Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 2:13, 23 Sie 2008 Temat postu: Wesnoth - age of Titans |
|
|
je¶li bêdzie kiedykolwiek wersja finalna to bedzie mia³a po 3-4 dodatkowe jednostki do ka¿dej rasy...
[link widoczny dla zalogowanych]
rozpakowane archiwum wystarczy wrzucic recznie tam gdzie wesnoth trzyma mody
*\Battle for Wesnoth 1.4\userdata\data\campaigns
Póki co dodany jest tylko kotek do buntowników
nastepne w kolejce i czekaj±ce na rysunki : (jeszcze 4 upgradey kotka), elfia pszczo³a, jednoro¿ec (tytan), zaklinaczka (³owczyni tytanów).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 2:14, 23 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 16:55, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
dokoñczone upgradey kotka
kolejne plany :
nastepne w kolejce i czekaj±ce na rysunki : (jeszcze 4 upgradey kotka), elfia pszczo³a, jednoro¿ec (tytan), zaklinaczka (³owczyni tytanów), driada
nie wiem tylko czy na skutek nieglupiego pomys³u na driade - kotek nie poleci do krasnali ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ninaziz
Kathulhu
Do³±czy³: 21 Cze 2007
Posty: 238
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 1:54, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Do krasnali? Nie ma takiej opcji
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 1:56, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ale jak buntownikom tyle zrobie to innym tez by wypada³o ...
a tak jeden mneij na nacie i jeden juz u krasnali gotowy
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ninaziz
Kathulhu
Do³±czy³: 21 Cze 2007
Posty: 238
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 1:58, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Bo sam sobie bêdziesz rysowa³ <foch>
Koty nie pasuj± do krasnoludów. Do krasnoludów mog± byæ maszyny, robale, twory chaosu, ale nic ³adniejszego
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ninaziz dnia Nie 2:04, 24 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 2:09, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wyczuwam niechêæ do krasnoludów
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ninaziz
Kathulhu
Do³±czy³: 21 Cze 2007
Posty: 238
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:15, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Brawo, mój ty bystrzaku Mój zmys³ estetyczny marszczy nos na ich widok
Wymy¶l jakie¶ inne zwierzê dla nich
Mam nawet pomys³- piesek. Za ka¿dy poziom dodatkowa g³owa i dodatkowy atak;)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ninaziz dnia Nie 19:19, 24 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 1:22, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
nowo¶ci - pszczo³a u rebeli i jej 2 upgradey
nastêpne w kolejce - Jednoro¿ec (tytan), zaklinaczka (³owczyni tytanów), driada, wij jaskiniowy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 12:59, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
dryad koncept aart
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:13, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
pierwszy projekt - odrzucony
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 15:19, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
level 1 - lewy gorny rog ten zarys
level 2 - prawy dolny rog ten zarys
Zarysy wiadomo do uzupelnienia ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 16:32, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - dobra lev 0 taki mi wyszed³ ...
ale te co piszesz wyzej prawdopodobni beda alernatywnymi ulepszeniami tego co posk³ada³em (jak tak sie przygl±dam to oko³o 2 lev)...
bo jeden awans bedzie bardziej w strone duszka ... drugi w strone ruchliwszego enta.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 17:12, 01 Wrz 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:18, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
awans duszka w normaln± driadê
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz jeszcze jedno ulepszenie na elder driad - pewnie z tego szkicu co Grabarzu wskaza³es
i potem alternatywny 1 i 2 level jako hamadriad i elder hamadriad czyli pó³ driada pó³ ent
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 21:35, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
hmm... jak to rysujesz -> tablet plus kolorwanie w psp? Czy skanujesz szkice i kolorujesz w psp?
Jesli masz kolorowy skaner to imo rysuj w kolorze juz i na kompie co najwyzej popraw wypelnienie kolorem.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 21:41, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
skaner (taki z kombajnu bez profesjonalnego oprogramowania - wiec snanowac mozna tylko na defaulcie ) + ps
nie bardzo mam pomys³ jak mia³bym rysowaæ w kolorze ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 21:42, 01 Wrz 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 21:56, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych](ale tylko dok³adnie tak wygl±daj±cy rodzaj woskowych, inne ss± np: [link widoczny dla zalogowanych])
albo pastele suche.
inne rodzaje kredek ssa na maksa moim zdaniem (np najbardziej popularne takie d³ugie). Choc nie jestem specjalista, mowie na podstawie przygod z plastyka w podstawowce ;P.
£atwiej Ci bêdzie pokolorwaæ co¶, zaakcentowaæ jakie¶ cienie na papierze, a potem najwyzej minimalnie poprawiæ niedoci±gniêcia kredki robi±c jakiego¶ "wewn±trzkonturowego" blura ;P.
Zreszta, jak do takiej zabawy w robienie moda do Wesnotha to i tak fajne grafiki robisz, wiec nie mysl ze narzekam, tylko tak daje porady jak moglbys lepiej wykorzystac skilla bo wprew pozorom w rysowaniu jest wiecej skilla niz talentu ;P.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pon 21:57, 01 Wrz 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 22:03, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
talentu do rysowania to zdecydowanie nie mam
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 22:21, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
no to co. Wbrew pozorom do rysowania nie potrzeba talentu tylko wiedzy ;P. Talent sie przydaje zeby tworzyc dziela. Zeby przekazac to co sie chce wystarczy wiedza. Jesli dobrze sie przemysli to sie rysuje ;P. Z czasem coraz lepiej .
Wbrew pozorom ze swieca szukac ludzi ktorzy umieja swietnie rysowac/malowac/rzezbic portety, postaci ludzkie, krajobrazy, cholera wie co z dziwnymi perspektywami i nie czytali odpowiednich poradnikow typu: "przecietna odleglosc miedzy lewym a prawym posladkiem wynosi szeroko¶æ nosa pomno¿ona przez pierwiastek z dwóch" itp.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 23:42, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - najwyzszy awans driady ...
jutro czy kiedy¶ awanse w Hamadriade ...
a zaraz jeszcze dorzuce archiwum z samym modem
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 0:32, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
nowo¶ci - Tree Spirit i dwa ulepszenia w kierunku driady ...
nastêpne w kolejce - upgradey duszka drzewnego na hamadriade, Jednoro¿ec (tytan), zaklinaczka (³owczyni tytanów), w±¿ morski (krasnoludki)
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 2:33, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
projekty zdrzewia³ych panienek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
4a wydaje mi sie fajny na alternatywe dal 3 poziomu enta albo na jego 4 poziom ...
natomiast panienki to odpowiednio 1b 2b 3b ... na poziomach 1, 2, 3 ...
chyba ze z 4b zrobie 2 poziom to w tej opcji drzewkowe panie beda mialy 4 poziomy + zerowy ... odpowienio z 1b (1lev), 4b (2lev), 2b (3lev), 3b (4lev) ... przy takim uk³adzie istnia³a by nawet szansa na 5 lev bo mam pewnien pomys³ nawet jak to by mia³o wygl±daæ ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ninaziz
Kathulhu
Do³±czy³: 21 Cze 2007
Posty: 238
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:42, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Pi±ty lev drzewa? To mo¿e od razu zrobiæ z nich oddzieln± frakcjê?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:18, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a myslalem o tym przez chwile zeby z drzewek i le¶nych stworzonek-duszków nie zrobiæ frakcji ...
gdybym kiedy¶ kampanie robi³ to by to nawet proste by³o
a sama powiedz czy 3b nie pasuje na 4 levelowe drzewko ? ... na 5 lev mam jeszcze weselszy pomys³
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:16, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
+1
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 1:38, 03 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zaimplementowana powy¿sza 'panienka'
i usprawnienie dla pszczó³ek o które siê kiedy¶ Brain dopomina³ ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 22:25, 04 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - nowa wersja
panienki drewniane do 4 lev wlasnie i treningowy nietoperz u trupów jak by kto¶ chcia³ szybko podexpiæ przy testach.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 22:26, 04 Wrz 2008, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 9:35, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
dodane jednoro¿ce ...
w sumie brakuje tylko 5 lev drzewa ... ale to trzeba jeszcze narysowaæ ...
poza tym wrzuci³em juz na serwer Wesnotha to sobie mozna i w grze ¶ci±gn±æ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 21:54, 20 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
konceptki 5 levelu hamadriady
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:12, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba za bardzo paj±kowata.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 19:30, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
o to chodzi³o
tyle ze ma byæ juz konkretnych rozmiarów ;]
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 21:30, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Buntownicy skoñczeni (powiedzmy ze na poziomie beta) i wrzuceni na serwer ...
teraz by sie za kolejn± rasê przyda³o zabraæ
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 20:41, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 21:02, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
imo to zmien pysk w pierwszej bo widac ze sa identyczne ;P. Moze zêby jakos inaczej u³ó¿.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pi± 21:24, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
to i tak tylko inne rozwiniêcia tej samej jednostki ... zêby jej siê przemieszczaæ nie musz±
poza tym i tak mam jedne z naj³adniejszych jednostek w niestandardowych erach
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|