Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 19:18, 03 Maj 2011 Temat postu: Strach ma wielkie oczy - Shevu |
|
|
Drugiego maja zaczêli¶my kampaniê Neuroshimy. Wed³ug starego Indianina z plemienia S³oñc w ekipie przebywa:
Kobieta-Koñ (Kate, Teksañska Dr Quinn - Ninaziz)
Cz³owiek-Py³ (Thomas, Kaznodzieja z Bug Hole - DW)
Cz³owiek-Smar (Billy, Technik z Nowego Yorku - Mrozio)
Zaczê³o siê g³adko i przyjemnie... od spotkania z przemierzaj±cych Ohio za pomoc± autobusu szkolnego Indian oraz goñca z Nowego Zakonu Maltañskiego. Mam nadziejê, ¿e pocieszne sceny z pierwszej sesji zaczn± siê wkrótce zamazywaæ pod coraz mroczniejszymi aspektami ¶ledztwa na temat "£owcy", a tak¿e... strachu, strachu który ma wielkie oczy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:36, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sesja faktycznie mocno Falloutowa...
ba nawet niemal komputerowa
Faktycznie ten nowy typ prowadzenia to dla mnie co¶ nowego wzglêdem ilo¶ci akcji do ilo¶ci dialogów/opisów.
Sporo bardzo fajnych motywów choæ to uczucie 'komputerowo¶ci' nak³ada jak±¶ wewnêtrzn± blokadê na kombinowanie... serio
Przy Detroitczykach zanim pomy¶lelismy, ¿eby co¶ ambitniej pokombinowaæ to by³o ju¿ za pó¼no bo stali¶my po 100 metrów od siebie, a przecie¿ tyle opcji by³o ;P
Z ghulami faktycznie nie by³o czasu ale tam mo¿na by³o kombinowaæ... no nic je¶li Mrozio te¿ gra³w F2 tak jak ja i Nina to zak³adam, ¿e Springfield prêdzej czy pó¼niej podzieli losy Falloutowego New Reno, które w 50% gier by³o równane z ziemi±
Co do mojego Kaznodziejenia to by³o raczej niewielkie i ogranicza³o siê, do rozmów z '¿onami' indian póki co... Bo raz ¿e nie mam wystarczaj±cej reputacji, ¿eby ludziom swoje pogl±dy wciskaæ... a dwa - musze siê jako¶ do tej przyspieszonej narracji przyzwyczaiæ.. i do grania jako takiego bo serio wieki nie gra³em i a¿ mi ciê¿ko siê przestawiæ z prowadzenia.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 20:11, 03 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grabarz
Papa Sigmar
Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 7 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:45, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a o so chozi powiedzcie mi? z tym nowym typem prowadzenia itp. bo o ile po poscie Szeva stwierdzilem ze gracie sobie w costam i fajnie, a teraz po wypowiedzi DW to jestem zainteresowany calkowicie co to za wynalazki .
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 22:06, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jak chcecie kombinowaæ to kombinujcie : P ale gdy pada has³o "to mamy i¶æ?" "tak" "poszli" koñczy siê zabawa w kombinowanie i zaczyna siê akcja.
Czekam, a¿ zaczniesz g³osiæ kazania, DW.
¯aden wynalazek. Ja po prostu gnam jak torpeda. Wszystko dzieje siê stosunkowo szybko. Brak przestojów. Taki mam typ narracji dziwaczny... oni Ci lepiej wyt³umacz±, bo ja w sumie nie wiem jak to wygl±da od strony gracza. Przyk³adem tego jest na przyk³ad co¶ w stylu:
- U mnie siê nie idzie plotkowaæ na miasto tylko rzuca siê co siê dowiedzia³o oddaj±c dodatkowo jaki¶ drobny gambel (stawiaj±c komu¶ browar, albo daj±c fajkê). Nie odgrywa siê nic - rzut, wynik, odpowied¼ mg'a - kolejna sytuacja.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Wto 22:08, 03 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 22:27, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Grabarz napisa³: |
a o so chozi powiedzcie mi? z tym nowym typem prowadzenia itp. bo o ile po poscie Szeva stwierdzilem ze gracie sobie w costam i fajnie, a teraz po wypowiedzi DW to jestem zainteresowany calkowicie co to za wynalazki . |
Zasadniczo Grab tempo prowadzenia by³o jakie¶ 6x szybsze ni¿ moje i co najmniej 4x szybsze ni¿ Twoje
W 7 godzin zrobili¶my co¶ co w streszczeniu uchodzi³oby za 3-6 sesjow± kampaniê
Mo¿e inaczej Grab - wyobra¼ sobie ¿e w Warhamcu gracze obskoczyli na JEDNEJ SESJI 10 miast/wiosek (niektóre kilkukrotnie) wykonali ze 2-3 wieksze roboty , ponad 10 mniejszych, stoczyli spor± walkê i mieli 2 czy 3 skradanki + jakie¶ 5-8 random encounterów.
Dialogów nie zliczê a handlowali¶my sporo ponad 20 razy ;p
a autobus z fotoszopki towarzyszy³ nam przez po³owê tego czasu - gdzie nie poszli¶my to siê na plemiê Indian z takim ¶rodkiem transportu natykali¶my*
przynajmniej przez pierwsze godziny i 5 lokacji
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 22:36, 03 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 13:03, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Hm.. ja tam wci±¿ niem wiem o jaki wynalazek chodzi.
Nie rozumiem te¿ komputerowo¶ci.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Czw 13:05, 05 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 13:07, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Pocieszni i znani graczom NPCe:
Columbus:
Martin Martinez - Naczelnik G³ówny
Pedro Gonzalez - Zastêpca Naczelnika
Lui - cieæ g³ówny, kontakt z mutantami - wot?
Benji - zastêpca ciecia i kupiec
Crisi - zastêpca zastêpcy ciecia i mechanik
Kapitan Steve "Koniczynka Shemrock - przywódca Jankesów
Sier¿ant Jim O'Wall - zastêpca Kapitana
Wielki Mistrz Emmanuel de Rohan-Polduc - g³owa Nowego Zakonu Rycerzy Maltañskich
Rycerz Christopher - Goniec zakonu, rycerz i elektryk
Rycerz Roland - Goniec zakonu, rycerz i strzelec
Timothy Simons - £owca Maszyn i szeryf NY na przeja¿d¿ce po stanach
Cleveland
Kaznodzieja Bobi Dylano - przywódca Wolnego Ko¶cio³a Wolnej Sztuki
Dayton
Michai³ Bojanovic - Naczelnik Terenowy Komitetu
Cincinati
James Rude - Naczelnik Terenowy Komitetu
Springfield
Arlentino - Mafiozo odpowiadaj±cy za kontakty z Zakonem
Poza miastami
Christopher Wood a.ka "S³oneczny Kojot" - Szaman S³oñc
Lee Wood a.ka "Syn S³onecznego Kojota" - Wódz S³oñc
Serpia - Mesmerycka przywódczyni mutantów z okolicy
Bedi, Beli, Badi, Budi i Beri - piêciu siedmio-i-pó³-stopowych mutków, s³ugusów Serpii.
Larry Sombo - ogoniasty przewodnik mutków
John Hitchcock - ow³osiony mutas, leader kapeli rockowej "The Desert Mutants"
Harry, William i Luiza - Czo³gi¶ci z Posterunku na urlopie
Kapitan Fred - Przywódca obozu piechoty Posterunku na urlopie
Johny "Lokomotywa" Lennon- Przywódca Cyganów Kolejowych
O kim¶ zapomnia³em? : P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Nie 13:07, 15 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 14:52, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
o tym go¶ciu na czyjego rozkaz do nas strzelali pod bug hole i o dowódcy posterunku opowiedzianym za pomys³ z atomówk±...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 17:47, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A znacie ich osobi¶cie? : D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 17:50, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
my¶la³em ¿e mo¿e dasz siê z³apaæ ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: ¦ro 22:09, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
We¼cie walnijcie jakie¶ przemy¶lenie, bo nie wiem czy jest ogar z tym naszym sesjowaniem : P
Jak siê czujecie z tym, ¿e nie "gram opisem", a jedynie "g³ow±"? : P Na granie twarde przyjdzie jeszcze czas.
I jak bardzo was rozbi³a intryga w Neuroshimie? : P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia ¦ro 22:09, 18 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 0:35, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Jak siê czujecie z tym, ¿e nie "gram opisem", a jedynie "g³ow±"? : P Na granie twarde przyjdzie jeszcze czas.
|
chyba tylko ty te poradniki czyta³e¶ ;P
z przemy¶leniami to nie wiem ... mam ju¿ 2 pomys³y na to co bêdziemy dalej robiæ nawet.
1) Nadanie informacji przez nadajnik posterunku - do ich dowództwa.
2) Kombinowanie z Bibliotek± dalsze.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fearon
Tokjo
Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 13 razy Ostrze¿eñ: 3/5
|
Wys³any: Czw 8:40, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
chyba tylko ty te poradniki czyta³e¶ ;P |
U Oli widzia³em dwa z nich i sobie czytam, jak nie wykazuje mn± ¿adnego zainteresowania. Czyli stosunkowo czêsto. ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Czw 9:21, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi³o mi raczej o to, ¿e nie opisujê za du¿o, a skupiam siê na akcji-interakcji. Nie chodzi³o mi o zawarto¶æ podrêczników tak na prawdê.
Nie bêdzie dalej dr±¿yæ tematu projektu Modliszka? : P
Nadajnik Posterunku, czyli chodzi Ci o satelitê z Galerii w Cleveland?
A co chcesz kombinowaæ z bibliotek± dalej? : P My¶lisz, ¿e numer z Desert Rockiem zadzia³a drugi raz?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Czw 9:23, 19 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Czw 15:54, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
¿eby siê dostaæ do projektu modliszka to trzeba albo wysadziæ Bug Hole albo temu zapobiec najpierw ¿eby siê zabraæ na spokojnie.
Nadajnik maj± Maltañczycy z tego co pamiêtam wystarczaj±cy ¿eby donie¶æ do Clevland. Tam za to samo jest ju¿ na przesy³ nastawione we w³a¶ciw± stronê wiêc jak dowództwo jest w stronê Columbus to sygna³ sam siê prze¶le z powrotem przez Maltañczyków a jak nie to poleci na Dyton.
Z bibliotek± to maj±c czas mo¿emy próbowaæ najró¿niejszych metod. 2 Km to nawet ca³± wie¿ê oblê¿niczn± mo¿na popchn±æ maj±c pomoc z zewn±trz (Collumbus itd) do dyspozycji. To tylko ptaki. Nawet jak du¿e to nie u¿yj± karabinów czy materia³ów wybuchowych na nas ;P
W miêdzyczasie mam nadziejê, ¿e Tropiciel nam znajdzie klan nied¼wiedzi to albo sami siê dla gambli pofatygujemy albo pode¶lemy Jankesów czy Mutków (byle nie obu na raz). W ka¿dym razie brani z zaskoczenia nie powinni byæ gro¼niejsi ni¿ zwyk³e plemiê.
W sumie jak znajdziemy ten klan nied¼wiedzia to by³bby nawet okazja, ¿eby siê pobawiæ w Winnetou czy innego Jacka Suliego i zjednoczyæ lokalnych indian pod w³asnym sztandarem... s±dzê, ¿e i oni by siê zainteresowali tym, ¿e Nocny £owca, który mordowa³ wie¶ za wsi± i klan za klanem to nie demon a ich 'koledzy po fachu'.
Cytat: |
Chodzi³o mi raczej o to, ¿e nie opisujê za du¿o, a skupiam siê na akcji-interakcji. |
Tutaj stety-niestety i tak zdaje sobie sprawê, ¿e wszystkiego opisaæ siê nie da... Znaczy od czasu do czasu opis bywa pozytywnym akcentem ale czasem te¿ bywa nieco negatywnym jak siê zrobi za bardzo sztampowy czy... polecam tutaj jedyne nienagrodzone opowiadanie w naszym konkursie literackim z pdf6 ;P
Akcja-Interakcja jest ok... tego brakuje w grach komputerowych w³a¶nie... nie grafiki bo t± wraz z plenerami mam i w F3 i w New Vegas... brakuje nieliniowej interakcji. Jak bêdê potrzebowa³ wsparcia w wymy¶lania wygl±du ¶wiata to kupie wreszcie New Vegas bo powoli zaczynam w±tpiæ czy wyjdzie z nim jaki¶ pakiet z wbudowanymi DLCkami.
Akcja-Interakcja + postacie z charakterem ciekawszym niz w Dragon Ejd¿ach ;P
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 16:04, 19 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 19:12, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Projekt Modliszka to nie tylko kompleks - wrêcz przeciwnie! Kompleks na pewno ma wiêcej tajemnic ni¿ ten projekt. Mo¿e s± ludzie, którzy s± w stanie powiedzieæ wiêcej - inni ¶wiadkowie badañ podobni Wood'owi? Mo¿e Christopher Wood powie wiêcej, gdy przeczyta swoje notatki i przypomni sobie swoje dawne badania?
Dayton to nie siedziba Posterunku. To z³omowisko. Posterunek jest du¿o dalej - w Minesocie. Jakie¶ 500 mil dalej.
Zalejecie rynek literatur± z Biblioteki? : P Warto¶æ jednej, pojedynczej ksi±¿ki mo¿e siêgn±æ 100 gambli, ale jak bêdziecie mieæ ich 50 to coraz trudniej bêdzie wciskaæ, ¿e s± unikatowe.
Tropiciel powinien siê niebawem znale¼æ z wie¶ciami. Bieg³ w ciszy.
Zbieranie Indian pod jednym sztandarem by³oby zabawne : D
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 19:22, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w sumie faktycznie na przekazanie notatek Woodowi nie wpad³em ale tak jakby ¿yje w ci±g³ym strachu, ¿e nie zd±¿ymy z zatrzymaniem atomówki ;p
co do Dyton to tylko wskazywa³em kierunek - ¿e poleci w jedn± b±d¼ w drug± - a mo¿e i w obie ;P dla mnie to nie istotne byleby dotar³o tam gdzie trzeba.
Cytat: |
Projekt Modliszka to nie tylko kompleks - wrêcz przeciwnie! Kompleks na pewno ma wiêcej tajemnic ni¿ ten projekt. Mo¿e s± ludzie, którzy s± w stanie powiedzieæ wiêcej - inni ¶wiadkowie badañ podobni Wood'owi? |
tylko serio bez odpalania atomu ¶rednio widzê to dostanie siê do kompleksu skoro nikt nawet nie wie gdzie szukac potencjalnego wejscia w Bug Hole.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 19:22, 23 Maj 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pon 19:35, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Heh : P
To jest "DAYTON" a nie Dyton.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Pon 21:48, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
niewazne ;p
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loko
Do³±czy³: 18 Cze 2011
Posty: 1
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: Kruk
|
Wys³any: Czw 22:00, 07 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tak swoj± drog±, skoro ju¿ je¼dzimy Melexem, to trzeba pomy¶leæ w jaki sposób go podrasowaæ. Nie wiem, wzmocnienia jakie¶ czy co¶.
Co ju¿ jest:
- nie nasz bêbenek do odstraszania ghouli (temp.)
- bajerancka p³yta dyndaj±ca przy lusterku
Co jest w planach:
- bio¿o³±dek
I wyobra¼cie sobie nasz± ekipê gnaj±c± tym po pustyni.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mrozio
Do³±czy³: 21 Kwi 2010
Posty: 151
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: ...diabli wiedz±
|
Wys³any: Pi± 22:28, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tam mam nadziejê ¿e melex to pojazd przej¶ciowy ;p
Bomba sunie po pustyni! Bw³ahuahua ^^
Teraz albo bêdzie trzeba za³agodziæ furie posterunku i przy okazji, tak jak proponowa³ DW, zwaliæ winê na Appalachy, albo przygotowaæ siê do obrony Columbus.
Wiecie co, my¶lê ¿e teraz dobrze by by³o zaj±æ Cincinnati i problemem z wydobyciem. I ufortyfikowaæ miasto czy okazji. Tam s± spore z³o¿a ropy. Mo¿emy mieæ paliwa po uszy, ale mo¿e to byæ ³akomy k±sek dla innych. No i mamy w tamtych rejonach sprawê jeszcze do go¶cia od projektów (modliszka czy w±¿, nie pamiêtam którego).
btw. O, Loko.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mrozio dnia Pi± 22:28, 08 Lip 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|