Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 18:13, 30 Maj 2006 Temat postu: 03.06.06 - Turniej LotR |
|
|
Turniej chcemy zacz±æ oko³o godziny 9:00, wpisowe 10z³(je¶li bêdzie 15+ osób bo bêdzie nagroda bardzo przydatna dla ka¿dego) no to regulamin teraz w¿ucam ¿eby nikt nie szuka³:
Ka¿dy gracz przygotowuje armie na 500ptk. Proxowanie figurek dozwolone.
W armii musi znajdowaæ siê przynajmniej 1 bohater(nie mo¿e kosztowaæ wiêcej ni¿ 250ptk)
Ka¿dy gracz musi mieæ przy sobie czyteln± rozpisze.
Maksymalnie 33% mo¿e mieæ broñ dystansow±(dla Rohanu 33% ³uków i 33% oszczepów).
Modele zakazane to: Gollum, Tom Bombadil, Z³ota Jagoda, Balrog, Sauron.
Zasada „The Ring” nie dzia³a.
Zasady i statystyki z podrêcznika "One book to rule them all" (na miejscu bêdzie na pewno jeden egzemplarz(skrócony)), a tak¿e jednostki z WD (odpowiednio zmienione - elfy z walk± 5 itp).
Limity jednostek:
Dla armii Dobra ogólnie oraz Isengardu i Rhun - 40 modeli
Dla Elfów, krasnoludów - 35 modeli
Dla z³a ogólnie - 50 modeli
Angmar, Moria - 65 modeli
Shire - 70 modeli
Rozegrane zostan± 3 bitwy po maksymalnie 1,5h (w tym czasie nale¿y oddaæ wyniki).
Stronê sto³u losujemy rzutem ko¶ci±, zwyciêzca pierwszy siê rozstawia.
Strefa rozstawienia 10cm.
Scenariusze:
1. Æwiartki - Nale¿y zdobyæ jak najwiêksz± ilo¶æ æwiartek. Za ka¿d± jest po 50pkt. Uznaje siê takow± za zdobyt±, je¶li posiada siê na niej wiêksz± liczbê figurek, ni¿ przeciwnik.
2. Zabiæ genera³a - W ka¿dej z armii obiera siê jednego bohatera za genera³a, celem przeciwnika jest wyeliminowanie go. 200pkt za wykonanie scenariusza.
3. Pos³añcy
Na pocz±tku gry po wystawieniu wszystkich modeli gracze wystawiaj± w swojej strefie rozstawienia pos³añców,
którzy musz± przedostaæ siê przez linie wrog±, aby przekazaæ niezwykle istotn± wiadomo¶æ.
Informacja - ze wzglêdów bezpieczeñstwa - zosta³a podzielona miêdzy pos³añców.
Za przeprowadzenie jednego pos³añca przez krawêd¼ przeciwnika +100p
Za przeprowadzenie dwóch pos³añców przez krawêd¼ przeciwnika +200p
Pos³añcy wystawiani s± po rozstawieniu wszystkich modeli obu stron.
Rzuæcie k6 - ten kto wyrzuci mniej wystawia swoich pos³añca jako pierwszy
Pos³aniec
F 3/- S3 D5 A1 W1 C5 Migth :1 Will: 1 Fate: 1 ruch 6 cali
Wybicie wszystkich modeli przeciwnika równa siê spe³nieniu celu scenariusza.
Za wybicie 90% armii dodatkowe 200pkt, za 50% 100pkt.
Ró¿nica:
0-149 Ma³ych Punktów - remis 10 - 10 VP
150 - 349 MP - 13 - 7 VP
350 - 549 MP - 15 - 5 VP
550 - 749 MP - 17 - 3 VP
>750 MP - 20 VP
U¶ci¶lenia sêdziowskie: [link widoczny dla zalogowanych]
I je¶li chcecie siê zapisaæ(dzi¶ dosta³em ju¿ takie pytanie) to idziecie do sklepu i gadacie z DW ¿eby was zapisa³.
To chyba na tyle je¶li co¶ sobie przypomne to dodam jeszcze ;].
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fifiberd dnia Wto 20:59, 30 Maj 2006, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 19:04, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
1. Æwiartki - Nale¿y zdobyæ jak najwiêksz± ilo¶æ æwiartek. Za ka¿d± jest po 50pkt. Uznaje siê takow± za zdobyt±, je¶li posiada siê na niej wiêksz± liczbê figurek, ni¿ przeciwnik. |
Cytat: |
Za wybicie 90% armii dodatkowe 200pkt |
to razem 400 a teraz mi wyt³umacz jak zdobyc tak± ró¿nicê punktów
550 - 749 MP - 17 - 3 VP
>750 MP - 20 VP
poza tym te limity do¶æ dziwne ...
limitowaæ sie powinno najwyzej armie liczne typu morii czy shire a nie ma³o liczne z natury elfy czy uruki
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:30, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a scenariusze fajne ...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 20:40, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
Cytat: |
1. Æwiartki - Nale¿y zdobyæ jak najwiêksz± ilo¶æ æwiartek. Za ka¿d± jest po 50pkt. Uznaje siê takow± za zdobyt±, je¶li posiada siê na niej wiêksz± liczbê figurek, ni¿ przeciwnik. |
Cytat: |
Za wybicie 90% armii dodatkowe 200pkt |
to razem 400 a teraz mi wyt³umacz jak zdobyc tak± ró¿nicê punktów
550 - 749 MP - 17 - 3 VP
>750 MP - 20 VP
poza tym te limity do¶æ dziwne ...
limitowaæ sie powinno najwyzej armie liczne typu morii czy shire a nie ma³o liczne z natury elfy czy uruki  |
Ups, teraz dopiero zauwa¿y³êm ten b³±d jutro w szkole co¶ o tym pomy¶le, a co do limitowania jednostek to chyba dobrze, ¿e jest bo na upartego do efów mo¿na troche jednostek do¿uciæ. Jeszcze my¶le czy ten pose³ nie jest za dobry, zreszt± to mój pierwszy regulamin ;p.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 20:53, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
F 4/- S4 D6 A1 W2 C5 Migth :1 Will: 1 Fate:3 ruch 6 cali
w sumie robisz z nich niez³ych ludzkich kapitanów ... mo¿e dodaj im 1w i zabierz fate ¿eby byli mniej losowi
swoja doga juz bardziej do genera³a bym sie czepie³ zeby i tutaj dac uniwersalnego jakiegos
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Wto 21:10, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Teraz pos³añcy(F 3/- S3 D5 A1 W1 C5 Migth :1 Will: 1 Fate: 1 ruch 6 cali) s± chyba mniej losowi, a co do tych ró¿nic to my¶le ¿eby za wykonanie scenariusza daæ +350MP, bo jak teraz czytam regulaminy ligi Mazowieckiej to za wype³nienie scenariusza dodaje siê jakie¶ punkty. Co o tym s±dzisz?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 21:43, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
zamieñ fate na dodatkowa rane ... fate to mimo wszystko 50% a dodatkowa rana jest pewna.
co do +350 za wykonanie czyli jak ? je¶li obaj zabija genera³ow to kto dostanie ? ...
ja sie nie znam na takim punktowaniu ale sadze ze skoro kto¶ rozbija³ to na najmniej 50 punktow a nie na 1 ptk za æwiartke i 4 za zabicie genera³a to dlatego ze do ca³o¶ci dolicza sie prawdopodobnie c¶ drobnego czyli mo¿e ró¿nice w straconych jednostkach ... ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bambusek
Pacman
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 11 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 22:17, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Dragon_Warrior napisa³: |
co do +350 za wykonanie czyli jak ? je¶li obaj zabija genera³ow to kto dostanie ? ...
|
W praktyce niewykonalne - niemozliwe, aby obaj genera³owie zgineli jednocze¶nie (to nie Konfra ). A gre zakoñczy ¶mieræ pierwszego.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Wto 23:08, 30 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a co z cwiartkami ? 2 do 2 ?
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fifiberd
Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 4 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 14:09, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Jutro na turniej przyniose regulamin z bardziej alternatywnym scenariuszem ni¿ æwiartki(je¶li takowy zaporzycze z jakiego¶ turnieju). Przypominam, ¿e jutro zaczynamy najpó¼niej o 9:30 Zeby siê wyrobiæ!
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon_Warrior
God Emperor
Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 16 razy Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 23:02, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no to po turnieju ...
elfy jak zwykle udowodnily ze aby nimi przer±baæ trzba sie postaraæ ....
36 modeli
12 ³uków (10 zwyk³ych + 2 sentineli)
14 mieczy (4 elvenblade 10 hand weapon + tarcza)
8 w³óczni (w³ócznia + tarcza)
1 sztandar
Arwena
12 ³uków daje:
12/6*1/3 ---- 2/3 zabitego orka (def 5) przy salwie
12/6*1/6 ---- 1/3 zabitego przeciwnika z pancerzem 6
12 *2/3*1/3 ---- 2 2/3 zabitego orka (def 5) przy strzale normalnym
12 * 2/3*1/6 ---- 1 1/3 zabitego przeciwnika z def 6 przy strzale normalnym
przeciwnik zatrzymany w w±skim przej¶ciu walczy z elfami (miecz+w³ócznia+ sztandar) rzucajacymi 3 kostkami na fight 5 co daje spor± szansê na 6 a nawet je¶li nie to i 5 nie³atwo przerzuciæ.
w sytuacjach niepewnych Arwena rzuca gniew natury 1 kostk± co daje elfom czas na spokojnie otoczenie najsilniejszych przeciwników. Natomiast w sytuacjach tragicznych rzuca wszystkimi 3 kostkami na raz.
Dodatkowo ³ucznicy wyposarzeni we w³ucznie moga do³anczaæ do walczacych kiedy padnie pierwszy szereg z³o¿ony z mieczników a w³ocznicy staja siêwtedy pierwsz± linia obrony (nadal 3 kostki).
minusy:
- marna mobilno¶æ
- zmuszone atakowaæ trac± rpzewagê wynik³± z pozycji obronnych
- nie ma absolutnie niczego na pancernych rpzeciwników.
- mimo wsystko potrzeba trochê szczê¶cia ¿eby nie straciæ i tak w±tpliwej przewagi licznebej.
To tyle odemnie
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|