Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Wied¼min
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:02, 05 Lut 2013    Temat postu:

nadal jedynka wydaje mi siê du¿o bardziej epicka - tam ratowa³o siê ¦wiat w pojedynkê
w dwójce - polityka biegnie w³asnym torem nawet jak ignorowaæ wszystkie watki z ni± zwi±zane - tutaj wielkie zmiany dziej± siê niejako w tle i obok a sam Wied¼min osobi¶cie szuka tylko Leto i Tris.

Najlepiej widaæ to po fina³owych walkach. W jedynce powstrzymujemy szaleñca zagra¿aj±cego ¶wiatu, w dwójce zabicie lub wypuszczenie Leto nie robi ¶wiatu ¿adnej ró¿nicy... mo¿e poza moraln± i duchow± Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 23:10, 05 Lut 2013    Temat postu:

Nie do koñca w pojedynkê, w koñcu mia³e¶ Triss/Zygfryda/Yaevinna.
Poszukiwanie zabójcy królów mimo wszystko sprawia, ¿e Geralt miesza siê w politykê.
Z reszt±, w jedynce nie masz tak epickich bossów jak Kejran, Draugr czy smok ;P.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:29, 05 Lut 2013    Temat postu:

Kwestia bossów to silnik i tylko silnik - fabularnie zupe³nie nie czy³o siê, ¿e s± jacy¶ mocno duzi - wielcy byli tylko na potrzeby spektakularno¶ci.

W jedynce by³a Przeraza, Bestia, Ko¶ciej, Strzyga, Potê¿ny mag i hordy zmutowanych wied¼minów, Król Gonu Razz


W jedynce trzymanie z Elfami/Triss/Dziewic± technicznie niewiele zmienia³o - szefa i tak klepa³o siê samemu. Ba samemu siê go nawet wychowywa³o ;P

W dwójce ¶ciga siê zabójce króla tylko dlatego, ¿eby uwolniæ siê od podejrzeñ. Praktycznie tylko graj±c tym dziwnym i nienaturalnym dal mnie w±tkiem Roshea mia³o siê jaki¶ tam wp³yw na losy królestwa. Na ile zmienia³ siê wtedy los mini pañstwa nieludzi to nawet nie wiem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 23:52, 05 Lut 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 0:10, 06 Lut 2013    Temat postu:

Faktycznie, fabularnie nie czu³o siê, ¿e smok jest du¿y ;P.
Ale w³a¶nie, dwójka przez m.in. wielko¶æ bossów sta³a siê bardziej spektakularna.

Ze strzyg± i magami Geralt mierzy³ siê ju¿ w sadze. A przeraza czy ko¶ciej w porównaniu z takim Kejranem nie s± tak epickie.

Gdyby nie elfy/zakon/Triss, Geralt nie dotar³by nawet do klasztoru.

Motyw akurat jest mniej istotny, liczy siê efekt. Nawet w sadze dzia³ania Geralta nie mia³y takiego wp³ywu na politykê.
*strona Roche'a:
- Temeria mo¿e pozostaæ zjednoczona lub zostaæ podzielona na dzielnice
- Kaedwen mo¿e mieæ króla lub go straciæ
- pozycja Aedirn spada
- Rada Czarodziejów mo¿e zostaæ odtworzona lub nie
- w ka¿dym wypadku pañstwo nieludzi nie powstaje, a Flotsam pozostaje przy Temerii
*strona Iorvetha:
- Temeria zostaje podzielona na dzielnice
- pozycja Kaedwen spada
- Aedirn mo¿e mieæ króla lub nie
- Rada Czarodziejów mo¿e zostaæ odtworzona lub nie
- Flotsam mo¿e pozostaæ u Temerii lub zostaæ zajête przez Kaedwen
- w ka¿dym wypadku pañstwo nieludzi powstaje
Zatem po obu stronach znacz±co wp³ywamy na politykê.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 0:59, 06 Lut 2013    Temat postu:

a w jedynce jak zawodzimy to koñczy siê znany ¶wiat ;P


Dalej uwa¿am, ¿e Kejran od Ko¶cieja ró¿ni³ siê tylko graficznie - no i tym, ¿e walka z Ko¶ciejem nie mia³a g³upich QTE - szczê¶liwie z QTE zdaje siê zrezygnuj± ca³kiem. Zauwa¿ , ¿e Kejran tak naprawê poza swoj± walk± zupe³nie nikomu nie przeszkadza³ i nie zagra¿a³ - to ju¿ Troll spod mostu sprawia³ wiêksze problemy ;P

Smok fabularnie te¿ ma niewielkie znacznie - zabija kogokolwiek chyba tylko w prologu i scenei ratowania wied¼mina.

Co do punktów które wymieniasz to doprowadza siê do nich bardzo po¶rednio - du¿o bardziej po¶rednio ni¿ do podobnych zdarzeñ np w Arcanum - a i ono nie jest jako¶ przesadnie epickie - o ile jest.
Kwestia rady czarodziejów czy króla Aedirn tak naprawdê podejmuj± siê same (zw³aszcza rada czarodziejów) bez ¶wiadomej decyzji gracza - no mo¿e pozbawienie Aedirn króla jest ¶wiadome ale jego posadzenie na tronie ju¿ nie bardzo.
Flotsam i jego losy te¿ mi siê jako¶ specjalnie istitne nie wydaj± a s± zale¿ne tylko od tego czy siê w nim zabi³o g³ównego gburka czy nie -wiêc to on a nie Geralt jet tam istotny Wink


W jedynce na wszystko wp³ywa³o siê osobi¶cie - tutaj najwy¿ej siê komu¶ pomaga i to najczê¶ciej przy okazji robienia czego innego ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 12:15, 06 Lut 2013    Temat postu:

+ [link widoczny dla zalogowanych]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 12:54, 06 Lut 2013    Temat postu:

Przeraza i ko¶ciej te¿ fabularnie nie maj± wiêkszego znaczenia. Ba, z przeraz± nawet nie musimy walczyæ.

Mo¿e i po¶rednio, ale jednak to dzia³ania Geralta doprowadzaj± do tego.
I tak uwa¿am, ¿e skala jedynki jest mniejsza, ratowanie ¶wiata wyskoczy³o dopiero w koñcówce.

A screeny te same co wczoraj. Przez miesi±c Game Informer ma wy³±czno¶æ na materia³y z Wied¼mina 3, wiêc prawdopodobnie nic nowego siê nie dowiemy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V dnia ¦ro 12:56, 06 Lut 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:33, 06 Lut 2013    Temat postu:

no faktycznie te same - póki co zobaczymy kiedy potwierdz± lub zaprzecz± w kwestii pojawiania siê Ciri. [link widoczny dla zalogowanych]
a co do epicko¶ci - to przecie¿ w 2'ce koniec koñców i tak siê okazywa³o, ¿e niemal wszystkie wydarzenia by³y ustawione przez agentów Nilfgardu tylko Geralt czasem mniej czasem bardziej po ich my¶li im siê w to pakowa³ ale bez jego udzia³u historia potoczy³aby siê bardzo podobnie, w jedynce absolutnie inaczej albo by siê wcale nie wydarzy³a Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 13:36, 06 Lut 2013, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 5:40, 11 Cze 2013    Temat postu:

http://youtu.be/TZ_G6XiHoUA
na bogato...

i jeszcze takie co¶ na gamelogu wygrzebali
http://youtu.be/2HGhm0H7d68


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 6:08, 11 Cze 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monty



Do³±czy³: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 17:51, 14 Cze 2013    Temat postu:

A wiecie jak maj± rozwi±zaæ sprawê ¶wiata ? Chodzi mi o to, w jakim stopniu bêdzie on otwarty, bo mam nadziejê, ¿e nie dali nam konia po to ¿eby je¼dziæ od zleceniodawcy obiektu ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:22, 14 Cze 2013    Temat postu:

z tego co zrozumia³em z dyskusji z Redem to nie bêdzie to stricte otwarty kwadrat czy ko³o w ¶rodku którego bêdzie siê popylaæ jak w Oblivionie czy innym skyrimie - tylko bardziej sieæ kilku mniejszych obszarów ale p³ynnie po³±czona traktami i jakim¶ ich otoczeniem.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monty



Do³±czy³: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:43, 14 Cze 2013    Temat postu:

Aha no to fajnie, byle by nie by³o znowu p³otków czy urwisk, które wydziela³y obszar. Wiesz co¶ mo¿e o systemie walki ? Mam nadziejê, ¿e nie powtórz± systemu przy którym trzeba by³o siê wykazaæ umiejêtno¶ci± klikania myszk± w odpowiednim momencie jak to zrobili na pocz±tku Very Happy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Monty dnia Pi± 19:43, 14 Cze 2013, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:52, 14 Cze 2013    Temat postu:

P³otki by³y tylko w 1ce w drugim Wie¶ku ju¿ to zredukowali do akceptowalnego i w³asciwego poziomu.

Co do walki to zdaje siê ma byæ mocno jak w 2ce tylko z wiêksz± ilo¶ci± animacji. Ponoæ ma byæ te¿ bardziej nastawiona na pojedynki ale nie wiem z kim obecny Geralt móg³by uczciwie 1 na 1 walczyæ jeszcze ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Pi± 20:54, 14 Cze 2013    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
nie bêdzie to stricte otwarty kwadrat czy ko³o w ¶rodku którego bêdzie siê popylaæ jak w Oblivionie czy innym skyrimie - tylko bardziej sieæ kilku mniejszych obszarów ale p³ynnie po³±czona traktami i jakim¶ ich otoczeniem.


Trochê zalecia³o Gothiciem 4 (który by³ totaln± klap±).


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 21:13, 14 Cze 2013    Temat postu:

Gothic 4 ? Razz

Do mnie taki pó³ otwarty ¶wiat przemawia nieco bardziej ni¿ kwadratowy. Oczywi¶cie wszystko zale¿y od wykonania ale takie nieco bardziej tematyczne regiony wydaj± mi siê mieæ wiêkszy potencja³ ni¿ jeden placek do zwiedzania Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Sob 9:30, 15 Cze 2013    Temat postu:

Tak, wysz³o co¶ takiego jak Arcania: Gothic 4. Problem z tak± konstrukcja ¶wiata by³ tam taki, ¿e gra wygl±da³a nastêpuj±co: Wchodzisz do obszaru, robisz wszystkie questy, dostajesz mo¿liwo¶æ i¶æ do kolejnego, znów robisz questy i tak w kó³ko. Po 5 obszarze odpu¶ci³em, bo siê nudno zrobi³o.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 10:54, 15 Cze 2013    Temat postu:

Z kolei z tego co ja wiem ¶wiat ma byæ otwarty jak w Skyrimie. Istnieje kilka regionów, ale dostêp do nich jest odblokowany od razu, wiêc kolejno¶æ wykonywania questów zale¿y od gracza.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:49, 15 Cze 2013    Temat postu:

V napisa³:
Z kolei z tego co ja wiem ¶wiat ma byæ otwarty jak w Skyrimie. Istnieje kilka regionów, ale dostêp do nich jest odblokowany od razu, wiêc kolejno¶æ wykonywania questów zale¿y od gracza.


to albo siê nie rozumiemy albo rozró¿niasz bardzo zerojedynkowo.

ja to co mówili Redzi zrozumia³em tak :



Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monty



Do³±czy³: 09 Lut 2013
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:03, 15 Cze 2013    Temat postu:

Chcia³o Ci siê to robiæ ? Very Happy
Wiêc skoro ¶wiat ma byæ otwarty to co bêdzie z podzia³em na akty ? zrezygnuj± z tego czy jak to rozwi±¿± ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 16:06, 15 Cze 2013    Temat postu:

@DW: No i w³a¶nie w moim rozumieniu Wiesiek 3 ma wygl±daæ jak The Elder Scrolls na tym schemacie.
@Monty: Ju¿ Redzi pisali, ¿e rezygnuj± z aktów.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 9:11, 14 Sie 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=c0i88t0Kacs

EDIT. Wersja z polskim dubbingiem: http://www.youtube.com/watch?v=BGXsmC2WI3E


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V dnia ¦ro 9:17, 14 Sie 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 17:24, 14 Sie 2013    Temat postu:

Tuba z Ardu rz±dzi Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 0:18, 15 Sie 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] ho ho - na bogato...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 10:27, 15 Sie 2013    Temat postu:

Mi³o, choæ i tak polska wersja pewnie bêdzie lepsza.

No to mamy potwierdzonego w grze Emhyra, a trailer sugeruje, ¿e bêdzie te¿ Vesemir.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 10:43, 15 Sie 2013    Temat postu:

no brak znajomych wied¼minów w 2ce by³ do¶æ odczuwalny choæ niby wyt³umaczony fabularnie sam± ucieczk±.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 10:51, 15 Sie 2013    Temat postu:

No w dwójce wrzucanie wied¼minów do akcji nie mia³oby wiêkszego sensu.
A teraz, gdy g³ównym motywem s± poszukiwania Yennefer, to Vesemir towarzysz±cy Geraltowi ma jaki¶ sens.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 11:25, 15 Sie 2013    Temat postu:

Nie no jaki¶ sens by mia³o i da³oby siê z nich wyci±gn±æ ciekawe motywy w realiach dwójki - ale nie wiedzieæ czemu dwójka odcina³a siê od jedynki jak to tylko mo¿liwe. Byæ mo¿e nie RED nie chcia³ nawi±zywaæ do raczej naiwnej fabu³y lub chciano unikn±æ problemów z nieliniowo¶ci± jedynki - fakt faktem, ¿e dwójka by³a tak bardzo samodzieln± gr± jak to tylko mo¿liwe i nawet konwencja bohaterów pozmienia³y siê miêdzy czê¶ciami do¶æ mocno.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 17:02, 15 Sie 2013    Temat postu:

No niestety, w dwójce przegiêli z odcinaniem siê od jedynki w takim stopniu, ¿e zapomnieli o pierwszej próbie zamachu na Foltesta. Tylko w prologu w rozmowie z Triss jest wspomniany zabójca, a potem nawet Letho o nim nie wspomina.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:13, 15 Sie 2013    Temat postu:

nie no na outrze to siê ca³y wstêp do fabu³y niby opiera bo nie bez powodu Foltest zrobi³ z Geralta swojego ochroniarza - tyle, ¿e o salamandrze chyba jeden dialog jest a w ostatnim akcje raptem kilku zakonników ma oskryptowany tekst "pamiêtam cie z Wyzimy" jak siê ich mija.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 20:21, 15 Sie 2013    Temat postu:

Ale Letho jak mówi o wied¼minach ze Szko³y Wê¿a, to wspomina tylko dwóch swoich towarzyszy, którzy zostali zabici podczas zamachu na Henselta oraz dwóch, o których nie s³ysza³ od lat.
Co do Salamandry to faktycznie, jest jeden dialog w que¶cie pobocznym.
Co do zakonników: przy imporcie z jedynki zapisu po stronie Zakonu spotyka siê nawet Zygfryda.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:36, 15 Sie 2013    Temat postu:

V napisa³:
o do zakonników: przy imporcie z jedynki zapisu po stronie Zakonu spotyka siê nawet Zygfryda.

Chyba na cmentarzu ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 22:09, 15 Sie 2013    Temat postu:

Zygfryd ginie tylko przy wyborze ¶cie¿ki Wiewiórek lub neutralnej przy odpowiednim wyborze.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 5:41, 16 Sie 2013    Temat postu:

wiem - ale kto by tam chcia³ mu pomagaæ ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 9:40, 16 Sie 2013    Temat postu:

Wiewióry nie s± lepsze. :p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 10:04, 16 Sie 2013    Temat postu:

wiewióry maj± elfki
zakonnicy maj± Zygfryda

¿e tak powiem - co kto woli ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Pi± 10:57, 16 Sie 2013    Temat postu:

Zygi by³ fajny w jedynce. A¿ mi siê ³ezka w oku zakrêci³a gdy musia³em go zabiæ Sad(

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PIjaw



Do³±czy³: 23 Pa¼ 2010
Posty: 67
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:51, 30 Sie 2013    Temat postu:

V napisa³:
Zygfryd ginie tylko przy wyborze ¶cie¿ki Wiewiórek lub neutralnej przy odpowiednim wyborze.


jak siê go dala uratowaæ? zawsze szed³ w obstawie zmutowanych rycerzy i siê na ciebie rzuca³, potem triss rzuca³a tekst ze nawet sam Zygfryd uwierzy³ w k³amstwa Wielkiego mistrza


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:02, 01 Wrz 2013    Temat postu:

zale¿nie od ¶cie¿ki - przy zakonnej by³o inaczej.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 21:48, 01 Wrz 2013    Temat postu:

W neutralnej ¶cie¿ce wystarczy wybraæ odpowiedni± opcjê dialogow±. Przy czym nawet je¶li prze¿yje, to po imporcie zapisu nie pojawia siê w dwójce (bo nie zosta³ wielkim mistrzem).
W zakonnej prze¿ywa automatycznie, zostaje wielkim mistrzem i po imporcie spotykamy go przy wej¶ciu do Loc Muinne.
Gdy stajemy po stronie Wiewiórek nie ma jak go ocaliæ, musi zgin±æ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 9:07, 06 Cze 2014    Temat postu:

Jakby kto¶ nie widzia³:

https://www.youtube.com/watch?v=WxrnGjUNDoc


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 16:04, 06 Cze 2014    Temat postu:

nawet na profilu fejsowym klubu jest wrzucone...
ale wczoraj to wszyscy linkowlai wiêc siê rozmy³o Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
tu za to link, który tylko raz widzia³em póki co.


Co do samego Wie¶la to mnie strasznie cieszy opcja walki z konia... co prawda jedna scena z trailera nie mówi wszystkiego ale wygl±da to bardzo obiecuj±co - jak dot±d tylko jedna gra mia³a sensowny model walki konnej... oby to by³a druga.

Edit
tylko troche bidnie, ¿e t± figurkê Geralta z gryfem robi ¦cibor bo on jest jednak niezbyt szanowanym rze¼biarzem Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 16:33, 06 Cze 2014, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 22:04, 09 Cze 2014    Temat postu:

Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=l7rgbdTTbxs


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 16:32, 10 Cze 2014    Temat postu:

Wszystko fajnie ale do dwóch rzeczy bym siê przyczepi³ Razz

bardziej czepialska by³aby bardziej sieczkowa walka ni¿ w 2ce - przynajmniej takie mam wra¿enie w walce z lud¼mi. Ale ttaj to raz, ¿e wcze¶nie a dwa, ¿e mo¿e to tylko takie wra¿enie.

Za to twardy pojazd nale¿y siê ju¿ za kusze strzelaj±c± trzema be³tami ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 10:54, 11 Cze 2014    Temat postu:

W zasadzie w dwójce w ogóle nie by³o lataj±cych koñczyn, wiêc faktycznie jest wiêksza sieka. Ale czy to ¼le? Razz
A kusza to wg. mnie ca³kiem nietrafiony pomys³.

A tymczasem dwa kolejne gameplaye. Rozkrêcaj± promocjê na ca³ego. Very Happy
https://www.youtube.com/watch?v=sufwxU_Uaz4
https://www.youtube.com/watch?v=G3HuAroY1Oo


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 14:03, 11 Cze 2014    Temat postu:

kusza jako taka z jednym be³tem na walkê by³aby ok i ca³kiem na miejscu w konwencji realistycznej...
ja mam problem tylko z tymi trzema be³tami ;P

a z t± siek± to nie tyle o koñczyny chodzi lataj±ce co jakie¶ takie bardziej slasherowe walki w moim odczuciu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 9:28, 07 Lip 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 14:46, 07 Lip 2014    Temat postu:

Ponoæ Redzi potwierdzili, ¿e nie mo¿na zabijaæ postaci niezale¿nych typu kupcy, wiêc z t± interakcj± a¿ tak fajnie nie bêdzie.
Ale poza tym artyku³ ca³kiem ca³kiem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin