Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Wto 13:36, 10 Cze 2008 Temat postu: 21.06.08 - Dru¿ynowy Turniej Lotr`a |
|
|
Serdecznie zapraszam na turniej Lotr'a 21 czerwca 2008 roku, który odbêdzie siê w M³odzie¿owym Domu Kultury im. Króla Maciusia I w P³ocku na ulicy Tulskiej 9.
Turniej zaczynamy o 9.10, a trwa do 14.00(czas mo¿e siê jeszcze zmieniæ)
Zapisy przyjmowane bêd± do 9.05 (Proszê wszystkich o punktualno¶æ)
Wymagane jest posiadanie miarki, kostek, czego¶ dopisania oraz czytelnej rozpiski (Wypisane zasady specjalne, je¶li postaæ ma czary to na ile one wychodz±)
Turniej Dru¿ynowy 2x 500ptk
Wpisowe : 5z³ od dru¿yny (po prostu aby nie wyci±gaæ a ¿eby by³a skromna nagroda)
Regulamin:
I. Kompozycja armii:
Ka¿dy gracz wystawia armiê dobra lub z³a na max 500 pkt. Obowi±zuj± Army listy oraz u¶ci¶lenia Ligi Ogólnopolskiej.
Uwaga : aby wzi±æ udzia³ musz± byæ 2 osoby w zespole. Ka¿da osoba z zespole gra na oddzielnym stole tzn. gramy 1vs1 ale na wspólny rachunek. (np. 1 team to osoby X i Y a 2 team to Z i A. Gra osoba Xvs.Z oraz Yvs.A)
Limit ³uków oddzielny dla ka¿dej nacji, która wchodzi w sk³ad armii (pamiêtajcie jednak o tym, ¿e z ka¿dej nacji musi byæ, co najmniej jeden bohater).
Limit jednostek dla ka¿dej armii to 70.
Limit ³uków to 33% chyba, ¿e jest inaczej okre¶lone w odpowiednim armyli¶cie, przez 33% Ka¿dy bohater (imienny jak i nieimienny, nie jest liczony do limitu ³uków)
Proxy: max 10 modeli na osobê , bez imiennych bohaterów i innych du¿ych modeli
II. Rozegran± zostan± 3 bitwy. Czas przeznaczony na jedn± bitwê to 100 minut.
Czas liczymy wed³ug zegarka sêdziego (Brain,Thingol,Fifi,DW)
Wyniki maj± byæ oddawane punktualnie. Czas do oddania wyników bêdzie podawany na turnieju.
Za opó¼nienia - punkty karne.
III. SCENARIUSZE (wszystkie made by Brain)
Scenariusz 1.
I`m your Hero !
Ostatnia bitwa, która zadecyduje o panowaniu. TY wyruszasz do boju.
Wielu pragnie obj±æ Twoje stanowisko, lecz nie mo¿esz im ulec. Ka¿de po¶wiêcenie jest warte celu - tronu królewskiego.
Bêdziesz walczy³ ramie w ramie z podw³adnymi by ukazaæ im swoj± wielko¶æ.
A wiêc nie traæ czasu i do boju !
Cele:
Zabiæ jak najwiêcej jednostek wroga swoim bohaterem przy najmniejszych startach.
-200MP za zabicie wiêkszej ilo¶ci wojowników SOB¡ ni¿ przeciwnik
-100MP za utrzymanie 50% stanu pocz±tkowego swoich ¿o³nierzy
-100MP za zabicie 50% stanu pocz±tkowego ¿o³nierzy wroga
Rozstawienie: LoME
Zasada specjalna:
Przed bitw± ka¿dy z graczy wystawia siebie na polu bitwy. Jest to dowolny model na podstawce 25mm (zwyk³a od piechoty).
Twoje staty to :
Ruch 6''/14cm
Walka 5/4+
Sila 4
Obr 4
Atak 2
Rany 2
Odwag 5
Poteg 2
Wola 2
Przez 2
Nieuzbrojony; Zbroja;
Zarówno przed gr± (po poznaniu armii wroga) jak i w jej trakcie mo¿na dokupiæ mu uzbrojenie. W trakcie gry mo¿emy dokupywaæ na pocz±tku ka¿dej fazy. Mamy na to 50ptk. RAZ ZAKUPIONE WYPOSA¯ENIE NIE MO¯E ZOSTAÆ SPRZEDANE !
Aby nie by³o nieporozumieñ proszê na kartce notowaæ co siê kupi³o.
Opcje:
-Broñ rêczna 5ptk.
-Broñ dwurêczna 5ptk.
-£uk ludzki 5ptk.
-Lanca 5ptk.
-W³ócznia 5ptk.
-Pika 10ptk.
-Elfie Ostrze 10ptk.
-Tarcza 10ptk.
-War Spear 10ptk.
-Elficki £uk 10ptk.
-Koñ 10ptk.
-Koñ Opancerzony 15ptk.
-Elfia Peleryna 15ptk.
-Kusza 15ptk.
-Bicz (Zasiêg 4cm Si³a 1)[broñ miotana] 5ptk.
-Miotane Sztylety (Zasiêg 14cm. Si³a 3) [broñ miotana] 15ptk.
-Ciê¿ka Zbroja 10ptk. (+1Obrony)
-Zbroja z Mitrilu 20ptk. (+2 Obrony)
-Staro¿ytna Zbroja 40ptk. (+3 Obrony)
MO¯NA MIEÆ TYLKO 1 ZE ZBROI
WAR SPEAR I LANCA TYLKO GDY BOHATER DOSIADA KONIA
MO¯NA MIEÆ TYLKO 1 TYP MIOTANKI.
POSIADAJ¡C WAR SPEAR/LANCÊ NIE MO¯NA MIEÆ DRUGIEGO
MO¯NA MIEÆ TYLKO 1 £UK/KUSZÊ
Wystawiamy siebie tylko w tym 1 scenariuszu. (znikamy w pozosta³ych)
2.They came from Shadow...
W trakcie wyprawy na potyczkê z wrogiem znalaz³e¶ dziecko. P³aka³o...Zapytawszy je co siê sta³o pope³ni³e¶ najwiêkszy b³±d. Dowiedzia³e¶ siê ¿e w tych okolicach panosz± siê nie¶miertelni- potwory nie znaj±ce strachu, nie czuj±ce bólu, których nikt nie pokona³. Nawet twoi poprzednicy nie dali im rady. Zwiadowcy donosz± ¿e wróg tak¿e zamierza stawiæ im czo³o, wiêc musisz walczyæ na dwa fronty- nie bêdzie to ³atwe ale musisz temu podo³aæ.
Jednak nagroda, która Ciê spotka bêdzie obfita. Niedaleko znajduje siê mityczny grób. Wewn±trz bo zniszczeniu go znajdziesz nieprzebrane skarby.
Cele :
75 MP za zabicie nie¶miertelnego
100MP za zniszczenie grobowca
Rozstawienie: LoME , po ¶rodku stoi podstawka 6cm. symbolizuj±ca grobowiec, za¶ dooko³a w odleg³o¶ciach 20cm. od grobowca stoi 4 nieumar³ych(ustawieni s± na literê X)
[wszyscy proszeni s± o przyniesienie dla siebie takowych podstawek]
Zasada Specjalna:
Nieumar³y- istota sprzed tysiêcy lat, pradawny s³uga Morghota wys³any jako stra¿nik grobowca Wieszcza.
Na pocz±tku gry nie ma ich na stole. Pojawiaj± siê wtedy gdy która¶ jednostka zbli¿y siê 28cm. od grobowca.
Ruch 0''/0cm *
Walka 5/-
Sila 4
Obr 7
Atak 3
Rany 2
Odwag 8
Miecz; Staro¿ytna Zbroja;
Odporno¶æ na magiê (broni siê przed czarem 2 kostkami)
Eteryczny- nie mo¿na zabiæ ich za pomoc± strza³
*Gdy wojownik znajdzie siê w promieniu 24cm. od grobowca nieumar³y musi go zaatakowaæ – atakuj± tylko pojedynczo (nie zaatakuj± 2 vs.1). Mog± RAZ na turê podj±æ bohatersk± walkê i zaszar¿owaæ kolejn± jednostkê w promieniu 24cm. od grobowca.
Gdy 2 gracze razem walcz± z Nieumar³ym to normalnie rzucaj± na wygranie ( za Nieumar³ego rzuca obojêtnie kto ). 2 uderzenia od Nie¶miertelnego s± rozdzielane pomiêdzy graczy (czyli po 1), za¶ 3 dostaje ten kto wypad³ najgorzej na wygranie walki. (Ataki Nieumar³ego "w kogo id±" rozdziela gracz przeciwny)
Grobowiec -Staro¿ytny Wieszcz, zas³u¿ony s³uga W³adcy Ciemno¶ci zgin±³. Pochowano go w cichym i ustronnym miejscu, jednak od niedawna wszystkie ludy ¦ródziemna pragn± zbezcze¶ciæ pamiêæ wielkiego cz³owieka.Aby spl±drowaæ grobowiec nale¿y go zniszczyæ.
Jego obrona wynosi 9 i posiada 3 SP (structure points-inaczej ¿ycia)
Gdy wrogie figurki stykaj± siê z grobowcem to rzucaj± inicjatywê, zwyciêzca rani pierwszy grobowiec.
3. The Greatest battle of our Times
Po tym jak upora³e¶ siê z upiorami z mg³y i dowiod³e¶ swojej wielko¶ci czeka Ciê najwiêksze wyzwanie bitwa naszych czasów, któr± zakoñczy tylko ¶mieræ której¶ ze stron. Nie bêdzie lito¶ci ani brania jeñców, wiêc do walki, jednak nie mo¿esz zapomnieæ o tym ¿e w ¶wiecie czeka wiele niespodzianek i w³adaj± nim niewyobra¿alne si³y, w tym tak¿e Natura.
Cele:
200 MP za wybicie 50% wroga
400MP za wybicie 80% armii wroga ( nie kumulatywne z powy¿szym)
Rozstawienie : LoME
Zasada specjalna:
Pogoda- Nie przewidzia³e¶ takich niedogodno¶ci a natura potrafi zaskoczyæ. Na pocz±tku gry rzuæ kostk± k6 aby okre¶liæ co Matka Natura planuje na tê krwaw± rze¼.
1- Mg³a-zasiêg wzroku skróconu do 20cm./8” dodatkowo jednostka niewidz±ca sojuszników musi testowaæ mêstwo. W przypadku pora¿ki ucieka w stronê najbli¿szej krawêdzi.
2- Ulewny deszcz-Zasiêg ³uków zostaje skrócony do
Ludzki zasiêg 42cm/18"
Elficki zasiêg 42cm/18"
Orkowy zasiêg 32cm/14"
Ruch wszystkich jednostek zmniejsza siê o 2cm./1"
3- Trzêsienie ziemi-na pocz±tku ka¿dej tury rzucacie kotk± (1 na gracza). Gdy chocia¿ na 1 wypadnie 1 to testowane jest mêstwo wszystkich jednostek na polu bitwy [obie armie] (jak przy breaku)[mo¿na korzystaæ ze Sand Fastu bohaterów]. W przypadku pora¿ki model/e nie mog± wykonaæ ruchu/strza³u.
4- Upa³ /Skwar-ruch jednostek w ciê¿kim pancerzu zostaje skrócony o 2cm. (w jego profilu musi byæ wyszczególnione i¿ posiada Heavy Armour)
5-Wichura-Jednostki lataj±ce maj± ruch skrócony o po³owê i trudniej siê strzela.
Modyfikator +1 do trafienia (np. elf zamiast trafiaæ na 3+ trafia na 4+) oraz zasiêg ³uków skrócony
Ludzki zasiêg 42cm/18"
Elficki zasiêg 42cm/18"
Orkowy zasiêg 32cm/14"
Nie dzia³a na miotanki.
6- Spokój-panuje cisza
IV. Wybicie wszystkich jednostek wroga nie równa siê spe³nieniu scenariusza poza trzecim
Gra koñczy siê wraz z miniêciem czasu lub zabiciem wszystkich modeli wroga.
£±cznie mo¿na zdobyæ maksymalnie 900MP (500MP za armiê wroga + 400MP za scenariusz)
Progi punktowe:
0-80 MP 10-10VP
81-160 11-9
161-220 12-8
2271-300 13-7
301-380 14-6
381-460 15-5
461-540 16-4
541-620 17-3
621-700 18-2
701-780 19:1
781< 20:0
V.Przepisy porz±dkowe.
W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleñstwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mog± zostaæ zdyskwalifikowani i usuniêci z turnieju. Za ka¿d± minutê spó¼nienia z oddaniem wyników ze sto³u, wszyscy, którzy przy nim grali dostaj± -1VP. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20. Proszê utrzymywaæ równie¿ porz±dek przy sto³ach.
Decyzje sêdziów s± nieodwo³alne. Nie przys³uguje na nie za¿alenie.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brain dnia Pi± 15:52, 20 Cze 2008, w ca³o¶ci zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Sob 13:43, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wyniki:
1.Dragon Warrior + Brain
2.SebekLOTR + Woruz
3.Prokop+Grzegorz
4.Micha³ + Kacper(Kacper sie nie stawi³)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:40, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Gratulacje dla Braina ktory mimo marnej gry pod³±czy³ sie do najlepszej dru¿yny i dla teamu nr 2 który nawet przypomina³ mi o niektórych zasadach pomagaj±c tym samym w powrocie do formy ...
atmosfera by³a nawet radosna mimo niewielkiej frekwencji a mocno symboliczna, która dziwi³a bior±c pod uwagê symboliczno¶c wpisowego...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Sob 17:04, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Gratulacje dla Braina ktory mimo marnej gry pod³±czy³ sie do najlepszej dru¿yny |
Ekhm... 1 Bitwê wygra³em i lepszy wynik ni¿ Twój ale nevermind xD
Ogólnie turniej bardzo fajny xD
Scenariusze siê sprawdzi³y tylko jednak trzeba daæ NIe¶miertelnym + 1 Fighta bo s± zbyt s³abi.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 20:58, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
czy ja wiem czy sie sprawdzi³ ?
duchy jak by byly jeszcze mocniejsze to dzi¶ by sie minasi z boromirem na nich zatrzymali ... bo ratowa³o ich to ze Borek mia³ wiekszego fajta przy ich 3 atakach ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 9:59, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No a za to u nas duchy (wszystkie 4) pad³y w 1 turê xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 10:11, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jasiu .. u nas te¿ ale za rzuty 1 ,1, 1 nikt nie odpowiada ... a przy F6 to duch odrobin± szcze¶cia oprze sie wszystkiemu z wyj±tkeim najwiêkszych kosiorów...
musisz sie zastanowiæ po prostu czy to ma byæ scenariusz typu PvP czy PvE ... i wtedy kombinowaæ dalej dopiero ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Brain
Y.M.C.A.
Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 5/5 Sk±d: Bielsk
|
Wys³any: Nie 12:32, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Sie pomy¶li xD
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|