Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fortece - Kraśków na życzenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:22, 10 Lis 2006    Temat postu: Fortece - Kraśków na życzenie

Cytat:
Fortece TNB
-------------------------------------------------------------------------------------
Ogh-Hen-Kir

Fortress/Infornation 2ap: Gracz może zatrzymać dodatkową kartę rezerwy na każde rozpoczęte 100ap armi o-h-k.
Nie może aktywować więcej niż dwie karty w tym samym czasie.

Solo/Explosive bolt 5ap: Tą zdolnosc można wykupić dla każdego krasnoludzkiego kłusznika. Raz na grę przed oddaniem strzału możemy zastąpić normalny strzał wybuchowym.
Używamy wtedy takich statystyk STR8 zasięg 15-30-45 , Lekka Artyleria z działaniem obszarowym.

Solo/Jeweller 4ap: Ta zdolność może być wykupiona dowolnemu krasnoludowi posiadającemu na karcie wartość POW, dostaje on zdolność <<Lithomancy>> gdy już ją posiada jego wartość POW rośnie o 1 .



-------------------------------------------------------------------------------------
Nael-Tarn

Fortress/Obstinancy 2ap: Przed rzutem taktycznym wybieramy jednego wojownika na każde zaczete 300ap modeli z tą zdolnością. Wybrani wojownicy otrzymują umiejętność <<Firce>> do końca tej rundy.

Solo/Fury of the plains 6ap: Może to wykupić każdy bohater Nael-Tarn którego RES na karcie referencyjnej jest równy 8 lub mniejszy . Obrońcy równin <np:Pilzenbhir itp> mogą wykupic tą zdolność nie zwracając uwagi na wartość RES.
Można tą zdolność użyć raz na grę podczas deklaracji szarży... Wojownik otrzymuje +5 Mov oraz <<War Fury>> do końca rundy.

Solo/Impetuosity 2ap: Można wykupić dla każdego krasnoluda, wielkość modeli przeciwników jest uważana za równą podczas uwalniania się z walki.


-------------------------------------------------------------------------------------
Lor-An-Kor

Fortress/Constructs 0ap: Armia Lor-An-Kor może posiadać Black-Blood Automatons .
Wartość punktowa konstruktów nie moze być większa od jednostek żywych w tej armi.

Solo/Tunel hunter 5ap: Może to wykupić każdy krasnolud nie posiadający wartości AIM oraz POW <nie może posiadać aspektów> jego wartość RES nie może być większa niż 8... otrzymuje on zdolność <<Consciousness>> i <<Bane/Scout>> do końca gry.

Solo/Koraan 5ap: Może to wykupić każdy krasnolud którego wartość "ap"jest równa 25 bądź większa .
Dostaje on 1 punkt do każdego końcowego rezultatu testu INI podczas walki wręcz oraz w testach COU <MAX +2> za każdego przyjacielskiego wojownika "Koraan" w odległości do 10cm .


-------------------------------------------------------------------------------------
Kar-An-Tyr

Fortress/Of Steam and Steel 1ap: Każdy krasnolud małego rozmiaru może wykupić dwie szt ekwipunku z lisy poniżej.
*Boiler 1ap:

*Experimental Compresor 2ap Końcowy rezultat rzutu na parę wzrasta o 1 <"1" na k6 nadal jest uważana za porażkę>

*Thermal Booster 4ap: Może być wykupiony krasnoludowi nie posiadającemu "steam" ekwipunku modyfikującego Mov.
Thermal booster/MOV

*Thermal Weapon 4ap: Thermal hth weapon/STR
Krasnolud posiadający broń "khor" nie może wykupić tego artefaktu.

*Long-Distance Thermal Weapon 5ap: Tylko dla krasnoludów posiadających wartość AIM . Otrzymuje on l-d-Thermal Weapon/STR <STR4 zasięg 15-30-45>.


Solo/Path of the Forge 4ap: Może to wykupić krasnolud w wydrukowaną na karcie referencyjnej wartością POW.
Otrzymuje scieżkę <<Forge>> jeżeli juz ją posiada wartość POW rośnie o 1.

Solo/Uren's Emblem 4ap: Tą zdolność może wykupić krasnolud który w nazwie posiada "Uren" otrzymuje on zdolność <<Loyal/1>>


-------------------------------------------------------------------------------------
Kal-Nam

Fortress/Gore of the Shoals 1ap: Do 30% "ap" w armi Kal-Nam może być umieszczone poza stołem podczas fazy wystawiania , nie mogą to być Hero .
Na początku każdej rundy przed rzutem taktycznym gracz może wybrać jeden model z pozostawionych poza polem bitwy .
Wykonujemy rzut k6 . Rezultat nie może byc modyfikowany ani przerzucany.

1-2 : Nic się nie dzieje : +2 podczas nastepnego testu <max6>
3-4 : Wybrany wojownik moze zostać wystawiony
5-6 : Wybrany wojownik może zostać wystawiony oraz możemy wykonać test za następny model .

Wybrane modele mogą być wystawiane w dowolnym miejscu na polu bitwy nie dalej niż 7,5 cm od krawędzi stołu i nie bliżej niż MOVx2 cm od wrogiego modelu.

Solo/Alphax Soul 4ap: Może być wykupione każdemu krasnoludzkiemu Hero który jest wojownikiem "Khor".
Dostaje on umiejętność <<Concentration/1>> <INI,ATT,DEF>

W chwili gdy umiejętność jest aktywowana każdy przyjacielski cudak lub mag znajdujący sie do 10cm od danego wojownika może użyc gemy ziemi lub TF punkty do podniesienia wartości koncentracji .
1 punkt koncentracji za każdy gem ziemi i/lub TF punkt <MAX Concentration/3>

Solo/Tellurian 3ap: Tą zdolnośc można wykupić dla każdego maga należącego do armi Kal-Nam. Raz na rundę w wybranej fazie gry przyjacielscy magowie posiadający tą umiejetność , znajdujący się do 20 cm , znajdujący się w polu widzenia mogą przekqazywać sobie gemy ziemi z rezerwy .


-------------------------------------------------------------------------------------
Ka-In-Ar

Fortress/Blessing of the Aegis 1ap: Możliwość przerzutu nieudanego testu INI,ATT,DEF,COU,POW lub DIV.
Przerzucana jest k6 lub jedna z k6 użyta do testu.
Nie mozna przerzucac rzutów które były przerzucane.
Na rundę można dokonać jednego takiego przerzutu na każde zaczęte 1000 ap wojowników z tą zdolnością .

Solo/Khor Arsenal 2ap: Tą zdolność mozna wykupić każdemu krasnoludowi o małym rozmairze .
Jeden i tylko jeden z wymienionych poniżej sprzetów moze być wybrany dla jednego wojownika.
Jest on uznawany za "Khor" z wybranym efektem:

* hth Combat Weapon : STR +1
*Long-Distance Combat Weapon : STR +1
*Armour lub Shield : RES +1

Modyfikator jest uznawany tak jak by był wydrukowany na karcie.

Modele posiadające "Khor" lub "Steam" sprzęt nie mogą mieć wykupionej tej zdolności.


Solo/Chosen by the Aegis special: Może to wykupić każdy cudak . Koszt to COU + DIS lub FEAR + DIS wydrukowane na karcie referencyjnej . Model dostaje zdolność <<Leadership/10>> gdy już posiada <<Leadership/X>> otrzymuje <<Authority>>.

Solo/Thermal Arsenal 5ap: Można to wykupić każdemu krasnoludowi o małym rozmiarze należącemu do Ka-In-Ar.
Dostaje on Boiler oraz hth Thermal Weapon/STR
Ten modyfikator jest uważany za wydrukowany na karcie referencyjnej.

Wojownicy z "Khor" lub "Steam" sprzętem wydrukowanym na karcie referencyjnej nie mogą wykupić tej zdolności.

Krasnolud nie może posiadać Solo/Khor Arsenal i Solo/Thermal Arsenal naraz.


-------------------------------------------------------------------------------------
Fom-Nur

Fortress/Bravery 2ap: Krasnolud otrzymuje zdolność <<Bravery>>.
Dla modeli z FEAR lub posiadających Bravery wartośc tej zdolności wynosi 0ap:

Solo/Descendant of Bro-Rin 5ap: Ta zdolność może być wykupiona tylko dla Hero należącego do Fom-Nur.
Wszyscy magowie przeciwników znajdujący się do 20cm od wojownika posiadającego tą zdolność tracą 1 gem many <zaraz po każdym rzucie na odzyskiwanie many> Umiejetność się kumuluje <MAX2>

Solo/Demon Slayer 4ap: Dla każdego krasnoluda Fom-Nur o koszcie równym 15ap lub wiekszym.
Jego STR wzrasta o 1 oraz dostaje zdolność <<Bane/Possessed>>

źródło - [link widoczny dla zalogowanych]


umiejętność z Fortress tradycyjnie trzeba wykupić wszystkim a solo wg uznania ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:25, 10 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Kar-An-Tyr

Fortress/Of Steam and Steel 1ap: Każdy krasnolud małego rozmiaru może wykupić dwie szt ekwipunku z lisy poniżej.
*Boiler 1ap:

*Experimental Compresor 2ap Końcowy rezultat rzutu na parę wzrasta o 1 <"1" na k6 nadal jest uważana za porażkę>

*Thermal Booster 4ap: Może być wykupiony krasnoludowi nie posiadającemu "steam" ekwipunku modyfikującego Mov.
Thermal booster/MOV

*Thermal Weapon 4ap: Thermal hth weapon/STR
Krasnolud posiadający broń "khor" nie może wykupić tego artefaktu.

*Long-Distance Thermal Weapon 5ap: Tylko dla krasnoludów posiadających wartość AIM . Otrzymuje on l-d-Thermal Weapon/STR <STR4 zasięg 15-30-45>.


Solo/Path of the Forge 4ap: Może to wykupić krasnolud w wydrukowaną na karcie referencyjnej wartością POW.
Otrzymuje scieżkę <<Forge>> jeżeli juz ją posiada wartość POW rośnie o 1.

Solo/Uren's Emblem 4ap: Tą zdolność może wykupić krasnolud który w nazwie posiada "Uren" otrzymuje on zdolność <<Loyal/1>>


ta wydaje sie bardzo ciekawa - boilery dla wszystkich - koniec z marznącymi krasnoludami zimową porą.
Bonusy do rzutu na pare dla już mających Boiler.
Do tego magia Forge dla magów z porządnym powerem przy freq unlimited czaru termopriesta pozwala szaleć...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin