Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:12, 15 Kwi 2006 Temat postu: zasady alternatywne (=]) |
|
|
pomys³y, które bêdzie mo¿na wykorzystac w grach towarzyskich =]
Sztandary.
gdy jednostka trzymaj±ca sztandar ginie, sztandar spada na ziemie i sobie tam le¿y, do czasu kiedy nie przyjdzie po niego inny ¿o³dak, albo wróg by go zniszczyc.
obecne zasady: jedynie jednostka w bezpo¶rednim kontakcie [podstawka w podstawkê] mo¿e banner przej±c.
sztandar orków: D2 W2
sztandar uruk-hai: D2 W2
sztandar haradrimów: D2 W1
sztandar khadu: D2 W1
sztandar rohanu [gamlinga] : D2 W2
sztandar gondoru: D2 W1
sztandar boromira: D2 W2
sztandar konnych minasów: D2 W2
- przy walce wrêcz po wygranej walce mo¿emy wybrac co atakujemy wojownika lub sztandar
- trzymaj±cy sztandar mo¿e zas³onic sztandar sob±, sztandar nie mo¿e byc zaatakowany, natomiast 'obroñca' dostaje podwójne obra¿enia,a jego obrona spada o 1.
- je¶li strzelamy do jednostki ze sztandarem to rzucamy ko¶ci±:
dla sztandarów z W2 4,5,6 oczek to dostaje sztandar
dla sztandarów z W1 6 oczek to dostaje sztandar
UZASADNIENIE:
niby czemu sztandar znika z pola walki je¶li sojusznik nie jest z nami w bezpo¶rednim kontakcie? przecie¿ mo¿e sobie tam le¿ec i czekac a¿ kto¶ sobie o nim przypomni lub bêdzie chcia³ zniszczyc
ró¿na ilosc pkt W tyczy siê wielko¶ci sztandarów. du¿y sztandar ma wiêcej W za to ³atwiej go trafic.
[skomentujcie czy ma to w ogóle sens, a co mo¿e zmienic]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:20, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
w lotrze kupa zasad nei ma sesu. Choæ jak t³umaczy³ Robert - nie ms siê co w bitewniakach doszukiwaæ przesadnego realizmu... ot strategia w ³adnej oprawe i z logicznymi zasadami.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 15:34, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
heh, ale czasem mo¿na na innych zasadach dla odmiany w domku pograc
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:48, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
jasne
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
golomb ironwing
Do³±czy³: 09 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 17:51, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
choc jaki bitewniak ma proste zasady i figurki, ktore nie szpec± fabu³y o ile taka jest...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|