Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Wiedzmin - system bitewny na podstawie lotra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Luck95



Do³±czy³: 06 Gru 2008
Posty: 27
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Boryszewo Nowe

PostWys³any: Pi± 17:57, 27 Lut 2009    Temat postu: Wiedzmin - system bitewny na podstawie lotra

Czy jest ktos chetny by stworzyæ ze mn± takowy system. To by³aby naprawdê fajna sprawa. Mo¿na by³oby pokonwertowac figurki i grac. Czy naprawdê nikt niemia³by ochoty poprowadziæ np. armie temerii do boju??

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pi± 18:00, 27 Lut 2009    Temat postu:

Ja tam bym wola³ poprowadziæ Nilfgraad i patrzeæ jak wszystkie inne armie s± niszczone. ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:53, 27 Lut 2009    Temat postu:

hmm ...
w sumie...

tyle ¿e to by by³o naprawde najprostsze rozwiazanie po najmniejszej linii oporu ... bo strasznie ma³o zasad jest oddaj±cych niektóre mo¿liwo¶ci magów/wied¼minów itd ...

trzeba by w cholere zasad dodaæ

do wied¼mina to by mi sie nadawa³y Chronopia czy Konfrontacja bardziej bo tam by³o wyra¼ne rozdzielenie pancerza od obrony itd ... w sumie typowego wied¼mina jako postaæ to vhbya tylko w konfrze by odtworzy³ i to tylko 3...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 20:56, 27 Lut 2009    Temat postu:

Wied¼min bardziej pasuje na Skimrish'a ni¿ co¶ oddzia³owego i wielkobitewnego (co w pewnym sensie zaznaczy³ Arek w po¶cie wspominaj±c o Chronopii i Konfrontacji.

RPG sobie poradzi³ z mo¿liwo¶ciami magów i Wied¼minów - mogê odebraæ od Kermita mój podrêcznik Wied¼minaRPG i na jego magii/znakach mo¿na bazowaæ, ale nie wierzê w samozaparcie do pisania systemu bitewnego pod Wied¼mina O_o'


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luck95



Do³±czy³: 06 Gru 2008
Posty: 27
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Boryszewo Nowe

PostWys³any: Sob 7:46, 28 Lut 2009    Temat postu:

Nie znam zasad od konfry ale jesli ktos udostêpni³ by mi podrêcznik do przeczytania zasad to oczywi¶cie mo¿emy bazowac na konfrze.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 8:28, 28 Lut 2009    Temat postu:

hmm .. w sumie wszystko zale¿y od tego jak bardzo uwa¿asz ze sie zaanga¿ujesz ...
je¿eli nie my¶la³es nad tym pomys³em wcze¶niej i tak tylko rzuci³es pomys³ to tak jak pisa³ Shev istnieje szansa ze nie skoñczymy tego co zaczniemy...
W sumie to ze jeste¶ gotów poczytaæ inny system oznacza juz samo w sobie spore zaanga¿owanie. Gorzej, ¿e przyda³y by sie jeszcze 1-2 osoby z podobnym zaciêciem ...

Je¶li chcesz zrobiæ za to co¶ na szybko to najprostsze bêd± mimo wszystko przeróbki lotrowe ...
zreszt± zagadaj kiedy¶ w klubie o tym to sie przemy¶li dok³adniej.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luck95



Do³±czy³: 06 Gru 2008
Posty: 27
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Boryszewo Nowe

PostWys³any: Sob 18:27, 28 Lut 2009    Temat postu:

Ja ju¿ wcze¶lniej my¶lalem o ty i nawet u³ozylem troche profili na lotrze. Gdyby jeszcze kto¶ sie znalaz³

PS. Taki suplement mo¿na by³o by gdzies wstawiæ np. twierdza, mitril i wtedy mo¿e bysmy zyskali trochê na rozg³osie jako klub


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luck95 dnia Sob 18:28, 28 Lut 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:20, 18 Mar 2009    Temat postu:

wrzuc kiedys to co zrobi³³es bo ciekaw jestem

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luck95



Do³±czy³: 06 Gru 2008
Posty: 27
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Boryszewo Nowe

PostWys³any: ¦ro 21:53, 18 Mar 2009    Temat postu:

Moment pójdê poszukaæ zeszyt...(po chwili)kórcze zapomia³em ,¿ecto by³o na lu¿nej kartce...pech ): . Ale poinprowizujemy.

Yennyfer z Vendenbergu

W S O ¯ A M P W L PTK: 250
4/- 3 3 3 2 7 4 5+1 4

Ekwipunek:

sztylet

Zasady specialne

Czarodziejka-dziêki mocom magicznym dostaje 1 punkt woli co turê.
Fio³kowy gniew (lol ta zasada jest dla basów)-gdy siê rozz³o¶ci otacza j± fioletowa po¶wiata a z jej fio³kowych oczy padaj± pioruny. Za ka¿dym razem gdy straci ¿ycie przez 3 tury szar¿uj±cy na ni± wojownicy musz± zdawaæ testy mêstwa.

A teraz co¶ z innej beczki:

Kozojed

W S O ¯ A M P W L PTK: 40

3/4+ 3 3 1 2 4 1 1 1

Ekwipunek:

pa³a (broñ jednorêczna)

zbroja - 10ptk
halabarda(broñ dwurêczna) -5ptk
kusza- 5ptk

Zasady specialne:

"...podrzuæmu mu co¶ zgni³ego, Królu"-raz na bitwê je¶li kozojed zetknie siê z podstawk± przeciwnika mo¿e podrzuciæ mu "co¶ zgni³ego". ¯ycamy ko¶ci± i wynik 1,2,3 znaczy ,¿e figurka umiera a 4,5,6 ,¿e prze¿ywa. Rzuty te mo¿na modifikowaæ punktam losu.

Ho³opolski smród- pzry szar¿y na kozojeda trzeba rzuciæ kostk±. je¶li wypadnie 1 to przeciwnik nie mo¿e jego zaatakowaæ (pdobne do "grozy").



I CO?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin