Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:02, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nadal jedynka wydaje mi siê du¿o bardziej epicka - tam ratowa³o siê ¦wiat w pojedynkê
w dwójce - polityka biegnie w³asnym torem nawet jak ignorowaæ wszystkie watki z ni± zwi±zane - tutaj wielkie zmiany dziej± siê niejako w tle i obok a sam Wied¼min osobi¶cie szuka tylko Leto i Tris.
Najlepiej widaæ to po fina³owych walkach. W jedynce powstrzymujemy szaleñca zagra¿aj±cego ¶wiatu, w dwójce zabicie lub wypuszczenie Leto nie robi ¶wiatu ¿adnej ró¿nicy... mo¿e poza moraln± i duchow±
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 23:10, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie do koñca w pojedynkê, w koñcu mia³e¶ Triss/Zygfryda/Yaevinna.
Poszukiwanie zabójcy królów mimo wszystko sprawia, ¿e Geralt miesza siê w politykê.
Z reszt±, w jedynce nie masz tak epickich bossów jak Kejran, Draugr czy smok ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:29, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kwestia bossów to silnik i tylko silnik - fabularnie zupe³nie nie czy³o siê, ¿e s± jacy¶ mocno duzi - wielcy byli tylko na potrzeby spektakularno¶ci.
W jedynce by³a Przeraza, Bestia, Ko¶ciej, Strzyga, Potê¿ny mag i hordy zmutowanych wied¼minów, Król Gonu
W jedynce trzymanie z Elfami/Triss/Dziewic± technicznie niewiele zmienia³o - szefa i tak klepa³o siê samemu. Ba samemu siê go nawet wychowywa³o ;P
W dwójce ¶ciga siê zabójce króla tylko dlatego, ¿eby uwolniæ siê od podejrzeñ. Praktycznie tylko graj±c tym dziwnym i nienaturalnym dal mnie w±tkiem Roshea mia³o siê jaki¶ tam wp³yw na losy królestwa. Na ile zmienia³ siê wtedy los mini pañstwa nieludzi to nawet nie wiem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 23:52, 05 Lut 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 0:10, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Faktycznie, fabularnie nie czu³o siê, ¿e smok jest du¿y ;P.
Ale w³a¶nie, dwójka przez m.in. wielko¶æ bossów sta³a siê bardziej spektakularna.
Ze strzyg± i magami Geralt mierzy³ siê ju¿ w sadze. A przeraza czy ko¶ciej w porównaniu z takim Kejranem nie s± tak epickie.
Gdyby nie elfy/zakon/Triss, Geralt nie dotar³by nawet do klasztoru.
Motyw akurat jest mniej istotny, liczy siê efekt. Nawet w sadze dzia³ania Geralta nie mia³y takiego wp³ywu na politykê.
*strona Roche'a:
- Temeria mo¿e pozostaæ zjednoczona lub zostaæ podzielona na dzielnice
- Kaedwen mo¿e mieæ króla lub go straciæ
- pozycja Aedirn spada
- Rada Czarodziejów mo¿e zostaæ odtworzona lub nie
- w ka¿dym wypadku pañstwo nieludzi nie powstaje, a Flotsam pozostaje przy Temerii
*strona Iorvetha:
- Temeria zostaje podzielona na dzielnice
- pozycja Kaedwen spada
- Aedirn mo¿e mieæ króla lub nie
- Rada Czarodziejów mo¿e zostaæ odtworzona lub nie
- Flotsam mo¿e pozostaæ u Temerii lub zostaæ zajête przez Kaedwen
- w ka¿dym wypadku pañstwo nieludzi powstaje
Zatem po obu stronach znacz±co wp³ywamy na politykê.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 0:59, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a w jedynce jak zawodzimy to koñczy siê znany ¶wiat ;P
Dalej uwa¿am, ¿e Kejran od Ko¶cieja ró¿ni³ siê tylko graficznie - no i tym, ¿e walka z Ko¶ciejem nie mia³a g³upich QTE - szczê¶liwie z QTE zdaje siê zrezygnuj± ca³kiem. Zauwa¿ , ¿e Kejran tak naprawê poza swoj± walk± zupe³nie nikomu nie przeszkadza³ i nie zagra¿a³ - to ju¿ Troll spod mostu sprawia³ wiêksze problemy ;P
Smok fabularnie te¿ ma niewielkie znacznie - zabija kogokolwiek chyba tylko w prologu i scenei ratowania wied¼mina.
Co do punktów które wymieniasz to doprowadza siê do nich bardzo po¶rednio - du¿o bardziej po¶rednio ni¿ do podobnych zdarzeñ np w Arcanum - a i ono nie jest jako¶ przesadnie epickie - o ile jest.
Kwestia rady czarodziejów czy króla Aedirn tak naprawdê podejmuj± siê same (zw³aszcza rada czarodziejów) bez ¶wiadomej decyzji gracza - no mo¿e pozbawienie Aedirn króla jest ¶wiadome ale jego posadzenie na tronie ju¿ nie bardzo.
Flotsam i jego losy te¿ mi siê jako¶ specjalnie istitne nie wydaj± a s± zale¿ne tylko od tego czy siê w nim zabi³o g³ównego gburka czy nie -wiêc to on a nie Geralt jet tam istotny
W jedynce na wszystko wp³ywa³o siê osobi¶cie - tutaj najwy¿ej siê komu¶ pomaga i to najczê¶ciej przy okazji robienia czego innego ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 12:15, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
+ [link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 12:54, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Przeraza i ko¶ciej te¿ fabularnie nie maj± wiêkszego znaczenia. Ba, z przeraz± nawet nie musimy walczyæ.
Mo¿e i po¶rednio, ale jednak to dzia³ania Geralta doprowadzaj± do tego.
I tak uwa¿am, ¿e skala jedynki jest mniejsza, ratowanie ¶wiata wyskoczy³o dopiero w koñcówce.
A screeny te same co wczoraj. Przez miesi±c Game Informer ma wy³±czno¶æ na materia³y z Wied¼mina 3, wiêc prawdopodobnie nic nowego siê nie dowiemy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V dnia ¦ro 12:56, 06 Lut 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 13:33, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no faktycznie te same - póki co zobaczymy kiedy potwierdz± lub zaprzecz± w kwestii pojawiania siê Ciri. [link widoczny dla zalogowanych]
a co do epicko¶ci - to przecie¿ w 2'ce koniec koñców i tak siê okazywa³o, ¿e niemal wszystkie wydarzenia by³y ustawione przez agentów Nilfgardu tylko Geralt czasem mniej czasem bardziej po ich my¶li im siê w to pakowa³ ale bez jego udzia³u historia potoczy³aby siê bardzo podobnie, w jedynce absolutnie inaczej albo by siê wcale nie wydarzy³a
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 13:36, 06 Lut 2013, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 5:40, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
http://youtu.be/TZ_G6XiHoUA
na bogato...
i jeszcze takie co¶ na gamelogu wygrzebali
http://youtu.be/2HGhm0H7d68
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 6:08, 11 Cze 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monty
Do³±czy³: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 17:51, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A wiecie jak maj± rozwi±zaæ sprawê ¶wiata ? Chodzi mi o to, w jakim stopniu bêdzie on otwarty, bo mam nadziejê, ¿e nie dali nam konia po to ¿eby je¼dziæ od zleceniodawcy obiektu ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 19:22, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
z tego co zrozumia³em z dyskusji z Redem to nie bêdzie to stricte otwarty kwadrat czy ko³o w ¶rodku którego bêdzie siê popylaæ jak w Oblivionie czy innym skyrimie - tylko bardziej sieæ kilku mniejszych obszarów ale p³ynnie po³±czona traktami i jakim¶ ich otoczeniem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monty
Do³±czy³: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 19:43, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Aha no to fajnie, byle by nie by³o znowu p³otków czy urwisk, które wydziela³y obszar. Wiesz co¶ mo¿e o systemie walki ? Mam nadziejê, ¿e nie powtórz± systemu przy którym trzeba by³o siê wykazaæ umiejêtno¶ci± klikania myszk± w odpowiednim momencie jak to zrobili na pocz±tku .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Monty dnia Pi± 19:43, 14 Cze 2013, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 19:52, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
P³otki by³y tylko w 1ce w drugim Wie¶ku ju¿ to zredukowali do akceptowalnego i w³asciwego poziomu.
Co do walki to zdaje siê ma byæ mocno jak w 2ce tylko z wiêksz± ilo¶ci± animacji. Ponoæ ma byæ te¿ bardziej nastawiona na pojedynki ale nie wiem z kim obecny Geralt móg³by uczciwie 1 na 1 walczyæ jeszcze ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Pi± 20:54, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
nie bêdzie to stricte otwarty kwadrat czy ko³o w ¶rodku którego bêdzie siê popylaæ jak w Oblivionie czy innym skyrimie - tylko bardziej sieæ kilku mniejszych obszarów ale p³ynnie po³±czona traktami i jakim¶ ich otoczeniem. |
Trochê zalecia³o Gothiciem 4 (który by³ totaln± klap±).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 21:13, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Gothic 4 ?
Do mnie taki pó³ otwarty ¶wiat przemawia nieco bardziej ni¿ kwadratowy. Oczywi¶cie wszystko zale¿y od wykonania ale takie nieco bardziej tematyczne regiony wydaj± mi siê mieæ wiêkszy potencja³ ni¿ jeden placek do zwiedzania
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Sob 9:30, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, wysz³o co¶ takiego jak Arcania: Gothic 4. Problem z tak± konstrukcja ¶wiata by³ tam taki, ¿e gra wygl±da³a nastêpuj±co: Wchodzisz do obszaru, robisz wszystkie questy, dostajesz mo¿liwo¶æ i¶æ do kolejnego, znów robisz questy i tak w kó³ko. Po 5 obszarze odpu¶ci³em, bo siê nudno zrobi³o.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 10:54, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Z kolei z tego co ja wiem ¶wiat ma byæ otwarty jak w Skyrimie. Istnieje kilka regionów, ale dostêp do nich jest odblokowany od razu, wiêc kolejno¶æ wykonywania questów zale¿y od gracza.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 12:49, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
V napisa³: |
Z kolei z tego co ja wiem ¶wiat ma byæ otwarty jak w Skyrimie. Istnieje kilka regionów, ale dostêp do nich jest odblokowany od razu, wiêc kolejno¶æ wykonywania questów zale¿y od gracza. |
to albo siê nie rozumiemy albo rozró¿niasz bardzo zerojedynkowo.
ja to co mówili Redzi zrozumia³em tak :
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monty
Do³±czy³: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 14:03, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Chcia³o Ci siê to robiæ ?
Wiêc skoro ¶wiat ma byæ otwarty to co bêdzie z podzia³em na akty ? zrezygnuj± z tego czy jak to rozwi±¿± ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Sob 16:06, 15 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
@DW: No i w³a¶nie w moim rozumieniu Wiesiek 3 ma wygl±daæ jak The Elder Scrolls na tym schemacie.
@Monty: Ju¿ Redzi pisali, ¿e rezygnuj± z aktów.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 17:24, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Tuba z Ardu rz±dzi
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 0:18, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] ho ho - na bogato...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 10:27, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mi³o, choæ i tak polska wersja pewnie bêdzie lepsza.
No to mamy potwierdzonego w grze Emhyra, a trailer sugeruje, ¿e bêdzie te¿ Vesemir.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 10:43, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
no brak znajomych wied¼minów w 2ce by³ do¶æ odczuwalny choæ niby wyt³umaczony fabularnie sam± ucieczk±.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 10:51, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No w dwójce wrzucanie wied¼minów do akcji nie mia³oby wiêkszego sensu.
A teraz, gdy g³ównym motywem s± poszukiwania Yennefer, to Vesemir towarzysz±cy Geraltowi ma jaki¶ sens.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 11:25, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no jaki¶ sens by mia³o i da³oby siê z nich wyci±gn±æ ciekawe motywy w realiach dwójki - ale nie wiedzieæ czemu dwójka odcina³a siê od jedynki jak to tylko mo¿liwe. Byæ mo¿e nie RED nie chcia³ nawi±zywaæ do raczej naiwnej fabu³y lub chciano unikn±æ problemów z nieliniowo¶ci± jedynki - fakt faktem, ¿e dwójka by³a tak bardzo samodzieln± gr± jak to tylko mo¿liwe i nawet konwencja bohaterów pozmienia³y siê miêdzy czê¶ciami do¶æ mocno.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 17:02, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No niestety, w dwójce przegiêli z odcinaniem siê od jedynki w takim stopniu, ¿e zapomnieli o pierwszej próbie zamachu na Foltesta. Tylko w prologu w rozmowie z Triss jest wspomniany zabójca, a potem nawet Letho o nim nie wspomina.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 20:13, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
nie no na outrze to siê ca³y wstêp do fabu³y niby opiera bo nie bez powodu Foltest zrobi³ z Geralta swojego ochroniarza - tyle, ¿e o salamandrze chyba jeden dialog jest a w ostatnim akcje raptem kilku zakonników ma oskryptowany tekst "pamiêtam cie z Wyzimy" jak siê ich mija.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 20:21, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ale Letho jak mówi o wied¼minach ze Szko³y Wê¿a, to wspomina tylko dwóch swoich towarzyszy, którzy zostali zabici podczas zamachu na Henselta oraz dwóch, o których nie s³ysza³ od lat.
Co do Salamandry to faktycznie, jest jeden dialog w que¶cie pobocznym.
Co do zakonników: przy imporcie z jedynki zapisu po stronie Zakonu spotyka siê nawet Zygfryda.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 21:36, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
V napisa³: |
o do zakonników: przy imporcie z jedynki zapisu po stronie Zakonu spotyka siê nawet Zygfryda. |
Chyba na cmentarzu ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 22:09, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zygfryd ginie tylko przy wyborze ¶cie¿ki Wiewiórek lub neutralnej przy odpowiednim wyborze.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 5:41, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
wiem - ale kto by tam chcia³ mu pomagaæ ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 9:40, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wiewióry nie s± lepsze. :p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 10:04, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
wiewióry maj± elfki
zakonnicy maj± Zygfryda
¿e tak powiem - co kto woli ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wookie
Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 6 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kashyyyk
|
Wys³any: Pi± 10:57, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zygi by³ fajny w jedynce. A¿ mi siê ³ezka w oku zakrêci³a gdy musia³em go zabiæ (
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PIjaw
Do³±czy³: 23 Pa¼ 2010
Posty: 67
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 19:51, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
V napisa³: |
Zygfryd ginie tylko przy wyborze ¶cie¿ki Wiewiórek lub neutralnej przy odpowiednim wyborze. |
jak siê go dala uratowaæ? zawsze szed³ w obstawie zmutowanych rycerzy i siê na ciebie rzuca³, potem triss rzuca³a tekst ze nawet sam Zygfryd uwierzy³ w k³amstwa Wielkiego mistrza
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:02, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
zale¿nie od ¶cie¿ki - przy zakonnej by³o inaczej.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 21:48, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W neutralnej ¶cie¿ce wystarczy wybraæ odpowiedni± opcjê dialogow±. Przy czym nawet je¶li prze¿yje, to po imporcie zapisu nie pojawia siê w dwójce (bo nie zosta³ wielkim mistrzem).
W zakonnej prze¿ywa automatycznie, zostaje wielkim mistrzem i po imporcie spotykamy go przy wej¶ciu do Loc Muinne.
Gdy stajemy po stronie Wiewiórek nie ma jak go ocaliæ, musi zgin±æ.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 16:04, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nawet na profilu fejsowym klubu jest wrzucone...
ale wczoraj to wszyscy linkowlai wiêc siê rozmy³o
[link widoczny dla zalogowanych]
tu za to link, który tylko raz widzia³em póki co.
Co do samego Wie¶la to mnie strasznie cieszy opcja walki z konia... co prawda jedna scena z trailera nie mówi wszystkiego ale wygl±da to bardzo obiecuj±co - jak dot±d tylko jedna gra mia³a sensowny model walki konnej... oby to by³a druga.
Edit
tylko troche bidnie, ¿e t± figurkê Geralta z gryfem robi ¦cibor bo on jest jednak niezbyt szanowanym rze¼biarzem
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 16:33, 06 Cze 2014, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 16:32, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie ale do dwóch rzeczy bym siê przyczepi³
bardziej czepialska by³aby bardziej sieczkowa walka ni¿ w 2ce - przynajmniej takie mam wra¿enie w walce z lud¼mi. Ale ttaj to raz, ¿e wcze¶nie a dwa, ¿e mo¿e to tylko takie wra¿enie.
Za to twardy pojazd nale¿y siê ju¿ za kusze strzelaj±c± trzema be³tami ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 14:03, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
kusza jako taka z jednym be³tem na walkê by³aby ok i ca³kiem na miejscu w konwencji realistycznej...
ja mam problem tylko z tymi trzema be³tami ;P
a z t± siek± to nie tyle o koñczyny chodzi lataj±ce co jakie¶ takie bardziej slasherowe walki w moim odczuciu.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 9:28, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
V
fa³
Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 14:46, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ponoæ Redzi potwierdzili, ¿e nie mo¿na zabijaæ postaci niezale¿nych typu kupcy, wiêc z t± interakcj± a¿ tak fajnie nie bêdzie.
Ale poza tym artyku³ ca³kiem ca³kiem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|