Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:02, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Nurbald 2nd
+1 INI, ATT, RES, FEA, DIS
+2 POW (6), adept of darkness and earth/chtonie, necromancy
loses artefact/2
gets leap
80 AP
A pierwsza ink wygl±dala tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: ¦ro 13:07, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Bambusek napisa³: |
Nurbald 2nd
+1 INI, ATT, RES, FEA, DIS
+2 POW (6), adept of darkness and earth/chtonie, necromancy
loses artefact/2
gets leap
80 AP
A pierwsza ink wygl±dala tak: [link widoczny dla zalogowanych] |
Czyli:
Nurbald II
10
4
4-3
4-8
-
7
4
Focus, Possessed, Leap
Adept of darkness and earth/chtonian, necromancy
Pow 6
80AP
W sumie nie wydaje siê przegiêty, ale uzupe³nia lukê pomiêdzy tanimi magami a Morzathem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:13, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
przegiêty niby nie ale wbudowany Focus to potêga z ktor± cie¿ko dyskutowaæ przynajmniej u magow ¶wiat³a nie wiem jak to sie przydaje w darknesie
a melka juz widzia³em wczesniej ale nie wem czy +16 ap za recovery 3 i +1 pow to du¿o ... efektownie to wygl±da to fakt ale dzia³a toto jak Melek z wbudowanym orbem
rzucanie czarow 3+ a 2+ to nie a¿ taka du¿a ro¿nica ... ale mo¿e intensity 16 do wybrania to bedzie cos
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 13:19, 06 Cze 2007, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:18, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
W darknesie ¶rednio - ¿aden czar chtohoniana nie ma dif na tyle du¿ego, aby przy POW 6 trzeba by³o "5" przerzucaæ. Mo¿e co¶ w necromancy jest. Chyba ¿e dla utrudnienia kontrowania (czego nikt nie robi).
Jego pierwsza Ink w Midkach by sie przyda³a, druga ju¿ nie bardzo - zarówno Mahal jak i Akkadhalet s± lepsi.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 20:55, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
Cytat: |
Gryfom potrzeba czego¶ szybszego, |
A lwom i drunom potrzeba mocnych kap³anów ... Cynwalom bestii a wilkom taniej piechoty za mniej ni¿ 15ap ... tylko o to chodzi zeby kazda armia mia³a jakie¶ konkretne braki |
Wilki maj± takow±, a nazywa siê ona Sessairzy gdy gramy na packu specjalnym
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 21:17, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ale tylko 15% rozpiski z nich wejdzie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 21:28, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
czyli 3 - 6.. Nie tak ¼le
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 21:45, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
60 ap
2x3 dziadków ...
bo nic innego chyba nie ma sensu
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 10:31, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
O, s± nawet staty (czê¶æ) Chaplaina. Identyczne z Brother Templarem, tylko ¿e to warrior-monk. Na razie brak podanych umiejêtno¶ci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 18:33, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mo¿na siê uprzeæ i wrzuciæ ³uczników (o.O) je¶li chodzi o Osesków. No, ale racja.. dziadki s± najlepszym rozwi±zaniem xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 19:42, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Szkoda tylko ¿e jedni mog± spokojnie brac sobie sojusze z Packów a inne nacje nie mog± na przyk³ad Lwy z Elfami czy Druñsko-Devorerski Pack.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 20:15, 08 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Nie narzekaj Ricco xD Masz Pó³elfy jako kompatybiln± czê¶æ armii... Ja ¿eby mieæ Osesków po¶wiêcam Autorytety, albo +3 Resa, albo zwiêkszony Power LoneWolfów wraz z +1Ini,Str i Res
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 20:26, 08 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Teraz czekamy na odpowied¼, czy aby nie wszystkie sojusze packowe s± legalne na Cordach. Co prawda Devkom to nic nie daje, no ale niektórym tak.
Ja ¿eby mieæ przyzwoit± piechotê muszê graæ bez SW i Saphona i jako¶ nie narzekam.
Jak kto¶ jutro przyjdzie to mo¿e zobaczy jedynego w grze Deana w akcji.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|