Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odwołany //// Turniej Lotr'a w Gimnazjum numer 8 04.08.2007

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Aktualności i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thingol3



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 12:11, 30 Lip 2007    Temat postu: Odwołany //// Turniej Lotr'a w Gimnazjum numer 8 04.08.2007

Turniej nie odbędzie się

Turniej odbędzie się 04.08.07 w Gimnazjum numer 8 im. Aleksandra Macieszy w Płocku.
Wpisowe: 10zł
Zapisy: 9:00-9:45
Początek: 10:00
Typ turnieju: solowy

Kompozycja armii
1. Każdy z graczy przygotowuje rozpiske na 600pts
2. W armii musi znaleźć się przynajmniej jeden bohater.
3.kompozycja armii według army listów z podręcznika Legions of Middle-Earth.( z jednym wyjątkiem : możemy wystawić Saurona jedynie bez pierścienia)
4. Obowiązują zasady i statystki z The Lord of the Rings Strategy Battle Game, oraz suplementów: „A shadow in the East”, „Fall of the Necromancer” , "The Two Towers" , „Ruin of Arnor” , „Khazad-dum” , „Gondor in Flames” oraz „The Return of the King”
5. Maksymalnie można sproxować 10 modeli, bez smoków, Mumaków, bohaterów imiennych

Podczas trzech bitew każdy z graczy rozegra następujące scenariusze:


1.To kill a King (zabić króla/generała)
Ogólne:
Długa kampania powoduje, że tylko dzięki dowódcom armie pozostają na polu walki. Zabicie wrogiego dowódcy skróci wojnę.

Tereny:
Rzućcie kośćmi, by określić, kto pierwszy ustawi teren. Mogą się znajdować wszędzie na stole, ale nie mogą być w promieniu 6cali/14cm od środka stołu.

Rozstawienie:
Armie mają być rozstawione w przeciwległych rogach stołu. Rzućcie kością, by określić, kto wybierze róg, w którym się wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoją armię i promieniu 18cali/42cm od rogu stołu.

Cele:
Trzeba zabić wrogiego dowódcę przy minimalnych stratach, gra kończy się w turze, w której został zabity któryś z przywódców.

Duże zwycięstwo:
Zabity wrogi dowódca i armią nie straciła 50% stanu wyjściowego.

Małe zwycięstwo:
Zabity wrogi dowódca, ale armia straciła 50% sił.

Remis:
Obaj dowódcy zginęli w tej samej turze.


2. Strorm the Camp (opanuj obóz)
Ogólnie:
Walka o kluczowe terytorium. Dwa wrogie obozy tłuką się o kontrolę nad terenem. Czas to zmienić raz na zawsze.

Tereny:
Obozy na przeciwległych rogach stołu, rzucić kostką, kto pierwszy wybiera róg, przeciwnik musi wybrać przeciwległy. Pierwsze 4 „tereny” muszą by położone w obrębie 6cali/14cm od każdego rogu (jeden teren na róg). Pozostałe mogą być przydzielone dowolnie.

Rozstawienie:
Każda armia zaczyna w swoim obozie. Armia może zostać rozstawiona w promieniu 18cali/42cm od rogu stołu, gdzie znajduje się obóz. Pierwszy wystawia się gracz, który pierwszy wybierał róg stołu pod obóz.

Cele:
Gra trwa do momentu, gdy któraś ze stron przechwyci obóz przeciwnika, gdy będzie miała więcej jednostek niż przeciwnik w promieniu 12cali/28cm od rogu, w którym znajduje się obóz przeciwnika, pod koniec danej tury.

Duże zwycięstwo:
Obóz przeciwnika został przechwycony, a Ty masz przynajmniej jednego żywego bohatera.

Małe zwycięstwo:
Obóz przeciwnika przechwycony, ale Ty nie masz żywych bohaterów w na stole.

Remis:
Obie strony przechwyciły obozy w tej samej turze.


3. Ill met by moonlight (przypadkowe spotkanie)
Ogólne:
W środku burzliwej nocy, dwie armie przypadkowo spotykają się.

Tereny:
Rzuć kością, by zdecydować, kto pierwszy ustawi teren. Jeden musi się znajdować w środku stołu. Kolejne tereny muszą być ustawione 3cale/8cm od ustawionego poprzednio (przez przeciwnika). Umieszczajcie tereny do ich wyczerpania lub osiągnięcia limitu.

Rozstawienie:
Rzućcie kośćmi, by zdecydować, kto wybierze krawędź, przy której się rozstawi. Przeciwnik zawsze rostawia się na przeciwległej krawędzi. Ten, kto wybierał pierwszy krawędź stołu, pierwszy ustawia armię na stole, przy czym musi ustawić połowę modeli (z max jednym bohaterem) pomiędzy 18cali/42cm, a 24cale/56cm od krawędzi stołu. Pozostałe modele są ustawiane do 3cali/8cm od krawędzi stołu. Przeciwnik robi podobnie tylko przy swojej krawędzi.

Cele:
Bitwa na śmierć i życie, do końca.

Duże zwycięstwo:
Rozbicie przeciwnika i nie stracenie więcej niż 50% armii.

Małe zwycięstwo:
Rozbicie przeciwnika, ale przy utracie ponad 50% sił własnych.

Remis:
Obie siły rozbite w tej samej turze.

Zasada specjalna:
Noc: widoczność ograniczona do 12cali/28cm

Wszyscy gracze niech stawią się 30 minut wcześniej w celach organizacyjnych i kontroli rozpisek.
Chętni proszeni są o wpisywanie się.
Pozdrawiam Thingol


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thingol3 dnia Pon 12:37, 30 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Pon 12:31, 30 Lip 2007    Temat postu:

Scenariusze są takie średnie.
Nie podobają mi się.
Ale będę na 100% nawet jak będą trzymać mnie w domu i przypinać pasami do łóżka ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Fifiberd



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 12:32, 30 Lip 2007    Temat postu:

Zauważyłem, że Thingol nie napisał pare istotnych spraw:

Limit łuków oddzielny dla każdej nacji która wchodzi w skład armii (pamiętajcie jednak o tym że z każdej nacji musi być co najmniej jeden bohater).
Limit łuków to 33% chyba że jest inaczej określone w odpowiednim armyliście, przez 33% LoME rozumie 1/3 liczebności Troops, czyli bohaterowie się do tego nie liczą (np mamy 51 modeli w tym 1 bohatera więc możemy mieć max 16 łuków w piechocie)
Każdy bohater (imienny jak i nieimienny , nie jest liczony do limitu łuków )
Max jednostek dla wszystkich armii to 75 , można posiadać max 3 siege engine

Chyba tyle. Mnie osobiście nie będzie, więc wszystkie pytania kierujcie do Thingola Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Thingol3



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 12:41, 30 Lip 2007    Temat postu:

Już mu to tłumaczyłem na gg.Nie ma sęsu tu zaśmiecać niech wszyscy któży mają pytania piszą do mnie na gg.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Erilad
ten, który wybrał anime


Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 21:12, 30 Lip 2007    Temat postu:

Jestem zmuszony wziąc udział ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Brain
Y.M.C.A.


Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Bielsk

PostWysłany: Wto 11:51, 31 Lip 2007    Temat postu:

Erilad napisał:
Jestem zmuszony wziąc udział ;(

Dlaczego?
Ja testowałem już rozpiski i mam super, która da sobie radę ze wszyskimi Laughing (przynajmniej powinna)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Thingol3



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 14:59, 31 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Dlaczego?


Bo taka jest moja wola Cool
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Erilad
ten, który wybrał anime


Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 16:03, 31 Lip 2007    Temat postu:

Robię to dla Artefaktu Mocy, który dostanę po turnieju xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Thingol3



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 20:53, 01 Sie 2007    Temat postu:

Heh niestety musimy odwołać sobotni turniej , jak się okazało wlatuje w sobotę nie w niedziele jak wcześniej planowano. Z przykrością odwołuje turniej w Gimnazjum nr.8 DW jak możesz to usuń temat.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Erilad
ten, który wybrał anime


Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 21:59, 01 Sie 2007    Temat postu:

O bogowie, jak mi przykro xDDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Sheverish
_


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 22:21, 01 Sie 2007    Temat postu:

To weź chociaż przerzuć sędziowanie komuś innemu, a nie rezygnujesz xD chyba, że było was 4, a teraz jest 3 xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Aktualności i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin