Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 22:27, 17 Cze 2006 Temat postu: Erraty i u¶ci¶lenia |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to w kwestii czaru immolate ... jak ju¿ mówi³em pamiêta³em ¿e by³o jakie¶ ale ... ale oznacza hit ze str 0 jak siê nie uda ;]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 10:45, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Najnowszy FAQ do zasad 3 edycji. Bardzo przydatny i sporo zmienia (nagle scouci stali siê niezwykle mi³± jednostk±)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 19:17, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Wyst±pi³ "maly" problem z przywo³anymi ¿ywio³akami. Na chwilê obecn± nie wiadomo na 100%, co siê dzieje w chwili ¶mierci maga, który wykona³ przywo³anie. Na kartach z czarem wyra¼nie stoi, ¿e ¿ywio³ak znika na koniec rundy, w której zgin±³ mag. W podrêczniku jest errata wszystkich elemental summoning, ale tam nic o tym nie ma. Na forum Mythosa twierdz±, ¿e w takim razie obowi±zuje zapis z karty. Podobny problem wyst±pi³ na angielskim forum Konfry i na razie brak odpowiedzi.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Sob 13:18, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A czy za czar przywo³ania ¿ywio³aka p³aci siê w punktach AP?
Bo je¶li siê nie p³aci, a co turê mag musi wydawaæ jakie¶ gemy na kontrolowanie ¿ywio³aka z tego co poamiêtam, to wg mnie ¿ywio³ak powinien znikaæ wraz z magiem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:39, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Na 3.5 ju¿ nie p³acisz. Na 3 kosztowa³o to 50 ap. No i mag jak najbardziej musi wydawaæ gemy na kontrolowanie ¿ywio³aka. Jak dla mnie te¿ powinien znikaæ, nie ma ¿adnego zapisu, który by mówi³ inaczej i tutaj nalezy raczej graæ zgodnie z zapisem na karcie. Skoro errata nie poruszy³a tego problemu to znaczy, ¿e nic nie zmieniano w stosunku do kart IMO. Granie tak, ¿e ¿ywio³ak traci poziom co rundê to raczej nadinterpretacja zapisu, ¿e jak mag nie wyda gemów to ¿ywio³ak traci jeden poziom.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:15, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
mi to wszystko jedno
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:19, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mi te¿, w koñcu nie mam ¿ywio³aka w rozpisce, ani maga, ani ¿adnego przywo³ania. Ale jak±¶ wersjê ustaliæ trzeba, ¿eby w sobotê problemu nie by³o. IMO obowi±zuje karta - czego errata nie zmieni³a, to zostaje po staremu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Nie 9:20, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie widzê ¿e niektórym znudzi³y siê jó¿ gry z ¯ywio³akami ale zawsze znajdz± siê jakie¶ jednostki przeciwko którym nielubimy Graæ. Ale dobra koniec marudzenia i zdecydujcie wkoñcu jak ma byæ z tymi ¯ywio³akami czy gin± wraz ze ¶mierci± Maga czy raczej trac± jeden poziom przywo³ania bo jak maj± gin±æ to poco wtakim razie podnosiæ mam mu poziom na +2 jak i tak po ¶mierci maga odrazu zejdzie wtedy gemy które wyda³em na jego podniesienie wydaj± siê byæ wy¿ucone w b³oto a tak niepowinno byæ przecie¿ poco¶ jest potrzebne te podnoszenie poziomu przywo³ania w³a¶nie poto aby wrazie ¶mierci maga ¿ywio³ak po¿yl jeszcze te parê Tur.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 12:13, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Podniesienie poziomu jest po to, ¿eby ¿ywio³ak lepiej walczy³. Nie rozumiem tego wyrzucenia gemów w b³oto - dopóki mag nie ma wroga w zasiegu innych czarów to i tak te gemy nie s± potrzebne. Maga zwyczajnie trzeba chroniæ, a nie traktowaæ jako balast, który mia³ przywo³aæ zywio³aka a potem najwy¿ej mu poziom podniesie. W drugiej edycji dok³adnie tak to dzia³a³o jak by³o na karcie i narzekañ na s³abo¶æ ¿ywio³aka nie widzia³em. Po prostu R znowu nawali³ i nie zrobi³ jasnego zapisu (norma u nich).
¯ywio³ak nie schodzi od razu, tylko na koniec rundy. Wiêc jak jest w walce to jeszcze t± walkê rozegra, wykona ewentualny po¶cig i dopiero na samym koñcu znika. Bez przesady, to jest model, który przywo³uje siê darmowym czarem i jeszcze mo¿e wykryæ scoutów jak siê pojawia (ale z zastrze¿eniem, ¿e wcze¶niej mag koñczy aktywacê. Bez PG w stylu przyzywam ¿ywio³aka, on od razu wykrywa scoutów, a wtedy mag podchodzi i rozwala zwiadowców pozosta³ymi czarami).
A przy okazji - na en-forum doszli do tego, ¿e przywo³anie to nie Inkantacja, a Power roll. W zwiazku z tym nawet jak ma siê wiêcej many to i tak przywo³anie wykonuje siê jedn± kostk±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:13, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A przy okazji - na en-forum doszli do tego, ¿e przywo³anie to nie Inkantacja, a Power roll. W zwiazku z tym nawet jak ma siê wiêcej many to i tak przywo³anie wykonuje siê jedn± kostk±. |
hmm ...
czyli kiedy mozna przerzucac a kiedy nie ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 18:06, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tam rodzielili Power roll i Incantation Roll. Ogólnie:
- kazda inkantacja to Power Roll.
- nie kazdy Power Roll to inkantacja.
- rzut na regeneracjê many to Power Roll.
- Przywo³anie nie jest inkantacj±, gdy¿ wychodzi automatycznie, nie ma dif itp. Jest za to Power Roll, gdy¿ wykonuje siê test Powera. Jako ¿e nie jest inkantacj± to nie mo¿na wydawaæ kolejnych gemów, aby dostawaæ kostki.
Co do przerzutów: je¶li efekt pozwala na przerzut Power roll to równie¿ many, chyba ¿e pisze inaczej (bo czasami pisze).
Teraz doczyta³em t± kra¶kow± fortecê z przerzutami i tam jest jeden przerzut na ka¿de 1000 ap, nie 100. A wiêc na turnieju Tirki bêd± mogli zrobiæ przerzut raz, a nie trzy razy
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Nie 21:27, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
Tam rodzielili Power roll i Incantation Roll. Ogólnie:
- kazda inkantacja to Power Roll.
- nie kazdy Power Roll to inkantacja.
- rzut na regeneracjê many to Power Roll.
- Przywo³anie nie jest inkantacj±, gdy¿ wychodzi automatycznie, nie ma dif itp. Jest za to Power Roll, gdy¿ wykonuje siê test Powera. Jako ¿e nie jest inkantacj± to nie mo¿na wydawaæ kolejnych gemów, aby dostawaæ kostki.
Co do przerzutów: je¶li efekt pozwala na przerzut Power roll to równie¿ many, chyba ¿e pisze inaczej (bo czasami pisze).
Teraz doczyta³em t± kra¶kow± fortecê z przerzutami i tam jest jeden przerzut na ka¿de 1000 ap, nie 100. A wiêc na turnieju Tirki bêd± mogli zrobiæ przerzut raz, a nie trzy razy  |
Niewiem sk±d jest te 1000ap bo wkoñcu to gramy w Konfrontacjê czy w Ragnarok bo jak tak to grajmy tak na 3000ap bo takto ta jedyna zdolno¶æ tej Twierdzy jest do Dupy i napewno jest to b³±d w druku bo patrz±c po innych Baronbiak Krucjatach i innych takich to karzda zdolno¶æ specjalna ró¿nych tam nazwijmy domó Liczona jest na ka¿de 100 ap danej twierdzy a nie na 1000 wiêc pomy¶lcie najpierw naddytm albo niech wszyscy maj± ograniczenia napszyk³ad niech gryfy mog± na 1000ap wystawiæ tylko 1 dopak +3STR do szar¿y.Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:08, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ale przerzuty akurat wyceniaja w taki dziwny sposob ...
u lwów mam jenda baronie z 1 przerzutem na 1000ap i jeszcze inna z innym bonusem 1/1000ap ...
i szczerze przy odpowiednim rozdzielaniu walk ju¿ 1 starcza...
a to ze gryfy maja najsilniejsze packi o inna sprawa
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Nie 22:24, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ale skoro R siê czasem w druku myli to niech siê taksamo myli dla wszystkich tak ¿eby ka¿dy mia³ równe szanse.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 22:53, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To nie jest b³±d w druku. Tak po prostu jest. Packi s± jeszcze z czasów drugiej edycji, gdyby to by³ b³±d w druku to by³aby errata. Czê¶æ packów jak najbardziej jest robiona z my¶l± o Ragnaroku. Chocia¿ akurat ten jest robiony z my¶l± nie wiadomo do czego.
Bez przesady - Gryfy nie maj± najmocniejszych packów. S± na pewno w czo³ówce, ale Red Oaks Wilków jest lepsze.
Dopak z Po³udnia jest jako solo, a te nie s± ograniczane punktowo tylko zwykle jest z góry okre¶lone, kto mo¿e je wzi±¶æ. Akurat South jest o tyle specyficzna, ¿e tutaj oba solo (bo jest jeszcze jedno - daje bane/mutagenic) mo¿e braæ ka¿dy. To skille ogólne packów s± zwykle mocno ograniczane.
Co prawda na zachodzie chyba te¿ nie potrafi± sobie z tym Temple of South poradziæ i wymy¶lili w zasadach CORD'ów, ¿e pozwol± kupiæ jedno solo na ka¿de 100 ap, ale zasady Cordowe ogólnie tn± po wszystkim. Raz m±drze, innym razem wprost przeciwnie.
W bitewniakach nei ma czego¶ takiego jak uczciwo¶æ i nigdy nie by³o, nie ma wiec tego nawet co szukaæ Zawsze kto¶ ma lepiej ni¿ inny.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 23:13, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
dlatego moj± trzeci± armi± beda przepakowane sfinksy
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 8:07, 11 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No i nawet sprawdzi³em francusk± kartê (Francuzi s± tak zapatrzeni w siebie, ¿e na swoich kartach b³êdów nie robi±, dopiero na angielskich siê zdarzaj±) i tam te¿ jest 1000 ap.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Go¶æ
|
Wys³any: Pon 12:11, 11 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
No i nawet sprawdzi³em francusk± kartê (Francuzi s± tak zapatrzeni w siebie, ¿e na swoich kartach b³êdów nie robi±, dopiero na angielskich siê zdarzaj±) i tam te¿ jest 1000 ap. |
Dobra jó¿ spoko jako¶ to prze¿yjê najwy¿ej w niedalekiej przysz³o¶ci zagramy tak na 3000 ap.Ale wtakim razie i tak wychodzi jeden przerzut na turê z Twierdzy.A ztego co czyta³em jak przywo³ujê ¯ywio³aka i koñczy on swoj± aktywacjê w tej turze to automatycznie wykrywa twojch Skautów wiêc swoj± drog± to niestraci³bym magika bo wojownik gór by siê wtedy do twoich Skautów wubra³na wycieczkê pogawêdziæ o starych dobrych czasach Krucjat.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:39, 11 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Zapominasz, ¿e Wojownika Gór aktywowa³e¶ jako pierwszego i poszed³ w zupe³nie przeciwnym kierunku
A ¿ebym wyciagn±³ 3000 ap to musisz poczekac, a¿ kupiêsobie kardyna³ka i boks Pretorian
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:20, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No i "bogowie" przemówili - ¿ywio³ak nei znika wraz ze ¶miercia maga. Dziekujemy R za danie graczom piêknego przepaka...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Czw 19:55, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Buech.
S³odko...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 20:05, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
O ile na C 3 to by³o ok - czar kosztowa³ 50 ap, jego wybranie robi³o maga bardzo drogiego i wtedy faktycznie mo¿na by³o siê wkurzyæ, jak jeden scout czy stzrelec zabija³ w jedn± rundê ponad 100 ap maga i 75 ap ¿ywio³aka. Ale teraz jak czar jest za darmo to jest przegiêty. Pozostaje czekaæ na rewizjê kart.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 13:52, 19 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
"¯ywe" FAQ Konfry. Najlepiej to przeczytaæ, ¿eby potem nie by³o problemów przy stole. Np. wed³ug niego ¶wie¿o przyzwany ¿ywio³ak nie wykrywa ju¿ scoutów.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:34, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wysz³o pare nowych faktow z perforating altiery ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:52, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm? Niby co? To ze bez LOSa moge strzelac to wiedzialem (i wlasnie przez altylerie Veil of Fog ma bana), a to ze wszystkie "drugie cele" dostaja STR/2 tez wiedzialem ;P. Nic nowego tu nie ma ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:56, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ale z porzedniej wypowiedzi wynika ze mozesz strzelac bombardami albo na dokladnie 30 albo dokladnie na 60 cm ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:13, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no i? ;P Jak mam miarka to zmierzone to moge postawic rownie dobrze na 57,5*pi^2, bo i tak interesuje mnie tylko kto dostanie pierwszy,ilu w rzadku sie zalapie i jaka bedzie trudnosc strzalu, a nie obchodzi mnie czy punkt postawie sobie na 43,5 cm czy na 60.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:20, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ale¿ ma znaczenie, bo je¶li by sie okaza³o, ze pocisk musi lecieæ na maksymalny deklarowany dystans to mog± oberwaæ te¿ twoi, którzy bêd± na linii.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:53, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Grabarz - taka sytuacja
B - bombarda
C - hiper cynwal
K - Kulawy-zarak
B-------45cm------CK
to nie mozesz dzieki tej zasadzie tak strzeliæ do zwarcia zeby rabnac cynwala a nie rabn±æ kulawego no chyba ze niealtyleryjsko 50/50 ;]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 18:50, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
mhm. Understood.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 19:43, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
w sumie do¶æ logiczne i przynajmniej troche utrudniajace walenie do zwarcia ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 10:40, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - FAQ z drugiego postu, tylko ¿e ten link dzia³a.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|