Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 22:04, 30 Kwi 2006 Temat postu: Countery |
|
|
W Konfrontacji ilosc ran, ogluszenie, itp oznacza sie specjalnymi counterami.
Ich wzory mozna zobaczyc w podreczniku. Dolaczane sa one do niektorych blisterkow albo pudel, ale bardzo trudno na nie trafic.
Grajac w sklepie przyjelismy ze rany oznaczamy za pomoca kostek stawianych obok figurki a inne zdarzenia, takie jak np. szarza i ogluszenie, zapamietujemy... Przesuwajac figurki albo rzucajac kostkami kostki od ran lubia sie mieszac z innymi i zmieniac polozenie. Jako, ze jestem pedantem (:F) strasznie mnie to denerwuje... Rozejrzalem sie troche w necie i znalazlem cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
Wlasnie zrobilem kilka takich kostek i mam zamiar ich uzywac podczas gry.[;
(conterki sa na iglach, bo je polakierowalem i sie susza )
Co o tym sadzicie?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Varghar
Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 21
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 22:16, 30 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
¦wietna rzecz. W³a¶nie zapisa³em wzory i te¿ zrobie kilka takich kostek.
Super przydatna rzecz. Wielki plus dla ciebie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 13:17, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
A tak to wyglada w praktyce:
Wilczarz zaszarzowany przez dwoch palkow z lekka i krytyczna rana.
Dla mnie bomba.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzikiii Elf :P
Do³±czy³: 07 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 13:43, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Bardzo przydatne te kostki i te¿ zrobiê trochê .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 14:11, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a w³a¶nie siê zastanawia³em jak to rozwi±zujecie, czy prowadzicie jakie¶ tabelki na karteczkach czy co :]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 17:25, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
zrob jeszcze pare harytatywnie ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 17:34, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Zrobilem wczoraj 12. Powinno wystarczyc.
W razie czego tez mozesz zrobic.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:28, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
zamiast fear nie powinno byæ rout ? :PPP
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pon 19:36, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
zamiast fear nie powinno byæ rout ? :PPP |
Whatever [;
BTW. [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 20:09, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Po co rout? Przecie¿ jak jednostka wieje to nie walczy. A jak nie wieje to ma minusy od strachu, wiec jest ok
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 20:28, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
zrob jeszcze pare harytatywnie ;p |
*charytatywnie :]
Mi tam K6 wystarczaly. . Nie nawidze sie bawic papierem i klejem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 20:32, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No ja mam ju¿ 11 (jedna poleg³a w trakcie sklejania). Fajne to.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:00, 15 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Podbijam, ¿eby ludziom ³atwiej znale¼æ by³o
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 17:28, 15 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Grabarz napisa³: |
Dragon_Warrior napisa³: |
zrob jeszcze pare harytatywnie ;p |
*charytatywnie :]
Mi tam K6 wystarczaly. . Nie nawidze sie bawic papierem i klejem. |
Heheh. A odkad skleilem to sie z moimi nie rozstaje .
Ciekawy myk - wsadzac szescianiki/prostopadloscianiki z palsteliny do srodka kostki zanim sie ja sklei do konca - latwiej skleic, dluzej trzyma sie w calosci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|