Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wiedźmin
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:02, 05 Lut 2013    Temat postu:

nadal jedynka wydaje mi się dużo bardziej epicka - tam ratowało się Świat w pojedynkę
w dwójce - polityka biegnie własnym torem nawet jak ignorować wszystkie watki z nią związane - tutaj wielkie zmiany dzieją się niejako w tle i obok a sam Wiedźmin osobiście szuka tylko Leto i Tris.

Najlepiej widać to po finałowych walkach. W jedynce powstrzymujemy szaleńca zagrażającego światu, w dwójce zabicie lub wypuszczenie Leto nie robi światu żadnej różnicy... może poza moralną i duchową Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 23:10, 05 Lut 2013    Temat postu:

Nie do końca w pojedynkę, w końcu miałeś Triss/Zygfryda/Yaevinna.
Poszukiwanie zabójcy królów mimo wszystko sprawia, że Geralt miesza się w politykę.
Z resztą, w jedynce nie masz tak epickich bossów jak Kejran, Draugr czy smok ;P.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:29, 05 Lut 2013    Temat postu:

Kwestia bossów to silnik i tylko silnik - fabularnie zupełnie nie czyło się, że są jacyś mocno duzi - wielcy byli tylko na potrzeby spektakularności.

W jedynce była Przeraza, Bestia, Kościej, Strzyga, Potężny mag i hordy zmutowanych wiedźminów, Król Gonu Razz


W jedynce trzymanie z Elfami/Triss/Dziewicą technicznie niewiele zmieniało - szefa i tak klepało się samemu. Ba samemu się go nawet wychowywało ;P

W dwójce ściga się zabójce króla tylko dlatego, żeby uwolnić się od podejrzeń. Praktycznie tylko grając tym dziwnym i nienaturalnym dal mnie wątkiem Roshea miało się jakiś tam wpływ na losy królestwa. Na ile zmieniał się wtedy los mini państwa nieludzi to nawet nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 23:52, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 0:10, 06 Lut 2013    Temat postu:

Faktycznie, fabularnie nie czuło się, że smok jest duży ;P.
Ale właśnie, dwójka przez m.in. wielkość bossów stała się bardziej spektakularna.

Ze strzygą i magami Geralt mierzył się już w sadze. A przeraza czy kościej w porównaniu z takim Kejranem nie są tak epickie.

Gdyby nie elfy/zakon/Triss, Geralt nie dotarłby nawet do klasztoru.

Motyw akurat jest mniej istotny, liczy się efekt. Nawet w sadze działania Geralta nie miały takiego wpływu na politykę.
*strona Roche'a:
- Temeria może pozostać zjednoczona lub zostać podzielona na dzielnice
- Kaedwen może mieć króla lub go stracić
- pozycja Aedirn spada
- Rada Czarodziejów może zostać odtworzona lub nie
- w każdym wypadku państwo nieludzi nie powstaje, a Flotsam pozostaje przy Temerii
*strona Iorvetha:
- Temeria zostaje podzielona na dzielnice
- pozycja Kaedwen spada
- Aedirn może mieć króla lub nie
- Rada Czarodziejów może zostać odtworzona lub nie
- Flotsam może pozostać u Temerii lub zostać zajęte przez Kaedwen
- w każdym wypadku państwo nieludzi powstaje
Zatem po obu stronach znacząco wpływamy na politykę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:59, 06 Lut 2013    Temat postu:

a w jedynce jak zawodzimy to kończy się znany świat ;P


Dalej uważam, że Kejran od Kościeja różnił się tylko graficznie - no i tym, że walka z Kościejem nie miała głupich QTE - szczęśliwie z QTE zdaje się zrezygnują całkiem. Zauważ , że Kejran tak naprawę poza swoją walką zupełnie nikomu nie przeszkadzał i nie zagrażał - to już Troll spod mostu sprawiał większe problemy ;P

Smok fabularnie też ma niewielkie znacznie - zabija kogokolwiek chyba tylko w prologu i scenei ratowania wiedźmina.

Co do punktów które wymieniasz to doprowadza się do nich bardzo pośrednio - dużo bardziej pośrednio niż do podobnych zdarzeń np w Arcanum - a i ono nie jest jakoś przesadnie epickie - o ile jest.
Kwestia rady czarodziejów czy króla Aedirn tak naprawdę podejmują się same (zwłaszcza rada czarodziejów) bez świadomej decyzji gracza - no może pozbawienie Aedirn króla jest świadome ale jego posadzenie na tronie już nie bardzo.
Flotsam i jego losy też mi się jakoś specjalnie istitne nie wydają a są zależne tylko od tego czy się w nim zabiło głównego gburka czy nie -więc to on a nie Geralt jet tam istotny Wink


W jedynce na wszystko wpływało się osobiście - tutaj najwyżej się komuś pomaga i to najczęściej przy okazji robienia czego innego ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:15, 06 Lut 2013    Temat postu:

+ [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 12:54, 06 Lut 2013    Temat postu:

Przeraza i kościej też fabularnie nie mają większego znaczenia. Ba, z przerazą nawet nie musimy walczyć.

Może i pośrednio, ale jednak to działania Geralta doprowadzają do tego.
I tak uważam, że skala jedynki jest mniejsza, ratowanie świata wyskoczyło dopiero w końcówce.

A screeny te same co wczoraj. Przez miesiąc Game Informer ma wyłączność na materiały z Wiedźmina 3, więc prawdopodobnie nic nowego się nie dowiemy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V dnia Śro 12:56, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:33, 06 Lut 2013    Temat postu:

no faktycznie te same - póki co zobaczymy kiedy potwierdzą lub zaprzeczą w kwestii pojawiania się Ciri. [link widoczny dla zalogowanych]
a co do epickości - to przecież w 2'ce koniec końców i tak się okazywało, że niemal wszystkie wydarzenia były ustawione przez agentów Nilfgardu tylko Geralt czasem mniej czasem bardziej po ich myśli im się w to pakował ale bez jego udziału historia potoczyłaby się bardzo podobnie, w jedynce absolutnie inaczej albo by się wcale nie wydarzyła Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 13:36, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 5:40, 11 Cze 2013    Temat postu:

http://youtu.be/TZ_G6XiHoUA
na bogato...

i jeszcze takie coś na gamelogu wygrzebali
http://youtu.be/2HGhm0H7d68


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 6:08, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Monty



Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:51, 14 Cze 2013    Temat postu:

A wiecie jak mają rozwiązać sprawę świata ? Chodzi mi o to, w jakim stopniu będzie on otwarty, bo mam nadzieję, że nie dali nam konia po to żeby jeździć od zleceniodawcy obiektu ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:22, 14 Cze 2013    Temat postu:

z tego co zrozumiałem z dyskusji z Redem to nie będzie to stricte otwarty kwadrat czy koło w środku którego będzie się popylać jak w Oblivionie czy innym skyrimie - tylko bardziej sieć kilku mniejszych obszarów ale płynnie połączona traktami i jakimś ich otoczeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Monty



Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:43, 14 Cze 2013    Temat postu:

Aha no to fajnie, byle by nie było znowu płotków czy urwisk, które wydzielały obszar. Wiesz coś może o systemie walki ? Mam nadzieję, że nie powtórzą systemu przy którym trzeba było się wykazać umiejętnością klikania myszką w odpowiednim momencie jak to zrobili na początku Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Monty dnia Pią 19:43, 14 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:52, 14 Cze 2013    Temat postu:

Płotki były tylko w 1ce w drugim Wieśku już to zredukowali do akceptowalnego i własciwego poziomu.

Co do walki to zdaje się ma być mocno jak w 2ce tylko z większą ilością animacji. Ponoć ma być też bardziej nastawiona na pojedynki ale nie wiem z kim obecny Geralt mógłby uczciwie 1 na 1 walczyć jeszcze ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wookie



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kashyyyk

PostWysłany: Pią 20:54, 14 Cze 2013    Temat postu:

Dragon_Warrior napisał:
nie będzie to stricte otwarty kwadrat czy koło w środku którego będzie się popylać jak w Oblivionie czy innym skyrimie - tylko bardziej sieć kilku mniejszych obszarów ale płynnie połączona traktami i jakimś ich otoczeniem.


Trochę zaleciało Gothiciem 4 (który był totalną klapą).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:13, 14 Cze 2013    Temat postu:

Gothic 4 ? Razz

Do mnie taki pół otwarty świat przemawia nieco bardziej niż kwadratowy. Oczywiście wszystko zależy od wykonania ale takie nieco bardziej tematyczne regiony wydają mi się mieć większy potencjał niż jeden placek do zwiedzania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wookie



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kashyyyk

PostWysłany: Sob 9:30, 15 Cze 2013    Temat postu:

Tak, wyszło coś takiego jak Arcania: Gothic 4. Problem z taką konstrukcja świata był tam taki, że gra wyglądała następująco: Wchodzisz do obszaru, robisz wszystkie questy, dostajesz możliwość iść do kolejnego, znów robisz questy i tak w kółko. Po 5 obszarze odpuściłem, bo się nudno zrobiło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 10:54, 15 Cze 2013    Temat postu:

Z kolei z tego co ja wiem świat ma być otwarty jak w Skyrimie. Istnieje kilka regionów, ale dostęp do nich jest odblokowany od razu, więc kolejność wykonywania questów zależy od gracza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:49, 15 Cze 2013    Temat postu:

V napisał:
Z kolei z tego co ja wiem świat ma być otwarty jak w Skyrimie. Istnieje kilka regionów, ale dostęp do nich jest odblokowany od razu, więc kolejność wykonywania questów zależy od gracza.


to albo się nie rozumiemy albo rozróżniasz bardzo zerojedynkowo.

ja to co mówili Redzi zrozumiałem tak :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Monty



Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:03, 15 Cze 2013    Temat postu:

Chciało Ci się to robić ? Very Happy
Więc skoro świat ma być otwarty to co będzie z podziałem na akty ? zrezygnują z tego czy jak to rozwiążą ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 16:06, 15 Cze 2013    Temat postu:

@DW: No i właśnie w moim rozumieniu Wiesiek 3 ma wyglądać jak The Elder Scrolls na tym schemacie.
@Monty: Już Redzi pisali, że rezygnują z aktów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 9:11, 14 Sie 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=c0i88t0Kacs

EDIT. Wersja z polskim dubbingiem: http://www.youtube.com/watch?v=BGXsmC2WI3E


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V dnia Śro 9:17, 14 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:24, 14 Sie 2013    Temat postu:

Tuba z Ardu rządzi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:18, 15 Sie 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] ho ho - na bogato...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 10:27, 15 Sie 2013    Temat postu:

Miło, choć i tak polska wersja pewnie będzie lepsza.

No to mamy potwierdzonego w grze Emhyra, a trailer sugeruje, że będzie też Vesemir.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:43, 15 Sie 2013    Temat postu:

no brak znajomych wiedźminów w 2ce był dość odczuwalny choć niby wytłumaczony fabularnie samą ucieczką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 10:51, 15 Sie 2013    Temat postu:

No w dwójce wrzucanie wiedźminów do akcji nie miałoby większego sensu.
A teraz, gdy głównym motywem są poszukiwania Yennefer, to Vesemir towarzyszący Geraltowi ma jakiś sens.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:25, 15 Sie 2013    Temat postu:

Nie no jakiś sens by miało i dałoby się z nich wyciągnąć ciekawe motywy w realiach dwójki - ale nie wiedzieć czemu dwójka odcinała się od jedynki jak to tylko możliwe. Być może nie RED nie chciał nawiązywać do raczej naiwnej fabuły lub chciano uniknąć problemów z nieliniowością jedynki - fakt faktem, że dwójka była tak bardzo samodzielną grą jak to tylko możliwe i nawet konwencja bohaterów pozmieniały się między częściami dość mocno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 17:02, 15 Sie 2013    Temat postu:

No niestety, w dwójce przegięli z odcinaniem się od jedynki w takim stopniu, że zapomnieli o pierwszej próbie zamachu na Foltesta. Tylko w prologu w rozmowie z Triss jest wspomniany zabójca, a potem nawet Letho o nim nie wspomina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:13, 15 Sie 2013    Temat postu:

nie no na outrze to się cały wstęp do fabuły niby opiera bo nie bez powodu Foltest zrobił z Geralta swojego ochroniarza - tyle, że o salamandrze chyba jeden dialog jest a w ostatnim akcje raptem kilku zakonników ma oskryptowany tekst "pamiętam cie z Wyzimy" jak się ich mija.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 20:21, 15 Sie 2013    Temat postu:

Ale Letho jak mówi o wiedźminach ze Szkoły Węża, to wspomina tylko dwóch swoich towarzyszy, którzy zostali zabici podczas zamachu na Henselta oraz dwóch, o których nie słyszał od lat.
Co do Salamandry to faktycznie, jest jeden dialog w queście pobocznym.
Co do zakonników: przy imporcie z jedynki zapisu po stronie Zakonu spotyka się nawet Zygfryda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:36, 15 Sie 2013    Temat postu:

V napisał:
o do zakonników: przy imporcie z jedynki zapisu po stronie Zakonu spotyka się nawet Zygfryda.

Chyba na cmentarzu ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 22:09, 15 Sie 2013    Temat postu:

Zygfryd ginie tylko przy wyborze ścieżki Wiewiórek lub neutralnej przy odpowiednim wyborze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 5:41, 16 Sie 2013    Temat postu:

wiem - ale kto by tam chciał mu pomagać ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 9:40, 16 Sie 2013    Temat postu:

Wiewióry nie są lepsze. :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:04, 16 Sie 2013    Temat postu:

wiewióry mają elfki
zakonnicy mają Zygfryda

że tak powiem - co kto woli ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wookie



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kashyyyk

PostWysłany: Pią 10:57, 16 Sie 2013    Temat postu:

Zygi był fajny w jedynce. Aż mi się łezka w oku zakręciła gdy musiałem go zabić Sad(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
PIjaw



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:51, 30 Sie 2013    Temat postu:

V napisał:
Zygfryd ginie tylko przy wyborze ścieżki Wiewiórek lub neutralnej przy odpowiednim wyborze.


jak się go dala uratować? zawsze szedł w obstawie zmutowanych rycerzy i się na ciebie rzucał, potem triss rzucała tekst ze nawet sam Zygfryd uwierzył w kłamstwa Wielkiego mistrza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:02, 01 Wrz 2013    Temat postu:

zależnie od ścieżki - przy zakonnej było inaczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 21:48, 01 Wrz 2013    Temat postu:

W neutralnej ścieżce wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową. Przy czym nawet jeśli przeżyje, to po imporcie zapisu nie pojawia się w dwójce (bo nie został wielkim mistrzem).
W zakonnej przeżywa automatycznie, zostaje wielkim mistrzem i po imporcie spotykamy go przy wejściu do Loc Muinne.
Gdy stajemy po stronie Wiewiórek nie ma jak go ocalić, musi zginąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 9:07, 06 Cze 2014    Temat postu:

Jakby ktoś nie widział:

https://www.youtube.com/watch?v=WxrnGjUNDoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:04, 06 Cze 2014    Temat postu:

nawet na profilu fejsowym klubu jest wrzucone...
ale wczoraj to wszyscy linkowlai więc się rozmyło Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
tu za to link, który tylko raz widziałem póki co.


Co do samego Wieśla to mnie strasznie cieszy opcja walki z konia... co prawda jedna scena z trailera nie mówi wszystkiego ale wygląda to bardzo obiecująco - jak dotąd tylko jedna gra miała sensowny model walki konnej... oby to była druga.

Edit
tylko troche bidnie, że tą figurkę Geralta z gryfem robi Ścibor bo on jest jednak niezbyt szanowanym rzeźbiarzem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 16:33, 06 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 22:04, 09 Cze 2014    Temat postu:

Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=l7rgbdTTbxs


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:32, 10 Cze 2014    Temat postu:

Wszystko fajnie ale do dwóch rzeczy bym się przyczepił Razz

bardziej czepialska byłaby bardziej sieczkowa walka niż w 2ce - przynajmniej takie mam wrażenie w walce z ludźmi. Ale ttaj to raz, że wcześnie a dwa, że może to tylko takie wrażenie.

Za to twardy pojazd należy się już za kusze strzelającą trzema bełtami ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 10:54, 11 Cze 2014    Temat postu:

W zasadzie w dwójce w ogóle nie było latających kończyn, więc faktycznie jest większa sieka. Ale czy to źle? Razz
A kusza to wg. mnie całkiem nietrafiony pomysł.

A tymczasem dwa kolejne gameplaye. Rozkręcają promocję na całego. Very Happy
https://www.youtube.com/watch?v=sufwxU_Uaz4
https://www.youtube.com/watch?v=G3HuAroY1Oo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:03, 11 Cze 2014    Temat postu:

kusza jako taka z jednym bełtem na walkę byłaby ok i całkiem na miejscu w konwencji realistycznej...
ja mam problem tylko z tymi trzema bełtami ;P

a z tą sieką to nie tyle o kończyny chodzi latające co jakieś takie bardziej slasherowe walki w moim odczuciu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:28, 07 Lip 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 14:46, 07 Lip 2014    Temat postu:

Ponoć Redzi potwierdzili, że nie można zabijać postaci niezależnych typu kupcy, więc z tą interakcją aż tak fajnie nie będzie.
Ale poza tym artykuł całkiem całkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin