Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:28, 23 Maj 2007 Temat postu: Avangarda |
|
|
29.06 - 1.07 bêdzie konwent Avangarda w stolicy. Planowany jest tam jednodniowy turniej Konfry. 400 ap, Cordy, ban na Arcanum I i Veil of Fog. Scenariusze maj± byæ podane do koñca tygodnia. Kto siê wstêpnie pisze?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 19:33, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
M&Msy, a przynajmniej ten ¯ó³ty.
Kto mi po¿yczy 3 Fuzylierów i 2 Minelayerów do Gryfów? xD Bêdê musia³ napisaæ do organizatorów pewnie z pro¶b± o proxy Minelayerów xD a potem bêdê konwertowa³ z Zuzysiów, khe khe.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 19:34, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Poczekaj na scenariusze, jak wyjdzie, ¿e nie idê Gryfami to nawet 5 Fuziów mozesz dostaæ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 19:36, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Aha Szybki jeste¶ kurde xDD
Wogóle to dziêki za proposition, Bambus-san xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: ¦ro 21:03, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ech... kilka dni wcze¶niej i bym siê jeszcze za³apa³.
29.06 bêdê ju¿ 6h wstecz...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:37, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bede wiedzial jak bedzie blizej turnieju. Wtedy zaplanuje. Bo w sumie moglbym pojechac, skoro to 1dniowy turnieik jest:). Zobaczymy jeszcze.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 16:08, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
1dniowy? to ja jestem chetny, a czy napewno pojade- jak Grabarz, bede wiedzial blizej terminu (czyt zalezy od sesji)
btw Kuba, ja to specjalnie bym sie na twoim miejscu nie martwil :>>
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 16:20, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dok³adnie ma byæ 30 czerwca - sobota. Planowane s± 4 bitwy lub 3, jak czasu nie starczy na czwart±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Czw 18:25, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a jak z dojazdem?
Ka¿dy na w³asn± rêkê czy jako¶ wspólnie?
A malowanie obowi±zkowe?
Jak pozwolicie (mo¿ecie uznaæ ¿e jestems za bardzo k³ótliwy) to mo¿e pojadê...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 18:43, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Malowanie nie jest obowi±zkowe, ale za w pe³ni pomalowan± armiê daj± +1 VP do koñcowego wyniku.
Co do dojazdu to pewnie standardowo Polski Express.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Czw 18:47, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja pojadê tak na 35% bo chyba w tym czasie jadê mnie nie bêdzie ale nie jestem pewien
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 17:46, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A jedziemy wielk± P³ock± mas±! Muahahaha! Bêd± nam towarzyszy³y conajmniej dwie niewiasty from P³ock. Grabarz we¼ te¿ swoj± bia³og³owê. Poka¿emy im, ¿e P³ocka Confra to kwitn±ca potêga - no i ma funcluby
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Pi± 17:50, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisa³: |
no i ma funcluby |
Chyba cheerleaderki. ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 18:19, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cii bo siê obra¿± za takie wyzwisko.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 18:43, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamietam to dziewczyna Grabarza jecha³a na WI, ale samego turnieju nie zaszczyci³a obecno¶ci± zbytnio
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 22:30, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
<Magda>: M&Msy jad± oba, a poza tym bior± z sob± kibica.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 23:09, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Sheverish napisa³: |
<Magda>: M&Msy jad± oba, a poza tym bior± z sob± kibica. |
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:31, 26 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jeste¶my zgubieni. Annoying
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 16:16, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, pojawi³y sie scenariusze: go³±bek, Give me a cash, Take Position, Eskorta (o ile bêd± 4 gry).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:05, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Bambusek a móg³by¶ pokrutce troszkê po polskiemu przyblirzyc nam te scenariusze.Mo¿e i mi by siê uda³o wybrac na ten Turniej ale którego to jest dok³adnie bo jótro ostatni dzieñ w pracy na poprawki w czerwcowym grafiku.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:12, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
dok³adniej jest 30 czerwca.
Cytat: |
Go³±b
¯eton reprezentuj±cy go³êbia jest umieszczony na ¶rodku sto³u.
Zasady specjalne:
Go³êbia imituje ¿eton ze zdolno¶ci± carry/1.
Model nios±cy go³êbia otrzymuje karê –1 do testu Ataku, Inicjatywy, Obrony oraz Celno¶ci ze wzglêdu na szamocz±cego siê ptaka.
Je¶li go³±b zostanie upuszczony lub nios±cy go model zginie, ptak natychmiast odlatuje 4k6 centymetrów w stronê wyznaczon± przez zasadê rozrzutu, ignoruj±c wszelkie modele i przeszkody na swojej drodze. Je¶li ten ruch zmusi³by go³êbia do opuszczenia sto³u, wtedy ptak zatrzymuje siê na krawêdzi. Je¶li z jakiego¶ powodu nie mo¿e wyl±dowaæ na koniec swojego ruchu (z powodu elementu terenu, obecno¶ci modelu), wtedy jest cofany do pierwszego dostêpnego miejsca. Go³±b zawsze znajduje siê na poziomie zerowym.
Rozstawienie:
Scenariusz wykorzystuje strefy rozstawienia ukazane na 124 stronie podrêcznika do Konfrontacji. Strefa rozstawieniu jest wybierana po rozstawieniu elementów terenu.
Cel:
Gracze musz± z³apaæ go³êbia, trzymaæ go tak d³ugo jak to mo¿liwe i przedrzeæ siez nim za linie wroga.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za utrzymywanie go³êbia na koniec gry.
• 1 VP za utrzymywanie go³êbia przez wiêcej rund jak przeciwnik (liczy siê, kto posiada ptaka na pocz±tku Maintance phase).
• 1 VP je¶li wojownik trzymaj±cy go³êbia na koniec gry znajduje siê w strefie rozstawienia wroga.
BONUS:
• 50 AP za zabicie modelu trzymaj±cego go³êbia.
Eskorta
Scenariusz wymaga 4 modeli z podstawk± piechoty do reprezentowania 4 zak³adników, po dwóch dla ka¿dej armii. Dla unikniêcia zamieszania, najlepiej aby zak³adnicy byli z innej armii ni¿ kierowane przez graczy.
Zasady specjalne:
Ka¿dy z graczy posiada dwóch zak³adników. Nie posiadaj± oni swojej karty, ani nie s± liczeni do ilo¶ci modeli w armii.
Przed rozstawieniem, ka¿dy gracz wybiera dwie karty. Modele na nich bêd± eskort±. Nastêpnie do ka¿dej karty przypisuje siê jednego zak³adnika.
Sumaryczny koszt modeli z obu tych kart nie mo¿e byæ mniejszy jak 60 ap. Bohaterowie nie mog± byæ czê¶ci± eskorty.
Escorts:
Eskorta musi tworzyæ grupê. Przy ka¿dej aktywacji obowi±zuj± j± specjalne regu³y:
1) Aktywacja zak³adnika: zak³adnik jest zawsze aktywowany przed eskort±. Nie mo¿e deklarowaæ szar¿y. Mo¿e opu¶ciæ stó³ przy krawêdzi przeciwnika, o ile jest w stanie tam doj¶æ.
Przypis: Na zak³adnika dzia³aj± tylko czary, cuda itp., których efektem jest rana lub damage roll.
2) Aktywacja eskorty: Je¶li zak³adnik wci±¿ dzia³aj± wed³ug zasad:
Cz³onek eskorty mo¿e deklarowaæ szar¿ê tylko na wroga znajduj±cego siê 10 cm od zak³adnika. Je¶li szar¿a zosta³a zadeklarowana i cel by³ dalej jak 10 cm od zak³adnika, wtedy trzeba zmieniæ akcjê na bieg.
Cz³onkowie eskorty, którzy nie deklarowali szar¿y musz± zakoñczyæ aktywacjê w promieniu 10 cm od eskortowanego.
Je¶li cz³onek eskorty zosta³ zwi±zany w walce wrêcz i znajduje siê wiêcej jak 10 cm od swojego zak³adnika, wtedy przy nastêpnej aktywacji musi wykonaæ test na odrywanie.
Je¶li eskorta znajduje siê dalej jak 10 cm od eskortowanego, wtedy musi wykonaæ ruch, który doprowadzi j± jak najbli¿ej przepisowego dystansu, nawet je¶li oznacza to konieczno¶æ zmiany deklarowanego ruchu.
Przyk³ad: Model deklaruje ruch. Je¶li nie pozwala mu to na znalezienie siê w promieniu 10 cm od zak³adnika, wtedy musi zmieniæ deklaracjê na bieg.
Uciekaj±cy cz³onkowie eskorty s± wykluczeni z tych zasad – dzia³aj± zgodnie z regu³ami dotycz±cymi modeli uciekaj±cych. Jednak je¶li uda im siê zebraæ, musz± jak najszybciej znale¼æ sie10 cm od zak³adnika.
Je¶li zak³adnik opu¶ci z jakiego powodu stó³, eskorta zaczyna dzia³aæ normalnie.
Hostage
10
2
1 / 3
3 / 4
-
6
*
“We can’t take any chances…”
Equipment: Dagger, Rags.
Abilities: Bravery, Survival Instinct, Mercenary, Target/+2. * : Best DIS in the army -1.
Regular independent. Medium size. 10 AP
Rozstawienie:
Obie armie rozstawiaj± siê w promieniu 10 cm od d³u¿szej krawêdzi sto³u.
Cel:
Gracze musz± przeprowadziæ zak³adników przez krawêd¼ sto³u nale¿±c± do przeciwnika oraz os³abiæ wrog± eskortê.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za przeprowadzenie zak³adnika jako pierwszego przy jednoczesnym uniemo¿liwieniu tego przeciwnikowi (zak³adnicy zmuszeni do ucieczki za stó³ s± uznawani za zabitych).
• 1 VP za przeprowadzenie wiêkszej liczby zak³adników jak przeciwnik.
• 1 VP za posiadanie na koniec gry eskorty dro¿szej w ap ni¿ przeciwnik (liczymy modele ¿ywe i nie uciekaj±ce)
BONUS:
• 50 AP za ka¿dego wrogiego zak³adnika zabitego lub zmuszonego do ucieczki.
Take Position
Zasady specjalne:
Na ¶rodku sto³u znajduj± sie 3 prostok±tne sektory o wymiarach 20x60 cm. ¦rodkowy sektor znajduje siê równo na ¶rodku sto³u, pozosta³e s± 20 cm od ¶rodka.
Gracze mog± oznaczyæ te sektory przed rozpoczêciem gry.
Pamiêtaj: Podstawka modelu musi w ca³o¶ci znajdowaæ siê w obrêbie sektora, aby model by³ liczony do kontrolowania terenu. Je¶li podstawka modelu znajduje siê w dwóch sektorach, model nie jest liczony przy kontrolowaniu ¿adnego z nich.
Rozstawienie:
Armie rozstawiaj± siê do 20 cm od krótszej krawêdzi sto³u.
Cel:
Gracze musz± kontrolowaæ jak najwiêksz± liczbê sektorów.
Warunki zwyciêstwa:
• 1 VP za ka¿dy kontrolowany sektor.
BONUS:
• 100 AP za zabicie wrogiego dowódcy.
|
Casha wrzucê jutro, bo teraz nie chce mi sietego t³umaczyæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:31, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dziêkowac dziêkowac mo¿e wkoñcu zakombinujê kra¶kami a czy józ anio³ki mo¿na spokojnie wrzucac do kra¶ków i napisa³by¶ mi czy da radê podbic o jeden aspekt czystemu kap³anowi bohaterowi poprostu muszê o 1 podbic Creation ¿ebym móg³ anioki pryzyzwac.A i ilu mogê anioków przyzwac i czy po zabiciu bohatera Devota który przyzwa³ anio³ki one znikaj± czy nie?Kap³an ma jakie¶ cuda ze ¶cie¿ki jasno¶ci które podnosz± resa lub aima albo cuda lecz±ce i ile artefaktów mo¿e brac bohater mo¿e np. oprócz runy lecz±cej wzi±¶c co¶ jeszcze czy nie?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 8:50, 30 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Devot ma limit na jeden artefakt. Aspekty podbiæ mo¿na - albo za 12 ap z cnoty albo z reliktu, ale te s± zwykle dro¿sze i licz± sie tylko przy braniu cudów, nie w samej grze. Anio³ki mo¿esz mieæ 3 i przyzywaæ jednego na rundê.
Anio³ki s± w sprzeda¿y d³u¿ej jak miesi±c, wiêc w czerwcu powinny byæ ju¿ normalnie wystawialne. Anio³ek po ¶mierci kap³ana nie znika.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: ¦ro 13:04, 30 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Za³amka.
Nie jadê...
Mam Oazê w tym samym czasie...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:47, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
jakby sie kto¶ wybiera³ to w kwestii nowo¶ci Kaptur zaakceptowa³ Cordow± blokadê na arkana...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 11:21, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wiadomix .
No i mam ostra kupe. Bo bombardy bez Arcanum sa dupne.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 11:28, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wszystko bez Arcanum jest dupniejsze. [;
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 11:38, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Przecie¿ akurat jak narazie to twojemu Cadwalonowi du¿ej krzywdy niezrobili przecie¿ masz Siennê wiêc Arcanum Tawer mo¿esz spokojnie brac w swojej armi czego naprzyk³ad inne nacje ju¿ niemog± robic.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 11:46, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem.
Niestety Sierra nie jest jednym z moich ulubionych bohaterów no i jest droga w PLNach. O_O
Kosztuje ¶rednio 10 z³ wiêcej ni¿ inni.
To pewnie przez tego Towera...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:28, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
poza tym siena jest droga jak do gier na 400 ap
zw³aszcza z towerm i obowi±zkowym insensitive 4+
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:12, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dowiedzcie sie czy z Lucka mozna przerzucac Mana Recovery plx .
Kompletnie nie wiem czy sie brac za to. Bede musial rozpiske perfidnie potestowac.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:19, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Zdaje siê, ¿e mo¿na, bo to power test, a Luck na to dzia³a.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:36, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
bambus to mo¿na czy nie ? wez sie upewnij gdzies bo to zdaje sie Ty mi mowiles ze nie dziala kiedys
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 20:17, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Luck (active): The use of this ability can be announced once per round right after an INI, ATT, DEF, AIM, COU, DIS, Power or Divination test made with the fighter who has it. The test is then cancelled and rolled again.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:22, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wiec power test to i czary i odnawiane many ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cube
Administrator
Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 5 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: st±d
|
Wys³any: Nie 20:38, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
s. 76:
"During the mystic phase the players make a mana recovery roll (which is a Power test) (...)"
nie trzeba komentowaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:46, 03 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
grejt
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:55, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Na razie zg³osi³em mnie, DW, Sheverisha i Magdê. Kto jeszcze chêtny na wyjazd?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:11, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Do kiedy trzeba sie zglosic?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:23, 04 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
do 15
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 18:48, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Zg³oszenia mo¿na wysy³aæ jeszcze do pi±tku w³±cznie, wiec sie decydowaæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PIOTROSLAV
Do³±czy³: 20 Mar 2006
Posty: 83
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 6:39, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Brain napisa³: |
Za³amka.
Nie jadê...
Mam Oazê w tym samym czasie... |
to oaza wazniejsza?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Pon 16:57, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
)
Cytat: |
Brain napisa³:
Za³amka.
Nie jadê...
Mam Oazê w tym samym czasie...
to oaza wazniejsza? |
Dla mnie tak. Niestety nie jadê. Umówiony jestem z kumplem.
Niestety... (Dla wszystkich to na szczê¶cie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:34, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Oaza to jest to co mysle? \m/
Nigdy to do mnie nie zdolalo przemowic.
A co do Avangardy to chyba sie wybieram. Siabada.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 7:52, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie wrzuccie na Luz pamiêtajcie ¿e Rodzina i wiara rzecz ¦wiêta i niepowinno siê w czyje¶ ¯ycie prywatne wtr±cac. Ja jak kiedy¶ kiedy¶ by³em ma³y to te¿ je¼dzi³em na Oazê z rodzicami do klasztorów by³o super lepiej ni¿ na niektórych obozach ró¿norkie gry i zabawy z Bracmi Zakonnymi przecie¿ oni te¿ s± tylko lud¼mi jak my.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ricco dnia Wto 14:19, 12 Cze 2007, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 13:32, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Nie nie nie, ja do ¿adnego klasztoru nie jadê.
Jadê na 2 tygodnie w góry z kumplami a Oaza to taka "przykrywka".
No niby jadê te¿ ¿eby siê nawróciæ bo z moj± wiar± to kiepsko ostatnio.
W Konfrze do faitha bym odejmowa³ 3 punkty wiary
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 16:11, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ricco napisa³: |
Panowie wrzuccie na Luz pamiêtajcie ¿e Rodzina i wiara rzecz ¦wiêta i niepowinno siê w czyje¶ ¯ycie prywatne wtr±cac. Ja jak kiedy¶ kiedy¶ by³em ma³y to te¿ je¼dzi³em na Oazê z rodzicami do klasztorów by³o super lepiej ni¿ na niektórych obozach ró¿norkie gry i zabawy z Bracmi Zakonnymi przecie¿ oni te¿ s± tylko lud¼mi jak my. |
Spoko Rrico . Po prostu jakos Oazy nigdy do mnie nie przemowily. Mam znajomych ktorym sie to podoba, a nawet jednego dobrego kumpla ktory sie tym zajmuje.
A sam sie pochwale ze dwa razy pielgrzymke Plock - Czestochowa przeszedlem.
A na Avangarde zamierzam pojechac .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ricco
Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 17:40, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To widzê ¿e doszli¶my do porozumienia to dobrze bo ja z natury nielubiê siê k³ócic chyba ¿e przy grze w jakikolwiek Bitewniak:-Warzone, czy Confrê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 11:40, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Unnamed400 Pts - Dwarves of Tir-Na-Bor Army
1 Kulzarak, the Alchemist ?? @ 109.0 Pts
Ring of Fortune [20]
Supreme potion of Vivacity [7]
- Chtonian Erruption (INT 5)
- Minor Teleportation (INT 2)
- Petrification Resin (INT 3)
- Aura of Authorithy (INT 2)
2 Dwarf Armourer @ 54.0 Pts
3 Blunderbuss-wielder @ 54.0 Pts
2 Dwarf Bomber @ 86.0 Pts
(Eye of the Lay od Armourersów)
3 Khor Warrior (B) @ 63.0 Pts
3 Soldier of the Plains @ 33.0 Pts
+2 STR wersja
Total Army Cost: 399.0
dis 8 +2k6, 14 modeli |
Cytat: |
Unnamed400 Pts - Dwarves of Tir-Na-Bor Army
1 Kulzarak, the Alchemist ?? @ 82.0 Pts
- Chtonian Erruption (INT 5)
- Minor Teleportation (INT 2)
- Petrification Resin (INT 3)
- Aura of Authorithy (INT 2)
3 Blunderbuss-wielder @ 54.0 Pts
3 Blunderbuss-wielder @ 54.0 Pts
3 Khor Warrior (B) @ 63.0 Pts
3 Soldier of the Plains @ 33.0 Pts
(+2 STR)
3 Forge Guardians (B) @ 45.0 Pts
1 Uren's Son @ 69.0 Pts
Total Army Cost: 400.0
DIS 8 +2k6 17 modeli |
Która rozpa wydaje wam siê lepsza? Bo nie wiem z czym na Avangarde isc.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 15:31, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
mimo ¿e nikt nie liczy siê z moim zdanie to siê wypowiem.
S±dzê ¿e lepsza jest druga wersja.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|