Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Wto 13:36, 10 Cze 2008 Temat postu: 21.06.08 - Drużynowy Turniej Lotr`a |
|
|
Serdecznie zapraszam na turniej Lotr'a 21 czerwca 2008 roku, który odbędzie się w Młodzieżowym Domu Kultury im. Króla Maciusia I w Płocku na ulicy Tulskiej 9.
Turniej zaczynamy o 9.10, a trwa do 14.00(czas może się jeszcze zmienić)
Zapisy przyjmowane będą do 9.05 (Proszę wszystkich o punktualność)
Wymagane jest posiadanie miarki, kostek, czegoś dopisania oraz czytelnej rozpiski (Wypisane zasady specjalne, jeśli postać ma czary to na ile one wychodzą)
Turniej Drużynowy 2x 500ptk
Wpisowe : 5zł od drużyny (po prostu aby nie wyciągać a żeby była skromna nagroda)
Regulamin:
I. Kompozycja armii:
Każdy gracz wystawia armię dobra lub zła na max 500 pkt. Obowiązują Army listy oraz uściślenia Ligi Ogólnopolskiej.
Uwaga : aby wziąć udział muszą być 2 osoby w zespole. Każda osoba z zespole gra na oddzielnym stole tzn. gramy 1vs1 ale na wspólny rachunek. (np. 1 team to osoby X i Y a 2 team to Z i A. Gra osoba Xvs.Z oraz Yvs.A)
Limit łuków oddzielny dla każdej nacji, która wchodzi w skład armii (pamiętajcie jednak o tym, że z każdej nacji musi być, co najmniej jeden bohater).
Limit jednostek dla każdej armii to 70.
Limit łuków to 33% chyba, że jest inaczej określone w odpowiednim armyliście, przez 33% Każdy bohater (imienny jak i nieimienny, nie jest liczony do limitu łuków)
Proxy: max 10 modeli na osobę , bez imiennych bohaterów i innych dużych modeli
II. Rozegraną zostaną 3 bitwy. Czas przeznaczony na jedną bitwę to 100 minut.
Czas liczymy według zegarka sędziego (Brain,Thingol,Fifi,DW)
Wyniki mają być oddawane punktualnie. Czas do oddania wyników będzie podawany na turnieju.
Za opóźnienia - punkty karne.
III. SCENARIUSZE (wszystkie made by Brain)
Scenariusz 1.
I`m your Hero !
Ostatnia bitwa, która zadecyduje o panowaniu. TY wyruszasz do boju.
Wielu pragnie objąć Twoje stanowisko, lecz nie możesz im ulec. Każde poświęcenie jest warte celu - tronu królewskiego.
Będziesz walczył ramie w ramie z podwładnymi by ukazać im swoją wielkość.
A więc nie trać czasu i do boju !
Cele:
Zabić jak najwięcej jednostek wroga swoim bohaterem przy najmniejszych startach.
-200MP za zabicie większej ilości wojowników SOBĄ niż przeciwnik
-100MP za utrzymanie 50% stanu początkowego swoich żołnierzy
-100MP za zabicie 50% stanu początkowego żołnierzy wroga
Rozstawienie: LoME
Zasada specjalna:
Przed bitwą każdy z graczy wystawia siebie na polu bitwy. Jest to dowolny model na podstawce 25mm (zwykła od piechoty).
Twoje staty to :
Ruch 6''/14cm
Walka 5/4+
Sila 4
Obr 4
Atak 2
Rany 2
Odwag 5
Poteg 2
Wola 2
Przez 2
Nieuzbrojony; Zbroja;
Zarówno przed grą (po poznaniu armii wroga) jak i w jej trakcie można dokupić mu uzbrojenie. W trakcie gry możemy dokupywać na początku każdej fazy. Mamy na to 50ptk. RAZ ZAKUPIONE WYPOSAŻENIE NIE MOŻE ZOSTAĆ SPRZEDANE !
Aby nie było nieporozumień proszę na kartce notować co się kupiło.
Opcje:
-Broń ręczna 5ptk.
-Broń dwuręczna 5ptk.
-Łuk ludzki 5ptk.
-Lanca 5ptk.
-Włócznia 5ptk.
-Pika 10ptk.
-Elfie Ostrze 10ptk.
-Tarcza 10ptk.
-War Spear 10ptk.
-Elficki Łuk 10ptk.
-Koń 10ptk.
-Koń Opancerzony 15ptk.
-Elfia Peleryna 15ptk.
-Kusza 15ptk.
-Bicz (Zasięg 4cm Siła 1)[broń miotana] 5ptk.
-Miotane Sztylety (Zasięg 14cm. Siła 3) [broń miotana] 15ptk.
-Ciężka Zbroja 10ptk. (+1Obrony)
-Zbroja z Mitrilu 20ptk. (+2 Obrony)
-Starożytna Zbroja 40ptk. (+3 Obrony)
MOŻNA MIEĆ TYLKO 1 ZE ZBROI
WAR SPEAR I LANCA TYLKO GDY BOHATER DOSIADA KONIA
MOŻNA MIEĆ TYLKO 1 TYP MIOTANKI.
POSIADAJĄC WAR SPEAR/LANCĘ NIE MOŻNA MIEĆ DRUGIEGO
MOŻNA MIEĆ TYLKO 1 ŁUK/KUSZĘ
Wystawiamy siebie tylko w tym 1 scenariuszu. (znikamy w pozostałych)
2.They came from Shadow...
W trakcie wyprawy na potyczkę z wrogiem znalazłeś dziecko. Płakało...Zapytawszy je co się stało popełniłeś największy błąd. Dowiedziałeś się że w tych okolicach panoszą się nieśmiertelni- potwory nie znające strachu, nie czujące bólu, których nikt nie pokonał. Nawet twoi poprzednicy nie dali im rady. Zwiadowcy donoszą że wróg także zamierza stawić im czoło, więc musisz walczyć na dwa fronty- nie będzie to łatwe ale musisz temu podołać.
Jednak nagroda, która Cię spotka będzie obfita. Niedaleko znajduje się mityczny grób. Wewnątrz bo zniszczeniu go znajdziesz nieprzebrane skarby.
Cele :
75 MP za zabicie nieśmiertelnego
100MP za zniszczenie grobowca
Rozstawienie: LoME , po środku stoi podstawka 6cm. symbolizująca grobowiec, zaś dookoła w odległościach 20cm. od grobowca stoi 4 nieumarłych(ustawieni są na literę X)
[wszyscy proszeni są o przyniesienie dla siebie takowych podstawek]
Zasada Specjalna:
Nieumarły- istota sprzed tysięcy lat, pradawny sługa Morghota wysłany jako strażnik grobowca Wieszcza.
Na początku gry nie ma ich na stole. Pojawiają się wtedy gdy któraś jednostka zbliży się 28cm. od grobowca.
Ruch 0''/0cm *
Walka 5/-
Sila 4
Obr 7
Atak 3
Rany 2
Odwag 8
Miecz; Starożytna Zbroja;
Odporność na magię (broni się przed czarem 2 kostkami)
Eteryczny- nie można zabić ich za pomocą strzał
*Gdy wojownik znajdzie się w promieniu 24cm. od grobowca nieumarły musi go zaatakować – atakują tylko pojedynczo (nie zaatakują 2 vs.1). Mogą RAZ na turę podjąć bohaterską walkę i zaszarżować kolejną jednostkę w promieniu 24cm. od grobowca.
Gdy 2 gracze razem walczą z Nieumarłym to normalnie rzucają na wygranie ( za Nieumarłego rzuca obojętnie kto ). 2 uderzenia od Nieśmiertelnego są rozdzielane pomiędzy graczy (czyli po 1), zaś 3 dostaje ten kto wypadł najgorzej na wygranie walki. (Ataki Nieumarłego "w kogo idą" rozdziela gracz przeciwny)
Grobowiec -Starożytny Wieszcz, zasłużony sługa Władcy Ciemności zginął. Pochowano go w cichym i ustronnym miejscu, jednak od niedawna wszystkie ludy Śródziemna pragną zbezcześcić pamięć wielkiego człowieka.Aby splądrować grobowiec należy go zniszczyć.
Jego obrona wynosi 9 i posiada 3 SP (structure points-inaczej życia)
Gdy wrogie figurki stykają się z grobowcem to rzucają inicjatywę, zwycięzca rani pierwszy grobowiec.
3. The Greatest battle of our Times
Po tym jak uporałeś się z upiorami z mgły i dowiodłeś swojej wielkości czeka Cię największe wyzwanie bitwa naszych czasów, którą zakończy tylko śmierć którejś ze stron. Nie będzie litości ani brania jeńców, więc do walki, jednak nie możesz zapomnieć o tym że w świecie czeka wiele niespodzianek i władają nim niewyobrażalne siły, w tym także Natura.
Cele:
200 MP za wybicie 50% wroga
400MP za wybicie 80% armii wroga ( nie kumulatywne z powyższym)
Rozstawienie : LoME
Zasada specjalna:
Pogoda- Nie przewidziałeś takich niedogodności a natura potrafi zaskoczyć. Na początku gry rzuć kostką k6 aby określić co Matka Natura planuje na tę krwawą rzeź.
1- Mgła-zasięg wzroku skróconu do 20cm./8” dodatkowo jednostka niewidząca sojuszników musi testować męstwo. W przypadku porażki ucieka w stronę najbliższej krawędzi.
2- Ulewny deszcz-Zasięg łuków zostaje skrócony do
Ludzki zasięg 42cm/18"
Elficki zasięg 42cm/18"
Orkowy zasięg 32cm/14"
Ruch wszystkich jednostek zmniejsza się o 2cm./1"
3- Trzęsienie ziemi-na początku każdej tury rzucacie kotką (1 na gracza). Gdy chociaż na 1 wypadnie 1 to testowane jest męstwo wszystkich jednostek na polu bitwy [obie armie] (jak przy breaku)[można korzystać ze Sand Fastu bohaterów]. W przypadku porażki model/e nie mogą wykonać ruchu/strzału.
4- Upał /Skwar-ruch jednostek w ciężkim pancerzu zostaje skrócony o 2cm. (w jego profilu musi być wyszczególnione iż posiada Heavy Armour)
5-Wichura-Jednostki latające mają ruch skrócony o połowę i trudniej się strzela.
Modyfikator +1 do trafienia (np. elf zamiast trafiać na 3+ trafia na 4+) oraz zasięg łuków skrócony
Ludzki zasięg 42cm/18"
Elficki zasięg 42cm/18"
Orkowy zasięg 32cm/14"
Nie działa na miotanki.
6- Spokój-panuje cisza
IV. Wybicie wszystkich jednostek wroga nie równa się spełnieniu scenariusza poza trzecim
Gra kończy się wraz z minięciem czasu lub zabiciem wszystkich modeli wroga.
Łącznie można zdobyć maksymalnie 900MP (500MP za armię wroga + 400MP za scenariusz)
Progi punktowe:
0-80 MP 10-10VP
81-160 11-9
161-220 12-8
2271-300 13-7
301-380 14-6
381-460 15-5
461-540 16-4
541-620 17-3
621-700 18-2
701-780 19:1
781< 20:0
V.Przepisy porządkowe.
W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Za każdą minutę spóźnienia z oddaniem wyników ze stołu, wszyscy, którzy przy nim grali dostają -1VP. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20. Proszę utrzymywać również porządek przy stołach.
Decyzje sędziów są nieodwołalne. Nie przysługuje na nie zażalenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brain dnia Pią 15:52, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Sob 13:43, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wyniki:
1.Dragon Warrior + Brain
2.SebekLOTR + Woruz
3.Prokop+Grzegorz
4.Michał + Kacper(Kacper sie nie stawił)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:40, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Gratulacje dla Braina ktory mimo marnej gry podłączył sie do najlepszej drużyny i dla teamu nr 2 który nawet przypominał mi o niektórych zasadach pomagając tym samym w powrocie do formy ...
atmosfera była nawet radosna mimo niewielkiej frekwencji a mocno symboliczna, która dziwiła biorąc pod uwagę symbolicznośc wpisowego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Sob 17:04, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Gratulacje dla Braina ktory mimo marnej gry podłączył sie do najlepszej drużyny |
Ekhm... 1 Bitwę wygrałem i lepszy wynik niż Twój ale nevermind xD
Ogólnie turniej bardzo fajny xD
Scenariusze się sprawdziły tylko jednak trzeba dać NIeśmiertelnym + 1 Fighta bo są zbyt słabi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:58, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
czy ja wiem czy sie sprawdził ?
duchy jak by byly jeszcze mocniejsze to dziś by sie minasi z boromirem na nich zatrzymali ... bo ratowało ich to ze Borek miał wiekszego fajta przy ich 3 atakach ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Nie 9:59, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No a za to u nas duchy (wszystkie 4) padły w 1 turę xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:11, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jasiu .. u nas też ale za rzuty 1 ,1, 1 nikt nie odpowiada ... a przy F6 to duch odrobiną szcześcia oprze sie wszystkiemu z wyjątkeim największych kosiorów...
musisz sie zastanowić po prostu czy to ma być scenariusz typu PvP czy PvE ... i wtedy kombinować dalej dopiero ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brain
Y.M.C.A.
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: Nie 12:32, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Sie pomyśli xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|