomagaj± armii stacjonuj±cej na tej pokazuj±c miejsca idealne na zasadzkê, wszelkiej ma¶ci kryjówki.
Za ka¿de zaczête 200 AP dowolna jednostka (nie bohater) mo¿e otrzymaæ skilla Scout, na jedn± rundê, gdy walczy na tej prowincji.
Bunt- powstanie ogarnia ca³± prowincjê. Gdy na danej prowincji nie ma ¿adnej jednostki wojskowej prowincja staje siê neutralna. W przypadku, gdy gracz, który straci³ tê prowincjê w poprzedniej rundzie zajmie j± ponownie to dana prowincja jest pod wp³ywem „Rado¶ci” (patrz wy¿ej)
Neutralno¶æ - Bóstwo ludu daje dziwne znaki, ludzie przestaj± atakowaæ, toleruj± nowych panów. Bez zmian.
Partyzantka - czê¶æ ludzi prowadzi walkê partyzanck±. Atakuj± na konwoje z ¿ywno¶ci± dla ¿o³nierzy i ich wyposa¿eniem.
Rzut k6 :
1-3 : ¯ywno¶æ – efekt g³odu.
1-4 : Wyposa¿enie. – w armii brakuje narzêdzi do naprawiania pancerzy. Trzy ró¿ne jednostki maj± -1 do RES’a
Niechêæ – ludzie nie s± zadowoleni z nowych panów, ale te¿ nie prowadz± otwartej walki. Chêtnie pomagaj± armii która atakuje t± prowincjê ale nie pomagaj± armiom w których choæ jedn± jednostkê z Living Dead.
Gdy dwie armie znajd± siê na jednej prowincji nastêpuje bitwa. Ci±gnie siê kartê Bitwy na, których s± scenariusze, warunki w jakich armie walcz±.
Scenariusze:
Otwarta bitwa – Armie spotykaj± siê na równinie, rozpoczyna siê rze¼ …
Standardowa bitwa.
Chaty – Obroñca na swojej strefie rozstawienia ma 2-3 chaty. Przy wiêkszych punktach chat bêdzie wiêcej. Maj± one 9 RES’a i 3 punkty struktury. Nie mo¿na ich uszkodziæ poprzez ostrza³ chyba ¿e jest siê artyleri±.
Punkty strategiczne – Zaznacza siê na polu bitwy kilka punktów strategicznych. Gracze walcz± nad kontrol±. Pod koniec gry liczy siê Force’a, gdy gracze kontroluj± tyle samo obozowisk to liczy siê normalnie punkty.
¦wi±tynia. – Wielka ruina ¶wi±tyni Merina wznosi siê nad równin±, potêga od niej bij±ca powstrzymuje najmroczniejsze istoty. Na ¶rodku sto³u jest ruina ¶wi±tyni, gracze zaczynaj± 30 cm od ruin. Maj± zadanie kontrolowaæ j±, zgodnie z zasadami kontroli.
Zasada ¶wi±tyni:
Nad ¶wi±tyni± wisi aura Merina. Wszystkie jednostki z Acheronu maj± -1 do rzutu na DIS oraz wybieraj± 3 ró¿ne jednostki które maj± -1 do INI ATT DEF. Ka¿dy kap³an posiadaj±cy Faithful of Merin/X dostaje umiejêtno¶æ Hyperian.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:12, 09 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Do³±czam mapê:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:45, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Co jest panowie na pojedyñcze bitwy w Klubie na 400-500ap wastac a niemacie odwagi poykac w Kampanie która taksamo polega na rozgrywaniu bitew na 200-500 ap z t± ró¿nic± ¿e po wygranej przejmujemy ziemie pokonanego lubv ziemie niczyjê to tak samo jak w grze komputerowej tyle ¿e na ¿ywo mo¿na siê na ¿ywo powy¿ywac na placu Boju.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:46, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Kiedy¶ DW próbowa³ co¶ takiego to te¿ zero odzewu by³o. Ja mogê graæ, DW pewnie te¿, reszta jako¶ niechêtna.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 21:09, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Bano niektórzy to zawsze bêd± zamulac a figsy bêd± im parchem na pó³kach zarastac.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 13:36, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja chêtnie zagram.. ale co do bohatera w armiach - chodzi o to, ¿e musi byæ bohater powy¿ej 100AP sam z siebie czy z artefaktami? Bo ja mam samych takich za 90
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 13:56, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Artefakty to czê¶æ kosztu bohatera.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pon 16:54, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mogê graæ Gobami lub Acheronem.
Tylko ja nie zawsze mogê byæ w klubie.
Czasami co tydzieñ a czasami raz na 2 miesi±ce. Ró¿nie bywa.
Ale zasady CORDowe?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 7:56, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To ju¿ zale¿y od nas samych ja wam poda³em tak naprawdê gotowca którego stworzy³ inny kole¶ a który zapowiada siê na super zabawê która dodajê sensu i pikanterii rozgrywanym przez nas rozgrywkom w Confrê.
A Brain nie martw siê po prostu bêdziesz gra³ wtedy kiedy bêdziesz mia³ na to czas chodzi o to ¿e przez twój czas nieobecno¶ci i tak ci nikt ziem nie podbije je¶li bêd± na nich jakie¶ twoje jednostki bo po prostu nie bêdzie móg³ z tob± rozegraæ bitwy a¿eby rozstrzygn±æ do kogo bêdzie owa Ziemia nale¿a³a.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 13:29, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a no to spoko to ja mogê graæ.
Tylko mo¿na zagraæ sojuszem czy musi byæ armia "czysta"??
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 14:24, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mog± byc .Nawet jakby kto¶ mia³ armiê na 500 ap to wystarczy bo g³ówna ma 500 a pozosta³e 300 i 200 wiêc w sumie tak¿e 500 wiêc mo¿na grac tymi samymi figsami.A jak kto¶ jak DW czy Bambusek czy Sheverish maj± 2 armie to mo¿emy siê umówic ¿e potraktowane to bêdzie jakby gra³ Bambusek 1-Gryfy np. i Bambusek2-Daikiny.A ja bym se pykno³ Kra¶ki-1 i Devki-2 tylko ¿e musieli by z dala od siebie miec terytoria a¿eby nie zmonopolizowac mapy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 14:49, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ale mi chodzi³o czy mogê zagraæ Po¿eracze + Goby w jednej armii.
Ja mog³bym graæ i No Dan Karem i Acheronem.
Ale mapa mo¿e troche wiêksza ni¿ ta co poda³e¶.
A mo¿e zamiast tej mapy to wzi±æ mapê tej krainy (arklash czy jako¶ tak)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:42, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tam kolo zamie¶ci³ przecie¿ mapkê ¶wiatu z confry z odrazu podzielonymi krainami na 50 terenów bior±c pod uwagê ¿e startujesz z 3 to masz 16 graczy i jeszcze 2 tereny zostaj± niczyje wiêc mapa podzielona na 50 terytoriów w zupe³no¶ci wystarczy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: ¦ro 10:53, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a mi wyskakuje inna mapa.
Daj link do strony z kampani±.
To tam znajdê i mo¿e wtedy wejdzie ta prawid³owa.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:14, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Proszê ciê bardzo ale widze ¿e jak narazie to jest nas tylko albo a¿ 4 ludzi faktycznie ci z Turnieju P³ockiego byli poprostu inblanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 19:35, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bede gral sojuszwm osesków i Wolfenów ^^ na Twillight Hills
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Czw 10:31, 14 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To czekajmy na kolejne zg³oszenia
Jest nas ju¿ 5 .
to trzeba zebraæ ludzi bo ja to bym ju¿chcia³ zacz±æ przegrywaæ
To ja chcêbyæ i Acheronem i Gobami.
Jedna armia tam gdzie jest acheron na mapie a druga Platenau of No Dan Kar.
Odleg³o¶æ ca³kiem spora czyli ca³kiem dobrze nie?
Ale niech gracze siê zg³aszaj±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raistlin
Do³±czy³: 22 Maj 2007
Posty: 4
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 9:42, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mo¿ecie i mnie wpiasæ.
Jednak¿e tak jak Brain, nie zawsze mam czas. Ale ta sprawa juz zosta³a wyja¶niona.
Si³y to Lewki.
Drugiej armii jeszcze nie mam ale to kwestia czasu.
Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Ile czasu taka kampania mia³a by trwaæ?
Pozdrawiam
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pi± 10:14, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tyle ile kto¶ wygra i zajmie ca³± mapê lub umawiamy siê np. na 6 miesiêcy.
Ale to po prostu kwestia umowy tak jak zasady CORD.
U¿ywaæ czy nie.
Zróbmy g³osowanie kto ile czasu chce ¿eby kampania trwa³a oraz o zasady CORD.
Mi d³ugo¶æ kampanii jest obojêtna im d³u¿ej tym lepiej a zasady CORD NIE!!!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 11:03, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
w umie mo¿na zagraæ tylko ¿e na starcie proponuje zrezygnowaæ z 80% tych zasad specjalnych bo s± zupe³nie bez sensu.
nizej wrzuce to co bym z nich zostawi³ jak juz - reszta jest zwyczajnie nieprzemy¶lana/g³upia/losowa/bez sensu
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 11:08, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Ka¿dy ma po 3 armie:
1. G³ówna - 500 AP, bohaterowie minimum 100 AP
2. Poboczna – 300 AP, bohater 50-100 AP
3. Patrol - 200 AP, Brak bohatera
Sytuacja terytorialna przedstawiona jest na mapie ¶wiata Aarklash podzielonej na ok. 40 prowincji.
Ka¿dy na pocz±tku kontroluje 3 prowincje, a ka¿dej znajduje siê jedna armia.
Pocz±tkowe kontrolowane prowincje:
1. Stolica – Tu stacjonuje twoja g³ówna armia, Stolica ma garnizon warto¶ci 150 AP, brak bohatera
2. Dwie Prowincje, Brak sta³ego garnizonu na nich stacjonuj± armie poboczne i patrolowe.
RUNDA:
1. Rzut na DIS. Ustala kolejno¶æ ruchów w turze. Ten, kto ma najwiêcej RUSZA SIE OSTATNI itd.
2.Wykonuje siê ruchy, ka¿da armia mo¿e poruszyæ siê na s±siednie prowincje. Mo¿na tak¿e pozostaæ na swojej prowincji.
3. Po wszystkich ruchach sprawdza siê czy jakie¶ armie znajduj± siê na tej samej prowincji. Je¶li tak to dochodzi do bitwy.
4. Po ustaleniu i rozegraniu walk koñczy siê runda.
Nierówne walki:
Gdy spotkaj± siê dwie armie jedna np. 200 AP a druga 500 AP w Fazie Ruchu mniejsza armia mo¿e wycofaæ siê na s±siedni± prowincjê ALE musi ona byæ w posiadaniu gracza który siê wycofuje. Mo¿na po³±czyæ armiê Poboczn± oraz Patrolow±.
Gracz który ma mniej AP mo¿e oczywi¶cie walczyæ.
Tabele leczenia.
Dla zabitych:
1-2 ¶mieræ
3-4 model uleczony do rany powa¿nej
5-6 jednostka zostaje uzdrowiona
Dla rannych:
1-2 Brak efektu
3-4 poziom rany zmniejsza siê o jeden
5-6 jednostka zostaje uleczona
Koniec |
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pi± 11:15, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Stosunek ludów podbitych.
Rado¶æ – Podbity lud cieszy siê z nowych panów. Chêtnie pomagaj± armii stacjonuj±cej na tej pokazuj±c miejsca idealne na zasadzkê, wszelkiej ma¶ci kryjówki.
Za ka¿de zaczête 200 AP dowolna jednostka (nie bohater) mo¿e otrzymaæ skilla Scout, na jedn± rundê, gdy walczy na tej prowincji.
Bunt- powstanie ogarnia ca³± prowincjê. Gdy na danej prowincji nie ma ¿adnej jednostki wojskowej prowincja staje siê neutralna. W przypadku, gdy gracz, który straci³ tê prowincjê w poprzedniej rundzie zajmie j± ponownie to dana prowincja jest pod wp³ywem „Rado¶ci” (patrz wy¿ej)
Neutralno¶æ - Bóstwo ludu daje dziwne znaki, ludzie przestaj± atakowaæ, toleruj± nowych panów. Bez zmian.
Partyzantka - czê¶æ ludzi prowadzi walkê partyzanck±. Atakuj± na konwoje z ¿ywno¶ci± dla ¿o³nierzy i ich wyposa¿eniem.
Rzut k6 :
1-3 : ¯ywno¶æ – efekt g³odu.
1-4 : Wyposa¿enie. – w armii brakuje narzêdzi do naprawiania pancerzy. Trzy ró¿ne jednostki maj± -1 do RES’a
Niechêæ – ludzie nie s± zadowoleni z nowych panów, ale te¿ nie prowadz± otwartej walki. Chêtnie pomagaj± armii która atakuje t± prowincjê ale nie pomagaj± armiom w których choæ jedn± jednostkê z Living Dead.
|
Jeszcze to bym zostawi³.
Ale zamiast kart ci±gniêcia to bym da³ rzut ko¶ci±.
Rado¶æ 6,5
Bunt 2
Neutralno¶æ 4
Partyzantka 1
Niechêæ 3 (atakuj±cy otrzymuje 5 jednostek [tylko cechy trzeba by wymy¶leæ do nich])
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pi± 11:25, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A i ¿eby zaatakowaæ trzeba i¶æ po kolei przez mapê czyli np. Acheron chce zaatakowaæ Akkylah Mountain to musi podbiæ wszystkie tereny które le¿y± po drodze.
Stawarzam nowy temat w którym wpisywaæ siê bêd± chêtni.
Tylko trzeba by by³o zrobiæ mo¿liwo¶æ edycji mapy i zaznaczania np. kolorami ró¿nymi swoich terenów startowych.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 14:11, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedn± rzecz do przemy¶lenia ¿e na pocz±tku tury przed losowaniem na Dis kto ma siê pierwszy ruszac na mapie prponuje takie ma³e co¶ jak w jednej gierce spotykamy siê zapisujemy na kartkach to co gdzie by¶my na jakie terytoria przemie¶cic swoje armie i potym niema wyboru tak jakby to by³o ¿e naprzyk³ad niepujdê tam bo tam siê ruszy³ DW lub Bambusek a takto bêdzie czysta i klarowna sytuacja co do poruszania swojch armi na mapie.Co wy na to???????????????????
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pi± 15:57, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
bardzo dobrze Ricco.
Czyli kto¶ bêdzie musia³ wydrukowaæ mapê.
W tamtym temacie co za³o¿y³em jest ju¿ 5 amrii do gry czyli 15/40 terotoriów jest ju¿ zajêtych. Jeszcze mo¿e DW i Raistlin i Sheverish.
No to by by³o min. 8 armii czyli 24/40 zajêtych. no to jeszcze kilku graczy.
No ludzie boicie siê?
Przecie¿ ostatnie miejsce to ja mam zarezerwowane.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 18:32, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Mam jeszcze jedn± rzecz do przemy¶lenia ¿e na pocz±tku tury przed losowaniem na Dis kto ma siê pierwszy ruszac na mapie prponuje takie ma³e co¶ jak w jednej gierce spotykamy siê zapisujemy na kartkach to co gdzie by¶my na jakie terytoria przemie¶cic swoje armie i potym niema wyboru tak jakby to by³o ¿e naprzyk³ad niepujdê tam bo tam siê ruszy³ DW lub Bambusek a takto bêdzie czysta i klarowna sytuacja co do poruszania swojch armi na mapie.Co wy na to??????????????????? |
tylko dlatego proponuje zrobiæ tak z najni¿szy wynik dis rusza siê pierwszy
wtedy parszywe gryfy bêd± sie co prawda ruszaæ ostatnie ale jako¶ to prze¿yje ...
uciekaæ i tak nie bêd± bo sie zrobi zasade ze jak stolica pada to sie ma jak w HOMM 7 dni na powrót do zamku
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 22:24, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tak ale kolo napisa³ ¿e Stolica posiada garnizon 150 ap gratis ale zato musi to byc garnizon sta³y bez mo¿liwo¶ci przemieszczania po krainie wiêc jako¶ te 150 ap ma marne ale jakiekolwiek szanse powalczyc albo chocia¿by troszkê os³abic Armie wroga który zamierza oblegac stolicê a pomys³ DW ¿e kolo ma 7 dni na odzyskanie stolicy sprawi ¿e kolesie niebêd± bezmy¶lnie przesuwac wszystkie swoje 3 armie po mapie tylko poto aby zaj±c ziemie na mapie ale bêd± musieli jedn± ze swojch trzech armi zostawic w celu wzmocnienia swojego 150 ap. garnizonu w stolicy wiêc jedna z trzech armi pewnie odpadnie w celu strzerzenia stolicy bo jak nie to lipa uitrata stolicy i reszty terytoriów co wy na to?????????????
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ricco dnia Sob 7:30, 16 Cze 2007, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 0:54, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
bez tego to idea podbojow nie ma sensu
ale jak psalem Bartoszek o wielu sprawach nie pomyslal
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Sob 12:48, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
tylko dlatego proponuje zrobiæ tak z najni¿szy wynik dis rusza siê pierwszy
wtedy parszywe gryfy bêd± sie co prawda ruszaæ ostatnie ale jako¶ to prze¿yje ... |
Nie podoba mi siê to lepiej ¿eby wszyscy jednocze¶nie siêruszali tzn. kto¶ drukuje mapê i ka¿dy na kartce pisze gdzie siê rusza np. Pd-E i pó¼niej przenosimy to na mapê i walki s±. Co wy na to?
Cytat: |
uciekaæ i tak nie bêd± bo sie zrobi zasade ze jak stolica pada to sie ma jak w HOMM 7 dni na powrót do zamku |
Spoksik mnie pasuje.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 13:31, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Nie podoba mi siê to lepiej ¿eby wszyscy jednocze¶nie siêruszali tzn. kto¶ drukuje mapê i ka¿dy na kartce pisze gdzie siê rusza np. Pd-E i pó¼niej przenosimy to na mapê i walki s±. Co wy na to? |
Tylko w ten sposob zanim sie wszyscy spotkamy przerprowadziæ losowanie to juz sie wszystkim pomys³ znudzi ...
a tak sie 'prowincje' ponujeruje i bedize sie na forum pisa³o kto se gdzie rusza. Disa wtedy albo jakis 'sedzia' wylosuje albo bedzie kolejnosc wg najwyzszego ¿ywego dis w armi bez rzutu ... przynajmneij kwestie przesówania wojsk bêdzie ³atwiej zrobiæ
no chyba ze zwyczajnie ustali sie 'sedziego' ktory dostanie ruchy armii na maila/priva i pozaznacza ruchy na mapie ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Sob 14:00, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no dobra. Spoko ale dobrze by by³o gdyby sêdzia nie gra³.
No to jescze kilku graczy i mo¿emy zaczynaæ.
A ty DW grasz tylko Cynwalami czy Cynwalami i Lwami?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:14, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
zalezy jaka bedzie potrzeba
a 'sedzia' bedzie potrzebny ca³y czas zeby choæby trupy skre¶la³ i aktualizowa³ armie ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 19:39, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A co w³a¶ciwie z odnawianiem jednostek? Kupowaniem nowych? Jak kto¶ niefartownie (ew g³upio) straci kilka modeli w bitwie to co? Koniec gry? Przecie¿ armie powinno siê jako¶ odbudowywaæ i te sprawy.
Mo¿e ustalimy, ¿e np.:
Dobzi dostaj± 4AP za ka¿d± swoj± prowincjê na turê - uprawy i handel itp.
Destiny dostaje 2Ap za ka¿d± swoj± prowincjê na turê + 10 premii za zdobycie prowincjii. - uprawy, handel + grabie¿.
¬li otrzymuj± 20 Ap za ka¿de zdobycie prowincji (jednorazowo) - sama grabie¿.
Chocia¿ to nie jest do koñca zgodne z prawd±, ale tak na oko.
I za to mo¿naby kupowaæ nowe oddzia³y - tylko w stolicy, albo najemników wszêdzie na planszy. Co wy na to?
I jak bêdzie ze stadami/krucjatami? WSZYSTKO musi byæ na tym samym?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:49, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tez myslalem nad werbowaniem ale wyszlo mi ze to tylko niepotrzebna komplikacja...
czemu ...
przegrales jedan bitwe straciles wsyzstych - druga podobnie - zostalo Ci 200 ap z ostatniej armii bez bohatera. I teraz ile tur musisz przezyc zeby porwaæ sie na nietkniêt± 500'ke ? duuuzo ...
poza tym dochodzi kwestia kolejnej rzeczy do zapisywania i liczenia ...
jasne mozna by do tego nawet dodaæ zasady z DoW co by mi pasowa³o bardziej niz dokupowanie wojska nawet. Bo z 800 ap mogo by zostac 200 ale takich weteranow ze koniec ... albo moglo by sie to 800 nawet awansami rozrosnac
tyle tylko ze to tak jak w zbieraniu surowcow - nie dosc ze trzeba liczyc to prowadzi to jeszcze do kamperstwa gdzie kto¶ siedzi na swoim i sie bogaci. A drugi ktory juz oberwa³ i ma mniej prowincji lezy i kwiczy
Tak kazdy ma 800 ap i bedzie sie bawi³ w politykê jak w dobrym LARPie ... uk³ady, zdrady itd ... sama dobra zabawa bez kamperstwa
a i jeszcze kwestia ran
Cytat: |
Tabele leczenia.
Dla zabitych:
1-2 ¶mieræ
3-4 model uleczony do rany powa¿nej
5-6 jednostka zostaje uzdrowiona
Dla rannych:
1-2 Brak efektu
3-4 poziom rany zmniejsza siê o jeden
5-6 jednostka zostaje uleczona |
po d³u¿szym zastanowieniu dochodze do wniosku ze powinno byæ tylko 4+ ratuje i tyle ... bo rany by trzeba oddzielnie zapisywaæ - potem leczyc ... a wiadomo ze to jest heroik fantasy i kazdy kto nie zginal jest nastepnego dnia zdrowy i pelen energii
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 20:02, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A tu siê mylisz taki Worg czy Gigant czy Aberacja na Krytyku to jó¿ na Krytyku w nastêpnej Bitwie nieuleczona sobie nieposzleje .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 20:20, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bym u¿y³ DoWowej tabelki. Jest Fair i Cool
Mo¿emy te¿ zrobiæ np.: je¿eli mamy swoj± stolicê to co 3 (?) tury dostajemy 50(?) AP.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 6:03, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ale panowie przecierz mamy 3 armie mobilne:500,300,200=1000+ 1 armiê stacjonarn± :-garnizon stolicy 150 ap. to jest chyba niema³o bior±c pod uwagê ¿e nawet po przegranej niezawsze model po KO musi byc martwy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 8:13, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisa³: |
Ja bym u¿y³ DoWowej tabelki. Jest Fair i Cool
Mo¿emy te¿ zrobiæ np.: je¿eli mamy swoj± stolicê to co 3 (?) tury dostajemy 50(?) AP. |
1 - Nie¶miertelne modele ? raczej bez sensu
2 - Zak³adajac ze do odlegego rpzeciwnika idziesz 5-6 tur to zycze powodzenia ...
poza tym zauwaz ze sa 3 armie 500, 300, 200 z konkretnymi zasadami (ilo¶c hero itp) bez molziwosci ich wymieszania czy zbicia w jedn±/podzia³u. To ma byæ strategia polityczno-taktyczna a nie rts ;p
dllatego Bartoszek umie¶ci³ fabu³e po 'wielkiej wojnie' kiedy to wszystkie rasy sa na wymarciu
Cytat: |
A tu siê mylisz taki Worg czy Gigant czy Aberacja na Krytyku to jó¿ na Krytyku w nastêpnej Bitwie nieuleczona sobie nieposzleje . |
No to walczy³a zgine³a - wysejwowala i w nastepenj turze walczy jako powaznie ranna (nie ma opcji krytyczna w tamtej tabeli) Pod Warunkiem ¿ê waczy ... a tak na oko walczyc sie bedzie raz na 2-4 duze tury bo watpie zeby kto¶ sie podj±³ kilku kolejnych walk poraniona armi± ...
mowie - mozna by by³o dodac rany a nawet do¶wiadczenie ale to jest zdecydowanie za duzo kombinowana i czasu potrzeba niema³o...
Jak sie uda taka prosta kampania czego nie jeste pewny) to wtedy mozna sie bawiæ w taka zaawansowan± z doswiadczeniem i ranami
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 9:41, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
mi siê podoba ten pomys³ zpunktami za prowincje niby ma³o ale. np. bym mia³ z gobów ju¿ za grabie¿ 3 Ashigarus.
A te odnawianie ran to mi nie le¿y. DW ma racjê.
Niech nie bêdzie uleczania. Pomy¶l biegnie taki fuzynier dostaje ranê od Black Troll`a który urywa mu rêkê. Jest na krytyku i co w nasêpnej grze ma ju¿ tê rêkê?
Raczej nie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:39, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Chcia³bym przypomnieæ, ¿e to fantasy, nie realny ¶wiat ... Wyobra¼ sobie, ¿e w normalnej bitwie masz dok³adnie to samo - Black Troll urywa rêkê Fuziowi. W nastêpnej rundzie Aerth czy inny kap³an rzucaj± na niego Wish of the Healer i lecz± Fuzia do czysta. Wiêc skoro mo¿na to zrobiæ w ci±gu jednej chwili, to czemu nie mo¿na leczyæ w d³u¿szym okresie czasu?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 15:29, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
I co now± rêkê mu daj±?
Skutki ran powinny byæ ca³y czas.
No nawet w fantasty bez rêki walczysz gorzej itp. Mo¿e uleczyæ np. przeciêcie ¿y³y ale nie urwanie ca³ej rêki.
Dla mnie to nawet lepiej by by³o bo 25 gobów w armii g³ównej jak prze¿yj± to mog± siê uleczyæ ale opinia NIE.
Najlepiej jak zadecydujemy g³osowaniem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 15:33, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To mo¿e od razu skasujmy te¿ czary i cuda lecz±ce? Bo przecie¿ czemu jaki¶ devot ma sobie pokrzyczeæ przez chwilê i rêka uleczona? Rozumiem, ¿e teki Sered na polu bitwy leczyæ umie, a po za ni± nagle doznaje amnezji i wszystkiego zapomina.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 15:58, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Powiedzia³em ¿e rany leczyæ mo¿na (dla mnie to na +) ale skutki ran powinny pozostawaæ lub jakie¶ minusy bo jak np. urwie ci rêkê to tracisz ko¶æ w walce no a jak ciê uleczy to u¶nie¿y ból razna siê zabli¼ni a nowa rêka nie uro¶nie. Ale mo¿na zrobiæ leczenie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:05, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A te odnawianie ran to mi nie le¿y. DW ma racjê. |
tylko mi chodzi o wprowadzenie AUTOMATYCZNEGO LECZENIA dla wszystkiego co prze¿y³o ...
bo skoro sa w grze czary takie jak Nymph to czemu jednostka ma sie leczyc klka tur/dni jak wystarczy jeden jedyny czar ...
Brain napisa³: |
Powiedzia³em ¿e rany leczyæ mo¿na (dla mnie to na +) ale skutki ran powinny pozostawaæ lub jakie¶ minusy bo jak np. urwie ci rêkê to tracisz ko¶æ w walce no a jak ciê uleczy to u¶nie¿y ból razna siê zabli¼ni a nowa rêka nie uro¶nie. Ale mo¿na zrobiæ leczenie |
Tylko umiejetno¶æ trola jest jedyna tego tupu w grze ...
a w DoW by³o 'u¶ci¶lenie' ka¿±ce traktowaæ wyrywanie r±k jak ³amanie r±k
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 16:31, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Zrobicie jak chcecie no ale leczenie ma tylko ¶cie¿ka ¶wiat³a wiêc jak Acheron np. Gorgona jak siê ma uleczyæ?
No dobra nie piszcie ju¿ o uleczaniu.
Ja zagram na obojêtnie jakich zasadach.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 16:38, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Minor Cure? Cud lecz±cy z Universal Litanies? Cud daj±cy regeneration/5 z Litanies of Darkness?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 16:41, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Zrobicie jak uwa¿acie.
Mi to szczerze mówi±c lata. I tak gram i tak.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:39, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Zrobicie jak chcecie no ale leczenie ma tylko ¶cie¿ka ¶wiat³a |
najlepsze czary leczace s± w uniwersalnej magii wody
nimfa i ethernal cycle ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pon 8:26, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a mo¿esz powiedzieæ jaka trudno¶æ jaka path i co robi±?
Oraz zasiêg i ilo¶æ gemów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 8:56, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
oba sa wyerratowane w podreczniku i maja do¶c dluge opisy
ale ethernal chyba tutaj jest juz aktualny
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|