Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Griffin Crusades - dla zainteresowanych i marudów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:24, 22 Lip 2006    Temat postu: Griffin Crusades - dla zainteresowanych i marudów.

Jak kto¶ chce wiedzieæ, co robi± wszystkie krucjaty:

Cytat:
Imperial Army

Crusade/¯elazna dyscyplina 1 ap - dla Gryfów nalez±cych do armii imperialnej "1" nie jest automatyczn± pora¿ka przy te¶cie dyscypliny. Oddzia³uje równie¿ przy rzucie taktycznym.

Solo/Honorowe wyró¿nienie special - mo¿e byc kupione dla kazdego Gryfa nale¿acego do armii imperialnej. Podnosi o 1 punkt jedn± ze statytstyk: Atak, Inicjatywa, Obrona, Odwaga lub Dyscyplina. Koszt umiejetno¶ci jest równy warto¶ci wybranej statystyki wydrukowanej na karcie. Wojownik moze mieæ tylko jedno Honorowe wyró¿nienie w tym samym czasie.

Solo/Strzelec wyborowy 5 ap - mo¿e byæ kupiona dla ka¿dego Gryfa nale¿acego do armii imperialnej i wyposa¿onego w broñ dystansow±. Dla bohaterów koszt wynosi 8 ap. Wojownik nie moze siê ruszyæ i skorzystaæ tej umiejêtno¶ci w tej samej turze. Ka¿dy nieudany test strzelania mo¿e byæ przerzucony (dotyczy tylko broni wypisanej na karcie). Nowy wynik musi zostaæ zaakceptowany, nawet je¶li jest gorszy.

Crusade/Armia Djaranu 0 ap - Je¶li wszyscy wojownicy Gryfów nale¿± do armii imperialnej mozna zastosowaæ nastêpujace regu³y sojuszu. Te zasady zastêpuj± standardowe zasady dotycz±ce sojuszników.

- do 33% armii mog± stanowiæ Lwy
- do 33% armii mog± stanowiæ Cynwale

Pozosta³± czê¶æ musza stanowiæ Gryfy. Sojusze nie wykluczaj± siê wzajemnie - mo¿na mieæ 33% Lwów, 33% Cynwali i 34% Gryfów jednocze¶nie. Sojusznicy musz± wykupic umiejêtno¶æ ¯elazna Dyscyplina i nie maj± dostêpu do pozosta³ych zdolno¶ci krucjaty. Nie mog± te¿ korzystaæ z leadershipa dowódcy Gryfów.

Temple of West

Solo/Hermetyczny sojusz 3 ap - mo¿e byæ kupiona dla maga lub kap³ana nale¿±cego do ¦wi±tyni Zachodu. Ostateczny wynik testu Dywiancji oraz Inkantacji wykonany w celu przywo³ania dodatkowego wojownika jest zwiêkszany o 2 punkty.

Solo/Kat Arkanów 2 ap - moze byc kupiona ka¿demu bohateroi, warrior-mage oraz warrior-monk nale¿±cemu do ¶wi±tyni. Dodaje +3 Si³y przeciwko ka¿demu przeciwnikowi z Power i/lub Aspektami na karcie referencyjnej.

Crusade/Ogieñ sprawiedliwo¶ci 1 ap - Wojownik nale¿±cy do ¦wi±tyni zachodu moze skorzystaæ z tego tuz przed rzutem na obra¿enia w trakcie walki wrêcz. Konieczna jest obecnosæ sprzymierzonego maga lub warrior-mage w odleg³osci maks 10 cm. Nie jest wymagane pole widzenia.

Mag wydaje 3 gemy ognia. Kazdy mag moze u¿yæ tego raz na turê.

Wojownik mozê skorzystaæ z umiejetnosci raz na turê. Rzut na obra¿enia jest wykonywany 3 ko¶cmi i atakujacy wybiera dwa wyniki. Umiejêtnosæ nie kumuluje sie z innymi efektami pozwalajacymi rozstrzygnac damage roll 3 koscmi (Assasin, Chatisment itp.)

Temple of East

Crusade/ ¦cie¿ka krucjat 1 ap - Ka¿dy Gryf nalezacy do ¦wiatyni Wschodu otrzymuje zdolno¶æ "Reinforcements". Jednak aby zdolnosc zadzia³a³a w poprzedniej turze musi zostaæ spe³niony jeden z dwóch warunków:

- przyjazny Gryf zabi³ model o warto¶ci 60 ap lub wy¿ej wydrukowanej na karcie
- przyjazny Gryf zabi³ wrogiego bohatera.

Je¶li zostanie wyeliminowany wrogi bohater o warto¶ci 60 ap lub wy¿ej - rzut na "Reinforcement" jest zwiêkszony o 1.

Solo/Quest for Arcavius 3 ap - moze byc kupiona dla kap³anów. Raz na turê kap³an mozê przetrasnferowaæ do 3 punktw wiary do sojuszniczego kap³ana oddalonego nie dalej jak 30 cm. Pole widzenia nie jest wymagane.

Solo/Czyste serce [/i]special[/i] - mozê byc kupiona dla ka¿dego Gryfa ze ¦wi±tyni Wschodu. Koszt jest równy warto¶ci Atak wydrukowanej a karcie. Raz na bitwê moze zostaæ u¿yta przed testem ataku lub obrony. Warto¶c atak lub obrona Gryfa jestzastêpowana jego Dyscyplin±. Nowa wartosc podlega wszystkim modyfikatorom.

Crusade/Sojusz Sarkai 0 ap - moze byæ kupiona gdy wszyskie Gryfy nale¿a do ¦wi±tyni Wschodu. Pozwala wynaj±æ Orków o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ 15% ogólnego kosztu armii. Orkowie nie mog± nale¿eæ do ¿adnej frakcji oprócz Sarkai. Aby ten sojusz by³ mo¿liwy zarówno Grfy jak i Orkowie nie mog± mieæ innego sojusznika. Sami Orkowie nie licz± sie jako sojusznicy.

Temple of North

Crusade/¶wi±tynia Burz 1 ap - uzycie tej zdolnosci mozna zadeklarowaæ tu¿ po rzucie taktycznym. Gracz po¶wieca jeden ze slotów rezerwy. W zamian wybiera jedn± kartê - wszyscy wojownicy znajduj±cy siê na niej otrzymuja +2 STR i +2 RES do koñca tury.

Solo/Obroñca Wiary 4 ap - mo¿e byc kupiona dla bohatera, Warrior-mage lub Warrior-monk nale¿±cego do ¦wi±tyni Pó³nocy. Otrzymuje on zdolno¶æ Concentration/X, gdzie X oznacza ilo¶æ modeli z umiejêtno¶cia Loyal (maksimum Concentraction/3) w 10cm od Obroñcy.

Solo/Nieustêpliwy 5 ap - mo¿e zostaæ kupiona dla bohatra nalez±cego do ¦wi±tyni Pó³nocy. Wszystkie Gryfy znajduj±ce siê w 10 cm od bohatera dostaj± +1 do Odwagi i Dyscypliny. Nie jest to kumulowane, jêsli na stole jest kilku Nieustêpliwych. Kumuluje siê z bonusem za war staff.

Temple of South

Crusade/Skarb ¶wi±tyni 0 ap - kidy armia jest tworzona, maksimum 10% ogólnego kosztu moze zostaæ po¶wiecone. W zamian gracz dostaje znaczniki (5 ap za znacznik). Mo¿na wykupiæ kilka znaczników.

W trakcie bitwy 1 znacznik moze zostaæ u¿yty po te¶cie ataku, obrony, inicjatywy, odwagi, dyscypliny, celowania, inkantacji lub dywiancji wykonanego przez wojownika ze ¦wiatyni Poludnia (2 znaczniki w przypadku bohatera). Jedna kostka moze zostaæ przerzucona. Nowy wynik musi zostaæ zaakceptowany.

Solo/Przysiega Kylae 1 ap - moze byæ kupiona dla ka¿dego Gryfa ze ¦wi±tyni Po³udnia. Je¶li wojownik szar¿owa³ w momencie aktywacji otrzymuje bonus +3 STR do koñca tury.

Solo/Zabójca Skorpiona 3 ap - moze byæ kupiona dla ka¿dego Gryfa ¦wi±tyni Po³udnia. Otrzymuje zdolno¶æ Bane/mutagenic.

Lo¿a Hod

Crusade/Bractwo Hod 1 ap - 1 znacznik jest przydzielany na ka¿de pe³ne 50 ap Lo¿y Hod. Znacznik daje sie Gryfowi z Lo¿y (1 znacznik/wojownika). Wybiera sie jedn± charakterystykê (Inicjatywa, Atak, Obrona, Celowanie) dla kazdego Gryfa ze znacznikiem. W trakcie gry mo¿e zu¿yæ go do jednorazowego przerzucenia ka¿dego testu wybranej wcze¶niej charakterystyki. Zuzyty znacznik jest tracony na koñcu tury.

Solo/Przednia stra¿ 3 ap - moze byæ dana kazdemu nie-bohaterowi Lo¿y z warto¶cia RES 6 lub ni¿sz± wydrukowanana karcie. Otrzymuje zdolno¶æ "Scout".

Solo/Strza³ z bliska 3 ap - mo¿e byæ dana ka¿demu Templar of Hod Seneschal oraz Temple purifer. Otrzymuje zdolno¶æ "Instinctive Firing".

Inkwizycja

Crusade/Holy Warrior 2 ap - na ka¿de, nawet niepe³ne, 100 ap (licz± siê modele, jakie pozosta³y na stole) wybierasz jednego wojownika. Do koñca tury jego broñ do walki wrêcz jest ¶wiêta (kazdy dublet zabija). Wyboru wojowników trzeba dokonaæ przed rzutem taktycznym. Przy armii na 200 ap masz dwa Sacredy, przy 300 trzy itd.

Solo/Exorcist 4 ap - moze to dostaæ tylko wojownik z Powerem na karcie (Mag lub Warrior-mage). Otrzymuje ¶cie¿ke Exorcism. Je¶li ju¿ j± ma dostaje Power +1 (w praktyce - tylko Darkness Hunter).

Solo/Dogmatic 5 ap - Mo¿na to kupiæ tylko kap³anom. Raz na turê mo¿e zaabsorbowaæ lub kontrowaæ wrogi czar. W tym celu wydaje swoje TF (punkty wiary). Trzeba wydaæ tyle, ile mag zu¿y³ gemów. W ten sposób mo¿na absorbowaæ wszystko oprócz magii instynktownej.

Solo/Tormentor 5 ap - moze byæ kupione tylko magom lub warrior-mage. Raz na turê moze u¿yæ swoich gemów do utrudnienia wrogim kap³anom cudowania.



Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
ten, który wybra³ anime


Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 10:37, 23 Lip 2006    Temat postu:

Jej! ;P

A je¶li chodzi o koszt [np. Holy Warrior - 2 AP] to trzeba p³aciæ osobno 2 ap za ka¿dy model, czy jak?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 12:53, 23 Lip 2006    Temat postu:

Tak - umiejêtno¶ci poprzedzone zapisem crusade musi mieæ ka¿dy model na stole. Oznacza to, ¿e dodajesz te 2 ap za holy warrior ka¿dej figurce. To dotyczy kazdej krucjaty z wyj±tkiem:

- modele majace Temple w ranku nie p³ac± za skille ogólne (crusade) ¦wi±tyñ.
- modele majace Inquisition w ranku nie p³ac± za Holy Warrior
- modele maj±ce Lodge of Hod nie p³aca za Bractwo Hod
- modele majace Imperial w ranku (a¿ jeden Aerth to ma) nie p³ac± za ¯elazn± Dyscyplinê.

Ponadto Arkhos, Templar commander nie p³aci za "¦ciê¿ke krucjat", gdy¿ jest przywódc± ¦wi±tyni Wschodu (ale za skille ogólne innych ¶wi±tyñ juz p³aci). Podobnie Sered nie p³aci³by za Skarb ¶wi±tyni, no ale to i tak jest darmowe.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
ten, który wybra³ anime


Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 14:43, 23 Lip 2006    Temat postu:

A co znaczy "solo", które poprzedza niektóre nazwy?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: Nie 14:47, 23 Lip 2006    Temat postu:

To sa zdolnosci, ktore mozna wykupywac pojedynczo (czyli solo) [;

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:45, 23 Lip 2006    Temat postu:

Za nie siê p³aci juz od modelu, niezale¿nie czy ma rank czy nie. Tyle ¿e s± dobrowolne - mozna je braæ ale nie trzeba.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
ten, który wybra³ anime


Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 19:11, 23 Lip 2006    Temat postu:

No to dobra ta Inkwizycja! Very Happy Od dzi¶ gram na Inkwizycji :>

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:16, 23 Lip 2006    Temat postu:

Inkwizycja dobrze z³ozona jest najwiêksz± si³± u Gryfów. Jedn± rozpiska na 300 ap rozjecha³em Pozeraczy trac±c jednego Templara Inkwizycji i jednego majac lekko rannego. Mo¿e tylko zestaw Pretorianie + Temple of North ma szanse siê z tym równaæ (STR 10 + Master strike/2 i 13 RES to jest co¶).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 17:06, 25 Lip 2006    Temat postu:

Kurde, DW sobie pojecha³. Szkoda - mo¿e by mi napisa³, gdzie te przegiête krucjaty, które nale¿y banowaæ. Z tego naprawdê dobrze prezentuje siê tylko Inkwizycja ze swoim Sacredami, reszta jest albo normalna, albo na dzieñ dzisiejszy w³asciwie niegrywalna.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin