Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akt 1 Chłopi - "MTG - Król"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Archiwum masowe / WIK 2009
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:47, 08 Cze 2009    Temat postu: Akt 1 Chłopi - "MTG - Król"

Król zobaczył kiedyś jak kilku dworzan zacięcie tłukło w karty. Zaciekawiony władca podszedł i zapytał w co grają.
"W Imperatora drogi królu"
Co za głupia nazwa, pomyślał Król i wysłał dworzan do lochu.

Kiedy miesiąc później zobaczył tych samych dworzan grających w tą samą grę, Ci już od progu krzyczeli, że teraz nazywają ją "Królem".
Jak ładnie, pomyślał Król i kazał strażnikom skonfiskować karty dworzan.



W sobotę 13.VI w klubie zapraszam obie drużyny do wystawienia 3 reprezentantów z taliami MTG'a do gry w Emperora.

Rozegracie 2 rozgrywki (po pierwszej można wymienić graczy)

Każde zwycięstwo to jeden duży punkt dla drużyny i 1 punkt chwały dla tytułowego Emperora w zwycięskiej rozgrywce. (w przypadku kiedy wrogiego dowódce pokona strażnik a nie Emeprator - również on otrzymuje punkt chwały)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:00, 09 Cze 2009    Temat postu:

Jakies bardziej szczegolowe zasady (bo np ja w talii ma 2 karty ktore kiedys pamietam mialy w jakims formacie restricta, ale teraz chyba nie maja, ale musialbym sprawdzic bo nie wime na 100%- wywalic je)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Corv



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inąd

PostWysłany: Wto 13:53, 09 Cze 2009    Temat postu:

Rzuć nazwą tych kart to CI powiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:06, 09 Cze 2009    Temat postu:

Fact or fiction

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:40, 09 Cze 2009    Temat postu:

a tylko mi sie tam nie pobić podczas gry bo Bambus was sam pilnuje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dawwy



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:56, 09 Cze 2009    Temat postu:

można z proxami czy nie? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wookie



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kashyyyk

PostWysłany: Wto 16:00, 09 Cze 2009    Temat postu:

Co do Imperatora to proponuje zajrzeć tu:
[link widoczny dla zalogowanych] (akapit Emperor)
Zamieszczone tam są dokładne zasady tego typu gry (to co gramy w klubie trochę się różni). Poza tym jestem dobrem graczem z dobrą talią, więc jeżeli któraś drużyna by potrzebowała wsparcia to pisać . Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Rydzyk



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 16:23, 09 Cze 2009    Temat postu:

Wookie ty się nie angażuj bo jak dojdziesz do którejś z grup to przeważysz strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Corv



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inąd

PostWysłany: Wto 17:40, 09 Cze 2009    Temat postu:

Grabarz napisał:
Fact or fiction


Fakty sa legalne w Legacy, maja restricta w Vintage.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 09 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Emperor

The Emperor variant involves two teams of three players each. Each team sits together on one side of the table, with team members deciding the order in which they're seated. Each team has one "emperor," which is the player seated in the middle of the team. The remaining players on the team are "generals" whose job is to protect their emperor while attempting to take down the opposing emperor. Players randomly determine which emperor will go first, generally using the high roll on dice, and turn order then progresses to the left.

Emperors have a "range of influence" of 2, which means that their spells and abilities affect only themselves and players within two seats of their own. In other words, at the start of the game, they can affect everyone except the opposing emperor. Generals have a range of influence of 1. At the start of the game, they can't affect the opposing emperor either. The only way to get an opposing emperor within your range of influence is to defeat an opposing general!

Players may attack only opponents seated immediately next to them. This means that at the beginning of the game, emperors can't attack anyone because no opponent is sitting next to them.

Each player plays as an individual. Players can collaborate by looking at each other's hands and discussing strategy, but each player keeps a separate life total (starting at 20), hand, library, in-play zone, and so on. The one difference is the "deploy creatures" option. Each of the emperor's creature has the ability "{T}: Target teammate gains control of this creature. Play this ability only any time you could play a sorcery." Keep in mind that when a player is eliminated from the game, all cards he or she owns (including creatures controlled by other players) are removed from the game. If that player controlled permanents that are owned by other players, they'll stay in the game and go back to whichever player should be controlling them now.

Winning and losing an Emperor game works differently than normal. A team wins the game when the opposing emperor has been eliminated. It doesn't matter whether the losing team has any generals remaining or not. This also means that a general that's been eliminated from the game can still win if his or her team eliminates the opposing emperor later on!

The Emperor format can be played with more than two teams; in that case, the appropriate Free-for-All rules are applied. The format can also be played with more than three members on each team, as long as each team has the same number. Each extra player on a team is an additional general. That means that some generals won't be sitting next to an opponent (they'll be between two teammates), so they can't attack anyone at the beginning of the game. Be sure to increase the range of influences accordingly.


DW. Odnies sie do tego bo to jest troche inne niz ja grywalem w klubie. Otoz dwie zmiany zasadnicze sa w stosunku do tego co Ty znasz:

- imperator ma zasieg czarow na dwa miejsca tzn moze targetowac na poczatku gry nie tylko swojego generała, ale i generałów przeciwnych, a także jak już jego generał zejdzie targetowac od razu imperatora

- Each of the emperor's creature has the ability "{T}: Target teammate gains control of this creature. Play this ability only any time you could play a sorcery."

- naradzanie sie, patrzenie sobie w karty zawodnikow z jednego teamu w 100% dozwolone

Cytat:
Fakty sa legalne w Legacy, maja restricta w Vintage.

Do tego tez sie odnies zeby byla jasnosc. Od siebie dodam ze za czasow gdy Fact or Fiction miescilo sie w Extended (w czasach gdy ja grywalem najbardziej popularnym oficjalnym formacie) nie mialo ani bana w nim ani restricta. Restricta w Vintage zawdziecza temu ze bylo skladnikiem jakiejs autowin talii ktora rozbili dajac restricty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Corv



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inąd

PostWysłany: Wto 18:12, 09 Cze 2009    Temat postu:

Jak większośc restrictów w formacie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:51, 09 Cze 2009    Temat postu:

Grabarz ... to anwet lepiej ...

Jednego grajcie tak a drugiego tak jak graliśmy w klubie ... to bedzie jakaś różnorodność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:35, 09 Cze 2009    Temat postu:

DW. Tak piszesz jakbym to ja mial byc sedzia we wlasnej sprawie Razz.

Rozegrajmy dwie gry wdg tego co jest w tym co wkleil wookii a za nim ja i nie bedzie dyskusji typu: co robi "destroy all" rzucony przez emperora, a co robi " destroy every creature" (a naprawde gralem w mnostwo wersji imperatora i roznie interpretowano wlasnie kwestie zasiegow czarow, a teraz wszystko jest ladnie wyjasnione i to musi obowiazywac koniecznie w obu grach bo konczy watpliwosci typu "Jak rzuce plage, to czy moj/przeciwnika imperator tez nia dostaje", "Przeciez all jest ponad wszystkie efekty i imperatorowi tez musi zniszczyc", "Nie moj imperator nie dostanie od mojego Return all to hand bo jest imperatorem".

Przekazywanie kritow przez emperora jest swietna sprawa taktyczna, choc jak wolicie zagrac jedna gre bez tego to napisz to DW Smile.

A skoro mi nie napisales ze nie moge zagrac Factami to uznaje ze sa legalne :>.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:32, 09 Cze 2009    Temat postu:

grajcie czym chcecie

i tak musicie sie sami pilnować bo mnie ni bedzie w sobote - Bambus bedzie to fakt ale mówił ze nie poczuwa sie na jakieś guru magickowe Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Corv



Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inąd

PostWysłany: Śro 8:49, 10 Cze 2009    Temat postu:

Jeśli uda mi się zajrzeć w sobotę, moge trochę pomóc w kwestiach spornych podczas turnieju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:18, 12 Cze 2009    Temat postu:

Ja będę na 9:30 tradycyjnie, wiec w sumie o 10 można zacząć. 3 godziny chyba wam wystarczą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:53, 13 Cze 2009    Temat postu:

Ok, Emperor zakończony. Wygrała Niebieska Horda 2:0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Archiwum masowe / WIK 2009 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin