|
P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 20:14, 13 Sie 2014 Temat postu: Might&Magic: Heroes VII |
|
|
Dzisiaj zapowiedziano kolejn± ods³onê Herosów. Na razie jest znane kilka szczegó³ów:
Cytat: |
- za grê odpowiada studio które patchowa³o H6 i zrobi³o M&M X (jakby kto¶ nie kojarzy³ nazwy z trailera),
- ponoæ maj± kasê tylko na 6 frakcji, pozosta³e frakcje które przegraj± w g³osowaniu nie zostan± dodane jako DLC (o tym siê jeszcze przekonamy ),
- w drugim g³osowaniu do wyboru ponoæ bêd± Lochy oraz Inferno,
- bêdzie 7 surowców,
- bêd± karawany jak w H5, nie bêdzie mo¿liwo¶ci zebrania ca³ej populacji ze wszystkich miast z jednego do którego akurat wkroczy gracz,
- niektóre elementy ¶wiata maj± byæ interaktywne, np. ma istnieæ mo¿liwo¶æ zniszczenia mostu oraz jego odbudowania,
- bêd± maszyny oblê¿nicze,
- podczas walki bêdzie mia³o znaczenie czy atakujemy jednostkê od frontu czy z flanki,
- drzewko umiejêtno¶ci jak w H5,
- za muzykê odpowiada Romero,
- ekrany miast w 2D, ca³a reszta w pe³nym 3D,
- wybór jednostek z najwy¿szego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybraæ jedn± z 2 opcji,
- nie ma mo¿liwo¶ci przekonwertowania miasta pod swoj± frakcjê,
- gra ponoæ dzia³a na Unreal Engine 3, edytor ma byæ dostêpny od samego pocz±tku.
- ma wróciæ gildia magów
|
Premiera w 2015
[link widoczny dla zalogowanych] - pierwsze screeny
[link widoczny dla zalogowanych] - oficjalna strona, a na niej g³osowanie na pi±ty zamek (Sylvan albo Krasnoludy).
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia ¦ro 20:20, 13 Sie 2014, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: ¦ro 20:28, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Same dobre wiadomo¶ci jak dla mnie:
M&M X by³ konwencj± najbardziej zbli¿ony do starych M&M i herków 2-3
je¶li w 6 frakcjach bêdzie Przystañ, Akademia, Nekropolia, Loch i Sylvan to mnie maj±... za twierdz± nie przepadam ale niech ju¿ tam bêdzie jak musi.
Surowców mi mocno nie brakowa³o w 6ce ale potencja³ strategiczny jednak mala³ bez nich.
Karawany to zobaczymy jak wyjd± - z pewno¶ci± to lepsze ni¿ teleportacja z H6
Interaktywny teren brzmi jak fajne za³o¿enie - byleby tego AI nie nadu¿ywa³o.
Balista, medyk, wóz z amunicj± znaczy czy co¶ innego? W ka¿ym razie póki bêd± stosunkowo symboliczne to fajnie... choæ w 5ce i motyw bohaterów na bali¶cie by³ zabawny jak j± wyci±gali czterema umiejkami.
Atakowanie z ty³u itd - zobaczymy na ile bêdzie to mia³o znaczenie - w H6 ca³e kombinowanie i decyzyjno¶æ i tak co najwy¿êj 10% bonusy generowa³o - je¶li bêdzie mia³o to jaki¶ znaczny wp³yw na gê to fajnie... jak nie to te¿ ok ale niepotrzebnie o tym wspominaj±.
Drzewko z 5ki jest najlepszym drzewkiem
Co do muzyki nie znam siê wiêc siê wypowiem....
Ekrany miast - git
Wybór jednostek - byleby tylko 7 poziomów przywrócili bo w 6ce niby by³y 3 poziomy ale jednostki na nich by³y strasznie nierówne miêdzy sob±... A jaka¶ decyzyjno¶æ bêdzie fajna - tak d³ugo jak faktycznie bêdzie mia³a wp³yw na taktykê.
- konwertowanie by³o z³e
- silniczek U3 nie za bardzo mi pasuje do gier o du¿ej interakcji fizycznej ale tutaj powinien siê ¶wietnie spisaæ.
- Jak wraca drzewko to i gildia musi - oczywiste i s³uszne.
Jak dla mnie nie ma tu ¿adnej z³ej wiadomo¶ci - jedynie do karawan jako¶ bez emocji podchodzê ale raczej nie zaszkodz± jako czê¶ciowa automatyzacja werbunku z odleg³ych miast. Reszta to same dobre wie¶ci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|